چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 3 آذر 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 آذر 1396 ایران خبر 2 آذر 1396 ایران خبر 3 آذر 1396 ایران خبر 4 آذر 1396 ایران خبر 5 آذر 1396 ایران خبر 6 آذر 1396 ایران خبر 7 آذر 1396 ایران خبر 8 آذر 1396 ایران خبر 9 آذر 1396 ایران خبر 10 آذر 1396 ایران خبر 11 آذر 1396 ایران خبر 12 آذر 1396 ایران خبر 13 آذر 1396 ایران خبر 14 آذر 1396 ایران خبر 15 آذر 1396 ایران خبر 16 آذر 1396 ایران خبر 17 آذر 1396 ایران خبر 18 آذر 1396 ایران خبر 19 آذر 1396 ایران خبر 20 آذر 1396 ایران خبر 21 آذر 1396 ایران خبر 22 آذر 1396 ایران خبر 23 آذر 1396 ایران خبر 24 آذر 1396 ایران خبر 25 آذر 1396 ایران خبر 26 آذر 1396 ایران خبر 27 آذر 1396 ایران خبر 28 آذر 1396 ایران خبر 29 آذر 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۲:۱۸    
نابع مصری از کشته شدن دستکم 235 تن در حمله مسلحانه افراد ناشناس به مسجدی در استان سینای شمالی خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۵:۲۴    
پایان ماموریت ارتش در مناطق زلزله زده . مردم نیروهای ارتش را با گل و دعای خیر بدرقه کردند
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۲:۰۴    
مدیر سازمان اطلاعات روسیه که به رام الله سفر کرده در دیدار با محمود عباس آخرین تحولات اوضاع منطقه و توافق هایی که درباره پرونده آشتی ملی صورت گرفته را بررسی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۱:۵۴    
مقامات شرکت کننده در چهارمین اجلاس سران کشورهای عضو مجمع کشورهای صادرکننده گاز که در کشور بولیوی برگزار شد، بیانیه ای را با شعار گاز طبیعی؛ سوخت پاک و مطمئن جهت توسعه پایدار جهانی منتشر کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۰:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی، وقوع حادثه انفجار تروریستی در مسجد العریش و جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی از نمازگزاران مسلمان مصری را به رئیس مجلس نمایندگان این کشور تسلیت گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۹:۱۴    
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری دو سارق حرفه ای مغازه با بیش از 10 فقره سرقت خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۸:۴۹    
سخنگوی شورای نگهبان در یادداشتی تلگرامی به یاوه گویی های محمد بن سلمان، ولیعهد پادشاه عربستان واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۶:۳۴    
شبکه سی ان ان پرونده آزار جنسی چند زن و دختر توسط یکی از متخصصان سرشناس عصب شناسی در امریکا را فاش ساخت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۴:۴۴    
بسیاری از کسانی که قصد دارند از چاقی و اضافه وزن خلاص شوند و بر همین اساس به رژیم های غذایی کاهش وزن روی می آورند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۱:۲۴    
تصویری از جشن تولد ساده و زیبای کودک سرپل ذهابی را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۳:۱۴    
عضو هیأت مدیره انجمن دندانپزشکی ایران گفت: بعضی از دندان ها به طور طبیعی، به مقدار کمی رنگ تیره تر دارند و مانند رنگ پوست، رنگ دندان نیز در افراد متفاوت است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۰:۳۹    
سردیس استاد محمدرضا شجریان اثر امیر باقری رونمایی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۹    
در حالی که طی روزهای اخیر گروه تروریستی داعش اراضی خودش را در سوریه و عراق از دست داده است اما در بررسی محتواهای رسانه ای تبلیغی این روزهای صفحات داعشی به خوبی می توان فهمید که این گروه تروریستی در ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۹:۱۴    
در پی حمله تروریستی به مسجد الروضه در شمال صحرای سینا،که نزدیک به دویست نفر کشته و 150 نفر در آن زخمی شدند، سه روز عزای عمومی اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۸:۱۹    
راه حل های ساده ای وجود دارد که از بروز خستگی مفرط، دردهای مفصلی، بیماری های قلبی، خطر پوکی استخوان، اضافه وزن و بسیاری خطرات دیگر در محل کار پیشگیری می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۷:۰۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جنس تروریست هایی که در سوریه هستند تروریست های مهاجر هستند و ممکن است جای دیگر بروند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۰۴    
در عکس زیر نامه حاج قاسم سلیمانی را می بینید که خطاب به صاحب منزلی در بوکمال نوشته شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۲۴    
امام جمعه کرمان گفت: امام جمعه جدید از طرف رهبرانقلاب معرفی می شود و همه وظیفه دارند با امام جمعه جدید کرمان همکاری کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۰۹    
صنایع فیلم و تلویزیون کانادا به صورت مشترک در حال برداشتن قدم هایی هستند تا بتوانند یک منشور اخلاقی با هدف پایان دادن به آزار جنسی در سینما ایجاد کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۴۹    
سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد: برجام مسیری یک طرفه نیست و اجرای تعهدات از سوی ایران در صورتی می تواند ادامه یابد که همه طرف های برجام به اجرای کامل و بی قید و شرط ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۴۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بیانیه نفتی ترامپ علیه کشورمان، نقض مجدد برجام بوده و این اظهارات به لحاظ حقوقی فاقد هرگونه ارزش است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۲۹    
فرماندار مشهد با بیان این که رویکرد مدیریتی در این شهر نسبت به دیگر نقاط کشور متفاوت نیست، از تشکیل کارگروهی به پیشنهاد علم الهدی برای تعیین تکلیف برگزاری کنسرت در مشهد در شورای فرهنگ عمومی استان ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۰۹    
ولیعهد عربستان تأکید کرد که بیشتر شاهزادگان و مسئولانی که در چارچوب طرح مبارزه با فساد بازداشت شده اند، حل و فصل مسالمت آمیز موضوع اتهامات را به محاکمه ترجیح داده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۳:۵۴    
خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد: به قول سردار سلیمانی هر فشاری را آوردند اما هر تهدید یک فرصت جدید است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۳:۵۴    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه دولت و پلیس کانادا نباید از خاوری حمایت کند، گفت: اگر نقش خاوری به عنوان مشارکت اثبات شود به حکمی شبیه حکم مه آفرید امیرخسروی (اعدام) محکوم می گردد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۳:۳۴    
مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: کلاس های این دانشگاه امروز تعطیل شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۳:۱۴    
وزیر بهداشت و درمان دولت اصلاحات گفت: پس از دوره وزارت بهداشت می خواستم برای پزشک خانواده کمک کنم، ا ما راهم ندادند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۳۴    
مدیرتیم های ملی جودو که چندروزی را در هلند به دنبال جودوکار تیم ملی سپری می کرد سرانجام نتوانست این جودوکار را پیدا کند و شب گذشته دست خالی به ایران بازگشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۰۴    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، عدم عقب نشینی نیروهای آمریکا از سوریه پس از نابودی داعش، سوال هایی را پیرامون اهداف حقیقی آمریکا برمی انگیزد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۱:۴۹    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چرا باید پیگیری مطالبات صنفی از سوی معلمان با برچسب ضدامنیتی و ضد انقلاب روبه رو شود؟ پیگیری مطالبات صنفی حق طبیعی معلمان است
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۹    
اسامی مصدومین زمین لرزه 4.3 ریشتری شهرستان بروجرد اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۴    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 7 سنت کاهش به 63 دلار و 48 سنت رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۰:۳۹    
معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: ایران به عنوان کشوری که دارای بزرگترین ذخایر گاز طبیعی در جهان است، نقش فعالی در مجمع کشورهای صادرکننده گاز و ایجاد هماهنگی در جهت توسعه و ارتقاء گاز در سبد انرژی جهان ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۰:۰۴    
مدیرکل مدیریت بحران لرستان از مصدوم شدن 27 نفر در زلزله بروجرد خبر داد و گفت: در جریان وقوع این زلزله به تعدادی واحد مسکونی هم خسارت وارد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۱:۱۴    
چربی خون واژه ای است که برای تمام مواد چرب موجود در خون استفاده می شود، از جمله کلسترول و تری گلیسیرید. برخی افراد کلسترول (چربی) زیادی دارند و این باعث افزایش احتمال ابتلا به حمله قلبی می شود.