چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 6 آذر 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 آذر 1396 ایران خبر 2 آذر 1396 ایران خبر 3 آذر 1396 ایران خبر 4 آذر 1396 ایران خبر 5 آذر 1396 ایران خبر 6 آذر 1396 ایران خبر 7 آذر 1396 ایران خبر 8 آذر 1396 ایران خبر 9 آذر 1396 ایران خبر 10 آذر 1396 ایران خبر 11 آذر 1396 ایران خبر 12 آذر 1396 ایران خبر 13 آذر 1396 ایران خبر 14 آذر 1396 ایران خبر 15 آذر 1396 ایران خبر 16 آذر 1396 ایران خبر 17 آذر 1396 ایران خبر 18 آذر 1396 ایران خبر 19 آذر 1396 ایران خبر 20 آذر 1396 ایران خبر 21 آذر 1396 ایران خبر 22 آذر 1396 ایران خبر 23 آذر 1396 ایران خبر 24 آذر 1396 ایران خبر 25 آذر 1396 ایران خبر 26 آذر 1396 ایران خبر 27 آذر 1396 ایران خبر 28 آذر 1396 ایران خبر 29 آذر 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۵:۳۰    
یک متخصص گوش و حلق و بینی گفت: خُرخُر در خواب پیش زمینه بیماری های دیابت، فشارخون، نارسایی قلبی، آلزایمر و...، است که حدود 4درصد مردان و 2 درصد زنان ایرانی به آن مبتلا هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۱:۲۵    
به نظر می رسد پس از چند سال میدانداری خودروهای چینی در بازار ایران اکنون راه برای ورود خودروهای هندی به بازار ایران نیز هموار شده باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۷:۱۵    
ماجرای پنهان شدن دو پسر بچه چینی زیراتوبوس و 80 ساعت سفر خطرناک آنها برای یافتن پدر و مادر خود به موضوعی جنجالی در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۱۰    
عاملان حمله نافرجام به باشگاه پرسپولیس که طی آن درب ورودی باشگاه به آتش کشیده شده بود، مشخص شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:اگرچه گزارش های فرماندهان بسیج موفقیت های این سازمان را منعکس می کند اما ارزیابی همه جانبه عملکرد بسیج نیازمند داشتن گزارش های جامع عملکردی در حوزه های مختلف ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۸:۴۰    
در سال های گذشته شاخص بورس مورد دستکاری مدیریتی بازار سرمایه قرار گرفته و شاخص قابل اطمینانی برای پویایی حوزه های بازار سرمایه نبوده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۲:۵۰    
تونی کلی Toni Kelly دختری 20 ساله اهل نیوزیلند بود که دوستانش او را به خاطر سفرهای متعدد و عکس های زیادی که او در این سفرها از خود می گرفت می شناختند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۱:۴۵    
حادثه ها که رخ می دهد برخی از مردم سیستم آمار نامحسوس خودشان را به کار می اندازند و اعداد عجیب و غریبی اعلام می کنند. آن هم با لحن صد در صد مطمئن. مثل همین آمارهایی که در زلزله کرمانشاه داده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۲:۳۰    
شورای علمای پیوند محمدی (ص) (الرابط المحمدی) از نهادهای برجسته دینی اهل سنت عراق در نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی از نقش و حمایت های جمهوری اسلامی در جنگ علیه داعش تقدیر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۱:۳۰    
فرمانده آتش نشانی ایستگاه 12گفت: یک دستگاه خودرو سواری سمند در کنار بزرگراه آزادگان به علت نامعلومی طعمه حریق شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۵    
برخی افراد افراطی، خرافات را به مهدویت که یک مساله مسلم اسلامی است وارد می کنند، گاهی ادعاهایی انجام می شود که مهدویت را از صورت علمی و منطقی خارج می کند که باید مراقب بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۰    
دولت برای سال آینده حقوق کارکنان خود را تا دو میلیون تومان از مالیات معاف کرد، این معافیت برای سال جاری نیز در جریان است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۰    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر گفت:من تاکید می کنم به همه شما که اینقدر بر جمع شدن این دستفروش ها اصرار نکنید این ها افرادی هستند که دارند از این راه امرار معاش می کنند و همه جای دنیا نیز دستفروش وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۰    
اندیشکده نشنال اینترست درگزارشی تحت عنوان قمار بزرگ عربستان نوشت: نیروهای عربستان سعودی به رغم تجهیز نظامی مدرن از سوی آمریکا ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۱۵    
عضو کمیته تحقیق و تفحص از پرونده سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه از تبرئه سعید مرتضوی در پرونده تامین اجتماعی شوکه شده است، گفت: امیدوارم که رئیس قوه قضائیه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۱۵    
مرکز آمار ایران اعلام کرد، به طور تقریبی نیمی از جامعه ایران با وجود داشتن توانایی کار نمی کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۵۰    
وکیل سازمان تامین اجتماعی از تبرئه سعید مرتضوی از اتهام تحصیل مال نامشروع و تصدی غیرقانونی مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۵۰    
نماینده مردم سرپلذهاب در مجلس شورای اسلامی از حضور نمایشی برخی وزرا در نقاط زلزله زده گلایه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۵    
شبکه خبری المیادین از عدم مشارکت نمایندگان دولت سوریه در مذاکرات ژنو خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۲۰    
سران حزب دموکرات مسیحی مرکل به اتفاق آراء از مذاکرات جهت تشکیل ائتلاف بزرگ در کشورشان حمایت کرده و تشکیل دولت اقلیتی و برگزاری انتخابات مجدد را رد کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۲۰    
اداره کل خدمات سرمایه گذاری و مدیریت کیفیت وزارت گردشگری عمان طی نامه ای به آژانس های گردشگری این کشور اعلام کرد: درخواست سپردن تضمین مالی برای اخذ روادید گردشگری غیر قانونی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۵    
شهروندان آمریکا در جمعه سیاه و در مدت 24 ساعت، بیش از 5 میلیارد دلار در فروشگاه های آنلاین هزینه کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۳۵    
رفع مشکلات عمومی تولید خودرو مورد توجه وزارت صنعت است و از این رو کار گروه هماهنگی اجرایی در ارتقای کیفیت، صادرات و خدمات پس از فروش تشکیل می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۳۰    
مهلت شصت روزه کنگره آمریکا برای تصمیم گیری درباره اعمال مجدد تحریم های علیه ایران در دسامبر به پایان می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۰    
هزینه هر برگه اوارق تسهیلات مسکن برای دریافت انواع وام مسکن حدودا قیمت 77 هزار تومان خواهد بود که زوجین تهرانی با توجه به دریافت وام 100 میلیونی باید 200 برگه اوراق تسهیلات مسکن خریداری کنند که جمعا ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۵    
وکیل جمعی از شاکیان تامین اجتماعی از محکومیت خود به 10 ماه زندان و شلاق با شکایت سعید مرتضوی خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۰    
سعید مرتضوی در بخش نخست پرونده تأمین اجتماعی که به شش ماه حبس تعزیری، شش ماه حبس تعلیقی و رد مال محکوم شده بود، تبرئه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۰    
فرمانده سپاه قدس با اشاره به کسانی که مجاهدان را تهدید به کشتن می کنند، گفت: کسی که ما را از کشتن می ترساند مانند کسی است که به ما مدال می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس برای جلوگیری از افزایش قیمت نان مصمم است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۰    
معاون اول رییس جمهور در جمع مردم زلزله زده شهر ازگله خطاب به آنان تاکید کرد: دولت تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا آثار زلزله را از زندگی مردم برطرف کرده و مشکلات آنان را کاهش دهد و در این مسیر تا ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۰    
داماد ترامپ که در اوایل دوران ریاست جمهوری پدر همسرش مسئولیت های متعددی برعهده داشت و در همه جا به چشم می آمد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۰    
طبق گزارش پلیس آلمان، یک راننده آلمانی در حالی که در حالت عادی قرار نداشت با ورود به پیاده رو شش نفر را زخمی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۲۵    
کارشناس علوم قرآنی گفت: دوره امامت امام حسن عسکری(ع) نقطه اوج فشار و تنگناهای حلقه محاصره دشمن بود. مقطعی که به لحاظ شدت دشمنی و توطئه نسبت به زمان ائمه دیگر بی سابقه بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرده است در صورتی که به ایران اجازه ایجاد پایگاه هایی در سوریه داده شود به سوریه حمله می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۹:۳۰    
نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به افزایش چشم گیر آمار سوءاستفاده جنسی از کودکان، از آخرین مراحل تصویب لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان در این کمیسیون خبر داد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۹:۰۰    
یک فعال سیاسی درباره سکوت اصولگرایان در قبال رفتار احمدی نژاد و یارانش گفت: اصولگرایان رئیس دولت های نهم و دهم را از رفتارهایی که در پیش گرفته است نهی و مذمت می کنند و انشاءالله به زودی خدمتش خواهند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۸:۵۰    
وزیر اسبق آموزش و پرورش با اشاره به برخی ایرادات محتوایی اخیر در کتب درسی دانش آموزان گفت: این اشکالات، مهلک و غیر قابل توجیه است و مسئولان باید پاسخگو باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۸:۳۰    
درحالیکه مطالعات زیادی تاثیر منفی استرس بر سلامت انسان را آشکار ساخته اند، تحقیق جدید نشان می دهد کمی تنش و استرس برای سلامت خوب است.