چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 9 آذر 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 آذر 1396 ایران خبر 2 آذر 1396 ایران خبر 3 آذر 1396 ایران خبر 4 آذر 1396 ایران خبر 5 آذر 1396 ایران خبر 6 آذر 1396 ایران خبر 7 آذر 1396 ایران خبر 8 آذر 1396 ایران خبر 9 آذر 1396 ایران خبر 10 آذر 1396 ایران خبر 11 آذر 1396 ایران خبر 12 آذر 1396 ایران خبر 13 آذر 1396 ایران خبر 14 آذر 1396 ایران خبر 15 آذر 1396 ایران خبر 16 آذر 1396 ایران خبر 17 آذر 1396 ایران خبر 18 آذر 1396 ایران خبر 19 آذر 1396 ایران خبر 20 آذر 1396 ایران خبر 21 آذر 1396 ایران خبر 22 آذر 1396 ایران خبر 23 آذر 1396 ایران خبر 24 آذر 1396 ایران خبر 25 آذر 1396 ایران خبر 26 آذر 1396 ایران خبر 27 آذر 1396 ایران خبر 28 آذر 1396 ایران خبر 29 آذر 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۸:۲۰    
در پژوهش ها نشان داده شده است که تأخیر در شروع درمان افسردگی به عود بیشتر آن منجر می شود و هر عود افسردگی نیز به نوبه خود با احتمال بالاتر عود بعدی و عواقب ناگوارتر همراه می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۲:۵۵    
به تازگی متخصصان دریافته اند که اعتیاد به تلفن همراه در جوانان موجب بر هم خوردن ساختار شیمیایی مغز انسان شده و درنتیجه بر روی زندگی آن ها تأثیر منفی می گذارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۵    
رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه گفت: ترکیه تحریم های آمریکا علیه ایران را نقض نکرده و کاری که درست بود را انجام داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۱۵    
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از منابع آگاه نوشته است که ظرف چند آینده رکس تیلرسون برکنار شده و مایک پومپئو به عنوان وزیر خارجه جدید آمریکا معرفی می شو
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۰    
استرس یک واکنش ذهنی و جسمی طبیعی نسبت به تجربیات زندگی است. هر کسی گهگاه دچار استرس می شود. مسئولیت های کاری، مشکلات خانوادگی، تشخیص یک بیماری، جنگ و یا مرگ یک عزیز می تواند برانگیزاننده ی استرس باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۰    
یادگار امام تاکید کرد: حکم دادگاه باید قابل پیش بینی باشد آیین دادرسی برای این است که حکم قابل پیش بینی باشد اگر در دادگاهی باشی که ندانی چه می شود، پسندیده نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۱۰    
وزیر نفت در حاشیه نشست 173 اوپک اعلام کرد: برای ما تحریم های شورای امنیت اهمیت دارند، نه تحریم های آمریکا؛ ما و دیگر کشورهای جهان می دانیم که چطور با تحریم های یکجانبه آمریکا ضد ایران کنار بیاییم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۰    
در پی ارائه گزارش عملکرد دولت دوازدهم در یک صد روز نخست فعالیت از سوی رئیس محترم جمهور، وزارت کشور خلاصه بخش مهمی از محورهای اقدامات خود در این دوره زمانی را منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۸:۲۰    
یک منبع آشنا با طرز فکر دولت آمریکا درباره این تغییر به فری بیکن گفته، توقف خرید آب سنگین بخشی از یک سیاست سخت گیرانه تر علیه تلاش های ایران برای کسب دسترسی بیشتر به پول نقد است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۶:۱۵    
مهدی فخیم زاده در اینستاگرام خود نوشت: ایام انتخابات رفته بودیم از آقای روحانی حمایت و برایشان تبلیغ کنیم، الان پشیمانم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۴:۲۵    
ویتامین B1 که به تیامین هم معروف است، برای تبدیل کربوهیدرات ها (موادنشاسته ای و قندی) به غذای مغز لازم است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۲:۴۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش دمای هوا در اکثر مناطق کشور از بارش برف در برخی مناطق خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۱:۲۰    
موگرینی پس از دیدار با ظریف: با محمدجواد ظریف در حاشیه کنفرانس بین المللی گفت و گوهای مدیترانه در رم دیدار کردم و درخصوص توافق هسته ای، سوریه و مسائل دوجانبه و منطقه ای صحبت کردم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۱:۵۵    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۱:۳۰    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیردار وزارت بهداشت گفت: شیوع بیماری های واگیردار در مناطق زلزله زده صحبت ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۰:۳۰    
چشم ها و سلامتی بدن به هم ارتباط نزدیکی دارند. در این نوشته به هشت مورد از مشکلاتی که در بدن وجود دارد و چشم ها آن ها را نمایان می کنند، می پردازیم. با ما همراه باشید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۰    
ایران کشوری است که امنیت، مشروعیت، توسعه و پیشرفت آن درون زاست و با اتکاء به مردم خود تمام مشکلات و بحران ها را پشت سر گذاشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۱    
تصاویری از نوزادی با موهای سیاه و سفید در کارولینای جنوبی در حالی در شبکه های اجتماعی منتشر و مورد توجه قرار گرفته است که مادر این کودک نیز دقیقا با همین ویژگی متولد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۷:۴۱    
محققان دانشگاه لستر می گویند این خندق در نزدیکی دهکده ابزفلیت بخشی از قلعه ای بزرگ بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۱    
ناخدا صمدی اظهارات منشتر شده از وی در یکی از روزنامه ها درخصوص اصابت پدافند خودی به هواپیمای فرماندهان در سال 60 را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۰    
رهبر معظم انقلاب در پیامی به اجلاس سالانه زکات تاکید کردند: جمهوری اسلامی باید زکات را در سرلوحه ی برنامه های خود گذارد
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۵۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار گفت: قیمت هر کیلو مرغ در هفته جاری با توجه به کاهش عرضه 300 تومان گران شده و هر کیلو 7 هزار و 850 تومان در خرده فروشی عرضه می ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۰    
چند روز پیش انتشار عکسی از پیدا شدن حجم قابل توجهی گردو در محله نارمک اظهارنظرهای بسیاری را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد که مهمترین آنها ترس از ازدحام موش ها در تهران بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۰    
دادستان کرمان ار انهدام 8 باند بزرگ و گسترده مواد مخدر در این استان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به برگزاری مراسم اربعین در امنیت کامل گفت: همه اقدامات تروریستی خنثی شد و امنیت برگزاری این مراسم قابل تقدیر است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخصوص لایحه دولت برای تفکیک وزارتخانه به نماینده دولت گفته ام به شرطی با این تفکیک موافقت می شود که در بخش بازرگانی ثقل کارها بر روی توسعه صادرات باشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۵    
تیمی از محققان بین المللی موفق به کشف ژن هایی شده اند که به صورت همزمان با هوش و طول عمر بیشتر مرتبط هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۵    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- 1 دسامبر، مسکو میزبان فینال قرعه کشی جام جهانی 2018 برای شناسایی رقبا در هشت گروه مختلف از 32 تیم برای مسابقات قهرمانی جام جهانی است. ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۵    
رسیدگی به پرونده قتل زنی که زیر ضربات مشت شوهر و مقابل چشمان هوویش به قتل رسید، به دلیل حاضرنبودن اولیای دم در جلسه دادگاه به تعویق افتاد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۵    
مسکن اجتماعی طرحی است که با توجه به گذشت 9 ماه از ابلاغ آن هنوز خبری از تخصیص بودجه به این طرح برای تحقق هدف تامین سالیانه 100 هزار واحد مسکونی نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۰    
همزمان با میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی مهر آیین لواسان افتتاح می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به انتقاد ترزا می از توئیت های ضداسلامی اش به وی توصیه کرد به جای تمرکز برروی او، حواسش به کشورش باشد!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۰    
عامل جنایت محله گلابدره درحالی که اشک می ریخت گفت: من مجرم بودم و در این هم شکی نیست.اما امیدوارم بعد ازاعدام من با خانواده ام کاری نداشته باشند. حرفی نزنند، کنایه نزنند و در نهایت من را حلال کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۵۰    
پسر کینه توز که 10سال پیش و درجریان درگیری ومشاجره، دوستش را با چاقو کشته بود صبح دیروز با وجود تلاش های فراوان خانواده اش ومسئولان قضایی برای دریافت رضایت از اولیای دم، به دارمجازات آویخته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۵۰    
کری گفت: اسرائیل و مصر پیش از حصول توافق هسته ای به آمریکا گفتند که ایران را بمباران کن؛ چراکه بمباران تنها زبان قابل فهم برای ایران است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۲۵    
روز گذشته، دلار با دومین افزایش قیمت پیاپی به سطح اسمی رسید که تاکنون آن را تجربه نکرده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۰    
مرد سبزی فروش که به اتهام اسیدپاشی به زن سالمند بازداشت شده است درتازه ترین اظهاراتش مدعی شد ازسوی عروس این زن برای آزار وی اجیرشده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا در جریان یک سخنرانی در بامداد پنجشنبه، به رهبر کره شمالی توهین کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۸:۲۵    
به گزارش ایران، با انتشار فیلمی در فضای مجازی و دست به دست شدن آن در شبکه های اجتماعی، بار دیگر موضوع حفظ حریم خصوصی در کانون توجه قرار گرفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۰:۲۰    
صفحه اول روزنامه های پنجشنبه 9 آذر 1396 را مشاهده کنید.