چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 29 آذر 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 آذر 1396 ایران خبر 2 آذر 1396 ایران خبر 3 آذر 1396 ایران خبر 4 آذر 1396 ایران خبر 5 آذر 1396 ایران خبر 6 آذر 1396 ایران خبر 7 آذر 1396 ایران خبر 8 آذر 1396 ایران خبر 9 آذر 1396 ایران خبر 10 آذر 1396 ایران خبر 11 آذر 1396 ایران خبر 12 آذر 1396 ایران خبر 13 آذر 1396 ایران خبر 14 آذر 1396 ایران خبر 15 آذر 1396 ایران خبر 16 آذر 1396 ایران خبر 17 آذر 1396 ایران خبر 18 آذر 1396 ایران خبر 19 آذر 1396 ایران خبر 20 آذر 1396 ایران خبر 21 آذر 1396 ایران خبر 22 آذر 1396 ایران خبر 23 آذر 1396 ایران خبر 24 آذر 1396 ایران خبر 25 آذر 1396 ایران خبر 26 آذر 1396 ایران خبر 27 آذر 1396 ایران خبر 28 آذر 1396 ایران خبر 29 آذر 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۸    
رازترین شب سال در راه است و بسیاری از ایرانیان دور یک سفره جمع می شوند تا شادیهای خود را در کنار هم قسمت و غمها را برای ساعتی فراموش کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۳    
رئیس پلیس فتا گیلان از بازداشت جوانی خبر داد که با ارسال پیامک قصد اغفال دختر 14 ساله را داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اقدام ترامپ علیه بیت المقدس، با تاکید برحمایت قاطع ایران از انتفاضه فلسطین گفت: با توجه به شرایط موجود، کشورهای اسلامی و مسلمانان "بالفور2" را تحمل نخواهند کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۴    
معاون ارتباطات دفتر ریاست جمهوری به شکستگی پای وزیر ورزش و جوانان واکنش نشان داد و نوشت: در حاشیه دولت، خیلی ها با کنایه و شوخی علت آتل بندی پای راست وزیر خوش خلق و پرتلاش ورزش و جوانان را ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۹    
دقایقی پیش زلزله ای کوتاه تهران را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۲:۲۹    
کمک های آمریکا به آن دسته از کشورها که به قطعنامه سازمان ملل مربوط به قدس اشغالی رای مثبت بدهند، قطع خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۱:۵۹    
برای درمان سرماخوردگی هیچ راه حل قطعی وجود ندارد، بخشی از آن به این دلیل است که انواع مختلفی از رینو ویروس ها که باعث سرماخوردگی می شوند، وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۱:۰۹    
آلودگی هوا روی همه انسان ها تاثیر دارد، اما تاثیر منفی بیشتر روی کسانی است که مبتلا به بیماری ریوی هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۱۹    
فرمانده سپاه با تنها بازمانده یک خانواده زلزله زده در کرمانشاه، عکس سلفی گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۴۹    
رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت جانباز آقای علی خوش لفظ پیام تسلیتی صادر کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۱۹    
دادستان تهران در بازدید از زندان اوین با برخی از محکومان امنیتی ملاقات کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۴    
یکی از دانشمندان و پژوهشگران پیشرو در زمینه علوم روباتیک و هوش مصنوعی، پیش بینی کرد که انسان ها و روبات ها در قرن آینده با یکدیگر ازدواج کرده و شاهد حضور دورگه های انسان و روبات در جهان خواهیم بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۶:۵۴    
معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه ای به کلیه وزارتخانه ها و سازمان های دولتی هرگونه مخالفت با لایحه بودجه 97 را ممنوع اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۴    
دو حزب گوران و جماعت اسلامی تصمیم گرفته اند در پاسخ به تظاهرات های ضد دولتی در منطقه کردستان، از دولت این منطقه خارج شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۴    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در دستگاه قضایی کم و بیش با برخی از ناهنجاری های اخلاقی مواجه هستیم که قرآن کریم به عنوان نسخه ای شفابخش برای برون رفت از این امر، می تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۴    
امیر دریادار حبیب الله سیاری در همایش سراسری فرماندهان ارتش با ضروری دانستن نحوه فرماندهی و مدیریت جهادی گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۹    
29 آذر 88 یکی از کلیدی ترین و مناقشه برانگیزترین شخصیت های سیاسی معاصر ایران چشم از جهان فروبست. بحث های تاریخی درخصوص زندگی آیت الله منتظری هنوز هم از گردوغبارهای سیاسی رها نشده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۹    
سخنگوی دولت گفت: دولت آماده نیست کالایی را گران کند و اجازه گرانفروشی را نمی دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۵۹    
وزیر خارجه آلمان گفت که کشورش تلاش می کند تا با همکاری آمریکا و عربستان سعودی با نقش ایران در منطقه مقابله کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۵۹    
خبرگزاری میزان- معاون استانداری تهران گفت: با تداوم آلودگی هوا، طرح زوج و فرد در روز پنجشنبه نیز اجرا می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۲۴    
اعضای هیات وزیران در جلسه هیات دولت با اختصاص مبلغ 250 میلیارد ریال اعتبار به منظور جبران خسارت و رفع کمبود منابع آبی در منطقه شرق استان اصفهان و ساماندهی وضعیت قنوات و رودخانه زاینده رود موافقت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۴    
رئیس سازمان محیط زیست، گفت: خودروهای داخلی پاسخگوی استانداردهای روز نیست و از آن طرف هم خودروهای قدیمی مهمترین عامل آلودگی هوای شهرها در زمان وارونگی هوا هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۴    
سخنگوی دولت با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی راضی نمی شویم که مردم از ما ناراضی شوند، اعلام کرد: می خواهیم یارانه ای که برای برخی از دهک ها ممکن است کمتر از خط واریز فعلی شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۴    
وضعیت زنان شاغل در جامعه این روزهای کشور از جمله مسائل مهمی ست که باید به آن به گونه ای درست پرداخت. زنانی که همزمان چندین وظیفه را به دوش می کشند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۰۴    
وزیر نفت در باره مهار آتش چاه نفت رگ سفید گچساران، گفت: تاکید شده اقدامات کار و مسائل ایمنی رعایت شود که افراد دچار آسیب جدی نشوند و اگر به نتیجه برسیم اولین مرتبه است که چاه فوران کرده آن را از ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۵۹    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیشنهاد رقم جدید کاهش عوارض خروج از کشور را به سازمان برنامه و بودجه ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۴    
میانگین شاخص آلودگی هوا در شهر تهران ساعت 9 صبح امروز به عدد 178 رسید در حالی که روز گذشته شاخص آلودگی هوای تهران 151 بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۴    
وزیر کشور درباره صدور کارت های کوله بری گفت: نوع کالاهایی را که با این کارت ها جابه جا می شوند را وزارت اقتصاد مشخص می کند با این کار مشکلات مناطق مرزی حل می شود معتقدم این روش خوبی است و توقع داریم ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۲۴    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مسئله معیشت مردم گفت: مردم از لحاظ گرانی در رنج هستند مردم اعتراض داشته حرف دارند و حق هم دارند چرا باید برخی مسئولان بی تفاوت باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۴    
به گزارش ایران خبر ،جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی. (احمد معینی جم/ایرنا) برنامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق زلزله زده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۳۹    
نمایندگان مجلس با تغییر ساز و کار انتخاب رییس و دادستان دیوان محاسبات موافقت کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۴    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای به تشکیل دیوان اصل نودم قانون اساسی رای دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۰:۳۴    
با توقف ثبت سفارش واردات برنج که با نامه وزیر جهادکشاورزی صورت گرفت، بازار برنج خارجی دچار تلاطم شد و به ناگاه 15 درصد قیمت افزایش یافت و موجب شد مردم برای خرید هزینه بیشتری بپردازند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۰:۲۹    
نشست روز سه شنبه شورای امنیت سازمان ملل به وقت محلی بار دیگر حمایت قوی جامعه بین المللی از برجام را به نمایش گذاشت و اهمیت اجرای کامل این دستاورد مهم دیپلماسی را مورد تایید قرار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۵۹    
حکم اعدام قاتل بنیتا دختر هشت ماهه ربوده شده توسط سارقان خودرو در شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور ابرام (تایید) و پرونده به دادگستری تهران ارجاع شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۴    
مردی همسرش را مقابل چشمان فرزندانش به قتل رساند و سپس خودزنی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۸:۴۹    
سازمانی که برای سال آینده، 8 هزار و 322 میلیارد و 135 میلیون ریال برآورد بودجه داشته، اما رییسش صراحتا اعلام می کند بودجه تبلیغاتش آنقدر ناچیز است که افسردگی می آورد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۸:۴۴    
مرد شیشه ای اهل شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان که پس از مصرف مواد مخدر، دچار توهم شده بود، در اقدامی هولناک بخش هایی از گوشت بدن دختر دو ساله اش را تکه تکه کرد و به سیخ کشید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۸:۲۴    
رییس انجمن دوستی ایران و آمریکای شمالی با تشکر و قدردانی از هموطنان مقیم امریکا تاکید کرد: کنسرت به خوبی برگزار شد و استقبال هموطنان و فارسی زبانان عالی بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۶:۰۴    
یماران مبتلا به بیماری ام اس (به انگلیسی Multiple Sclerosis) طیف وسیعی از علائم را تجربه می کنند. با توجه به ماهیت بیماری ام اس، می تواند در هر فردی متفاوت باشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۱:۴۴    
آمار سال 2016 سازمان بهداشت جهانی از مرگ سالیانه 33 هزار و 500 نفر ایرانی در اثر آلودگی هوا در کلان شهرها خبر می دهد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۱:۲۴    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 29 آذر 1396 را مشاهده کنید.