پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۴May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 20 آذر 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 آذر 1396 ایران خبر 2 آذر 1396 ایران خبر 3 آذر 1396 ایران خبر 4 آذر 1396 ایران خبر 5 آذر 1396 ایران خبر 6 آذر 1396 ایران خبر 7 آذر 1396 ایران خبر 8 آذر 1396 ایران خبر 9 آذر 1396 ایران خبر 10 آذر 1396 ایران خبر 11 آذر 1396 ایران خبر 12 آذر 1396 ایران خبر 13 آذر 1396 ایران خبر 14 آذر 1396 ایران خبر 15 آذر 1396 ایران خبر 16 آذر 1396 ایران خبر 17 آذر 1396 ایران خبر 18 آذر 1396 ایران خبر 19 آذر 1396 ایران خبر 20 آذر 1396 ایران خبر 21 آذر 1396 ایران خبر 22 آذر 1396 ایران خبر 23 آذر 1396 ایران خبر 24 آذر 1396 ایران خبر 25 آذر 1396 ایران خبر 26 آذر 1396 ایران خبر 27 آذر 1396 ایران خبر 28 آذر 1396 ایران خبر 29 آذر 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۲۱:۱۸    
ژوهشگران دانشگاه ام آی تی با مشارکت یک شرکت دارویی ژاپنی، اولین ابزار تزریق بدون سوزن را به بازار عرضه می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۳    
مصرف متوسط یک خانوار تهرانی حدود 20 متر مکعب در ماه است که با کاهش 10 درصدی مصرف آب، معادل 120 میلیون مترمکعب که مصرف سالانه دو استان است صرفه جویی خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۳    
فارینژیتیس، التهاب گلو است که منجر به گلودرد می شود. التهاب می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد؛ آلرژی محیطی، حساسیت به غذا یا عفونت های ویروسی یا باکتریایی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۱۵    
در یک سال اتفاق های زیادی می تواند توجه همه افراد را به خود جذب کند و باعث معروف شدن برخی اتفاق ها در جهان شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۲۱:۲۰    
زمین لرزه ای به بزرگای 4.4 در مقیاس امواج درونی زمین، امروز سه شنبه حوالی هجدک کرمان را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۱۰    
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: هر دانشگاهی که دور دانشجویان زنجیر بکشد، پادگان می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۶:۳۵    
یکی از کارشناسان مرکز تحقیقات پزشکی در ایتالیا برای نشان دادن بخشی از مضرات مصرف مشروب دندان را به عنوان یکی از مستحکم ترین اعضای بدن مورد استفاده قرار داد که نتیجه شوکه کننده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۵:۳۰    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه، آخرین آمار تلفات زلزله استان کرمانشاه را 620 نفر اعلام کرد و گفت: 41 نفر به آمار قبلی اضافه شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۴:۳۰    
خودکشی عوامل زیادی مانند افسردگی، بی هدفی و... دارد اما یکی از عوملی که باعث خودکشی در افراد می شود، این گیاه است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۱:۱۵    
انار میوه ایده آل پاییز و زمستان، سرشار از ویتامین ها و املاحی مانند B5، B6، C، پتاسیم، مس و سرشار از آنتی اکسیدان سرشار از آنتی اکسیدان است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۴۵    
شیخ محمد عریفی صاحب نظریه ی کمک ملائکه به جنگجویان تکفیری در سوریه، که از بالای منبر نماز جمعه در چند کشور اسلامی با بغض و غضب مردم را به جهاد دعوت می کرد دیروز با 30 تویت در تویتر رسمی خود با بیش از ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۱۰    
وزیر خارجه انگلیس با بیان اینکه ایران به برجام پایبند بوده است، گفت: طرف های دیگر هم به توافق هسته ای با ایران پایبند باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۱:۳۵    
در آستانه فرا رسیدن کریسمس، شرکت کنندگان در جشنواره خیابانی کرامپوس با پوشیدن ماسک های ترسناک در خیابان های مونیخ رژه رفتند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۲۵    
زلزله ای حدود 6 ریشتر کرمانشاه و سنندج را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۳۰    
رئیس قوه قضاییه اقدام اخیر آمریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و با بیان اینکه این اقدام رئیس جمهور آمریکا سرپوشی بر شکست های منطقه ای این کشور و ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۲۵    
زبان شناس، فیلسوف آنارشیست و نظریه پرداز آمریکایی با انتقاد از جنبش ضد فاشیستی گفته است تاکتیک های آن هدیه ای به راست افراطی و سرکوب های دولت آمریکاست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۰    
در حالی موضوع عوارض خروج از کشور، بحث زیادی ایجاد کرد که عوارض خروج زمینی، تغییری نداشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۰    
نائب رییس مجلس با تاکید بر اینکه برای نقد باید خیرخواه باشیم، گفت: در گذشته نقد برای تملق و چاپلوسی بود اما امروز برای لجن مال کردن افراد استفاده می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۵    
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به پاسخ ظریف به بوریس جانسون درباره پرونده نازنین زاغری گفت: به وزیر خارجه بریتانیا گفته شد که با توجه به آنکه این پرونده قضایی است و در ایران نیز تفکیک قوا وجود دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۵    
ناهید دایی جواد که از خوانندگان موسیقی سنتی کشورمان بود، شب گذشته بر اثر سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۰    
در پی حوادث چند روز گذشته دانشگاه علم و صنعت، انجمن اسلامی آرمان دانشگاه بیانیه ای صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۲۵    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به پیشرفت طرح های اولویت دار در دستگاه های مختلف در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۵    
عواد العواد وزیر اطلاع رسانی عربستان سعودی در سخنانی تعجب برانگیز مدعی شد: قدس در قلب ملک سلمان و جناب ولیعهد قرار دارد!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه سازوکار شناسایی 3 گروه از افراد مستحق دریافت یارانه نقدی را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت از نشست جریان های سیاسی استقبال می کند و آنچه برای ما بسیار مهم است، وحدت و انسجام ملی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۰۰    
دولت در لایحه بودجه سال آینده 3300 میلیارد تومان در قالب تبصره 14 به عنوان یارانه نان و خرید تضمینی گندم و 1700 میلیارد تومان نیز به عنوان یارانه خرید تضمینی گندم در نظر گرفته است که جمعا به 5000 ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۵    
امیر حاتمی اقدام خصمانه سردمداران کاخ سفید در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی را فتنه ای عمیق برای تضییع حقوق مردم مسلمان فلسطین دانست و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۰    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- هم زمان با آغاز سال نو مسیحی علاوه بر رسم هدیه دادن بابا نوئل به بچه های خوب موجودی ترسناک به نام "کرامپس" ظاهر می شود تا بچه های بد را با خود ببرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۰    
افزایش سه برابری عوارض خروج از کشور، تنبیه و جریمه مردمی است که قصد سفر به خارج از کشور را دارند. هیچ وقت منافعی که از جیب مردم تامین و یا به آنها تحمیل شده باشد را نمی خواهیم و این کار را انصاف نمی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۰    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران نه تنها از مرز موازنه قدرت در برابر اسرائیل عبور کرده است بلکه این رژیم را در حد یک تهدید خارج کرده است و از نظر ما دیگر یک تهدید نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۰    
وزیر خارجه کشورمان در یادداشتی در روزنامه نیویورک تایمز از کشورهای اروپایی خواست با آمریکا در پرداختن به مسائل فراتر از برجام درباره ایران همراه نشوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۳۰    
در یک تحقیق کوچک، محققان جذب اکسیژن و استخراج اکسیژن عضلانی را بر 18 زن و مرد که روی تردمیل راه می رفتند اندازه گیری کردند. جذب اکسیژن یک فاکتور مهم در اندازه گیری تناسب اندام هوازی محسوب می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۵۰    
حدود یک سال پیش، هیچ کس فکر نمی کرد امانوئل مکرون در مقام رئیس جمهوری فرانسه بتواند به چهره اول دیپلماسی غرب در خاورمیانه بدل شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۵    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل موضوعی است که از نظر جهان اسلام فراموش نمی شود و سرآغاز انتفاضه است و این تصمیم غلط، اتفاقات مبارکی رقم می زند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۴۰    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: طرح مستمر مطالبات و وعده ها امری بسیار ضروری است اما در بیان کردن آنها باید این نکته را در نظر داشت که از واقعیات ها فراتر نرود و در حاشیه امن قرار بگیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۴۰    
مرد 26 ساله، مرداد سال گذشته پس از ورود به خانه قربانی جنایت در حوالی خیابان دماوند او را کشته وگریخته بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۲۰    
تصمیم وزارت جهادکشاورزی در ممنوع کردن واردات برنج، واردکنندگان را ترغیب کرده از همین حالا در بازار خودی نشان دهند و با کم کردن جریان عرضه برنج به بازار، زمینه را برای افزایش قیمت فراهم کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۱۵    
قضات دیوانعالی کشور حکم دوبار قصاص پسر خشمگین روستایی را تأیید کردند که درجریان درگیری مسلحانه با همسایه شان، پدر و پسری را کشته و سه نفر را مجروح کرده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۰۰    
در حالیکه تکلیف معاونت اجرایی رئیس جمهور هنوز مشخص نشده اما در بودجه پیشنهادی سال 97 ردیف های بودجه ای برای آن درنظر گرفته شده و این مساله حاکی از آن است که احتمالا به زودی شاهد معرفی معاون اجرایی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۵۰    
مرد افغان که زن سالخورده را به خاطر 50 هزار تومان به قتل رسانده بود، با رای دادگاه به قصاص محکوم شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۳۵    
در حالیکه سال قبل 5،552،900 میلیون ریال به عنوان بودجه مجلس شورای اسلامی تخصیص داده شد، دولت برای سال 97 مبلغ 5,332,900 میلیون ریال را به عنوان بودجه پارلمان پیشنهاد داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۳۵    
بامداد جمعه نخستین گزارش درباره مفقود شدن تیم کوهنوردی مشهد در ارتفاعات اشترانکوه استان لرستان به هلال احمر و تیم های نجات اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۰:۱۰    
صفحه اول روزنامه های دوشنبه 20 آذر 1396 را مشاهده کنید.