سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۵۹Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 6 مرداد 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۳:۳۱    
تیم ملی هندبال جوانان ایران در مقابل تیم کره جنوبی شکست خورد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۳:۲۳    
هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی بسکتبال جوانان آسیا مشخص شدند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۲    
یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تأکید کرد که تمام تلاش اصلاح طلبان این است که هم افزایی ایجاد شده در سال 92 حفظ شود و تاکنون شاهد همدلی و نهادینه شدن گفتمان اصلاح طلبی بوده ایم.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۳:۰۴    
یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد : محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه دراینستاگرام صفحه ای ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۵۱    
اولین دوره مسابقات چمنی قهرمانی "هاکی 5" از 6 مرداد به میزبانی مهدی شهر استان سمنان آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۴۷    
روز دوم رقابت های اسکی چمن جوانان جهان به میزبانی ایران برگزار شد و نماینده ایران از کسب مدال باز ماند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۳۸    
رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، انفجارهای تروریستی امروز(چهارشنبه) در منطقه قامشلی در شمال سوریه که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از شهروندان سوری شد را محکوم ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۳۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با رییس پارلمان کشور گینه کوناکری دیدار و گفت وگو کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۱۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مبنای حرکت انبیاء و دو بال حرکت ایشان در طول تاریخ، اطاعت از خدا و اطاعت نکردن از کدخداست.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۱۴    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی می گوید: داور بازی را برای پرسپولیس درآورد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۱۱    
مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی از واژگونی مرگبار یک دستگاه سواری لندرور در این استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۰۹    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اهمیت توسعه روابط ایران و گینه کوناکری گفت که همکاری دو کشور یک فرصت است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۰۵    
سخنگوی اورژانس تهران از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری در پی مرگ دختر 14 ماهه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۲:۰۳    
سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، جنایت کشورهای متجاوز به یمن در روستای الصراری استان تعز این کشور را به شدت محکوم کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۵    
در صورت تایید نهایی دوپینگی بودن دو وزنه بردار دیگر در دسته 94 کیلوگرم المپیک لندن، سعید محمدپور مدال نقره المپیک را به دست می آورد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۴۳    
گروهی از شیعیان در کشور گینه کوناکری به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هدایایی دادند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۳۵    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه از مدت ها قبل استعفایم را تقدیم وزیر راه و شهرسازی کرده ام، اما هنوز با آن موافقت نشده است و به کارم ادامه می دهم ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۲۳    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد که روابط اقتصادی ایران و گینه کوناکری افرایش یابد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۱۰    
یک عضو فراکسیون امید اظهار کرد: از هیچ یک از افراد لیست امید برای رأی به ریاست آقای عارف تعهد و امضاء گرفته نشده بود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۰:۵۶    
قراردادهای تبلیغات محیطی و پخش، بین فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ با شرکت فناپ، برای دو فصل عصر امروز(چهارشنبه) با حضور مسئولان فدراسیون، سازمان لیگ و شرکت فناپ امضاء شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۰    
دیدار دوستانه تیم های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی جم با تساوی 3 بر 3 پایان یافت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۰:۳۴    
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی به دلیل کم تجربگی تحت فشار روانی هستند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۵۵    
یادگار امام از استاد اخلاق حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی عیادت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۴۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: متأسفانه حاشیه برای همه دستگاه ها وجود دارد، اما این حاشیه ها برای وزارت بهداشت بیشتر است که ذکر علت آن ضروری نیست.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۴۶    
موسسه پلتفرم 28 فصل تابستانی خود را با مرور آثار یک هنرمند کره ای به نام دو هو سو آغاز کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۳۵    
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از آنچه ابتذال سیاسی می خواند، این موضوع را معضلی نزد سیاسیون منتسب به جناح های مختلف سیاسی و فکری دانست و تداوم آن را چالشی برای امنیت ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۳۴    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بانک ها تاکنون تنها پنج میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی برای حل مشکلاتشان پرداخت کرده اند که با این وضعیت مشکلات صنعت استان حل نخواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۳۳    
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در عمل هیچ حمایتی از تولیدکنندگان و صنعت گران استان نمی شود و سایه یأس و ناامیدی بر صنعت استان سنگین می کند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۳۳    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: بانک های استان از ابتدای امسال تاکنون بیشتر از آن که به واحدهای تولیدی تسهیلات بدهند، آن ها را تملک کرده اند یا قصد تملک آن ها را داشته اند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۳    
استخر المپیک مجموعه ورزشی خلیج فارس منطقه آزاد کیش امروز پذیرای شناگران مسابقات قهرمانی کشور مردان پیوند عضو کشور بود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۲    
مدیر آموزش وپرورش عشایر خوزستان از افتتاح اولین پایگاه سنجش سلامت نوآموزان عشایری استان، امروز 6 مردادماه در لالی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۱۸    
کمیته انضباطی محرومیت یک جلسه ای مهدی رحمتی را به حالت تعلیق درآورد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۱۱    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، واگذاری امور به مردم را یک تفکر اصیل اسلامی خواند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۶    
وزارت خارجه عربستان خود را از سفر اخیر شهروندان عربستانی از جمله انور عشقی، رئیس مرکز پژوهش های استراتژیک خاورمیانه به اراضی اشغالی کنار کشید.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۱    
نماینده رشت در مجلس از دبیرخانه اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون به عنوان نماینده بخش خصوصی خواست خلاء های قانونی را به مجلس ارائه دهند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۴    
رییس مجلس شورای اسلامی، در پیامی به مناسبت روز ملی ترویج آموزش های فنی و حرفه ای کارآفرینی از آمادگی مجلس برای حمایت از اقدامات سازمان فنی و حرفه ای در بخش تقنینی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۲    
ولادمیر پوتین در کاخ کرملین به انتقاد از سیاست هایی پراخت که باعث محرومیت ورزشکاران روس از حضور در بازی های المپیک شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۴۵    
رستوران های چینی از اوایل سال 2006 شروع به جایگزینی کارگران خود با ربات ها کردند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۳۴    
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه رانت اجازه مردم محور کردن اقتصاد توسط دولت را نمی دهد، گفت:در واقع تا زمانی که اقتصاد بر پایه رانت است، امکان توفیق در اقتصاد مقاومتی وجود ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۳۱    
با توجه به برخی اعتراضات سرپرستان تیم های اعزامی به دهکده بازی های المپیک ریو و ناآماده بودن اتاق ها و معیوب بودن برخی تاسیسات ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۲۹    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در مجموع حدود 9000 میلیارد تومان خدمات از سوی بیمارستان ها ارائه شده است که این اعتبار هنوز از سوی بیمه ها دریافت نشده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۲۷    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران مقاومتی کردن اقتصاد را به معنی شناسایی فرصت ها و سرمایه گذاری دانست و گفت: کار را باید به دست بخش خصوصی سپرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۱۹    
درحالی مجموع سطح معاملات انجام شده در بازار مسکن در چهار ماه نخست امسال از استقبال متقاضیان از خرید مسکن حکایت دارد که بانک مرکزی اعلام کرده در کنار تمامی عوامل اثرگذار بر این موضوع کاهش نرخ سود ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۱۶    
تازه ترین آمارها از این حکایت دارد که در هفته پایانی تابستان، به غیر از لبنیات و چای سایر گروه ها با تغییر قیمت همراه بوده اند ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۱۶    
رئیس مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت فعالیت نمایندگان زن در تمام کمیسیون های مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل فراکسیون زنان در مجلس بر کمیسیونی تحت عنوان زن و خانواده اولویت دارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۱۵    
رئیس جمهوری آمریکا نگرانی خود را نسبت به این امر مطرح کرد که دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه به پست ریاست جمهوری آمریکا برسد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۱۴    
در پایان سفر سه روزه ناصر خان جنجوعه مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان به ایران که به دعوت رسمی دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان صورت پذیرفت طرفین با صدور بیانیه مشترک دیدگاه های ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۰۴    
انتظار می رود که با گرم شدن اقلیم جهان و افزایش بروز موج گرما، خشکسالی و دیگر فجایع طبیعی، کشورها به سمت درگیری های نظامی سوق داده شوند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۰۳    
شورای نگهبان به نامه وزارت کشور درباره زمان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری پاسخ داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۴۰    
سازمان دیده بان حقوق بشر هشدار داد که نبیل رجب به دلیل توئیت هایی که یک سال قبل در انتقاد از عملیات نظامی عربستان علیه یمن منتشر کرد، با محکومیتی که احتمالا به 10 سال حبس می رسد، مواجه است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۳۸    
استاندار لرستان از اختصاص 10 میلیارد تومان برای تکمیل هتل بام لرستان اختصاص داده شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۲۶    
استاندار خوزستان گفت: مقاومت هایی که از طرف بانک ها برای پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و کمک به بخش خصوصی انجام می گیرد، باید شکسته شود و بانک ها باید طبق قانون عمل کنند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۲۶    
اسامی 13 نویسنده از جمله جی. ام. کوئتزی برنده نوبل، به عنوان راه یافته گان به مرحله نخست جایزه من بوکر 2016 اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۲۴    
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 17 هزار شرکت کننده در کنکور سال جاری بیش از 12 هزار نفر در رشته تجربی امتحان دادند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۲۲    
مدیر کل جدید حراست شهرداری تهران با حکم محمدباقر قالیباف منصوب شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۱۹    
این روزها بزرگ ترین واحد صنعتی استان زنجان شرایط خاصی را پشت سر می گذارد. جمعی از کارگران شرکت ترانسفورماتورسازی زنجان چند روزی است که در اعتراض به تغییر قرارداد کارگران ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۱۸    
چهل و هشتمین همایش سلامت و زندگی با برگزاری سه کمپین با محوریت اهدای خون و خود مراقبتی از فردا آغاز به کار می کند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۱۴    
مربی دروازه بانان سپاهان در رابطه با شرایط اولیویرا، گفت: این دروازه بان طی وقفه هایی که در لیگ داریم ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۱۴    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور زمان توزیع کارت و برگزاری آزمون عملی کنکور 95 را اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۱۲    
درمانگاه ویژه بیماران سلیاک و سی اف در محل درمانگاه بقایی پور بیمارستان شهید صدوقی یزد راه اندازی می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۱۲    
شرکت نفت و گاز سرو در دو حوزه فنی و مهندسی و تحقیق و توسعه به عنوان برترین واحد صنعتی سال 95 از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۱۰    
برند پاپکو در نمایشگاه بین المللی لوازم التحریر، اداری و تجهیزات مهندسی حاضر است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۱۰    
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به مشکلاتی که در بخش مدیریت صنعت استان وجود دارد، گفت: ما گره های کوری در استان خوزستان داریم و برای حل آن ها باید مدیران منفعل و بی عرضه در استان را عوض کرد زیرا ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۱۰    
خاویر بارسلونا با سران بارسلونا برای تمدید قرارداد خود با این تیم برای 3 سال دیگر موافقت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۱۰    
استاد اقتصاد دانشگاه تهران گفت: باید سال ها پیش فرآیند واگذاری بناهای تاریخی به بخش خصوصی برای بهره برداری را آغاز می کردیم و اگر چنین کرده بودیم ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۱۰    
مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: یک شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار یک قلاده پلنگ در پارک ملی کیاسر کرده بود توسط یگان حفاظت این پارک دستگیر شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۰۴    
معضل کمبود آب در مناطق مختلف روستایی شهرستان تفت در نشست فوق العاده ای با حضور نماینده مردم تفت و میبد مجلس شورای اسلامی، فرماندار تفت، مدیر عامل آبفار استان ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۰۳    
یوسین بولت قهرمان دوی 100 متر جهان با اعلام نگرانی از کیفیت مسابقات دوی مردان امیدوار است که کیفیت بازی ها در المپیک ریو افزایش یابد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۵۸    
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خواهش من از دولت به عنوان مسئول دولت در عرصه قرآن این است که بخش عمده ای از اعتبارات را به حوزه های زیرساخت اختصاص دهند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۵۶    
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با تاکید بر این که آموزش حق همه مردم است و عدالت آموزشی جزو سیاست های مورد توجه مسئولان است ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۵۰    
رئیس فدراسیون بوکس از عدم پخش رقابت های بوکس از تلویزیون انتقاد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۹    
پیامکی هشدارآمیز برای برخی شهروندان اردکانی که عکس سیدمحمد خاتمی را روی خودرویشان نصب کرده اند، ارسال شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۸    
در روز 6 مرداد 1368 نسخه جدید قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به همه پرسی گذاشته شد و به تصویب ملت رسید.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۶    
دارنده سه نشان طلا، نقره و برنز بازی های المپیک (68 مکزیکوسیتی ، 72 مونیخ و 76 مونترال کاناد) به دلیل انجام عمل جراحی کتف نمی تواند کاروان وزنه برداری را در المپیک ریو همراهی کند و به اجبار از همراهی ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۵    
مدیرکل دفتر امور هماهنگی و پیشگیری مواد مخدر کشور گفت: حدود 450 نوع ماده مخدر شناسایی شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: استودیوی تخصصی ضبط آثار قرآنی به عنوان یکی از ظرفیت های قرآنی سطح شهر مشهد می تواند جایگاه و پایگاه ویژه ای در سطح منطقه باشد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۴    
حریق گسترده انبار غلات در بازار
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۳    
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اعلام آغاز طرح تشدید نظارت بر انبارهای نگهداری کالا، از کشف 180 تن برنج قاچاق در گیلان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۳    
ظهر امروز چهارشنبه ششم مردادماه ،ساعت 12:55 حادثه حریق در یک انبار نگهداری از غلات و حبوبات در محدوده بازار تهران رخ داد که با تلاش 5 ایستگاه آتش نشانی اعزامی، حریق اطفا شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۲    
دادگاه کیفری کویت امروز (چهارشنبه) حکم غیابی را مبنی بر 14 و نیم سال حبس عبدالحمید دشتی، نماینده کویتی صادر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۱    
معاون مطالعات و توسعه خدمات بیمه ای سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت 4600 میلیارد تومان به مؤسسات درمانی بدهی دارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۹    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان گفت: خانواده ها برای مهارت آموزی فرزندانشان برنامه ریزی کنند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۶    
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: فقر و بیکاری بیشترین علت اعتیاد روستای چنارسفلی است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۵    
نخستین دوره مناظرات ملی دانشجویان دانشگاه های مازندران از پنجمین دوره مناظرات ملی کشور در دانشگاه مازندران به کار خود پایان یافت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۴    
مُد شدن لباس های جدید با نوشته های مختلف که به لباس های کیپ کالم معروف شده، سوژه کاریکاتور تازه ای شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۲    
عوامل فیلم سینمایی دراکولا با توجه به مضمون این فیلم، به تازگی کمپین نه به اعتیاد را برای مبارزه با این معزل راه اندازی کردند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۸    
رئیس اداره آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای ایلام گفت: مهارت آموزی مطمئن ترین راه برای کاهش آمار بیکاری در استان است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۷    
با انتشار قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم های لیگ برتر مشخص می شود که مدعیان قهرمانی در لیگ چقدر هزینه کرده اند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۴    
رئیس پایگاه انتقال خون خراسان شمالی از راه اندازی باشگاه گروه خونی O منفی در استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۳    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، نیشابور را شهری توصیف کرد که می تواند همچون استانبول و استرانفورد به عنوان مرکزی برای جذب توریست های خارجی قرار بگیرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۲    
فدراسیون جهانی شمشیربازی و فدراسیون جهانی سه گانه اعلام کردند که ورزشکاران روس در این رشته ها اجازه شرکت در المپیک را دارند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۱    
مهاجم جدید یوونتوس در اولین اظهار نظر به عنوان بازیکن یووه از انگیزه بالا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۹    
دکتر سید مناف هاشمی از اردوی ورزشکاران المپیکی دو و میدانی کشور بازدید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۹    
سرمربی سابق تیم ملی هدایت تیم فوتسال دانشگاه آزاد تهران در لیگ برتر را به عهده گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۸    
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز ضمن رخصت گرفتن از ناصر صالح، حسین شمس، مهدی ابطحی و دیگر بزرگان این رشته، روند آماده سازی تیم برای شروع قدرتمند مسابقات را خوب ارزیابی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۷    
نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص واگذاری کارخانه کک سازی و قطران شهرستان زرند قول داده شده که در قرار داد ذکر شود هیچ کارگری بیکار نشود و لطمه ای به پرسنل ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۶    
یک مقام ارتش ترکیه امروز اعلام کرد که 8651 سرباز در کودتای اخیر ترکیه شرکت داشته اند و این میزان 1.5 درصد از کل ارتش را تشکیل می دهد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۰    
معاون وزیر نیرو با تاکید بر این که مسئولان باید با مردم صادقانه سخن بگویند، می گوید تعرفه فعلی آب امکان ارائه خدمات شایسته را نمی دهد.