چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۰:۱۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 14 مرداد 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۳:۳۷    
در حالی که زمان اندکی به آغاز بازی های المپیک ریو باقی مانده است، تست دوپینگ یکی از بوکسور های تیم ایرلند مثبت شده و احتمال دارد که او از المپیک محروم شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۳:۳۰    
آلکمار که از حضور بازیکن ایرانی اش بهره می برد با شکست جیانینا به دور دوم پلی آف لیگ اروپا صعود کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۳:۲۵    
تمرینات قایقرانان کانو اسلالوم امروز در استادیوم وایت واتر به دلیل مشکلات فنی لغو شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۳:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی عروج جانباز رجب محمدزاده را تسلیت گفت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۳:۱۰    
ریو در فاصله چند ساعت مانده تا آغاز بزرگ ترین رویداد ورزشی جهان، رنگ و بوی این رقابت ها را به خود گرفته است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۲:۵۹    
ولادمیر پوتین در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک ریو شرکت نخواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۲:۵۲    
تیم شطرنج سایپا با پیروزی در دورهای چهارم و پنجم لیگ برتر شطرنج رکورد صد در صد پیروزی خود را حفظ کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۲:۴۲    
دیدار دو تیم عراق و دانمارک در افتتاحیه المپیک ریو در فوتبال بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۲:۴۰    
ملی پوشان والیبال کشورمان اولین مرحله تمرین در سالن اصلی بازی ها را امروز پیگیری کردند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۰    
شرکت مدیران خودرو کمتر از یکسال است که خودرو چری تیگو 5 عرضه می کند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۲:۲۹    
توماس باخ در نشست خبری خود درباره مسائل مختلفی از جمله شرایط ورزشکاران بانوان مسلمان در میادین رسمی به صحبت پرداخت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۱:۱۹    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور واگذاری برخی از اختیارات ملی به مدیران استانی را یکی از راهکارهای توسعه بیش از پیش اقتصادی کشور دانست و از احصاء 50 مورد دیگر برای واگذاری به ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۲:۰۵    
فرهاد نظری، مدیر کل دفتر ثبت آثار تاریخی اعلام کرد، همزمان با روز ملی مشروطه (14 مرداد)، میدان بهارستان به عنوان مکانی که نتیجه انقلاب مشروطه در آن رقم خورد، در فهرست میراث ملی به ثبت رسید.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۱:۵۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شهادت جانباز 70% حاج رجب محمدزاده گفت که او نه از فردی یا نهادی گلایه کرده و نه بر کسی منتی گذاشته است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۱:۱۴    
وزیر کشور با اشاره به نقش بخش خصوصی در مردمی کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی و سرمایه گذاران باید مسیر خلق ثروت را به اقشار مختلف جامعه بیاموزند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۰:۵۴    
قائم مقام وزیر و معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت از برنامه این وزارتخانه و ستاد مبارزه با قاچاق کالا برای برخورد با قاچاق قطعات خودرو خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۰:۵۳    
ساختمان مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و به منظور تسریع در صدور مجوز و ارائه مشوق های سرمایه گذاری مورد بهره برداری قرار گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۰:۳۷    
جودوکاران المپیکی ایران دومین تمرین خود را برگزار می کنند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۲۰:۳۶    
تیم امنیتی پیش از آغاز مراسم افتتاحیه بازی های المپیک حضور پررنگی در اطراف استادیوم ماراکانا دارند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۱    
معاون برنامه ریزی و پژوهشی سازمان امور مالیاتی گفت: توسعه اقتصادی در کشور زمانی رخ می دهد که منابع پایدار برای مخارج وجود داشته باشد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۹:۴۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: 19 میلیون نفر در کشور در بافت های بی کیفیت شهرها زندگی می کنند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۹    
شهردار تبریز با اشاره به این که تقویت گردشگری داخلی از مهم ترین ضرورت های اقتصاد مقاومتی است، تاکید کرد: این شاخص مهم نیازمند افزایش ارتباطات شهرهای مختلف و بسترسازی برای افزایش سفرهای داخلی است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۵    
رییس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: جهاددانشگاهی بزرگترین جامعه تحقیقاتی ایران و نهادی است علمی و دانش بنیان که فاصله ایده تا محصول در آن خیلی طولانی نیست.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۴    
سرمربی تیم فولاد خوزستان می گوید ذوب آهن بدون حضور سرمربی اش هم تیمی با انگیزه است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۸:۴۸    
ورود مشعل المپیک به شهر ریو میزبان بازی های المپیک با درگیری همواه بود. تعدادی افراد در این درگیری ها دستگیر شدند و حتی افرادی تلاش کردند تا مشعل المپیک را خاموش کنند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۸:۴۲    
مربی ذوب آهن می گوید تیمش به دنبال یک بازیکن در پست قاسم حدادی فر است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۸    
مسئول روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: ظهر امروز حاج رجب محمدزاده دعوت حق را لبیک گفت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۸:۲۰    
تشییع پیکر پاک و مطهر جانباز شهید حاج رجب محمدزاده ظهر جمعه 15 مردادماه بعد از اقامه نماز جمعه برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۸:۱۱    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فعالان عرصه خبرنگاری باید به رسالت اصلی خود که ارایه صداقت است بپردازند و از رفتار دوگانه در این عرصه اجتناب کنند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۱    
سرمربی تیم سایپا گفت: برای کسب نخستین سه امتیاز خود در لیگ برتر شانزدهم به مشهد آمده ایم و امیدوارم بتوانیم به این مهم دست یابیم.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۷:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان می گوید برای برطرف کردن نقاط ضعف تیمش در برخی از پست ها با چند بازیکن خارجی مذاکراتی داشته است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۷:۴۳    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت 23 حزب مجوزدار در سطح استان، گفت: نشست با احزاب سیاسی یکی از برنامه های استان در زمینه فعالیت های سیاسی است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۷:۳۲    
گروه تولیدی مبلمان راسپینا در سالن شماره 40 نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل حاضر است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۷:۲۶    
شهرداد روحانی که به تازگی چوب ثابت رهبری ارکستر سمفونیک تهران را در دست گرفته است، هم زمان با ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر به نوازندگان دختر ارکستر سمفونیک و ارکستر جوانان جهان، شاخه گل هدیه کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۷:۲۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و هیات همراه در ادامه سفر به سوریه با بشار اسد رئیس جمهوری این کشور دیدار و گفت وگو کردند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۷:۱۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه امسال بیش از 230 اثر داستانی بیشتر از دوره قبل به دبیرخانه جشنواره کبوتر حرم ارسال شده ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۷:۱۴    
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از افتتاح 14 کیلومتر از باند دوم محور خرم آباد به نورآباد خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۹    
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر مازندران گفت: یکی از اقدامات دولت مبارزه با موادمخدر است که به صورت قانون در برنامه ششم توسعه نیز گنجانده شده و نقشه راه مبارزه با موادمخدر مشخص شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس اعتقاد دارد که راندمان بهره برداری از آب در هیچ یک از بخش ها در کشور مناسب نیست.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۱    
معاون جنگل سازمان جنگل ها و مراتع با اشاره به مشکل ریزگردها در برخی نقاط کشور، بیان کرد: جنگل ها هوا را تصفیه می کنند؛ هر هکتار جنگل سالانه 68 تن گرد و غبار را جذب می کند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۵۷    
پای آسیب دیده آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران با موفقیت جراحی شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۵۶    
شرکت مبلمان لما، تولیدکننده انواع مبلمان مدرن و راحتی خانگی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل حضور یافت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۵۶    
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ضمن تاکید به مسئولین مبنی بر برگزاری مناسب و باشکوه جشن های دهه کرامت، خواستار استفاده از تمامی ظرفیت ها در این زمینه شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۵۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، قانون کار ایران را بزرگترین مانع تولید و اشتغال در کشور دانست.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۵۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به حاکم شدن جوی پایدار در کشور طی دو روز آینده، از ادامه وزش باد و گرد وخاک در شمال استان سیستان و بلوچستان به ویژه در منطقه زابل خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۵۲    
معاون حوادث و فوریت های پزشکی استان قم گفت:در یک هفته گذشته 329 تصادف راکب موتور سیکلت با 415 مجروح و یک نفر فوتی در قم ثبت شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۵۰    
استاندار قزوین با تاکید بر پرهیز از برخوردهای تند و آمرانه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: در ترویج حجاب که کاهش معضلات اجتماعی را به دنبال خواهد داشت ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۴۵    
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: 15 هزار مربی در امر فرهنگ سازی در پیشگیری از اعتیاد آموزش های لازم را دیده اند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۳۹    
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه استان در گرو صنعت، کشاورزی و گردشگری است که در همه این زمینه ها باید در ابتدا مشکل آب حل شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۳۶    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و 400 طرح نیمه تمام در سطح استان موجود است که به 108 هزار میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل نیاز دارند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۳۶    
رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، جهاد دانشگاهی را محور جهاد علمی دانست و عنوان کرد ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۳۲    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۸    
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی اتاق مشهد گفت: 60 درصد از ترانزیت کشور در اختیار شرکت های حمل ونقل خراسان رضوی است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۶    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با انتقاد شدید از بی اهمیتی نسبت به آلودگی آب رودخانه ارس معتقد است سکوت مجامع بین المللی نسبت به آلودگی آب ارس فاجعه است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۴    
رییس پلیس راه لرستان از تصادف سواری سمند با پراید در منطقه کمالوند خرم آباد خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و شش مجروح بر جای گذاشت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۴    
سفارت آمریکا در ازبکستان امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، آمریکا پذیرفته تا به پنج کشور آسیای مرکزی 15 میلیون دلار برای تقویت مبارزه با تروریسم و اقتصاد آنها بدهد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۷    
مقام های هوافضای کره شمالی بر روی یک برنامه پنج ساله برای دستیابی به پیشرفت هایی در زمینه ارسال ماهواره های بیشتر به فضا تا سال 2020 سخت کار می کنند و به دنبال این هستند که به ماه و سیارات دیگر بروند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۶    
نمایندگان مجلس در روزهای یک شنبه و چهارشنبه هفته آینده تشکیل جلسه علنی می دهند به بررسی تقاضای کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی می پردازند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۶    
کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی از روزهای شنبه تا چهارشنبه هفته آینده تشکیل جلسه می دهند و میزبان 7 وزیر برای پاسخگویی به سوالات و ارائه گزارش های خود هستند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۵    
رئیس کمیسیون بهبود محیط کسب وکار اتاق مشهد از وجود ارزش 20 هزار میلیارد دلاری کالاهای قاچاق در کشور خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۳    
سرپرست مؤسسه اطلاعات گفت: دست و بازوی ماموران نیروی انتظامی را به دلیل این که جان و اعتبار و آبروی خودرا برای حفظ امنیت و آرامش جامعه گذاشته اند، می بوسم.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۱    
در پی یک حمله تروریستی در هرات افغانستان شش گردشگر خارجی زخمی شدند که در میان آنها یک زن نیز حضور دارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۸    
سرکرده همیشه پنهان گروه تروریستی بوکوحرام با انتشار یک پیام صوتی با وجود گزارش های متعدد از برکناری اش توسط داعش می گوید، هم چنان فعال است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۳    
بیست و سومین سمینار شیمی تجزیه ایران، 9 تا 11 شهریور ماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۲    
محققان موسسه فناوری ماساچوست تکنیک چاپ تصاویر هولوگرام با چاپگر معمولی و بر روی صفحات شفاف را معرفی کردند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خواستار تعیین تکلیف بودجه فرهنگی شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۱    
وزیر دفاع عراق بر مشارکت نیروهای بسیج مردمی در عملیات آزادسازی موصل تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۵۳    
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- نوشهر گفت: تاکنون حدود 18 هکتار از حریم دریا در غرب مازندران آزاد شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۶    
بر اثر انفجار یک بمب کوچک در آنتالیای ترکیه دست کم دو تن زخمی شدند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۴۶    
استارت لیست مسابقات تیراندازی المپیک اعلام شد که خدمتی و احمدی به ترتیب در خط 32 و 53 شلیک خواهند کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۴۰    
دادستان کل تاجیکستان از محکومیت 170 تن از کسانی که در کودتای سال گذشته این کشور شرکت داشتند خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۵    
وزیر خارجه آلمان خواهان ارسال مواد غذایی و آب به ساکنان شهر حلب از طریق کریدورهای سازمان ملل شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۲۷    
مبلمان اتاق خواب سنا در نمایشگاه بین المللی مبلمان حاضر است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۲۱    
مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور گفت: ایثارگران فراتر از جناح ها هستند و متعلق به هیچ حزب و جناحی نیستند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۲۰    
فرماندار رفسنجان گفت: تاکنون بیش از 200 نفر از افراد موثر و شاخص و نخبه رفسنجانی داخل و خارج از کشور برای همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه دعوت شده اند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۱۶    
رییس جمهوری سابق افغانستان گفته است، فرماندهانی که با طالبان در کشور می جنگند و همزمان از ارتش آمریکا می خواهند تا دست به بمباران هوایی بزند، نماینده و نشان دهنده خواست مردم افغانستان نیستند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۱۲    
یک مدرس حوزه و دانشگاه گفت: ایران به دنبال صفر کردن سهم خود از انحراف در مسائل پولی و مالی در جهان است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۱۰    
مبلمان خانگی فوکا کالکشن به عنوان شرکت تخصصی مبلمان راحتی و مدرن خانگی برای پنجمین دوره در نمایشگاه مبلمان حاضر است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۹    
سرمربی استقلال می گوید مدیرعامل قبلی باشگاهش پدر ورزش ایران بوده و همیشه به او مدیون است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۸    
ده ها اسیر فلسطینی امروز (پنجشنبه) در اعتراض به اقدامات مسئولان زندان های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذای نامحدود می زنند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۳    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: هفدهمین المپیاد بین المللی دانشجویی ریاضی،نهمین المپیاد شیمی و سومین المپیاد بین المللی آمار ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۲    
دومین جلسه کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان رهبری، تشکیل شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۸    
سرمربی صنعت نفت آبادان می گوید تیمش آماده مصاف برابر استقلال است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۶    
به مناسبت چهلمین روز از درگذشت دو محیط بان هرمزگانی مراسم یادبود این دو شهید، امروز برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۴    
رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: تدوین و اجرای برنامه توسعه جهاد دانشگاهی استان مرکزی از جمله اولویت های جهاد دانشگاهی است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۳    
پیکر مطهر یک شهید گمنام در پادگان ثامن الحجج (ع) تیپ 377 شهید حبرانی نیروی زمینی ارتس در مشهد مقدس به خاک سپرده شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۲    
دوم فروردین امسال زمانی که زنی جوان با اورژانس تماس گرفت و از وخامت حال دختر 4 ساله اش به نام سارا خبر داد ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۹    
فیفا از آژانس جهانی ضد دوپینگ (وادا) خواست تا اطلاعات مربوط به فوتبالیست های روسیه که نام آنها در گزارش های اخیر مربوط به دوپینگ در روسیه آمده است به آنها ارائه دهد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۴    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می گوید که سرمربی این تیم هنوز برکنار نشده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۴    
مدیر برنامه های رامین رضاییان توضیحاتی درباره آخرین وضعیت این بازیکن و حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس ارائه کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۳۷    
وزیر کشور با اشاره به عملکرد مطلوب مسئولان استان یزد در حوزه اقتصاد مقاومتی، گفت: مسئولان، گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی را بیش از پیش جدی بگیرند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۳۱    
انجمن داروسازان ایران در یک جلسه هم اندیشی، به موضوع ابلاغ آیین نامه داروخانه های طبیعی که حدود یک ماه پیش از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شد، انتقاد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۳۰    
سخن هفته چهل و چهارمین شماره هفته نامه خبری-تبیینی خط حزب الله به بیان گفتارهایی از مقام معظم رهبری درباره سیاست های متناقض دولت سعودی پرداخته است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۸    
آمریکا نام گروه جماعةالاحرار، یک گروه شبه نظامی پاکستانی را در لیست گروه های تروریستی خود قرار داد و تحریم های خود علیه این گروه را آغاز کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۴    
قیمت دلار و انواع سکه در بازار امروز - پنجشنبه – در مقایسه با دیروز روند کاهشی را نشان می دهد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۹    
نماینده مردم سلسله و دلفان گفت: سه راه الشتر - خرم آباد به سه راه مرگ معروف است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۴    
آتش نشانان سه ایستگاه آتش نشانی، حریق یک کارخانه تولید فوم در جاده موت آباد اراک را خاموش کردند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۴    
خبرنگار جوان خبرگزاری فارس صبح امروز به طور ناگهانی درگذشت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۲    
یکی از اعضای سابق داعش که به افشاگر مسائل این گروه تروریستی تبدیل شده، هشدار داده است، این گروه تروریستی قصد دارد حملات هم زمانی در انگلیس، فرانسه و آلمان انجام دهد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۸    
وزارت دادگستری ایتالیا اعلام کرد این کشور در حال بررسی این موضوع است که آیا گروه تروریستی داعش در انتقال ده ها هزار مهاجر از طریق مدیترانه به اروپا نقش دارد یا خیر.