سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 12 مرداد 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۲۳:۴۲    
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در بخش پایانی سخنان خود با مردم در برنامه زنده تلویزیونی درباره معضلات محیط زیستی و برنامه های دولت برای آن ها گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۲۳:۴۱    
رییس جمهور با بیان اینکه نباید آبروی مردم توسط رسانه ها و تریبون ها خدشه دار شود، گفت: ما باید کاری کنیم که اگر کسی اخلاق را زیر پا گذاشت و هتاکی کرد منزوی شود و گوش شنوایی برای او وجود نداشته باشد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۲۳:۲۳    
رییس سازمان سینمایی کشور گفت: توانستیم طی دو سال 300 پرده سینما را به 500 پرده تبدیل کنیم و این در حالی است که ما در کشور به سه هزار پرده سینما نیاز داریم.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۲۳:۱۲    
رئیس جمهور گفت: هدف نظام در سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی این بود که بخش های غیرضروری که ضرورتی ندارد ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۲۳:۰۸    
رئیس جمهور با بیان اینکه سرمایه گذاری در کشور شروع شده است، گفت: سرمایه گذاری بیش از 3 میلیارد دلار در کشور قطعی شده و قراردادهای دیگر نیز در حال نهایی شدن است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۲۲:۳۸    
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حسن روحانی در ادامه گفت و گوی زنده تلویزیونی خود با مردم در خصوص بدعهدی های آمریکا در مسیر اجرای برجام گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۲۲:۲۷    
حکم اعدام محکومان گروهک تروریستی تکفیری موسوم به توحید و جهاد اجرا شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۲۲:۱۸    
رئیس جمهور با بیان اینکه در نوروز 95 به مردم وعده داده که شاهد سال بهتری خواهیم بود، گفت که امروز در این باره بسیار امیدوارتر از روز اول سال 95 است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۲۱:۴۸    
مرحله اول مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور با قهرمانی تیم نفت تهران به پایان رسید.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۲۱:۱۰    
تنیسور سوییسی به علت آسیب دیدگی در المپیک ریودوژانیرو حضور نخواهد داشت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۲۱:۰۳    
رکورد ملی پرتاب نیزه ایران شکسته شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۲۰:۴۶    
تیم فوتبال پرسپولیس پس از توقف مقابل فولاد یک جلسه تمرینی سبک را برگزار کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۲۰:۴۲    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: انقلاب اسلامی که پدیده بزرگ تاریخ است، باید با سرودن اشعار تاریخی و ارزشمند همواره زنده و پویا نگه داریم.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۲۰:۴۰    
معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت:کشوری که به منابع زیر زمینی تکیه دارد پیشرفت نمی کند و آینده اقتصاد هر کشور نیروی انسانی آن کشور است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۲۰:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید دیدار تیمش برابر گسترش فولاد تبریز سخت خواهد بود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۲۰:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می گوید مبلغ قراردادهای فوتبال در همه جای دنیا یک مسئله خصوصی است و انتشار آن ها فقط در مملکت ما اتفاق می افتد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۹:۴۵    
به دنبال انتشار برخی اخبار در خصوص البسه تیم های ملی، فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای صادر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۹:۳۵    
محققان هلندی با اصلاح و پرورش برخی از گیاهان بسیار مقاوم برای اولین بار روش جدید کنترل آلودگی هوا در شهر توسط ایستگاه های تصفیه هوا با روش طبیعی را معرفی کردند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۹:۳۳    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ،تأمین اجتماعی را یک ضرورت بسیار مهم در تأمین آسایش مردم برشمرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۹:۲۵    
یک گروه موسیقی با هدف حمایت از موزه عروسک های ملل روی صحنه می رود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۹:۲۵    
در ماده 35 ویرایش جدید لایحه برنامه ششم توسعه آمده که به منظور اجرایی شدن احکام قانون برنامه ششم توسعه و نظارت بر حسن اجرای احکام برنامه ششم توسعه ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۹:۲۲    
در ماده 24 ویرایش جدید لایحه برنامه ششم توسعه آمده است سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مجاز است در چارچوب ضوابط و برنامه ای که به تصویب شورای عالی سازمان می رسد اماکن تاریخی خود را به شهرداری ها ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۹:۱۴    
نمایشگاه آثار خوشنویسان استان قزوین همراه با رونمایی از کتاب مرقع دلگشا و معرفی کتاب عماد ملک خط در موزه میرعماد مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد افتتاح می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۹:۱۰    
نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: آرزوی دیرینه کشور، ارتباط صنعت و دانشگاه است و با توجه به ظرفیت های گل و سنگ در محلات و عایق های رطوبتی در دلیجان باید این ارتباط برقرار شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۹:۰۹    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می گوید هیات مدیره این باشگاه جلسه ای برای قبول یا رد استعفای بهرام افشارزاده نداشته است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۹:۰۶    
در ماده 7 لایحه برنامه ششم توسعه آمده است صندوق توسعه ملی می تواند به طرح هایی که توسط سازمان های توسعه ای شامل ایدرو ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۹:۰۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: فردا چهارشنبه 13 مرداد 1395 جلسه فقهای محترم تشکیل می شود و به نامه های ارسالی از سوی دیوان عدالت اداری رسیدگی خواهند کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۹:۰۰    
دیوان محاسبات کشور طی نامه ای از اقدامات وزیر اقتصاد تشکر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۵۴    
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: خطاهای عمومی موجب بدبینی مردم به نظام اسلامی می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۵۱    
فراخوان جشنواره ی فیلم یاس،موافقت با ساخت 4 فیلم در شبکه خانگی، نمایش گهواره کهن در نیاوران و.. از جمله اخبار سینما و تئاتر است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۴۹    
در ماده 3 ویرایش جدید لایحه برنامه ششم توسعه آب و محیط زیست، توسعه سواحل مکران و حاشیه شهرها و موضوعات خاص بخش پیشرو اقتصاد در اولویت قرار گرفتند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۴۶    
وزیر نیرو با حضور در صداوسیما، با رئیس رسانه ملی دیدار و گفت وگو کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۴۴    
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به تفاوت های ماهوی موادمخدر سنتی و صنعتی از افغانستان به عنوان مرکز تولید موادمخدر سنتی در جهان نام برد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۴۳    
دفتر اطلاع رسانی رئیس پارلمان عراق امروز (سه شنبه) اعلام کرد که دستور ممنوع السفری فقط از اختیارات دستگاه قضاء به شمار می آید.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۱    
معاون فنی و شبکه ایستگاه های سازمان هواشناسی کشور گفت: سند خودکارسازی شبکه ایستگاه های پایش هواشناسی کشور در سازمان هواشناسی در حال تدوین است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۰    
رئیس جهاددانشگاهی: با نیروی دریایی همکاری های بیشتری خواهیم داشت
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۰    
مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره آواها و نواهای رضوی تمام و اولین مرحله انتخاب آثار رسیده به این جشنواره آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۲۹    
یک سخنگوی دولت انگلیس با طرح اتهاماتی بی اساس و خصمانه علیه کشورمان گفت: ما نسبت به سیاست های ایران در منطقه نگران هستیم.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۲۷    
با حضور علی نصیریان آیین روشن کردن شب چراغ نمایش انسانم آرزوست در تماشاخانه سنگلج برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۲۵    
بنابر گزارش سازمان کنترل تسلیحات آمریکا، چین با انتقال تجهیزات راکتورهای هسته ای به پاکستان، توافقات به دست آمده در کنفرانس 2010 بازبینی معاهده منع گسترش تسلیحات هسته ای (NPT) در مورد تجهیزات فن آوری ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۲۲    
ستاره سال های دور فوتبال برزیل، بولت را اسطوره ای می داند که از او برتر است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۲۲    
معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش از تولید کارآفرین در هنرستان های کشور خبر داد و گفت: دو نوع بازارچه کسب و کار سنتی و دیجیتالی برای دانش آموزان تعریف شده است
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۲۱    
یک سناتور روس و عضو کمیته امنیت گفت: دانشمندان هسته ای روسیه در حال ارزیابی تهدید برنامه آمریکا برای به روزرسانی بمب هسته ای B61-12 و یافتن راه های خنتی کردن این تهدید در صورت لزوم هستند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۱۲    
یک قانونگذار انگلیسی کشتار در شهر حلب سوریه را با کشتار سربرنیتسا مقایسه کرده و پیشنهاد داد، کشورهای منطقه سربازان خود را برای حفظ جان غیرنظامیان به سوریه بفرستند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۱۱    
مدیرکل هواشناسی سیستان وبلوچستان از برگزاری نخستین کارگروه توسعه مدیریت ومنابع سازمان هواشناسی کشور در چابهار خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۸    
در ماده 10 لایحه برنامه ششم توسعه، برای ادغام، انحلال و جابه جایی سازمانهای تابعه و وابسته وزراتخانه ها و سازمانها، با پیشنهاد سازمان مدیریت و تصویب شورای عالی اداری، کسب اجازه شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۷    
تصمیم دولت جدید بریتانیا در به تعویق انداختن قرارداد ساخت نیروگاه هسته ای توسط فرانسه و با سرمایه گذاری عمده چین باعث نگرانی هر دوی این کشورها شد و این تصمیم یک عقب گرد بزرگ از سیاست های دیوید ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۷    
رئیس جهاددانشگاهی: با نیروی دریایی همکاری های بیشتری خواهیم داشت
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۷    
سرپرست جدید مجتمع قضایی باهنر معارفه شد
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۵۵    
مدیر شهرداری منطقه دو سنندج با اشاره به برخورد دلالان با نیروهای اجراییات شهرداری و قمه زنی آنها با این نیروها، گفت: برخورد با دلالان ساخت و ساز غیرمجاز عزم جدی می خواهد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۵۵    
مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: توانمندسازی مدیران و کارشناسان شاخه کاردانش در قالب برنامه های دانش افزایی انجام می شود
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۵۳    
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: بخشی از مشکلات، آسیب ها و جرایمی که ما امروز در بخش های مختلف جامعه شاهد آن هستیم به دلیل نادیده گرفتن نکات پیشگیرانه است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۵۰    
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج با اشاره به نقش دلالان در ساخت و سازهای غیرمجاز، گفت: برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز باید با دلالان به طور جدی برخورد شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۴۶    
موسس سایت افشاگر ویکی لیکس نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری را به خاطرعملکردش به عنوان وزیر امور خارجه سابق محکوم کرده و مدعی شد ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۴۳    
پروانه معصومی گفت: بسیاری از افراد نیاز دارند برخی حقایق را ببینند تا باور بیاورند از این رو سینما با تصویر معارف دینی و رضوی می تواند زمینه آشنایی آنها را با بسیاری از حقایق مذهبی فراهم کند اما به ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۴۲    
مدیرعامل باشگاه استقلال از سمت خود برکنار شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۳۹    
سازمان تعزیرات حکومتی در بخشنامه ای برخورد قاطع و فوری با عوامل احتکار و بی نظمی در بی ثباتی عرضه شکر را خواستار شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۳۷    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر گفت: بیمه و رفع مشکلات معیشتی در صدر خواسته های خبرنگاران قرار دارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۳۵    
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت تهران منصوب شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۳۵    
شهردار سنندج گفت: تا زمانی که وضعیت زمین های قولنامه ای در سنندج تعیین تکلیف نشود و اجازه صدور مجوز برای این زمین ها به شهرداری داده نشود، ساخت و ساز غیرمجاز در این شهر ادامه خواهد داشت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۳۴    
بزرگ ترین گنجینه ی هنر مدرن غرب در شرق، صبح یکی از روزهای گرم تابستان میزبان نمایندگانی از رسانه ها بود ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۲۷    
رئیس کل محاکم استان تهران از تعیین دو شعبه تخصصی برای رسیدگی به پرونده های صدور حکم ورشکستگی خبر داد و هم چنین با ابراز تاسف گفت: در خواست صدور حکم ورشکستگی رو به افزایش است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۲۳    
رئیس سازمان غذا و دارو از توقف استفاده از اسید چرب ترانس در محصولات غذایی تا پیش از سال 1404 خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۲۱    
سمینار تخصصی اقتصاد مقاومتی با حضور مدیران ارشد شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، در آموزش سازمان جهاد دانشگاهی تهران برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۱۸    
مقامات تایلند امروز (سه شنبه) 19 تن از رهبران جنبش اوپوزیسیون موسوم به "جنبش پیراهن قرمزها" را به زیر پا گذاشتن ممنوعیت تشکیل تجمع های سیاسی متهم کرده و قرار است آنها را محاکمه کنند
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۱۸    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است، گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۱۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ مردی میانسال در پی تصادف با کامیون حامل بار آجر خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۱۲    
ادگاردو بائوسا، سرمربی 58 ساله آرژانتین از صحبت با لیونل مسی برای بازگشت به تیم ملی این کشور خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۰۷    
محققان پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با تولید نانو فیلترهایی برای جذب آلاینده های هیدروکربنی، موفق به ثبت آن در اداره ثبت اختراعات آمریکا به عنوان سیزدهمین اختراع بین المللی وزارت علوم در حوزه ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۰۷    
استاندار قزوین گفت: تنها راه نجات و بهبود فضای کسب وکار استان با کمک کارگروه های تخصصی امکان پذیر خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۰۷    
سفیر چین در مسکو از جامعه جهانی خواست تا هماهنگی بیشتری در مبارزه علیه تروریسم داشته باشند و اعلام کرد که کشورش به دنبال تقویت همکاری های کاربردی با روسیه در مبارزه با تروریسم است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۰۶    
نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت:برخی شهرها مانند نوشهر و کلاردشت جزو شهرهای سیل خیز است و از این منظر در چندین سال گذشته آسیب های فراوانی دیده اند و نیاز به حمایت دارند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۰۵    
برنامه نمایش فیلم های هنروتجربه به زودی در تالار آیه مدرسه اسلامی هنر قم شروع می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۰۴    
سایت ای اف سی در گزارشی به معرفی 3 داور ایرانی حاضر در المپیک ریو پرداخته است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۰۱    
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: جهاددانشگاهی یکی از نهادهای اصیل انقلابی است که خدمات ارزنده ای در کشور انجام داده است؛ ما در دانشگاه شهید چمران فاصله ای میان دانشگاه و جهاددانشگاهی احساس نمی کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۰۱    
فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: آسیب شناسی های صورت گرفته نشان می دهد که بیکاری و وضعیت اقتصادی مهم ترین عامل بروز سرقت است و طبق آمارها 75 درصد سارقان دستگیرشده بیکار هستند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۵۹    
حسن روحانی در حکمی ضمن احیای سازمان اداری واستخدامی کشور، جمشید انصاری را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس این سازمان منصوب کرد، اما احیای سازمان اداری و استخدامی ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۵۶    
رئیس جمهور ترکیه غرب را به کمک و حمایت از برخی از سازمان های تروریستی متهم کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۵۵    
مدیر موسسه ایده، سطح پایین مهارت در میان فارغ التحصیلان دانشگاه ها و کمبود فضای آموزش حرفه ای کافی را از جمله مهم ترین مشکلات کسب و کارهای مرتبط با هنرهای تجسمی دانست و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۵۴    
تیم هاکی هند به کمبود امکانات در آپارتمان دهکده المپیک اعتراض کرد. اولتمانس سرمربی این تیم اعلام کرد که لوازم و تجهیزات اتاق ها کافی نیست.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۵۲    
مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی و محمود عزیزی دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی با نصرالله پژمان فر رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفت وگو کردند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۵۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با وجود همه تلاش هایی که در کشور برای بهبود اوضاع گردشگری می شود، اما رتبه ایران در جهان خوب نیست. ایران در بین 141 کشور در جایگاه 97 ایستاده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۴۸    
اولین نشست رو در روی تهیه کنندگان سینمای ایران با تجمیع کنندگان V.O.D (ویدیو درخواستی) 17 مرداد ماه برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۴۷    
پژوهشگران کشور در کنار تولید مکمل های غذایی موفق به تولید قرص اسیدفولیک با قدرت دارویی 500 میکروگرم اسیدفولیک و 150 میکروگرم ید شدند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۴۴    
رئیس مرکز پژوهش های علوم جوی و اقیانوسی دانشگاه شیراز، معتقد است: مشکل اصلی ما کمبود بارندگی نیست بلکه مشکل مدیریت منابع آب است ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۴۱    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: احیای سازمان اداری و استخدامی به روز کردن امور بوده و کار درستی است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۴۰    
رییس صنف خشکبار استان مازندران گفت: نبود مواد اولیه تولید شکر عامل اصلی افزایش قیمت قند و شکر در بازار مازندران است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۳۳    
مرتضی سرمدی، قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز در مسقط با یوسف بن علوی، وزیر امور خارجه عمان دیدار و گفت وگو کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۳۲    
شرکت بلندپایه به منظور افزایش کادر نیروی انسانی خود دعوت به همکاری کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۳۱    
حدود یک سال و نیم قبل، تفاهم نامه ای بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و سازمان ملی استاندارد به امضا رسید که در پی آن قرار شده است نمونه برداری ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۲۵    
یک عضو فراکسیون زنان از بررسی لایحه برنامه ششم در جلسه امروز این فراکسیون خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۲۴    
پس از جنجالی که سرباز آمریکایی مسلمان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به پا کرد، گروه تروریستی داعش مدعی شد این سرباز که در عراق کشته شده، مرتد بوده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۲۴    
هر روز 15 خارجی در ریو قربانی مجرمان می شوند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۲۳    
مدیرکل محیط زیست استان قم گفت: تخصیص حقابه های رودخانه ها و تالاب های استان، حداقل نیمی از معضلات گرد و غبار و ریزگردها در شهر قم را کاهش می دهد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۲۳    
بازگشت گرت بیل به تمرینات رئال مادرید در روز جمعه از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۱۹    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران در بررسی لایحه تسهیلات تشویقی مطالبات شهرداری تهران که یک فوریت آن در دویست وهفتادونهمین جلسه علنی شورای اسلامی تهران به تصویب رسیده بود ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۱۸    
مدیرکل گمرک استان همدان از کاهش 16 درصدی صادرات استان خبر داد و گفت: در 4 ماهه ابتدای سال 95 به علت مشکلات با کاهش 16 درصدی صادرات مواجه شده ایم.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۱۶    
وحید عرض پیما تنها داور ایرانی حاضر در جام جهانی فوتسال 2016 از سوی فدراسیون فوتبال با محرومیت قضاوت در لیگ برتر رو به رو شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۶:۱۳    
موزه تصاویر متحرک آمریکا از وارن بیتی بازیگر و فیلمساز برنده اسکار آمریکایی تقدیر می کند.