سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۵:۱۲Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۱    
جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در خانه کشتی تهران برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۳:۴۴    
دو وزنه بردار ایران با سفر به شمال از بهادر مولایی عیادت کردند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۳:۴۱    
رقابت های جودوی دختران نوجوان و جوان قهرمانی ایران که در سمنان جریان داشت با معرفی تیم ها و نفرات برتر به پایان رسید.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۸    
پنجمین جشن یکپارچه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران با شرکت 1600 فارغ التحصیل و تقدیر از دانش آموختگان و اساتید برتر 12 دانشکده این دانشگاه برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۵    
در آستانه برگزاری بازی های المپیک ریو در برزیل آزمایشگاه ضد دوپینگ ریو که پیش از این تعلیق شده بود، دوباره اجازه کار گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۹    
پلیس برزیل 10 تن را که قصد انجام عملیات تروریستی در ریو داشتند، دستگیر کرد. این در حالی است که چندی دیگر بازی های المپیک 2016 در ریو برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۲    
ستاره کرواسی در یورو 2016 و بازیکن فصل قبل دینامو زاگرب به عنوان خرید جدید یوونتوس معرفی شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۵    
علی طیب نیا که برای شرکت در چهاردهین اجلاس جهانی سرمایه گذاری (آنکتاد) به کنیا سفر کرده است در روز سوم سفر خود با دبیرکل آنکتاد و وزیر خزانه داری کنیا دیدار کرد و به عنوان یکی از سخنرانان مراسم ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۸    
سفارت ایران در ترکیه در اطلاعیه ای به هموطنانمان توصیه کرد که لازم است به دنبال تمدید سه ماهه حالت فوق العاده در این کشور حتما به اطلاعیه های مقامات امنیتی ترکیه توجه کنند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۰    
قائم مقام وزیر بهداشت با تأکید بر این که منافع و مصالح فارغ التحصیلان رشته های پزشکی باید با منافع و مصالح مردم مخلوط شود ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۸    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ترکیدگی لاستیک و عدم کنترل خودرو توسط راننده را عامل انفجار تریلر حامل مواد منفجره در اتوبان تاکستان عنوان کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۰    
آیت الله حاج میرزا خلیل قبله ای از اساتید پیشین دانشگاه علوم قضایی به رحمت حق شتافت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۵    
مدیرعامل سایپا میزان سرمایه گذاری در قرارداد مشترک با شرکت سیتروئن را 300 میلیون یورو برای شروع کار عنوان کرد و گفت محصولات تولیدی شرکت سایپای کاشان شامل تیبا2 و پراید طی 5 سال آینده توسط خودروهای ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۸    
سفارت ایران در ترکیه به دنبال تمدید حالت فوق العاده در این کشور از هموطنانمان خواست تا پیش از انجام هر فعالیت اقتصادی با وکلای معتبر و آشنا به قوانین جمهوری ترکیه مشورت کنند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
قرارداد مشترک دو شرکت سایپا و سیتروئن به امضای مسئولان دو طرف رسید که بر اساس این قرارداد قرار است همکاری دو شرکت در زمینه طراحی و تولید خودرو و صادرات آن آغاز شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۳    
اولین دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و عراق امروز، 31 تیرماه با جمعی از مسئولین کشوری و استانی در محل اتاق بازرگانی اهواز افتتاح شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۸    
فرماندار الیگودرز از تعطیلی پروژه ی مصلی بزرگ این شهرستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۵    
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گیلان (آبفار)از رفع نوسانات آب شرب 2600 مشترک روستایی در گیلان با نصب و راه اندازی 7 دستگاه پمپ شناور در تاسیسات آبرسانی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۴    
مدیر جهاد کشاورزی خرم آباد گفت: قیمت محصول جو در بازار آزاد این شهرستان پایین تر از قیمت خرید تضمینی است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۳    
سرمربی استقلال با اشاره به نداشتن زمین تمرین ثابت برای تیمش از رفتار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شدیدا انتقاد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۱    
رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: اساسی ترین مشکل صادرکنندگان نبود مدیریت واحد در مرزها و پایانه ها است که این مساله معضلات فراوانی برای صادرات به کشور عراق به وجود می آورد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۱    
سرمربی استقلال با اشاره به نداشتن زمین تمرین ثابت برای تیمش از رفتار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شدیدا انتقاد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۹    
محمدرضا رحمانی دونده 400 متر با مانع ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جوانان جهان باز ماند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۷    
فرماندار ساوه گفت: این شهرستان کم آب ترین شهرستان استان مرکزی است و هیچ یک از شهرهای استان مانند ساوه مشکل کم آبی ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: پرطرفدارترین غذاهای محلی استان های مازندران، گیلان، قزوین و گلستان در رامسر معرفی می شوند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان گفت: از آغاز طرح امداد و نجات تابستانه تاکنون 21 مورد حادثه، شامل 11 حادثه جاده ای، 3 مورد طوفان، 3 مورد کوهستان ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۷    
مدافع هافبک استقلال می گوید تیمش برای هماهنگی به زمان نیاز دارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۷    
معاون سیاسی اجتماعی استاندار مازندران گفت: تمامی معتادان مازندران شناسایی می شوند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۶    
مدیرکل شیلات لرستان گفت: در شیلات استان سه برنامه مهم در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال جاری اجرا خواهیم کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۱    
رییس پلیس راهور ناجا آتش سوزی یک دستگاه تریلی در اتوبان قزوین _ زنجان را تایید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۷    
ظهر امروز با مشاهده دود غلیظ به خیابان بوعلی رفتیم و متوجه وقوع آتش سوزی در مغازه های اطراف دور میدان امام(ره) واقع در ابتدای خیابان بوعلی شدیم و برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و علت آتش سوزی به ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۲    
معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: جایگاه صادرات و تجارت خارجی در ایران بسیار مهم است اما اکنون با توجه به این که در شرایط رکودتورمی قرار داریم اهمیت آن دو چندان می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۱    
هافبک فصل قبل بایرن مونیخ به تیم سابق خود یعنی بوروسیا دورتموند پیوست.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۷    
عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: مهم ترین علت گسترش دستفروشی، نبود اشتغال پایدار است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۲    
رییس کمیته ملی المپیک معتقد است که ناکامی بوکس درکسب سهمیه بیشتر برای المپیک به مجموعه خودش باخت و می توانست با هماهنگی عملکرد بهتری داشته باشد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
استاندار کرمان گفت:باید اقداماتی صورت گیرد تا تقاضای سلامت به مرکزیت کرمان دایمی شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۳    
رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از افزایش اعتبار برای وام دانشجویان در مقطع دکتری در سال جاری خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۰    
اعضای هیئت رئیسه کمیسیون امور مالی و اداری مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۵    
معاون برنامه ریزی، اقتصاد و حمل ونقل وزارت راه وشهرسازی گفت: برای طرح چهارخطه بابامیدان، گچساران به بهبهان در سال جاری 160 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۹    
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: مشارکت سیاسی زنان محقق نخواهد شد مگر اینکه در ساختار حقیقی و حقوقی قدرت برای آن برنامه وجود داشته باشد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۷    
استاندار کرمان گفت: هم اکنون یک مجموعه توانمندی برای ایجاد کارخانه استحصال دارو از مواد مخدر در استان کرمان اعلام آمادگی کرده که لازم است در صدور مجوزهای مربوط به سرمایه گذار، تسریع شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان گفت: در مناطق محروم حدود 175 میلیارد تومان از سازمان های بیمه گر طلب داریم.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۱    
فدراسیون فوتبال اسپانیا جولین لوپتگی را به عنوان جانشین دل بوسکه انتخاب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۷    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سلماس گفت: یک تیم تروریستی از اشرار ضدانقلاب توسط نیروهای سپاه پاسداران شهر سلماس منهدم شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۰    
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: بازار عراق در بلندمدت سودآور است و دولت باید منابعی را برای تضمین ریسک سرمایه گذاری در این کشور در نظر بگیرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۵    
فوق تخصص قلب کودکان گفت: متاسفانه 1درصد نوزادان هنگام تولد به بیماری های قلبی مبتلا هستند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۳    
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو در سفر یک روزه به کرمان با حضور در استانداری موافقت خود را برای تولید محصولات زیست فناوری و راه اندازی ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۲    
به دنبال انتشار خبری مبنی بر اینکه حضور در تیم ملی جایگزین خدمت سربازی خواهد شد، رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح این خبر را تکذیب کرد و درباره نحوه خدمت سربازی اعضای تیم های ملی ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۳    
مدیر کل امور مرزی وزارت کشور گفت: تقویت و ساماندهی مبادی مرزی در اولویت و دستور کار دولت تدبیر و امید است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۹    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان این که این استان قطب مهم کشاورزی کشور است، گفت: بیش از 285 هزار تن گندم در استان برداشت شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۷    
با تصویب مجمع عمومی عادی فوق العاده بانک ملت، سرمایه این بانک بورسی از 40 هزار میلیارد ریال به 50 هزار میلیارد ریال افزایش یافت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۹    
سید مهدی مقدسی و علی اکبر کریمی نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته تامین اجتماعی از بیمارستان امام خمینی(ره) تامین اجتماعی اراک بازدید کردند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۲    
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه حس وظیفه شناسی کارکنان کمیته امداد در مقابل مددجویان قابل تحسین است، گفت: نقطه شروع خوداتکایی مددجویان ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: از 2500 روستای حوزه علوم پزشکی ایرانشهر، 1660 روستا آب ندارند و با تانکر آبرسانی می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۰    
مدافع سابق پدیده مشهد قراردادش را با باشگاه نفت تهران امضا کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۷    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه برخی مدیران در کشور ما بیشتر انرژی خود را به اقدامات کوچک معطوف می کنند و سرگرم کارهای جاری و روزمره می شوند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۶    
دبیر اجلاس رؤسای دانشگاه های سطح یک کشور گفت: اجلاس رؤسای دانشگاه های سطح یک کشور، همفکری برای ارتقای آموزش عالی در کشور است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۳    
اپوزیسیون مالزی امروز پنجشنبه اعلام کرد، اگر نخست وزیر این کشور فورا استعفا ندهد مردم را برای "اقدام سیاسی" بسیج خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۲    
عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران گفت: تعاملات سیاسی میان کشور ما و عراق بسیار نزدیک است و دیدگاه های سیاسی همراه و هماهنگی میان دو کشور وجود دارد اما هنوز نتوانسته ایم این هماهنگی را در زمینه روابط ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۰    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید از حق بگذریم که رئیس فعلی مجلس دهم، در مواضع کلان با ما اصلاح طلبان زاویه ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۸    
معاون کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در بخش صادرات، ایران کشور جوانی است اما رشد 1000 درصدی این بخش در 15 سال اخیر بیانگر آن است که عملکرد خوبی در این زمینه داشته ایم.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۵    
مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران تاکید کرد: اعتبارات بخش آب چهارهزار میلیارد تومان است و اتمام طرح های نیمه تمام در حوزه سد و شبکه، 45 سال طول می کشد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید احیاء واحدهای راکد و تعطیل شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۴    
رئیس آموزش و پرورش بهشهر گفت: به دلیل کمبود بودجه، برخی فضاهای آموزشی بهشهر به فضای تجاری تبدیل می شوند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۱    
معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه امسال 10 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری خواهد شد ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۰    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: حضور دانشگاهیان در کنار دستگاه های اجرایی لازمه اقتصاد مقاومتی است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۹    
معاون نخست وزیر ترکیه گفت: آنکارا عمل به کنوانسیون اروپایی حقوق بشر را برای مدتی موقت همانطور که فرانسه انجام داد، متوقف خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۷    
شرکت آمریکایی کورنینگ نسل پنجم شیشه نشکن Gorilla را با مقاومت ضربه از ارتفاع 160 سانتیمتری در اختیار شرکت های تولیدکننده تلفن همراه قرار می دهد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۶    
صندوق حمایت از قهرمانانان و پیشکسوتان اعلام آمادگی کرد که در پرداخت هزینه های درمانی بهادر مولایی کمک می کند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۵    
استاندار خوزستان گفت: به منظور صادرات آسانتر و رفاه حال تجار باید در مرزهای خودمان امکانات و سرمایه گذاری هایی انجام دهیم که این امر وظیفه دولت را سنگین تر از گذشته می کند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۴    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با استناد به نتایج بررسی های انجام شده توسط این کمیسیون در خصوص دریافت کنندگان حقوق های نامتعارف، گفت: تنها 3 درصد از مدیران حقوق های کلان دریافت می کردند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۲    
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع فیش های حقوقی برخی مسوولان گفت: پرهیز از بروز خطاهای عمومی انتظار مردم از مسوولان است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۳    
تیم بسکتبال 3 نفره دانشگاه پیام نور در ادامه رقابت های قهرمانی آسیا مقابل مالزی و چین قهرمان دوره قبل این رقابت ها به پیروزی دست یافت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۰    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: صبح امروز بر اثر برخورد کامیون کشنده با دو عابر که از خودوری خود پیاده شده بودند برخورد کرده و جان خود را از دست دادند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۷    
لیتوانی درصدد اعزام اولین گروه از کارشناسان نظامی خود به عراق در راستای جنگ علیه داعش است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۶    
رییس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: انتظار می رود وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در افزایش فعالیت های فرهنگی کمک حال دانشگاه ها باشد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۴    
مدرس دانشگاه پیام نور زنجان گفت: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور آسیب پذیری اقتصاد در برابر تحریم ها را کاهش می دهد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۳    
بر اساس رأی گیری مخفی اعضای کمیسیون های مجلس خبرگان رهبری ترکیب اعضای هیئت رییسه کمیسیون های این مجلس انتخاب شدند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۰    
نخستین مجمع عمومی دانش آموختگان دانشگاه اراک امروز با حضور فارغ التحصیلان و دانشجویانی از دهه های 50 تا 90 در این دانشگاه برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۷    
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 گفت: تا به امروز که یک ماه از آغاز خریداری محصول گندم از کشاورزان استان سپری شده، 122 هزار تن گندم توسط این شرکت خریداری شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۰    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور گفت: در حال حاضر یک میلیون و 30 هزار نفر از زنان تحت پوشش کمیته امداد در مجموع کشور را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۰    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان از مسموم شدن 17 نوجوان البرزی بر اثر استنشاق گاز کلر در یکی از استخرهای کرج خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۶    
همزمان با ادامه سرکوب های گسترده در ترکیه به دنبال کودتای نافرجام اخیر عفو بین الملل نگران است که پاکسازی ها به سانسور رسانه ها و روزنامه نگاران از جمله منتقدان سیاست دولت کشیده شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۴    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت:هم اکنون 38 تعاونی را شناسایی کرده ایم که 143 میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت نیاز دارند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۳    
یکی از چهره های اصلی انقلاب چتر هنگ کنگ امروز (پنجشنبه) به اتهام مشارکت در اعتراضاتی که راهپیمایی های دموکراسی خواهان گسترده ای به همراه داشت، محکوم شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۳    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: الگوی طرح ملی گوهرشاد را از قرآن گرفته ایم.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۳    
رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: بهادر مولایی با هلیکوپتر به بیمارستان ساری منتقل شد و خطر رفع شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۵    
منحصربفردترین میدان تاریخی ایران که شش خیابان به آن منتهی می شود، پیش از ظهر امروز برای ساعاتی در آتش سوخت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۱    
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: روند افزایش سرطان ها در منطقه سرعت بالایی دارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۹    
جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری صبح روز پنجشنبه در قم برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۶    
پلیس شهر کلیولند در ایالت اوهایو آمریکا 18 تن از معترضانی که قصد آتش زدن پرچم آمریکا در ورودی محل گردهمایی ملی حزب جمهوری خواه آمریکا را داشتند، بازداشت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۲    
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از اعزام نیروهای کمکی و بالگرد به منطقه سرکش گیلان غرب به منظور اطفای حریق خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۱    
دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک گفت: رشته پاراتکواندو پس از مسابقات ریو تحت پوشش فدراسیون جانبازان و معلولین قرار می گیرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۰    
معاون امور توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی، گفت: هم اکنون 29 مرکز درمان و کاهش آسیب اعتیاد زیر نظر بهزیستی در استان فعالیت دارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۸    
وزیر امور خارجه آلمان امروز (پنجشنبه) تاکید کرد: حالت فوق العاده ترکیه تنها باید تا زمانی که واقعا لازم است، ادامه یابد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۷    
تیم ملی واترپلوی جوانان ایران با نتایجه 13 بر 10 در نخستین دیدار از رقابت های قهرمانی آسیا برابر قزاقستان شکست خورد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این که غایت یک جامعه مدنی، توزیع متوازن قدرت و ممانعت از انباشتگی آن است ، فساد را نتیجه انباشت قدرت و ثروت و در تضاد با ایجاد و گسترش مدنیت دانست.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۴    
وزیر کشور آلمان هشدار داد وضعیت تروریستی در آلمان بسیار جدی است و مردم باید انتظار حملات بیشتر از جانب مهاجمان تک رو الهام گرفته از داعش را در این کشور داشته باشند ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۴    
با پخش سی و دومین قسمت از معمای شاه ، این سریال تلویزیونی روایتگر کودتای بیست و هشت مرداد سال 1332 خواهد شد.