جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 14 اسفند 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۶    
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان از برنامه ریزی این اداره کل برای ایجاد آبادی نماها در محورهای کویری و یکنواخت این استان در سال آتی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۱    
چهار عروسک جدید که به عنوان جایگزین جناب خان معرفی میشوند، امشب در برنامه ی خندوانه رونمایی خواهند شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۲    
استاندار ایلام گفت: تخریب این منابع در سال های اخیر و تغییر اقلیم به حدی رسیده که باعث شده بخش زیادی از این منابع از میان برود که می طلبد همه دوستداران محیط زیست راهکارهای علمی برای مقابله با این ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۳    
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، طول جاده نفت در حوزه شهرستان گنبد کاووس را حدود 45 کیلومتر عنوان کرد و گفت: ساخت این جاده فاصله ارتباطی مرکز شهرستان تا مرز اینچه برون را به نصف کاهش می دهد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۲    
طی حکمی از سوی مدیرعامل بانک ایران زمین، مدیرامور مهندسی نرم افزار این بانک منصوب شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۵    
معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از آغاز رویداد هنری درخت ستان همزمان با روز درختکاری خبر داد و گفت: 35 هنرمند با طرح های ویژه هنری ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۲    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: 48 پایگاه فوریت های پزشکی در تعطیلات عید نوروز در استان زنجان آماده خدمت رسانی است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۲    
یک واحد کشتارگاه طیور در گیلان با دستور مقام قضایی تعطیل شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۸    
مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضاییه گفت: حدودا 2 سال است که کار نظارت بر فعالیت های کارکنان اداری دستگاه قضایی در معاونت منابع انسانی قوه قضاییه آغاز شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۹    
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از توقیف محموله یک میلیارد و 200میلیون ریالی قهوه قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی در این زمینه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۸    
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، انتقال تجربیات و روح شهادت طلبی و ایمان خانواده شهدا به نسل های دیگر و تأثیر عقیدتی و روحی بر شخصیت فرد خواننده اثر را از مزیت های ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۸    
مدیرکل راه آهن جنوب گفت: با توافق صورت گرفته میان راه آهن کشور و سرمایه گذار بخش خصوصی اولین قطار گردشگری بین اهواز و تنگه 5 در محدوده راه آهن زاگرس راه اندازی می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۵    
فرمانده هنگ مرزی بندر آستارا از رشد 65 درصدی کشف مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۷    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به ضرورت رعایت قانون در برگزاری انتخابات پیش رو، گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۹    
استاندار قم با اشاره به ضرورت تلاش همه گروه های سیاسی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: مسئولان باید ضمن تلاش برای ایجاد وحدت در بین مردم، دغدغه های واقعی شهروندان را پیگیری کنند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۶    
معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی از ابلاغ مصوبه مساعدتی سنددار شدن منازل مسکونی فاقد سند که در حاشیه شهرها و روستاهایی که در عرصه موقوفات آستان قدس رضوی قرار دارند، خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۶    
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور تابلوی جای خالی سیاوش را به یاد آتش نشانان کشته شده در حادثه پلاسکو، به سازمان آتش نشانی اهدا کردند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۷    
هیات بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۲    
وزیر نیرو گفت: توانایی صدور کالا و تجهیزات و تکنولوژی باعث ایجاد یک اقتصاد رقابت پذیر می شود و اگر برجام نبود شاید امیدی به حرکت به سمت این هدف هم نبود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۰    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: معناگرایی ویژگی مشترک ایرانیان و عامل انسجام فرهنگ، وحدت و امنیت ملی ایرانیان است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۶    
نمایش سایه ها و باد به نویسندگی و کارگردانی فریدون ولایی در سومین حضور خود در خارج از مرزهای کشور به شهر بلگراد کشور صربستان سفر می کند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۵    
500 نفر از دانشجویان دانشگاه های آذربایجان غربی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۶    
بازبینی بیش از چهارصد اثر راه یافته به مرحله اول جشنواره تئاتر دانشگاهی، آغاز می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: 214 میلیارد تومان به اجرای طرح تحول سلامت در لرستان اختصاص یافت .
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۹    
وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی، سید مناف هاشمی را به سمت رییس کمیته پدافند غیرعامل این وزارتخانه منصوب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۹    
برگزاری 11 کارگاه علمی و تخصصی توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در قالب حمایت از محققان و فناوران خارج از کشور برای برنامه های علمی کوتاه مدت انجام شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۲    
استاندار قزوین از رسانه ها و صاحبان تریبون در جمع های مردمی خواست تا در کنار پرداختن به نقاط ضعف احتمالی دولت به نکات مثبت و کارهای خوب انجام شده نیز اشاره داشته باشند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۰    
نصرالله پورجوادی می گوید یک سیستم فکری عرفانی پشت شعرهای محتشم نهفته است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۳    
به گزارش هفته نامه آلمانی اشپیگل تاکنون بیش از 900 افراطی از آلمان به سوریه و عراق رفته و در صفوف سازمان های تروریستی فعالیت کرده اند ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۵    
رودخانه زرینه رود (جغاتی) نام رودی است در شمال غربی ایران که در جنوب شرقی استان آذربایجان غربی قرار دارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۵    
نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل بدقولی سازمان اقتصادی کوثر معدن فسفات چرام متوقف شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۳    
مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت 9 میلیاردی متخلفان در گشت نوروزی تعزیرات طی 15 روز اول اجرای این طرح خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۹    
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بالاترین آمار ایتام استان های کشور مربوط به سیستان بلوچستان است ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۴    
معاون سیاسی، امنیتی استاندار گیلان گفت: هر جامعه ای که فکر کند می تواند بدون حفظ منابع طبیعی و محیط زیست پیشرفت کند، سخت در اشتباه است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۲    
نسخه شناس شهیر پاکستانی گفت: کهن ترین نسخه دیوان محتشم در کتابخانه ملی کراچی پاکستان است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۰    
استاندار سیستان و بلوچستان، هر گونه سخت گیری در جهت تضییع فعالیت و حقوق مرزنشینان را مردود دانست و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۷    
تولید و ذخیره سازی زودهنگام بچه میگو در مزارع پرورش میگو هرمزگان آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۵    
استاندار هرمزگان گفت: استان هرمزگان از شرکت های تولید انرژی و صنایع بهره مند است اما مدیران این حوزه ها از مسئولیت اجتماعی خود شانه خالی می کنند و در بسیاری از موارد اصلا در این راستا گام برنداشته یا ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از فراهم آمدن امکان مجدد برای ثبت نام داوطلبان در آزمون سراسری خبر داد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۸    
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۷:۳۶    
مدیر فنی و تخصصی پارک علم و فناوری البرز با بیان اینکه میزان فروش محصولات دانش بنیان البرز در سال 94 ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۳:۲۷    
مدیرمسؤول پایگاه خبری در خراسان جنوبی گفت: باید چهارچوبی برای انتخاب هیات مدیره مطبوعات تعریف و اساسنامه ای نوشته شود تا افراد خبرنگار مسوولیت خانه مطبوعات را بر عهده گیرند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۲:۳۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بار دیگر در پی حواشی روی داده در جریان سفرش به ایلام عذرخواهی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۱:۵۸    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، راه حل سیاسی بر مبنای گفتگوی سوری - سوری برای تحقق راه حل سیاسی در سوریه را مهم ارزیابی کرد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۱:۴۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که برای شرکت در نخستین کنگره بین المللی محتشم کاشانی و جلسه شورای استان اصفهان صبح شنبه به کاشان سفر کرده ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۱:۱۵    
رئیس بنیاد نخبگان استان خوزستان گفت: اولین مراسم تکریم ملی با تکریم "دکتر دوایی" اولین رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز و نیز به پاس کمک های ارزشمند ایشان در دوران دفاع مقدس در اردیبهشت ماه 96 در ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۱:۰۷    
رئیس دبیرخانه شورای اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد کشور توانسته در مسیر رشد قرار بگیرد و این رشد باید پایدار باشد تا بتوانیم به هدفی که مدنظر است، دست پیدا کنیم ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۱:۰۰    
مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به این که امسال در مجموع برای 23 هزار و 121 تن در استان شغل ایجاد شده است ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۰:۵۵    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با تأکید بر این که گزارش ها در سامانه رصد باید درباره اشتغال جدید باشد ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۰:۴۶    
مدیرکل برنامه ریزی و نظارت ستاد اجرایی سازی سند راهبردی کشور در امور نخبگان بنیاد ملی نخبگان از برنامه ریزی بنیاد برای استفاده از سرآمدان و نخبگان استان ها به منظور ایجاد ظرفیتی به نسبت اعطای جایزه ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۲    
شبکه خبری العالم از سیطره ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان آن بر فرودگاه نظامی پالمیرا (تدمر) و شمال آن تا مسافت دو کیلومتری خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۰    
مراسم افتتاحیه ششمین دوره جشنواره فیلم کوتاه حسنات همراه با مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد و امرالله احمدجو برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۵    
دانشگاه آزاد مقابل رعد پدافند در لیگ برتر تنیس روی میز به برتری رسید.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۲    
هیات 64 نفره فعالان صنعت سنگ ساختمانی استان اصفهان، طی دیدار از شهر یونفو در استان گواندونگ چین، از شرکتهای تولیدکننده و فراوری سنگ و تجهیزات مربوط به صنعت سنگ بازدید کردند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۷    
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) گفت: در اسلام زن و مرد در مسائل سیاسی به یک اندازه جایگاه دارند و مسئولیت هایشان نیز مشابه یکدیگر است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۲    
نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی ایران با کسب 2 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز به کار خود در تورنمنت کشتی گیران و مربیان اوکراین پایان دادند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۶    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نقش داده های پایگاه اطلاعاتی رفاه در ایجاد تحول در عرصه سیاست گذاری اجتماعی گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۱    
مدیرکل روانپزشکی سازمان پزشکی قانونی کشور، مطالعه روان و شخصیت مجرمان را از لوازم مهم پیشگیری از وقوع جرم دانست.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۱    
وکیل اولیای دم ستایش قریشی با اشاره به سابقه خود در زمینه صدور هزاران حکم قصاص تاکید کرد که شخصا به بخشش اعتقاد دارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۰    
رئیس انجمن ایرانی جرم شناسی با تاکید بر لزوم مطالعه دقیق شخصیت مجرمان و یافتن عوامل وقوع جرم اظهار کرد: نباید مجرمان را زود بکشیم.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۹    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در ابتدای کار دولت یازدهم 24 هزار پرونده معوقه در رابطه با سیستم بازرسی وجود داشت گفت: امروز از این میزان، حدود 300 پرونده باقی مانده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه و بختیار اسدزاده سرکنسول ایران در استانبول با شیخ صلاح الدین اوزگندوز امام جماعت و رهبر شیعیان دیدار کردند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۱    
تابلوی فتحعلی شاهی صف سلام باقی مانده از دوره ی قاجار در سالن کمال الملک باغ موزه نگارستان نصب و برای همیشه ماندگار شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۷    
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال ایران در کنار اسطوره های فوتبال و فوتسال دنیا پا به توپ شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سنتم هیچگاه سیاسی نبوده است، گفت: نگاه قجری به خزانه نداریم.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۴    
سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است که مشکلات و سختی های فصل جاری باعث رقم خوردن زیباترین دوران حضورش در این تیم شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۵    
شب گذشته محل هیات قایقرانی استان بوشهر که هفته گذشته میزبان فستیوال بین المللی ورزش های آبی بود، طعمه حریق شد و با تمام امکاناتش در شعله های آتش سوخت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۱    
برنامه رقابت های مرحله گروهی دهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو سال 1395 اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۶    
موج ایرانیان الف قهرمان مسابقات لیگ واترپلو بانوان باشگاه های کشور رده سنی 11-14 سال 1395 شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۳    
آخرین مرحله چهاردهمین دوره مسابقات شنای قهرمانی باشگاه های کشور از فردا (یکشنبه) در استخر قهرمانی آزادی آغاز می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۹    
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۷    
رئال مادرید توانست به راحتی ایبار را در ایپوروئا شکست دهد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۵    
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۳    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مدافع انقلاب همان مدافع حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و انقلابی گری، حسینی گری و فاطمه گری است و مجزا از آن نیست.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۴    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: برجام راه های بسته شده به روی صنعت هسته ای را باز کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۸    
لسترسیتی و ساوتهمپتون برابر حریفانشان در لیگ برتر به برتری رسیدند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۹    
بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند در ادامه هفته بیست و سوم رقابت های بوندسلیگا پیروزی های پر گلی را به دست آوردند ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۱    
سرپرست تیم فوتبال استقلال معتقد است هنوز شانس استقلال برای قهرمانی کمرنگ نشده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۸    
مدافع تیم فوتبال سیاه جامگان می گوید تیمش به هیچ وجه ضد فوتبال بازی نکرده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۷    
مربی تیم فوتبال استقلال می گوید بازیکنانش آماده این دیدار نبودند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۵    
کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان معتقد است تیمش ضد فوتبال بازی نکرده و همچنین پرسپولیس بیشترین شانس قهرمانی را دارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید پیش بینی ارائه چنین سبکی را از سوی سیاه جامگان داشته بود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۲    
مدافع تیم فوتبال سیاه جامگان معتقد است تیمش فوتبال باشرافتی را ارائه داده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید پیش بینی ارائه چنین سبکی را از سوی سیاه جامگان داشته بود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۵    
سرمربی منچستریونایتد تیمش را مقصر توقف برابر بورنموث می داند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۴    
تا پایان امسال 98.4 درصد روسیه امکان دریافت شبکه های تلویزیونی دیجیتال را دارند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۳    
سرمربی تیم سیاه جامگان می گوید با دو جلسه تمرین پیش از دیدار برابر استقلال، فرصت کار تاکتیکی پیدا نکرده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۰    
سامانه مجوز نشر (سامن) شنبه چهاردهم اسفندماه با حضور تعدادی از مسئولان فرهنگی و ناشران در سالن شورای فرهنگ عمومی رونمایی شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۹    
آلبوم دُرُصط تازه ترین اثر علی قمصری که تازه ترین برداشت این هنرمند از موسیقی اصیل ایرانی است، با حضور هنرمندان و علاقه مندان موسیقی، در شهرکتاب ابن سینا رونمایی خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۲    
رییس جهاد دانشگاهی در دیدار با استاندار خوزستان، پیرامون مسائل مشترک گفت و گو کرد. عکس: علی محمدی - ایسنا خوزستان
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۰    
از نکات جالب دیدار استقلال و سیاه جامگان به تغییر کاپیتان آبی ها در جریان بازی می توان اشاره کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۰    
رمی ها در خانه برابر ناپولی با نتیجه 2 بر یک تن به شکست دادند تا بهترین فرصت برای کم کردن فاصله با یوونتوس از بین برود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۸    
رئیس جمهوری روسیه گفت که مخالفان سوری امیدوارند دیداری جدید در آستانه در اواسط مارس برگزار شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۸    
کنسرت ناصر چشم آذر با همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه در تالار وحدت روی صحنه می رود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۸    
رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: کارگزار بررسی شرکت های دانش بنیان در استان نداریم.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: مگر زمانی که این تیم را تحویل گرفتم قهرمان جام باشگاه های آسیا بود؟ ایثار کردم این تیم را گرفتم.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اکنون بازیکنان ما به خودباوری رسیده اند و اگر پول هم ندهند بازی می کنیم چرا که سرباز خوزستان هستیم ولی با این شرایط تمرکز تیم به هم می خورد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۷    
استاندار لرستان گفت: یک میلیارد و 409 میلیون دلار تسهیلات ارزی برای استان در سال جاری گرفته ایم.