سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 2 مرداد 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 مرداد 1396 جهان نیوز 2 مرداد 1396 جهان نیوز 3 مرداد 1396 جهان نیوز 4 مرداد 1396 جهان نیوز 5 مرداد 1396 جهان نیوز 6 مرداد 1396 جهان نیوز 7 مرداد 1396 جهان نیوز 8 مرداد 1396 جهان نیوز 9 مرداد 1396 جهان نیوز 10 مرداد 1396 جهان نیوز 11 مرداد 1396 جهان نیوز 12 مرداد 1396 جهان نیوز 13 مرداد 1396 جهان نیوز 14 مرداد 1396 جهان نیوز 15 مرداد 1396 جهان نیوز 16 مرداد 1396 جهان نیوز 17 مرداد 1396 جهان نیوز 18 مرداد 1396 جهان نیوز 19 مرداد 1396 جهان نیوز 20 مرداد 1396 جهان نیوز 21 مرداد 1396 جهان نیوز 22 مرداد 1396 جهان نیوز 23 مرداد 1396 جهان نیوز 24 مرداد 1396 جهان نیوز 25 مرداد 1396 جهان نیوز 26 مرداد 1396 جهان نیوز 27 مرداد 1396 جهان نیوز 28 مرداد 1396 جهان نیوز 29 مرداد 1396 جهان نیوز 30 مرداد 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۹    
نگاه طالب زاده به عنوان یک مجری، تنها اجرای صرف برنامه نیست. وی فردی دغدغه مند است که سعی می کند موضوعات مهم ولی به زمین مانده گفتمان انقلاب را به صورت صریح بررسی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۰    
مدیرکل اموراجتماعی استانداری البرز گفت که بر اساس گزارش های اداره کل استاندارد در پیست دیزین با برخی نواقص مواجه هستیم که باید هرچه سریعتر این نواقص برطرف شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۶:۰۶    
شبکه بی بی سی فارسی به بهانه اکران فیلم ساعت 5 عصر به کارگردانی مهران مدیری، اقدام به تخریب و زیر سئوال بردن مجری برنامه دورهمی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۱۱    
مقام معظم رهبری در پاسخ به جدیدترین استفتائات مربوط به امنیت حج، خرید فیش آزاد، حج با مال قرضی، امتحانات دانشگاه در زمان حج و ... نظرشان را اعلام کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۸:۱۴    
مؤمن شادی اش در چهره اش می باشد و اندوهش در دلش، بسیار خموش است و اوقاتش به بیکاری نمی گذرد، شکور است و شکیبا.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۶    
یکسری چماقدار به دستور آقای مهاجرانی (وزیر ارشاد دولت اصلاحات) رفتند و این اکستر را به هم ریختند. در هیچ جای دنیا ارکستر سمفونیک 200 یا 150 نخبه ندارد، حتی آمریکا یا مرکز آنها که اتریش و آلمان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۸:۲۸    
ماموران گمرک ایران در جدیدترین عملیات مبارزه با قاچاق کالا، موفق به کشف انواع مشروبات الکلی از داخل عروسک ها شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۸:۲۵    
روزنامه رأی الیوم به نقل از منابعی در کاخ پادشاهی عربستان از احتمال کناره گیری شاه سعودی به نفع فرزندش محمد بن سلمان، ولیعهد کنونی، در پنج ماه آینده خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۷    
بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 بیش از 64 درصد زنان 10 ساله و بیشتر دارای همسر هستند که این میزان نسبت به سرشماری سال 1390 افزایش 3.3 درصدی را نشان می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۵۴    
از دولت محترم انتظار می رود آموزش و پرورش را جزو اولویت های حقیقی خود قرار دهد و علاوه بر برنامه ریزی برای این وزارتخانه، شخصی را به عنوان وزیر پیشنهاد کند که بتواند از عهده انتظارات برآید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۹    
نشست کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار و صلاحیت فرهاد رهبر، سرپرست جدید دانشگاه آزاد برای ریاست قطعی این دانشگاه بررسی و تأیید شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۰    
آیت الله صافی گلپایگانی به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به بیان گوشه ای از ملاک های دختر نمونه پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۳    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:لایحه دولت در خصوص اصلاح قانون پولی و بانکی در صورتی که به موقع به مجلس ارسال شود در طرح بانکداری جمهوری اسلامی لحاظ می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۸    
رامبد جوان با انتشار تصویری در اینستاگرام روز دختر را تبریک گفت و نوشت: تمام عروسک های دنیا تا همیشه یتیم می ماندند اگر خدا دختر را نمی آفرید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۴۰    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر واحد پولی از ریال به تومان کاری اسمی و کم فایده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۳۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نزاجا از ظرفیت بالگردی و پهپادی خود در جهت خنثی سازی توطئه های احتمالی دشمنان در نقاط مرزی استفاده خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۲۵    
دادستان اردبیل در رابطه با آخرین وضعیت پرونده قتل آتنا اصلانی گفت: پرونده به صورت فوق العاده در حال رسیدگی است و در مرحله تحقیقات تکمیلی قرار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۱۹    
رییس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه از صحبت های رییس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره نحوه ساماندهی موسسات غیرمجاز تعجب می کنم، گفت: بنده و همکارانم بارها در جلسات خصوصی و عمومی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۱۳    
ایوانکا ترامپ نقل قولی را به اشتباه از آلبرت اینشتین در صفحه توییتر خود منتشر کرده که این توییت به سرعت به وسیله کاربران رسانه های اجتماعی منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۱۰    
صهیونیست فراری به نام یونس نظریان بار دیگر 17 میلیون دلار از اموال و پول هایی که در آستانه پیروزی انقلاب غارت کرده و به آمریکا برده بود را به دانشگاه کالیفرنیا اهداء کرد!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۰۷    
کاسیمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید، اعلام کرد که اگر نیمار، ستاره بارسا، بخواهد به این باشگاه بپیوندد، با آغوش باز از او استقبال خواهند کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۴۹    
یوسف، پسربچه 3/5 ساله که 27 تیرماه با دسیسه ای زنانه ربوده شده بود، به آغوش خانواده اش بازگشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۴۶    
جاسوسان آمریکایی از هر طریقی حتی در کسوت دیپلمات می کوشند که به اهداف خود برسند و اسناد لانه جاسوسی نیز این حقیقت را تائید می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۲۲    
طراحی خلاقانه میز ناهارخوری که جریان آب از زیر رویه شیشه ای آن جریان دارد و از لبه به صورت آبشاری در استخر کنارش فرو می ریزد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۰:۳۱    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: امروز شاهد تلاش عده ای برای سرگرم کردن دولت به حاشیه ها هستیم تا آن را از خدمت در همین زمان محدود باز دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۰:۳۱    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: واریز اشتباه 4 میلیارد تومان پول به حساب یک پیمانکار سبب بروز دردسرهایی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۰:۲۵    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: تولید آب در کشور در زمان پیک 8 درصد کمتر از مصرف بود، بنابراین تقریباً در تمام کلان شهرها و تهران امکان مدیریت فشار آب هست تا نوبت بندی رخ ندهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۰:۲۲    
صبح امروز دوشنبه 2 مرداد، از دویست دستگاه موتورلانس با حضور وزیر بهداشت رونمایی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۰:۱۳    
طرح مبارزه با خورده فروشان مواد مخدر و مزاحمین نوامیس از شب گذشته در تهران آغاز شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۰:۱۰    
سنگ جدیدمرقد حضرت معصومه(س) رونمایی شد، اسامی مطهر14معصوم،حدیثی ازپیامبراکرم(ص)، نام های چهار زن بهشتی ونام آن حضرت روی این سنگ نوشته شده که امروز ازشیراز به قم منتقل می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۹    
مدیر جذب و ساماندهی فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از اعزام مداحان و روحانیان به در ایام حج خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۶    
سید عمار حکیم با خروج از مجلس اعلای عراق حزب جدید تاسیس کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۳    
نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس با انتقاد از مدیریت قدیمی بازنشستگان فرتوت در سیستم مدیریتی کشور تاکید کرد: بازنشستگان دولت اصلاحات در دولت یازدهم مدیر و استاندار شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۷    
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در یادداشتی از پشت پرده محتوای مستهجن سخن گفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره شایعاتی مبنی بر حضورش در کابینه دولت دوازهم گفت: من از این موضوع بی خبر هستم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۴    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دیگر امکان اینکه جوان و نوجوان را از فضای مجازی جدا کنیم وجود ندارد و حرکت در این مسیر یک ضرورت و نیاز به شمار می آید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۴۹    
برخی منابع از کشته شدن یکی از سرکرده های بارز تکفیری ها که از وی به عنوان جانشین ابوبکرالبغدادی یاد می شد، در غرب موصل خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۴۳    
ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه و سران ریاض، کویت و دوحه برای ادامه مذاکرات در مورد قطر به توافق رسیدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۴۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مهم ترین مزیت نسبی نیروهای انقلابی ارتباط گیری چهره به چهره با مردم است و نه تنها نباید این عرصه را رها کرد بلکه باید آن را تقویت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۴۰    
اطلاعات سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در اطلاعیه ای از دستگیری 8 نفر از اعضا و طرفداران شبکه انحرافی عرفان حلقه در شاهین شهر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۳۷    
به گفته دیهیم وزیر اقتصاد در چهار سال گذشته توانسته است برنامه های وزارت خانه متبوع خود را با دقّت و به درستی انجام دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۴۶    
سوال معقول این است که چرا عربستان ما را به عنوان تهدید اصلی خودش و دشمن قلمداد می کند؟ این سوال می گوید عربستان همیشه حافظ وضع موجود بوده. نگران تغییر وضع موجود است. نمی داند چه می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۴۳    
وزیر نفت با صدور حکمی سید صالح هندی را به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۳۷    
عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: پس از انتخابات ضرورت داشت که فعالیت های چندین ماهه جبهه مردمی بازبینی شود نقاط ضعف و قوت مشخص شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۳۷    
حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در واکنش به دیدار روحانی و فرماندهان سپاه در حساب کاربری اش در توئیتر مطلبی را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۱۳    
انیمیشن، این روزها یکی از ابزارهای قدرتمند و تاثیرگذار بر ذهن کنجکاو کودکان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۱۰    
پس از اینکه باشگاه استقلال اعلام کرد مرحوم پورحیدری طلبی از استقلال ندارد، فریده شجاعی در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان وجود این اسناد را تایید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۴    
تیم کشتی فرنگی نوجوانان با کسب 3 مدال طلا، 5نقره و 1برنز و تیم کشتی آزاد نوجوانان با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز،توانستند سکوی قهرمانی رقابت های آسیایی تایلند را از آن خود کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۱    
در لیست منتشر شده مشخص شد جوکوویچ در صدر تنیسورهایی که از مسابقات بیشترین درآمد را داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۵۲    
مایکل فلپس، قهرمان شنای جهان برای برنامه تلویزیونی Shark week که هر سال برگزار می شود، با یک کوسه سفید مسابقه خواهد داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۴۶    
کاپیتان تیم ملی والیبال قرارداد خود با پیکان را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۴۳    
پیکر زینب ساسانیان، ملی پوش اردبیلی دوچرخه سواری که شب گذشته در سانحه رانندگی جان باخته بود، ظهر امروز به خاک سپرده شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۴۳    
معاون اول رئیس جمهور گفت: طرح راه آهن گرگان مشهد از دستور کار دولت خارج نشده و دولت همچنان به دنبال اجرای این پروژه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۳    
کاخ کرملین به رویکرد آمریکا در اعمال تحریم های جدید علیه مسکو واکنش نشان داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۰    
کاپیتان مصدوم پرسپولیس در تمرین امروز تیمش همبازیان خود را ناراحت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۰۷    
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ، ساعت 18 امروز دوشنبه دوم مردادماه به پایان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۰۴    
در حالی که پس از گذشت چند روز از انتخابات نظام پزشکی همچنان صدای اعتراض انجمن های پزشکی و پزشکان جوان جامانده از این رقابت در خصوص روند برگزاری انتخابات به گوش می رسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۰۱    
وزیر خارجه ایران به یک رسانه آمریکایی گفت واشنگتن باید این موضوع را بفهمد که برجام، توافقی دوجانبه نیست بلکه توافقی چندجانبه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۳۴    
قیمت غذا سر به فلک کشیده و مردم گرسنه هستند.در بحبوحه بحران وبا، شبکه خدمات درمانی یمن زیر فشار شدید کمبود دارو و متخصص است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۳۴    
نماینده ولی فقیه در حج و زیارت از صدور 20 هزار ویزای الکترونیکی برای زائران ایرانی خبر داد و گفت: ویزای باقی زائران در روزهای آینده صادر خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۲۵    
نیمار کمتر از دو ماه دیگر با اخذ تابعیت اسپانیا، از جمع بازیکنان غیراروپایی بارسا خارج خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۲۲    
سرمربی استقلال در تمرین روز گذشته دقایقی با هواداران تیمش به گفت و گو پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۱۹    
ثبت قرارداد مجتبی جباری با استقلال به منزله تایید او در تست های پزشکی و حضور دو ساله در ترکیب آبی ها است؛ اتفاقی که قطعا با رضایت هواداران همراه خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۱۶    
سفیر سوئیس در تهران امروز (دوشنبه) در پایان ماموریت خود در کشورمان با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و خداحافظی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۱۳    
به بیان آیت الله جوادی آملی، ما باید طرزی زندگی کنیم که قول ما از رهن مان قوی تر باشد؛ یعنی وقتی بدهکاریم، به شخصی گفتیم فلان زمان می دهیم، در همان زمان مقرر دین خود را ادا کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۰۴    
نتایج یک پژوهش نشان می دهد که آمریکایی ها حتی باوجود تلف کردن 27.8 میلیارد دلار در سال بازهم تنبل ترین مردمان جهان نیستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۸:۰۱    
رئیس جمهور گفت: وحدت و انسجام همه نیروها و نهادهای نظام برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم ضروری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۵۸    
طرح سوالات و پاسخ ها هوشمندانه است، باید از ایشان تشکر کرد. قبل از ورود به این بحث یک مطلب را ایشان فراموش کرده اند و آن حذف آیت الله منتظری از قائم مقامی و زاویه دار شدن او با امام (ره) بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۵۸    
این روزها در فضای مجازی مسأله رابطه انتخاب وزراء، با رهبر معظم انقلاب مورد بحث و اظهارنظر قرار می گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۵۵    
خرید جدید رئال مادرید از اولین بازی خود برای کهکشانی ها ابراز خوشحالی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۵۲    
زیاده روی در نوشیدن شراب و مخصوصاً شرابی که الکل زیاد داشته باشد به سلول های استخوان ها صدمه می زند و سرطان زا ست
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۵۲    
مشروبات الکلی، بلایی بی درمان و خانمان برانداز است به ویژه در دو حالت: سرمستی در مصرف بی رویه و استفاده از مشروبات تقلبی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۵۲    
جوانی که همزمان در تیمهای جوانان، امید و بزرگسالان بانک ملی بازی می کرد و در یک روز بدون خستگی حتی سه بازی هم برای تیم هایش انجام می داد، امروز چهل ساله شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۳۷    
تغییرات ساختاری در سیستم های امنیتی و اطلاعاتی عربستان و تشکیل سازمان امنیت کشور و ادغام سایر موسسات امنیتی درواقع سناریو سوی بن سلمان برای کنار زدن بقایای حامیان محمد ببن نایف در موسسات امنیتی بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۳۴    
حضرت معصومه(س) چه از نظر علمی چه از نظر تربیتی و رفتاری جایگاه بالایی دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۸    
ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، بسته مولودی ولادت حضرت معصومه(س) را در این گزارش دانلود کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۲    
به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اشعار آیینی به این مناسبت منتشر می کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۹    
متن و ترجمه زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها در این گزارش قابل دریافت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۶    
ضمن تبریک خجسته میلاد حضرت معصومه (س)، شرح مختصری از زندگینامه این بانوی بزرگوار را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۳    
برنامه هیئت های مذهبی شاخص تهران که در شب ولادت حضرت معصومه(س) اقدام به برپایی مراسم می کنند، منتشر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۰    
جمشیدی گفت: بانکهای خصوصی رسماً اعلام کردند که ما از کاهش نرخ سود استقبال می کنیم، زیرا هزینه های تمام شده آنها با این کاهش کم می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۷    
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در راستای مقابله با کالای قاچاق در مرزهای جمهوری اسلامی، قرارگاه مبارزه با قاچاقچیان تحت عنوان قرارگاه مقداد در مرزبانی ناجا تشکیل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۵۸    
عضو هیات رئیسه جبهه مردمی با تاکید بر اینکه جبهه مردمی فقط برای انتخابات شکل نگرفته بود، گفت:مبنای فکری ما یک جبهه متفکر و پویا است که بتواند همه گروه ها و احزاب و سازمان ها را با یکدیگر منسجم کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۵۸    
دامنه حواشی قاضی زاده هاشمی از توهین به فرماندار بدره تا خوشحالی برای تعطیلی یک برنامه پرمخاطب پزشکی گسترده است و حتی به پورشه سواری این وزیر متمول دولت یازدهم نیز کشیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۵۲    
سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال می گوید که ریسک حضور تیم امید در مسابقات انتخابی قهرمانی زیر 23 سال را این فدراسیون پذیرفته بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۴۹    
فوتبال ایران اسیر کمیت هاست، این واضح ترین نتیجه گیری پس از تماشای نود دقیقه ای بازی تیم زیر 23 سال ایران مقابل عمان است .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۴۳    
سرمربی یوونتوس معتقد است لیونل مسی و بعد از او نیمار بهترین بازیکنان جهان هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۴۰    
نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی در سطح نمایندگان دائمی با محوریت بررسی اوضاع قدس امروز در جده برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۳۷    
به پاس بیش از سه دهه فعالیت زنده یاد حبیب اله کاسه ساز تهیه کننده سینمای ایران، نکوداشت این سینماگر فقید در افتتاحیه ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۳۴    
یک مقام مسئول گفت: بزرگترین مزیت معاملات محصول مرغ در بورس کالا برقراری تعادل قیمتی و ایجاد آرامش هر چه بیشتر در بازار است و به تولیدکننده اطمینان خاطر داده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۳۱    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: اصناف با ورود تکنولوژی به اقتصاد کشور مشکلی نخواهد داشت، اما برای راه اندازی آن باید زیرساخت های مورد نیاز فراهم شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۸    
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: کمیسیون پزشکی به عنوان مرجع اصلی تشخیص از کارافتادگی و میزان آن برای بیمه شدگان است و این سازمان سه حالت برای از کار افتادگی بیمه شده پیش بینی کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۲    
تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: مهمترین پیامد برای روحانی یا هر کسی که دست به رادیکالیسم می زند محدود شدن است و فردی که رفتار رادیکالی از خود نشان می دهد انتخاب های ناگزیر دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۹    
داماد ترامپ با انتشار بیانیه ای 11 صفحه ای به جزئیات جدیدی از دیدارهایش با طرف های روسی اشاره کرد که پیشتر افشا نشده بودند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۹    
نمایندگان اصلاح طلب مجلس چندی است که به جای تمرکز در رسیدگی به مشکلات مردم به سهم خواهی از روحانی می پردازند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۶    
رئیس قوه قضاییه گفت: براساس قوانین خود از زمان تدوین قانون مدنی، مقوله دوتابعیتی را به رسمیت نمی شناسیم و معتقدیم افراد دو تابعیتی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۰    
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: نماز جمعه تریبون نظام و متعلق به حاکمیت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۷    
سرمربی پیشین تیم ملی گفت: کادر فنی تیم امید بعد از نتایجی که در مسابقات جام جهانی جوانان کسب کرد آمادگی پذیرش این مسئولیت را نداشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۴    
گزارش های اینترپُل نشان می دهد که داعش به احتمال زیاد بیش از 170 عامل آماده انجام عملیات انتحاری و تروریستی ضد اروپا را آموزش داده است.