شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۸May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 17 مرداد 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 مرداد 1396 جهان نیوز 2 مرداد 1396 جهان نیوز 3 مرداد 1396 جهان نیوز 4 مرداد 1396 جهان نیوز 5 مرداد 1396 جهان نیوز 6 مرداد 1396 جهان نیوز 7 مرداد 1396 جهان نیوز 8 مرداد 1396 جهان نیوز 9 مرداد 1396 جهان نیوز 10 مرداد 1396 جهان نیوز 11 مرداد 1396 جهان نیوز 12 مرداد 1396 جهان نیوز 13 مرداد 1396 جهان نیوز 14 مرداد 1396 جهان نیوز 15 مرداد 1396 جهان نیوز 16 مرداد 1396 جهان نیوز 17 مرداد 1396 جهان نیوز 18 مرداد 1396 جهان نیوز 19 مرداد 1396 جهان نیوز 20 مرداد 1396 جهان نیوز 21 مرداد 1396 جهان نیوز 22 مرداد 1396 جهان نیوز 23 مرداد 1396 جهان نیوز 24 مرداد 1396 جهان نیوز 25 مرداد 1396 جهان نیوز 26 مرداد 1396 جهان نیوز 27 مرداد 1396 جهان نیوز 28 مرداد 1396 جهان نیوز 29 مرداد 1396 جهان نیوز 30 مرداد 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۶    
صراط مستقیم صراطی است که هیچ یک از ضلالت، شرک و ظلم در آن راه ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۳۰    
عکس سلفی برخی از نمایندگان مجلس با موگرینی، تنها یک عکس نیست که به شکل تفننی گرفته شده باشد، بلکه بیانگر نوعی از فرهنگ جدیدی است که ریشه آن در رسانه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۹:۴۸    
یکی از فراورده های مهم خرما شیره آن میباشد.این محصول از تغلیظ عصاره خرما در سطح آزمایشی و فشار اتمسفری و در سطح صنعتی توسط دیگ پخت تحت خلاء تولید می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۳:۲۲    
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان از شناسایی تعداد 18 دستگاه نفتکش که مبادرت به قاچاق فرآورده نفت گاز به روش جاساز پالت (مشک) در داخل مخزن نفتکش کرده بودند، خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۹:۱۶    
آیت الله مجتهدی تهرانی (ره) در شرح حدیث می گوید:همانا مومن برای حاجتی که دارد، دعا می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۷    
نیمار اکنون دیگر به تاریخ باشگاه بارسلونا پیوسته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۲۰    
امام باقر (ع) در حدیثی به بیان سه ویژگی مهم و اساسی مؤمنان پرداختند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۱    
آیا برایتان پیش آمده حساب دخل و خرجتان با هم نخواند؟ یا مخارجتان از حدی فراتر رود که حتی نتوانید کوچک ترین پس اندازی داشته باشید؟ آیا مایلید فکری برای ولخرجی هایتان کنید تا مخارج خود را بهتر کنترل ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۳۲    
مسعود کرباسیان مسعود کرباسیان، وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم برای وزارت امور اقتصادی و دارایی کلیت برنامه های خود را برای تصدی این سمت ارایه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۹    
پیرترین فردی که در جهان زندگی کرده است، یک فرد چینی با 256 سال عمر بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۵    
کنجد حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی است که باعث از بین رفتن سرطان های خفته در بدن شده و موجب جلوگیری از سرطان های دستگاه گوارش، پروستات و سینه می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۶    
گرگ ماهی یکی از ترسناک ترین موجودات دریا است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۳    
شورای پول و اعتبار از اقدامات بانک مرکزی در خصوص تعیین تکلیف تعاونی های افضل توس، البرز ایرانیان و وحدت (آرمان) تشکر و قدردانی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۵    
تصویر نامتعارف شاهزاده سعودی هنگام ملاقات با وزیر زن دولت مصر سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۶    
قاتل سریالی آمریکایی که از گوشت قربانیانش ساندویچ تهیه می کرد در سن 62 سالگی مُرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۲    
آیت الله خمینی بر سر سفره ای که به غیر از ایشان همسر، پسر، عروس و نوه هایشان بودند، نشسته و بعد از بر زبان آوردن نام خدا مقدار کمی غذا خورد. مدت ناهار خوردن ایشان دقیقاً هفت دقیقه و چهل ثانیه بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۵۹    
بارسلونا پیش از رئال مادرید برای امضای قرارداد با آلفردو دی استفانو به توافق رسیده بود که این موضوع پس از 60 سال افشا شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۳۵    
تحلیف، یعنی سوگند دادن. در فرهنگ دینی ما، بزرگ ترین سوگند ها، سوگند به خداوند است که تبعات فقهی و حقوقی بر آن مترتب است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۹    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید از اشاعه تفکرات افراطی و تکفیری در جامعه اسلامی جلوگیری شود و بدانیم این تفکرات امنیت ملت های منطقه را تهدید می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۰    
روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود مطلبی با عنوان منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۸    
صالحی با اشاره به هدفی که برای سازمان انرژی اتمی تعیین شده به 2 مورد توسعه نیروگاه ها برای تولید برق و استفاده از سر ریز صنعت هسته ای در حوزه های سلامت، کشاورزی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۷    
مایکروفر یکی از مشهورترین و پر استفاده ترین لوازم خانگی در جهان است، نه تنها به دلیل این که به گرم کردن غذا در چند ثانیه کمک می کند، بلکه امکان پخت برخی وعده های غذایی در آب را نیز فراهم می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۷    
سید محمد بطحایی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش وپرورش در دولت دوازدهم است، وی در برنامه خود معلم محوری و مدرسه آینده ساز را جزو رویکردهای دولت دوازدهم در حوزه آموزش وپرورش می داند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۵    
مهم ترین بحث در مورد اقتضائات فرهنگ اقتصادی، بکارگیری مدیرانی است که نقشه راه آن ها از فرهنگ و جهان بینی اسلامی نشأت گرفته باشد، نه از آموزه های فرهنگ لیبرالیسم و سرمایه داری.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۲    
هورمون کورتیزول که بعنوان هورمون استرس نیز شناخته شده، در تنظیم فشار خون، سوخت و ساز مناسب قند خون،آزادسازی هورمون انسولین برای حفظ سطح مناسب قند خون، سیستم دفاعی بدن، واکنش تحریکی و التهابی نقش دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۰:۰۳    
شهردار تهران گفت: موضوع حمل ونقل در تهران موضوع اولویت اصلی ما بود . چون تاثیر در اقتصاد و صرفه جویی در این زمینه را دارد. صرفه جویی در سوخت و وقت است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۰:۰۳    
این مرکز به صورت آنلاین و شبانه روزی خدمات خود را به مشتریان بانک گردشگری ارائه می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۴    
رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری مأمور قلابی به اتهام کلاهبرداری 900 میلیونی در قم خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۱    
داعش مدعی اسارت یک رزمنده ایرانی در منطقه جمونه نزدیکی پایگاه التنف در مرز عراق و سوریه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۸    
رسانه های بلژیکی اعلام کردند، پلیس بلژیک یک خودروی حامل مواد منفجره را در محله مولنبیک در بروکسل توقیف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۸    
براساس تصمیم شورای پول و اعتبار، فقط سه موسسه البرز ایرانیان، افضل توس و وحدت (آرمان) منحل می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۵    
جوان تحصیلکرده مهندس کامپیوتر اهل شهرستان چرام از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد که برای یافتن کار به استرالیا مهاجرت کرده بود جسدش روز گذشته در کمپ پناهندگان مأنوس استرالیا پیدا شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۱۵    
امروز با انتشار اسامی پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس به عنوان اعضای کابینه مشخص شد که میانگین سن کابینه دوازدهم نیم سال جوان تر از کابینه یازهم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۱۵    
دانشمندان آمریکایی می گویند الگوریتمی ابداع کرده اند که با استفاده از آن می توان از طریق اسکن عکس های اینستاگرام به افسردگی انسان ها پی برد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۹    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان در پی انتشار تصاویری مبنی بر خروج نامناسب پایان نامه ها از این دانشگاه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۶    
دوست دختر سابقم در دو سرقت حضور داشت و از وی به عنوان طعمه استفاده می کردیم، دوست دختر من که 18 سال سن دارد در یکی از سرقتها کنار خیابان سوار بر خودروی لکسوس شد که...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۱    
دادگاه جنایی عراق حکم اعدام 27 نفر از مجرمان پرونده جنایت اسپایکر را صادر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۴۸    
سه شنبه 17 مردادماه جلسه شورای شهر تهران برگزار شد. در حاشیه ی جلسه جمعی برای پیگیری مشکلاتشان با شهرداری قصد ورود به شورای شهر را داشتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۹    
رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با بیان اینکه تا این لحظه در لیست کابینه هستم، از ارائه برنامه های خود برای تصدی وزرات علوم خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۲۴    
فرمانده گردان های سیدالشهدای عراق تأکید کرد که شب گذشته حمله مشترکی توسط نیروهای آمریکایی و داعشی به نیروهای حشد الشعبی در نوار مرزی عراق و سوریه صورت گرفته است و دولت عراق نیز به این مسئله اذعان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۸    
رئیس دانشگاه آزاد در حکمی محمدمهدی طهرانچی رئیس سابق دانشگاه شهید بهشتی را به سمت رئیس واحد تهران مرکز و دانشگاه های آزاد استان تهران منصوب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۹    
فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از دستگیری مردی که با انتشار تصاویر شخصی خانمی در تلگرام اقدام به تهدید و اخاذی از وی کرده بود، خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۳    
مطبوعات باید با هماهنگی کامل با یکدیگر، به گونه ای عمل کنند که وقتی مردم در جلوی دکه های فروش روزنامه ها قرار می گیرند، این وحدت و هماهنگی را به خوبی احساس کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۳    
یکی از نمایندگان پارلمان عراق از شکنجه غیرقابل توصیف و زندانی شدن صیادان عراقی در کویت و نگهداری طولانی مدت آنان در زیر زمین خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۵۴    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه دولت 700 هزار میلیارد بدهکار است، گفت: بسیاری از بانکهای کشور در تراز واقعی ورشکسته هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۸    
سه مربی لیگ برتر فوتبال ایران در دورانی از زندگی به صورت رسمی به حرفه خبرنگاری اشتغال داشته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۵    
داریوش ارجمند در جشن تولد برای پیشکسوتان هنرمند مرداد ماه که با روز خبرنگار همزمان شده بود، تأکید کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۲    
معاون سازمان برنامه و بودجه سال 95 را یکی از بهترین سالها در همکاری دولت و بانک ها توصیف و اعلام کرد: سرمایه بانک های دولتی از 25 هزار میلیارد تومان در سال 92 به 54 هزار و 300 میلیارد تومان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۹    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: خبرنگاران باید چارچوب های یک قانون جامع درباره خبرنگاری را به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۹    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت با بیان اینکه امید به زندگی در ایران قبل انقلاب 54 سال بوده است، گفت: اکنون امید به زندگی در کشور برای زنان 74 سال و برای آقایان 72.8 سال است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۶    
علیرغم شایعات به نظر می رسد پروسه انتقال اینیگو مارتینس، مدافع سوسیداد به بارسلونا منتفی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۳    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز سه شنبه را در نوبت بعدازظهر در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۳    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی یاد و خاطره شهدای مظلوم مزار شریف را گرامی داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۰    
آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی پیش از فروپاشی در سال 1991 ، در اظهار نظری پیرامون تنش های کنونی میان آمریکا و روسیه، پوتین و ترامپ را به گفتگو و ایجاد تفاهم فراخواند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۰    
شهید محمود صارمی خبرنگار واحد مرکزی خبر در زمان ارسال خبر توسط طالبان به شهادت رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۲۴    
یک کارشناس اقتصادی گفت:اجرای صحیح اصل 44 می تواند به رشد اقتصادی کمک کند و این امرموجب می شود رکود از کشور رخت برببندد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۲۱    
مسجد شجره یکی از مساجد بسیار مهم که خارج از مدینه قرار دارد به عنوان یکی از میقاتها و مساجد احرام از اهمیت بسزایی برخوردار است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۱۸    
با تغییر روند انتخاب شهردار تهران توسط منتخبین پنجمین دوره اسلامی شهر تهران، افشانی یکی از نامزدهای شهرداری تهران انصراف داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۱۵    
نماینده مردم آستارا در مجلس از بررسی طرح دیوان شدن کمیسیون اصل 90 در نشست عصر امروز این کمیسیون خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۲۰:۱۲    
یکی از فرزندان آیت الله هاشمی به روحانی تاخته که چرا یادی از پدرش در مراسم تنفیذ و تحلیف نکرده است و از این موضوع بشدت ناراحتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۶    
به نظر می رسد هواداران بارسلونا به شدت از رفتار نیمار و انتقال 222 میلیون یورویی او به پاری سن ژرمن عصبانی هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۳    
علیرضا منصوریان با تغییرات در خط حمله به دنبال کسب اولین سه امتیاز فصل است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۷    
علامه طباطبایی(ره) با استفاده از آیه 9 سوره مبارکه بقره به این سوال پاسخ می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۷    
خبرگزاری دوغان ترکیه از آغاز ساخت دیوار در بخش هایی از مناطق مرزی با ایران خبر داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۱    
رییس کل بانک مرکزی گفت : با اینکه تورم تک رقمی شده اما نرخ سود بانکی حدود 20 درصد است که این میزان باید کاهش یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۸    
استاندار تهران با بیان اینکه عده ای از متکدیان اتباع بیگانه هستند، گفت: متکدیان همه روزه جمع آوری می شوند اما نگهداری آنها از لحاظ قانونی دارای بحث است و امیدواریم با تعامل قوه قضائیه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۲    
فرهادی در خاتمه از روسای دانشگاهها، مراکز پژوهشی و فناوری و همچنین استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاهها در خواست کرد تا از دکتر علی خاکی صدیق حمایت کرده و وی را همراهی کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۲    
یک عضو فراکسیون امید در پاسخ به سؤالی درباره اعتراضات اقشار مردم به سِلفی انداختن با موگرینی گفت که فحش هایشان را بدهند و خالی شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۰۹    
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اسامی وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم توسط حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور به نمایندگان مجلس معرفی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۹:۰۶    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت الله مروارید، از مبارزان و پیشگامان نهضت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۴۲    
مسعود سلطانی فر از سوی حسن روحانی رئیس جمهوری ایران اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در دولت دوازدهم معرفی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۹    
استقلالی ها در حالی این هفته مقابل تراکتورسازی قرار خواهند گرفت که چند بازیکن این تیم با رفع مصدومیت می توانند به میدان بروند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۹    
به نظر می رسد به جز نیمار، باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد برای خرید کیلیان امباپه نیز با جدیت اقدام کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۳    
قرآن حداقل در 126 آیه کلمه ایمان و هم خانواده هایش را در برابرکلمه کفر و هم خانواده هایش قرار داده و این تقسیم بندی را در ذهن هر مسلمانی تثبیت کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۳    
پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ ایران از احتمال بازگشتش به میادین خبر می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۰    
بلومبرگ در گزارشی نوشت که رئیس جمهور ایران در لیست پیشنهادی وزرا که به مجلس ارائه داد، متحدین کلیدی خود را در کابینه جدید حفظ کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۷    
مراسم بزرگداشت مجید انتظامی با حضور هنرمندان، سینماگران، مدیران فرهنگی و اهالی رسانه در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۴    
برنامه مسعود کرباسیان وزیر پیشنهادی وزارت اقتصاد با رویکرد اعتدال در اقتصاد و تحقق اقتصاد مقاومتی منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۱    
نایب رئیس اول مجلس گفت: دولت باید ضعف های مدیران را در نشستی گوشزد و آنها را برای چهار سال دیگر توانمند می کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۱    
رئیس گروه آمارهای جمعیتی ثبت احوال به رواج سبک زندگی اسلامی در جامعه برای کاهش طلاق و پایین آمدن سن ازدواج تأکید کرد و گفت: میزان موالید از سال 95 در کشور کاهش یافته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۸    
مهاجم ملی پوش باشگاه پرسپولیس در مورد نابودی اسرائیل توئیتی را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۲    
بسیاری معتقدند که رئالی ها هنوز نسبت به مورینیو و میراثی که او در برنابئو بر جای گذاشت کم لطفی می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۳    
پیشکسوت فوتبال ایران نسبت به انتقادهایی که مردم نسبت به حرف هایش دارند، واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۲۷    
کتاب قطره ای از دریای نماز به قلم حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با محتوای آشنایی با نماز به زبان ساده در اختیار همگان قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۲۷    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تاکید کرد که در صورت نقض توافق هسته ای توسط آمریکا تمام گزینه ها برای ایران روی میز است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۲۴    
نماینده سابق مجلس با تاکید بر بازگرداندن اصل سپرده های مردم در موسسات مالی غیرمجاز گفت: برخی از افراد صاحب نام هستند که در قالب مؤسسه ثامن الحجج سپرده های سنگین گرفتند اما با کمال وقاحت اقساط خود را ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۱۸    
دبیر ستاداربعین گفت:محدودیت های فنی صدور روادید در اربعین95 در سفارت عراق وجود داشت که این محدودیت ها رفع شد اما امسال باتدابیر صورت گرفته با عراق،سفارت این کشور مکانیسم های جدیدی را درنظر گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جابه جایی اعتبارات کمیته امداد امام(ره) و سازمان بهزیستی به سازمان بیمه سلامت ایران مغایر قانون است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۱۵    
سازنده فیلم انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات سال 92 به اعلام اسامی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور برای دولت دوازدهم واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۰۳    
یک تیم از نماینده های بارسا برای مذاکره با باشگاه لیورپول امروز عازم انگلیس شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۵۷    
یک رسانه آمریکا در تحلیلی اظهارات رئیس جمهور آمریکا را نقض صریح تعهدات آمریکا در توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 توصیف کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۵۷    
هافبک ایرانی تیم فوتبال دینامو زاگرب کرواسی به صورت قرضی از دینامو زاگرب جدا می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۵۱    
هر روز یک حدیث از معصومین (ع) با مضامین دینی و اخلاقی منتشر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۸    
عملیات انتقال زائران ایرانی از مدینه منوره به مکه مکرمه امروز با اعزام 16 کاروان با ظرفیت 2247 زائر ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۵    
کابینه پیشنهادی روحانی برای دولت دوازدهم در حالی امروز به مجلس معرفی شد که نیمی از وزراتخانه ها دستخوش تغییر شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۷    
همگان از شباهت رئیس جمهور با شیخ فقید رفسنجان سخن می گفتند اما گویا این روزها دیگر شباهتی در کار نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۴    
مدتی است که موضوع تغییرات ساختاری و اساسی در وزارت خارجه در محافل رسانه ای مطرح و درباره آن گمانه زنی هایی صورت می گیرد.