یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۸May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 10 مرداد 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 مرداد 1396 جهان نیوز 2 مرداد 1396 جهان نیوز 3 مرداد 1396 جهان نیوز 4 مرداد 1396 جهان نیوز 5 مرداد 1396 جهان نیوز 6 مرداد 1396 جهان نیوز 7 مرداد 1396 جهان نیوز 8 مرداد 1396 جهان نیوز 9 مرداد 1396 جهان نیوز 10 مرداد 1396 جهان نیوز 11 مرداد 1396 جهان نیوز 12 مرداد 1396 جهان نیوز 13 مرداد 1396 جهان نیوز 14 مرداد 1396 جهان نیوز 15 مرداد 1396 جهان نیوز 16 مرداد 1396 جهان نیوز 17 مرداد 1396 جهان نیوز 18 مرداد 1396 جهان نیوز 19 مرداد 1396 جهان نیوز 20 مرداد 1396 جهان نیوز 21 مرداد 1396 جهان نیوز 22 مرداد 1396 جهان نیوز 23 مرداد 1396 جهان نیوز 24 مرداد 1396 جهان نیوز 25 مرداد 1396 جهان نیوز 26 مرداد 1396 جهان نیوز 27 مرداد 1396 جهان نیوز 28 مرداد 1396 جهان نیوز 29 مرداد 1396 جهان نیوز 30 مرداد 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۵:۵۵    
معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران با شاخص کیفی 105 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۱۲    
محمدجواد آذری جهرمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت یازدهم و وزیر پیشنهادی ارتباطات در کابینه دوازدهم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۱    
در اتفاقی نادر در کشور عجایب، یک مرد میانسال بعد از عبور برق فشار قوی را از بدنش نور می دهد، بدون این که بلرزد یا بترسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۸:۳۳    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که دو نماینده خود را طی هفته جاری عازم منطقه خاورمیانه خواهد کرد تا گام ها برای حل بحران سیاسی میان قطر و چهار کشور عربی را بردارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۶:۳۳    
هرگاه شخص یا اشخاصی در اثر ازدحام جمعیت کشته شوند یا جسد مقتولی در خیابان و اماکن عمومی پیدا شود و نتوان این قتل را به کسی منتسب کرد، دیه مقتول از بیت المال پرداخت می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۷:۱۱    
زغال اخته در پیشگیری از ابتلا به سرطان معده نیز نقش دارد. کاهنده چربی و فشارخون است و با خوردن آن چربی های HDL افزایش و LDL کاهش پیدا می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۶:۵۳    
تاییدقرارداد 5میلیارد دلاری توسعه فاز 11پارس جنوبی با توتال توسط هیئت عالی نظارت برمنابع نفتی،اتفاق مهم و غیرقابل پیش بینی نبود زیرا این قراردادچند روزپس ازتاریخ نفوذ دراختیار این هیئت قرار گرفته بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۳:۰۳    
نخست وزیر دولت مستعفی و فراری یمن مدعی شد که یمنی ها اجازه نخواهند داد ایران در یمن بر عرب ها پیروز شود!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۱۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مبارزه با مفاسد و قاچاق، نمیشود کسی که میلیاردها فساد انجام می دهد، رها باشد اما با یک کولبر برخورد شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۵۵    
کاوش های باستان شناسی در بنای آرامگاهی حسن آباد الموت غربی به شناسایی سفال های عصر آهن، اشکانی، ساسانی و صدر اسلام منجر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۵    
گر چه مردم باحضورخود در دوران انتخابات و انتخاب نامزد اصلح، رییس جمهور خود را انتخاب می کننداماتا تنفیذمشروط وصریح رهبر جمهوری اسلامی ایران نباشد، رییس جمهور منتخب صلاحیت سکانداری قوه مجریه را ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۳    
طبق برنامه ریزی وزارت کشور از 25 مرداد تا 12 شهریور، یک روزی مشخص خواهد شد تا شورای شهر جدید کار خود را آغاز کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۵    
ناوگان نیروی دریایی چین با ورود به بندر جده عربستان سعودی، دیدار پنج روزه خود از این کشور عربی حوزه خلیج فارس را آغاز کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۷    
بر اساس جداول سرشماری سال 1395 حدود دو میلیون مرد هرگز ازدواج نکرده بیش از زن هرگز ازدواج نکرده در کشور وجود دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۴    
میزگرد آزادی و گفت وگو در ایران با حضور آقایان عبدی، امینی و علیزاده برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت تبدیل علم به ثروت در دانشگاه آزاد گفت: در محتوای آموزشی تغییراتی اعمال می کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۵    
وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور درخواست کرد، دستگاه های اجرایی اعم از لشگری و کشوری چای مصرفی خود را از کارخانجات تولیدکننده داخلی تامین کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۳    
وزیر ارتباطات گفت: از رئیس جمهور تشکر می کنم که یکی از معاونان وزارت ارتباطات را برای مسئولیت این وزارتخانه در دولت دوازدهم برگزیده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۳۴    
روزنامه میامی هرالد روز سه شنبه گزارش داد: شورای عالی دفاع رومانی 9.8 میلیارد یورو معادل 11.3 میلیارد دلار برای هزینه های دفاعی 10 ساله اختصاص داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۹    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت یازدهم از شفاف سازی فاصله گرفت و حتی جلوی شفاف سازی در رابطه با نزدیکان و اطرافیان دولتمردان را گرفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۹    
با توجه به اینکه متاسفانه هر ساله، تعداد زیادی از حجاج در سفر حج تمتع، وقت زیادی از زمان باارزش سفر خود را صرف بازارگردی و خرید سوغات از عربستان می کنند لذا در این مطلب اقدام به انتشار نظر رهبر معظم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۳    
مدیر کل امور مجلس سازمان صداوسیما اعلام کرد: نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی، صدا و سیما و وزارت ورزش و جوانان به دنبال تبیین راه هایی برای کمک به فوتبال کشور هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۸    
در شرایطی که پرسپولیسی ها این روزها مشکلات زیادی را تجربه می کنند عدم انتخاب اعضای هیئت مدیره این تیم هم قوز بالای قوز شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۸    
مهاجم رئال مادرید پیام مبهمی را برایش طرفدارانش فرستاد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۳    
پس از پایان مسابقات لیگ دسته اول یکی از باشگاه ها با اتهام تبانی از دو باشگاه دیگر شکایت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۰    
زن جوان چند ساعت پس از سوار شدن بر خودروی چند پسر جوان بر اثر ضربات چاقو به کام مرگ فرو رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۰۴    
سیاست یک بام و دو هوای اصلاح طلبان در مورد حضور زنان در سطح کلان مدیریتی کشور در حالی پیش می رود که به نظر می رسد روحانی این سیاست اصلاح طلبان را به خوبی می شناسد و در زمین آنها بازی نخواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۴۳    
گرانی پیاز از نظر تداوم رکوردشکنی کرد و 2 ماه است که در صدر قیمتی ترین محصولات کشاورزی قرار گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۲۸    
علیرغم صرف هزینه ها و شکست توطئه های پیاپی آمریکا، مسئولین این کشور، تجارب گذشته را به فراموشی سپرده و به دنبال تجربه شکست دیگری هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۱۹    
آتش نشانان 30 نفر از ساکنان ساختمان 10 واحدی که میان دود غلیظ به خاطر آتش گرفتن دو دستگاه خودروی سواری زانتیا و اپتیما در قسمت پارکینگ ساختمان گرفتار شده بودند را نجات دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۶    
طرح ملی پلاک جدید خودروهای مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور امروز (سه شنبه) با حضور مسئولان کشوری و استانی در مرکز شماره گذاری منطقه آزاد قشم آغاز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۴۷    
بر اثر حمله انتحاری به پنجمین مسجد شیعیان در ولایت هرات در غرب افغانستان 30 نفر شهید و بیش از 40 نمازگزار دیگر زخمی شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۴۴    
یک کارشناس طب سنتی با بیان اینکه حکما دَلک یا ماساژ را جایگزین ورزش می دانند، گفت: ماساژ به انواع مختلف زبر و خشن, ماساژ سنگین و قدرتی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۴۱    
دادگاهی در ترکیه حکم دستگیری 3 سرباز ترکیه ای به دلیل کتک زدن و آزار واذیت 4 مهاجر سوری که قصد داشتند به طورغیرقانونی از مرز استان هاتای عبور کنند را صادرکرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۳۲    
6 کاندیدای مرحلۀ دوم فرآیند انتخاب شهردار مشهد انتخاب شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۲۰    
رئیس سازمان بسیج علمی کشور گفت: طرح سرباز پژوهش برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این سازمان اجرا می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۵    
معاون کمیسیون اتحادیه اروپا، به شکلی کاملا پنهان از چشم رسانه ها و افکار عمومی و برخلاف پروتکل های مرسوم مربوط به تشریفات سفر و استقبال از مقامات عالیرتبه خارجی وارد تهران شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بنده به عنوان رئیس کمیته تحقیق و تفحص از دوتابعیتی ها اعلام می کنم که 65 دوتابعیتی در بدنه دولت فعالیت می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۶    
حجت الاسلام ذوعلم با اشاره به ویژگی های عقلانیت انقلابی گفت: مشی حضرت امام(ره) و رهبری در اداره امور کشور عقلانیت انقلابی بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۸    
سردار مویدی از ورود مواد مخدر جدید با پایه روان گردان به نام Nps به کشور خبر داد و گفت: به دلیل شباهت به دارو، حمل این ماده مخدر بسیار آسان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروی زمینی ستون فقرات ارتش است و با قدرت در منطقه ماموریت های محوله را در کنار سایر قوای مسلح به خوبی انجام می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۲۹    
مشاور وزیر علوم گفت: شنیده ام دکتر خاکی صدیق (رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ) برای سمت وزارت علوم انتخاب شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۲۰    
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیشمرگان کرد مسلمان بهترین مصداق برای بصیرت امت اسلامی محسوب می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۱۴    
ظریف وزیر خارجه ایران در حاشیه نشست فوق العاده کشورهای همکاری اسلامی در استانبول با عادل الجبیر وزیرخارجه عربستان دیدار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۰۸    
رئیس جمهور عراق در دیدار با هیات های دیپلماتیک در بغداد گفت که برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان بلندپروازی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۰۸    
وزیر کشور در حاشیه نشست زنان فعال اقتصادی و کار آفرین گفت: در حال حاضر در مورد کابینه دوازدهم با من صحبت هایی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۰۵    
سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور به جای آنکه خود را پاسخگوی برخی از مطالبات جریانات سیاسی بداند، خود را پاسخگوی مردم می داند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۰۲    
مراسم تنفیذ حکم دوازدهمین دوره ی ریاست جمهوری اسلامی ایران، صبح پنجشنبه 12 مرداد96 در حسینیه ی امام خمینی قدس سره برگزار خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۰۲    
سخنگوی ناجا با اشاره به ادعای متهم ردیف دوم پرونده بنیتا مبنی بر مطلع کردن پلیس از محل رها سازی خودروی سرقتی و کودک داخل خودرو در روز ربودن بنیتا گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۵۰    
بر اساس مصوبات جلسه امروز (دهم مرداد ماه) هیأت نظارت بر انتخابات نمایندگان دبیران کل احزاب ملی و استانی در کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب زمان مقرر برای حصول حدنصاب رسمیت جلسه انتخابات از ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۸    
با تصمیم کادرفنی آبی پوشان تمرینات بدنسازی این تیم در حاشیه تمرین آبی ها انجام می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۵    
سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه در مصاحبه ای بدون توجه به قوانین بین المللی اعلام کرد: بلندی های جولان را به سوریه پس نمی دهیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۲    
برخی منابع از درگیری های شدید داخلی میان تروریستهای داعش در شهر البوکمال در شرق سوریه خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۲    
شنبه هفته آینده مراسم تحلیف ریاست جمهوری حسن روحانی برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۲    
رئیس دپارتمان داوری گفت: صحبت های اولیه را در خصوص استعفایم انجام داده و منتظر تصمیم گیری فدراسیون هستم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۶    
بر اساس اخبار رسیده شایعه شده ملی پوش والیبال ایران قبول کرده که رفتارش در تمرین تیم ملی اشتباه بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۶    
دادستان تهران با تاکید مجدد به دادستان ها اقدام سریع و مناسب نسبت به پرونده های مهم مانند کودک آزاری، آدم ربایی، فساد اقتصادی، درگیری ها و شرارت ها گفت: در چنین پرونده هایی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۰    
مراسم تنفیذ حکم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، صبح پنجشنبه 12 مرداد 96 در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۷    
امید نورافکن در مراسم برترین فوتبالیست های ایران در سال گذشته به عنوان پدیده لیگ شانزدهم انتخاب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۷    
وزیر نفت با بیان اینکه ایران بیشترین ذخایر نفتی را داراست گفت: با داشتن دخایر نفتی نباید مشکل گاز داشته باشیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۷    
دبیر دوم سفارت افغانستان در تهران از حضور اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان در مراسم تحلیف حسن روحانی و انجام دیدار با مقامات جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۴    
باشگاه استقلال برای گرفتن کارت بازی هافبک بازیساز خود به سازمان لیگ نامه زد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۹    
یک مقام مسئول در دادسرای ویژه روحانیت گفت: پرونده دو مداح معروف به دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارسال شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۳    
اگر خود شما هم دقیق و عمیق با مدعیات علوم انسانی اسلامی آشنا شوید چه بسا به اهمیت آن پی ببرید و آن را پذیرا شوید!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۳    
به گزارش جهان نیوز ؛ نشریه فارین پالیسی در گزارشی با اشاره به اینکه آزمایش های موشکی ایران نقض برجام نیست، نوشت: ایران هر زمان که بخواهد قادر است یک موشک بالستیک قاره پیما بسازد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۴    
پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت های ترافیکی در روز تحلیف رئیس جمهور(شنبه، 14مرداد) را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۴    
در این میان سهم خواهی قدرت مسئله مشهودی بنظر می رسد و در مورد موضوع چینش کابینه دولت دوازدهم با توجه به پدیده سهم خواهی سوالات اساسی مطرح می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۱    
مطالعه روند تغییرات تفکر سیاسی شکوراکبرنژاد به عنوان یک سوژه جامعه شناسانه از آن روی می تواند مفید فایده باشد که نشان می دهد در روند انتقال سیاسی در ادوار مختلف پس از انقلاب اسلامی ایران ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۱    
اخیرا جناب استاندار خوزستان جلسه ای با اعضای ستاد به اصطلاح اصولگرایان معتدل اقای روحانی گرفته اند و از آنها تقدیر و تشکر کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۰۸    
کارشناس مسائل سیاسی گفت:وقتی در چنین شرایط خطیری، تمام دغدغه دولت به جای پریدن به آمریکا می شود پریدن به منتقدان، حاشیه ساختن با واژه صلح، توییتر بازی، پخش شدن یا نشدن فلان آهنگ ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۰۵    
کمیته تعیین وضعیت بازیکن تیم جوانان ایران را بازیکن تیم فوتبال استقلال اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۰۵    
وزیر اطلاعات گفت: یکی از اهدافی که وزارت اطلاعات دنبال می کند، تأمین امنیت روانی مردم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۰۲    
هافبک اسپانیایی منچسترسیتی با اتمام قراردادش به باشگاه سابق خود، سویا بازگشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۰۲    
شاهد خاقان عباسی وزیر نفت و منابع طبیعی پاکستان با رأی پارلمان به عنوان نخست وزیر این کشور منصوب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۰۲    
معاون وزیر خارجه کویت از تحول منفی بوجود آمده در روابط کشورش با ایران به دنبال قضیه باند العبدلی ابراز تأسف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۷:۵۹    
مدیرفنی استقلال تاکید کرد که برای بازی جمعه این تیم مقابل استقلال خوزستان تکلیف بازیکنان مشخص نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۷:۵۹    
یک قانونگذار آمریکایی خواستار پیگیری ادعای کمک مالی بنیاد علوی به دانشگاه های ایالات متحده برای جذب هواداران ایران و ضد اسرائیل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۷:۵۹    
تیم ملی والیبال ایران عصر امروز (سه شنبه) برای حضور در اردوی برون مرزی کوتاه مدت راهی استانبول ترکیه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۷:۵۹    
سردار عبداللهی گفت: 183 پروژه عمرانی و صنعتی در دولت یازدهم در حوزه حمل و نقل، نفت و گاز، سدسازی، صنعت و معدن و آی تی توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به اتمام رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۷:۵۶    
محمد مایلی کهن گفت: چرا وقتی کی روش آنطور دکتر اسدی را تمسخر می کند یک نفر وجود نداشت یقه او را بگیرد؟ مگر کی روش برای فوتبال ما چه کرده؟ مگر ما تاحالا به جام جهانی نرفتیم؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۷:۵۳    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محرومیت سه بازیکن امید استقلال را بخشیده اما برای اعلام نهایی منتظر تایید سرپرست دبیرکلی این فدراسیون است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۷:۵۳    
قاسمی با بیان این که ادعای مقام عربستانی درباره بازدید از اماکن دیپلماتیک آن کشور در ایران غیرواقعی است گفت: روادید هیات عربستانی برای بازدید از اماکن دیپلماتیک یک ماه قبل صادر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۷:۱۷    
منابع یمنی از دفع دو حمله گسترده مزدوران به استان های تعز و شبوه خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۵    
فیلم سینمایی ساعت 5 عصر مهران مدیری به دلیل ضعف فیلمنامه و نمایش سینوسی قصه نتوانست مخاطبان خود را با داستان همراه کند و در چند روز آینده اولین شکست مهران مدیری در پرده سینما رقم می خورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۲    
جمعی از اهالی سینما و تلویزیون بمناسبت روز اهدای خون با حضور در سازمان انتقال خون آوای سرخ زندگی خود را اهدا می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۲    
با توجه به کاهش معاملاتی که نسبت به سال قبل شاهد آن هستیم نه تنها هیچ گونه کاهش قیمتی اتفاق نیفتاده است بلکه بدتر، اسب سرکش افزایش قیمت ها بیشتر تاخت و تاز می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۲    
محققان امنیتی از کشف یک نرم افزار جاسوسی اسرائیلی در گوگل پلی خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۹    
هواداران بارسلونا در چند نقطه مختلف کاتالونیا با تجمع علیه ستاره برزیلی تازه خریداری شده پاریس شعار داده و او را تهدید کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۶    
ریاست محمود واعظی بر دفتر رئیس جمهور قطعی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۶    
مهاجم پرتغالی کهکشانی ها به رئیس این باشگاه توصیه کرد بازیکنی که آبی واناری های کاتالونیا برای خرید او خیز برداشته اند را به خدمت بگیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۰    
سیاست روس ها در قبال خاورمیانه، چه در زمان شوروی و چه در زمان پس از فروپاشی، همواره از طریق چگونگی و نوع رابطه این کشور با غرب و به ویژه ایالات متحده آمریکا تعریف می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۰    
جمهوری اسلامی ایران به دلیل حضور تیم رژیم صهیونیستی در رشته آشپزی میدانی در مسابقات ارتش های جهان 2017، از حضور در این رشته انصراف داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۴    
جمالی گفت: سایپا به خروج پراید از خط تولید علاقه مند است.تنها دغدغه ما اقشار ضعیف جامعه بوده که همچنان مشتری این خودرو هستند.اگر خانوارها به این خودرو وابسته نبودند این خودرو را زودتر کنار می گذاشتیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۵    
معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره موضوعاتی همچون مناسبات بین دولت و مجلس، عدم وجود اختلاف نظر بین رئیس جمهور و وزرا، روند فعلی قانونگذاری، مهمترین قوانین مصوب با همت دولت یازدهم، سرنوشت اموال دزدیده شد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۵    
در حالی که مردم کشور با مشکلات متعددی روبرو هستند محمودصادقی خواسته مردم را رفع حصر می داند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۲    
دولت سوریه با انتقاد از اقدام مقامات رژیم آل سعود در ایجاد محدودیت برای شرکت اتباع سوری در مراسم حج امسال، ریاض را به سیاسی کردن مراسم حج متهم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۹    
وزیر ارشاد گفت: فرهنگ غربی نمی تواند ما را به مقصد برساند و تنها داروی شفابخش این جامعه بازگشت به فرهنگ اهل بیت (ع) است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مصوبه تحریمی جدید آمریکا علیه ایران نقض آشکار روح و متن برجام است، گفت: کسانی که می گفتند که زبان آمریکایی ها و دنیا را می دانند کجا هستند؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۳    
جانشین مرزبانی استان ایلام خطاب به زائران اربعین گفت: امسال به هیچ عنوان اجازه خروج غیرقانونی و بدون روادید به کسی داده نمی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۳    
یکی از نامزدهای انتخابات نظام پزشکی گفت: برخی ها مدعی اند که دریافتی متخصصان 100 برابر پرستاران است، ولی این تعداد فقط چند درصد از متخصصان هستند ...