پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۴۷May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 10 اردیبهشت 1403 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1398 جهان نیوز 30 اسفند 1399 جهان نیوز 29 اسفند 1400 جهان نیوز 29 اسفند 1401 جهان نیوز 29 اسفند 1402 جهان نیوز 31 فروردین 1403 جهان نیوز 1 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 2 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 3 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 4 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 5 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 6 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 7 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 8 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 9 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 10 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 11 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 12 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 13 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 14 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 15 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 16 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 17 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 18 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 19 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 20 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 21 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 22 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 23 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 25 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 26 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 27 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 28 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 29 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 30 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1403 
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۷:۰۶    
زندگی پنهانی عامل قتل زن جوان در خیابان گاندی در کمتر از یک ماه با دستگیری او در یکی از روستاهای استان گلستان، پایان یافت.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۳:۴۱    
خاطره جالب محمود دینی بازیگر سریال آینه عبرت از کم شدن لول های تریاک در پشت صحنه این سریال را در برنامه برمودا مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۹    
امیر غفارمنش، هومن حاجی عبداللهی و محمدرضا علیمردانی در پستی مشترک عکسی از 15 سال پیش خودشان منتشر کردند و نوشتند: ما فکر می کردیم می تونیم گذر زمان رو حس نکنیم ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۹    
فروشگاه اینترنتی تکنولایف در شهر تبریز راه اندازی شد. هموطنان عزیز تبریزی اکنون می توانند سفارش های خود از تکنولایف را در سریع ترین زمان، در کمتر از 24 ساعت، در هر نقطه ای از شهر تبریز دریافت کنند ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۶    
کویر ریگ جن به اعتقاد زمین شناسان فاقد هرگونه آب و نشانه های حیات است و به دلیل عدم دسترسی به بسیاری از بخش های آن تا سال ها به آن لقب مثلث برمودای ایران داده اند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۹    
دیگر زمان تنبلی به پایان رسیده و با توجه به تأکید سازمان ثبت احوال بر تعویض شناسنامه های قدیمی باید برای تعویض شناسنامه هرچه زودتر اقدام کنیم.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۶    
به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند 4000 واحد نهضت ملی مسکن این شهر تا تابستان امسال تحویل متقاضیان می شود که هزینه این واحدها با مشاعات حدود 10 میلیون تومان در هر متر مربع بوده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۶    
رییس بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم با بیان اینکه بروز علایم مسمومیت با الکل های حاوی متانول زمانبر است، گفت: مصرف الکل های سمی در هر اندازه ای خطرناک است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۲    
افزودنی های غذایی در کیک و بیسکویت ممکن است خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش دهند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۶    
33 درصد از افراد بالای 18 سال در ایران به عارضه فشار خون بالا مبتلا هستند و بیش از نیمی از آنها از این موضوع خبر ندارند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۳    
استاندار قم گفت: در راستای حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل ارائه خدمات به آنان، مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در سفر هفته آینده آیت الله رئیسی به قم افتتاح می شود.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۰    
یک مطالعه جدید نشان می دهد بازماندگان سرطان که در تنهایی زندگی می کنند، در مقایسه با افرادی که همراه و همدمی در زندگی دارند، بیشتر احتمال دارد فوت کنند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۱    
نعیمه نظام دوست بازیگر کشورمان در اظهاراتی خواسته خود مبنی بر ازدواج با مهران مدیری را عنوان کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۱    
روزنامه صهیونیستی معاریو نوشته است، مقامات اسرائیل به شدت با یکدیگر درگیر شده اند و هرکدام دیگری را مسئول شرایط رو به زوال اسرائیل معرفی می کند!
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۱    
حمله ایران به نواتیم به نتانیاهو نشان داد که هرگز بدون آمریکا حریف جدی برای ایران نیست. ایران بیش از 17پایگاه هوایی ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۷:۲۶    
بایدن در این ضیافت که قدمتی 100 ساله دارد، حدوداً 10 دقیقه سخنرانی کرد که در آن هیچ اشاره ای به جنگ و نسل کشی جاری و بحران فزاینده انسانی در غزه نکرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۱:۱۰    
رسانه های اسرائیل گزارش داده اند دولت جو بایدن در تلاش است از صدور قرار بازداشت برای بنیامین نتانیاهو در دیوان بین المللی کیفری جلوگیری کند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۴۶    
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی، طرح پیشنهادی جدید اسرائیل برای تبادل اسرا را به سخره گرفت و گفت که این طرح، با پیشنهادهای قبلی این رژیم، هیچ تفاوتی ندارد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۱۰    
یک رسانه عبری زبان اعلام کرد نتانیاهو دیگر نمی تواند تصمیم گیری در مورد مسایل پیش روی خود را به تعویق انداخته و برای ادامه بقای سیاسی خود وقت بخرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۰۷    
منابع خبری در غرب افغانستان اعلام کردند بر اثر حمله مسلحانه به مسجد شیعیان در هرات شماری از نمازگزاران شهید و زخمی شدند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۴۹    
یکی از کاربران فضای مجازی به تصویر منتشر شده از بازداشت یکی از دانشجویان در اعتراضات آمریکا، واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۴۹    
400 مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۲    
ایالات متحده آمریکا پنج واحد از ارتش رژیم صهیونیستی را به علت حوادث قبل از جنگ غزه، ناقض حقوق بشر دانست.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۹    
معاون بین الملل بانک مرکزی گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در خصوص گشایش هایی برای آزادسازی منابع مسدود شده ما در برخی کشور ها که سال ها بود به کار گرفته نشده بود صورت پذیرفت که در آینده خبررسانی می شود.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۴۳    
یکی از کارشناسان مسائل سیاسی به مناسبت روز ملی خلیج فارس ، توئیتی را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۲۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه گفت انتظار می رود چند کشور اروپایی تا پایان ماه مه میلادی کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۲۱    
بالا رفتن شدید قیمت دلار در ماه اخیر باعث شد دلالان در این بازار به شدت سرمایه گذاری کنند اما با ریزش یکدفعه و شدید قیمت ها حالا دلالان در مخمصه گرفتار شدند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۲۱    
شرکت انگلیسی ناظر بر حوادث دریایی از هدف قرار گرفتن یک کشتی در شمال غربی سواحل یمن خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۲۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: سال گذشته 50 هزار معلم و امسال 72 هزار معلم از آزمون های استخدامی جذب خواهند شد و بر این اساس، معادل 20 درصد کل معلمان کشور در دوره دولت سیزدهم مشغول به فعالیت می شوند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۲۱    
تیم ملی فوتسال کشورمان قهرمان اسیا شد اما براندازها به دلیل مقید بودن وحید شمسایی سرمربی تیم ملی به شرع و اسلام از این قهرمانی خوشحال نشدند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در سفر به عربستان در دیدار با همتای عربستانی خود 5 پیشنهاد مطرح کردم که همه مورد موافقت قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس گزارشات مرکز آمار ایران، تورم در نقطه به نقطه در فروردین ماه 1403 به کانال 29 رسید؛ تورم کل در فروردین به 38.8 دهم رسید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۳    
حال و روز این روزهای رژیم اشغالگر قدس به روایت هوش مصنوعی با استعاره از ضرب المثل ایرانی.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۰    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت : عملیات وعده صادق خواست مردم بود.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۲    
بانک مرکزی ادعای مدیر محترم مرکز پژوهش های مجلس مبنی بر ارزپاشی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی را تکذیب کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۲    
رئیس اتاق بازرگانی الجزایر در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران از دستگاه شتاب دهنده خطی پزشکی امید بازدید کرد ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۳    
وزیر اول اسکاتلند از سمت خود کناره گیری کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۳    
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ فجرانه را عنوان کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۳    
معاون علمی رئیس جمهور گفت: تربیت و پرورش نیروی انسانی اثرگذار، نخستین وظیفه ستاد توسعه فناوری های اپتیک و کوانتوم است و در این راستا، ترویج ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۷    
انتشارات بین الملل آکوبر هند در بیانیه ای رسمی به زبان های انگلیسی و فارسی، بابت عنوان گذاری توهین آمیز به بنیانگذار انقلاب اسلامی ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۵    
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم استقلال خلیج فارس خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۹    
وزیر خارجه عربستان سعودی از نزدیکی موعد امضای توافق امنیتی میان این کشور و آمریکا خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۶    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه ما در قوه قضائیه نسبت به افکار عمومی به هیچ وجه بی توجه نیستیم، گفت: تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۷    
برای موفقیت در کنکور انسانی، داشتن منابعی جامع و قابل اعتماد اهمیت ویژه ای دارد. کتاب های جمع بندی کنکور انسانی که در ادامه معرفی می کنیم ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۱    
وزیر اقتصاد در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت های فاقد بیمه نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۹    
رئیس جمهور گفت: آموزش و پرورش ناظر بر عموم رفع دغدغه هایی است که امروز دغدغه مندان، آسیب شناسان، جامعه شناسان و خانواده ها دارند، لذا مسئله آموزش و پرورش نه مسئله ای با اولویت ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۰    
مدیرعامل شرکت عمران پرند از شناسایی 13 هزار خانه خالی خبر داد و گفت: از این تعداد 10 هزار واحد به سازمان امور مالیاتی معرفی شده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۵۴    
حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن بسیار مهم است که متاسفانه امروز با گسترش فضای مجازی به تدریج این ادب دارد کمرنگ می شود.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۲    
جمعی از معلمان سراسر کشور 12 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۷    
تصویری از نیروهای لشکر 99 ارتش رژیم صهیونیستی که اخیراً در کمین گردان های قسام کشته و زخمی شدند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۸    
یکی از کاربران فضای مجازی به مناسبت روز ملی خلیج فارس ، با انتشار توئیتی از نقش سردار شهید ناظری در امنیت منطقه خلیج فارس، یاد کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۷    
یکی از کاربران فضای مجازی به توئیت آذری جهرمی درباره خرید اتوبوس های برقی برای پایتخت توسط یک شرکت ساختمانی چینی، واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۱۸    
مهدی طارمی تلاش دارد با دریافت تابعیت پرتغالی از پرشدن سهمیه بازیکنان غیر اروپایی اینتر جلوگیری کند؛ گرچه فرآیند دریافت شهروندی مدتی طول خواهد کشید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۹    
به تازگی در فرانسه شایعه هایی درگرفته اند که بر اساس آنها ممکن است توپ طلای سال 2020 با چند سال تاخیر به روبرت لواندوفسکی داده شود ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۹    
نماینده شیراز در مجلس با انتقاد از وضعیت سامانه های مجلس گفت: وقتی سامانه های مجلس هک می شود و نتیجه آن ایجاد حاشیه برای ما نمایندگان است، بودجه هوشمند سازی قوه مقننه حذف شود موثرتر خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۳    
می خواهید بیشتر زندگی کنید؟ یک بررسی جدید نشان می دهد که پله ها را به جای آسانسور انتخاب کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۸    
29 پزشک با مشروبات الکلی مسموم شدند حالا دغدغه این شده است که حرام خواری آن ها تقلبی بوده است یا اصل.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۲    
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در فضای مجازی قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۶    
آریزو 8 به عنوان پرچمدار خودروهای سایز متوسط لوکس، سال گذشته به صورت رسمی رونمایی شد و در هنگام رونمایی عمومی در نمایشگاه تهران استقبال چشم گیری از سرآمد سدان های بازار انجام شد که شکوه و نبوغ جاری ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۳    
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور و آغاز بارش ها از امروز خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۵    
محمد حسین پویانفر به تنها گذاشتن پلیس در مأموریت مقابله با بی حجابی، واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۲    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از افزایش 7 درصدی فوت راکبان موتورسیکلت ها خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، جدول پنج لایحه بودجه سال 1403 مربوط به منابع را تصویب کردند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۷    
مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران گفت: در دوره اخیر مدیریت شهری 104 بوستان محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای ایجاد شده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۴    
نان بربری در جایگاه سوم، نان سنگک ، نان شیرمال و نان تافتون به ترتیب در جایگاه بیست و یکم، بیست و دوم و چهل و نهم برترین نان های جهان قرار گرفتند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۵    
عکس از غروب تماشایی در نقش جهان را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۶    
یکی از کاربران فضای مجازی تظاهرات این روزهای دانشجویان آمریکایی را با تظاهرات برخی از دانشجویان در ایران مقایسه کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۹    
مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۹    
تجربه شنیداری هنگام رانندگی، امروزه به یکی از ویژگی های محبوب مصرف کنندگان تبدیل شده است. XTRIM نیز به عنوان یک برند لوکس با الهام از این نیاز مصرف کنندگان ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۸    
یکی از کاربران فضای مجازی به اقدام زیبای سرمربی تیم ملی فوتسال پس از قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا، واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۸    
عکسی از دره دایره ایِ خزینه لرستان در یک روز بارانی را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۰    
نخستین رسانه ای که در جهان نام مجعول خلیج عربی را سر زبان اعراب انداخت، بی بی سی بود.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۰    
دود این افشاگری سیاسی و گرا دادن برای تحریم طرف های داخلی و خارجی قرار داد خرید اتوبوس ها و تاکسی های برقی به چشم چه کسی می رود؟
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۷    
یک زمانی ما با موشک های دشمن عکسی یادگاری می گرفتیم اما امروز دشمن با موشک های ما عکس یادگاری می گیرند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۱    
پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی با چالش های متعددی روبرو شده و وعده ها عملی نشده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۸    
به گفته سردار مجید، رئیس پلیس فتا، 9 هزار و 500 صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل و اوباش تولید محتوا می شد، مسدود و یک هزار و 600 نفر هم دستگیر شدند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۴    
برجسته کردن فرقه ها از پروژه های مهم صهیونیسم جهانی به شمار می رود و تصور می شود که تولید و پخش چنین سریال پرهزینه ای نیز با همین سیاست ها همسو باشد
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۱    
تک تک این اتفاقات می تواند شگفتی بسیار زیادی برای همگان بیافریند کمااینکه آفریده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۸    
من و محمد هنوز در درمانگاه بودیم که همسرم به خانه رفت و ساکش را برداشت تا به جبهه برود. همسایه هایی که برای بدرقه شوهرم آمده بودند و می دانستند من تشنج می کنم و محمد هم به سختی بیمار است ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۱    
هرکس از اراضی موات و مباحه قسمتی را بقصد تملّک احیاء کند مالک آن قسمت میشود.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۱    
صفحه نخست همشهری تماشاگر امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت 1403) را در ادامه مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۱    
صفحه نخست فرهیختگان ورزشی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت 1403) را در ادامه مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۶:۲۰    
در حاشیه اعتراض دانشجویان دانشگاههای آمریکا به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۶:۲۰    
دانشجویان ضد صهیونیست از کلمبیا و سایر دانشگاه ها می خواهند از شرکت هایی که با اسرائیل در ارتباط هستند صرفنظر کنند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۶:۲۰    
افشای جزئیات بازداشت و بازجویی بی رحمانه از یک استاد رشته حقوق قضا توسط اسرائیلی ها، بحث نبود آزادی بیان را در سرزمین های اشغالی یک بار دیگر برجسته ساخته است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
واکنش یک عضو شورای شهر تهران به حاشیه های امروز صحن شورا.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۸    
مقام سابق موساد گفت: ایران با دور زدن تحریم ها 80 میلیارد دلار ذخیره کرد.