پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۳۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 13 اردیبهشت 1403 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1398 جهان نیوز 30 اسفند 1399 جهان نیوز 29 اسفند 1400 جهان نیوز 29 اسفند 1401 جهان نیوز 29 اسفند 1402 جهان نیوز 31 فروردین 1403 جهان نیوز 1 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 2 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 3 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 4 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 5 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 6 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 7 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 8 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 9 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 10 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 11 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 12 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 13 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 14 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 15 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 16 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 17 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 18 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 19 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 20 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 21 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 22 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 23 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 25 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 26 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 27 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 28 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 29 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 30 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1403 
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۴    
تصاویری دیده نشده از پشت صحنه مناظره میرحسین موسوی با محمود احمدی نژاد دو تن از نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خرداد 88.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۷    
بازگشت از سفر به نیویورک در سال 2005
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۲    
وقتی هر روز چای می نوشید چه اتفاقی برای بدن شما می افتد؟ این مطلب را بخوانید و به پاسخ این پرسش برسید و از فواید چای برای سلامت قلب و خواص فوق العاده آن در مبارزه با سرطان بیشتر بدانید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۷    
بهنوش بختیاری تصویر متفاوتی از خود و امین حیایی منتشر کرده که در اتاق گریم فیلم جدیدشان حضور دارند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۲۲    
سی وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (1403)، در دو قالب نمایشگاه مجازی و فیزیکی و با تکرار تجربه حضور ناشران و با شعار بخوانیم و بسازیم برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۱    
ایران و متحدانش در حمله هفت اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) و سپس حمله انتقامی آوریل، بازدارندگی تاریخی اسرائیل را نابود کردند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۳:۳۱    
وزارت راه و شهرسازی از رشد 40.7 درصدی ثبت قرارداد های اجاره در سامانه خودنویس خبر داد و اعلام کرد: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۰:۳۴    
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، با اشاره به رشد 48 درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین امسال، اعلام کرد که تراز تجاری در این ماه، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت بوده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۱    
حاشیه بازی پرسپولیس سپاهان.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۱    
رهبر انقلاب در پاسخ به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی درباره طرح زندگی با آیه ها ، مرقوم فرمودند: کار قرآنی در شمار مبارک ترین کارهای اسلامی و جهادی است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۰    
نحوه ورود به تشک خاص حسن یزدانی به سوژه صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی تبدیل شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۹    
همزمان با برگزاری پانزدهمین کنگره بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران، از دستگاه میکروب شناسی رونمایی شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۹:۰۲    
دکتر حسین نجابت یکی از نامزدهایی است که دور دوم تهران با خیال راحت به او رای خواهم داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۸:۴۴    
گوگل قابلیتی آزمایشی به اپلیکیشن فون گوگل افزوده که شامل جلوه های صوتی است و هنگام تماس صوتی صداهای مختلف مانند دست زدن وخنده را پخش می کند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۶:۴۱    
سردسته باند سرقت معروف بود به پادشاه که نوچه استخدام می کرد و به آنها دستور سرقت می داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۴۹    
شعبه های یک کارخانه اسلحه سازی حامی رژیم صهیونیستی در انگلیس محاصره شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۴۶    
دور دوم انتخابات مجلس 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و 90 داوطلب برای 45 صندلی باقی مانده مجلس شورای اسلامی به رقابت می پردازند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۴۶    
وزارت حج و عمره عربستان، دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی حج امسال را که شامل ایمن سازی در برابر برخی بیماری ها است، ابلاغ کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۴۰    
معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر با تاکید بر اینکه برخی اتباع ایرانی زندانی در پاکستان در آستانه آزادی هستند ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۳۷    
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: تعلیم و تربیت یکی از مهمترین مسائل روز ارتش جمهوری اسلامی است و باید به این مهم توجه ویژه داشته باشیم تا رشد سازمان را شاهد باشیم.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۳۴    
مدیرعامل سابق استقلال پس از کنار رفتن از این باشگاه پیامی منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۳۱    
مقاومت اسلامی بحرین با انتشار اطلاعیه ای به صورت رسمی مسئولیت حمله پهپادی 27 آوریل 2024 به مقر شرکت صهیونیستی تراک نت در بندر ایلات سرزمین های اشغالی را برعهده گرفت.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۰۱    
شورای عالی حفاظت محیط زیست به ریاست رئیس جمهور تشکیل و مشکل تعارضات محیط زیستی در 5 استان فارس، زنجان، خراسان شمالی ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۹    
صدرالدین حجازی که نقش خولی بن یزید اصبحی را سال 83 در سریال مختارنامه در حال حاضر 75 ساله است. در ادامه تصاویری از تغییر چهره غافلگیرکننده او بعد 20 سال از ایفای نقش خولی را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۲:۳۷    
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، گفت: در 24 ساعت گذشته 29 دریانورد در چهار عملیات جداگانه در شرایط نامساعد جوی در آب های استان از شرایط اضطرار خارج و نجات یافتند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۲:۳۷    
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به این شرح اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۲:۳۱    
قلب جوان 24 ساله اهل رفسنجان که دچار مرگ مغزی شده بود، به کمک هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، جهت انجام عمل پیوند، به تهران منتقل شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۲:۲۸    
سخنگوی ائتلاف امناء گفت: شب گذشته شورای مرکزی ائتلاف امناء فهرست 16 نفره خود را به شرح ذیل نهایی نمود.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۲:۲۵    
فرمانده فراجا گفت: از دشمن سؤال می کنیم که در دانشگاه های آمریکا، فرانسه و انگلستان چه خبر است؟! از دانشجویان دختری که به آن ها ستم ها می شود و از شعار زن زندگی و آزادی که در آمریکا و اروپا می دادند ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۲۱    
یسنا دختر گمشده 4 ساله کلاله ای دقایقی پیش با تلاش نیروهای امدادی پس از 4 روز سالم در میان زمین های کشاورزی پیدا شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا طی اظهاراتی از رژیم اسرائیل اعلام حمایت کرد و گفت که علی رغم تظاهرات و مخالفت های اخیر در دانشگاه های آمریکا به جنگ غزه، او در سیاست های خود در قبال منطقه بازنگری نخواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۲۱    
رئیس قرارگاه نفس کشور گفت: از سال 1400 تاکنون بیش از 3 هزار مورد جلوگیری از سقط عمد جنین سالم در نقاط مختلف کشور توسط مرکز نفس انجام شده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۵    
نگاهی به گزارش های یاد شده با موضوع نیکا شاکرمی در اینترنشنال، بی بی سی و سی ان ان به عنوان سردمداران تهیه گزارش های جعلی از مرگ نیکا شاکرمی واقعیت عجیبی را نشان می دهد ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۰    
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تاثیر 50 درصدی سوابق تحصیلی در کنکور امسال، اهمیت امتحانات نهایی نسبت به سال های گذشته دوچندان شده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۲۴    
سردار رمضان شریف با اشاره به لزوم تربیت متعالی گفت: یکی از اصلی ترین مولفه های قدرت سپاه و بسیج داشتن نیرو های آگاه و بصیر است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۲    
کریستوفر هلالی: نسل جدید آمریکا می گویند اشغال فلسطین مثل استعمار در ایات متحده است. لابی اسرائیل بسیار نگران است چون این جوانان در نهایت تبدیل به وکیل، سیاست مدار، دکتر و استاد دانشگاه خواهند شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۷    
رئیس پلیس بین الملل فراجا از دستگیری و استرداد زنی که از تعداد زیادی از شهروندان کلاهبرداری و از کشور متواری شده بود، به کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۱    
رییس پلیس راهور فراجا گفت: تمام مراحل راه اندازی موسسات هوشمند ترافیک انجام شده و در حال اخذ مجوز از مراجع قانونی و ذی صلاح هستیم.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۸    
رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری دو تن اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۹    
رسانه های آمریکا اعلام کردند که نیروهای پلیس این کشور 1700 دانشجو را در تظاهرات و تحصن های حمایت از غزه بازداشت کردند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۶    
در نتیجه حمله های مداوم رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف غزه، تاکنون بیش از 34 هزار فلسطینی شهید شدند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۳    
باشگاه سپاهان اعلام کرد که به زودی از باشگاه پرسپولیس به نهاد های ذی ربط شکایت می کند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
فیلم سینمایی مصلحت به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۱    
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه بارش ها در کشور تا روز یکشنبه (16 اردیبهشت) ادامه خواهد داشت، از ورود یک سامانه بارشی جدید به غرب کشور در روز دوشنبه (17 اردیبهشت) خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۱    
معدود مدل های صفر کیلومتر تیبا صندوقدار در بازار آزاد به طور متوسط 397 میلیون ارزش دارند، اما کف قیمت سواری های در حال تولید سایپا، در بازار آزاد از حدود 440 میلیون شروع می شود.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۲    
همزمان با صعودی شدن قیمت طلای 18 عیار، سکه امامی از مرز 42 میلیون عبور کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۳    
هر اسکناس دلار آمریکا امروز 13 اردیبهشت در مرکز مبادله ارز و طلای ایران به 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به 41 هزار و 376 تومان رسید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۴    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از جابجایی 40 هزارو 300 نفر از تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد مبارکه سپاهان با این ناوگان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۵    
دادستانی لیل از 2 کامپیوتر دزدیده شده حاوی اطلاعات المپیک 2024 خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۴    
وزارت امور خارجه در بیانیه ای اعلام کرد که 13 فرد و نهاد انگلیسی به دلیل اقدامات عامدانه آنان در حمایت و تسهیل اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله در ارتکاب اعمال تروریستی علیه صلح و امنیت منطقه ای و بین ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۹    
کارگردان فیلم سلمان فارسی در حضور ریاست سازمان صدا و سیما توضیحاتی از روند این پروژه مهم داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۰    
آیا آرزوی سفری دلنشین به شهر مقدس مشهد و زیارت حرم امام رضا (ع) را در قلب خود دارید؟
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۸    
یکی از فعالان رسانه ای به کیفیت بازی شب گذشته 4 تیم صدر جدول لیگ برتر، واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۲۰    
شرکت تایوانی ایسوس را می توان یکی از موفق ترین برندهای بازار لپ تاپ گیمینگ توصیف کرد. این شرکت به لطف داشتن سری های گیمینگ مختلف توانسته است قشر وسیعی از کاربران را به خود جلب کند ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از ترافیک سنگین در جاده چالوس در ابتدای صبح خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۲    
تجارت خارجی کشور (مجموع صادرات و واردات) با احتساب نفت خام، میعانات گازی، خدمات فنی مهندسی و برق در فروردین ماه سال جاری با 47.63 درصد افزایش به رقم 10 میلیارد و 420 میلیون دلار رسید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۵۰    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: روز جمعه 14 اردیبهشت آزمون استخدامی جذب 15 هزار مربی پرورشی بعد از 15 سال برگزار می شود چراکه 50 درصد مدارس مربی پرورشی ندارند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۷    
سخنگوی دولت گفت: اگر سال های سال بانک ها عادت کردند هر کاری دلشان می خواهد انجام دهند زمان می برد آنها را در مسیر درست ببریم.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز معلم در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور در بیانات خود 20 توصیه برای این قشر داشتند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۲    
در حالی که پارلمان گرجستان لایحه جنجال برانگیز "ماموران خارجی" را در قرائت دوم هم تصویب کرد، مخالفان این قانون پنجره ساختمان پارلمان را شکستند ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۰    
گروه بهمن در حال حاضر تعداد قابل توجهی اتوبوس آماده تحویل دارد و در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور آماده عقد قرارداد با شهرداری های استان ها می باشد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۰    
روستای قلعه گاه در 30 کیلومتری شهرستان روانسر استان کرمانشاه به طرف شهرستان پاوه و در 2 کیلومتری غار قوری قلعه قرار گرفته است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۸    
عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز در تلاش برای ترور یکی از فرماندهان گردان طولکرم به نام عمر ابوالفول به سوی خودروی وی شلیک کردند که به شهادت وی منجر شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۵    
انسان اول حکیم می شود و حکمت در قلبش می جوشد؛ بعد بر زبانش جاری می شود انسان تا خودش حکیم نشود، معلم حکمت نمی شود.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۵    
عکسی زیبا از بهار در ارتفاعات تالش را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۶    
محافل سیاسی و رسانه ای مدعی اعتدال و اصلاحات، روایتی تحریف آمیز از ماجرای بابک زنجانی به دست می دهند تا بتوانند افکار عمومی را از فهم دقیق آغاز و فرجام وی منحرف کنند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۶    
هند طی ماه میلادی گذشته، نفت بیشتری از روسیه و نفت کمتری از عراق و عربستان سعودی وارد کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۰    
تیراندازی افراد ناشناس به برجک پاسگاه مرزی هنگ ژال بانه کردستان، منجر به شهادت سرباز وظیفه شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۴    
رئیس قوه قضاییه گفت: مجموعه قضایی استان هرمزگان در ابتکار، خلاقیت، مدیریت جهادی، مدیریت میدانی و تعامل برای هم افزایی دستگاه ها، پیشتاز و نمونه است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۱    
وزیر امور خارجه لتونی در مصاحبه ای گفت: برخی از متحدان اوکراین بدون هیچ محدودیتی برای حمله به داخل روسیه، سلاح به کی یف فرستاده اند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۷    
وزارت امور خارجه در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای آمریکایی دخیل در اقدامات تروریستی و نقض فاحش حقوق بشر از طریق حمایت از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها به ویژه مردم نوار ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۹    
گسترش اعتراضات در دانشگاه های آمریکا، منجر به ادعا های کم سابقه درباره مداخله خارجی شده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۵۸    
امام صادق(ع) یک تشکیلات عظیمی از مؤمنان خود از طرفداران جریان حکومت علوی در سراسر عالم اسلام از اقصای خراسان و ماوراءالنهر تا شمال آفریقا به وجود آورده بود.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۹    
در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دورتموند مقابل پاریس به برتری رسید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۰    
جنبش حماس از تصمیم رئیس جمهور کلمبیا برای قطع روابط با رژیم صهیونیستی، به دلیل کشتار مردم غزه، استقبال کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۳۴    
روزنامه عبری زبان هاآرتص در گزارشی نوشته است که جوانان اسرائیلی در حال حاضر ناامید و به فکر خروج از (رژیم) اسرائیل هستند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۲۵    
اداره پلیس شهر مونت هورب در ایالت ویسکانسین آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که در جریان یک حادثه تیراندازی در محوطه بیرونی یک دبیرستان در این شهر، یک دانش آموز مسلح به دست افسران پلیس کشته شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۲۲    
صفحه نخست فرهیختگان ورزشی امروز (پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403) را در ادامه مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۱۹    
صفحه نخست فرهیختگان ورزشی امروز (پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403) را در ادامه مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۷:۳۱    
متهم می تواند در مرحله تحقیقات مقدماتی، یک نفر وکیل دادگستری همراه خود داشته باشد.