چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۰:۴۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 18 اردیبهشت 1403 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1398 جهان نیوز 30 اسفند 1399 جهان نیوز 29 اسفند 1400 جهان نیوز 29 اسفند 1401 جهان نیوز 29 اسفند 1402 جهان نیوز 31 فروردین 1403 جهان نیوز 1 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 2 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 3 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 4 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 5 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 6 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 7 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 8 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 9 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 10 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 11 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 12 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 13 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 14 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 15 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 16 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 17 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 18 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 19 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 20 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 21 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 22 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 23 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 25 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 26 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 27 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 28 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 29 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 30 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1403 
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۵:۴۸    
شهر صلاله در عمان به عنوان تنها شهری در دنیا شناخته می شود که تقریباً تمام مردم آن لندکروز سوار می شوند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۴    
چهلمین روز شهادت سرلشگر محمد هادی حاجی رحیمی
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۳    
خانواده عشایری - استان فارس
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۰    
نظامیان رژیم اسرائیل بعد از اینکه سخنگوی آنها از آغاز حملات به رفح در جنوب غزه خبر داد، در تجمعی خواستار نابودی کامل این شهر شدند ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۶:۴۲    
کارشناسان آمریکایی می گویند میلیون ها نفر در این کشور هر ساله علائم بیماری روانی را تجربه می کنند و تعداد افرادی که به دلیل تشدید استرس به دنبال مراقبت های سلامت روان هستند رو به افزایش است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۶    
عربستان در مراسم حج امسال، تسبیح هایی را به زائران هدیه می دهد که آن ها را یک استارتاپ بریتانیایی به نام Aetha Design ساخته است. ویژگی آن ضدعفونی کردن دست با تسبیح گرداندن است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۸:۰۹    
یک هواپیمای کوچک در لتونی ناچار به فرود اضطراری در بزرگراه شد. هر سه سرنشین هواپیما سالم از آن خارج شدند ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۸:۰۹    
راننده هندی زنان مسافر را به مکان های خلوت می برد و بعد از تجاوز آنها را به قتل می رساند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۰    
خرید ملک ورثه ای یکی از چالش برانگیزترین معاملاتی است که اگر از راه قانونی و صحیح صورت نگیرد خریدار یا فروشنده را دچار مشکلات فراوانی خواهد کرد. وکیل
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۴:۵۱    
تحقیقات در پرونده قتل مردی که جسدش در انباری خانه قدیمی اش کشف شده، نشان می دهد که خواهرزن وی با همدستی یک قاچاقچی مواد مخدر دست به جنایت زده اند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۸    
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از آغاز پرواز های حج تمتع از 24 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: یکی از دغدغه های ما این است که حجاج زمان کمتری در عربستان باشند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۰    
در حاشیه مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۷    
دادگاه رسیدگی به دعاوی بیماران تالاسمی علیه آمریکا
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۸    
در حاشیه آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۱    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد و نارنجی فعالیت سامانه بارشی از طغیان رودخانه ها، سیلاب ناگهانی، آب گرفتگی معابر و خسارت به کشاورزان در 10 استان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۱    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه شرط ثبت نام در پایه اول ابتدایی نتیجه سنجش است گفت ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۱    
رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت دهه کرامت گفت: همه اعتاب مقدسه و دستگاه های فرهنگی در یک اتاق عملیات تمام عیار برای عملیات بزرگ فرهنگی در دهه کرامت برنامه ریزی کردند
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۱    
در حاشیه بازسازی صحنه درگیری مزاحمین نوامیس در محله نازی آباد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۱    
در نهایت همان طور که رژیم صهیونیستی در بحبوحه بحث آتش بس و توافق، حمله زمینی به رفح را شروع کرد می توان گفت اعتمادی به سرانجام رسیدن توافقات دوحه وجود ندارد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۱    
مجلس قبل، بودجه 1399 را با 400 هزار میلیارد تومان افزایش منابع درآمدی پیش بینی کرد تا دولت روحانی را در مضیقه قرار دهد و دیدیم که به کسری بودجه منجر شد ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۸    
صفحه نخست روزنامه گل امروز (چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403) را در ادامه مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۵    
هر چه تعداد صفرها مقابل قیمت غذاهای توی منو رستوران ها بیشتر می شود، بر تعداد آدم هایی که ترجیح می دهند به جای رستوران رفتن و خالی شدن جیب شان، از فروشنده های خیابانی غذا بخرند هم بیشتر می شود.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون از وی عیادت کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۱    
برخی از غذاها به دلیل نداشتن کلسترول و گلوکز بالا می تواند به حفظ سلامت کبد کمک کنند. در این مطلب به این سوال رایج که ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم پاسخ داده شده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۱    
برخی از مقامات آمریکایی و اروپایی با ابراز نگرانی گفته اند، مقابله با تظاهرات ضدصهیونیستی نتیجه معکوس داشته است زیرا اکنون خواستار محو اسرائیل شده اند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۴:۵۱    
به نظر می رسد بنیامین نتانیاهو با حمله به رفح دست به خودکشی سیاسی زده است و تصور می کند که می تواند کابینه خود را نجات بدهد و شرایطی فراهم کند تا از طریق برهم زدن شطرنج امنیتی و نظامی منطقه به نوعی ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۴:۵۱    
تحقیقات در پرونده قتل مرد جوان که جسد خونین وی در آپارتمانش کشف شده، نشان داد که همسر وی برای اجرای این توطئه هولناک، کارفرمای خود را اجیر کرده تا جان همسرش را بگیرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۱۵    
12 سناتور آمریکایی در نامه ای دادستان دادگاه بین المللی کیفری را تهدید کرده اند که اگر حکم بازداشت نتانیاهو را صادر کند، خودش، خانواده اش و کارکنان دادگاه هدف مجازات هایی شدید قرار خواهند گرفت.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۱۱    
رئیس جمهور در دهمین گفت وگوی زنده تلویزیونی خود با مردم سخن گفت.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۱۱    
آخرین عرضه فورس 6 تن، از محصولات شرکت بهمن دیزل در بورس کالا با صف خرید به پایان رسید. در این نوبت 50 دستگاه کامیون فورس 6 تن شامل 30 دستگاه فورس خوابدار و 20 دستگاه بدون کابین خواب تاریخ 18 ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۱۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به هر بهانه ای و در راستای منافع شخصی خود مخالف پایان دادن به جنگ در نوار غزه است امروز (سه شنبه) مدعی شد که طرح پیشنهادی جنبش حماس با خواسته های ضروری این رژیم فاصله دارد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۱۱    
یکی از رهبران ارشد جنبش حماس امشب (سه شنبه) در سخنانی در پی مخالفت بنیامین نتانیاهو با توافق آتش بس تاکید کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دستیابی به توافق طفره می رود و به همین دلیل آمریکا باید از ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۵۶    
قیمت هر گرم طلا امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 48 هزار تومان و بهای هر سکه طرح جدید 500 هزار تومان کاهش یافت.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۵۰    
رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از ترک ایران، جزئیاتی از مذاکرات خود با مقام های کشورمان ارائه کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۷    
رسانه های عبری زبان، شامگاه سه شنبه از هلاکت یک صهیونیست در مصر خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۹    
رئیس جمهور در دهمین گفت وگوی زنده تلویزیونی خود با مردم سخن گفت.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۵۶    
به اعتراف یک تحلیل گر معروف اسرائیلی، السنوار بار دیگر توپ را به زمین نتانیاهو انداخته و او را در مخمصه بدی قرار داده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۵۶    
تماشاگرانِ مرد از حضور در بازی پرسپولیس-سپاهان محروم شدند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۲۹    
اظهارات مقامات هسته ای ایران و آژانس پس از مذاکرات در اصفهان تأکید مجدد بر دیپلماسی است و دو نکته کلیدی دارد؛ اولا بیانیه مارس مبنای همکاری ها است و سند جدیدی در میان نیست و دوم ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۴۴    
دوگانه مجری ضدانقلاب و شبکه صهیونیستی اینترنشنال درباره قانون مداری و قانون شکنی را ببینید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۶    
طرح آتش بسی که حماس آن را پذیرفته، چه بود؟
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۰    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور به برخی سخنان نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در دیدار با رئیس جمهور کشورمان اشاره کرده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۲    
سفر بارزانی به ایران برای تحکیم روابط و تاکید بر ایفای نقش اقلیم کردستان به عنوان بخشی از کل حاکمیت عراق برای اثرگذاری در حوزه های اقتصادی، سیاسی و امنیتی حائز اهمیت است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۲۰    
کلاس نهمی ها در آخرین سال تحصیلی متوسطه اول قرار دارند و باید آماده شوند تا به مقطع متوسطه دوم بروند. این تغییر مقطع ممکن است برای برخی دانش آموزان استرس آور باشد ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۶    
همزمان با حملات شدید هوایی رژیم صهیونیستی به رفح، مبارزان مقاومت فلسطین نیز شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه را هدف حملات راکتی قرار دادند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۴    
شهردار تهران در مورد اعطای وام ودیعه مسکن به مدیران شهرداری واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۵    
جمعی از پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسداران روی عرشه ناو شهید ناظری نماز اقامه کردند. این نماز به امامت حجت الاسلام جوکار اقامه شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۶    
حزب الله لبنان امروز سه شنبه مسؤولیت حمله پهپادی به چند پایگاه نظامی اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی و هدف قرار دادن یک سکوی عملیاتی گنبد آهنین را برعهده گرفت.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۵    
یک اپراتور ایتالیایی تلفن همراه با ارسال پیام به فلسطین خوش آمدید، خشم صهیونیست ها را برانگیخت.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۲    
معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران، در برنامه بازسازی صحنه جرم درگیری اراذل و اوباش گفت: اشد مجازات در انتظار این اراذل و اوباش خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۲    
خیبر خرم آباد صدرنشین لیگ آزادگان که در فصل آینده قرار است این تیم را در جمع تیم های لیگ برتری ببینیم، در این فصل بازی های خود را در استادیوم تختی که شرایط خوبی هم ندارد برگزار کرده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۹    
رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مرد جوانی که در بوستان ولایت مرتکب قتل شده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۴    
نیچروان بارزانی در دیدار با قالیباف گفت: اجازه اینکه اقلیم کردستان به مرکزی برای تهدید جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود را نمی دهیم.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۵    
راهپیمایی ها و تجمعات در 5 قاره جهان پیرامون جنگ غزه جاری است. اما این اعتراضات در کشورهای غربی مدافع رژیم صهیونیستی از غلظت بالایی برخوردار است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۲    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: مسوولیت جنایات و خونریزی جاری به خصوص در رفح بر عهده رژیم کودک کش صهیونیستی و پشتیبان اصلی آن یعنی دولت آمریکا بوده واین جنایتکاران باید پاسخگوی جنایات خود باشند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۳    
فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: 106 کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در محور مواصلاتی عسلویه کشف شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۳    
یک پلیس هرمزگان در اثر تیراندازی قاچاقچیان در جاده میناب به شهادت رسید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی کشور را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۱    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: کار سختی برای راهیابی به المپیک در پیش داریم و امتیاز رقبا مشخص است، اما در عین حال این یک رویا نیست.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۵    
در مرحله جدید فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه 5 خودروی برقی شامل هوندای برقی معین خودرو، هونگچی E-QM5 و لونا برقی ایران خودرو، خودروی هیبریدی لاماری آرین پارس و نیسان سانی بنزینی عرضه شده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمید نیلی احمدآبادی را به عنوان مدیرکل هنر های نمایشی منصوب کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۰    
یکی از بدترین چالش هایی که می توان با جاروبرقی داشت، کم بودن قدرت مکش آنها و نواشتن توان کافی برای جمع آوری زباله و گرد و غبار است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۷    
وانت بار یکی از خودروهای باری برای حمل خرده بار به سایر شهرها یا حتی داخل شهر در نظر گرفته می شود که مزایای زیادی دارد. ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۱    
امروزه تکنولوژی به همه بخش های زندگی ما ورود کرده، رد پای آن را می توانیم حتی در سرمایه گذاری و امور مالی خود نیز مشاهده کنیم ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۱    
مصر اشغال گذرگاه مرزی رفح توسط ارتش اسرائیل را محکوم کرد و از تل آویو خواست از سیاست رفتن تا لبه پرتگاه دست بردارد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۸    
اسرائیل بنابر اذعان مقامات نظامی آن از عملیات در رفح به دنبال آن است که پایگاه حماس و مسیر انتقال سلاح به حماس را به کنترل درآورد و با این اقدام راهبرد نابودی حماس را به سرانجام برساند ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۵    
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 موبایل قاپ و اعتراف متهمان به 30 فقره سرقت خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۹    
مشاور وزیر راه از فراهم شدن زیرساخت قانونی برای تعیین کف و سقف قیمت مسکن خبر داد و گفت: با طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن ابزار قانونی برخورد با اخلالگران بازار مسکن فراهم می شود.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۶    
در آستانه پایان بخش رقابتی نخستین جشنواره ملی سرود فجر نشست خبری با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر این رویداد موسیقایی برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۳    
علی رغم دیدار گذشته رهبرانقلاب با رئیس اقلیم کردستان عراق در اتاق ملاقات های رسمی، دیدار با نیچروان بارزانی در اتاق مرسوم ملاقات ها انجام نشد که این به خودی خود حامل پیام هایی است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۰    
رئیس اقلیم کردستان عراق در سفر به ایران با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با مطرح کردن ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه، به سوالاتی درباره سفر رئیس اقلیم کردستان به ایران و موضع تهران درباره پذیرفتن آتش بس از سوی گروه حماس در جنگ غزه پاسخ داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۱    
استاندار تهران جزئیات تشکیل استانهای تهران شرقی و غربی را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۷    
در تمرین تیم ملی والیبال قبل از مسابقات لیگ ملت ها اعلام شد که در صورت کسب سهمیه المپیک به هر والیبالیست یک میلیارد تومان پرداخت می شود.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۵    
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری سارق حرفه ای عابر بانک بیماران و کادر درمان در بیمارستان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۲    
بروکس پیش از شرکت در انتخابی آمریکا خبر تلخی را از طلای سال گذشته اش دریافت کرد اما موقتا مجوز شرکت در انتخابی را گرفت و موفق به شکست تیلور شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۲    
سفیر ایران در بلاروس با بیان اینکه در نمایشگاه محصولات ایرانی که در بلاروس برگزار شد، مردم از محصولات گروه سایپا استقبال کردند ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۰    
اغلب محصولات ایران خودرو امروز بین دو تا 20 میلیون کمتر از دیروز فروخته می شوند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۷    
سخنگوی شهرداری با پرداختن به سخنان مدبرانه و پدرانه اخیر رییس شورای شهر، گفت: مهمترین بخش صحبت های ایشان دعوت همه مدیران شهری و اعضای شورای شهر به پرهیز از اختلاف افکنی ها و توجه ویژه به کار و خدمت ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۸    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ جزئیات اجرای طرح گذرگاه عابرپیاده را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۸    
بازیکن تیم ملی فوتبال مالزی از سوی افرادی ناشناس قربانی اسیدپاشی و دچار سوختگی شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۸    
ولادیمیر پوتین به عنوان رئیس جمهور فدراسیون روسیه در مراسم تحلیف در کاخ کرملین سوگند یاد کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۵۹    
آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. تتلو در این جلسه گفت که اشتباه کرده است و هیچ دفاعی ندارد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۵۳    
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به خروج سامانه بارشی از کشور در اواخر روز پنجشنبه 20 اردیبهشت، جوی آرام و افزایش دما را برای روزهای جمعه و شنبه پیش بینی کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۸    
سه سال پس از افشای مصاحبه جنجالی سعید لیلاز با ظریف، حالا لیلاز تایید کرده که افشای آن عمدی و برای ارسال پالس مثبت به آمریکا بوده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۶    
حساب کاربری رهبر انقلاب در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) بخشی از سخنان ایشان در دیدار اخیر با کارگزاران حج را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۳    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: رژیم صهیونیستی، آمریکا، فرانسه، انگلیس و برخی دولت های عرب در مقابل هجوم محدود و بدون غافلگیری ما شکست خوردند و نشان داد غزه تنها نیست.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۷    
یکی از فعالان رسانه ای به تلاش مهدی چمران برای خروج شورای شهر از حاشیه آفرینی پس از انتخابات مجلس، واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۴    
یکی از کاربران فضای مجازی درباره بازگشت پالایشگاه آبادان به مدار سوددهی در دولت سیزدهم، توئیتی را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۸    
شهردار تهران از نصب یک لرزه نگار جدید در عمق 100 متری پارک نهج البلاغه در سال جاری خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۲    
قیمت چانگان CS35 پلاس تیپ 3 در بازار آزاد 70 میلیون تقلیل پیدا کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۳    
در ادامه اعتراضات حمایت از فلسطین در دانشگاه های آمریکا، گشت مرزی هم برای سرکوب دانشجویان دست به کار شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۷    
علی اصغر مجرد با تایید کادر پزشکی تیم ملی والیبال ایران به دلیل آسیب دیدگی لیگ ملت ها را از دست داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۷    
آزاده بیگلرپور، باسابقه ترین پرستار بیماران تالاسمی در برنامه سلام صبح بخیر شبکه یک سیما اعلام کرد: مشارکت مردم در اهدای خون ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۱    
بهادری جهرمی در نشست خبری گفت: در دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (ع) و روز دختر دومین سفر استانی رئیس جمهور در سال 1403 به استان قم خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۸    
تصاویر دوربین مداربسته از یک سانحه تصادف را ببینید، که فردی در کنار خیابان مشغول استراحت است و یک سانحه رانندگی در نزدیکی او اتفاق می افتد که البته از مرگ حتمی فرار می کند و آسیبی نمی بیند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۹    
برای نخستین بار در ایران شرکت مدیران خودرو در پی یک حادثه فنی، اقدام به صدور فراخوان عمومی و سراسری می کند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۶    
ایده جالب مردم اسپانیا برای زنده نگه داشتن یاد فلسطین در کوچه و خیابان ها را در ادامه می بینید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۳    
در آستانه ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) رونمایی شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۰    
رئیس فدراسیون کشتی گفت: کار در المپیک سخت است و اگر یک طلا هم بگیریم هنر کرده ایم.
  • ۱