چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۳:۳۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 17 اردیبهشت 1403 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1398 جهان نیوز 30 اسفند 1399 جهان نیوز 29 اسفند 1400 جهان نیوز 29 اسفند 1401 جهان نیوز 29 اسفند 1402 جهان نیوز 31 فروردین 1403 جهان نیوز 1 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 2 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 3 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 4 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 5 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 6 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 7 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 8 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 9 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 10 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 11 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 12 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 13 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 14 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 15 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 16 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 17 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 18 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 19 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 20 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 21 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 22 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 23 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 25 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 26 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 27 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 28 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 29 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 30 اردیبهشت 1403 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1403 
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۰    
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی، نقش تغذیه مناسب را در کاهش علائم و جلوگیری از پیشرفت بیماری آسم موثر عنوان کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۱    
روزنامه حامی اعوجاجات مهدی نصیری ظرف دو سال گذشته، اکنون او را به اصولگرایان نسبت می دهد و ضمناً می گوید که عقل هم چیز خوبی است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۸    
برخلاف باور عموم مردم همیشه در تصادفات راننده مقصر نیست بلکه عابر پیاده به دلیل عدم رعایت برخی نکات ایمنی عامل اصلی ایجاد تصادف است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۲    
تا پیش از شکل گیری بهشت زهرا (س) متوفیان در آرامستان های مختلف تهران به خاک سپرده می شدند. بهشت زهرا در سال 1349 پذیرای اولین متوفی شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۳    
سیل های یک ماهه اخیر در کنیا باعث تخریب خانه ها، جاده ها و پل های زیادی در این کشور شده و بیش از 210 هزار نفر را آواره کرده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۰    
ربات های اپتیموس مشغول انجام کار واقعی در کارخانه تسلا شده اند. اپتیموس از یک شبکهی عصبی آموزش دیده برای تفسیر اطلاعات به دست آمده از دوربین و حسگر های داخلی بهره می برد که به ربات اجازه می دهد به ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با پرداختن به اقدامات شهردار پایتخت گفت: از تلاش شهردار جهادگر تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران تقدیر و تشکر می کنم.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۶    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در راستای تشویق های مالیاتی اصناف و کسبه تقسیط بلندمدت تر برای افرادی که از تبصره ماده 100 استفاده می کنند درنظر گرفته شده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۶    
من بارها به موضوع بستن اینستاگرام واکنش نشان داده ام که اگر میبندید، درست ببندید. ما در بستن پلتفرم ها مثل تلگرام و اینستاگرام به ذی نفعان فکر نمی کنیم ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۷    
در حاشیه بازی استقلال و ذوب اهن اصفهان.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۵    
گروه بهمن با طیف متنوعی از محصولات تجاری خود در ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران که از 18 تا 20 اردیبهشت ماه 1403 در کیش برگزار می شود، حضور خواهد یافت. ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۳    
نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق پس از دیدار با رهبر انقلاب، توئیتی را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۱    
چند روزنامه زنجیره ای و کانال های وابسته به مدعیان اصلاحات به یادداشت کیهان که در اعتراض به فحش های رکیک تماشاگران بازی فوتبال به خانم های حاضر در استادیوم نوشته شده بود، شدیداً حمله کرده اند!
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۶    
در پی توهین به شأن و جایگاه معلم و امر تعلیم و تربیت در یکی از سکانس های سریال "افعی تهران" برای عوامل ساخت آن پرونده قضایی تشکیل شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۳    
رسانه های عبری زبان خبر دادند، دولت قاهره طرحی را برای اداره مناطق فلسطینی توسط نیرویی عربی به واشنگتن پیشنهاد کرده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۰    
رسانه های رژیم صهیونیستی دوشنبه شب گزارش دادند که هزاران معترض بار دیگر در مناطق مختلف فلسطین اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو و کابینه ی وی تظاهرات کردند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۲۲    
توئیت های مهم درباره دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر معظم انقلاب.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۱۳    
در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر(جام خلیج فارس) تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 20:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت و موفق شد در یک بازی هیجان انگیز رقیب اصفهانی را با نتیجه ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۲    
همراه اول ضمن حضور در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری 1403 با محوریت ارائه راهکارها، سرویس ها و محصولات دیجیتال خود، در برگزاری رویدادهای جانبی اینوتکس 2024 نیز مشارکت دارد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۶    
یازدهمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران با تخصیص 14 هزار و 934 قطعه ربع سکه، 10 هزار و 378 قطعه تمام سکه و4623 قطعه نیم سکه به پایان رسید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۰    
هدف اصلی رژیم صهیونیستی از تهدید به حمله به رفح فشار نظامی بر حماس جهت گرفتن امتیاز از این گروه در مذاکرات مبادله اسرا است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۸    
استقلال در دیدار مقابل ذوب آهن با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یافت. شاگردان نکونام با این برد 57 امتیازی شد و با اختلاف یک امتیازی از پرسپولیس قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۳    
رئیس دفتر سیاسی حماس امشب در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران را در جریان پاسخ حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف جنگ علیه غزه قرار داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۵    
واکنش کاربران به برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با دانشجویان زن حامی فلسطین با طعم کنایه به شعار دروغین آزادی بیان را ببینید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۸    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور به برخی سخنان نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در دیدار با رئیس جمهور کشورمان اشاره کرده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۸    
کاخ سفید اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۸    
معترضان در دانشگاه پرینستون در ادامه جنبش اعتراضی در مراکز آموزشی آمریکا در حمایت از مردم غزه، یک اعتصاب غذا را آغاز کردند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۵    
یک رسانه عبری زبان ادعا کرد، امکان توقف تهاجم به رفح در صورت عقب نشینی حماس از خواسته هایش در مذاکرات مبادله اسرا وجود دارد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۷    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: : عربستان سعودی رویکرد جدیدی را در پیش گرفته و به دنبال توسعه فناوری هسته ای است که ما آماده همکاری با کشورهای منطقه به ویژه عربستان هستیم.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۴    
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی خارج از خانه مقابل نساجی موقتاً به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۱    
یک مقام حماس از موافقت این گروه با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش بس در غزه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۲    
در پی انتشار لیست امنا برای دور دوم انتخابات، برخی از اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) نسبت به حضور برخی از اعضای این حزب در لیست امنا اعتراض داشته و لیست 16 نفره ای مجزا از لیست ائتلافی ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۶    
وزارت خارجه فرانسه روز دوشنبه مخالفت صریح خود را با حمله محتمل رژیم اسرائیل به شهر رفح در جنوب غزه اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 به علت نافرمانی از دستور دادگاه هزار دلار دیگر جریمه شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۲    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۱    
شهردار منطقه 7 جزئیاتی از اجرای زیرگذر میدان سپاه را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۴    
جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد که اصرار به تخلیه شهر رفح ماهیت جنگ افروزی اشغالگران صهیونیست را نشان می دهد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۲    
رئیس اقلیم کردستان عراق با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۴    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ابطال بخشنامه جنجال برانگیز مدیران میانی گمرک از سوی دیوان عدالت اداری را عاملی برای رونق راه سازی دانست.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۴    
رژیم صهیونیستی دو اسیر آزاد شده خود را به ارتش فراخواند! این 2 زن (دختر و مادر) در عملیات طوفان الاقصی(هفت اکتبر) توسط نیروهای مقاومت به اسارت در آمده بودند ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۱    
رئیس دولت های نهم و دهم برای شرکت در همایش ارزش های مشترک در محیط زیست جهانی راهی بوداپست شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۲    
معاون نظارت بر بورس ها و ناشران و مدیر نظارت بر بورس ها با اشاره به وقایع رخ داده در تاریخ 17 و 18 اردیبهشت سال گذشته، مجموعه اقدامات سازمان بورس بعد از تاریخ مذکور را شرح دادند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۲    
آقایان محمدباقر قالیباف، علی نیکزاد، منوچهر متکی و مجتبی ذوالنور تاکنون 4 گزینه اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم هستند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۷    
دفتر آیت الله سبحانی انتساب نامه انتقادی این مرجع تقلید به شورای نگهبان را تکذیب کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۱    
وزارت دفاع روسیه تائید کرد رئیس جمهور این کشور برای مقابله با تهدید های غرب دستور آغاز رزمایش هسته ای را صادر کرده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۷    
عکسی از تولد حاج سعید حدادیان مداح اهل بیت(ع) را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۴    
در حاشیه دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبرانقلاب.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۹    
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با اشاره به رصد عملکرد دستگاه های مسئول در حوزه آسیب های اجتماعی گفت: طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته و روند اعتیاد نیز متوقف شده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۳    
اگر اهل سفرهای خانوادگی به مسیرهای کوهستانی و ماجراجویی در طبیعت هستید، تیگو 8 پرو مکس IE به عنوان لوکس ترین دو دیفرانسیل بازار شما را به این سفر هیجان انگیز فرا می خواند. ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۴    
در بین تجاری سازان گروه بهمن جایگاه نخست را در ارائه خدمات فروش دارا است. از این رو در هجدهم اردیبهشت عرضه فورس 6تن را در برنامه دارد. فروش کامیون های 6 تن بدون خواب فورس با قیمت پایه 16.890.000 ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۸    
بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، آن دسته از متقاضیانی که در اسفند 1401 ثبت نام کرده و اولویت آن ها مشخص شده می توانند از روز یکشنبه 16 اردیبهشت تا ساعت 23 ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۵    
اغلب چمن های مصنوعی به خصوص آن هایی که در زمین های فوتبال، گلف، زمین بازی و... نصب شده اند؛ پس از مدتی به دلیل فرسایش یا آسیب و خراش هایی که به آنها وارد می شود، نیاز به ترمیم دارند ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۶    
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر قاچاقچی قرص های غیر مجاز در منطقه تهرانپارس تهران خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۳    
برنارد هیل، بازیگر سینما که بیشتر برای بازی در فیلم های تایتانیک و ارباب حلقه ها شناخته می شود، در سن 79 سالگی درگذشت.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۶    
محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی با انتشار توئیتی از رفتار روزنامه فرهیختگان انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۶    
سپاه در اطلاعیه ای از برگزاری مراسم گرامی داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهانش در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۳    
تصویر از دولتمردان مدعی تدبیر در سال 92
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران مانعی برای گسترش همکاری های اقتصادی و مراودات تجاری با اقلیم کردستان ندارد، تصریح کرد: ما مرزهای طولانی میان دو طرف را فرصتی ارزشمند برای ارتقای سطح روابط می دانیم ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۸    
اسناد جدیدی از پرونده مرگ نیکا شاکرمی که به دست خبرگزاری میزان رسیده است، نشان می دهد نسرین شاکرمی در آخرین مکالمات خود با دخترش نیکا گمانه هایی در مورد احتمال خودکشی نیکا داشته است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۵    
تصویری از شهیدان کاظمی و سلیمانی در نماز جماعت به امامت ولی امر مسلمین.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۲    
رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت الله الحرام کشورمان، بیان کردند: حج امسال ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۰    
رسانه ملی و بویژه شبکه تهران تلاش می کند همانند دور اول انتخابات، برای دور دوم، فضای رقابتیِ عادلانه را ایجاد نماید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۴    
نوشاد عالمیان با برتری مقابل نفر چهارم رنکینگ جهانی تنیس روی میز، به جمع 16 بازیکن برتر رقابت های گرند اسمش در عربستان راه یافت.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۱    
رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بجنورد، گفت: دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۰    
رئیس پلیس پایتخت گفت: از مخفیگاه متهم به ارزش حدود 20 میلیارد ریال کالای مسروقه کشف شد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۱    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گفت: حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به سرزمین وحی اعزام می شوند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۱    
طبق آیین نامه داخلی مجلس تا زمان انتخاب هیئت رئیسه جدید، هیئت رئیسه سِنی متشکل از مسن ترین و جوان ترین نمایندگان منتخب، جلسات را اداره خواهد کرد و این هیئت رئیسه مسئولیت مراسم تحلیف را برعهده دارد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۶    
رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت الله الحرام کشورمان، بیان کردند: حج امسال ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۳    
به گزارش جهان نیوز ، امام محمدباقر علیه السلام در روایتی به سه شاخصه شیعه اشاره کردند. روایت زیر را از کتاب بحارالأنوار منتشر می کنیم. ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۱    
معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به خبرهای خوشی برای معلمان گفت: اساسنامه نهضت سوادآموزی در برنامه هفتم تغییر می کند و متحول می شود.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۲    
تیم فوتبال استقلال تهران با اینکه در صدر جدول قرار دارد اما مهاجمان این تیم آمار خوبی را از خود به جای نگذاشته اند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۲    
رییس جمهور اوکراین در اظهارنظری عجیب و غریب مدعی شد که اوکراینی ها بندگان برگزیده خدا هستند!
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۶    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه تلفنی خبر داد و گفت ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۰    
محمدعلی علومی، نویسنده و طنزپرداز در سن 63 سالگی دار فانی را وداع گفت.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان آخرین اقدامات برای جست جوی یسنا دیدار و پرواز سرنوشت سازی که منجر به پیدا کردن این کودک خردسال ترکمن شده را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۵    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که سیگاری های فعلی و سابق اگر رژیم غذایی گیاهی بسیار مغذی داشته باشند، ممکن است خطر ابتلا به آمفیزم در آن ها کاهش یابد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۳    
رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت الله الحرام کشورمان، بیان کردند: حج امسال ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۶    
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور ، از باش های شدید در برخی مناطق خبر داد و برای 23 استان هشدار نارنجی خسارت به کشاورزان صادر کرد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۰    
آمریکا از اول همین بود! وحشی و بی رحم، اما کراوات زده، شیو کرده، نایس، شیک و با کلاس!
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۴    
چه کسی راست می گوید؟ مادر و خواهر نیکا شاکرمی، آتش خاله نیکا، سالومه یا بی بی سی؟
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۱    
یکی از مقامات ارشد حماس با بیان اینکه صهیونیست ها به هیچ یک از اهداف خود در جنگ نرسیدند و خیزش دانشجویی در آمریکا و جهان بیانگر آشکار شدن ماهیت وحشی اسرائیل برای دنیاست تاکید کرد در رفح هم چیزی جز ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۸    
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس تعریف می کند: به همه اهداف عملیات رسیده بودیم و فقط مانده بود یک تپه که نمی توانستیم فتحش کنیم ...
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۵    
مجله اشپیگل آلمان گزارشی از نشست محرمانه ای در بروکسل داد که که در آن فرمانده میدانی مأموریت دریایی اتحادیه اروپا در آن به توانمندی های ارتش یمن در دریای سرخ اعتراف کرده است.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۰    
صفحه نخست فرهیختگان ورزشی امروز (دوشنبه 17 اردیبهشت 1403) را در ادامه مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۳۷    
تحلیلگران و کارشناسان نظامی در غرب تاکید دارند که پهپادهای ایرانی کارآمدی خود را در میدان های واقعی اثبات کرده اند و به همین دلیل با استقبال کشورهای زیادی روبه رو شده اند.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۳۱    
حاشیه های مداومی که برای شهرداری تهران در یک ماه و نیم گذشته از سال 1403 به وجود آمده، این سؤال را ایجاد می کند: آیا امسال شهرداری تهران سالی جنجالی را سپری خواهد کرد؟
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۷:۴۳    
صدور رأی به اخذ جریمه و ابقای تخلف در تخلفات ساختمانی، استثنا بر اصل می باشد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۳۰    
حاصل رویدادهای جهانی و فشارهای رسانه های اجتماعی ایجاد نسلی از جوانان مضطرب است در ادامه به نحوه مقابله با این موضوع خواهیم پرداخت.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۰۶    
مطالعه جدید دانشمندان نشان داد که ورزش باید اولین انتخاب برای درمان افسردگی باشد، زیرا بر اساس نتایج به دست آمده عملکردی بهتر از دارو و درمان های رایج دارد.
جهان نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۲۴    
تصاویری که نشان می دهد اسرائیل همان داعش است.