سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 30 دی 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 دی 1399 جام جم 2 دی 1399 جام جم 3 دی 1399 جام جم 4 دی 1399 جام جم 5 دی 1399 جام جم 6 دی 1399 جام جم 7 دی 1399 جام جم 8 دی 1399 جام جم 9 دی 1399 جام جم 10 دی 1399 جام جم 11 دی 1399 جام جم 12 دی 1399 جام جم 13 دی 1399 جام جم 14 دی 1399 جام جم 15 دی 1399 جام جم 16 دی 1399 جام جم 17 دی 1399 جام جم 18 دی 1399 جام جم 19 دی 1399 جام جم 20 دی 1399 جام جم 21 دی 1399 جام جم 22 دی 1399 جام جم 23 دی 1399 جام جم 24 دی 1399 جام جم 25 دی 1399 جام جم 26 دی 1399 جام جم 27 دی 1399 جام جم 28 دی 1399 جام جم 29 دی 1399 جام جم 30 دی 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۷    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری: پرداخت حقوق بهمن ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از شامگاه پنجشنبه 30بهمن آغاز می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۰۹:۱۵    
بانک مرکزی امروز (شنبه، 18بهمن) نرخ 47 ارز رسمی را اعلام کرد که براساس آن نرخ 26 ارز از جمله یورو و پوند افزایش و نرخ 14 ارز کاهش یافت. هچنین نرخ هفت ارز ثابت ماند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۷    
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۱    
ادامه تصویربرداری سریال نوروزی هم بازی به کارگردانی سروش محمدزاده در تهران در حال انجام است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۲:۳۷    
فوق تخصص هیپ و لگن بیمارستان طالقانی، پوکی استخوان را بیماری خاموش و بدون علامت اولیه برشمرد که با استفاده از راهکارهایی ساده نظیر ورزش و تغذیه مناسب می توان از پیشرفت آن جلوگیری کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۰:۰۷    
اثرات افسردگی می تواند از سلامت روان و احساسات فرد فراتر رفته و سلامت جسمی او را نیز تحت تاثیر قرار دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۰    
بازار بورس در سال های گذشته رده بندی ثروتمندترین افراد جهان را تغییر داد. در این مجموعه تصاویر با ثروتمندترین مردان و زنان جهان در حال حاضر به گزارش خبرگزاری بلومبرگ أشنا شوید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۷:۳۱    
از اوایل سال گذشته میلادی تاکنون داروهای گیاهی و شیمیایی گوناگونی برای معالجه بیماری کووید 19 توصیه می شوند. در این گزارش به شماری از این داروها و تاثیرگذاری آنها می پردازیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۱:۰۷    
کمبود ویتامین ب 12 در کسانی که دچار مشکلات گوارشی هستند و یا داروهای اسید معده دریافت می کنند و همچنین در کسانی که رژیم های گیاهی را انتخاب کرده اند، شایع است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۲    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر روز سه شنبه به قضاوت محمدحسین زاهدی فر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و سرخپوشان تهرانی 2 بر یک حریف خود را شکست دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۳    
عاقبت و بعد از کش و قوس های فراوانی که از اردیبهشت امسال برسر برگزاری یا عدم برگزاری نمایشگاه کتاب تهران مطرح بود، تصمیم بر این شد که نمایشگاه کتاب در سال کرونا به صورت مجازی برگزار شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۰    
بر اساس اعلام آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای چهارشنبه 1 بهمن در تمام مقاطع تحصیلی مشخص شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۲    
جوانی که پدر زن خود را به شکل فجیعی کشته و جسدش را در بتن دفن کرده بود به جرم قتل بازداشت شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۲    
برخورد صاعقه به کلاس درس کانکسی در سردشت دزفول ، منجر به مصدوم شدن 5 معلم و دانش آموز و یکی از اهالی منطقه شد .
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۵:۱۱    
متخصص مغز و اعصاب با تأکید بر اینکه بخش اعظم کنترل تشنج و صرع بسته به اصلاح سبک زندگی است، گفت: تغذیه، استرس، خواب، خستگی، غرق شدن در فضای مجازی و فشار ذهنی حملات صرع را تشدید می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۴:۱۱    
یکی از مشکلاتی که در فصل زمستان تشدید می شود خشکی پوست دست است، این مشکل را می توان با کمک چند راهکار طبیعی و خانگی درمان کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۳:۱۱    
تحقیقات نشان می دهد که ایجاد تغییرات در رژیم غذایی می تواند تجربه سردردهای میگرنی را کاهش دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۲:۱۱    
روغن هسته زردآلو منبع غنی از انواع ویتامین هاست که باعث شفافیت پوست و تقویت رشد مو ها می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۱:۰۵    
نتیجه یک مطالعه نشان می دهد حدود یک سوم از بهبودیافتگان کرونا در طول 5 ماه پس از بهبودی دوباره به بیمارستان مراجعه می کنند و یک هشتم آن ها به دلیل عوارض کووید 19 می میرند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۰۵    
استعمال سیگار می تواند عامل اصلی ابتلا به انواع سرطان در افراد و حتی مرگ آن ها شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۶    
ده ها که اصلا صدها روش برای رسیدن به موفقیت و اهداف مختلف زندگی وجود دارد. بسیاری از آنها اما ساده هستند و برخی دیگر مرارت و تلاش زیادی را می طلبد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۵    
مطالعات اخیر دانشمندان نشان می دهد که بسیاری از بهبودیافتگان کروناویروس از عوارض قلبی رنج می برند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۵    
محققان دانشگاه پنسیلوانیا واقع در آمریکا راهکار جدیدی را برای درمان آرتروز شناسایی کردند که در آن با انجام یک تزریق ساده به مفصل زانو می توان عوارض این بیماری را متوقف کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۰    
نیویورک تایمز در خبری اعلام کرد مقام های بهداشت و درمان ایالت کالیفرنیا به دلیل موارد زیاد واکنش های آلرژیک واکسن مدرنا خواستار متوقف شدن تزریق این واکسن شده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۱    
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز تصریح کرد: آمریکا باید فوراً و بدون هرگونه پیش شرط به برجام بازگشته و همه تحریم های مرتبط با آن را لغو کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۵    
قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده 42.3 میلیون دوز واکسن کرونا خریداری و وارد می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۲    
گزارشگر بازی تیم الریان مقابل الوکره، از شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی تیم الریان بعد از گلزنی تمجید کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۶    
وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا امروز از تحریم جنبش انصارالله یمن خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: کوچک ترین اشتباه درباره توان دفاعی کشورمان با پاسخ سنگین و قطعی جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۷    
مراسم قرعه کشی جام جهانی باشگاه های فیفا برگزار شد و تیم الدحیل قطر به مصاف قهرمان آفریقا می رود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۵    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: معتقدیم که بانک های کره ای باید خسارت ایران در این دو سال را جبران کنند؛ البته میزان این خسارت یک مسئله فنی است و باید توسط متخصصان بانکی و مالی تعیین شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۶    
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: واکسن های خارجی کرونا عوارض فراوانی داشتند اما واکسن ایرانی تولید شده تاکنون هیچ عارضه ای نداشته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۱    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از ابلاغ جدیدترین دستورالعمل های بهداشتی بازگشایی مدارس خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۵    
کودک تا نشنود نمی تواند سخن بگوید. پیام این جمله به اهمیت غربالگری شنوایی نوزادان در بدو تولد اشاره دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دست های ما به نیابت از ملت بزرگ ایران بر روی ماشه است، گفت: رزمایش های اخیر نیروهای مسلح حاوی پیامی صریح به دشمنان بود تا دچار خطای محاسباتی نشوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۶    
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از متقاضیان پیش خرید مسکن خواست قبل از انعقاد هرگونه عقد قرارداد نسبت به درستی ادعاهای مطرح شده اطمینان حاصل کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اشاره به توصیه هایی برای استفاده از مترو و وسایل حمل و نقل عمومی، گفت: یکی از راه های گسترش زنجیره انتقال ویروس کرونا، ازدحام افراد در مکان های سرپوشیده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از تحریم مقامات ارشد دولت آمریکا بواسطه نقش و دخالت در اقدامات تروریستی و ضد حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران و اتباع ایرانی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۱    
پلیس نسخه کپی شده تابلو نقاشی مشهور سالواتور موندی که به سرقت رفته بود را کشف کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۵    
افتاده ایم در یک چرخه باطل؛ چرخه نیستی و مرگ. نام چرخه تازه موج چهارم است. نشانه ها همانی است که در همه یک سال گذشته به شکل مشابهی تکرار شده است؛ بالارفتن آمار ابتلا و مرگ و میرها ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۵    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف 2000 مورد سلاح شکاری قاچاق غیر مجاز در پایتخت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۱    
فوق تخصص گوارش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: هر گونه بی نظمی و تغییر در اجابت مزاج می تواند نشان دهنده یک بیماری و یا اختلال خاص در بدن باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۲    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 460 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش 23 میلیارد ریال در شهرستان شهریار خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۶    
این درست که همه گیری کرونا و مجازی شدن فرآیند آموزش را بسیاری به فال نیک گرفتند و آن را فرصتی دانستند برای انقلابی در تغییر بستر آموزش دانشگاهی اما این دگرگونی پیامدهایی هم به همراه داشته که از آن ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۰    
سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داده است که به زودی شاهد 100 هزار مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا در هفته خواهیم بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۷    
رئیس جمهور تاکید کرد که دولت مصمم است ظرف هفته های آینده و با ورود اولین محموله واکسن کرونای خریداری شده، عملیات واکسیناسیون را در کشور مطابق جدول طراحی شده از جامعه هدف آغاز کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۲    
عضو شورای شهر تهران بااشاره به اینکه آلودگی هوا سالانه جان 4 هزار نفر را در پایتخت می گیرد، گفت: باید مانند کرونا حساسیت ها نسبت به معضل آلودگی هوا افزایش یابد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۶    
شهر ملی انگشتر ! این عنوانی است که همین چند روز پیش در جریان برگزاری شورای راهبردی انتخاب شهرها و روستاهای ملی ، با امضای علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۲    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بودجه ای که برای خرید و واردات واکسن کرونای خارجی در نظر گرفته شده قابل قیاس با بودجه تخصیصی واکسن داخلی نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران: دقایقی قبل حادثه آتش سوزی در چند سوله داخل یک باربری در منطقه شوش به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۶    
وزارت دادگستری آمریکا خبر داده زنی که به سرقت لپ تاپ رئیس مجلس نمایندگان در جریان حمله به ساختمان کنگره متهم شده بود، بازداشت شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۷    
کسالت ناشی از چند ماه خانه نشینی و تشویش را در این زمستان سرد، فقط به عشق می توان درمان کرد که بیاید، دستت را بگیرد و ببردت به یکی از شمالی ترین بخش های پایتخت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۱    
دبیرکل کانون سراسری انجمن های صنفی پرورش دهندگان مرغ تخمگذار گفت: در حالی که قیمت تخم مرغ درب مرغداری از 18 تا 20 هزار تومان به 16 هزار تومان کاهش یافته اما مغازه داران حاضر به کاهش قیمت این محصول در ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۵    
آْخرین وضعیت مصدومیت دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: تمریناتم را شروع کرده ام و باید ببینیم شرایط به چه شکل پیش می رود و چه اتفاقاتی رخ می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۵    
مریم راهی معتقد است، افرادی هستند که به تاریخ علاقه دارند اما رغبتی به خواندن کتب تاریخی ندارند رمان هایی که متعهد به تاریخ نوشته می شوند، برای این دسته افراد جذاب هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۶    
سخنگوی صنعت برق گفت: براساس طرح برق امید مقرر شده مشترکان پرمصرف در صورت اصرار به مصرف بی رویه با اعمال نظام پلکانی تعرفه از تعرفه تصاعدی برخوردار شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۱    
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت آذر ماه 619 هزار خودروی حمل و نقل عمومی امروز 30 دی ماه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۵    
ستاره شناسان یک ابرسیاره جالب کشف کرده اند که به اندازه مشتری، اما 10 بار سبک تر است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۲    
برنامه ی رادیویی کافه هنر، که از شنبه تا چهارشنبه از رادیو ایران پخش می شود، سه شنبه ها به نقد موسیقی روز اختصاص دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۱    
هفته ای نیست که از روند رو به افزایش ابتلا به دیابت خبری منتشر نشود. کرونا با سروصدای زیاد تلفات می گیرد اما دیابت خاموش و خزنده به پیش می رود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۵    
به ظاهر نامش که نگاه می کنی انگار یک مکتب ادبی یا رشته هنری است مثل کوبیسم. داونتیسم اما نام یک کافه است که به گفته سیدامیر عرب، مدیر این کافه تشکیل شده از دو نام، داون و اوتیسم.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۲    
کاپیتان اینتراخت فرانکفورت پس از وداع با بوندس لیگا، پیراهنش را با داور مسابقه عوض کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۶    
ادوار بالادور نخست وزیر اسبق فرانسه در پرونده فساد مربوط به دریافت باج بابت دو قرارداد تسلیحاتی این کشور با عربستان سعودی و پاکستان روز سه شنبه دادگاهی می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۰    
پرسپولیس به عنوان هشتمین تیم آسیا و 131 جهان در رده بندی برترین تیم های باشگاهی جهان قرار گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۰    
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: جشنواره سی و نهم با محدودیت ها و ارزیابی که از ریسک آن وجود دارد برگزار خواهد شد و از مردم استدعا داریم در این دوره جشنواره با رعایت اصول و توصیه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۵    
پرونده بازگشایی مدارس در کشورمان بی شباهت به جگر زلیخا نیست؛ ریش ریش، مستاصل و حیران. از دور که ماجرای این بازگشایی و فراز و فرودهایش رصد شود و نگاهی تحلیلگر نیز آن را موشکافی کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۶    
سردار اشتری: برخورد پلیس با اشرار و برهم زنندگان امنیت عمومی برخوردی قاطع خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۶    
در یکصد و نود و هفتمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که روز سه شنبه به ریاست حجت الاسلام و لمسلمین حسن روحانی رییس جمهور برگزار شد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۵    
30 دی ماه یادآور روزی تلخی برای ایران است. روزی که آوار پلاسکو روی جان و سرمایه های مردم فروریخت و تعداد زیادی از آتش نشانان سرزمینمان درراه نجات هموطنان خود شهید شدند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۷    
دبیر اجرایی پنجمین کنگره انکولوژی ایران گفت:سرطان معده کشنده ترین سرطان در ایران محسوب می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۶    
بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت و در حالی که شاخص کل در ساعات میانی تا یک میلیون و 129 هزار واحد کاهش یافته بود در ساعات پایانی روندی صعودی به خود گرفت و به رقم یک میلیون و 150 هزار واحد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جدیدترین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۱    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آبادان از وقوع تصادف زنجیره ای در سه راهی مدن شهرستان آبادان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۱    
قاضی قاتلی که فرزند اوتیسم 16 ساله اش را به قتل رسانده بود به 15 سال زندان محکوم شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۵    
شکستن یخ روی سد در حوالی تفت، جان دو پسر دانشجو را گرفت. دو پسر جوان همراه دوست خود در حال عکاسی بودند که ناقوس مرگ برایشان به صدا درآمد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۲    
حرفه باغبانی جز مشاغل سخت محسوب می شود. اما با پیشرفت های حاصله در حوزه تولید تجهیزات باغبانی و کشاورزی ، دستگاههایی ابداع شده اند که می توانند بسیاری از این کارهای سخت و طاقت فرسا را آسان سازند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۰    
یک منبع آگاه گفت: در پی فراخوان نمایندگان مجلس، حسن قالیباف اصل رئیس هیأت مدیره سازمان بورس از مقام خود استعفا کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۵    
اروپایی ها که در بیش از دو سال ونیم سپری شده از خروج آمریکا از برجام، نشان دادند کاری جز صدور بیانیه انجام نمی دهند این روزها نیز همچنان در حال بیانیه بازی هستند با این تفاوت که در اظهارات و مواضع و ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۷    
برای کنترل و مهار یک بیماری که تبدیل به اپیدمی شده باید ماهیت بیولوژیک عامل بیماری زا را به خوبی بشناسیم و نسبت به وضعیت اپیدمیولوژیک آن بیماری نیز آگاهی نسبی داشته باشیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۷    
اعلام نظر نخست وزیر سوریه در مورد هدف قرار گرفتن هفت نفتکش که به سمت این کشور در حال حرکت بودند نگرانی هایی را دامن زده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۷    
اسطوره فوتبال ایران گفت از شکسته شدن رکوردش توسط رونالدو ناراحت نمی شود، وضعیت محبوب ترین ورزش کشورمان خوب نیست و شمار زیادی از استعدادها می توانند به اروپا بروند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۷    
شاید این امیدواری برای علیرضا بیرانوند به وجود آمده که در بلژیک روزهای بهتری داشته باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۷    
کارشناسان سلامت تایید کردند که سویه جهش یافته کروناویروس در آفریقای جنوبی از قابلیت سرایت بیشتری برخوردار است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۱    
اسنپ در گزارشی اعلام کرد که بر اساس تحقیقات بازار و نظرسنجی های انجام شده، در ناوگان این تاکسی اینترنتی، بیش از98درصد رانندگان و بیش از 90 درصد مسافران در سراسر کشور از ماسک استفاده می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۱    
گر به تازگی کسب و کار جدیدی را در حوزه عرضه موادغذایی شروع کرده اید حتما به دنبال تولید کننده انواع صندلی چوبی و میز کافی شاپ و رستوران هستید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۵    
نیروی انتظامی در گزارش روزانه عملکرد خود در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا اعلام کرد: روز گذشته(دوشنبه) 38 هزار و 243 راننده به دلیل بی توجهی به محدودیت های اعمال شده در طرح محدودیت شبانه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۵    
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با بیان اینکه سایت های همسریابی و صیغه یابی بستری برای کلاهبرداری های یک میلیارد تومانی شده، گفت: تا کنون ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۵    
بخشی از تصاویر مهم 24 ساعت گذشته را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۲    
مهدی ترابی این روزها یکی از بلاتکلیف ترین بازیکنان ایرانی محسوب می شود. او به تازگی از العربی قطر کنار گذاشته شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۲    
3 مرد جنایتکار که به قصد سرقت از یک طلافروشی صاحب آن را ربوده و به قتل رسانده بودند در دادگاه کیفری استان تهران به قصاص و 65 سال حبس محکوم شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۲    
نمایندگان مجلس فردا برای بررسی بودجه 1400 جلسه غیرعلنی خواهد داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۲    
گویا در تاریخ باشگاه دو تیم استقلال و پرسپولیس یک اتفاق تکراری در حال رخ دادن است؛ پیوستن یک بازیکن به تیم رقیب.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۱    
همه گیرشدن بیماری کووید-19 و همراه شدن آن با رکود اقتصادی، سال 2020 میلادی را به سالی نامیمون برای بسیاری از گروه های جامعه تبدیل کرد. دنیای باستان شناسی نیز از تأثیرات این همه گیری برکنار نماند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۱    
نماینده مردم تهران در مجلس از تقدیم طرح استی ضاح وزیر اقتصاد به هیئت رییسه مجلس خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۱    
دبیر اجرایی پنجمین کنگره بین المللی کلینیکال انکولوژی ایران، با اشاره به تهیه گایدلاین یا راهنمای بالینی درمان سرطان در همه گیری کرونا گفت: با تهیه این گایدلاین ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف و باران در استان های مختلف کشور از امروز (30 دی ماه) از وزش باد شدید و کاهش دما در نقاظ مختلف خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۲    
تهیه کننده برنامه عصر خانواده درباره حضور نداشتن مجری زن این برنامه در چند وقت اخیر توضیح داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۶    
افسانه بایگان 26 دی، 59ساله شد. او چه در زمان درخشش در سینما به عنوان ستاره ای نوظهور و چه امروز به عنوان یکی از پیشکسوتان بازیگری ایران، از ادا و اصول دوری جسته و فارغ از هر هیاهو ...
  • ۱