سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۷Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 31 تیر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 تیر 1399 جام جم 2 تیر 1399 جام جم 3 تیر 1399 جام جم 4 تیر 1399 جام جم 5 تیر 1399 جام جم 6 تیر 1399 جام جم 7 تیر 1399 جام جم 8 تیر 1399 جام جم 9 تیر 1399 جام جم 10 تیر 1399 جام جم 11 تیر 1399 جام جم 12 تیر 1399 جام جم 13 تیر 1399 جام جم 14 تیر 1399 جام جم 15 تیر 1399 جام جم 16 تیر 1399 جام جم 17 تیر 1399 جام جم 18 تیر 1399 جام جم 19 تیر 1399 جام جم 20 تیر 1399 جام جم 21 تیر 1399 جام جم 22 تیر 1399 جام جم 23 تیر 1399 جام جم 24 تیر 1399 جام جم 25 تیر 1399 جام جم 26 تیر 1399 جام جم 27 تیر 1399 جام جم 28 تیر 1399 جام جم 29 تیر 1399 جام جم 30 تیر 1399 جام جم 31 تیر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۶:۱۵    
درحالی که 25 درصد زوج های کشور نابارور هستند دولت و بیمه ها از زیر با هزینه های درمان آنها شانه خالی می کنند
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۵۷    
صرافی ها بانکی امروز، قیمت خرید و فروش دلار را نسبت به روز کاری قبل 200 تومان افزایش دادند و برهمین اساس هم اکنون قیمت دلار در صرافی های بانکی برای فروش 21 هزار و 500 تومان است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۵:۵۷    
همزمان با شیوع کروناویروس جدید تقریبا تمامی کشورها قوانینی را برای رعایت پروتکل های بهداشتی تعیین کرده اند اما در این میان کشورهایی استفاده از ماسک را اجباری کرده اند و در برخی از این کشورها برای عدم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۲:۲۲    
نقاشی اصلی پنج حلقه المپیک به قیمت 185 هزار یورو در حراجی به فروش رفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۸:۳۱    
چگونه تاریخچه تماس ها و پیامک ها را از آیفون به اندروید منتقل کنیم؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۳۲    
گوگل ابزاری ابداع کرده که با کمک هوش مصنوعی خط هیروگلیف را ترجمه می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۳۲    
آخرین وضعیت پروژه ابررایانه سیمرغ در یازدهمین جلسه شورای پژوهشی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۰    
در حالی که حدودا با آنچه در مراسم Unpacked 2020 انتظارمان را می کشد آشنا هستیم، مدیرعامل سامسونگ موبایل در یادداشتی رسما معرفی پنج گجت جدید در جریان این رویداد آنلاین را تایید کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۰۰:۱۱    
محققان دریافتند راز طول عمر بیشتر، عدم استعمال سیگار و داشتن فعالیت های اجتماعی در سنین سالمندی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۲:۴۷    
نایب رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران، اهمیت فیزیوتراپی بیماران کرونایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: فیزیوتراپی بیماران کرونایی، سن و سال نمی شناسد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۲    
علاقمندان به بازی های رایانه ای همیشه نیازمند استفاده از نمایشگرهایی با دقت و کیفیت بالا هستند که نرخ تازه سازی صفحه مناسبی نیز داشته باشند. ال جی به همین منظور نمایشگری تازه عرضه کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۳:۴۷    
یکی از فروشگاه های زنجیره ای غذایی قصد دارد ناگت مرغ را با استفاده از چاپگرهای سه بعدی تولید کند تا هم سرعت تولید این غذا و هم کیفیت آن افزایش یابد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۲    
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از امکان غیرفعال کردن مصرف اینترنت آزاد توسط مشترکان تلفن همراه با شماره گیری کد دستوری مختص هر اپراتور، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۲    
ترفند های جستجو در گوگلدنیای اینترنت بسیار گسترده است و هر روز راه های آسان تر و راحت تری برای رسیدن به نتایج جستجو مورد نظر در گوگل معرفی می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۷    
تمام گزارش های اخیر در زمینه تجزیه و تحلیل بازار نشان می دهد که COVID-19 چگونه بر اقتصاد و فروش تلفن های هوشمند در سراسر جهان تأثیر گذاشته است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۱    
خبرگزاری رسمی چین گزارش کرد پس از گذشت چهار ماه از شیوع ویروس کرونا در ایران و تعطیلی پروازهای بین المللی، بسیاری از شرکت های هواپیمایی به تدریج در حال ازسرگیری پروازهای خود به ایران هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۲    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از تامین ذخایر گوشت کشور با خرید تولید گوشت داخلی به ازای هر کیلو 70 هزار تومان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۰    
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار با مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق تصریح کرد: راه حل قطعی برون رفت منطقه از بحران ناامنی و تروریسم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۵    
یک موشک فالکون 9 که 51 روز قبل کپسول کرودارگون را به فضا برده بود، اکنون برای ارسال ماهواره به مدار زمین استفاده شد و رکورد جدیدی ثبت کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۷    
مدیرکل بین الملل بانک مرکزی از گسترش بیش از پیش همکاری های ارزی و بانکی میان ایران و عراق خبر داد و گفت: در صورت تحقق این امر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۶    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تصمیم گیری این کمیسیون درباره جاماندگان سهام عدالت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۲    
شمار قربانیان ویروس کرونا در سراسر جهان در 24 ساعت اخیر باز هم افزایش یافت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه شنبه) در دیدار آقای مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، روابط ایران و عراق را به پشتوانه اشتراکات فراوان تاریخی، مذهبی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۰    
اگر اتحادیه اروپا مانند آمریکا و انگلیس بخواهد شرکت هواوی تکنولوژی را از شبکه های 5G محروم کند، چین به تلافی علیه شرکتهای نوکیا و اریکسون خواهد پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۶    
سالانه 6 میلیون متر مکعب صرفه جویی در مصرف گاز، تنها با ساخت یک نیروگاه 10مگاواتی خورشیدی
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۲    
اندروید11 که عرضه آن از فوریه 2020 (بهمن 98) آغار شده است، ویژگی هایی دارد که کمتر به صورت رسمی به آن ها اشاره شده است. با ما همراه باشید تا با به روز رسانی جدید اندرویدی ها به روز شوید!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۲    
معاون وزیر دفاع روسیه از پایان ارزیابی های نهایی و آماده بودن واکسن تولیده شده در این کشور علیه ویروس کرونا خبر داد و یادآور شد که تمامی داوطلبان واکسیناسیون، در برابر این عفونت مصونیت پیدا کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۶    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت سامانه اطلاع رسانی 4030 اظهار داشت: در صورت داشتن علائم کرونا با 4030 تماس بگیرید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۶    
اسامی محرومان هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل 99-98 اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۶    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود تاکید کرد: در جلسه امروز موضوع جمعیت و خانواده و موانع بر سر راه تشکیل خانواده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۶    
عرضه نسخه ای از Shadow of the Colossus از بهترین خبر هایی بود که می شد شنید، مثل دیدن یاقوتی در میان انبوه شیشه های بدلی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۶    
باشگاه پرسپولیس اقدامات اداری لازم برای صدور ITC علیرضا بیرانوند را انجام داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص علت عدم انتشار مستندات جرایم سه محکوم به اعدام گفت: رویه ما بر این است که مستندات را بعد از قطعیت کامل دادنامه ارائه می کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۰    
معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه در حال حاضر حدود 14 هزار بیمار کرونایی در کشور بستری هستند، گفت:هدف اصلی ما غیر از کاهش ابتلا به ویروس، کاهش مرگ و میر بیماران است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۷    
در جریان سفر نخست وزیر عراق به تهران اعضای کابینه و مقامات دولتی ایران و عراق بصورت جداگانه با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۷    
روح الله رجایی سردبیر روزنامه جام جام عصر امروز در آرامگاه ابدیش در قطعه نام آوران بهشت زهرا آرام گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۱    
نخست وزیر عراق گفت: عراق اجازه نمی دهد تهدیدی از خاک آن متوجه کشور ایران شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۵    
مدیر اداره امور آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در مورد انجام تست کرونا در منزل، توضیحاتی ارائه داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۵    
مشابه عنوان درخشان Dark Souls است که توسط استودیوی مستقل Cold Symmetry در حال ساخت است بعد از معرفی این عنوان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای دیدار و گفت وگو با همتای روس خود وارد مسکو شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۲    
اعطای هر گونه تسهیلات به اشخاص حقیقی /حقوقی صرفاً پس از تکمیل اطلاعات درخواستی در سامانه متمرکز الکترونیکی تسهیلات و تعهدات (سمات) و دریافت شماره پیگیری از سامانه مذکور، مجاز خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۶    
پیش درآمد شور : چه فرقی می کند چندسال پیش، تو بگو پارسال، من می گویم سال 90. با دوستی یک جلسه کاری فیکس کرده بودیم در یک کافه. کافه، قلیان هم می داد. من قلیان می کشیدم تا دوستمان برسد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی وزارت بهداشت جدیدترین آمار کرونا را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۵    
خیالم داشت راحت می شد که هستی. تازه داشتم نفس می کشیدم و نگاهت می کردم که چگونه روزنامه را یک تنه اداره می کنی و چطور می جنگی. از این خیال راحت، اما حالا یک صندلی خالی برایم مانده و یک پیراهن مشکی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۰    
در پی درگذشت روح الله رجایی، سردبیر روزنامه جام جم ، اهالی رسانه دست به قلم شدند و دلنوشته هایی را تقدیم وی کردند؛ عباراتی که هر کدام با بغض نوشته شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۶    
روند نرخ ارز در بازار کاهشی است و تا دقایقی پیش صرافی ها دلار را به نرخ 20400 تومان معامله می کردند که 2200 تومان نسبت به روز گذشته کاهش نشان می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۰    
فرهاد مجیدی سرمربی فصل آینده استقلال نخواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۷    
این روزها در فضای مجازی شایعه ای در رابطه با علی کریمی بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس شنیده می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۲    
نخست وزیر عراق به منظور دیدار و گفت و گو با مقام های کشورمان، در صدر یک هیات عالیرتبه سیاسی – اقتصادی دقایقی پیش وارد تهران شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۲    
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، واردات و مصرف موبایل در سال 1398 از طریق رویه تجاری با بیش از 90 درصد رشد به حدود 15 میلیون و 380 هزار دستگاه رسید و حذف ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۰    
راستش را بخواهید من اصلا توقع نداشتم که در جهان Ghost of Tsushima به دنبال آرامش بگردم، اما حقیقت این است که بازی های جهان باز به ندرت اینقدر روح انگیز از آب در می آیند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۱    
راستش را بخواهید من اصلا توقع نداشتم که در جهان Ghost of Tsushima به دنبال آرامش بگردم، اما حقیقت این است که بازی های جهان باز به ندرت اینقدر روح انگیز از آب در می آیند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۵    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما باید ابتدا تکلیف قهرمانی مان را مشخص کنیم و بعد به فکر سورپرایز باشیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۱    
لیگ نوزدهم به پایان خود نزدیک می شود، لیگی که از هر طرفی حساب کنید عجیب ترین لیگ تاریخ فوتبال ایران محسوب می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۲    
در سفرهای وزیر خارجه به هر کشوری فقط در دیدار رسمی با همتای وی، پرچم کشور مقام مهمان نیز باید در نشست قرار داده شود و در بقیه دیدارها این کار نه رسم است و نه لازم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۲    
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: علیرغم افزایش دما و مصرف بالا شرایط نیروگاه ها نرمال است اما از مشترکان تقاضا داریم طی 10 روز آینده به مدیریت مصرف توجه داشته باشند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۲    
جاعل مهر و اسناد رسمی دفتر مقام معظم رهبری دستگیر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۰    
برخی از ماهی هایی که در عمیق ترین نقاط اقیانوس زندگی می کنند پوست تکامل یافته ای دارند و در فضای تاریک اعماق بیش از 99 درصد از کل نور اطراف را جذب می کنند که این باعث می شود تقریبا نامرئی شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۰    
در حالی که بحث های زیادی بر سر این وجود دارد که بر خلاف تصور، افراد بهبود یافته از کرونا در برابر این ویروس مصونیت ندارند گروهی از دانشمندان بر این باورند یک تجربه مشابه در گذشته نشان می دهد یک فرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۰    
محققان سیستم وای فای زیر آبی به نام آکوافای را ابداع کرده اند که امکان اتصال به اینترنت در زیر آب را فراهم می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۷:۵۷    
1.3میلیون وب سایت وردپرس توسط یک کمپین مورد حمله قرار گرفته اند. مهاجمان سعی دارند با دانلود کردن یک فایل پیکربندی، نام کاربری و گذرواژه وب سایت ها را سرقت کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۷:۵۷    
جالب ترین عکس های خبری از عکاسان حرفه ای و غیرحرفه ای دنیا را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۷:۵۷    
کمیته سنا (سندیکای صنعت مخابرات ایران، نظام صنفی رایانه ای کشور، اتحادیه صادرکنندگان خدمات مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران) با صدور اولین بیانیه خود خواستار تخصیص ارز ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۷:۳۰    
ویروس کرونا اکنون طیف وسیعی از علائم را در برمی گیرد. اکنون علائم این بیماری محدود به دو یا سه مورد خاص نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۷:۱۲    
داروی کاهش دهنده سطح کلسترول بدن به عنوان دارویی معرفی می شود که می تواند میزان شدت بیماری کرونا در بدن را تعدیل کند. البته این فرضیه تایید شده نیست و فقط در حد یک احتمال است.