جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 9 تیر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 تیر 1399 جام جم 2 تیر 1399 جام جم 3 تیر 1399 جام جم 4 تیر 1399 جام جم 5 تیر 1399 جام جم 6 تیر 1399 جام جم 7 تیر 1399 جام جم 8 تیر 1399 جام جم 9 تیر 1399 جام جم 10 تیر 1399 جام جم 11 تیر 1399 جام جم 12 تیر 1399 جام جم 13 تیر 1399 جام جم 14 تیر 1399 جام جم 15 تیر 1399 جام جم 16 تیر 1399 جام جم 17 تیر 1399 جام جم 18 تیر 1399 جام جم 19 تیر 1399 جام جم 20 تیر 1399 جام جم 21 تیر 1399 جام جم 22 تیر 1399 جام جم 23 تیر 1399 جام جم 24 تیر 1399 جام جم 25 تیر 1399 جام جم 26 تیر 1399 جام جم 27 تیر 1399 جام جم 28 تیر 1399 جام جم 29 تیر 1399 جام جم 30 تیر 1399 جام جم 31 تیر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۳۰    
در گزارشی که به تازگی از سوی گروه مشاوران بوستون منتشر شده، لیستی از 50 شرکت برتر جهان در زمینه ی نوآوری اعلام شده است. نام شرکت هوآوی در رتبه ششم این لیست دیده می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۱:۲۶    
سالاد میوه از آن دست گزینه هایی است که می تواند مهمانی های دوستانه و خانوادگی شما را جذاب کرد. حاضران تشویق به خوردن میوه کند و کودکانی که از خوردن میوه فراری هستند را شکار کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۷    
سامانه استعلام لحظه ای ارزش سهام عدالت به روز شد و ارزش سهام عدالت با ارزش اولیه 532 هزار تومانی به حدود 14 میلیون و 340 هزار تومان رسیده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۵۶    
یکی از راه های بسیار مهم در زمینه مبارزه با فساد، شفافیت حداکثری است. در دنیا نیز چنین شفافیتی بهترین راه مبارزه با فساد شناخته شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۰۵    
تیم استقلال روز گذشته در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران مقابل سایپا یک بر یک مساوی کرد تا امید قهرمانی اش ناامید تر شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۳۵    
بازیکنان پرسپولیس اقدامی هماهنگ را علیه یک نفر انجام داده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۰۲    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به زورگویی های آمریکا در قضیه برجام تأکید کرد که در تاریخ سازمان ملل متحد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۵:۱۱    
گروهی از پزشکان انگلیسی هشدار دادند: نسبت قابل توجهی از بیماران مبتلا به کووید 19 به اختلال اضطراب پس از آسیب روانی (PTSD) دچار می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۴:۱۱    
گاهی اوقات ماه ها حقوق خود را پس انداز می کنیم که برخی از وسایل غیر ضروری را تهیه کنیم. سپس می شویم نگهبان و مسئول تمیز کردن آنها.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۳:۰۵    
کمپین #من_ماسک_می زنم قرار است از هفته آینده در ایران برگزار شود و طبق آن قرار است زدن ماسک در محیط های عمومی اجباری شود. اما چرا کشورهای دنیا تا این اندازه به زدن ماسک تاکید دارند؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۲:۰۵    
دانه ها بخش جدایی ناپذیر رژیم های غذایی سالم و سرشار از فیبر، پروتئین، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، املاح معدنی و مواد شیمیایی گیاهی هستند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۰:۱۷    
با این که تولیدکنندگان و فروشندگان مواد غذایی قوانین مربوط به ایمنی را رعایت می کنند، کیفیت و ایمنی غذای شما می تواند با روش خرید و جابه جایی آن نیز تحت تاثیر قرار بگیرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۳:۱۱    
نظرات مردمی درباره علی صبوری متفاوت است. برخی موافق با او هستند و همراه با کارهای او می خندند، اما عده ای دیگر معتقدند در بازی بیشتر ادای رضا عطاران و جنس بازی اش را در می آورد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۱۱    
چند سال قبل عبدالحسن برزیده سریال مثل هیچ کس را برای پخش از شبکه دو ساخت.سریالی خانوادگی که ایده اصلی اش اختلاف بین ورثه و مال حلال و حرام بود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۰۵    
یوسف کرمی از توانمندترین هنرمندان ایران در زمینه تقلید صداست. او صدای چهره های زیادی را تقلید می کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر چیز نیازمند ارتباط چهره به چهره و مستقیم با مردم هستیم، گفت: ملاقات های مردمی بیش از آنکه برای مردم موثر باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۲۶    
دفتر مطبوعاتی استانداری هلمند افغانستان روز دوشنبه با صدور اطلاعیه ای از کشته شدن 23 غیرنظامی و زخمی شدن 15 تن دیگر در انفجار خودروی بمب گذاری شده در این منطقه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۱۷    
عضو هیات مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که سازمان بورس و اوراق بهادار در تلاش است تا جایی که ممکن باشد مراجعات حضوری برای ورود به بورس را حذف و فرآیندها را الکترونیکی کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۱۱    
غذای تجملی اروپایی ها با طعم جنایت
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۴۷    
وزیر کشور با تاکید بر ضعف نظارت بر قیمت ها اظهار داشت: مقرر شد توزیع کالاهای اساسی، خود کالا از منظر بخش کلان تا خرد، زنجیره تولید و عرضه کالا مورد نظارت جدی قرار گیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۳۲    
وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی و فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران در کنفرانسی مطبوعاتی با اتهام پراکنی علیه ایران، ادعاهای بسیاری از جمله حمایت از گروه های تروریستی را به ایران نسبت دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۶    
معاون صدای رسانه ملی همزمان با سالگرد تاسیس رادیو معارف امروز 9 تیرماه در جمع اهالی این رادیو حاضر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۱۱    
در معاملات امروز بازار تهران، سکه تمام طرح جدید با 54 هزار تومان افزایش، 8 میلیون و 780 هزار تومان و دلار با 210 تومان افت، 19 هزار و 120 تومان به فروش رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۵۶    
رئیس مرکز تحقیقات بیماری های کلیوی و مجاری ادرار دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: مردان باید هرگونه تغییر در ادرار شامل احتباس، تکرر ادرار و وجود خون در ادرار را جدی بگیرند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۳۲    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: شاخص مدت زمان حضور افراد، میزان تراکم و فضای محیط می تواند خطر انتقال ویروس کرونا را به صورت تصاعدی از فردی به فرد دیگر افزایش دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۱۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: قراردادهای جدید اجاره بر اساس حقوق خصوصی مستاجر و موجر تهیه می شود و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در راستای تنظیم گری بوده و برای تمدید اجاره اعمال خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۰۵    
معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه از شناسایی 40 آمریکایی دخیل در ترور سپهبد شهید سلیمانی خبر داد و گفت: چند نفر دیگر از جمله اپراتور های پهپادهای آمریکایی هم بزودی شناسایی می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۶    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی اطلاعیه ای اعلام کرد که از این پس تولیدکنندگان محصولات لبنی قبل از عرضه به بازار باید قیمت کلیه محصولات را در سامانه 124 ثبت کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۷    
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۲۰    
یک فوق تخصص عفونی با اشاره به اظهارات برخی افراد درباره موارد غیرمعمول مانند درد زانو و پس از آن رخداد مرگ ناگهانی به علت ابتلا به کرونا ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۱۱    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه ای توضیحاتی در خصوص پرداخت تسهیلات وام یک میلیون تومانی ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۰۵    
فینال رقابت های قهرمانی گلف تراولرز بامداد امروز (دوشنبه) در آمریکا برگزار شد. جاستین دانسن توانست در هجدهمین دوره این بازی ها عنوان قهرمانی را به دست آورد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۰۲    
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: تاکنون 24نفر عاملان و افراد مشکوک در آتش سوزی جنگل های استان کهگیلویه و بویراحمد توسط پلیس شناسایی و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۱    
مدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعدادی از شرکت های دانش بنیان ایرانی به صورت موازی در تلاش برای تهیه واکسن کرونا هستند و تا پایان امسال یکی از این شرکت ها موفقیت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۵    
بازیکن ایرانی تیم شارلوای بلژیک مبتلا به کرونا شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۵    
فدراسیون فوتبال از ایران از فدراسیون جهانی فوتبال یا همان فیفا مهلت خواست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز پس از تماشای فیلم بازی های روز گذشته به ورزشگاه آزادی می رود تا بازی استقلال و سایپا را از نزدیک ببیند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: توصیه ها از روز اول و حتی قبل از ورود بیماری ناشی از ویروس کرونا به ایران، رعایت بهداشت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۶    
رئیس مرکز مبارزه با تروریسم کشورهای مشترک المنافع (CIS) در روسیه می گوید که گروه های تروریستی در حال انتشار عمدی ویروس کرونا در مکان های عمومی، سازمان های دولتی و مکان های دیگر هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۰    
هشتمین مرحله حمایت معیشتی فردا (دهم تیرماه) ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار مشمول واریز می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۲    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با ریشه کن شدن کرونا، باز هم همگی در کنار هم جشن قهرمانی را برگزار خواهیم کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۶    
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: سقف برداشت روزانه سوخت ناوگان حمل و نقل جاده ای نفت گازسوز بر اساس کاربری های مختلف از اول تیر 99 حدود 20 درصد افزایش یافت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۷    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کار ساخت با خودروسازان است، ما به رفع کاستی هایی که عزیزانمان در صنعت خودرو دارند کمک می کنیم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۶    
دادستان تهران گفت: 36 نفر از افرادی که در ترور حاج قاسم مباشرت، مبادرت و آمریت داشتند، اعم از مسئولان سیاسی و نظامی آمریکا و دیگر دولت ها شناسایی شدند که توسط مقام قضایی برای آن ها دستور جلب و اعلام ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۵    
دادستان نظامی استان تهران در دیدار با جمعی از خانواده های شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی و تعدادی از وکلای آنان به بیان جزییاتی از این پرونده پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از دیروز تا امروز 9 تیر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 536 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد که هزار و 461 مورد بستری شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۷    
انتخابات آمریکا، باعث شده برخی اعضای ارشد حزب دموکرات درخصوص مسائل و دغدغه های جاری در حوزه سیاست خارجی آمریکا، مواضع صریح تری را بیان کنند. این قاعده در خصوص برجام نیز صادق است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۱    
آنچه امروز در عرصه اقتصاد ایران می گذرد نشان دهنده و حکایتگر وجود مشکلی ساختاری و ساختی در اقتصاد کشور است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۵    
بابایی از آنجا که خود رزمنده بوده، در سال های جنگ به معنای حقیقی کلمه با شهدا زندگی کرده و بعد از جنگ نیز همان ضرورت و رسالت را حس کرده و همان مسیر را ادامه داده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۵    
خبر رسیده که تست کرونای یکی از پیشکسوتان تیم استقلال مثبت اعلام شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۲    
علیرضا جهانبخش احتمالا لیگ برتر انگلیس را ترک می کند و به لیگ هلند برمی گردد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۲۶    
در حالی که رئیس جمهور روز گذشته بخشنامه الزام مشاوران املاک به افزایش حداکثر 25 درصدی اجاره خانه ها را داد اما رئیس اتحادیه دلالان می گوید بخشنامه رئیس جمهور مربوط به قرارداد های جدید است و شامل ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۲:۴۷    
سقف کاذب برای اجاره بها تیتر یک امروز دوشنبه 9 تیر 1399 روزنامه جام جم است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۲:۳۵    
دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تماشاگر ویژه دیدار پیکان و پرسپولیس بود، دیداری که با برتری سرخ ها و نزدیک شدنشان به چهارمین قهرمانی پیاپی همراه بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۶    
رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی جزئیات جدیدی از پیگیری های پرونده فوت قاضی منصوری در رومانی را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از مشخص شدن یک هزار نفر از مشمولان و واجدین شرایط دریافت تسهیلات 20 میلیون تومانی ازدواج فرزندان این صندوق خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۰    
بحران کرونا در سراسر جهان مجددا عود کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۳۵    
باشگاه استقلال اعلام کرد تست کرونای تمام اعضایش منفی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست مطبوعاتی این هفته خود اعلام کرد که وزیر خارجه کشورمان به صورت ویدیو کنفرانس در نشست شورای امنیت سازمان ملل پیرامون گزارش دبیرخانه این سازمان درباره اجرای قطعنامه 2231 ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۶    
یک رسانه قطری زمان قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2021 را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۰    
کیکه ستین به عنوان بی جایگاه ترین مربی تاریخ باشگاه بارسلونا معرفی می شود و از همین الان مشخص است که فصل آینده او را در بارسا نخواهیم دید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۱    
تداوم تبعیض نژادی در تمدن غرب
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۱    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: در هفت کلانشهر مشهد، اصفهان، تبریز، اهواز، قم، شیراز و کرج سقف اجاره بها تا 20 درصد و در شهر تهران تا 25 درصد تعیین شده که مشمول مستاجری می شود که به ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۰    
پیکر مطهر شهید مدافع حرم، سعید کمالی کفراتی که چهار سال پیش در کربلای خانطومان به شهادت رسید، هم اکنون در معراج شهدای تهران است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۵    
سخنگوی ارتش پاکستان از هدف قرار گرفتن یک پهپاد جاسوسی دیگر هند در نزدیک خط کنترل مرزی دو کشور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۲    
رسانه های انگلیسی از استعفای مشاور امنیت ملی این کشور از مقام خود خبر دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۰:۱۷    
درآمدهای سازمان بورس کفاف هزینه ها را میدهد مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس مشکلات تامین تجهیزات را علت اختلالات هسته معاملات اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۰:۱۱    
جانشین رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی از استرداد یکی از مفسدان اقتصادی به کشور خبر داد که حدود 600 میلیارد تومان از یک شرکت دولتی کلاهبرداری کرده بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۲    
بر اساس اطلاعات درج شده در سایت worldometers تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان به عدد 10 میلیون و 249 هزار و 377 نفر رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۶    
بعد از حدود 20 سال از نسخه اولیه سریال روزگار جوانی به کارگردانی اصغر توسلی، نسخه جدید این سریال به نویسندگی حمید طاهری در 30 قسمت در دست نگارش است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۶    
نایب رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار جزییات حذف مالیات شرکت هایی که می خواهند بورسی شوند را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۶    
رئیس شرکت کشتی سازی یونایتد اعلام کرد، نیروی دریایی روسیه دسامبر امسال زیردریایی مسلح به موشک بالستیک با قدرت هسته ای کلاس بوری-ای موسوم به کنیاز اولگ را تحویل می گیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۱    
دانک ارسلان کاظمی در چالش فدراسیون جهانی بسکتبال بهترین دانک جهان در یک دهه اخیر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۷    
شماری از اقتصاددانان آلمانی در بیانیه ای مشترک اعلام کردند تعطیلی پنج هفته ای اقتصاد این کشور باعث خواهد رشد اقتصادی 1.5 درصد کمتر از برآورد قبلی باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۱    
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از فوت سه نفر از دوستداران محیط زیست در جریان اطفای حریق منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۵    
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: 14 کشتی اختصاصی در 2 سال اخیر برای حمل کالای اساسی افغانستان به بندرشهیدبهشتی چابهار وارد شده که تنها پنج کشتی حامل گندم اهدایی دولت هندوستان به این ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۲    
تیم پرسپولیس مقتدرانه در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد و بسیار بعید است تیم دیگری بتواند به مقام قهرمانی این فصل برسد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۸:۵۰    
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف انبار لوازم خانگی قاچاق خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۸:۴۷    
فرماندار تهران گفت: هیچ گزارشی مبنی بر اجاره نشینی در پشت بام ها تاکنون نداشته ایم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۸:۴۱    
لیگ برتر فوتبال ایران در یک بازی معوقه نشان داد که قرار است به صورت غیربهداشتی و به دور از نکات پیشگیری کرونایی برگزار شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۸:۳۵    
صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز دوشنبه 9 تیر ماه را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۰    
اتفاقی که در روز پنجشنبه در عراق رخ داد و به تنشی بین دو نهاد نظامی عراق منجر شد و پلیس ضد تروریسم و بخشی از نیروهای حشد الشعبی با هم درگیر شدند بار دیگر نقش مداخله گران خارجی و خصوصا آمریکایی ها را ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۰    
رییس جمهور هفته قبل پیش نویس نهایی برنامه 25 ساله همکاری های جامع ایران و چین را بررسی و تأیید کرد و این همکاری را زمینه ای برای مشارکت ایران و چین در پروژه های اساسی و زیرساخت های توسعه ای از جمله ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۷    
عطسه و سرفه کردن و حتی حرف زدن یکی از راه های انتشار ویروس کرونا در هوا در قالب قطرات بسیار ریز بزاق است.