سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۸Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 25 تیر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 تیر 1399 جام جم 2 تیر 1399 جام جم 3 تیر 1399 جام جم 4 تیر 1399 جام جم 5 تیر 1399 جام جم 6 تیر 1399 جام جم 7 تیر 1399 جام جم 8 تیر 1399 جام جم 9 تیر 1399 جام جم 10 تیر 1399 جام جم 11 تیر 1399 جام جم 12 تیر 1399 جام جم 13 تیر 1399 جام جم 14 تیر 1399 جام جم 15 تیر 1399 جام جم 16 تیر 1399 جام جم 17 تیر 1399 جام جم 18 تیر 1399 جام جم 19 تیر 1399 جام جم 20 تیر 1399 جام جم 21 تیر 1399 جام جم 22 تیر 1399 جام جم 23 تیر 1399 جام جم 24 تیر 1399 جام جم 25 تیر 1399 جام جم 26 تیر 1399 جام جم 27 تیر 1399 جام جم 28 تیر 1399 جام جم 29 تیر 1399 جام جم 30 تیر 1399 جام جم 31 تیر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۰    
مایکروسافت و سامسونگ اخیرا از یک همکاری بین المللی در حوزه املاک و مدیریت آن ها خبر داده اند که شامل پلتفرم اینترنت اشیاء Azure Digital Twins و SmartThings می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۲۲    
مدیر آزمایشگاه بلاکچین دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر اینکه باید کاربردهای فناوری نسل پنجم ارتباطی همزمان با توسعه آن، توسعه داده شود، گفت: سرعت ما در حوزه 5G به دلیل موانع موجود، کند است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۳:۱۶    
کمپانی وان پلاس اخیرا پیرامون هدفون توگوشی وان پلاس بادز جزئیات مهمی را منتشر کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۱    
سامسونگ اخیرا پیش بینی خود درباره درآمدهای سه ماهه دوم اش را منتشر کرده است. این شرکت انتظار دارد که درآمدهای سه ماهه دوم اش با کاهش 7 درصدی نسبت به سال گذشته به 53 تریلیون وون کره جنوبی (46 میلیارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۸:۰۷    
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت مبین وان کیش برگزار و در این مجمع علاوه بر تقسیم سود 100 ریالی به ازای هر سهم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۲:۵۲    
نتایج تحقیق جدید نشان می دهد داروهای متداول سوزش معده نظیر Prilosec (اُمپرازول) و Nexium (اس اُمپرازول) احتمال ابتلا به بیماری کووید 19 را افزایش می دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۰    
گوشی مخصوص بازی لنوو لژیون در تاریخ 1 مرداد معرفی می شود و امروز پیش فروش آن آغاز شده که مشخصات اصلی آن را در اختیار ما قرار می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۶    
باشگاه استقلال تهران از حکم فیفا از فعالیت در سه پنجره نقل و انتقالات پیش رو محروم شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۵    
در مناطق پرجمعیت دنیا با استفاده از GPS و وای فای نمی توان موقعیت مکانی را به طور دقیق مشخص کرد. این مساله سبب می شود تا مسیریابی در شهر با پای پیاده و یا با خودرو به کار خسته کننده ای تبدیل شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۵    
با آنکه هدف شبکه ملی اطلاعات برقراری ارتباطات امن و حفاظت شده است، اما شواهد نشان می دهد که این شبکه در امنیت سایبری همچنان با خلا روبرو است و تبادل داده در فضای مجازی کشور تضمین شده نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۲    
بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس دستور داد تا پایان 2027 میلادی تمام تجهیزات هواوی از زیربنای شبکه 5 G این کشور حذف شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۲    
شرکت سامسونگ برای اینترنت 6G در سال 2030 برنامه ریزی ویژه ای را ترتیب داده است درواقع این شرکت قصد دارد هولوگرام هایی برمبنای اینترنت 6G را طراحی کند که تا سال 2030 در اختبار عموم مردم قرار بگیرند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۲    
پژوهشگران آمریکایی، فناوری جدیدی ابداع کرده اند که می تواند امکان شارژ سریع تر باتری های لیتیومی را فراهم کند و میزان انفجار را در ابزار الکترونیکی کاهش دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۲    
طبق گزارشی جدید شکایتی گروهی علیه گوگل ثبت شده و این شرکت را متهم می کند بدون اجازه کاربران فعالیت های آنان را در اپلیکیشن های مختلف رصد می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۲    
محققان با بهره گیری از فناوری یادگیری ماشین بالاخره توانسته اند مشکل دیرینه روبات ها در تشخیص و گرفتن اشیای شفاف و درخشان را مرتفع کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۲    
شرکت فیس بوک به امید بهبود زیرساخت های اینترنت و بهبود دسترسی به اینترنت از طریق روبات هایی که به سرعت در امتداد خطوط برق حرکت می کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۰    
محققان پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی موفق به افزایش تولید برگ و ترکیبات شیرین کننده موجود در برگ گیاه استویا شدند که منبعی طبیعی برای تولید شیرین کننده های جایگزین قند و شکر است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۷    
سنسور باران یکی از آپشن های خودرویی است که امروزه در بسیاری از خودرو ها وجود دارد، اما وظیفه و نحوه عملکرد این سنسور چیست؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۷:۱۶    
توصیه های بسیاری خطاب به فرد مبتلا به افسردگی وجود دارد، اما در این مطلب به فردی که با شخص افسرده زندگی می کند، توصیه هایی شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۵:۱۰    
خانه تمیز و بدون گرد و خاک برای ما آرامش خاطر می آورد. برای هیمن است وقتی که احساس اضطراب و دل شوره می کنیم یکی از راه های کنترل خود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۱:۱۰    
ماسک زدن برای برخی افراد مشکلات پوستی بوجود آورده اما با توجه به شیوع کرونا و ضرورت استفاده از ماسک، باید به توصیه های پزشکی برای به حداقل رساندن این مشکلات عمل کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۰:۱۰    
مرد چوپان که به اتهام قتل دوست اینستاگرامی اش، بازداشت شده بود، پس از 22 روز سکوت به جنایت اعتراف کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۳:۱۶    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ضمن تاکید بر آلوده بودن ترشحات فرد مبتلا به ویروس کووید 19، درباره استفاده از سرویس بهداشتی مشترک فرد آلوده با سایر افراد هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۲:۰۷    
دیروز برای خرید رفته بودم که کارت بانکی ام کار نکرد. بخش سیاه کارت، از شدت الکل زدن و دستمال ضدعفونی ای که برای پیشگیری از ابتلا به کرونا استفاده کرده بودم، کنده شده و کارت از کار افتاده بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۷    
از آن نوع فرماندهانی است که پشت چهره جدی اش، قلبی مهربان دارد. هربار بچه ای در پایتخت ناپدید شده،خواب و خوراک را بر خود و همکارانش حرام می کند تا زودتر پدر و مادری از نگرانی بیرون بیایند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۰:۳۷    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت مبلغ مربوط به متناسب سازی به بازنشستگان این سازمان از مرداد خبر داد و گفت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۰:۲۵    
مدتی پس از بیانیه شرکت آمریکایی مدرنا در مورد واکسن آزمایشی این شرکت برای مقابله با بیماری کووید 19حال گزارش ها حاکی از آن است که نتایج کارآزمایی بالینی این واکسن روی 45 نفر از داوطلبان امیدوارکننده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۰:۱۰    
جدیدترین قیمت ها از بازار سکه از کاهش قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و نیم سکه در کنار رشد آهسته قیمت سکه طرح قدیم و ربع سکه خبر می دهد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۹:۴۶    
رئیس جمهور گفت: تجربه دو مقطع مقابله با کرونا در کشور نشان می دهد که بیش از ایجاد هر محدودیت و یا تعطیلی، رعایت دستورالعمل ها و مراقبت های بهداشتی راه حل اصلی مقابله با کرونا است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۹:۲۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه برای واگذاری 30هزار میلیارد تومان از سهام شرکت های دولتی به ازای مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۷    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص مسائل مربوط به سربازان از جمله حقوق آنها، بررسی موارد مربوط به غیبت، امکان کاهش مدت دوره سربازی و مشمولان داوطلب کنکور توضیحاتی ارائه داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۵۲    
برخی منابع رسانه ای گزارش دادند که دادستانی بلژیک در پرونده ادعایی علیه 4 ایرانی به اتهام تلاش برای اقدام تروریستی، این پرونده را به دادگاه کیفری ارجاع داده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۴۶    
مشکلی که اگر گسترش پیدا کند اقتصاد ایران دچار فروپاشی می شود چیست؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۶    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده ازن کیفیت هوای پایتخت را هم اکنون برای همه گروه ها ناسالم کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۷    
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) زمان بندی رسمی مسابقات جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۵۵    
پیرو درج خبری با عنوان توقف اجرای حکم اعدام و اعاده دادرسی ، مرکز رسانه قوه قضائیه ضمن اصلاح خبر توضیح داد که اعاده دادرسی منوط به درخواست وکیل است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با اشاره به اپیدمی بیماری کووید 19 در کشور و شدت دوباره آن گفت: دورکاری برای کارمندان لغو نشده است و برای همه کارمندان وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۲    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان این که استفاده از ماسک برای پیشگیری از انتقال زنجیره کووید 19 یک الزام است گفت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۶    
دانشمندان پژوهشگاه بیولوژی مولکولی و سلولی بخش سیبری آکادمی علوم روسیه در نووسیبیرسک مدعی شده اند که برای نخستین بار در جهان پادتن ویروس کرونا را بدست آوردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۷    
دو سال پیش در چنین روزی تیم ملی فوتبال فرانسه با غلبه بر کرواسی به مقام قهرمانی جام جهانی 2018 روسیه دست یافت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۱    
به دستور رئیس قوه قضاییه درخواست ماده 477 برای سه مجرم اعدامی (معروف به مجرمان آبان ماه) شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، دو دیدار از هفته بیست وپنجم رقابت های لیگ برتر را از نزدیک تماشا خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۵۲    
متس استاتزمن، تیرانداز پارالمپیکی، به دلیل قوانین سختگیرانه ایالت آیووای آمریکا برای کنترل بیماری کرونا، تمریناتش را هنوز مثل بعضی از ورزشکاران دیگر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۶    
وکیل سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: تاکنون نامه ای از CAS دریافت نکرده ایم و به همین دلیل از پرسپولیس می خواهیم مدارکی که برای دادگاه ارسال کرده است نشان بدهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه کنفرانسی خبری در باغ رز کاخ سفید با صحبت درباره طیفی از مسائل شامل بازار بورس ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۱    
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از فعال شدن گسل مشا خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: روز گذشته دادگاه CAS به ما نامه فرستاد و درخواست کرد تا یکی دو روز دیگر لایحه و مدارک خود را درباره برانکو بفرستیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور درباره محدودیت های کرونایی گفت: یک هفته با همین آهنگ خواهیم رفت و اگر اثرات کم تر از آن چیزی که انتظار داریم را دیدیم قطعاً محدودیت های بیش تری را اعمال خواهیم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۰    
سازمان هواشناسی با صدور هشداری ضمن اشاره به استقرار توده هوای گرم در استان های خوزستان و ایلام از احتمال رخداد دمای 49 و بعضا 50 درجه سانتیگراد خبرداد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۱    
مهران مدیری این هفته میزبان لاله صدیق، امیر آقایی و دکتر گیو شریفی خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۶    
معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با اشاره به اینکه 15 استان در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند، گفت: ویروس کرونا بسیار پیچیده است از این رو کوچکترین غفلت باعث بازگشت کرونا می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۱    
مدیر بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به بی اثر بودن تست سرولوژی در تشخیص کرونا گفت: لازم است وزارت بهداشت اقداماتی برای جمع آوری تست سرولوژی از آزمایشگاه ها اتخاذ کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۱    
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال ایران در میدان تنیس رو در روی هم قرار گرفتند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۰    
علیرضا بیرانوند پیش از سفر به بلژیک در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۷    
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به تردد روان در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۲    
مجلس شورای اسلامی امروز با کلیات طرح اصلاح قانون اخذ مالیات از خانه های خالی موافقت کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۲    
یک فوتبالیست برای فعالیت هایش در راستای اقداماتی برای دوران پساکرونا دکترای افتخاری دریافت می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه آنچه ایران به عنوان دستاورد برجام داشت، خوشبختانه همچنان محفوظ مانده، گفت: همه تبلیغاتی را که در طول سالیان طولانی علیه ما انجام می شد که ایران مخفیانه دارد همه تعهدات را زیر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۷    
بدلیل استقبال مردمی از نخستین دوره جشنواره ملی دسترنج مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 15 تیر ماه 1399 تمدید شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که در مورد کناره گیری از سمت خود حرفی نزده است و حضور در جمع سرخپوشان را برای خود افتخاری بزرگ دانست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی دو هزار و 388 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۵    
با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان از هفته بیست وپنجم رقابت های لیگ برتر، به تعویق افتاد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۶    
معاون تحقیقات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: داروی فاویپیراویر وارد فارماکوپه دارویی کشور شده است و خوشبختانه شرکت داخلی در حال حاضر در حال تولید این دارو است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۵    
پس از داریوش بایمانی که لقب چاق ترین مرد ایران را با وزن 340 کیلو یدک می کشید و بعد از عمل جراحی بای پس معده فوت شد، این بار نوبت لیلا شجاعی ساکن روستای کوخان شهر بانه بود که با وزن 350 کیلو ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۲    
این روزها، اتفاقات جالبی در حال وقوع است؛ اتفاقاتی که از سال ها پیش برای آن برنامه دقیق وجود داشت. هرچند برخی برنامه ها با موانعی روبه رو شد و متولیان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۰    
زالی با تاکید براینکه تهران شرایط برگزاری هیچ آزمونی را ندارد، گفت: برگزاری آزمون ها در این استان مخاطره آمیز است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۰    
وزیر نفت با بیان اینکه برای اصلاح طرح سهمیه بندی بنزین برنامه ای نداشتم، گفت: درصورت تبدیل طرح مجلس به قانون در رابطه با اصلاح طرح سهمیه بندی بنزین، وزارت نفت از آن اطاعت خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۱    
کودکان و نوزادان هم در خطر ابتلا هستند!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۵۵    
مراقب بازیگران جدید بورس باشید تیتر یک امروز چهارشنبه 25 تیر 1399 روزنامه جام جم است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۶    
سهل انگاری کریستیانو رونالدو در رابطه با یک قانون ممکن است منجر به جریمه کردن او شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۳۷    
قاضی خطاب به رسول سجاد گفت: حرف شما مستند قانونی ندارد شما که الان می گویید بانک مرکزی چه کاره است. شما از سوابقتان می گویید درحالیکه باید درباره منزل مسکونی در روسیه و 800 سکه بگویید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۳۱    
وزیر بهداشت: روز گذشته داروی رمد سیویر به اندازه لازم توزیع شد و تا هفته آینده اولین تولید ملی آن در کشور توزیع خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۵    
مصرف برق روز گذشته کشور در حالی رکورد زد و از مرز 57 هزار مگاوات گذشت که می توان با انجام کارهایی کوچک کشور را از خاموشی دور کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۵    
با اعلام پزشک باشگاه استقلال، جواب تست کرونای پنج بازیکن این تیم منفی اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۶    
زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برای سومین بار صاحب فرزند شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۵    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان به 13 میلیون و 500 هزار نفر نزدیک شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۰    
طراحان طرح استیضاح رئیس جمهور می گویند از ادامه پیگیری این طرح منصرف شده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۶    
ملکی درباره جزئیات حادثه آتش سوزی انباری در بزرگراه فتح توضیحاتی داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۷    
رحمتی هر بار از استقلال جدا می شود جوری می رود که انگار قرار نیست دوباره برگردد اما اینبار فرق دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۱    
یک فوق تخصص بیماری های عفونی با اشاره به افزایش احتمال انتقال کرونا در محیط های سر بسته، گفت: مراجعه بیماران به بیمارستان ها فوق العاده افزایش یافته و در یک اوج به سر می بریم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۱    
پرسپولیس فاصله ای تا مسجل شده عنوان قهرمانی اش ندارد، افتخاری که در کل تاریخ لیگ برتر برای ششمین بار برای سرخپوشان خواهد بود که البته چهار بار آن پشت سر هم است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۶    
جولان نهنگ های کوهان دار که از کمیاب ترین نهنگ ها محسوب می شوند در ساحلی در سیدنی توجهات زیادی را به خود جلب کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۶    
ابوالقاسم سرحدّی زاده شب گذشته پس از یک دوره طولانی بیماری درگذشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۷    
نجار با بیان اینکه دعا کنید در تهران زلزله نیاید، گفت: بعضی ها این حرف مرا به تمسخر می گیرند اما اول باید دعا کنیم بعد به فکر آمادگی باشیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۲    
هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از فردا پنج شنبه آغاز می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۲    
سرژیک تیموریان بازیکن اسبق استقلال و برادر آندارنیک تیموریان بازیکن سابق این تیم و تیم ملی، در کما به سر می برد. او به خاطر تصادف سنگینی که داشته، حال وخیمی دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۶    
هزاران معترض در سرزمینهای اشغالی با برگزاری تظاهرات در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار استعفای او شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۰    
نماینده مردم مشهد در جلسه علنی امروز مجلس به عنوان رئیس کمیسیون اصل 90 انتخاب شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۷    
مصطفی الکاظمی ، نخست وزیر عراق هفته آینده به تهران و ریاض سفر خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۱    
وزارت امور خارجه تاکید کرد: متاسفانه جمهوری اسلامی ایران نه تنها از منافع اقتصادی رفع تحریم ها منتفع نشد، بلکه بار دیگر شاهد اقدام برخی از دشمنان برای فروپاشی برجام هستیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۵    
بیژن عبدی تحلیلگر مسائل اقتصادی بر این باور است راهکاری که امکان دارد از وضعیت نابسامان اقتصادی خروج است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۱۰    
دریافت ویزای کار ترکیه به منظور ادامه فعالیت و حفظ شغل ضروری است و باید دانست که باید برای اقامت نیز باید درخواست اجازه اقامت داد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۵۲    
صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز چهارشنبه 25 تیر ماه را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۱۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در تلاش برای کنترل بازار و کاهش قیمت ها از مسیر افزایش و تقویت قدرت پول ملی هستیم تا بصورت خودکار تورم کاهش پیدا کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۱۰    
داوطلب شدن برای انجام یک کار کثیف و چندش آور قطعا شجاعت زیادی را می طلبد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۷:۵۵    
مسئولان بورس باید مردم را از خطرات این بازار آگاه کنند . یک تحلیلگر مالی با ذکر این نکته افزود: مردم انتظار سودهای عجیب و غریب از بورس نداشته باشند .