سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۴Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 18 تیر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 تیر 1399 جام جم 2 تیر 1399 جام جم 3 تیر 1399 جام جم 4 تیر 1399 جام جم 5 تیر 1399 جام جم 6 تیر 1399 جام جم 7 تیر 1399 جام جم 8 تیر 1399 جام جم 9 تیر 1399 جام جم 10 تیر 1399 جام جم 11 تیر 1399 جام جم 12 تیر 1399 جام جم 13 تیر 1399 جام جم 14 تیر 1399 جام جم 15 تیر 1399 جام جم 16 تیر 1399 جام جم 17 تیر 1399 جام جم 18 تیر 1399 جام جم 19 تیر 1399 جام جم 20 تیر 1399 جام جم 21 تیر 1399 جام جم 22 تیر 1399 جام جم 23 تیر 1399 جام جم 24 تیر 1399 جام جم 25 تیر 1399 جام جم 26 تیر 1399 جام جم 27 تیر 1399 جام جم 28 تیر 1399 جام جم 29 تیر 1399 جام جم 30 تیر 1399 جام جم 31 تیر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۵:۳۰    
بررسی شرایط لبنان نشان میدهد چه کسانی از انفجار دیروز سود می برند
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۶    
توسعه دهندگان برتر نرم افزار در پنج منطقه جغرافیایی از سراسر جهان، توانایی و مهارت خود را جهت توسعه اپلیکیشن های سازگار با پلتفرم HMS Core هوآوی به رقابت خواهند گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۷:۲۷    
بررسی رابطه نرخ دلار با قیمت مسکن در تهران
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۷    
در حالی که قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز اندکی نسبت به روز گذشته کاهش داشت، در جریان معاملات امروز بازار ارز، نرخ دلار و یورو در مقایسه با دیروز 500 تومان افزایش یافته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۰۶    
ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: بازیگران خلاق و دارای ایده در حوزه اینترنت اشیا شناسایی و مورد حمایت قرار می گیرند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۴:۱۵    
ثبت نام و برگزاری دو نوبت آزمون آزمایشی جامعِ سنجش
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۶    
شرکت چینی وان پلاس قصد دارد موبایل جدید خود را طی مراسمی آنلاین با استفاده از واقعیت مجازی رونمایی کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۰    
ر ویدئویی که به تازگی از یک ربات در مراکز خرید منتشر شده، نشان می دهد که افراد را برای ضدعفونی دست هایشان آگاه می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۰    
از زمانی که فیسبوک توانست اینستاگرام را در اختیار بگیرد، سرعت توسعه این شبکه اجتماعی به طرز قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۸:۵۷    
گوگل پلاس برای همیشه تعطیل و گوگل کارنتس با محوریت شبکه اجتماعی مخصوص محل کار جایگزین آن شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۸:۵۷    
به گفته رئیس کمیسیون تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل، این گوشی ها از ابتدای امسال هم از بانک مرکزی تخصیص ارز نگرفتند
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۸:۵۷    
شایعه مربوط به احتمال حذف شارژر و ایرپاد سیمی از خانواده آیفون 12 سروصدای زیادی ایجاد کرده است. حالا به نظر می رسد سامسونگ هم می خواهد چنین رویکردی را برای گوشی های خود اتخاذ کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۷    
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون 12 میلیون و 393 هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند؛ کشور آمریکا در 24 ساعت گذشته با افزایش 61 هزار مبتلا به مجموع 3 میلیون و 219 هزار مبتلا رسیده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۷    
سازمان عفو بین الملل ادامه فروش تسلیحات نظامی توسط انگلیس به عربستان را بی توجهی به قانون بین المللی خواند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۰:۳۶    
فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از کشف اشیای تاریخی با قدمت هزاره اول و دوم قبل از میلاد و دوران اسلامی در استان کرمانشاه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۶    
9 نماینده مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۶    
معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آماده باش تیم های عملیاتی با رویکرد ارشادی و اعمال ثبت تخلف برای تاکسیرانان بدون ماسک خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۶    
شورای عالی سازمان نظام پزشکی طی نامه ای با اشاره به 120 شهید مدافع سلامت در کشور، از مردم خواست با رعایت موارد بهداشتی، مدافعان سلامت را در ارایه بهتر خدمات درمانی یاری کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۰    
طبق اعلام بانک مرکزی، سقف انتشار گواهی سپرده عام بانک ها در سال جاری تا تاریخ 31 شهریور 99 حداکثر به میزان 20 درصد سپرده های بلندمدت آنها در پایان اسفند 98 خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۲    
امیر سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش، دار فانی را وداع گفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۲    
در برنامه گلخونه چهارشنبه 18 خرداد، مهدی خوبی، متخصص فیزیولوژی ورزشی درباره ترشح زیاد اسید معده توضیحاتی را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۶    
حدود 40 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از تلویزیون پخش می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۲    
در شرایط شیوع کرونا بسیاری از کشورها برای نپوشیدن ماسک، اغلب جریمه های مختلفی در نظر گرفته اند اما مقامات کویت و قطر پا را فراتر گذاشته و مجازات های سنگین تری را برای ماسک نزدن اعمال کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۹:۲۱    
ویروس کرونایی را تصور کنید که برای گذراندن دوران بازنشستگی تیر دروازه یک ورزشگاه فوتبال را انتخاب می کند تا هم دور از جنجال و حاشیه و کشتن مردم عمر خود را به پایان برساند و هم در روزهای آخر زندگی چند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۸:۱۵    
متاسفانه با اوج گیری دوباره شیوع کرونا، ما دیگر خود را در خانه قرنطینه نمی کنیم و چون معلوم نیست تا کی این بیماری مهلک ادامه دارد بهتر است به روال گذشته به زندگی خود ادامه دهیم ولی با توجه به پروتکل ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۷:۱۲    
پیام مجموعه های بهداشتی در سراسر دنیا یکی است: در محیط عمومی باید ماسک بپوشید تا در محدود کردن همه گیری ویروس کرونا کمک کنید. اما باید دقیقاً چه نوع ماسکی بپوشیم؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۵:۱۲    
یک متخصص ایرانی ساکن آمریکا با اشاره به ماندگاری عوارض کووید 19 بر عملکرد ریه در برخی از بیماران مبتلا در کرونا، درصدد ساخت دارویی است که مراحل سفت شدن یا فیبروز ریه را متوقف و درمان کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۳:۱۵    
روانشناس و مدرس دانشگاه معتقد است، باور اشتباه مبنی بر کاهش شیوع ویروس کرونا در جامعه سبب افت توجه به رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۲:۲۱    
زندگی با یک فرد مبتلا به ویروس کرونا باید با اقدامات اساسی همراه باشد و استفاده از ماسک ضروری ترین نکته برای پیشگیری از سرایت کرونا به سایر افراد خانواده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۱:۱۵    
ناشناخته بودن بسیاری از ویژگی های ویروس کووید 19 نه تنها راه را برای شناسایی روش درمانی و واکسنی مؤثر برای محققان تنگ کرده بلکه موجب سردرگمی های زیاد و نگرانی در تغییر سبک زندگی و روش های محافظتی شده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۰:۰۶    
ترک زبان است و در همه این سال ها گویش ترکی اش را حفظ کرده و به آن افتخار هم می کند. آتش تقی پور، بازیگر قدیمی سینما ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۳:۱۲    
200 نفر دیروز جان باختند و200 خانواده سیاهپوش شدند. مرگبارترین روز کرونا در ایران، 20 استان در وضعیت قرمز قرار گرفتند و تهران به تنهایی شاهد مرگ 73نفر در یک روز بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۲:۱۲    
سید جلال حسینی بی شک یکی از کم نوسان ترین بازیکنان تاریخ ایران بوده است. او سال های سال است در بهترین وضعیت بدنی و فنی خود به سر می برد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۱:۰۶    
دیروز، روز جهانی بخشش بود. بخشش به معنای عفو و گذشت کردن. همه ما نه تنها یک بار بلکه چند بار در طول عمرمان از کسی ناراحت شده ایم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۰:۳۰    
مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: احتمال بازگشت محدودیت های شهر تهران در پی افزایش شیوع ویروس کرونا وجود دارد و اصناف و مراکز متخلف نیز در صورت عدم رعایت پروتکل ها پلمب خواهند شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۰:۲۷    
وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا در بیانیه ای شرکت آمازون را به نقض تحریم های یکجانبه این کشور علیه ایران متهم کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۰:۰۶    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره میزان افزایش حقوق ناشی از همسان سازی گفت: برای حداقل بگیرها حدود 500 تا 600 هزار تومان و برای غیرح داقل بگیران بعضا تا 800 هزار تومان هم افزایش خواهیم داشت که به ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۹:۲۷    
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور اعلام کرد: وضعیت کرونا در 9 استان کشور قرمز است و این در حالی است که استان تهران همچنان در مرز هشدار قرار دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۹:۱۵    
مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تسهیلات شش میلیون تومانی در نظر گرفته شده برای رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی بین شهری همچنان با مشکلاتی مواجه است و با وجود اینکه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۶    
از زمان شروع همه گیری، انتقال بیماری کووید 19 از طریق هوا کمرنگ نشان داده شده است، اما در حال حاضر بیش از 200 دانشمند نسبت به این موضوع درخواست تجدیدنظر کردند و به افراد هشدار دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۸:۵۱    
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: به افرادی که استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز را معرفی کنند تا سقف 10 میلیون تومان پاداش داده می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۸:۴۲    
وزیر بهداشت با بیان اینکه بیشترین خسارت را وزارت بهداشت در کرونا داده است، گفت: عده ای دچار سهل انگاری شدند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۸:۲۱    
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با درخواست از وزیر بهداشت برای دادن اختیارات بیشتر به ستاد کرونا در تهران، گفت: باید فعالیت کاری ادارات تقلیل یافته و برگزاری آزمونها تعطیل شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۸:۰۶    
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از بالا رفتن درجه دمای در داخل خودرو تا 70 درجه سانتیگراد خبر داد و گفت: هرگز کودک خود را در داخل خورو ها هر چند کوتاه رها نکنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۲    
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه ظرف 48 ساعت گذشته آمار مراجعه کنندگان با علائم کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی تهران به بالاترین رقم خود رسیده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۲    
شبکه یک سیما به منظور کشف استعدادهای نوجوان در زمینه تلاوت قرآن کریم، مسابقه ترنم را روی آنتن می برد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۲    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در نامه ای اعلام کرد که همه مراکز درمانی و بیمارستان ها به جز بیمارستان های تک تخصصی تا اطلاع ثانوی موظف به پذیرش بیماران مشکوک به کووید 19 هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۷:۰۰    
به گفته مقامات بهداشتی در ایالات متحده، یک مورد آمیب مغزخوار منجر به کشته شدن یک فرد در فلوریدا شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۵۷    
مهاجم پیشین باشگاه های سپاهان و فولاد به همراه خانواده اش به ویروس کرونا مبتلا شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۵۷    
حرکت سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ روسیه بعد از قهرمانی در لیگ این کشور، سر و صدای زیادی به پا کرد و واکنش های متفاوتی در پی داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۵۷    
سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی وزارت رفاه با بیان اینکه اولین قسط تسهیلات یک میلیون تومانی قرض الحسنه دوران کرونا از تیرماه از حساب یارانه کسر می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۴۲    
این هفته برنامه دورهمی میزبان سعید عزت الهی، رویا نونهالی و استاد منوچهر والی زاده خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۴۲    
وزارت کار شیوه نامه پرداخت تسهیلات کرونا به کسب و کارهای فاقد بیمه را با هدف حفظ اشتغال فعالان اقتصادی و بنگاه هایی که فاقد پرونده بیمه ای یا کد کارگاهی در سازمان تامین اجتماعی هستند اما از شیوع ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۰    
محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران می گویند: بر اساس شواهد موجود ابتلا به کووید 19 در برخی از موارد می تواند پیامدهای طولانی و دائمی زیادی داشته باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۲۱    
تیم پرسپولیس در آستانه کسب یک رکورد خوب در کنار کسب قهرمانی در لیگ برتر قرار دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۱۲    
مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران تاکید کرد در حال حاضر طرح های ترافیکی پایتخت از ساعت 8:30 تا 16 اجرا می شود و در این میان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۰    
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران در نقاط مختلف کشور از امروز تا شنبه (18 تا 21 تیرماه) هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۵:۴۶    
استاندار تهران با اشاره به روند صعودی مبتلایان کرونا، گفت: اگر وضعیت پایتخت به بحران برسد، کنترل آن بسیار دشوار می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۵:۴۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه با بیان این که انجمن واردکنندگان تلفن همراه با انتشار خبر ممنوعیت واردات گوشی تلفن همراه بالای 300 یورو اشتباه بزرگی کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: اراده سیاسی رهبران ایران و چین بر توسعه و تعمیق روابط راهبردی دو جانبه است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۵:۱۶    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح گفت: مشمولان دیپلمه فقط یک هفته فرصت دارند تا بعد از کنکور خود را معرفی کنند و فرصت لیسانسیه ها همان فرصت یکساله بوده و تمدید نشده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۵:۱۶    
مطابق مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تا 25 تیرماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۲    
روز وحشت تیتر یک امروز چهارشنبه 18 تیر 1399 روزنامه جام جم است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۲    
مهاجم تیم بایرن مونیخ عنوان برترین بازیکن اروپا در دوران پساکرونا را به دست آورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۲    
سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از مثبت شدن نتیجه تست یک بازیکن در این تیم خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۲    
دقیقا به همان میزان که داشتن یک شغل خوب برای جویندگان کار مهم است، داشتن یک کارمند و همکار خوب نیز برای کارفرمایان و صاحبان کسب و کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۲    
6 سال پیش در چنین روزی یکی از عجیب و غریب ترین نتایج تاریخ جام جهانی رقم خورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۲    
برند zkonzept آلمان در نامه ای از موسی اسماعیل پور از قهرمانان رشته بدنسازی به عنوان چهره بین المللی این برند دعوت به همکاری کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۲    
یک شرکت حقوقی آمریکایی مدعی است دادگاهی در واشنگتن، ایران را به ادعای دست داشتن در حادثه ای به سال 1996 در عربستان سعودی، به پرداخت 879 میلیون دلار غرامت محکوم کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۲    
مدیر بخش فیلم نامه مرکز انیمیشن صبا، گفت: مجموعه انیمیشن چهل شاهد برای عام و گروه سنی نوجوان مناسب است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۵    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت بسیاری از کالاها به صورت روزانه افزایش پیدا میکند. این وضعیت برای مردم غیرقابل تحمل است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۲    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از برگزاری جلسه اضطراری خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۶    
امن ترین راه جبران کسری بودجه دولت استفاده از ظرفییت های مالیاتی است حسین راغفر با اعلام این موضوع گفت: افزایش نرخ دلار پیامدهای اجتماعی و سیاسی گسترده ای را به همراه خواهد داشت .
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۶    
مقام مسؤول مرکز مدیریت راه ها گفت: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 20 تیر از کرج و ابتدای آزاد راه تهران-شمال به مرزن آباد و در محور هراز تردد خودرو از ساعت 15 تا 22 روز ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت:تا زمانی که نقدینگی موجود در کشور به سمت تولید سوق داده نشود ودراین مسیر کانالیزه نشود شاهد حرکت آن به سمت بازار کاذب سکه، ارز ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۵    
تیم یوونتوس شب گذشته در هفته سی و یکم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو مهمان میلان بود و در پایان با نتیجه چهار بر دو شکست خورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۵    
رئیس جمهور گفت: اعتراف می کنم در بخش مسکن دولت دچار عقب ماندگی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۵    
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال برزیل با انتقادی سنگین از نیمار به هموطنان خودش هم تاخت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۴۲    
فرمانده مرزبانی ناجا درباره آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه گفت: با آژانس امنیت پاکستان برای انتقال مرزبانان به ایران رایزنی شد ه است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۶    
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، نحوه آغاز سال تحصیلی جدید در مناطق قرمز، زرد و سفید را اعلام کرد و گفت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۰    
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کردمجلس از عملکرد وزیر امور خارجه و وضعیت موجود در تعاملات بین المللی راضی نیست و آنرا در شان جمهوری اسلامی ایران نمی داند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۵    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اطمینان دارد پرسپولیس بی برو برگرد برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۰    
معاون روابط کار وزارت کار درباره معوقات حقوق کارگران هفت تپه گفت:کارفرمای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه متعهد شد حقوق و مزایای اردیبهشت و خرداد 99 را بلافاصله پس از رفع مسدودی حساب شرکت و حداکثر تا ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۷    
آخرین اخبار حاکی از این است که جلال حسینی آخرین فصل حضور خود در پرسپولیس را پشت سر می گذارد، موضوعی که قبلا هم درباره آن نوشته بودیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۰    
کارشناسان پیش بینی می کنند تا زمانی که شرایط محیطی مناسب و مطلوب در دنیا به وجود نیاید ویروس کرونا به حضور خود در جوامع بشری ادامه می دهد و تا سال ها هم مزاحم انسان است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۵۷    
معاون برنامه ریزی و نظارت ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران با بیان اینکه متاسفانه آمار ابتلا هم در تهران و هم در کشور در حال افزایش است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۵۱    
در جلسه امروز مجلس در مورد اعتبارنامه تاجگردون تصمیم گیری شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۴۲    
طراحان و سیاستمداران آمریکایی با همراهی دول متخاصم عراق و عربستان و مشارکت ته مانده های ارتشیِ وفادار به شاه، ایده کودتا قبل از جنگ را با شعار نجات قیام ایران بزرگ آغاز کردند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۳۰    
صفحه نخست روزنامه های ورزشی ایران امروز چهارشنبه 18 تیر ماه را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۸:۴۲    
درست زمانی که تصور می شد ویروس کرونا در حال کمرنگ شدن در سطح دنیاست ناگهان ورق برگشت و همه چیز دوباره به هم ریخت. کرونا با شدت بیشتری اکنون به حضور خود در سطح جوامع و البته ایران ادامه می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۸:۰۰    
شمار مبتلایان به ویروس کرونا کم کم به مرز 12 میلیون نفر نزدیک می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۷:۵۷    
منتخبی از جالب ترین تصاویر موجود در فضای مجازی و وب سایت های مختلف جهان را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۷:۴۵    
ماجرای مرگ مشکوک صدها فیل در بوتسوانا چیست؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۰:۱۲    
تابستان فصل تعمیرات و بازسازی خانه است. معمولا در گرم ترین روزهای سال، کسب وکار نقاش های خانگی و خرید و فروش انواع رنگ و تینر سکه می شود ...