سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۲Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 30 اسفند 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 1 اسفند 1399 جام جم 2 اسفند 1399 جام جم 3 اسفند 1399 جام جم 4 اسفند 1399 جام جم 5 اسفند 1399 جام جم 6 اسفند 1399 جام جم 7 اسفند 1399 جام جم 8 اسفند 1399 جام جم 9 اسفند 1399 جام جم 10 اسفند 1399 جام جم 11 اسفند 1399 جام جم 12 اسفند 1399 جام جم 13 اسفند 1399 جام جم 14 اسفند 1399 جام جم 15 اسفند 1399 جام جم 16 اسفند 1399 جام جم 17 اسفند 1399 جام جم 18 اسفند 1399 جام جم 19 اسفند 1399 جام جم 20 اسفند 1399 جام جم 21 اسفند 1399 جام جم 22 اسفند 1399 جام جم 23 اسفند 1399 جام جم 24 اسفند 1399 جام جم 25 اسفند 1399 جام جم 26 اسفند 1399 جام جم 27 اسفند 1399 جام جم 28 اسفند 1399 جام جم 29 اسفند 1399 جام جم 30 اسفند 1399 
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از افتتاح و به بهره برداری رسیدن پل کاکارضا در خردادماه 1400 خبر داد
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۱    
آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به مناسبت فرا رسیدن سال جدید پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۵    
رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: هیچ خودرویی تا پایان تعطیلات نوروز به علت جریمه معوقه، توقیف نمی شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۰    
کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره 6 خود فهرست جدید شهر های قرمز و نارنجی را اعلام کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۹:۳۰    
ولیعهد عربستان سعودی در ارتباط با پرونده قتل جمال خاشقجی به دادگاه احضار شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۹:۱۵    
ساعت رسمی کشور امشب اول فروردین ماه سال 1400 یکساعت به جلو کشیده می شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۲:۰۶    
همه ما کم و بیش می دانیم که داشتن سطوح کمی از استرس عادی و حتی مفید است چون مانع به خطر افتادن فرد یا اخذ تصمیمات نادرست می شود ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۱:۰۶    
تاکنون تحقیقات مختلفی درباره تاثیرات نوشیدن چای بر سلامت انجام شده و فواید متعدد آن از کاهش وزن گرفته تا کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن مورد تایید محققان قرار گرفته است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۰:۰۶    
کمبود ویتامین ب 12 در کسانی که دچار مشکلات گوارشی هستند و یا داروهای اسید معده دریافت می کنند و همچنین در کسانی که رژیم های گیاهی را انتخاب کرده اند، شایع است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۰۶    
مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران به بیان توضیحاتی درباره دلیل اینکه ساعت رسمی کشور با تحویل سال یک ساعت به جلو کشیده می شود، پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۰۶    
رئیس رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اطمینان دارد که در جام جهانی 2022 قطر ظرفیت ورزشگاه پر خواهد شد و ویروس کرونا مشکلی را به وجود نخواهد آورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۴۲    
با پایان مهلت ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در مورد تعداد شرکت کنندگان گفت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۰۶    
اگرچه ایده وجود زندگی فرازمینی هنوز به اثبات نرسیده است اما بسیاری از دانشمندان عقیده دارند که ممکن است در سیارات دیگر، حیات وجود داشته باشد و سفرهای اکتشافی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۴۵    
فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران از نارنجی شدن دماوند و فیروزکوه خبر داد و گفت: امروز در استان تهران شهرهای دماوند و فیروزکوه در زمره شهرهای نارنجی قرار گرفتند که بخشی از آن به دلیل ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۲۷    
رئیس جمهور در گفتگویی تلفنی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، فرا رسیدن سال 1400 هجری شمسی را به معظم له تبریک گفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۱۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نفرات دعوت شده به اردوی این تیم برای دیدار با سوریه را معرفی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۰۰    
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: هم اکنون تردد روانی در تمامی محور های شمالی کشور وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۴۲    
حدود دو هفته پیش کوه یخی عظیم الجثه ای از یخسار قطب جنوب جدا شد و به آرامی در دریای ودل شناور (Weddell Sea) شد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۳۶    
در شرایطی که استفاده از خدمات اینترنتی افزایش یافته و به دنبال آن کلاهبرداران هم روش های جدیدی برای سرقت اطلاعات پیدا کردند، لازم است کاربران سطح آگاهی خود را بالا برده تا در دام فیشرها نیفتند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۱۵    
رییس سازمان اورژانس کشور درباره نحوه فعالیت بیمارستان ها و مراکز درمانی در ایام نوروز توضیح داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۰۰    
رئیس جمهور در پیام های جداگانه ای فرارسیدن نوروز و آغاز سال 1400 هجری شمسی را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز( افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، قزاقستان، ازبکستان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۳۰    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری اولین سارق سال 1400 در پایتخت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۲۱    
اگرچه اپلیکیشن ShareIt یکی از بهترین نرم افزارها برای جابه جایی سریع اطلاعات است اما مشکلات امنیتی آن باعث می شود به یکی از خطرناک ترین نرم افزارهای دنیا تبدیل شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۵۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار کتابی تحت عنوان سیاست خارجی اتحادیه در دوران کووید-19 تصریح کرد که تمام تلاش خود را برای حفظ برجام و اطمینان از اثر بخشی این توافق به کار می بندد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۴۲    
کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره 6 خود، ضمن اعلام فهرست جدید شهرهای قرمز و نارنجی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۲۱    
سازمان هواشناسی با صدور هشداری از بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۳۰    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله ارتش این کشور به فرودگاه بین المللی أبها خبر داد، فرودگاهی که محل استقرار جنگنده های ائتلاف سعودی است که بمباران مناطق مسکونی یمن از آنجا انجام می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۴۲    
رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد : در روزهای آغازین سال1400 برای پشتیبانی از تولید،طرح مهم جهش تولید مسکن را تصویب می کنیم و حذف موانع قانونی صدور مجوزهای کسب و کار را کلید می زنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۰    
در آخرین ساعت سال 99، تعداد سهمیه های ایران در المپیک توکیو افزایش یافت و به عدد 53 رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورورد سامانه بارشی به کشور از بعدازظهر سه شنبه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۰۶    
رئیس جمهور قرارگرفتن ایام نوروز امسال در میانه دو روز بزرگ شادی آفرین، زادروز سرور آزادگان، اباعبدالله الحسین(ع) و میلاد ولیعصر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۵۷    
رئیس کل بانک مرکزی نوشت: علیرغم کاهش دریافتی ارزی بانک مرکزی به رقمی در حد 15 درصد میانگین 20 سال گذشته و کاهش درآمد دولت از این ناحیه به لطف خداوند و همت مسؤولین و صادرات غیر نفت خام ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۳۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1400 هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به هم میهنان بویژه خانواده های معظم شهیدان و جانبازان و همه ملت هایی که نوروز را گرامی می دارند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۱۵    
فرمانده نیروی انتظامی درباره برخورد با سایت های قمار و شرط بندی و استرداد مجرمان متواری به کشور گفت: در سال 99 اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و حتماً این روند ادامه خواهد داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۵۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اجرای محدودیت تردد شبانه در تمام شهرها از ساعت 21 تا 3 صبح خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۳۶    
رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت بارش ها در کشور طی نوروز 1400 می گوید: درحال حاضر در کشور با کم بارشی مواجه هستیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۱۲    
در هفته گذشته علاوه بر آنکه بیشترین زلزله ها در استان کرمان به ثبت رسید، بزرگترین زمین لرزه ها نیز در فاریاب این استان رخ داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۰    
استاندار تهران ضمن اشاره به همکاری پلیس در حوزه سلامت و اجرای فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۷    
برخورد یک دستگاه پژو با خودروی ون در جاده سرخرود به آمل باعث مرگ سه نفر شد و 14 مصدوم هم بر جای گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۱۵    
رئیس سازمان غذا و دارو در خصوص شرایط صدور مجوز برای تاسیس داروخانه های شبانه روزی، نکاتی را متذکر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۱۲    
با تعجب پرسیدند: کجا؟ تازه داشتیم می رفتیم تو حال! او خیلی جدی گفت: ما نیستیم داداش، عرفان که برود بالا، خمپاره 60 پایین می آید!
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۰۰    
سخنگوی کاخ سفید گفت رئیس جمهور آمریکا در زمان مناسب با رئیس جمور روسیه دیدار خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۵۱    
منابع صهیونیستی از تیراندازی افراد ناشناس به منطقه ای در مرکز فلسطین اشغالی خبر داده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۴۵    
شبکه خبری المیادین از شنیده شدن صدای انفجار قوی در شهر مارب یمن خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۲۷    
مرگ و میر پرندگان مهاجر در میانکاله متوقف شد. بیش از 30 هزار پرنده امسال در این تالاب جان باختند. عده ای شکارچیان را مقصر این حادثه می دانستند اما مدیر کل محیط زیست مازندران این موضوع را رد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۲۱    
براساس گزارش موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران، زلزله به بزرگی 3.8درامواج درونی زمین ( ریشتر ) بامداد امروز شهر بندرعباس مرکز استان هرمزگان را لرزاند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۱۵    
ستاره آرژانیتی بارسلونا همچنان بالاترین دستمزد را در بین بازیکنان کنونی فوتبال جهان دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۱۲    
همانطور که می دانید افراد مختلف هنگام ابتلا به ویروس کرونا سطوح مختلفی از بیماری را تجربه می کنند. برخی نیازمند بستری در بیمارستان بوده و برخی با استراحت در منزل بهبود می یابند ...