چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۶May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 30 آذر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 آذر 1399 جام جم 2 آذر 1399 جام جم 3 آذر 1399 جام جم 4 آذر 1399 جام جم 5 آذر 1399 جام جم 6 آذر 1399 جام جم 7 آذر 1399 جام جم 8 آذر 1399 جام جم 9 آذر 1399 جام جم 10 آذر 1399 جام جم 11 آذر 1399 جام جم 12 آذر 1399 جام جم 13 آذر 1399 جام جم 14 آذر 1399 جام جم 15 آذر 1399 جام جم 16 آذر 1399 جام جم 17 آذر 1399 جام جم 18 آذر 1399 جام جم 19 آذر 1399 جام جم 20 آذر 1399 جام جم 21 آذر 1399 جام جم 22 آذر 1399 جام جم 23 آذر 1399 جام جم 24 آذر 1399 جام جم 25 آذر 1399 جام جم 26 آذر 1399 جام جم 27 آذر 1399 جام جم 28 آذر 1399 جام جم 29 آذر 1399 جام جم 30 آذر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۵    
دکتر پیام طبرسی عضو کمیته علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا از شناسایی نوع جدیدی از ویروس کرونا در ژاپن خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۴:۲۱    
حفظ گرمی و صمیمیت بین زن و شوهر نیاز به تلاش های دو جانبه ی طرفین دارد و اگر زوجی به این مورد بی اهمیت باشد نتیجه ای جز عادی شدن ازدواج نمی بینند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۵    
سریال کمدی باخانمان به کارگردانی برزو نیک نژاد از چهارشنبه دهم دی روی آنتن می رود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۷    
بر اساس اعلام آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای یکشنبه 7 دی در تمام مقاطع تحصیلی مشخص شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۰:۱۱    
ترکیب این شیرینی خوشمزه با انواع نوشیدنی های گرم به ویژه چای فوق العاده است. امروز طرز تهیه باسلوق ژله ای را به شما آموزش خواهیم داد تا آن را در خانه درست کنید و از کیفیت و سلامت آن مطمئن باشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۵    
میکرونیدلینگ یکی از روش های نوین برای تحریک کلاژن سازی و در نتیجه جوانسازی و سفتی پوست است و همچنین چروک، جای زخم و منافذ بزرگ را برطرف می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۸:۳۰    
تسلا در نسخه 2020.48.12 به روزرسانی نرم افزار خودروهای برقی مدل 3 سال 2021 خود، کارایی خودرو و دامنه حرکتی آن را افزایش می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۸:۳۱    
یک روانشناس بالینی درباره معضل قهر کردن در زندگی مشترک توضیحاتی داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۷:۱۰    
اگر در فصل زمستان در اتاقی گرم یا با لباس گرم به رختخواب می روید، باید بدانید که در خواب و سلامتی شما اختلال ایجاد می کند و باید در فضایی با دمای مناسب بخوابید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۰:۲۲    
اگر کودک یک شیء خارجی را قورت دهد علائمی همچون بیرون ریختن بزاق دهان، استفراغ و دل درد را بروز می دهد. اقدامات مهمی برای پیشگیری از عوارض قورت دادن سکه، باید انجام شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۰:۰۷    
پزشک مشهور چینی درباره انتقال ویروس کرونا از محیط به انسان هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۰۱    
ریزش مو یکی از مشکلات بسیاری از افراد می باشد. ریزش مو می می تواند ناشی از عوامل متعددی باشد. یکی از این عوامل هورمون ها هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۶    
رقابت علمی ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 به همت پژوهشکده شورای نگهبان و با همکاری بنیاد ملی نخبگان و مراکز علمی و پژوهشی کشور برگزار خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۷    
مایک پنس (معاون رئیس جمهور ایالات متحده) در هشتمین جلسه شورای ملی فضایی که هفته گذشته برگزار شد، به معرفی 18 فضانورد ناسا پرداخت که سرنشینان اصلی آرتمیس را تشکیل می دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۱:۲۵    
هیوندای موتور از پلتفرم ماژولار E-GMP برای خودروهای الکتریکی آینده رونمایی کرد که ظرفیت پیمایش 500 کیلومتر برای انواع محصولات ارائه می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۶    
ارتش آمریکا رقابتی را برای خرید یک سیستم توپخانه ای کامیون سوار با کالیبر 155 میلی متری را آغاز کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۱    
یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق شد تا بسیاری از محصولات حوزه اینترنت اشیاء ساختمان مسکونی را بومی سازی کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۸:۲۵    
حوزه هنری در آستانه سالروز شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اقدام به راه اندازی پویش قهرمان من کرد. 15 دی ماه آخرین فرصت شرکت در این پویش اعلام شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۸:۲۵    
یکی از پرستاران دفاع مقدس گفته است: گاهی در عملیات ها سه شبانه روز و یا یک هفته سرپا بودیم و حتی فرصت درآوردن کفش را نداشتیم .
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۸:۲۵    
ابراهیم باخدا یادگار هشت سال دفاع مقدس و جانباز سرافراز 70 درصد پس از سال ها تحمل رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به هم رزمان شهیدش پیوست.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۵:۲۲    
عزت نفس چگونگی دیدگاه شما به ارزش های جهان و افراد دیگر است و اگر عزت نفس زیاد باعث غرور شما نشود می تواند به شما در زندگی کمک کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۴:۱۶    
گل سرخس بوستون از انواع سرخس می باشد در جنگل به خوبی رشد می کند بنابراین گل سرخس به محیطی مرطوب احتیاج دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۴:۱۶    
اعمال و رفتار وحشیانه ای که دور از صفات و ملکات انسانی باشد و خواندن و شنیدن آن بی رحمی ها و سفاکی ها موی بر بدن راست کند در عرف اصطلاح و امثله به گرگ منشی تعبیر و تفسیر شده است .
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۱:۱۶    
در برخی مواقع ممکن است نوزادان در خواب خروپف کنند. دلایل اصلی خروپف نوزادان چیست و چه ترفندهایی برای کنترل و درمان خروپف نوزاد وجود دارد؟ آیا خروپف نوزادان طبیعی است؟
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۱:۱۰    
این گیاه در مناطق معتدل کشور ایران رویش می کند و از قدیم الایام به عنوان یک سبزی مفید و مؤثر از آن استفاده می شده ، گرچه در رابطه با مسائل غذایی از آن استفاده های فراوانی گردیده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۱:۰۷    
با مصرف این ماده غذایی قدرت دیدتان را به طور طبیعی چند برابر و سلامت قلبتان را تضمین کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۰:۴۶    
همیشه وقتی شکلات تعارف میشه ما فقط به این فکر می کنیم که اگر شکلات بخوریم سلامت دندون هامون به خطر می افته اما این خطر با یک مسواک حل میشه ولی شکلات خواصی داره که به این راحتی نمیشه از خوردنش گذشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۲۳:۴۵    
ورزش در زمان سرماخوردگی کمی عجیب به نظر میرسه ولی با مطالعه باید و نباید های ورزش کردن در زمان سرماخوردگی میتونید به این مسئله پی ببرید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۲۱:۴۵    
زرد شدن دندان ها در بزرگسالی می تواند علل مختلفی داشته باشد جالب است بدانید که مصرف مکرر انار و شلغم که دارای رنگ های طبیعی هستند باعث زردی دندان ها می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۲۰:۵۷    
لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا شباهت های زیادی با پله اسطوره افسانه ای برزیل دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۲۰:۵۷    
برخی معتقدند آقای تویودا اظهارات عجیب خود را به خاطر این مطرح کرده که دولت ژاپن مثل سایر دولت ها، نسبت به ممنوعیت فروش خودروهای درون سوز اقدامی نکند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۲۰:۲۷    
دو طراح ارشد فورد یعنی روبرت انگلمن (Robert Engelmann) و آرتورو آرینو (Arturo Ari o) با احتساب نظرات گیمرها بالاخره طرح نهایی دیجیتال فوردزیلا P1 را در ماه آگوست و در همایش Gameson 2020 آلمان رونمایی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۱    
اسپیس اکس ماهواره ای جاسوسی متعلق به یکی از آژانس های اطلاعاتی آمریکا را با موفقیت در مدار زمین مستقر کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۸:۳۶    
نوع جدیدی از ویروس کرونا که تا کنون در مناطق مختلف بریتانیا به جز ایرلند شمالی شناسایی شده به گفته مقام های دولت این کشور 70 درصد مُسری تر از نوع اولیه و رایج این ویروس است که بیماری کووید 19 را عالم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۱    
دکتر حریرچی: میهمان حبیب خداست، اما نه در یلدای کرونایی.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۲    
در گزارش زیر، عکس هایی جالب از حمام در مکان های متفاوت را تماشا کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۷    
اگر موبایل تان را گم کردید وحشت نکنید و امید خود را از دست ندهید؛ راهی برای پیدا کردن موبایل خاموش هست.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۵    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام کرد حادثه رانندگی در جاده بیستون به سنقر و کلیایی سه کشته و 12 مصدوم برجا گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۵    
هنگامی که دنیای فناوری و صنعت مد با یکدیگر پیوند بخورند، باید منتظر اتفاقات جذابی بود. یکی از این اتفاقات خاص ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۲    
ریزش موی مردان می تواند ارثی باشد اما اگر اینطور نباشد راه هایی برای جلوگیری از آن وجود دارد که هم شامل تغذیه می شوند و هم مراقبت های لازم.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۲    
ایستگاه فضایی بین المللی دچار نشت هوا شده است. سازمان فضایی فدرال روسیه این نشت را بی خطر اعلام کرده اما ذخیره اکسیژن مدام در حال کاهش است و فضانوردان بی صبرانه به دنبال محل نشتی.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۷    
سیاره های مشتری و زحل در پدیده ای که آخرین بار در حدود 800 سال قبل رخ داده است، از دید ناظران زمینی در فاصله بسیار نزدیک به یکدیگر قرار خواهند گرفت و در واقع یک مقارنه سیاره ای شکل خواهد گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۳:۰۰    
در پی تخریب رصدخانه ی تاریخی آرسیبو در پورتوریکو، چین قصد دارد امکان استفاده ی دانشمندان سرتاسر جهان از بزرگ ترین رادیوتلسکوپ جهان را فراهم کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۵    
افرادی که از خشکی یا ترک های کف پا رنج می برند می توانند با مواد طبیعی و گیاهی در خانه ماسک نرم کننده و زیبایی برای پاها تهیه کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۵    
دادستان های هلندی در بیانیه ای می گویند مدارک نشان می دهد آبان امسال، فردی حساب توییتر ترامپ را هک کرده است؛ بااین حال، کاخ سفید این ادعا را تکذیب می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۶    
مهران مدیری در ویژه برنامه شب یلدای دورهمی درباره ساخت فصل چهارم آن توضیح داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۵    
گوشی های سری آیفون 12 با استقبال فوق العاده بالایی از سوی کاربران مواجه شده اند و این موضوع افزایش 30 درصدی تولید آن ها را در پی داشته ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۰    
اخیرا یک افشاگر توئیتری در توئیتی به قیمت و مشخصات فنی موبایل رول شونده ال جی اشاره کرده که قرار است در نیمه اول 2021 معرفی شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۰    
تصاویر رسمی از گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا اخیرا منتشر و به این ترتیب، زبان طراحی هر سه آن ها مشخص شد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۱۵    
در حالی که شبکه 5G به تازگی در اختیار کاربران قرار گرفته و هنوز فاصله تقریبا طولانی تا استفاده اکثر مردم جهان از آن داریم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۶    
انجام فعالیت های ورزشی هیچ گاه به اندازه امروز راحت و آسان نبوده است، اما برای افرادی که چنین کارهایی را به صورت حرفه ای انجام می دهند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۶    
بر اساس اعلام آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای دوشنبه یکم دی در تمام مقاطع تحصیلی مشخص شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۶    
نیسان جزئیات قیمت گذاری لیف الکتریکی را اعلام کرد. بهای این خودرو هم اکنون از 31620 دلار شروع می شود که 20 دلار بیشتر از مدل سال پیش است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۰    
بانک مرکزی امروز (دوشنبه) نرخ رسمی 47 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 29 ارز کاهش و نرخ هفت ارز افزایش یافت. قیمت 11 ارز نیز ثابت ماند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با تشخیص وزارت بهداشت، پروازها به مقاصد انگلستان به مدت دو هفته تعلیق می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۱    
کالیفرنیا در هفته های اخیر به کانون شیوع ویروس کرونا در آمریکا تبدیل شده و موارد ابتلا در این ایالت روز شنبه از مرز 1.8 میلیون نفر عبور کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۱    
تیم فوتبال منچستریونایتد با برتری پُرگل خانگی مقابل لیدز به رتبه سوم جدول لیگ برتر جزیره صعود کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۱    
گوگل نسخه واقعیت افزوده 50 حیوان جدید را به بخش جست وجو افزوده است و شما می توانید این حیوانات را به صورت مجازی و در اندازه واقعی شان در محیط فعلی خود مشاهده کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۸:۲۱    
پلیس کنیا باور دارد عروس معروف قاتل در گروه تروریست های الشباب سعی دارد با کمک افراد نفوذی در دولت از دست قانون فرار کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۸:۱۵    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.2 ریشتر نصرآباد در استان خراسان رضوی را لرزاند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۸:۱۵    
کتاب فرزندم در سرزمین مجازی عنوان آخرین مجلد از سه گانه نشر معارف در حوزه سلامت کودک و نوجوان است که به تازگی روانه کتابفروشی ها شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۸:۱۵    
تاتنهام با شکست مقابل لسترسیتی دومین شکست متوالی را متحمل شد و به رده چهارم سقوط کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۸:۱۵    
آرش عزیزی خبرنگار سابق بی بی سی، اقدام به نگارش کتابی در خصوص زندگی نامه سردار شهید سلیمانی کرد. کتابی که اطلاعات تایید نشده فراوانی در آن یافت می شود
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۸:۱۲    
موبایل هایی که به بهترین سخت افزار ممکن مجهز هستند می توانند بسیار گران قیمت نیز باشند، این ترندی است که برای چندین سال متمادی مشاهده شده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۸:۱۲    
فرمانده انتظامی سنقروکلیایی می گوید بر اثر آتش سوزی در یک خانه باغ در این شهرستان، 2نفر جانشان را از دست داده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۸:۱۲    
مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران از شکستن رکورد تعداد معاملات بازار سرمایه در آذر ماه خبر داد و گفت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۸:۱۲    
در این مطلب ضرب المثل سرش پلو و زیرش سنگ قربانت شوم یگانه پسر را برای شما آورده ایم.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۵:۰۶    
مصرف پیاز از فواید و خواص بسیار بالایی برخوردار است، این صیفی التهاب را کاهش می دهد و با عفونت ها مبارزه می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۴:۰۶    
کمبود ویتامین دی در بدن دارای علائم و نشانه هایی است که هر فرد باید آنها را جدی گرفته و در صدد رفع آنها برآید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۳:۰۶    
کره ای که از دام های علفخوار به دست آمده باشد حاوی ویتامین K2 است که در مقایسه با نوع گیاهی آن، خطر حمله قبلی را کاهش می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۲:۱۲    
سطوح کلسترول با افزایش سن بالا می رود و از این رو، خطر ابتلا به بیماری قلبی افزایش می یابد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۵    
برخی از نوزادان از هنگام تولد موهای کم پشت و بسیار کمی دارند که باعث ایجاد نگرانی در والدینشان می شوند و والدین آن ها دائما از این ترس دارند که با بزرگسالی نیز همچنان موهای کودکشان کم بماند
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۶    
کودکان، معصوم ترین افراد هستند ، ولی در عالمگیری کرونا باید از نزدیک شدن به کودکانی که در مواجهه با شخص مبتلا به کرونا بوده اند بر حذر بود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۵    
می دانید چه چیزهایی را نباید در ماشین لباسشویی انداخت؟ آیا می دانید انداختن بعضی از لباسها در ماشین لباسشویی باعث آسیب به آن ها می شود؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۵    
ما در این مطلب قصد داریم برای شما عزیزان ترفندهای داشتن یک زندگی زناشویی عاشقانه را به اشتراک گذاریم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۲    
کولر گازی با شروع گرما و فرارسیدن روز های تابستان فعالیت خودش را آغاز می کند. می دانید که از این کالای با ارزش روز های گرم باید به خوبی مراقبت کنید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۶    
بیوک میرزایی از جمله بازیگرانی است که سال هاست در رادیو و تلویزیون فعالیت دارد و تقریبا در همه کارهایی که حضور داشته، توانسته ایفاگر شخصیت های سمپاتیک باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۵    
برخی از والدین برای مبارزه با بدغذایی کودک به اجبار به کودک غذا می دهند ما در این مطلب قصد داریم به بررسی تبعات غذا دادن اجباری به کودک بپردازیم
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۲    
روش شستن انواع تشک در خانه، کار وقت گیری است اما ارزشش را دارد. هدف از شستشوی تشک تنها رفع لکه ها نیست! سلامتی به عنوان اولویت زندگی یک موضوع غیر قابل انکار است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۶    
آزمایش انجام شده توسط دکتر برنتون هورداکر(Dr Brenton Hordacre) که محقق سکته مغزی در دانشگاه استرالیا است نشان می دهد ورود دوز های زیاد و تکرار شونده امواج مغناطیسی به مغز باعث افزایش فعالیت مغز شده و ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۵    
برای بسیاری از افراد پیش آمده است که همیشه نگران هستند و در بسیاری از موارد استرس دارند و نمی توانند استرس خود را کنترل کنند ما در این مطلب نکاتی را برای از بین بردن نگرانی و استرس برای شما عزیزان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۵    
کاهش چریی های دور کمر از بسیاری از شرایط پزشکی از جمله چاقی، بیماری های قلبی، سندرم متابولیک و ... جلوگیری می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۲    
بیرون آوردن زبان در نوزادان پدیده کاملاً شایعی است، ولی ظاهراً این کار برای بسیاری از والدین سوال برانگیز است. آیا بیرون آوردن زبان در نوزادان فقط یک واکنش غیرارادی ساده است!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۲    
به راحتی می توانید با کمی الکل سفید، لکه خودکار را از روی دیوار پاک کنید. چیزهایی که نیاز دارید، الکل سفید است و پارچه سفید تمیز و مقداری پنبه.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۶    
اختلالات غده تیروئید، تعداد زیادی از افراد را درگیر می کند، بدون این که آنها از این وضعیت اطلاعی داشته باشند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۵    
پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در حالی فینال لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کردند که نتیجه به دست آمده مطابق با آمار و اعداد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۲    
یک کاروان نظامی متعلق به تروریست های آمریکایی در جاده بین المللی ناصریه عراق هدف قرار گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۲    
میلاد محمدی و همبازیانش در خانه صدرنشین ژوپیلر لیگ بلژیک پیروز شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۴۵    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران از افزایش 36 درصدی حجم ورودی سدهای استان تهران از ابتدای آذرماه تاکنون خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۷    
برای اغلب افراد این مشکل پیش آمده است که در برخی مواقع روز احساس خستگی کنند و چرت بزنند، اما نمی دانند که نیاز واقعی بدن به چرت زدن و بهترین مدت زمان برای چرت زدن چند دقیقه است؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۷    
زمستان و سرما برای مومنینی که هر لحظه را فرصتی برای قرب به خداوند می دانند و از بلندای شبها برای بلندهمتی خود مدد می گیرند، فصل شکوهمند بندگی است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۷    
پس از اعلام سطح 4 هشدار از سوی وزارت بهداشت انگلیس در پایتخت این کشور، نیروهای پلیس بیشتری برای جلوگیری از خروج مردم از لندن در ایستگاه های قطار مستقر شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۲    
دیدار تیم های فوتبال برایتون و تیم قعرنشین شفیلد یونایتد در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس برنده نداشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۶    
نشریه تایم گیتانجالی رائو، 15 ساله را به عنوان برترین کودک سال 2020 معرفی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۷    
دادسرای عمومی و انقلاب تهران در پی مطرح شدن ادعاهایی پیرامون توقیف یک سریال شبکه خانگی اعلام کرد ادعاهای مطرح شده پیرامون توقیف این سریال از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران صحت ندارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۱    
رافائل لیائو مهاجم پرتغالی تیم میلان در دیدار مقابل ساسولو سریع ترین گل تاریخ 5 لیگ معتبر اروپا را به ثمر رساند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۱    
یک متخصص تغذیه در خصوص تغذیه مناسب در شب یلدا گفت: در شب یلدا باید تعادل و تناسب در مصرف مواد غذایی رعایت شود و شیرینی جات بهتر است که حذف شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۱    
نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عراق موفق شدند مسئول یگان بمب گذاری داعش در محور دیالی را در پایتخت این کشور شناسایی و دستگیر کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۶    
معاون بهداشتی وزیر بهداشت گفت: براساس پیش بینی ها، اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود و دورهمی ها قطع نگردد، اواخر دی و اوایل بهمن شاهد افزایش ابتلا و پیک جدیدی از بیماری کرونا خواهیم بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۷    
جنبش ضد واکسن چیست و چرا شکل گرفت؟