جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۸:۰۱May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 27 آذر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 آذر 1399 جام جم 2 آذر 1399 جام جم 3 آذر 1399 جام جم 4 آذر 1399 جام جم 5 آذر 1399 جام جم 6 آذر 1399 جام جم 7 آذر 1399 جام جم 8 آذر 1399 جام جم 9 آذر 1399 جام جم 10 آذر 1399 جام جم 11 آذر 1399 جام جم 12 آذر 1399 جام جم 13 آذر 1399 جام جم 14 آذر 1399 جام جم 15 آذر 1399 جام جم 16 آذر 1399 جام جم 17 آذر 1399 جام جم 18 آذر 1399 جام جم 19 آذر 1399 جام جم 20 آذر 1399 جام جم 21 آذر 1399 جام جم 22 آذر 1399 جام جم 23 آذر 1399 جام جم 24 آذر 1399 جام جم 25 آذر 1399 جام جم 26 آذر 1399 جام جم 27 آذر 1399 جام جم 28 آذر 1399 جام جم 29 آذر 1399 جام جم 30 آذر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۷    
تعداد بازدید : 267 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: تسنیم
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۷    
بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (چهارشنبه دهم دی ماه 99) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، 42 هزار ریال قیمت خورد و هر پوند انگلیس با افزایش 205 ریالی به قیمت 56 هزار و 877 ریال رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۸:۰۵    
طبق آیات قرآن کریم، خداوند دریا را در تسخیر انسان درآورده تا گوشت تازه و جواهرت را از دریا کسب کند و کشتی ها بر روی دریا به آسانی حرکت کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از فوت 134 بیمار مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به 54 هزار و 574 نفر رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۰:۱۰    
اگر به دنبال راهی برای رفع ریزش و رشد سریع مو هستید می توانید از بهترین محرک های طبیعی برای تحریک و افزایش رشد مو استفاده کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۲۳:۴۵    
سردی پاها در فصول گرم سال قابل قبول نیست و میتواند نشانه بیماری باشد که در این گزارش بیشتر به آن پرداخته شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۶    
10 ایالت آمریکا به اتهام نقض قوانین آنتی تراست از گوگل شکایت کرده و خواستار پرداخت غرامت و تجزیه بخش های آن شده اند. در این شکایت فیس بوک به همکاری با گوگل در این زمینه متهم شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۲    
داغ شدن یا سوزش کف پا معمولا به دلیل آسیب به عصب پاها می باشد اما این مشکل علل دیگری هم دارد که باید با انجام تست های مربوطه توسط پزشک تشخیص داده شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۷:۴۵    
برای انتخاب و ست کردن لباس کودکان نکاتی وجود دارد که والدین باید به آن توجه داشته باشند. در این مقاله با ما همراه باشد تا شما را با این نکات آشنا کنیم .
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۶:۴۵    
آویشن، گل گاوزبان، کاسنی، پونه، رزماری و نعناع و ... گیاهانی دارویی و پر از خاصیت هستند که اسم آنها را بسیار شنیده اید. اما کاربرد این گیاهان دارویی چیست؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۰:۴۵    
ایده های گرفتن عکس یادگاری از مراحل رشد فرزند و عکس از نوزادی بچه ها و چگونه از نوزادی کودکان عکس یارگاری بگیریم و بهترین عکس یادگاری از مراحل رشد فرزندان و مدل عکاسی از نوزاد و عکس از شیر خوردن بچه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۰    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 128 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 850 هزار تومان و قیمت دلار 25 هزار و 780 تومان است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۶    
کپسول دربردارنده ی خاک و سنگ های ماه با فرود در ناحیه ی مغولستان داخلی در چین، مأموریت پیچیده ی چانگ ای 5 را به پایان رساند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۱۵    
در دنیای بازی های ویدیوی این مدل با داشتن قدرت زیاد به کشش و سرعت بسیار بالا مشهور است و جایگزین مدل قبلی این شرکت در این بازی خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۱:۲۷    
مدیر کل مرکز واردات و امور مناطق آزاد ویژه گمرک ایران در بخشنامه ای به گمرکات اجرایی کشور در رابطه با تعیین تکلیف خودروهای در گمرک مانده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۰    
گروه خونی و سلامت رابطه مستقیم دارند، متخصصان بعد از بررسی های گسترده دریافتند که هر کدام از گروه های خونی در این مورد متفاوتند به طوریکه سوال می شود کدام بیماری برای کدام گروه خونی؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۹:۰۰    
یار غار به کسی گویند که رفیق گرمابه و گلستان باشد، غم دوست او را متالم و شادیش او را مسرور و مبتهج کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۸:۴۲    
معاون بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مساعد بودن حال عمومی 3 مجروح عملیات پلیس خمین در درگیری با سارقان مسلح خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۱:۰۶    
باقالی دارای فواید زیادی است، اما افراد باید در خرید آن ها از گاری های غیر مجاز به علت وجود بیماری های گوناگون دقت کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۱:۰۶    
ویتامین دی یکی از ویتامین های ضروری برای سلامت بدن شماست. مقادیر کم این ویتامین شما را در معرض خطر ابتلا به عفونت، افسردگی و کاهش تراکم استخوان قرار می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۰:۰۶    
مطالعات جدید محققان دانشگاه کالیفرنیا نشان می دهد اشعه ماوراء بنفش خورشید انتقال و انتشار ویروس جدید کرونا را کاهش می دهد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۹:۱۲    
نتایج یک نظرسنجی آنلاین نشان می دهد که افراد بیشتر در چه مکان هایی به کروناویروس مبتلا شده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۵:۰۰    
با اعلام دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال، آیین اختتامیه این رویداد ادبی از شبکه چهار سیما پخش می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۴:۲۱    
فروش سهام عدالت مدتیست که متوقف مانده، اما این سهام بلوکه شده مردم چقدر ارزش دارد؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۴:۲۱    
غلامعلی حداد عادل می گوید: شرایط کرونایی از جهتی موجب توقف کلاس های حضوری شد، اما در دیگری به روی آموزش فارسی در جهان و به روی ما باز شد و آن جدی گرفتن فضای مجازی بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۶    
“کوکو برنج” یکی از کوکوهای ساده و خوشمزه می باشد که به راحتی می توانید آنرا به صورت فوری و در کمترین زمان تهیه کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۰:۵۷    
روسیه طی دو سال آتی نمی تواند از نام، پرچم و سرود خود در مسابقات قهرمانی جهان استفاده کند و از حضور در دو رقابت المپیک بعدی محروم شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۲    
با استفاده از چند ترفند ساده و کاربردی می توان هوای داخل منزل را از آلودگی های موجود پاکسازی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۲    
بیشترین درصد افراد مبتلا به کمردرد مربوط به عوامل و عادت های نامناسب روزانه مانند نوع خوابیدن است. در این گزارش به مهم ترین عادت های نامناسب روزانه و راهکارهای درمانی درد کمر اشاره می کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۲    
آغاز روز با یک وعده صبحانه بسیار کوچک می تواند احساس گرسنگی در ادامه روز را به همراه داشته و در نهایت به پرخوری در وعده های غذایی ناهار و شام منجر شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۳۶    
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از شناسایی و دستگیری سارقان مسافرکش نما با اعتراف به 20 ققره سرقت خبر داد و گفت: با تلاش کارآگاهان همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۳۶    
فرماندار قشم گفت: حادثه آتش سوزی روستای سلخ که در اثر اتصال باتری قایق صیادی در دست تعمیر رخ داده بود دقایقی پیش مهار شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۳۶    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری عاملان قمه کشی و شرارت در آبشناسان شهرستان رباط کریم خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۳۶    
جانشین انتظامی استان همدان با اشاره به کشف جسد 2 عضو یک خانواده تویسرکانی در شب گذشته گفت: پیگیری و تجسس عوامل و کارشناسان پلیس در خصوص بررسی ابعاد این حادثه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۳۶    
برخورد خودرو تانکر حامل سوخت با خودرو سواری منجر به معلق ماندن خودروی تانکر همچنین مصدومیت راننده شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۳۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام پایان آواربرداری در پی انفجار گاز در روستای علی آباد پاکدشت از کشته شدن2 نفر و مصدومیت 5 نفر خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۳۶    
فرمانده انتظامی آبادان از انهدام اعضای یک باند 4 نفره سرقت به عنف خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۳۶    
با وجود روند نزولی شاخص بورس در هفته اخیر، امکان دارد در هفته آینده روند شاخص بورس بهتر شود؟ آیا شاخص بورس یک روند مثبت را در پیش خواهد گرفت؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۳۶    
خوردن گوشت مرغ فاسد و ناسالم موجب مسمومیت غذایی می شود بنابراین هنگام خرید مرغ سالم باید به نکات مهمی از جمله تاریخ تولید، رنگ و بوی آن توجه کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۷:۰۰    
یک متخصص تغذیه با اشاره به اهمیت مصرف کربوهیدرات ها، گفت: کربوهیدرات ها در افزایش جذب پروتئین و تقویت سیستم ایمنی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و حذف آنها از وعده های غذایی غلط است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۲:۰۰    
گرچه تلاش کشورها برای ساخت دارو درمانی کرونا طی یک سال گذشته از همه گیری این ویروس به ساخت واکسن منجر شده، اما آنچه که متخصصان در کشورهای مختلف به آن رسیده اند و سازمان بهداشت جهانی آن را تایید کرده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۰:۲۱    
مدیر گروه پزشکی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: با 30 دقیقه ورزش روزانه، سیستم ایمنی بدن در مقابله با هر نوع بیماری بویژه ویروس کرونا تقویت خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۳:۵۷    
امروز طرز تهیه یه سالاد خوشمزه مرغ و کرفس رو براتون میذارم تا درستش کنین و از طعم و تردی کرفسش لذت ببرین.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۳:۲۷    
در این مطلب طرز تهیه سوپ زنجبیل را به شما آموزش می دهیم؛ یک غذای عالی برای تقویت سیستم ایمنی بدن. با ما همراه باشید
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۳:۲۷    
کمرویی کودکان یکی از دغدغه های مهم والدین است. در مورد این عارضه باید گفت این کودکان اغلب متعلق به پدر و مادر کمرو هستند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۳:۲۱    
ترشی شور مخلوط یکی از این ترشی هاست که علاوه بر خوشمزه بودن، درست کردنش راحت است و زحمت زیادی ندارد تنها کافیست چند نکته ظریف که در تهیه این ترشی نقش بسیار مهمی دارند را رعایت کنید
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۳:۱۵    
در ماه دوم بعد از زایمان ، قد و وزن نوزاد دوماهه بررسی می شود . نوزاد شما اگر سریعتر یا آرامتر از دیگر نوزادان رشد می کند جای نگرانی نیست مگر اینکه مغایر با استاندارهای رشد طبیعی تعیین شده باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۳:۱۵    
وقتی هوا خنک می شود، یکی از بزرگ ترین لذت ها خوردن یک کاسه آش داغ و خوشمزه است. تا به حال طرز تهیه انواع آش ها را به شما آموزش دادیم. با طرز تهیه آش قلیه گیلانی با ما همراه باشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۳:۱۵    
آیا بعضی اوقات از رسوبات سبز روی کاشی هایتان رنج می برید؟ آزار دهنده است زیرا به نظر نمی رسد! با این حال این یک مشکل شایع در پاییز و زمستان است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۳:۰۶    
وظایف مرد در زندگی مشترک بسیار حائز اهمیت است، اگر مردان از وظایف خود در رابطه زناشویی بی اطلاع باشند قادر به فراهم کردن خوشبختی برای خود و همسرشان در زندگی نخواهند شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۳:۰۰    
سخنگوی وزارت بهداشت تغذیه صحیح را عاملی برای مقابله با بیماری های ویروسی خواند و گفت: با افزایش مقاومت سیستم ایمنی بدن می توان از ابتلا به کرونا جلوگیری کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۲:۳۶    
خوراک لوبیا را می توانید در وعده های اصلی شام و ناهار و یا به عنوان یک میان وعده سرو کنید. خوراک لوبیا را هم با لوبیا قرمز و هم لوبیا چیتی درست می کنند
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۲:۲۷    
احساس سوزش و گزگز در کف پاها و داغی پاها بسیار ناخوشایند است که امروزه اکثر افراد در هر سن و سالی و در هر موقعیت جغرافیایی به آن مبتلا می شوند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۲:۲۱    
پیتزا چیکن آلفردو یکی از خوشمزه ترین پیتزاهای تهیه شده با گوشت سینه مرغ و سس آلفردو است. امیدوارم از این دستور استفاده کرده و لذت ببرید!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۲:۱۵    
تا چه اندازه با چیستان ها آشنا هستید ؟ هوش شما برای حل معماهای ریاضی چقدر است ؟ خود را بیازمائید. معما و چیستان زیر را بخوانید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۲:۱۵    
کابینت های آشپزخانه، فیلتر تهویه، هود و البته سطح اجاق گاز، بیشترین قسمتهایی هستند که تحت تاثیر این مشکل قرار می گیرند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۷    
. ترکیب تن ماهی و ذرت همیشه دلچسب است و پیتزا تن ماهی خوشمزه هم از این قضیه مستثنا نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۷    
جدیدترین محصول سنت آگاتا یک سوپرخودرو 759 اسب بخاری با نام لامبورگینی SC20 است که بدون سقف و شیشه جلو قابلیت استفاده چه در پیست های اتومبیل رانی و چه به صورت استفاده شهری را دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۷    
دندانی که ابتدا در می آید زودتر می افتد دندان های شیری کودکان باعث می شوند تا کودک بتواند بهتر صحبت کند و غذاهایش را بجود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۷    
یک مشاور خانواده در خصوص چگونگی ارتباط مناسب والدین با کودکان 4 تا 7 ساله توضیحاتی داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۷    
باغ ملک آباد مشهد از باغ های معروف آستان قدس رضوی است و داخل آن از طراحی دکوراسیون فوق العاده ای برخوردار است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۷    
امروزه به علت آلودگی های موجود خیلی از مواد غذایی و سبزیجات ارگانیک نیستند ولی می توان خیلی از سبزی ها را در آپارتمان و خانه خود کاشت و با اطمینان مصرف کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۱    
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: 20 واحد صنفی در این شهرستان پلمپ شد .
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۱    
مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه: انحراف و برخورد پراید با تیر چراغ برق 7 مصدوم بجا گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۱    
قاضی مجتمع قضایی کارکنان دولت سرانجام پس از برگزاری 5جلسه دادگاه رأی خود را درباره 18متهم سقوط هواپیمای ای تی آر شرکت آسمان که در مسیر تهران-یاسوج و در ارتفاعات دنا سقوط کرده بود صادر کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۱    
در روزگار قدیم ساعت و رادیو و تلویزیون نبود که مردم هر وقت دلشان خواست بفهمند ساعت چند است. ماه رمضان که می شد، نبودن ساعت و رادیو و تلویزیون بیشتر معلوم می شد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان درخصوص مصالحه پرونده قتل در تاکستان پس از 18 سال توضیحاتی را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۱    
در شروع هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، آلومینیوم اراک مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۱    
دیدار 2 تیم نساجی مازندران و مس رفسنجان که عصر امروز پنجشنبه در قائمشهر برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهمان پایان یافت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۱    
رئیس جمعیت هلال احمر اردکان گفت: حادثه امروز در محور خرانق - ساغند در شهرستان اردکان دو کشته و یک مصدوم داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۱    
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: پرواز شماره 038 شرکت هواپیمایی کاسپین از تهران به مقصد شیراز بدلیل نقص فنی در اصفهان به زمین نشست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۱    
شهید مدافع سلامت علی صفرلو در بخشی از وصیت نامه خود گفته است: در هر لباسی که هستید مهم نیست، فقط کارهای تان را رنگ خدایی کنید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۱    
ازدواج اسلامی سبب میشود زوجین قوانین و قاعده های اسلامی را رعایت کنند . ازدواج اسلامی باعث میشود از همسر خود توقع داشته باشیم با معیارهای اسلام همسو باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۱    
در مورد یو اس اس سان فرانسیسکو با وجود رخداد سانحه در اعماق آب، مابقی اجزای بدنه فشار را به خوبی توزیع کرده و از غرق شدن زیردریایی جلوگیری به عمل آوردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۱۵    
ناوک، بلپرون یا میگو طلایی از گیاهان همیشه سبز با گل های صورتی یا قرمز است که روش نگهداری بسیار آسانی دارد و می توانید در منزل از این گیاه مراقبت کنید و لذت ببرید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۱۵    
فرمانده انتظامی کارون از دستگیری 12 نفر از عاملان تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی در این شهرستان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۱۵    
پس از کشف دو جنازه از یک گاوداری حوالی روستای مرادآباد در شهرستان تویسرکان، ظهر امروز سومین جنازه پیدا شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۱۵    
در اثر برخورد دو دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی در بلوار امامت مشهد، 15 سرنشین این دو وسیله نقلیه مجروح شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۱۵    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل مسلح فراری و تحت تعقیب مراجع قضایی استان کرمان پس از 9 ماه فرار در شهرستان دلگان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۱:۱۵    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: کارگری که به مدت دو شبانه روز در یک مخزن زیرزمینی سوخت گرفتار شده بود، با تلاش آتش نشانان نجات یافت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۰:۳۰    
گل، نماد زیبایی و ظرافت است و سال هاست این هدیه از سوی مردان برای بیان احساسات نسبت به بانوان استفاده می شود اما خود مردان تمایل زیادی به دریافت گل به عنوان هدیه ندارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۰:۲۱    
بسیاری از خانم های ایرانی اقدام به تهیه آبغوره در خانه می کنند،بعد از تهیه آبغوره نکته ای که حائز اهمیت می باشد نگهداری آن است زیرا آبغوره فاسد موجب خطراتی مانند مسمومیت و ابتلا به سرطان می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۹:۲۱    
چسب Mod Podge کاربردهای زیادی دارد، از جمله چسباندن عکس روی شیشه و ظروف و ... . برای خرید این چسب باید هزینه ی زیادی پرداخت کنید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۹:۱۲    
این نوشیدنی خوشمزه را در خانه درست کرده و از خواص هندوانه که حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی وآنتی اکسیدان ها است، بهره مند شوید
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۸:۳۰    
کودک در سن 2 سالگی هر روز با کلمات تازه ای آشنا شده و به مرور مهارت های گفتاری را کسب می کند. او با زبانی ساده سخن می گوید و عبارت های تک کلمه ای فراوانی به زبان می آورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۱    
استان کردستان یکی از مناطق زیبای کشور با طبیعتی بکر است که هر نقطه از آن حال و هوای خاص خودش را دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۱    
بوی بد پا و کفش اغلب افراد را آزار می دهد و آن ها از چگونگی از بین بردن بوی بد پا و کفش اطلاع ندارند، در ادامه با بهترین محلول ها و روش فوری برای از بین بردن پا آشنا می شوید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۱    
سیر به عنوان یک گیاه علفی شناخته می شود اما در واقع سیر خوراکی پیاز گیاه سیر است که طعم خاص و قوی ای نزدیک به طعم پیاز خوراکی دارد. از سیر برای پخت انواع غذا و گاهی برای اهداف دارویی استفاده می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۷:۳۰    
کروسان یا کروسانت یکی از نان های مخصوص و پر طرفدار فرانسوی است که با مغزهای متنوعی تهیه می شود
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۷:۲۱    
خمیر اسلایم یا خمیر جادویی، یک وسیله بازی برای کودکان می باشد. که به خاطر رنگ های شادش بسیاری از کودکان را ترغیب به استفاده از آن میکند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۷:۰۶    
کرم هلو دسری بی نظیر که شما و مهمانانتون از خوردن آن لذت خواهند برد. در ادامه به دستور تهیه این دسر خوش طعم توجه فرمائید:
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۷:۰۶    
کتاب دنیای زبان به بررسی 190 مورد از گناهانی که توسط زبان انجام می شود پرداخته است
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۷:۰۰    
رییس شانزدهمین کنگره اورژانس ها و بیماری های شایع طب کودکان گفت: کرونا به کودکان هم رحم نمی کند. موارد فوتی بر اثر این بیماری در کودکان نیز داشته ایم و حتی نوزاد کمتر از 28 روز هم در بین جانباختگان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۷    
رئیس انجمن ملی پزشکان بیمه های درمانی گفت من فکر نمی کنم تعطیلات 25 روزه کاهش قابل توجهی در آمار سرایت کرونا و تلفات آن ایجاد کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۷    
به نظر مورخان، حکومت های مسلمانان در این منطقه نسبتا بی خطر بودند. اگر یهودیان یا مسیحیان منطقه نمی خواستند به اسلام بگروند، به شرط پرداخت جزیه یا خراج، مجاز بودند دین خود را نگه دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۷    
نخستین هلدینگ سلامت کشور با هدف سرمایه گذاری در حوزه خدمات پزشکی و درمان و سایر شرکت ها در بازار سرمایه با موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی، تا نیمه بهمن ماه آماده پذیره نویسی می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۷    
مرد زندانی که به اتهام سرقت و قتل هم سلولی اش به قصاص محکوم شده بود سرانجام با جلب رضایت خانواده مقتول پس از 17 سال از مجازات مرگ رهایی یافت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۷    
نیروی دریایی آمریکا قصد دارد مجموعه ای از تسلیحات مختلف را در طول ساحل غربی و طی دوره ای 7 ساله آزمایش کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۱    
وزارت امور اسلامی عربستان سعودی، دستور به برکناری 100 خطیب و امام جماعت مساجد به جرم عدم همراهی با تروریستی خواندن اخوان المسلمین ، داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۱    
همه گیری کرونا موجب شده است خانواده های نظامیان آمریکایی هم نیازمند دریافت کمک های غذایی شوند.
  • ۱