شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۰:۰۷Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 12 آذر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 آذر 1399 جام جم 2 آذر 1399 جام جم 3 آذر 1399 جام جم 4 آذر 1399 جام جم 5 آذر 1399 جام جم 6 آذر 1399 جام جم 7 آذر 1399 جام جم 8 آذر 1399 جام جم 9 آذر 1399 جام جم 10 آذر 1399 جام جم 11 آذر 1399 جام جم 12 آذر 1399 جام جم 13 آذر 1399 جام جم 14 آذر 1399 جام جم 15 آذر 1399 جام جم 16 آذر 1399 جام جم 17 آذر 1399 جام جم 18 آذر 1399 جام جم 19 آذر 1399 جام جم 20 آذر 1399 جام جم 21 آذر 1399 جام جم 22 آذر 1399 جام جم 23 آذر 1399 جام جم 24 آذر 1399 جام جم 25 آذر 1399 جام جم 26 آذر 1399 جام جم 27 آذر 1399 جام جم 28 آذر 1399 جام جم 29 آذر 1399 جام جم 30 آذر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۶    
برنا، رئیس اداره محیط زیست تهران: در پیگیری های انجام شده، هیچ اثری از رد تمساح دیده نشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۷    
طی سال های آغازین جنگ جهانی اول شرکت های هوانوردی و طراحان برجسته تصمیم به حذف محدودیت های پرنده های آب نشین گرفتند تا از این طریق موفق به افزایش ضریب موفقیت این محصولات در میدان نبرد شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۱:۲۷    
با رنگ کردن خانه بوی رنگ تا مدت ها در محیط منزل باقی می ماند. یکی از راههای موثر برای خلاصی از بوی رنگ در خانه باز گذاشتن پنجره ها و روشن کردن شمع در خانه است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۷    
شهید فخری زاده چه ویژگی داشت و دشمن از ایشان چه تصویری داشت که چنین امکانات و تجهیزاتی را هزینه می کند تا ایشان را به شهادت برساند؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۵:۰۵    
دانشمندان از پیاز با عنوان نوعی ابرغذا یاد می کنند که در صورت مصرف روزانه میتواند نتایج شگفت آوری را در بدن ایجاد کند. در این مطلب 7 فایده پیاز را برای شما بازگو می کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۶    
طبیعت پاییزی بهشهر مازندران در نزدیکی به فصل زمستان را مشاهده می کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۶    
آخرین رمان میچ آلبوم با نام در حسرت دست هایت توسط انتشارات کتابستان معرفت قم منتشر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۲۲    
پیامبر(ص) فرموده اند: این گفتار مرد به همسرش که تو را دوست دارم هرگز از قلب زن بیرون نخواهد رفت. بنابراین محبت کلامی راهی برای ایجاد محبت بین همسران است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۳:۰۸    
مصرف برخی از مکمل ها و مواد خوراکی باعث تسریع بهبودی شما در برابر ویروس کرونا می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۲۹    
ریزش تعداد کمی از مو در طول روز امری طبیعی است، اما کچلی و ریزش مو بیش از حد نگران کننده میباشد، استفاده از بعضی از دارو ها میتواند سبب ریزش بی اندازه مو شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۲۴    
تزریق مزوژل یکی از کم خطرترین روش درمانی برای مشکلات پوستی اطراف چشم است که با افزایش سن به وجود می آید و ماندگاری آن یک سال می باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۸    
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از سبقت گرفتن تعداد روستاهای متصل به اینترنت از روستاهایی که سیگنال صداوسیما دریافت می کنند، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۴    
سخنگوی وزارت بهداشت از فوت 347 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: با این حساب مجموع جانباختگان کرونا در کشورمان به 49695 نفر رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۶    
زمین لرزه ای به بزرگی پنج و دو دهم به مقیاس ریشتر نیکاراگوئه را لرزاند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۵    
این روزها که تب کاهش وزن بالا گرفته، بیشتر خانم ها به دنبال مواد غذایی ای با سبوس کامل هستند و حتی عده ای سبوس را جداگانه می خرند و در غذاهایشان استفاده می کنند تا از خواص آن بهره ببرند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۵    
در این مطلب قصد داریم به معرفی خواص عسل بپردازیم و تاریخچه عسل را مورد بررسی قرار دهیم. تاریخچه استفاده از عسل طبیعی همراه با تاریخ خلقت بوده و تقریباً در هر فرهنگی می توان شواهد بهره گیری از عسل را ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۵    
گزنه (Urtica dioica) به دوصورت گزنه معمولی و گزنه باغی وجود دارد. خواستگاه بومی این گیاه در اصل از شمال اروپا و آسیای شمالی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۵    
تمر هندی یک میوه شیرین و بسیار خوش طعم است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است، در ادامه از تمام خواص و مزایای تمبر هندی مطلع خواهید شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۵    
در این مطلب ضرب المثل شاید آفتاب نخواهد نصف شب طلوع کند را برای شما آورده ایم. با این خستگی زیاد، نکند صبح زود نتوانم از خواب بیدار شوم و نماز صبحم قضا شود. سرش را از زیر لحاف بیرون آورد
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۵    
سومین شکست متوالی تیم شارلروا با حضور کاوه رضایی و علی قلی زاده ثبت شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۶    
هوای مه آلود در جنوب پایتخت منجر به دید ناکافی راننده و سقوط خودرو در داخل کانال آب شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۶    
یک متخصص تغذیه گفت: مصرف برخی از مواد غذایی به عنوان چربی سوزهای طبیعی عمل کرده و باعث لاغری و کاهش وزن خواهند شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۶    
گیاه پپرومیا ابلق گیاه زینتی است که طرفداران زیادی دارد و می توان از آن در تزیینات خانه استفاده کرد برای نگهداری از این گیاه دانستن این شرایط لازم است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۱    
یک روانشناس گفت: تا قبل از سن 8 تا 10 سالگی نباید کودکان را در خانه تنها گذاشت چراکه برای آن ها صدمه های جسمی و روحی و روانی زیادی در پی دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۸:۴۶    
مدیر انتشارات کتابستان معرفت از برخورد چند گانه با کتاب هایی که برای دریافت مجوز، راهی اداره کتاب می شوند، گلایه کرد و گفت: ناشران حساس تر از ارشاد عمل می کنند؛ چرا که دوست دارند کتابشان منتشر شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۵:۲۵    
متخصص طب فیزیکی با تأکید بر اینکه در یک سوم افراد ممکن است دردهای عضلانی جزء اولین دردها و درواقع شروع علامت های ابتلا به کرونا باشد، عنوان کرد: معمولا این دردها مدتی دو هفته ای دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۲:۲۶    
ساختار خانواده به عنوان نخستین مامن فرزندان چه نقشی در مدیریت بحران و پیشگیری از وقوع مخاطرات رفتاری مرتبط با ایدز دارد، پرسشی که روانشناسان درباره آن اظهارنظرهای خوبی ارائه کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۰:۳۲    
نرگسی یکی از غذاهای رژیمی و مفید می باشد. که می توانید آن را در وعده ی غذایی خود بگنجانید. افرادی که اسفناج دوست دارند. عاشق این غذا می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۱    
می توانید این مقاله را به عنوان نقطه آغازی برای تصمیم گیری های خود در مورد چالش های اخلاق حرفه ای در علوم کامپیوتر مدنظر داشته باشید و از آن استفاده کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۱۰    
صنایع کشتی سازی تایوان بعد از عدم موفقیت این کشور در خرید شناورهای زیر سطحی از منابع خارجی ساخت زیر سطحی به صورت بومی را آغاز کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۵    
نتایج یک بررسی نشان می دهد: بیماری کووید-19 در برخی از مبتلایان می تواند آسیبی به ریه ها وارد کند که تنها با عمل پیوند ریه ادامه حیات بیمار ممکن خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۷    
برای درمان سوء هاضمه راهکارهای خانگی از جمله خوردن وعده های غذایی کوچک اما به تعداد بیشتر، ورزش منظم، انجام تمرینات تنفسی و کاهش استرس موثر هستند که همگی از جمله درمان های طبیعی به شمارمی روند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۹    
طی سال های گذشته صنعت خودروسازی سرمایه گذاری عظیمی بر روی کامیون های دیزلی انجام داده و همین موضوع سبب شده که میزان انتشار گازهای گلخانه ای کامیون های دیزلی مدرن نسبت به گذشته به میزان قابل توجهی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۸    
یک روانشناس درباره چند راهکار برای سرگرمی سالمندان در دوران قرنطینه، توضیحاتی داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۲    
بازیگوشی پسر بچه مهابادی، او را همراه با خانواده اش به ایستگاه آتش نشانی کشاند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۲    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، جمع با واکنش جدی و آمیخته با قاطعیت آقا روبه رو می شود: نه! بر نمی دارم! حرف ماسک است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۱    
انتخاب یک سبک زندگی سالم و رعایت برخی نکات به ظاهر ساده بهداشتی در زندگی روزمره تاثیر بسیاری در جلوگیری از بیمار شدن دارد، همچنین رازهای ساده ای برای پیشگیری از بیمار شدن وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۴    
سه زن جوان که با راه اندازی یک مطب لیزر درمانی در شرق تهران اقدام به انجام کارهای زیبایی می کردند از سوی پلیس دستگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۸    
سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سال های اخیر گام های بزرگی در زمینه خود کفایی نظامی و تسلیحاتی با طراحی و و تولید انواع خودروهای نظامی اعم از زرهی و غیر زرهی برداشته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۷    
شرکت بنتلی از روکش های پشمی فوق العاده برای مدل های Bentayga، Flying Spur و Continental GT رونمایی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۸    
رصدخانه آرسیبو در پورتوریکو به صورت شبانه درون خود فرو ریخت. این فاجعه به علت اختلال در عملکرد دو کابل این تلسکوپ در ماه های گذشته از سوی مهندسان پیش بینی شده بود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۷    
پلیس نیجریه 10 نفر، از جمله چهار کودک، چهار زن باردار و دو زن دیگر را از یک کارخانه تولید نوزاد نجات داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۳:۲۹    
دولت برنامه عرضه مابقی سهام خود در بانک ها را دارد و قطعا از سهم های گروه بانکی حمایت هایی خواهد شد .
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۳:۲۹    
فیلم سینمایی بیست کووید با فیلمنامه ای از رضا مقصودی و با حمایت بنیاد سینمایی فارابی در مرحله نگارش فیلمنامه است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۳:۲۹    
سرعت شارژ شدن باتری با میزان برقی که توسط شارژ از منبع برق (معمولا یک پریز) به تلفن وارد می شود تعیین می گردد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۷    
خواننده پاپ گفت: ما آمادگی خودمان را برای برگزاری کنسرت آنلاین اعلام می کنیم ولی باید کسی که دلسوز موسیقی است بیاید و تهیه کنندگی کار را بر عهده بگیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۹    
در شرایطی که ویروس کرونا سراسر کشور را تحت تأثیر خود قرار داده و محدودیت های هوشمند کرونایی برای تردد خودروها اعمال می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۹    
سوینا در آستانه سالروز درگذشت علی حاتمی، نسخه ویژه نابینایان فیلم سینمایی مادر را با صدای احترام برومند منتشر می کند. ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۴    
فولکس واگن ID.3 در ماه اکتبر توانسته 10.590 دستگاه در 27 بازار اروپایی به فروش برساند. رتبه بعدی در اختیار رنو زویی با فروش 9778 دستگاه است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۸    
کتاب و اندیشه پویشی برای دعوت به کتابخوانی است که با معرفی کتاب های ارزشمند، آنها را در فضای مجازی نقد و بررسی می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۳    
نایب رئیس اول مجلس با اعلام اهمال سازمان بورس در انجام وظایف ، فهرست متهمین در بازارگردانی سهام را به رئیس قوه قضائیه ارسال کرد و خواهان رسیدگی و برخورد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۳    
در نظرسنجی جدید رسانه ملی شبکه سه بیشترین و شبکه افق کمترین مخاطب سیما را داشته اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۳    
عبدالله اسکندری چهره پرداز سینما و تلویزیون ایران به تازگی درگیر ویروس کرونا شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۳    
اوج شگفتی معماری ایرانی در طراحی و عملکرد کبوترخانه ها تبلور یافته است که در نوع خود جالب و نشان از نبوغ ایرانیان دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۳    
فیلم درس های فارسی به عنوان نماینده سینمای بلاروس در جوایز اسکار 2021 انتخاب شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۳    
موتورسیکلت Royal Enfield Himalayan برای اولین بار در سال 2016 وارد بازار شد و از آن زمان تاکنون بارها و بارها مدل های مختلفی از خود را روانه بازار کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۲    
شرکت فنلاندی کاناتو سیستم های گرمایشی پیشتاز است، در اوایل این ماه سیستم چراغ های جلویی را ارائه کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۶    
ایلان ماسک، بنیان گذار و مدیر عامل شرکت SpaceX اظهار داشت بسیار مطمئن است که SpaceX افراد را در سال 2024 به سمت سیاره مریخ پرتاب خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۱    
فعالان فضای مجازی پاک در یک نشست هم افزایی، نبود وفاق ملی در سیاستگذاری برای پیام رسان های بومی را یکی از دلایل عدم موفقیت این کسب و کارها عنوان کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۱    
تیم میوندالن در حالی به تساوی یک بر یک رسید که سوشا مکانی از زمین مسابقه اخراج شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۱    
سامسونگ از جدول تاریخ به روزرسانی اندروید 11 در محصولات خود رونمایی کرده که این گوشی ها از پرچمداران این شرکت هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۷    
کارشناسان ترفندی را در واتس آپ معرفی کردند که با انجام آن می توان فهمید چه کسی شماره شما را ذخیره کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۷    
وزیر دفاع استرالیا اعلام کرده که این کشور با آمریکا در پروژه ای مشترک قصد تولید موشک های کروز ابرفراصوت دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۷    
با وجود آن که شیوع ویروس کرونا بر بخش های مختلفی از اقتصاد و شرکت ها آسیب رساند اما به نظر می آید که اکنون پس از گذشت بیش از یک سال استارت آپ ها توانسته اند قدرت دوباره ای بگیرند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۰:۳۵    
در جریان تمرین ریکاوری امروز استقلال، خبر خوبی میان آبی ها دهان به دهان می چرخید که پس از توقف تلخ مقابل پیکان و البته مصدومیت مسعود ریگی، اندکی باعث افزایش روحیه آن ها شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۴    
سازمان بورس اوراق بهادار تهران یک اطلاعیه مهم درخصوص نحوه دریافت سفارش در مرحله پیش گشایش معاملات بورسی منتشر کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۸    
فدراسیون جهانی وزنه برداری اعلام کرد مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان به صورت حضوری در کشور عربستان سعودی برگزار می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۸    
با تصمیم هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال، مسابقات لیگ برتر این رشته از 26 آذر آغاز می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۸    
از سوی کمیته داوران، اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال مشخص شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۳    
جست وجو در اینترنت در ظاهر به نظر ساده می آید، اما اگر اصول و ترفندهای آن را بدانید، سریع تر به نتیجه می رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۳    
لایپزیش در دیدار تماشایی از هفته پنجم لیگ قهرمانان مقابل باشاکشهیر در واپسین دقایق به پیروزی دراماتیک دست یافت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۳    
محصولات قدرتمند این خودروساز کره ای با پلتفرم E-GMP می توانند کمتر از 3.5 ثانیه سرعت 100 کیلومتر بر ساعت را تجربه کنند و حداکثر سرعتی برابر 260 کیلومتر بر ساعت خواهند داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۵:۱۰    
ندانستن خواص هسته بسیاری از میوه ها باعث می شود تا استفاده کنندگان به چشم زباله و دور ریز به آن نگاه کنند و از نقش درمانی آن غافل بمانند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۴:۰۸    
اختلال در حس بویایی یکی از علائم کروناست البته زمان برگشت این حس در بیماران متفاوت است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۳:۰۵    
پژوهشگران آمریکایی سعی دارند با استفاده از یک فناوری ابداع شده برای ژن درمانی، نوعی اسپری بینی ارائه دهند که می تواند از ابتلا به کروناویروس پیشگیری کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۲:۰۵    
پروفسور سارا گیلبرت (Sarah Gilbert) محققی است که توانست واکسن کروناویروس دانشگاه آکسفورد که چندی پیش موثر بودن آن در جلوگیری از بیماری کووید-19 اعلام شد را طراحی کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۳۲    
آش دوغی ،مربوط به قوچان در استان خراسانه،آش بسیار خوشمزه و ساده ایه و برای یک عصرانه یا شام سبک فوق العاده است. نوش جان
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۳۲    
دیگه ترشک و ترشی و آلوچه رو هرگز از بیرون تهیه نکنید چون این ترشک خوشمزه ترین ترشک دنیاست هم سالمه و هم اورگانیک و بهداشتی چون خودتون در منزل تهیش میکنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۳۲    
متأسفانه یکنواختی در زندگی زن و شوهرهای ایرانی بسیار وجود دارد و هیچکدام حاضر نیستند، تغییر همراه با هیجان در زندگی خود بوجود بیاورند و یک جورایی از سر تکبر و یک دندگی از سر خویش پس می زنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۰۵    
دزدان هم بین خودشان سلطان دارند ؛ سلطان هایی که در هر شاخه برای خود سرآمدی هستند. کسوت، مهارت، تعداد سرقت و سابقه حبس از آنها سلطان ساخته و بین هم مسلک هایشان دارای رتبه و اعتباری هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۲    
راز خوشمزه شدن “مرغ سوخاری رستورانی” لذیذ و دلچسب در مرینیت کردن یا همان مزه دار کردن مرغ با انواع ادویه ها و پوشاندنش با تکه های نان است
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۱۱    
امسال، رکورد بالای مرگ و میر، سفت و سخت دست کروناست. چنان جان می گیرد و جلو می رود که خیلی ها یادشان رفته هر ساله و با ورود به فصل سرما، بحث داغ روز ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۱:۰۵    
25 سال را تمام کرده و فردا وارد 26 سالگی می شود اما هنوز همان مهربانی و صداقت بچگی هایش را می توانی در صدایش بشنوی.امیرمحمد متقیان سال های زیادی است در کنار عمو پورنگ برای بچه ها برنامه اجرا می کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۰:۵۰    
همسر یک شهید مدافع حرم به حاج قاسم گفت: وقتی وسایل همسرم را آوردند، یک انگشتر اضافه بین آن ها بود که می دانستم قبلا همسرم چنین چیزی نداشته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۰:۳۵    
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: فقط مکمل های دارویی که برای درمان کرونا موثر هستند، در داروخانه به فروش می رسند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۰:۳۵    
وزیر بهداشت گفت: 16 میلیون و 800 هزار واکسن کرونا از مجموعه کوواکس سازمان بهداشت جهانی پیش خرید کرده ایم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۰:۳۲    
رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام آخرین آمار جرایم تردد غیرمجاز خودروها در کشور گفت: رانندگان وسایل نقلیه مجاز نگران پیامک جریمه نباشند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۰:۲۰    
سپهبد عبید محمد الکعبی گفت: فرماندهی عالی عراق شناخت زیادی از امور دریایی نداشت. من به طور خاص از ستاد مشترک ارتش و معاونانش صحبت می کنم. آنها در این زمینه چیزی نمی دانستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۰:۰۵    
بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای پنجشنبه 13 آذر در تمام مقاطع تحصیلی مشخص شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۴۱    
مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت به تشریح اجرای بخشنامه ممنوعیت حضور همراهان بیماران در بیمارستان و چگونگی اعلام موارد تخلف اشاره کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۲    
عضو کمیته کشوری کرونا در خصوص شرایط استحمام بیماران مبتلا به کروناویروس توضیحاتی را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۲۰    
شعله ور ، مرد بارانی ، حاجی واشنگتن و فوتبال دستی تنها برخی فیلم های سینمایی آخر هفته شبکه های سیما هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۰۲    
بررسی لایحه بودجه سال آینده حاکی از آن است که مالیات بر نقل و انتقال اتومبیل و شماره گذاری خودرو به ترتیب معادل 45 .4 و 1.76 درصد افزایش یافته است .
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۵۶    
سازمان هواشناسی نسبت به مواج شدن خلیج فارس از بعدازظهر امروز (12 آذرماه) تا اواخر وقت دوشنبه (17 آذرماه) هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۷    
جشن دود یک رسم باستانی بین اهالی بومی استرالیاست. در این مراسم، گیاهان بومی را آتش می زنند تا دود درست کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۳۵    
رییس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: رعایت هر یک از اصول فاصله گذاری، اجرای پروتکل ها و تقویت بهداشت یا درمان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۰    
کارشناس تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بزرگراه های امام علی(ع)، شهید باقری و شهید بابایی را از جمله معابر پرتصادف در حین بارندگی اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۰    
مادر 70 ساله ای که مدت 28 سال پسر 41 ساله خود را در آپارتمانشان در استهکلم ، سوئد زندانی کرده بود بازداشت شد.