جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۸:۳۳May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 8 آذر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 آذر 1399 جام جم 2 آذر 1399 جام جم 3 آذر 1399 جام جم 4 آذر 1399 جام جم 5 آذر 1399 جام جم 6 آذر 1399 جام جم 7 آذر 1399 جام جم 8 آذر 1399 جام جم 9 آذر 1399 جام جم 10 آذر 1399 جام جم 11 آذر 1399 جام جم 12 آذر 1399 جام جم 13 آذر 1399 جام جم 14 آذر 1399 جام جم 15 آذر 1399 جام جم 16 آذر 1399 جام جم 17 آذر 1399 جام جم 18 آذر 1399 جام جم 19 آذر 1399 جام جم 20 آذر 1399 جام جم 21 آذر 1399 جام جم 22 آذر 1399 جام جم 23 آذر 1399 جام جم 24 آذر 1399 جام جم 25 آذر 1399 جام جم 26 آذر 1399 جام جم 27 آذر 1399 جام جم 28 آذر 1399 جام جم 29 آذر 1399 جام جم 30 آذر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۵۱    
در این گزارش نگاهی داریم به عکس های منتخب هفته از جهان.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۳    
در رابطه با نحوه رفتار کردن با کودک نوپا اظهار کرد: اگر چه هر کسی در مورد این سن شنیده که بچه ها در این دوران به نام (دوساله های فاجعه) معروف اند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۱:۲۰    
"حنا" خواص شگفت انگیز متعددی از جمله خواص ضدقارچی و تنظیم فشار خون دارد که در ادامه به 17 خاصیت آن اشاره شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۶    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 96 قرار گرفته و هوای تهران در مرز آلودگی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۸:۳۰    
نیوزویک هفته نامه معتبر آمریکایی هر سال بهترین بیمارستان های جهان را معرفی می کند. آمریکا، کانادا، آلمان، سوئیس، سنگاپور، رژیم صهیونیستی، سوئد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۳۲    
گلرنگ گیاهی است که به آن گیاه رنگ، کاجیره، کاشفه، گل کافشه و ... نیز گفته می شود و در بعضی از استان های جنوبی مانند کرمان گل خشت نامیده می شود. نام علمی این گیاه Carthamus tinctorius است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۱:۳۲    
اکسسوری چیست و چه کاربردی داره؟ واژه ای که در قرن بیست و یکم رواج پیدا کرد و دنیای مد را متحول کرد، اگر به دنیای مد علاقه مند باشید و پیگیر اصطلاحات و سبک های مختلف شوید حتما با واژه اکسسوری مواجه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۰:۳۲    
این مثل در جایی بکار میرود که هماهنگی در یک گروه وجود ندارد و هر کدام از اعضای آن گروه ساز خودشان را میزنند و در نتیجه هیچ نیتجه مفیدی عاید هیچکسی نمی شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۳۲    
داشتن موی زائد روی بدن یکی از مشکلات رایج است و اغلب خانم ها با آن درگیر می شوند، زیرا مو های زائد زیبایی ظاهر خانم ها را می کاهد. در نتیجه ممکن است زشت به نظر برسند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۲    
مطلب زیر اختصاص دارد به پهن کردن عضلات سینه که شما میتوانید با انجام حرکات ورزشی که در زیر قرار داده شده است سینه های خود را پهن تر سازید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۷:۵۶    
وزارت دفاع کره جنوبی با خرید 200 تیر موشک کوتاه برد تاکتیکی برای مقابله با قدرت توپخانه همسایه شمالی موافقت کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۲    
پوست زیبا اگر شما هم مثل من باشید، همیشه مشتاق شنیدن نکته و ترفندهای جدیدی برای داشتن پوستی زیبا تر هستید.. ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۵    
معاون نظارت بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت:براساس برنامه حمایت از تولیدکنندگان داخلی، از ابتدای دی ماه با عرضه کنندگان بازی هایی که با هر تغییری حق پدیدآورنده را ضایع کند، برخورد خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۲    
بعضی از افراد زمانی که گیاه پژمرده می شود نمی دانند که چگونه باید گیاه را مجدد سرحال کنند، در ادامه با روش هایی برای شاداب و سرحال کردن گیاهان پژمرده آشنا خواهید شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۱    
آذربایجان شرقی استانی با طبیعتی بکر، آب و هوای کوهستانی و جاذبه های تاریخی منحصر به فرد می تواند به یکی از مقاصد گردشگری مطرح کشور تبدیل شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۵:۰۵    
در مطلب زیر فهرستی از دشوارترین و ژرف ترین سوالاتی که گوگل در مصاحبه استخدامی از داوطبان می پرسد را مشاهده می کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۱:۵۶    
ظاهر بنلی لئونچینو به نحوی مطلوب از سبک طراحی نئو رترو تبعیت می کند و شمایل موتورسیکلت های قدیمی را با ظاهر محصولات مدرن در هم می آمیزد تا مدلی امروزی بر پایه سبک های ظاهری نوستالژیک ارایه دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۹:۵۷    
محققان با بررسی اطلاعات یک دنباله دار به نام 67 پی/چوریوموف-گراسیمنکو که چندین سال پیش توسط کاوشگر فضایی رزتا جمع آوری شده بود، موفق به شناسایی فسفر یا عنصر حیات روی آن شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۷    
اپل همیشه آیفون ها را به دوربین های باکیفیتی مجهز کرده که فیلم های بی نظیری می گیرند. این کیفیت بالا به معنای حجم بالا است که فضای زیادی از گوشی شما اشغال می کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۶    
روز دوشنبه ساعت 11:02 صبح به وقت ایران ماه گرفتگی نیم سایه ای اتفاق خواهد افتاد و ماه با عبور از سایه زمین به رنگ خاکستری سوخته درمی آید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۰    
با سرد شدن هوا موارد ابتلا به سرماخوردگی و سرفه کردن ناشی از آن بیشتر شایع می شود بنابراین خودداری از مصرف برخی انواع خوراکی ها هنگام سرماخوردگی و سرفه کردن توصیه میشود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۰    
افسردگی تقریبا در یک ششم افراد، زمانی در طول زندگی اتفاق می افتد. بنابراین درمان های خانگی و شایعات و حقایق درباره آن بین مردم رایج است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۷    
داغ شدن کف پا ممکن است به دلایل زیادی از جمله کمبود مواد مغذی، ناراحتی کلیوی، دیابت و ... باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۵    
اگر گوشی موبایل یا تبلتتان را به تازگی به روز کرده باشید، احتمالا متوجه ایموجی های جدیدی شده اید که یکی از آن ها ایموجی سوسک است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۲    
محققان مدعی توسعه یک پوست مصنوعی قدرتمند با خاصیت ارتجاعی شده اند که می تواند خود را 5 هزار بار ترمیم کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۵:۵۷    
در حال حاضر اتصال و برقراری آن آسان ترین کاری است که کودکان نوپا، پدربزرگ و مادربزرگ ها هم می توانند با تبلت های خود در سراسر وب و هرجای این فضای مجازی بدون هیچ گونه محدودیتی انجام دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۲    
گرهارد ریشتر به عنوان یکی از تاثیرگذارترین هنرمندان معاصر آلمانی و از گرانترین نقاشان زنده جهان که رکورد حراجی ها را بارها شکسته است، شناخته می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۱    
اسطوره فوتبال آرژانتین دارایی قابل توجهی از خود به جای گذاشته است که به بازماندگانش خواهد رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۵    
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از دو عملیات اورژانس در جاده های صعب العبور و برف گیر شهرستان چاراویماق خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۵    
بسیاری از افراد سیاست های مالی و پولی را مشابه فرض می کنند، در حالی که این دو با یکدیگر فرق دارند و ابزار های متفاوتی هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۱    
ناران اتوموتیو نام یک استارت آپ یا کار و کسب نوپا در زمینه تولید خودرو از کشور انگلیس است که اولین محصول خود با نام ناران را معرفی کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۷    
فدراسیون بورس های اروپایی و آسیایی، کارگزاری مفید را به عنوان اولین کارگزار بورس در رقابتی بین شرکت کنندگان از کشورهای اروپای شرقی، آسیای غربی و شمال آفریقا در سال 2020 برگزید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی 12950 مورد جدید کرونا در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۷    
وقتی صحبت از گشت و گذار در کهکشان باشد معروف ترین بازی موبایل قطعا Faster Than Light است و بازی های کمی می توانند در کیفیت ساخت و محتوا با آن رقابت کنند اما بازی Crying Suns عنوانی نه چندان معروف است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۶    
یک راس آهوی ایرانی عصر امروز شنبه 8 آذر در کیش رها سازی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۱    
شبکه اجتماعی اینستاگرام در اقدامی مغرضانه، این بار پست های کاربران ایرانی مرتبط با شهادت دانشمند هسته ای شهید فخری زاده را حذف کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۱    
دبیر شورای عالی فضای مجازی، مدیریت سرگرمی را یکی از راههای حکمرانی فضای مجازی عنوان کرد و گفت: در صورت نیاز دستورالعمل های مربوط به بازی های رایانه ای توسط شورا تصویب می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش ها در کشور تا روزهای پایانی هفته گفت: شدت بارش ها امروز (9 آذر) در 11 استان کشور و شمال و مرکز خلیج فارس خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۵    
پذیرفتن ازدواج مجدد والدین برای فرزندان کار سختی است و در پس این موضوع رفتار های ناصحیحی از آن ها سر می زند که شیوه برخورد والدین ناتنی در این مورد بسیار مهم است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۵    
مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1400 برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۵    
ایزرائیل هالووی نقاش اهل کلرادو به سفارش یک موزه در شهر کریگ این ایالت، بزرگترین نقاشی آبرنگ جهان را می کشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۵    
میدان سرخ شهر مسکو یکی از مشهورترین مکان های گردشگری در روسیه در اصل مرکزی ترین نقطه شهر مسکو نیز محسوب می شود و بسیاری از خیابان های اصلی مسکو به این میدان منتهی می شوند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۱    
ژاپن در حال انجام یک ماموریت فضایی به نام هایابوسا 2 است که هدف از آن، بازگرداندن نمونه ای از سیارک ریوگو 162173 است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۹:۵۶    
متخصصان می گویند سعی کنید از روی تختخواب خود کار نکنید و در عوض یک دفتر کار خانگی ترجیحاً یک اتاق مستقل برای خود تعیین کنید تا خود را از عوامل حواس پرتی بیرونی جدا کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۹:۵۰    
یک روانشناس درباره منع خشونت علیه زنان و نیازهای روحی و روانی آنان توضیحاتی داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۹:۳۲    
مراسم وداع با پیکر شهید "محسن فخری زاده" رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع شنبه شب در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) با حضور خادمین آن حضرت برگزار شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۹:۰۲    
سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب گوادالاخارا مکزیک، امروز (8 آذر) به صورت مجازی و با حضور موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران افتتاح شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۶    
رئیس مرکز مدیریت خدمات و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: به دلیل انتشار گاز Co از بخاری بدون دودکش دو نفر آقا 38 و 40 دچار مسمومیت و قبل از رسیدن آمبولانس فوت شده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۶    
مهاجم ایرانی پورتو در دیدار این تیم مقابل سانتاکلارا در لیگ پرتغال در ترکیب ثابت قرار گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۰    
سرمربی استقلال به خاطر توهین و استفاده از الفاظ ناشایست در بازی فولاد با یک جلسه محرومیت از سوی کمیته انضباطی مواجه شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۰    
یوونتوس در مسابقه ای که کریستیانو رونالدو را در اختیار نداشت، با تساوی 1-1 مقابل میزبان خود بنونتو متوقف شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۰    
پنج باشگاه ایتالیایی تنها سه روز مهلت دارند از جریمه و محرومیت سنگین در امان بمانند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۰    
یک روانشناس گفت: انتخاب تاریخ تولد رند هم می تواند جزء یکی از خصوصیات شخصیت وسواسی باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۷:۱۷    
دانشمندان آمریکایی عجیب ترین علامت ابتلا به کرونا را کشف کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۵:۰۵    
مطالعات اخیر دانشمندان نشان می دهد افراد برای کاهش وزن و آب کردن چربی های دور شکم می توانند مصرف یک میوه شگفت انگیز را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۴:۱۷    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی درخصوص شایع ترین علائم کم خونی و راهکار های درمان آن توضیحاتی را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۳:۰۵    
فلفل دلمه ای در گروه سبزیجاتی قرار دارد که برای سلامتی پوست و مو مفید بوده زیرا سرشار از ویتامین، مواد معدنی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۲:۱۱    
پزشکان هشدار داده اند که خوابیدن پس از خوردن غذای چرب، مشکلات متعددی را برای سلامتی به بار می آورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۱:۰۵    
در روز های قرنطینه خانگی، با انجام چند ورزش خانگی می توان از چاق شدن و اضافه وزن جلوگیری کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۰:۱۱    
محققان ایرلندی از ابداع یک روش جدید ژن درمانی برای مقابله با کاهش میزان بینایی بیمارانی خبر داده اند که به دلایل ژنتیک در حال کورشدن هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۳:۲۶    
در دنیای پیرامون ما همواره اتفاقاتی هستند که در ذهنمان سوالاتی را ایجاد می کنند، اما گاهی اوقات برای همه آن ها جوابی نداریم یا اینکه پیدا کردن پاسخ برای آن ها از حوصلمه خارج است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۳:۰۵    
دزد حرفه ای با سه همدستش در زندان، نقشه دزدی های سریالی مسلحانه از خانه های پایتخت نشین ها را طراحی و بعد از آزادی، اجرا کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۱:۲۶    
وجود خط و خش روی عینک های آفتابی میتواند دید شما را دشوار کند و حتی میتواد برای ورزش، کار هایی مثل اسکی و گلف نیز خطر ساز باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۱:۰۵    
یک هفته ای است که اعمال محدودیت های جدید برای کنترل شیوع ویروس کووید 19 در کشور آغاز شده و در این خصوص بسیاری از مشاغل به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۵۶    
کاهش سریع وزن سالم ترین روش برای تناسب اندام نیست. اغلب نتیجه معکوس می دهد و منجر به برگشت تمام (یا بیشتر) وزن رفته می شود. چرا که آنچه بیش از همه از دست رفته آب بدن بوده نه چربی های انباشته.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۵۶    
بر اساس گزارش یک شرکت تحقیقاتی سامسونگ توانسته در فصل سوم 2020 به بیشترین سهم سود از بازار موبایل پس از یک بازه 6 سال دست پیدا کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۳۶    
راننده با دیدن صحنه بلعیده شدن خودروی خود در گودال بزرگ خیابان شوکه شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۳۶    
بسیاری منتظر رونمایی از نوکیا 9.3 پیور ویو به عنوان پرچمدار سال 2020 نوکیا هستند، اما ظاهرا برنامه های این کمپانی تغییر کرده و امسال از آن رونمایی نخواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۶    
اولین تصویر از پیکر مطهر شهید حاج محسن فخری زاده، شهید هسته ای کشور در فضای مجازی منتشر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۶    
اگر آب و هوای این روز ها باعث شده کمی افسرده شوید، احتمالا فیلم های بامزه ای که از حیوانات در اینترنت هست کمی حالتان را بهتر می کند. گاهی هم اطلاعات جالبی درباره آن ها می تواند سرحالتان کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۶    
سامسونگ در دو سال گذشته همراه با نسل جدید گوشی های سری گلکسی S، از گلکسی بادز جدید هم رونمایی کرده. حالا به نظر می رسد نسل جدید هدفون بی سیم این کمپانی کره ای با گلکسی S21 از راه می رسد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۶    
فرمانده یگان امداد تهران از دستگیری 3 سارق زورگیر مسلح مسافر کش نما بلافاصله پس از سرقت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۶    
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان گفت:حوادث رانندگی هفته گذشته تاکنون در جنوب این استان هفت کشته و 25 مجروح برجا گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۶    
فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز گفت: یک گلخانه کشت موادمخدر "گل" در این شهرستان کشف شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۶    
اپل امسال از چهار گوشی از سری آیفون 12 رونمایی کرد و DxOMark از چندین وقت پیش شروع به بررسی دوربین آن ها کرده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۱۷    
برای نظافت اتاق بیماران مبتلا به کرونا در منزل لازم است تا برخی نکات بهداشتی را رعایت کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۰۵    
دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا جزئیات الزام همراه داشتن کارت ملی برای اخذ خدمات اداری در شهرها را در راستای اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۶    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: هر 4 فرآورده طبیعی با منشاء گیاهی مرتبط با بیماری کرونا که مجوز موقت تولید گرفته اند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از تخریب 9 منزل مسکونی در باران های شدید ابتدای آذرماه تاکنون در استان و امدادرسانی به آسیب دیدگان این بارندگی ها خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۰    
رانندگان 129 دستگاه خودرو در ورودی های مهاباد جریمه شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۰    
فرمانده انتظامی شهرستان"بافت" گفت: فرد کلاهبرداری که در بستر اینترنت با وعده ازدواج و فریب دختران جوان 400 میلیون ریال دریافت کرده و به دنبال فریب دیگر طعمه های خود بود شناسایی و دستگیر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۰    
ویندوز 10X نسخه ماژولار و سبک سیستم عامل ویندوز 10 است که احتمالا مایکروسافت اوایل سال آینده میلادی آن را در اختیار کاربران قرار می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۰    
زنده شدن کارگر مرده درسردخانه پزشکان را شوکه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۷    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: اگر قرار باشد درباره دسترسی ها به تاسیسات هسته ای و ورود بازرسان تصمیم گیری جدید شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۷    
فرمانده پلیس غرب استان تهران از دستگیری کلاهبردار 20 میلیارد تومانی خبر داد .
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۲۶    
توانایی ترسیم آثار هنری توسط فیل ها، گول زدن سارقان توسط سنجاب ها، مورچه های کارآمدتر از گوگل و غیره باعث شد آن ها در فهرست هوشمندترین موجودات جهان باشند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۲۶    
رئیس قوه قضاییه با حضور در معراج شهدا با خانواده شهید محسن فخری زاده دیدار کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۲۰    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت دکتر فخری زاده تأکید کرد: با تمامی نیروهای مدافع میهن اسلامی در گرفتن انتقام خون این شهید عزیز و تمامی شهدا از تروریست های کوردل ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۱۱    
سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: حدود 30 میلیون نفر از سهام داران سهام عدالت روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهامشان انتخاب کردند که لازم است هر چه زودتر در سامانه سجام ثبت نام و کد بورسی دریافت کنند تا ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۶    
رئیس اداره آنفلوآنزای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نه تنها هیچ موردی از ابتلای انسانی به آنفلوآنزای پرندگان در کشور نداریم بلکه از ابتدای امسال تاکنون هیچ موردی از ابتلا به آنفلوآنزای فصلی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۶    
ماموران انتظامی سارقان 28 دستگاه خودرو و موتورسیکلت را در محمودآباد دستگیر کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۶    
نجاتگران جمعیت هلال احمر میانه در یک عملیات امدادی شش ساعته جان مادر بارداری را در روستای فندقلو داغی این شهرستان نجات دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۴۱    
تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن در دیدار مقابل گوانگژو اورگراند چین با قضاوت علیرضا فغانی شکست خورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۳۵    
تیم ملی بسکتبال ایران اولین دیدار خود در پنجره دوم رقابت های انتخابی کاپ آسیا را با پیروزی برابر عربستان به پایان رساند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۳۲    
رئیس سازمان بورس اوراق بهادار با بیان اینکه صندوق پالایش یکم در حال حاضر از زیان بیرون آمده است، گفت: پیشنهادی برای این صندوق از سوی سازمان بورس به دولت ارائه شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۱۷    
تراکتور ممکن است از هفته چهارم با چند تغییر در ترکیبش به میدان برود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۱۱    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا راهکارهای تأمین امنیت دورکاری کارمندان در ایام کرونایی را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۷:۵۶    
از محل تمرین تیم فوتبال رم تعدادی بمب متعلق به جنگ جهانی دوم کشف شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۷:۴۷    
ترشی انبه بندرعباسی که به میان می آید، دیگر مهم نیست چقدر ترشی باز هستید؛ حتی اهمیت ندارد از انبه خوش تان می آید یا نه. فقط یک بار امتحان کنید ...