جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۳:۲۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 17 آذر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 آذر 1399 جام جم 2 آذر 1399 جام جم 3 آذر 1399 جام جم 4 آذر 1399 جام جم 5 آذر 1399 جام جم 6 آذر 1399 جام جم 7 آذر 1399 جام جم 8 آذر 1399 جام جم 9 آذر 1399 جام جم 10 آذر 1399 جام جم 11 آذر 1399 جام جم 12 آذر 1399 جام جم 13 آذر 1399 جام جم 14 آذر 1399 جام جم 15 آذر 1399 جام جم 16 آذر 1399 جام جم 17 آذر 1399 جام جم 18 آذر 1399 جام جم 19 آذر 1399 جام جم 20 آذر 1399 جام جم 21 آذر 1399 جام جم 22 آذر 1399 جام جم 23 آذر 1399 جام جم 24 آذر 1399 جام جم 25 آذر 1399 جام جم 26 آذر 1399 جام جم 27 آذر 1399 جام جم 28 آذر 1399 جام جم 29 آذر 1399 جام جم 30 آذر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۵۷    
گیاه داوودی با برگ های بیضی شکل و دندانه دار، شبیه برگ های درخت انجیر کوهی است. هر جایی که بیشترین نور مستقیم خورشید را دریافت می کند، برای کاشت یا نگهداری از گلدان داوودی مناسب است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۳۲    
توانایی خودآگاهی یکی از مهارت های اساسی و در عین حال دشواری است که ما انسان ها می توانیم به دست آوریم.در این مطلب، توضیح خواهیم داد که خودآگاهی چیست و چرا مهم است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۲:۳۰    
بسیاری از افراد دلایل متعددی برای بی خوابی عنوان می کنند که از آن جمله می توان به استرس های ناشی از کار، تحصیل و زندگی اشاره کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۰    
روانشناس بالینی با تأکید براینکه برای فعالیت های فضای مجازی باید حد و حدود مشخص کرد، افزود: فضای مجازی راهزن زیبارویی است که هر لحظه از زمان کاربر را می رباید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۱    
هومن برق نورد به فصل دوم سریال زیرخاکی با نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان پیوست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۶    
مناظر و طبیعت استان گیلان در فصل پاییز جلوه ای رنگارنگ از زیبایی های خدادادی را به تصویر کشیده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۳:۰۰    
علاقه مندی به بوییدن چسب مایع، نفس کشیدن عمیق درمحل پمپ بنزین و آرایشگاه ها درزمان استفاده از لاک می تواند زنگ خطر جدی ابتلا به نوعی اختلال روانی باشد که به تدریج پیشرفت می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۶:۱۲    
تاکنون بارها بر لزوم ثبت نام سهامداران عدالت در سامانه سجام تاکید شده است، اکنون فرآیند ثبت نام در این سامانه در اختیار مشمولان این سهام قرار گرفته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۶    
طبق جدیدترین آمار دانشگاه جان هاپکینز، در 24 ساعت گذشته با مرگ دست کم دو هزار و 628 مورد جدید، شمار قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا از مرز 292 هزار نفر عبور کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۰:۲۷    
تفاله چای یکی از بهترین کودهایی می باشد که با گذشت زمان به تدریج تجزیه شده و مواد مغذی مورد نیاز را در اختیار گیاهان قرار می دهد به همین خاطر تهیه کود از تفاله چای گزینه بسیار مناسبی برای رشد و تقویت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۲۷    
حتما شما هم نام دانه چیا را زیاد شنیده اید و میخواهید بدانید که دانه چیا چیست. دانه چیا یا چیاسید دانه ای شبیه کنجد اما سیاه رنگ است و از تیره نعناعیان به شمار می آید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۷    
بحث ما در مورد دو کلمه است: برنامه غذایی. این کار فقط 20 تا 30 دقیقه طول می کشد و به شکل های مختلف باعث میشود مقدار زیادی پول در هر هفته صرفه جویی کنید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۲۷    
ایده های تغییر دکوراسیون خانه به درد همین روزها می خورد. می توان با تغییرات کوچک تحولاتی بزرگ در خانه ایجاد کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۲۷    
متاسفانه امروزه اضافه وزن و چاقی بعنوان یکی از معضلات بهداشتی در سرتاسر دنیا بشمار می رود. کاهش وزن برای کسانی که اراده ی زیادی برای رعایت رژیم های کم کالری ندارند بسیار دشوار به نظر میرسد و به همین ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از نجات فرد گرفتار شده در باتلاق دریاچه ارومیه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۸:۲۷    
رجل الوز، بارتنگ آبی، موجه، حشیشه و پاغازه نام های دیگر گیاه دارویی غازیاغی است که طبیعتی گرم و خشک دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۰:۲۷    
یکی از عجایب دنیا را در کشور اندونزی می توان مشاهده کرد؛ آسمانی درخشان و پرستاره در هزاران متر زیر زمین!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۱:۲۷    
گل استکانی رونده بومی آمریکای جنوبی و مرکزی است. گیاهی بالارونده علفی با ساقه زاویه دار، برگساره براق و گل های استکانی شکل است که در ابتدا متمایل به سبز است و سپس به رنگ بنفش در می آید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۵:۳۰    
واتساپ به تازگی یک ویژگی جدید داده که در وهله اول ممکن است تصور کنیم که کاربردی به جز برطرف کردن یکنواختی این پیام رسان از نظر ظاهر ندارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۲:۲۱    
علت های متفاوتی باعث تغییر بوی بدن می شود و با افزایش سن ساختار شیمیایی بدن تغییر می کند که در نهایت باعث می شود بوی بدن عوض شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۲:۱۵    
لایه بردار پوست خشک اصلی ترین روش درمان بی طراوتی بزرگترین عضو بدن می باشد، با ترکیبات توصیه شده در طب سنتی و گیاهی می توان پوست صورت و بدن را کاملا نرم و لطیف کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۱:۲۷    
اینکه در گذشته گفته می شد پنیر عملکرد حافظه و سلول های مغز را کاهش می دهد و به عبارتی فرد را خنگ می کند، تقریبا صحت دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۹:۲۰    
محققان نوعی کلاه هوشمند تولید کرده اند که پوشاندن سر افراد با آن بعد از انجام عمل جراحی موجب می شود تا از وقوع تشنج مغزی جلوگیری شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۲    
هرگاه بخواهند بزرگی و مهربانی خداوند متعال را وصف کنند، مثل بچه خمیره، خدا کریمه را می آورند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۸:۳۲    
وزارت دفاع روسیه از ماموریت موفق جنگنده سوخو-30 خود و رهگیری هواپیماهای جاسوسی و سوخترسان آمریکا و فرانسه بر فراز دریای سیاه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۸:۲۰    
سومین دوره بین المللی مشترک بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با آکادمی ارتباطات و فناوری اطلاعات چین (CAICT) به موضوع فناوری 5G و کاربردهای آن در عمل اختصاص یافت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۲۰    
مدیر بخش اورژانس بیمارستان سینا، به تشریح نکات کلیدی در استفاده از ماسک پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۲۰    
مهم ترین قسمت هر پیتزا اما خمیر آن است. درست است که خمیرهای آماده در همه سوپر مارکت ها هست اما نقدی که به آنها وارد است این است که این خمیرهای آماده خشک است و لطافت کافی را ندارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۶:۵۶    
رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کارگر ساختمانی که همکار خود را به وسیله پتک به قتل رسانده بود، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۶:۴۱    
مهندسان بریتانیایی در حال تنظیم ریز فرآیندی هستند که موجب استخراج اکسیژن از گرد و غبار کره ماه خواهد شد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۶:۱۱    
برخی از افراد در طول روز به طور مداوم احساس بی حالی و خواب آلودگی دارند، خواب آلودگی و بی حال بودن همیشگی دلایل مختلفی دارد که باید از آن ها مطلع شوید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۵:۵۶    
یکی از اثرات مخربی که بیماری دیابت بر سلامتی می گذارد، مشکلات دهان و دندان است. بیماری های لثه و خشکی دهان از جمله مشکلات افراد دیابتی می باشند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۶    
جنگنده های یورو فایتر آلمان یک هواپیمای تجسسی روسیه حین پرواز در حریم هوایی بین المللی در منطقه بالتیک را رهگیری کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۳:۲۶    
نیروی دریایی ارتش در پروژه جدید دفاعی خود، یک سیستم سونار غوطه ور مخصوص بالگردهای ضد زیردریایی را ارتقاء داده کرده که توان این نیرو برای کشف و درگیری با شناورهای زیر سطحی را افزایش خواهد داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۰    
بر اساس گزارش آژانس های اطلاعاتی آمریکا، چین با استفاده از فناوری ویرایش ژنتیک در پی ارتقا توانمندی های سربازان ارتش این کشور است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۰    
در سال 2017 برخی دیپلمات ها و جاسوس های ایالات متحده آمریکا در کوبا، چین و روسیه به علت حملات صوتی به بیماری مرموزی مبتلا شدند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۰    
سوبارو خودروی هیبریدی ارائه می دهد، اما هنوز یک مدل کاملاً الکتریکی وارد بازار نکرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۰    
این رآکتور از میدان مغناطیسی قدرتمندی برای گداختن پلاسمای داغ استفاده می کند و می تواند یک منبع قدرتمند برای تولید انرژی پاک در اختیار ما قرار دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۰    
خودروی لکسوس UX که کوچک ترین خودروی شاسی بلند شرکت لکسوس به حساب می آید، شامل به روزرسانی های به خصوصی شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۰    
چیپ های موبایل در حال حرکت به سطح جدیدی از عملکرد و بهره وری انرژی هستند و شرکت های بزرگ از تراشه های 5 نانومتری خود رونمایی کرده اند که جدیدترین آن ها نماینده کوالکام به نام اسنپدراگون 888 است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۰    
بیش از دو دهه از ظهور جاوااسکریپت می گذرد و این زبان برنامه نویسی حالا به یکی از مهم ترین قسمت های وب و اپلیکیشن های تحت وب تبدیل شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۰    
بیمارستان نیوهمپشایر که در یکی از ایالت های مهم آمریکا قرار دارد، جهت تماس کمتر کادر درمانی خود با بیماران کرونا، به ربات ها روی آورده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۰    
آلبرت اینشتین پیش بینی کرد که اجرام بسیار بزرگ مانند سیاه چاله ها و ستاره های نوترونی هنگام برخورد با یکدیگر، موج هایی را در فضا-زمان ارسال می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۴۷    
اخترشناسان یک عکس با جزئیات فوق العاده را منتشر کرده اند که ساختار یک لکه خورشیدی غول پیکر در تاریخ 1 اسفند 98 را به نمایش می گذارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۴۷    
بررسی وبسایت CompareTheMarket.com نشان می دهد در بین این دسته از خودروها نیز مدل هایی وجود دارند که با پر کردن باک آنها می توان مسافت های بسیار طولانی را طی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۱    
در نتیجه ی کار تیمی پژوهشی، دو میمون بدون برخورد نور به شبکیه ی چشمشان، توانستند اشکال حروف تولید شده ی آرایه هایی از الکترودهای کاشته شده در قشر بینایی خود را ببینند و تشخیص دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۹:۴۷    
فرماندار شهرستان سیریک گفت: بارش شدید صبح دوشنبه موجب وقوع سیل و جان باختن یک جوان 30 ساله در روستای میشی شهرستان سیریک شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۲    
نماینده کره جنوبی با شکست تیم یوکوهامای ژاپن به عنوان چهارمین تیم از منطقه شرق به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۲    
پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان، پسر 17 ساله ای را که با سوء استفاده از حساب بانکی پدر خود اقدام به برداشت 200 میلیون ریال پول برای فعالیت در سایت های غیرقانونی قمار و ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۲    
شرکت اوپو به دنبال تولید تلفن همراه جدیدی است که دوربین آن به شکل یک بخش مجزا و کاملاً جداشونده طراحی شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۵۶    
برخی از کودکان از مسائل مختلفی مانند تاریکی، اسباب بازی های مرتفع در شهربازی، تنهایی، دکتر و آمپول، سگ بزرگ یا هیولا و ... می ترسند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۵۶    
تازه ترین مأموریت ارسال تجهیزات(resupply mission) به ایستگاه فضایی بین المللی شب گذشته (6 دسامبر) ساعت 11:17 به وقت منطقه زمانی شرقی (19:47 به وقت تهران) انجام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۵۶    
مهاجم پرحاشیه ی ایتالیایی، که فصل گذشته را در برشا توپ زده بود و به همراه این تیم سقوط کرده بود، پس از اتمام قراردادش با این باشگاه بدون تیم مانده بود و دیگر نتوانسته بود راهی باشگاه جدیدی شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۵۶    
دیدار تیم های سایپا و مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۵۰    
در هفته یازدهم سوپر لیگ یونان، کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن در شب شکست تیمش مقابل پاناتینایکوس 82 دقیقه بازی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۳۲    
فرایند احداث کارخانه تولید تراشه هواوی در چین تکمیل شده است تا به خودکفایی این کشور در حوزه نیمه رسانا کمک کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۲۶    
مادر شهید طارمی می گوید: می دانستم هادی به سوریه و عراق می رود و همراه حاج قاسم است، اما اینکه دقیقا کارش چیست نمی دانستم. وقتی از ماموریت می آمد، زیر کفش هایش را می بوسیدم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۲۶    
پس از اتمام قرارداد فیسبوک و سونی، شبکه اجتماعی مذکور تصمیم گرفته تا داده های بارگذاری شده کاربران PS4 را از صفحات خود پاک کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۲۶    
وقتی لیست بهترین اپلیکیشن ها و بازی های گوگل پلی در سال 2020 مشخص شد، بازی The Gardens Between بیست و پنجمین جایزه اش را در گروه بهترین بازی های خلاقانه سال دریافت کرد و همین بهانه ای شد تا سری به ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۲۶    
شرکت گوگل برخی از افزونه های توسعه یافته در شرکت IAC/InterActive برای مرورگر کروم را به دلیل نقض قوانین حذف کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۲۶    
هکرها موفق به سرقت حجم زیادی از اطلاعات شرکت برزیلی امبرائر شده اند که سومین سازنده بزرگ هواپیما در جهان محسوب می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۲۰    
مراسم قرعه کشی دور گروهی، مقدماتی راه یابی به جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا در زوریخ سوئیس برگزار شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۱۷    
انتشارات فانوس دریایی در کشور کلمبیا کتاب عمویم سلیمانی که در بردارنده 20 داستان از سردار شهید سلیمانی است را برای مخاطبانش ترجمه و منتشر می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۱:۰۵    
متخصصان انگلیسی می گویند بروز رفتار هایی مانند بد دهنی و فحاشی می تواند علائم بروز یک بیماری خاص باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۰:۲۰    
فهرستی از شرور ترین شخصیت های سینمای جهان را در این گزارش بخوانید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۵    
یک متخصص طب ایرانی گفت: پای مرغ یکی از مغذی ترین و پرخاصیت ترین مواد غذایی است که اکثر افراد از خواص درمانی آن غافل هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۳:۲۰    
بسیاری از والدین از اینکه کودکشان دائم صحبت های خانه را به بیرون منتقل می کند گلایه می کنند اما نمی دانند دلیل فضول و خبرچین شدن فرزندشان، رفتار خود والدین می باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۳:۱۷    
اگر علاقمند به درست کردن ته چین و ماهی هستید برای شما دستور تهیه “ته چین ماهی” را در این بخش از غذاهای ایرانی در نظر گرفته ایم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۵    
عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: اختلال افسردگی یکی از شایع ترین اختلالات روان پزشکی است و عامل اصلی ناتوانی در سراسر جهان است و بیش از 264میلیون نفر در جهان مبتلا به این اختلال روانی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۳۵    
بخار گرفتن شیشه ماشین مشکلی است که در فصل سرما بسیار با آن مواجه می شویم که در گزارش پیش رو راه های حل این معضل را شرح داده ایم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۳۵    
به یاد دارم روزی یکی از دوستانم ماجرای نه چندان جالبی از یکی از همکارانش که صاحب فرزند دوم شده بود، برایم تعریف می کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۲۰    
ماساژ لاغری-شاید کمتر کسی درباره خواص درمانی این شیوه درمانی (ماساژلاغری)در درمان اضافه وزن شنیده باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۱۷    
لوبیا سفید علاوه بر خواص و فواید بی نظیرش از ارزش غذایی بالایی هم برخوردار است، مصرف لوبیا سفید برای سلامت بدن هم بسیار مفید است و به درمان برخی بیماری ها کمک شایانی می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۱۷    
شیر برنج” علاوه بر اینکه می تواند یک صبحانه فوق العاده مقوی باشد که از طعم خوبی برخوردار است به عنوان نهار و یا شام هم مصرف می شود
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۱۷    
آلو خشک خوردنی است که اغلب افراد از مصرف آن لذت می برند، اما بهتر است از این موضوع مطلع باشید که خوردن زیاد آلو خشک عوارضی را به همراه دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۰۵    
محققان در تازه ترین بررسی خود دریافتند، پیروی از نوعی رژیم می تواند به میزان قابل توجهی در سلامت و وزن افراد تأثیرگذار باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۳۵    
بهمن توده برفی سنگین است که به خاطر سنگین بودن زمین از بالا به پایین سرازیر می شود که قبل، حین و بعد از آن باید به نکاتی توجه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۱۷    
آش شله قلمکار یکی از معروف ترین نوع از انواع آش های ایرانی است. در طبخ این نوع آش از سبزیجات معطر و مخصوص آش نظیر: تره، جعفری، گشنیز، اسفناج و حبوبات نظیر نخود، لوبیا، عدس، برنج ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۵    
از اواسط آبان، پخش سریال تلویزیونی خانه امن شروع شده و مردم با علاقه پیگیر هر قسمت از این سریال هستند و جالب است هر روز در شبکه های اجتماعی شاهد نظرات متفاوت مردم هستیم و حتی یک پلان از این سریال هم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۲    
در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر گل گهر سیرجان در بازی خانگی مقابل پیکان شکست خورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۱    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت رفاه گفت: بسته معیشتی 100 هزار تومانی که قرار است به حساب سرپرستان خانوار واریز شود جدا از یارانه معیشتی (یارانه بنزین) است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۵    
دپارتمان بین الملل فدراسیون از مصوبات کمیته های مسابقات، فوتبال ساحلی و فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۵    
شیرینی وینی نوعی بیسکوییت چای یا قهوه است که اصل آن به کشورهای اسکاندیناوی برگشته و به آلموند فینگر یا انگشت بادامی مشهور است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۲۶    
افراد بسیاری برای بهبود ظاهر پوست یا تسکین بیماری هایی مانند اگزما از آب برنج استفاده می کنند. برخی شرکت های محصولات آرایشی و زیبایی مدعی اند که آب برنج دارای خواص ضد پیری است اما شواهد علمی کمی برای ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۱    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها زمان واریز یارانه نقدی ماه جاری را پنجشنبه 20 آذر ماه اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۰۵    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: یک بمب جنگی 500 پوندی از دوران دفاع مقدس در این شهر کشف شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۵۰    
فرماندار گیلانغرب گفت: عملیات مطلع الفجر یادآور رشادت های بی نظیری از ایثار رزمندگان غیور اسلام از جای جای ایران اسلامی و همچنین دلاوران بومی منطقه است که محاسبات جنگی دشمن را بر هم زد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۵۰    
دسر پاییزی قارچ پنیری، کم کربوهیدرات بوده و در عرض مدت کوتاهی آماده می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۳۵    
تعداد بازدید : 151 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: جام جم آنلاین
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۳۵    
کبد، مسئول بسیاری از عملکرد های مهم بدن مانند تولید گلوکز، سم زدایی و هضم کربوهیدرات هاست بنابراین محفاظت از آن بسیار اهمیت دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۳۵    
گوگل استریت ویو یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های نمایش نمای خیابان ها، موزه ها و رستوران ها با قابلیت اشتراک گذاری تصاویر توسط کاربران به روز شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۶    
دیدار تیم های تراکتور و فولاد خوزستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۶    
کسب و کار موبایل ال جی برای حضور قوی تر در بازار دچار تغییر و تحول اساسی شد. سازنده کره ای می خواهد تولید گوشی های اقتصادی و میان رده خود را به شرکت های دیگر واگذار کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۶    
برای داشتن یک مهمونی یا حتی یک پیکنیک با یک غذای بسیار خوشمزه , “کباب دنده” فوق العاده است اما درست کردن آن راه و روش خودش رو دارد که در این قسمت میخونید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۶    
احتمال بخشیده شدن عیسی آل کثیر در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۶    
مواد اصلی خورشت خلال گوشت، زرشک و خلال بادام است و از زمان های دور مردم کرمانشاه برای پذیرایی از مهمانان این خورشت را به عنوان یک غذای رسمی تدارک می دیدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۰    
از نظر مشخصات وزنی، غرش آسمان 500 یک بمب 500 کیلوگرمی یا معادل 1100 پوند است. هر بمب 240 ریز مهمات دیگر را در خود جای می دهد که اندازه ای معادل یک توپ تنیس دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۰    
برخلاف رژیم افراد چاق، رژیم هایی که برای افزایش وزن افراد لاغر تجویز می شود، معمولا زمان بر هستند و شاید حتی از یک ماه تا 3 ماه زمان لازم باشد تا وزن فرد لاغر زیاد شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۱۱    
استفاده از زنجیر چرخ در فصل زمستان و سرما امری ضروری است که باید در این رابطه نکاتی را بدانید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۵۰    
تیم فوتبال استقلال هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور را با تساوی یک بر یک مقابل صنعت نفت آبادان پشت سر گذاشت.