جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۳:۳۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 6 آذر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 آذر 1399 جام جم 2 آذر 1399 جام جم 3 آذر 1399 جام جم 4 آذر 1399 جام جم 5 آذر 1399 جام جم 6 آذر 1399 جام جم 7 آذر 1399 جام جم 8 آذر 1399 جام جم 9 آذر 1399 جام جم 10 آذر 1399 جام جم 11 آذر 1399 جام جم 12 آذر 1399 جام جم 13 آذر 1399 جام جم 14 آذر 1399 جام جم 15 آذر 1399 جام جم 16 آذر 1399 جام جم 17 آذر 1399 جام جم 18 آذر 1399 جام جم 19 آذر 1399 جام جم 20 آذر 1399 جام جم 21 آذر 1399 جام جم 22 آذر 1399 جام جم 23 آذر 1399 جام جم 24 آذر 1399 جام جم 25 آذر 1399 جام جم 26 آذر 1399 جام جم 27 آذر 1399 جام جم 28 آذر 1399 جام جم 29 آذر 1399 جام جم 30 آذر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۰۶    
در مطلب زیر میوه ای را به شما معرفی می کنیم که دارای خواص ضد اکسیدانی، ضد ویروسی و ضد توموری است و گفته می شود منبع خوبی از ویتامین ها به ویژه ویتامین A، C و E و همچنین اسید فولیک می باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۰:۲۷    
در واقع شامپو یکی از محصولات مهم در زندگی ماست که روزانه از آن استفاده می کنیم. ولی چنانچه بصورت پی در پی و دفعات زیاد از شامپوهای شیمیایی استفاده کنیم به موهای خود آسیب می زنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۳:۳۲    
آیا می خواهید بدانید که چگونه باید اهداف خود را تعیین کنید ؟ چگونه می توانید به بزرگترین خواسته های خود دست پیدا کنید ؟ تعیین اهداف بسیار مهم هستند اما اگر در این هدف گذاری دچار مشکل هستید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۹:۱۱    
طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز ، در 24 ساعت گذشته، با ابتلای دست کم 140 هزار و 413 مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا از مرز 13.3 میلیون نفر عبور کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۵:۵۶    
نگهداری صحیح گل بسیار شیک سروپژیا سروپژیا از گیاهان بسیار زیباییست که تا ده متر رشد می کند و نیازی به نور مستقیم ندارد بنابراین به راحتی می توانید از این گیاه شیک در خانه نگهداری کنید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۲:۵۶    
حضور گل و گیاه در خانه تاثیرات بسیار زیادی بر روحیه ساکنین خانه می گذارد و چه بهتر است از انواعی از گیاهان آپارتمانی در خانه نگهداری کنید که نگران از بین رفتن و حساسیت های آنها نباشید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۷    
از همان لحظه که کوله پشتی خود را برمی دارید و بند کفش های خود را به قصد ماجراجویی در نقاط مختلف ایران می بندید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۰:۵۷    
فراسیون ، تحت نام های افنان سر، فراسیون سفید ، شنار، علقما، گندنای کوهی، صوف الارض، شویر، شافار، فراسیم و علف الکلب هم شناخته می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۰    
عنوان Red Dead Redemption 2 یکی از برترین بازی های سال 2018 است. این بازی در بخش آنلاین نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و شرکت راکستار تصمیم جدیدی در قبال آن اتخاذ کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۶    
یک ضرب المثل کهن تا به امروز در میان ایرانیان وجود دارد با عنوان “فلان چیز پشیزی ارزش ندارد...” در واقع این جمله قدمت باستانی داشته است به این صورت که سکههای دوره ساسانی از طلا و نقره و مس و گاهی از ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۲:۲۶    
انواع مختلفی از هیجان ها وجود دارند که بر نحوه ی زندگی و تعاملات مان با دیگران تاثیر می گذارند. گاهی اوقات، شاید حتی به نظر برسد این انواع هیجانات کنترل ما را به دست می گیرند و به ما فرمان می دهند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۷:۴۷    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا از ترفند کلاهبرداران سایبری در پوشش پیامک های جعلی توقیف خودرو خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۵    
مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2263 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 16.5 درصد کاهش دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۲    
دیگو مارادونا اسطوره فوتبال جهان دیروز در 60 سالگی درگذشت. او که به غیر از فوتبال، به سیاست نیز علاقه داشت، خودرو های مختلفی در طول زمان زندگی خود داشت که داستان های جالبی پشت هر کدام وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۸:۲۶    
مسوولان وزارت بهداشت و حوزه سلامت، از افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی به 90 درصد و توقف روند صعودی بستری کرونایی در بیمارستان های تهران می گویند در حالی که هنوز اعداد فوت و بستری کرونا در کل ایران ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۲:۰۱    
یک روانشناس درباره نحوه ایجاد استقلال و اعتماد بنفس در فرزندان به والدین، توضیحاتی داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۷:۴۶    
جدیدترین محصول فراری، یک سوپراسپرت مخصوص پیست با نام 488GT مودیفیکاتا است. این مدل، وزن کمتر و قدرت بیشتر نیست به نمونه استاندارد فراری 488 فراهم می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۹    
بعد از مدت ها انتظار سهامداران حقیقی (خُرد) برای تشکیل مجمعی به منظور احقاق حقشان، در این هفته شاهد چراغ سبز مجلسی ها بودند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۱    
فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای یک باند سارقان گوشی خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده تاکنون به 43 فقره سرقت اعتراف کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۰    
هکرها با سوءاستفاده از دورکاری کارمندان کمپانی هاست وب گوددی، اطلاعات کاربری مرتبط با سرویس های ارائه دهنده خدمات رمز ارز را دزدیده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۰    
تولید پارچه های هوشمند با استفاده از فیبرهای رسانا از مدتی قبل متداول شده، اما برای این کار باید الکترودهایی در نقاط خاص این فیبرها کار گذاشته شود که انعطاف و نرمی پارچه های یادشده را کاهش می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۰    
کمپانی آمازون تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی اس 20 5G را با تخفیفی 250 دلاری به قیمت 950 دلار برای فروش قرار داده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۰    
انگلیس پس از ممنوع کردن استفاده از تجهیزات ساخت شرکت هواوی چین در شبکه های نسل پنجم، 250 میلیون پوند (333 میلیون دلار) برای متنوع کردن منابع تجهیزات 5G هزینه خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۲    
چین به منظور حفاظت از اطلاعات شهروندان خود پیش نویس قانونی جدید را منتشر کرده است. همچنین این کشور برای محافظت از کودکان در فضای آنلاین قوانین موجود را اصلاح می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۷    
خلیج فارس اکوسیستمی است که گونه های بسیار متنوع آن توانسته اند در شرایط سخت در کنار یکدیگر تاب آوری کنند، اما واقعا چقدر درباره این دریا، موجودات زنده آن و تهدیداتی که متوجه آن ها است، می دانیم؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۲:۲۰    
خاطرات و بازتاب شهادت سردار سلیمانی در زندگی مردم، به کتاب و آثار هنری تبدیل می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی بحران آفرین به کشور خبر داد و به مسئولان در این زمینه هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۱    
از بین تمام راز های حل نشده در فیزیک پارادوکس اطلاعات سیاهچاله عجیب ترین آن ها به نظر می رسد، همانطور که سیاهچاله ها عجیب ترین پدیده ها در در جهان هستند آنچه در ورای افق سیاهچاله رخ می دهد به بن بستی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۰:۴۱    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: اصل بر این است که هفته آینده ادارات تعطیل هستند، مگر آن عده ای که حضورشان با تشخیص بالاترین مقام دستگاه، ضروری تشخیص داده شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۰:۳۲    
با موفقیت ماموریت فالکون 9 و استقرار 60 ماهواره جدید استارلینک در فضا، برنامه آزمایشی شرکت اسپیس اکس به طور قابل توجهی توسعه پیدا می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۰:۰۲    
شرکت های خودروسازی پیوسته تاکید می کنند که تکنولوژی های مرتبط با رانندگی خودران هنوز آنچنان پیشرفت نکرده است که بتوان به طور کامل به آن ها اعتماد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۱    
فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارقان منازل مسکونی با 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۱    
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 208 دستگاه لوازم گرمایشی احتکار شده به ارزش 10 میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۱    
بر اساس اطلاعات جدید فاش شده در شبکه ی اجتماعی ویبو، اپل احتمالا در سال 2021 اولین کامپیوتر های دسکتاپ مک را مجهز به پردازنده M2 رونمایی می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۱    
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در بازرسی از خودرو ایسوزو، مقدار 3 تن و 700 کیلوگرم مرغ قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف و ضبط شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۵    
اگر سیستم شما کند است یا هنگ کرده، می توانید ریست فکتوری کنید. بازنشانی تنظیمات سیستم ویندوز 10 به تنظیمات اولیه، که به تنظیمات کارخانه مصطلح شده، کار بسیار ساده ای است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۵    
لوئیس همیلتون، قهرمان هفت دوره فرمول یک دلیل عدم محبوبیت خودش را در بین مردم جهان بیان کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۵    
پیکر بی جان دامدار سوادکوهی پس از چند روز جستجو در دل جنگل های شهر زیرآب پیدا شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۲    
تیم فوتبال الریان در هفته هفتم لیگ ستارگان قطر مقابل الاهلی به نتیجه تساوی رضایت داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۲    
دولت انگلیس اعلام کرد که دیدار وستهام و منچستریونایتد در لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۲    
محققان معتقدند که ماهواره های استارلینک اسپیس ایکس با یک به روزرسانی نرم افزاری ساده می توانند به یک شبکه GPS بسیار سریع و دقیق تبدیل شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۲    
با دیگو مارادونا خداحافظی کردیم و حسرت این که دیگر جملات و حرکات جالب این اسطوره فوتبال را شاهد نیستیم، برای همیشه با ما خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۲    
با وجود احتمال پایان کار بیکسبی در سال 2020، گفته می شود دستیار هوشمند سامسونگ نه تنها در سال 2021 به فعالیت خود ادامه خواهد داد؛ بلکه در پرچم داران سری گلکسی اس 21 استفاده خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۱۶    
نخستین رندر از هواوی P50 پرو، پرچمدار بعدی این شرکت به اشتراک گذاشته شد. باوجودی که رندر فاش شده، غیررسمی است؛ اما براساس تصاویر مربوط به پتنت ثبت شده هواوی تهیه شده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۱۶    
فرانسه پس از مدتی تعلیق موقت در طرح خود برای دریافت مالیات از شرکت های فناوری، با ارسال نامه هایی به کمپانی هایی بزرگ خواستار پرداخت مالیات از سوی آنها شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۱۶    
این روزها بسیاری از کاربران علاقمند هستند به جای تایپ کردن پسورد از فناوری های بیومتریک همچون تشخیص چهره برای ورود به دستگاه های مختلف استفاده کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۱۶    
اطلاعات منتشرشده نشان می دهد پروژه ی اندروید وان در گوشی های نوکیا هم به پایان خود نزدیک شده است؛ اما آیا نوکیا به روزرسانی های آینده را سریع تر منتشر خواهد کرد؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۱۰    
باشگاه لیورپول ممکن است برای رفع موقت مشکل خط دفاعی اش، سراغ جذب مدافع پیشین رئال مادرید برود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۲:۵۵    
محققان دریافتند بیماران مبتلا به نارسایی قلبی که داروی دیابت empagliflozin دریافت می کردند شاهد بهبود قابل توجهی در ساختار و عملکرد قلبی شان بودند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۱:۵۵    
مغز افراد بزرگسال سالم که از قبل فلاوانول کاکائو مصرف می کردند، عملکرد بهتری در تست های پیچیده دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۰:۳۲    
اگر طی 10 ماهی که از ورود کرونا به کشور می گذرد به کرونا مبتلا نشده باشید، حتما در اطرافیان خود مبتلایان این بیماری را دیده اید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۰:۲۶    
گاهی اوقات، تست های شخصیت شناسی می توانند بدترین صفات و ویژگی های ما را برملا کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۰:۰۵    
مصرف دمنوش مناسب آلودگی هوا می تواند در زمان آلودگی هوا از بروز مشکلات مختلفی مانند آسم و ذلت الریه جلوگیری کند پس طرز تهیه دمنوش آلودگی هوا را آموزش ببینید و آن را در منزل تهیه کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۰:۰۵    
ببینید کدام یک از چهار واکسن کرونا کاربردی تر است
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۳:۵۶    
آموزش چگونگی نه گفتن به کودکان از سه سالگی شروع می شود؛ در این سن کودک به عنوان من بودن و کسی که من هم یک شخص هستم، رشد می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۳:۳۵    
آبنبات در میان کودکان بسیار محبوب است. هرچند می توان به راحتی انواع آبنبات را از فروشگاه ها تهیه کرد، ولی درست کردن آن در خانه می تواند جذابیت های خاص خودش را داشته باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۲:۵۶    
حشرات با بیش از 1 میلیون گونه متنوع ترین گروه ارگانیسم های روی زمین هستند. این تسلط حشره فقط در مورد اعداد نیست ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۲:۳۵    
گل رز یکی از محبوب ترین گل ها در طول تاریخ بوده است. امروزه نیز احتمالا این بوته جاودان یکی از پرطرف دارترین گیاهان گل دار در صنعت گل و گیاه محسوب می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۲:۱۱    
پژوهشگران انگلیسی در بررسی جدید خود نشان داده اند که می توان با دستگاهی که برای کمک به افراد مبتلا به آپنه خواب به کار می رود، به تنفس بهتر افراد مبتلا به کووید-19 کمک کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۵۶    
میوه ها و سبزیجات تازه یک روش سالم برای جذب ویتامین ها ، مواد معدنی ، فیبر و آنتی اکسیدان ها در رژیم غذایی شما است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۵    
از ابتدای آذر ماه با توجه به محدودیت های کرونایی ایجاد شده 200 واحد صنفی پلمب شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۵    
پیتر شیلتون دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس که گل معروف به دست خدا را از مارادونا دریافت کرد، به مرگ این ستاره آرژانتینی واکنش نشان داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۵    
یک زن جوان روز چهارشنبه به دلیل ازدواج موقت با یک فرد عراقی با اسلحه شکاری برادرخود به قتل رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۵    
به جای استفاده از واژه باید برای انجام کارها، سعی کنید مزایای ملموس و منطقی آن کار را در ذهن خود برجسته کنید. ذهن ناخودآگاه شما از حس تحکم و اجبار بیزار است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۵    
فرمانده انتظامی آبادان از انهدام اعضاء باند 6 نفره سارقان ساختمان های نیمه کاره در آبادان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۲    
زمین لرزه چهار و هشت دهم ریشتری دیشب مراوه تپه فقط دو مصدوم داشت که سرپایی مداوا شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۲    
رئیس جمعیت هلال احمر کردکوی از مصدومیت دو نفر بر اثر واژگونی مینی بوس در این شهرستان خبرداد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۲    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از وقوع دو فقره تصادف فوتی و جرحی با 8 کشته و مصدوم خبرداد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۲    
با حضور به موقع نیروهای اورژانس 115 جان 6 شهروند مشهدی که دچار مسمومیت با گاز منو کسید کربن شده بودند از مرگ حتمی نجات یافت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۲    
باشگاه اورتون به دنبال جذب هافبک آلمانی یوونتوس است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۲    
هفته به هفته تعداد گل های به ثمر رسیده در لیگ برتر فوتبال ایران کاهش می یابد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۲    
دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۲    
ژابی آلونسو، هافبک سابق لیورپول تمجید ویژه ای از خرید جدید این تیم یعنی تیاگو آلکانتارا انجام داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۲    
دیدار تیم های فوتبال شهر خودرو خراسان و صنعت نفت آبادان با تساوی به یک بر یک به پایان رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۶    
رنگ می تواند شگفت انگیز و پیچیده باشد ، اما دقیقاً چگونه کار می کند؟ در ساده ترین طول موج های مختلف ، یک جسم را بازتاب می دهند و به چشمان ما برمی گردند ، جایی که به شبکیه چشم برخورد می کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۶    
عضو انجمن زنان و مامایی ایران با تاکید بر اینکه دیابت بارداری علایمی خاموش دارد، گفت: جدی نگرفتن کنترل و پیگیری روند درمان دیابت بارداری ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۶    
دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت و دو تیم در نهایت به یک امتیاز بسنده کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۶    
باشگاه اینتر میلان در نظر دارد آرتورو ویدال هافبک شیلیایی خود را جریمه نقدی کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۰    
برخی از صاحبان خودرو هنگام سوختگیری نگرانی هایی بابت کم شدن سهمیه سوخت خود دارند که قصد داریم در این گزارش نحوه صحیح سوختگیری و عدم کاهش سهمیه سوخت را به شما آموزش دهیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۱    
خواص مفید کلم بروکلی در کنار دسترسی راحت به آن در تمام فصول، این سبزی را در ردیف پرطرفدارترین سبزی ها قرار داده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۶    
پزشکان فهرستی از محصولات را که به بدن برای مقاومت در برابر ویروس کرونا کمک می کند، معرفی کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۶    
میرزاقاسمی یکی از اصیل ترین غذاهای گیلانی است که با شنیدن نام گیلان همیشه به یاد آن می افتیم. این غذا به راحتی و با یک دستور ساده با موادی مانند بادمجان، گوجه فرنگی، سیر و تخم مرغ درست میشود. پ
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۷    
در مراسمی به مناسبت هفته بسیج مستضعفین بیش از هزار شناور سبک و نیمه سنگین مردمی بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه عمومی سواحل بندرعباس و تنگه هرمز رژه رفتند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۵    
شربت سکنجبین یکی از انواع نوشیدنی های سنتی و قدیمی ایرانی است که علاوه بر اینکه طعم بسیار خوبی دارد برای رفع تشنگی در ماه های گرم سال و ماه رمضان نیز بسیار مفید است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۵۶    
پیچیدگی باورنکردنی روده و اهمیت آن برای سلامت کلی ما موضوع افزایش تحقیقات در جامعه پزشکی است. مطالعات متعدد در دو دهه گذشته ارتباط بین سلامت روده و سیستم ایمنی بدن ، خلق و خو ، سلامت روان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۲    
کارشناس مسوول بیماری های واگیر مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت درباره چگونگی استفاده از ماسک در روزهای بارانی توضیح داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۱    
تخم مرغ دارای خواص شگفت انگیزیست که مصرف روزانه آن باعث بالا رفتن کلسترول خوب و پروتئین بدن می شود و تناسب اندام را حفظ می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۸    
سنگ کلیه یکی از رایج ترین و دردناک ترین مشکلات کلیه ها می باشد که علائم آن در زنان ، مردان و کودکان به دلیل تفاوت در مجاری ادرار متفاوت است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۸    
ترشی هفت بیجار با اصالتی 150 ساله نزدیک های پاییز منزل هر بیجاری پیدا می شود. البته این ترشی به خاطر طعم بی نظیرش که مدیون ادویه مخصوص و جادویی آن است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۸    
تولکاچف در سال 1985 دستگیر، بازجویی و توسط دادگاه نظامی به جرم خیانت و جاسوسی به مرگ محکوم گردید. خبرگزاری رسمی دولتی شوروی در تاریخ 22 اکتبر 1986 اعلام نمود که آدولف تولکاچف به جرم خیانت اعدام شده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۸    
دلمه برگ مو”، یکی از لذیذترین غذاهای فصل بهار است که اگرچه به ظاهر ساده و مختصر به نظر می رسد، ولی مرحله آماده سازی سخت و وقت گیری دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۶    
مطالعات گوناگون نشان داده است که که با عجله و تند غذا خوردن می تواند منجر به اضافه وزن و دیابت نوع 2 شود، همچنین تند غذا خوردن عوارض بسیار جدی دیگری نیز به همراه دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۵    
سرویس های امنیتی روسی و به ویژه سرویس امنیتی کا گ ب در دوران شوروی سابق مخوف ترین سرویس امنیتی و جاسوسی جهان به شمار می آمد که نام آن نیز لرزه بر اندام مخالفان شوروی و حتی شهروندان این کشور می انداخت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۷    
3دلیل قضایی کافی بود تا بازپرس جنایی تهران مردی را در پرونده ناپدیدشدن اسرارآمیز همسرش بازداشت کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۶    
کاهو از موادی است که با چین و چروک پوست مبارزه می کند استفاده از ماسک کاهو در جوانسازی پوست بسیار موثر بوده و به پوست زیبایی دو چندان می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۶    
خانواده و دوستانش او را ادیک می نامیدند، مردی با چشم هایی به رنگ خاکستری، پیشانی پهن و ابروهای قهوه ای پرپشت و بینی که در قسمت اتصال به صورت به دلیل یک حادثه در حین بازی هاکی در زمان کودکی کمی کج شده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۰    
سال هاست که آخرین جمعه ماه نوامبر در بسیاری از فروشگاه های کشورهای آمریکایی و اروپایی با حراجی بزرگ همراه شده است، حراجی معروف به بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه که چندسالی است به کشور ما رسیده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۲    
کودکان بسیار خردسال حتی کمتر از دوسال رفتاری یاریگرانه، سخاوتمندانه و توام با مهربانی به خصوص نسبت به مادرشان از خود نشان میدهند. این نیز واقعیت دارد که برخی کودکان مهربان تر و نوع دوست ترند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۱    
گولاگ سیستمی هولناک از چند صد زندان و کمپ کار اجباری بود که در هر کدام بیش از 10.000 زندانی وجود داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۰    
عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: لباس های تاناکورایی عامل بسیار مهمی برای انتقال ویروس کرونا و حتی دیگر بیماری های عفونی هستند.
  • ۱