چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۸:۳۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 25 آذر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 آذر 1399 جام جم 2 آذر 1399 جام جم 3 آذر 1399 جام جم 4 آذر 1399 جام جم 5 آذر 1399 جام جم 6 آذر 1399 جام جم 7 آذر 1399 جام جم 8 آذر 1399 جام جم 9 آذر 1399 جام جم 10 آذر 1399 جام جم 11 آذر 1399 جام جم 12 آذر 1399 جام جم 13 آذر 1399 جام جم 14 آذر 1399 جام جم 15 آذر 1399 جام جم 16 آذر 1399 جام جم 17 آذر 1399 جام جم 18 آذر 1399 جام جم 19 آذر 1399 جام جم 20 آذر 1399 جام جم 21 آذر 1399 جام جم 22 آذر 1399 جام جم 23 آذر 1399 جام جم 24 آذر 1399 جام جم 25 آذر 1399 جام جم 26 آذر 1399 جام جم 27 آذر 1399 جام جم 28 آذر 1399 جام جم 29 آذر 1399 جام جم 30 آذر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۲:۱۵    
شاید باور کردنی نباشد، اما خوراکی هایی هستند که نه تنها به عنوان غذا های مغزی در نظر گرفته می شوند، بلکه طبق یک مطالعه جدید، برخی از غذا های مورد علاقه شما حتی می توانند افت شناختی شما را کاهش دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۷:۳۰    
همه ما به صورت روزانه یا هفتگی از تخم مرغ استفاده می کنیم اما پوسته آن را که سرشار از فایده برای سلامتی است، دور می ریزیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۷:۰۶    
شهید صدرزاده از این اخلاق ها داشت. مثلاً می رفت دست در گردن کسی که کنار جوی آب نشسته بود می انداخت و می گفت: داداش بیا دو دقیقه رو با ما بد بگذرون
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۰    
برای افزایش میزان قد خود بهتر است به تغذیه اهمیت بیشتری بدهید، ورزش کنید و از برخی عادت های نادرست مانند مصرف دخانیات بپرهیزید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۵    
3 استفتای جدید از حضرت آیت الله خامنه ای دربارۀ خواندن نماز عشا پیش از نماز مغرب و فراموش کردن نماز آیات شده است که به آنها پاسخ فرمودند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۷:۴۲    
در این تست متوجه می شوید که در زندگی بیشتر بر روی چه چیز هایی تمرکز دارید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۰:۰۶    
به طور متوسط، بزرگسالان آمریکایی روزانه 10 تا 15 گرم فیبر مصرف می کنند در حالی که میزان نیاز روزانه بدن به این ماده مغذی، خیلی بیشتر از اینهاست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۰    
سرپرست پلیس فتا استان البرز از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اسکیمری خبر داد که با اجاره کردن یک دکه در جاده کرج - چالوس 800 میلیون تومان پول مردم و مسافران را به جیب زده بودند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۶    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به افزایش جرائم بورسی در هفته های اخیر و هشدار به سهامداران ، روش های کلاهبرداری در فضای مجازی را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۳:۵۷    
در حال حاضر، اپلیکیشن تیک تاک TV فقط برای کاربران سامسونگ در بریتانیا منتشر شده و در برنامه ی زمانی مشخص، برای کشورهای دیگر اروپایی نیز منتشر خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۱:۱۲    
به منظور استفاده از قابلیت جدید واتساپ، نحوه فعالسازی این برنامه از طریق شما تلفن ثابت را برای شما کاربران آماده کرده ایم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۱:۱۲    
بررسی ها نشان می دهد سقوط روز گذشته و دور از انتظار 54 هزار واحدی شاخص و درخواست برخی فعالان به لغو عرضه سنگین شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس و ادعای گران فروشی این سهم در تصمیم مدیران بورس ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۰:۵۷    
تحقیقات صورت گرفته توسط شرکت Goldman Sachs بر روی داده های سازمان China Academy of Information Communications Technology نشان می دهد انتشار محموله های گوشی های هوشمند به چین و فروش آن ها در این کشور ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۰:۱۲    
شارلوا با گلزنی علی قلی زاده بازی باخته مقابل سرکل بروژ را با برد عوض کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۳۰    
بر اساس اعلام آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای چهارشنبه 26 آذر در تمام مقاطع تحصیلی مشخص شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۳۰    
آبی پوشان لندن در سیزدهمین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس مقابل تیم ولورهمپتون متحمل یک شکست خارج از خانه شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۲    
شرکت های سونی، مایکروسافت و نینتندو که تقریبا کل بازار کنسول های بازی را در دست خود دارند تصمیم گرفته اند راهنمای امنیتی جدیدی را برای کاربران خود و علاقه مندان سرویس بازی های آنلاین تنظیم کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۰    
شرکت گوگل اعلام کرد که در تلاش برای اضافه کردن حالت تاریک به مرورگرهای وب است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۳۶    
این روزها دنیای تکنولوژی با سرعتی باورنکردنی رو به جلو پیش می رود. برای عقب نماندن از این قطار پرسرعت باید خودتان را به روز نگه دارید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۲۷    
وزرات امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه جزییات روند صدور شناسنامه فرزندان دارای مادر ایرانی را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۱۵    
در سال های اخیر اکثر تلویزیون ها هوشمند شده اند و تعدادی از آن ها دارای اندروید تی وی هستند. شما می توانید روی تلویزیون هوشمند یا تلویزیون اندرویدی خود به بهترین برنامه ها دسترسی داشته باشید و ما در ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی معاون کنونی موساد را به عنوان رئیس آینده سازمان جاسوسی این رژیم معرفی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۰    
با غروب آفتاب جنگ 18 ساله آمریکا در افغانستان، ایران آماده است تا با عقب نشینی نیروهای خارجی دست بالاتر را در این کشور داشته باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۰    
متفاوت از دیگر محصولات هیوندای نسل جدید توسان با چراغ های مدرن تولید می شود که حالتی مخفی در جلوپنجره دارند. شرکت سازنده فناوری خود را برای روشنایی اصلی خودرو تولیدانبوه توضیح داده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۰    
رییس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن با انتشار پیامی در فضای مجازی با اشاره به بسته شدن فرودگاه بین المللی صنعا و بندر الحدیده و ادامه محاصره یمن، سازمان ملل را شریک جرم متجاوزان دانست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۰    
دانشمندان به دنبال کشف منبع حیات زمینی روی سیارک ها هستند و به همین علت چنین نمونه هایی برای آنها بسیار ارزشمند است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۰    
مشاور ارشد کاخ سفید که نقش بزرگی در روند عادی سازی روابط میان چند کشور عربی با رژیم صهیونیستی داشته، قصد دارد هفته آینده به سرزمین های اشغالی و مراکش سفر کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۰    
در هفته های اخیر، تعداد مبتلایان به کرونا و جان باختگان ناشی از این ویروس در آمریکا افزایش شدیدی یافته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۰    
دیدبان حقوق بشر در بیانیه ای به شرایط بسیار وخیم مهاجران و کارگران خارجی زندانی در عربستان پرداخت و از دولت سعودی خواست تا هر چه سریعتر نقض حقوق بشر را پایان دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۰    
روسیه راکت فضایی جدید و کلاس سنگین خود به نام Angara A5 را پس از شش سال برای دومین بار آزمایش کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۵۷    
با توجه به اینکه فورد Ka+ و دیگر مدل های صفر ستاره، از قیمت پایین تری برخوردار هستند، آمار فروش آنها در کشورهای در حال توسعه زیاد است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۵۷    
امروزه کودکان و نوجوانان به طرز عجیبی اعتیاد به موبایل دارند و والدین کار سختی برای دور کردن موبایل از آنها دارند، اما تکنیک های مناسبی برای دورکردن فرزندان از موبایل و تبلت وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۵۷    
لامپ های نمک هیمالیا با قرار گرفتن حباب لامپ ها در داخل تکه های بزرگ از نمک صخره هیمالیا ساخته شده اند، آنها یک ظاهر متمایز دارند و هنگامی که روشن می شوند، گرما و نور صورتی رنگی را از خود ساطع میکنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۵۷    
بعضی از گیاهان توانایی خشکی را دارند و برای مدتی زنده می مانند، اما بسیاری، هفته ای یک بار و یا روزانه باید آبیاری شوند. اگر قرار است برای مدتی دور از خانه باشید، برای آن ها باید فکری بکنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۵۷    
روزی بود، روزگاری بود. در آن روزگار، جز اسب و الاغ و شتر، وسیله ای برای سفر و رفتن از شهری به شهر دیگر وجود نداشت. راه ها پر از خطر بود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۵۱    
یک روانشناس بالینی در خصوص آسیب های ناشی از جدایی و یا مرگ همسر در زندگی مشترک توضیحاتی داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۵۱    
بدن در هر فصلی تغییرات خاصی در خود ایجاد می کند تا بتواند خود را با شرایط موجود وفق دهد و تاثیر سرما بر خواب بسیار زیاد است و می تواند باعث تغییر چرخه خواب شما شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۵۱    
بروزرسانی iOS 14.3 قابلیت جدیدی به نام ProRAW را به آیفون 12 و آیفون 12 پرو مکس اضافه کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۵۱    
دیرینه شناسان گونه ای جدید از دایناسور کشف کردند که از کتف های آن تیغه هایی عجیب بیرون زده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۵۱    
خرماهای تازه در صورت بسته بندی صحیح تا حدود هشت ماه در یخچال می مانند و در صورت نگهداری در کابینت منزل یکماه بیشتر قابل استفاده نیستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۴۵    
رییس پلیس راه استان از وقوع یک سانحه رانندگی منجر به فوت در محور روانسر- جوانرود خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و 2 نفر هم زخمی شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۰۶    
دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، با توجه به نزدیکی شب یلدا و به منظور آگاهی هموطنان از خطرات ابتلا به بیماری کرونا به دلیل دورهمی ها، پیام های بهداشتی را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۶:۰۶    
برخی مطالعات نشان می دهند که فیتوشیمیایی استخراج شده از گیاه دارویی میخک موسوم به ایوجنول می تواند برای پیشگیری، درمان و کنترل عفونت کووید 19 استفاده شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۴:۰۶    
برنج پخته ای که برای مدتی در فضای باز نگهداری می شود، حاوی باکتری باسیلوس سوئوس است که باعث اسهال و حالت تهوع فرد می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۳:۰۶    
لامبورگینی سیان FKP 37 یک خودروی اسپرت هیبریدی میان موتور است که دارای مشخصات و امکاناتی ویژه در موتور خود و همچنین در طراحی داخلی و بیرونی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۲:۰۶    
این روزها همه جا صحبت از کرونا ویروس جدید و عوارض آن است. از همان ماه های ابتدایی شیوع کووید 19، به عنوان یک همه گیری جهانی، گزارش هایی از بروز اختلال بویایی، چشایی یا هر دو در مبتلایان منتشر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۱:۰۶    
استویا از شیرین کننده های طبیعی و بدون کالری است که شاید تاکنون نام آن را در تبلیغات تلویزیونی شنیده یا روی بسته بندی برخی از مواد غذایی دیده باشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۰:۰۶    
از آخرین باری که با آرامش به آرایشگاه یا سلمانی رفته ایم، نزدیک به یک سال می گذرد! کرونا که آمد، چنان آرایشگاه ها را خلوت کرد که کسی مانند آن را به یاد ندارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۴۵    
نارضایتی از زندگی مشترک یکی از دلایل مهمی است که منجربه ازهم گسیختن پایه های این مهم می شود ، با کمی دقت در رفتار خود می توانید علل اصلی آن را شناخته و از جدایی ها جلوگیری کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۳۶    
سیر یک ماده ی غذایی طبیعی و حاوی خواص درمانی فوق العاده ای است که می تواند برای تمیز کردن و پاکسازی ریه مؤثر باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۳۰    
اصلی ترین مواد تشکیل دهنده این نوشیدنی مربوط به اسپرسو و شیر می شوند که شباهت زیادی به لاته دارد
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۱۲    
در عصر مدرن، فناوری رباتیک برخی از بالاترین سطوح مهندسی و نبوغ انسانی را شکل داده است. حاصل این سطح از نبوغ انسانی یعنی ربات ها، سریع تر از آنچه انتظار داریم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۰۶    
مهدی میامی سال ها در حوزه تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت می کند و تخصصی بارز در سمپاتیک کردن نقش های منفی دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۳۰    
بهتر است برای تهیه شیره خرما از خرماهای شیره دار استفاده کنید. استفاده از خرمای بدون شیره و خشک خیلی برای این کار مفید نیست
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۰۶    
آن روز که حمید سحری کلاس اول ابتدایی بود و نقاشی ساده ای در دفتر دیکته اش کشید و بعد با تشویق و تعریف فوق العاده اطرافیانش رو به رو شد، تصور نمی کرد روزی برسد که فردی همچون سرخیو راموس ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۴۲    
سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه هفته های هشتم و نهم بیتسمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۰    
داده های جدید پایگاه گو فاند می نشان می دهد در سال 2020 مردم ایرلند بیشترین کمک مالی برای امور خیریه را انجام داده اند و از نظر سرانه این کمک ها در رتبه اول جهان قرار دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۲۱    
فلوشیپ بیماری های عفونی، در خصوص میزان اهمیت پاسخ تست های آنتی بادی پس از بهبود مبتلایان به کرونا، گفت: کیت های موجود در کشور قابلیت اندازه گیری آنتی بادی از بین برنده کووید 19 را ندارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۰۶    
وزیر نیرو در باره آمادگی برای مواجه با سیلاب های احتمالی هفته آینده گفت: اکنون آمادگی ها نسبت به سال های قبل بیشتر شده است و همکاری نزدیکتری هم بین سازمان هواشناسی و وزارت نیرو در بخش پیش بینی ها ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۵۷    
رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه پس از کاهش نرخ ارز در هفته های اخیر قیمت مسکن در تهران 15 درصد افت کرده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۵۱    
هیچکس سال ها حمله گاندو ها را به کودکان بلوچ نمی بیند مگر اینکه شایعه وجود تمساح در دریاچه چیتگر تهران بپیچد!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۴۵    
استاندار تهران ضمن درخواست از شهروندان برای برگزاری مجازی مراسم شب یلدا گفت: همکاری مردم برای توقف چرخه انتقال ویروس کرونا ضروری است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۳۶    
آیا واقعا آپدیت باعث قرار دادن ویژگی های بهتر می شود یا فقط باعث می شود که افراد گوشی های مدل بالاتر بخرند که بتوانند سیستم عامل های بالاتر و آپدیت های جدید را ساپورت کنند؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۳۶    
با درست کردن آیس پک شکلاتی، روزهای گرم تابستان رو برای خود و عزیزانتون خنک کنید و ازش لذت ببرید
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۳۶    
دختر 8 ساله در هفتکل خوزستان زنده به گور شد. وقتی خاک روی ملیکا می ریخت او حتی نای ناله نداشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۷    
محسن تنابنده با انتشار متنی ضمن واکنش به مطالب تعدادی از رسانه های در روزهای اخیر اعلام کرد پایتخت7 امسال ساخته نخواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۱    
بسیاری عبدالکریم سروش را روشنفکری غروب کرده می دانند. در روز تولدش به چرایی این موضوع پرداخته ایم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۱۲    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره تاثیر آلودگی هوا در بروز بیماری های تنفسی مانند آنفلوآنزا و کرونا، برخی نکات مهم برای کاهش آسیب آلودگی هوا در این ایام را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۰۶    
طبق اعلام رسانه ها، تیراندازی در نزدیکی یک مرکز پزشکی نظامی در مریلند آمریکا به وقوع پیوسته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۸:۵۷    
رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی و کافه قنادی تهران گفت: قیمت شیرینی برای شب یلدا همان قیمت مصوب ابتدایی سال است و هر کیلو شیرینی تر با قیمت 48هزار تومان، زبان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۸:۴۵    
نیروی انتظامی اقدامات خود در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در روز دوشنبه 24 آذر ماه را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۸:۲۷    
فرزند شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی در گفت و گو با یک شبکه خبری روسی ضمن اشاره به رشادت های پدرش در نبرد با تروریست های داعش گفت که شهید سلیمانی برای تمام مردم منطقه با تروریست ها جنگید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۸:۲۱    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهمانی خبر داد که به مدت دوماه روزانه دو تن مرغ های قیمت مصوب را از آمل به تهران آورده و به جای فروش به خرده فروشی ها در آهنگری ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۸:۱۲    
رئیس کل بانک مرکزی درباره مانع خرید واکسن کرونا، گفت: به دلیل فشارهای آمریکایی ها بر بانک های اروپایی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۸:۰۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: همه عاملان و سرپل های پشتیبانی و لجستیک ترور شهید فخری زاده شناسایی و عده ای از این افراد نیز دستگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۵۱    
همیشه هدف از خلقت انسان رسیدن به رشد و کمال متعالی تعریف شده است، یعنی همان نقطه ای که خداوند تمام ابزار آن را برای انسان محیا کرده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۵۱    
دال عدس یا عدس قرمز مانند عدس سرشار از پروتئین و همچنین بتاکاروتن است. می توانید این خورش خوشمزه را با آن تهیه کرده و نوش جان کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۵۱    
جزئیات برگزاری امتحانات دی ماه برای همه مقاطع تحصیلی اعلام شد و بر اساس آن برخی پایه ها امتحان آنلاین و برخی دیگر امتحان حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهند داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۶    
رقابت های اسکی در نقاط مختلف اروپا در حال برگزاری است. اسلوونی میزبان مسابقات قهرمانی جهان اسکی پرش بود. در بخش مردان، کارل گیگر مدال طلا را بر گردن آویخت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۱    
نمایندگان جامعه پرستاری کشور امروز به دیدار رئیس رسانه ملی آمدند تا از به تصویر کشیدن جهاد پرستاران و نظام سلامت برای مقابله با کرونا در این رسانه و همچنین خدمات صداوسیما در عرصه آگاهی بخشی و پیشگیری ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۱    
نجم الدین شریعتی مجری برنامه تلویزیونی سمت خدا ، خاطره ای از اشتباهش در این برنامه معارفی را تعریف کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۱    
شبکه های رادیویی مراکز استان ها، برنامه های مختلفی را با توجه به شرایط ویژه امسال برای شب یلدا تدارک دیده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۱    
در آستانه پایان سال 2020، تیم هایی در 5 لیگ معتبر اروپا صدرنشین هستند که هیچ کدام در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارند و در عوض همگی در لیگ اروپا به مصاف رقیبان می روند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۵    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران از افزایش 27 درصدی افزایش نرخ معاینه فنی خودروهای سواری بر اساس مصوبه هیأت دولت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۰    
وزیر دفاع کشورمان با بیان اینکه موضوعات موشکی ما خار چشم دشمنان شده است و ما هر روز توان و قدرت موشکی خود را تقویت کرده ایم، گفت: دولت جمهوری اسلامی در اقدامی شایسته ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۴۱    
خودروی سواری پراید حین حرکت در پارکینگ مجتمع مسکونی به علت نبود حفاظ مناسب از طبقه همکف به رمپ پارکینگ طبقه منفی یک مجتمع سقوط کرد و آتش نشانان سه سرنشین محبوس شده خودرو شامل پدر و مادر و نوزاد 5 ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۳۵    
استاندار تهران با اشاره به آغاز طرح جریمه افراد فاقد ماسک در تهران از اثرگذاری مطلوب طرح شهید سلیمانی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۲۶    
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران از آغاز ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها در روز چهارشنبه 20 اسفندماه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۷    
مسئول روابط عمومی اورژانس 115 چهارمحال وبختیاری گفت: انحراف یک دستگاه مینی بوس و برخورد با گاردریل پل،حوالی روستای افسرآباد محور دشتک به دوآب صمصامی 14 مصدوم برجای گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۷    
فیلم سینمایی غلامرضا تختی به کارگردانی بهرام توکلی، پنجشنبه (27 آذر ماه) در شبکه آی فیلم نمایش داده می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۱    
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری 2 تن از اعضای باند 3 نفره سارقان مغازه عکاسی به ارزش 4 میلیارد ریال خبر داد و گفت: دستگیری عضو سوم باند و مالخر اموال سرقتی در دستور کار قرار دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۱    
یک دانشمند روس درباره علت کابوس های شبانه و راهکار خلاص شدن از شر آنها توضیحاتی را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۵    
متخصص بیماری های عفونی با اشاره به آغاز مرحله نخست کارآزمایی انسانی واکسن کرونای ایرانی از ابتدای دی گفت: امیدواریم تا پیش از سال جدید این واکسن آماده شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۲    
برای مهار کردن هر چه سریع تر ویروس کرونا باید به نکات درج شده در شیوه نامه های بهداشتی توجه کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت گفت: سهامداران عدالتی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، ملزم به ثبت نام در سامانه سجام نیستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۶    
سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از بررسی ویژه موضوع بدرفتاری با سرباز بابلی از طریق معاونت حقوقی و بازرسی ناجا خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۰    
اخترشناسان یک سیاره فراخورشیدی جدید کشف کرده اند که با توجه به شرایطش، می تواند سیاره نهم منظومه ما باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع تصادف زنجیره ای در مسیر غرب به شرق جاده خاوران به دلیل فیلمبرداری خودروهای عبوری از صحنه یک حادثه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۰    
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی شرور سابقه دار پس از درگیری و تیراندازی در غرب تهران خبر داد و گفت: این فرد در اسلامشهر دستگیر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۰    
در این مطلب شما را با 8 عادت روزمره صحیح که تاثیر مثبتی روی سلامتی جسم و روح دارند، آشنا می کنیم.