جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۲:۵۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 13 آذر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 آذر 1399 جام جم 2 آذر 1399 جام جم 3 آذر 1399 جام جم 4 آذر 1399 جام جم 5 آذر 1399 جام جم 6 آذر 1399 جام جم 7 آذر 1399 جام جم 8 آذر 1399 جام جم 9 آذر 1399 جام جم 10 آذر 1399 جام جم 11 آذر 1399 جام جم 12 آذر 1399 جام جم 13 آذر 1399 جام جم 14 آذر 1399 جام جم 15 آذر 1399 جام جم 16 آذر 1399 جام جم 17 آذر 1399 جام جم 18 آذر 1399 جام جم 19 آذر 1399 جام جم 20 آذر 1399 جام جم 21 آذر 1399 جام جم 22 آذر 1399 جام جم 23 آذر 1399 جام جم 24 آذر 1399 جام جم 25 آذر 1399 جام جم 26 آذر 1399 جام جم 27 آذر 1399 جام جم 28 آذر 1399 جام جم 29 آذر 1399 جام جم 30 آذر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۷:۲۱    
جارو کردن وسایل شکسته یا ریخته شده با جاروبرقی اغلب به نظر می رسد بهترین راه حل است، پس از مدتی متوجه می شویم که دستگاه مفید ما بوی بدی می دهد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۵:۳۰    
به نظر می رسد که از سال 2024 باید شاهد برگزاری فرمت جدیدی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باشیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۲۰    
سالمندان قبل از ورزش باید چه کار کنند؟ انجام چه ورزش هایی برای آنها مناسب تر است؟ یک برنامه تمرینی سالم برای سالمندان از چه اجزایی تشکیل شده است؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۳:۳۱    
دل کندن از بالش مورد علاقه ی خود می تواند کار دشواری باشد، اما خوابیدن بدون بالش هم فواید زیادی برای سلامت ما دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۸:۵۶    
محمدجواد آذری جهرمی با صدور حکمی حسین حمیدی پور را به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی و امور استان ها منصوب کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۰:۲۵    
سد عبدل آباد بجنورد در زمستان از آب رودخانه های اطراف تغذیه می شود تا در فصل کم آبی، آب مورد نیاز کشتزارهای منطقه را تامین کند اما امسال به سبب کاهش نزولات جوی به صورت کامل خشکیده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۵    
از فصل 2022 برای اولین بار پس از 23 فصل، فوتبال باشگاهی اروپا شاهد برگزاری سه رقابت باشگاهی خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۷    
توجه نمایید که شال و روسری علاوه بر کشور ما ایران و سایر کشور های اسلامی در تمام کشور های دنیا به عنوان یک پوشش مناسب برای مد و زیبایی شناخته میشود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۶    
وسایل الکترونیکی از جمله موبایل و انواع تبلت ها جزو وسایل های گران قیمتی هستند که باید به خوبی از آن ها مراقبت کنیم تا مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نباشیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۶    
در بین 10 ثروتمند جهان، هشت نفر آمریکایی هستند. این کشور به همراه چین بیشترین تعداد ثروتمندان جهان را دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۲    
این روزها افراد بسیاری در سراسر جهان ترجیح می دهند که در کنار زبان بین المللی از زبان مادری خود برای استفاده از همراه های هوشمند استفاده کنند و در ادامه روش تایپ چندزبانه در دستگاه های اندرویدی آموزش ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۰    
علی القاصی دادستان عمومی و انقلاب تهران امروز پنج شنبه (13 آذر) از زندان رجایی شهر بازدید و با کلیه زندانیان به ویژه زندانیان امنیتی ملاقات کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۷    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از ورود این کمیسیون به پرونده عدم پرداخت کامل حقوق سربازان نظام وظیفه عمومی خبر داد و گفت: پس از سوال از وزیر دفاع تخلف دولت در این باره محرز شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۵:۱۰    
محققان نتایج آزمایشات بالینی ایمونوگلوبولین اکتاگام (Octagam) را ارائه دادند، که در درمان بیماران دچار عوارض شدید و حاد ابتلا به کووید 19 موثر بوده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۰:۲۲    
برخی افراد بر این باور هستند که آب ماست را باید مصرف کرد و برخی دیگر می گویند باید آن را دور ریخت، اما در واقع استفاده از آب ماست خواص مناسبی به همراه دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۰۷    
نتایج یک پژوهش تازه نشان می دهد استرس بیش از حد و فعال شدن هورمونهای مرتبط با آن در بدن باعث می شود که سلول های خفته سرطانی بیدار شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۲:۰۸    
عنوان بانوی اول به استفانی فراپارت اختصاص دارد چون همیشه اولین ها به نام داور فرانسوی ثبت می شود. او دیدار یوونتوس و دیناموکیف را قضاوت کرد تا نخستین داور زن لقب بگیرد که یکی از بازی های مردان را در ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۵    
کبد یکی از اندام های حیاتی بدن انسان محسوب می شود و اگر عملکرد درست خود را ارائه نکند، کل بدن از این شرایط آن رنج می برند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۰    
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، از دستگیری سارق خودروهای پراید در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد و اعتراف وی به 25 فقره سرقت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۲۲    
چین از پیش نویس دستورالعملی برای محدودیت گسترده جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران در اپلیکیشن های موبایل رونمایی کرد
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۷    
محققان امنیتی از شناسایی نقص امنیتی خطرناکی در سیستم عامل آی او اس 13 خبر داده اند که به هکرها امکان می دهد از طریق شبکه های وای فای به گوشی های آیفون نفوذ کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۳    
تست کرونای لوئیس سوارز سرانجام منفی شد تا این بازیکن به تمرینات اتلتیکو مادرید بازگردد و آماده بازی با وایادولید شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۲:۱۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به وضعیت نارنجی در اکثر نقاط استان تهران از دورکاری 50 درصدی کارمندان دستگاه های اجرایی از شنبه 15 آذرماه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۱    
یک روانشناس درباره راهکارهای مقابله با ناسزاگویی کودکان، توضیحاتی داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۲    
باشگاه پرسپولیس در مورد نامه دادگاه عالی ورزش بیانیه ای را منتشر کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۱    
دیوان داوری ورزش (CAS) درخواست باشگاه النصر را برای تجدیدنظر فوری پرونده شکایت از کنفدراسیون فوتبال آسیا و پرسپولیس را رد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۷    
الله یار صیادمنش توانست گلی 3 امتیازی را برای زوریا اوکراین برابر لسترسیتی انگلیس به ثمر برساند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۵    
فرمانده انتظامی آبادان گفت: جاعل2 میلیارد و 400 میلیون ریال چک پول توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۵    
موفقیت راه دور و درازی دارد که برای رسیدن به آن باید زحمات زیادی بکشید، اما ابتدا باید تعریف خودتان از موفقیت در زندگی را مشخص کنید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۶    
17 قمارباز در یک واحد صنفی در شهرستان رودسر دستگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۶    
فرمانده انتظامی رودبار از توقیف 4دستگاه کامیون حامل بیش از 4هزار قطعه مرغ زنده بدون مجوز حمل و بهداشت در این شهرستان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۶    
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارقان مسلح محموله های باری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: متهمان به 35 فقره سرقت در جاده ها اعتراف کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۶    
منابع رسمی اعلام کردند در انباری نزدیک شهر بریستول انگلیس انفجاری بزرگ رخ داده که به زخمی شدن چند نفر منجر شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۶    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قوچان گفت: انفجار یک ساختمان در قوچان پنج مصدوم برجای گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۱    
معاون شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: به دلیل پراکندگی سهامداران در مناطق مختلف کشور، سامانه ای برای توزیع سود شرکت ها به صورت الکترونیکی فراهم شد تا نیازی به حضور فیزیکی سهامداران به دفاتر شرکت ها نباشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۱    
در جریان معاملات این هفته از بازار سهام ارزش سهام عدالت هم زمان با رشد شاخص کل حدود یک میلیون تومان رشد داشت و به آستانه 14 میلیونی شدن رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۸:۴۶    
غریزه ترس از عواملی است که برخی محاسن را در زندگی به دنبال دارد اما نباید از این موضوع غافل شد که در بسیاری از موارد ترس نه تنها موجب سعادت و کمال و نجات انسان نمی شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۱:۰۵    
یک متخصص تغذیه، با اشاره به عوامل موثر در بالا رفتن چربی خون و بروز انواع بیماری های، به ارائه راهکارهای تغذیه ای مناسبی برای کاهش چربی خون پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۱:۰۵    
محققان بر اساس نتایج یک مطالعه ادعا می کنند که خطر ابتلا به کرونا در افراد مبتلا به آسم 30 درصد کمتر از سایرین است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۳:۲۴    
اگر احتمال دارد که سنکوپ کنید مایعات را فراموش نکنید بدنتان را هیدراته نگاه دارید و ویتامین های بدنتان را بالا ببرید که بسیار حائز اهمیت است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۳:۰۵    
دوست داریم که لبخندمان برق بزند هر شب هم بدون استثنا مسواک می زنیم ولی هنوز زردی دندان هایمان توی ذوق میزند!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۵    
یک مطالعه جدید نشان داد که مصرف داروهای ضد بارداری هورمونی دارای تاثیر حفاظتی در برخی موارد شدید آسم در زنان در سن باروری هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۱    
همانطور که از نامش مشخص است متعلق به کشور مکزیک می باشد. اگر طرفدار غذاهای تند هستید توصیه می کنیم این سالاد خوشمزه را از دست ندهید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۱    
بسیاری از والدین از خود می پرسند که تا چه حد داد و فریاد زدن بر سر کودکان به آن ها آسیب می رساند. می توان گفت که این صدمه بستگی به شدت و نوع این فریاد ها دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۷    
داشتن خواب شبانه خوب و به اندازه کافی بسیار مهم و حائز اهمیت است، همچنین کمبود خواب شبانه می تواند موجب بسیاری از مشکلات برای بدن انسان شود
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۳    
نتایج دو مطالعه نشان می دهد سبک زندگی بی تحرک ریسک ابتلا به نارسایی قلبی را افزایش می دهد و پیاده روی موجب کاهش ریسک فشارخون بالا می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۶    
حلیم غذای نام آشنا برای صبحانه های مفصل می باشد که اصولا حلیم را به عنوان نذری نیز در ذهن داریم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۱    
بر کسی پوشیده نیست که ورزش کردن هم سختی های خود را دارد، به خصوص اگر عادت نداشته باشید. با این حال باید ورزش را در برنامه زندگی مان بگنجانیم، زیرا بدن انسان به تحرک را نیاز دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۱    
خورش داوود پاشا یکی از معروف ترین خورش های کشور ترکیه است که در کشور عزیزمان ایران هم طرفداران بسیاری پیدا کرده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۷    
علاوه بر سیب، کیوی نیز از جمله میوه هایی است که مصرف مرتب آن می تواند فرد را از مراجعه به پزشک بی نیاز کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۳    
برخی معتقد هستند که مونولیت اسرار آمیز یوتا توسط موجودات فضایی به صحرای یوتا آورده شده است؛ اما برخی دیگر آن را به آثار هنری مجسمه ساز معروفی به نام جان مک کراکن که در سال 2011 درگذشت، نسبت می دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۵    
برخی از میوه ها و سبزیجات پوست مفیدی دارند که توصیه می شود ار کندن انها خودداری کنید در حالیکه برخی از میوه ها و سبزیجات حتما باید بدون پوست مصرف شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۵    
آیا تا به حال نوزادان تازه متولد شده را در حین گریه کردن دیده اید؟ با اینکه تقلای زیادی در گریه کردن می کنند ولی چشمان آنها همچنان خشک است و اشکی از آن سرازیر نمیشود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۵    
شاید بشه گفت تنوع شیرینی های خشک کمی بیشتر از شیرینی های تره. چون هم طرز تهیه ی اون ها اغلب آسون تره و هم مدت زمان نگهداری شون بیشتره.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۸    
درست کردن پیراشکی کمی زمان گیر است اما خوردن آن بسیار لذت بخش است و خستگی را از تنتان در می آورد. پیراشکی اسفناج یک غذای فوق العاده برای مهمانی ها و مناسبت های خاص یا گذراندن تعطیلات در کنار خانواده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۷    
تب نوزاد با مصرف غذاهای مناسب به سرعت درمان می شود. اگر می خواهید بدانید که در زمان تب نوزاد چه غذاهای را باید بپزید بهتر است به این نکات توجه داشته باشید تا به کمک تغذیه مناسب ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۱    
سیاری از نوزادان هنگام تغذیه با شیر مادر عرق می کنند و این یک پدیده طبیعی است. برای اطمینان از اینکه همه چیز خوب است، باید در خصوص این مسئله با پزشک متخصص اطفال صحبت کنید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۱    
در این روزها جهان با ویروس کرونا به شدت درگیر است و افراد برای پیشگیری ملزم به استفاده از ماسک هستند اما برخی از بوی بد دهان بعد از استفاده ماسک شکایت دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۷    
آندوسکوپ صورت از روش های نوین برای لیفت صورت است که برای صاف کردن چین و چروک و از بین بردن افتادگی بسیار مناسب است و امروزه بسیار استفاده می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۳    
ممکن است همسرتان به شما تمایلی نشان ندهد یا اینکه چون سابق به حسابتان نیاورد یا مدام مؤاخذه و سؤال پیچ تان کند، اجازه ندهید این رفتارها ادامه پیدا کنند و تبدیل به یک عادت غلط شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۲    
یک روانشناس گفت: روانشناسی معنوی چیزی فراتر از مشاوره دادن با رویکرد دینی خاصی است و به طور کلی همه مذاهب می توانند براساس آموزه های خود از آن استفاده کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۳    
برای کودکان معذرت خواهی کردن می تواند واژه و مفهوم پیچیده ای باشد اما از سنین خیلی پایین قادر به یادگیری احساس تاسف و عذرخواهی هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۸    
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز گفت: از ساعت 6 صبح آتش نشانان با حضور در محل مشغول اطفای حریق هستند و تاکنون 90درصد آن اطفا شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۸    
همواره در مدت نیمه دوم سال هشدار کارشناسان ایمنی درباره حوادث گازگرفتگی بیشتر می شود چرا که این آمار به دو دلیل سردتر شدن هوا و بسته بودن پنجره ها و راه تهویه هوا افزایش پیدا می کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۸    
سرهنگ کرمی درباره چگونگی فعالیت آموزشگاه های رانندگی در شهرها و استان های در وضعیت قرمز و نارنجی توضیحاتی داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۸    
سردار غلامپور در نشستی به بیان ویژگی های مدیریتی شهید سپهبد سلیمانی پرداخت و خاطراتی از سفر با وی به روسیه و نقش حاج قاسم در معادلات منطقه را مطرح کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۲    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد که اقدامات دولت ترامپ در جلوگیری از دسترسی به واکسن کرونا جنایت علیه بشریت است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۲    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، 2 ماهواره با استفاده از یک فروند موشک سایوز-2.16 به فضا پرتاب کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۲    
قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در اطلاعیه شماره 4 خود، کلیات روند اعمال محدودیت های مبارزه با کرونا از شنبه هفته آینده را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۵    
پیری زودرس ممکن است به سراغ هر کسی برود با شناخت علائم آن و راه های کنترل آن از پیری جلوگیری کنید و بدنتان را سالم و جوان نگاه دارید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۵    
یکی از ابزارهای شخصی مان که می تواند ما را در معرض آلوده شدن به ویروس کرونا قرار دهد، تلفن همراه است؛ چراکه ویروس کرونا می تواند چندین ساعت بر روی سطوح باقی بماند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۵    
نوجوانی می تواند هم برای والدین و هم برای کودکان یک زمان چالش برانگیز باشد. در حقیقت، والدینی که فکر می کنند فرزندان ساده و آرامی دارند، ممکن است از تغییرات شگرفی که در طی سال های نوجوانی رخ داده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۵    
در کدو حلوایی ویتامین A به فراوانی یافت می شود که سبب تقویت بینایی کودکان می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۵    
آئودی قریب به دو ماه پیش R8 RWD را برای بازار آمریکا رونمایی کرد و حالا اولین نمونه های این خودرو در نسخه سفارشی پانتر ادیشن به خاک این کشور قدم گذاشته اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۹    
موسسه ملی استاندارد و فناوری اعلام کرد که سیستم های تشخیص چهره در شناخت چهره با ماسک پیشرفت می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۹    
یک هکر با نفوذ به اسپاتیفای، صفحات تعدادی از مشهورترین خواننده های دنیا را هک کرده و پیام هایی را در پشتیبانی از دونالد ترامپ جایگزین محتوای اصلی این صفحات کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۰    
فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت با نام MTTS-CAN سلامت قلب و ریه کاربران را از طریق دوربین گوشی های هوشمند پایش می کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۰    
عامل اسیدپاشی در زیرزمینی معروف به پاتوق عمو شاهرخ که مدتی قبل دستگیر شده، در تازه ترین اعترافات خود گفت که به خاطر یک فندک طلا دست به اسیدپاشی زده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۴    
رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که اقدام به جعل سایت یک بانک کرده بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۷    
پیکر جوان 31 ساله اهل بابل که نیمه شب گذشته (چهارشنبه 12 اذر) در رودخانه بابل رود غرق شده بود، کشف شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۱    
دانشمندان در چین ادعا می کنند که یک موتور جت مافوق صوت به نام "sodramjet" ساخته اند که می تواند با 16 برابر سرعت صوت پرواز کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۶    
کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی طی نامه ای به اعضا این کانون ساعت کار بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی از تاریخ 15 آذر 1399 را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۶    
پیامک یک قربانی شرکتی هرمی به پلیس 110، از گروگانگیری سرکردگان این شرکت پرده برداشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۷    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از قتل پسر نوجوان 17 ساله ای در شهر کرمانشاه به دست دوستش خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۷    
پس از شیوع ویروس کرونا و قرنطینه شدن افراد در خانه هایشان، بیشتر مردم تصمیم گرفتند برای گذراندن زمان به بازی های رایانه ای و کنسول ها روی بیاورند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۱    
رئیس پلیس راه استان سمنان: دو تریلر در کیلومتر 40 محور سمنان به دامغان حوالی راهدارخانه آهوان با هم برخورد کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۸    
رئیس پلیس راه مازندران وضعیت تردد را در محورهای استان عادی و روان و وضعیت جوی محور هراز را برفی بیان کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۷    
مایک شوماخر، فرزند 21 ساله قهرمان آلمانی مسابقات اتومبیل رانی از سال آینده میلادی در رقابت های فرمول 1 شرکت می کند. او گفت، از خوشحالی زبانش بند آمده و هنوز این خبر را باور نکرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۰    
سخنگوی وزارت بهداشت جدیدترین آمار از شیوع بیماری کرونا در کشور را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۳:۴۵    
هدف بلند پروازانه و شگفت انگیز شرکت اوبر برای ارائه خدمات تاکسی های هوایی به نظر در حال شکست است و ظاهرا این مجموعه تصمیم دارد شرکت سرویس تاکسی های هوایی خود را به فروش برساند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۷    
قبل از اینکه به موضوع اصلی در این مطلب با عنوان تست کرونا کودکان در منزل بپردازیم، ابتدا بهتر است تعریف دقیقی از کودک ارائه دهیم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۷    
در این گزارش عکس های منتخب جهان در روزی که گذشت را مشاهده می کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۷    
بالن های توزیع اینترنت شرکت "الفبت"(Alphabet) شرکت مادر گوگل موسوم به "لون"(Loon) برای هدایت بالن های اینترنت خود به سیستم ناوبری جدیدی روی آورده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۷    
سال 2014 اپل برای اولین بار پس از مرگ استیو جابز، دسته ای جدید در محصولاتش ایجاد کرد و بعد از ماه ها گمانه زنی، در رویداد سنتی اش در ماه سپتامبر همان سال ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۷    
همزمان با پخش بیست و چهارمین قسمت از آقازاده قطعه موسیقی جدید این سریال با نام نقاب با صدای علی زندوکیلی منتشر می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۲    
یک متخصص زنان و زایمان می گوید احتمال انتقال بیماری کرونا از مادر به جنین وجود دارد اما با این حال مادران اگر نکات بهداشتی را رعایت کنند نباید چندان نگران این قضیه باشند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۵۶    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برابر هماهنگی های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه، حقوق سربازان از ابتدای سال 1400 به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۵    
پس از معرفی فیس لیفت جگوار F-Pace، نسخهٔ بروز شدهٔ پرچم دار این خانواده یعنی SVR هم معرفی شده است. مثل نسخهٔ قبلی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۵    
شرکت آئودی در نظر دارد عضویت خود در مسابقات فرمول E را پس از اتمام چالش های فصل پیشه رو به پایان برساند و فعالیت خود را بر روی مسابقات Le Mans و Darker متمرکز کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۵    
در حالی که وزیر بهداشت نسبت به وزیر بهداشت درباره پیک زمستانی کرونا هشدار داده، دبیرخانه سی ونهمین جشنواره فیلم فجر با انتشار فراخوان از برگزاری جشنواره در بهمن ماه خبر داده است.
  • ۱