جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۵:۴۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 1 آذر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 آذر 1399 جام جم 2 آذر 1399 جام جم 3 آذر 1399 جام جم 4 آذر 1399 جام جم 5 آذر 1399 جام جم 6 آذر 1399 جام جم 7 آذر 1399 جام جم 8 آذر 1399 جام جم 9 آذر 1399 جام جم 10 آذر 1399 جام جم 11 آذر 1399 جام جم 12 آذر 1399 جام جم 13 آذر 1399 جام جم 14 آذر 1399 جام جم 15 آذر 1399 جام جم 16 آذر 1399 جام جم 17 آذر 1399 جام جم 18 آذر 1399 جام جم 19 آذر 1399 جام جم 20 آذر 1399 جام جم 21 آذر 1399 جام جم 22 آذر 1399 جام جم 23 آذر 1399 جام جم 24 آذر 1399 جام جم 25 آذر 1399 جام جم 26 آذر 1399 جام جم 27 آذر 1399 جام جم 28 آذر 1399 جام جم 29 آذر 1399 جام جم 30 آذر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۱:۴۰    
یکی از بازه های قیمتی محبوب در بازار موبایل ایران، 8 تا 20 میلیون است. در این رده گوشی های خوبی دیده می شود که می توان آن را گوشی های بالا رده یا میان رده های قدرتمند نامید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۰    
برنامه های زوجی نو و سیم آخر گزینه های ویژه برنامه شب یلدای شبکه سه هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۲:۴۷    
تاریخ c را باغستان و چهلستون و عالی قاپویش یا حتی اولین خیابان طراحی شده کشور به تنهایی نمی سازند. تنوع جاذبه های تاریخی و طبیعی روستاهای قزوین در دو جاده الموت غربی و شرقی هم درست مانند آثار تاریخی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۵    
یکی از مشکلات اصلی در مسیر لاغری عدم توانایی کنترل اشتهاست و این موضوع باعث خوردن در شرایطی میشود که شاید واقعاً گرسنه نباشیم و اگر نخوریم مشکلی پیش نیاید!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۵    
با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط زیست روانسر دو اکیپ شکارچی متخلف که اقدام به زنده گیری کبک وحشی می کردند، دستگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۲۱    
یکی از آمادگی های پیش از بارداری، داشتن تناسب وزنی مادر است. چاقی در دوران بارداری بر سلامت مادر و جنین تاثیرگذار است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۳۰    
کوکو یکی از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار و مناسب برای وعده شام است. این بار می توانید به جای کوکوهای معمولی، سیب زمینی شکم پر درست کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۶:۱۰    
مجموعه تلویزیونی شرم به کارگردانی احمد کاوری، از امشب روی آنتن شبکه سه می رود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۴۵    
شاخص بورس در پایان معاملات امروز سه شنبه 4 آذر با افت 18 هزار و 597 واحدی به یک میلیون و 356 هزار و 944 واحد رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی 13721 بیمار جدید مبتلا به ویروس کووید 19 در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۱:۳۲    
چرا کاکتوس من گل نمی دهد یا اصلاً مگه کاکتوس ها هم گل می دهند؟، اینها سوالهایی هستند که تقریباً هر روز از ما پرسیده می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۰:۳۲    
روغن بچه مزایای و کاربردهای بسیار زیادی دارد، از کاربرد بی نظیر روغن بچه می توان به رفع جرم گوش و فواید آن برای زیبایی پوست و مو اشاره کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۰۲    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب گفت: شب گذشته در محدوده اتوبان بابایی به غرب قبل از استخر در دو مقطع نشست آسفالت روی داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۲۶    
در فهرست صد اختراع برتر سال 2020 که مجله تایم منتشر کرده است، نام کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس دیده می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۲۶    
یکی از مشکلات و سؤالات کاربران درمورد مک های مجهز به پردازنده ی M1 این است که از چه نرم افزارهایی پشتیبانی می کنند؟ حال وب سایت جدیدی به آن ها کمک خواهد کرد، جواب سؤالشان را پیدا کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۱۷    
دلار امروز (دوشنبه) در صرافی های بانکی با حدود 100 تومان کاهش قیمت نسبت به روز کاری گذشته (یکشنبه) به نرخ 25 هزار و 550 تومان فروخته شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۱:۵۵    
روستای یاسه چای (یاسه چاه) در 52 کیلومتری شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد. قدمت این روستا به 400 سال قبل برمی گردد. یاسه چای از ترکیب یسه و چای به وجود آمده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۰:۵۲    
دومین خدمه ی فضانوردان اسپیس ایکس هفته ی گذشته با کپسول کرو دراگون به فضا سفر کردند. آنان به تازگی در گفت وگو با خبرنگاران از تجربه ی حضورشان در فضاپیمای جدید سخن گفتند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۹:۳۵    
این ضرب المثل به کسانی گفته می شود که در حل مشکل خود ناتوانند اما برای دیگران نسخه می پیچند. در فوتبال ما که همه چیز آن به هم می آید و افسار گسیختگی موجود از کیلومترها دورتر دیده می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۵    
نخستین موبایل آنتی باکتریال جهان ساخته شده که ضد آب است و باید به طور مرتب با آب و صابون شسته شود. این دستگاه در 24 ساعت 99.9 درصد ویروس ها و باکتری ها را از بین می برد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۵    
در حالی که شمار مبتلایان به کرونا به 60 میلیون نفر نزدیک می شود کاربردی بودن واکسن کرونا قطعی شده است.ر
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۵۰    
شرکت SVI آفریقای جنوبی که متخصص زرهی کردن خودروهاست اقدام به معرفی یک تویوتا لندکروزر سری 79 کاملاً دگرگون شده با نام مکس 3 کرده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۱    
شاید کانادا جزو کشورهای خبرساز در دنیای خودرو نباشد اما امسال برخی خبرهای جالب از آن به گوش می رسد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۱    
کمپانی زد تی ای روز گذشته، تصویر محصولی جدید را رونمایی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۰    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: مادر و 2 فرزندش شنبه شب در منطقه هفت تیر این شهر بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۱    
عضو جدید کمیته فیلترینگ در حالی مخالفت خود با حضور مسئولان در شبکه های اجتماعی خارجی را مطرح کرده که خود در اینستاگرام مشغول فعالیت است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۱    
آنطور که فرد شاکی اعلام کرده، مطابق با برچسب نصب شده، آیونیک لیمیتد وی علاوه بر سیستم های اخطار دهنده باید به دستیار نیز مجهز باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۱    
یوتیوب قصد دارد از این پس در ویدیوهای کانال هایی که برای کسب درامد اقدام نکرده اند نیز تبلیغ نمایش دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۷    
فواید سکوت برای ذهن بسیار زیاد است باعث آرامش و صبر زیاد و خیلی تاثیرات مثبت دیگری در فرد می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۰۲    
این روزها کرونا همچنان می تازد و آمار مبتلایان و مرگ و میر روز به روز در حال افزایش است. به رغم تأکیدات فراوان متخصصان به رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و شست وشوی مداوم دست ها ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۶    
کوالکام در تاریخ 11 آذر از چیپست اسنپدراگون 875 با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 100 واتی رونمایی می کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۰    
توییتر اعلام کرد در روز معارفه رسمی رییس جمهور جدید آمریکا که در تاریخ اول بهمن ماه انجام می شود، پروفایل رییس جمهور آمریکا در توییتر فارغ از پذیرش شکست توسط ترامپ به جو بایدن منتقل خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۲    
یکی از وب سایت های حوزه کسب و کار داده های مربوط به حقوق کارکنان اوبر را تحلیل کرده و حقوق برخی از جایگاه های شغلی در این شرکت را منتشر کرده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۶    
سرپرست شرکت آب منطقه ای تهران گفت: پیش بینی های هواشناسی و بروز بارش های قابل توجه بیانگر این است که رودخانه های تهران مستعد بروز سیلاب هستند لذا مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۰۲    
مدیرعامل فولاد خوزستان نسبت به بیاینه باشگاه استقلال واکنش نشان داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۵۶    
تازه ترین اثر سیدحمیدرضا برقعی، در قالب شعر کودک توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۱    
عضو هیات مدیره انجمن واردکنندگان موبایل معتقد است که اگر دولت به واردکنندگان این صنف اجازه واردات موبایل با ارز حاصل از صادرات را بدهد، قیمت موبایل 10 درصد کاهش پیدا خواهد کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۲    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی ادغام موضوع هسته ای ایران با سایر موارد را غیرمعقول دانست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۷    
این هفته بازی های اکثرا سنگین و طولانی تیتر اخبار بودند ولی همه طرفدار چنین بازی هایی نیستند و برخی هم بازی های ساده، کوتاه و در عین حال سرگرم کننده را ترجیح می دهند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۷    
در فتوشاپ امکان سفید کردن دندان ها وجود دارد و برای این کار باید از Hue یا لایه تنظیم اشباع استفاده کنید. در این مطلب نحوه سفید کردن دندان در فتوشاپ را آموزش می دهیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۷    
نسل جدید کنسول بازی مایکروسافت وارد بازار شده، اما آیفون و آیپد به صورت رسمی از کنترلر ایکس باکس سری ایکس پشتیبانی نمی کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۷    
دانشمندان موسسه تحقیقات کودکان مورداک در ملبورن هشدار دادند که توقف واکسیناسیون کودکان در شرایط همه گیر ویروس کرونا، می تواند به شیوع سرخک منجر شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۱۱    
به لطف افزایش چشمگیر خروجی، شتاب صفر تا صد RS Q8 تیونینگ منصوری به 3.3 ثانیه کاهش یافته، حداکثر سرعت آن نیز اکنون به 320 کیلومتر در ساعت می رسد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۱۱    
مریخ نورد استقامت ناسا در مسیر خود به سمت سیاره سرخ قرار دارد و کمتر از 100 روز دیگر به مقصد خود می رسد. حالا آژانس فضایی آمریکا یک فایل صوتی از سفر این کاوشگر منتشر کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۱۱    
روز گذشته ویندوز 35 ساله شد. این نرم افزار نخستین بار در سال 1985 میلادی عرضه شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۱۱    
اپل در رویداد معرفی محصولات جدید خود و تراشه ی M1 ادعاهایی مطرح کرد که اکنون کارشناسان صحت آن را زیر سوال برده اند
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۰۵    
ادغام نمادهای معاملاتی شرکت بورس تهران طبق بند 4 صورت جلسه شورای عالی بورس، اجرایی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۰۵    
رئال مادرید در دو بازی اخیر لالیگا تنها یک امتیاز کسب کرده و حالا با 9 بازی و 17 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۰۵    
تیم پورتو با گلزنی مهدی طارمی راهی مرحله بعدی جام حذفی پرتغال شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۰۲    
شرکت بنلی با مدل های مختلفی راهی بازار ایران شد؛ یکی از جدیدترین آنها موتورسیکلت نیکد بنلی 180s است که در شهریور ماه 98 توسط شرکت نیکران موتور پاسارگاد به بازار کشور عرضه شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۰۲    
شایعات حاکی از آن است که سامسونگ در گلکسی زد فولد 3 به سراغ دوربین سلفی زیر صفحه خواهد رفت. حالا در گزارشی تازه به فناوری این دوربین اشاره شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۴:۰۵    
سازمان بهداشت جهانی با استناد به نتیجه گیری های یک گروه بین المللی متخصصان توصیه کرد، از داروی رایج ضد ویروس رمدسیویر برای درمان کووید 19 استفاده نشود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۳:۱۰    
میخک یکی از گیاهان دارویی است که برای مقابله با مشکلاتی مانند سردرد، بیماری های دهان و دندان و ... شناخته شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۲:۱۰    
یک متخصص مغز و اعصاب گفت: ام اس یک بیماری خود ایمنی محسوب می شود که احتمال ابتلای زنان به آن دو برابر مردان است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۱:۰۷    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی درخصوص نحوه تقویت سیستم ایمنی بدن در روزهای کرونایی توضیحاتی را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۰:۱۰    
اگر در پی روش هایی برای مدیریت کم پشتی موی خود و حتی پرپشتی آن هستید، در ادامه چند راهکار که می توانند به تحقق این هدف کمک کنند، ارائه شده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۷    
به نظر مایکل بربا روانشناس کودکان دلایلی وجود دارد که بچه ها به حرف والدین گوش نمی کنند. او در اینجا 10 دلیل را مورد بررسی قرار می دهد که می توانند مهمترین علت های گوش نکردن بچه ها به حرف والدین باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۱    
پیراشکی از شیرینی های مشابه دونات می باشد که از گذشته در ایران پخته می شده و محبوبیت زیادی داشته است. دستورهای متفاوتی برای پخت پیراشکی و دونات وجود دارد در ادامه یک روش را برای شما آورده ایم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۱    
نتایج بررسی های جدید نشان می دهد ازدواج و بقاء آن به شکل قابل توجهی منجر به کاهش ریسک زوال حافظه در سنین پیری می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۲    
امروزه به علت مشکلات فراوان جامعه تک فرزندی بسیار رایج شده است تک فرزندی باعث می شود که فشار بسیاری روی فرزند باشد و در دوست یابی دچار مشکل شوند
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۳:۰۷    
رئیس انجمن روانشناسی تربیتی ایران به تشریح نکاتی درخصوص سرگرم کردن و نگهداری کودکان در منزل با توجه به همه گیری شیوع کرونا پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۲۵    
در رابطه عاطفی از راه دور با همسر یا نامزد مشکلاتی وجود دارد اما زوجین می توانند با رفتارهای صحیح رابطه خود را حفظ و عشق و علاقه شان را افزایش دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۷    
برگی از قرآن کریم که قدمت آن به 13 قرن پیش باز می گردد، در حراج کریستیز لندن به قیمت یک میلیون پوند فروخته شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۷    
چند تا از بازیگران هستند که معمولا نقش مادران را بازی می کنند. یکی از مادران تلویزیون هم بدون شک پوراندخت مهیمن است که یکی از ویژگی های بارز در نقش هایش، مهربانی اش است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۱    
دانشمندان هشدار دادند که نوشیدن قهوه یا چای در لیوان های کاغذی، شما را در معرض بلع هزاران مواد ریز پلاستیک قرار می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۲    
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با بخشش بزرگوارانه اولیای دم، حکم قصاص جوانی که از 16 سال پیش تاکنون در زندان است، امروز لغو شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۱    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به مؤلفه های مؤثر بر افزایش پدیده پر وزنی در جوامع، تجمع چربی در بدن را یکی از مهمترین عوامل بروز پیامدهای بد در بیماران کرونایی دانست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۲    
رانندگی یکی از موارد نشان دهنده شخصیت انسان را در اجتماع اشکار می کند و ابعاد فرهنگی رشد اجتماعی و میزان نزاکت و علاقه وی را نسبت به همنوعانش نشان می دهد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۰    
فرمانده انتظامی استان از کشف 302 دستگاه استخراج ارز دیجیتال و پاور غیرمجاز در شهرستان البرز خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۰    
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد : در 10 روز آخر آبان 75 واحد صنفی به علت رعایت نکردن محدودیت های کرونایی پلمب شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۰    
تحلیل های انجام شده خبر از آن دارد که اگرچه پایان شراکت اینتل و اپل نزدیک است اما وقع این امر تأثیر چندانی بر کسب وکار این دو شرکت نخواهد گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۰    
ستاره ایرانی پورتو یکی از 11 بازیکن اصلی تیمش مقابل فابریل دو باریرو است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۱    
مطالعات جدید محققان نشان می دهد لخته شدن خون به طور گسترده در ریه و اندام های اصلی بدن، به تشدید علایم و عفونت در بیماران مبتلا به ویروس کووید 19 منجر می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۲    
قاضی دیوان عالی ایالت آریزونا آخرین پرونده مربوط به شکایات انتخاباتی در این ایالت را نیز رد و اعلام کرد رسیدگی به آن تغییری در نتیجه انتخابات ایجاد نمی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۲    
جدول لیگ برتر فوتبال، به جز دیدار عقب افتاده پیکان و شهرخودرو اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۱    
مرکز آمار ایران اعلام کرد نرخ تورم نقطه ای سالانه در آبان 99 به عدد 46,4 درصد رسیده و نرخ تورم نقطه ای ماهانه در مقایسه با ماه قبل 5 درصد افزایش یافته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۵    
سارقان مسلح طلا فروشی در بناب با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۵    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار خانگی مقابل صنعت نفت آبادان با تک گل سیامک نعمتی که از روی نقطه پنالتی به دست آمد، صاحب نخستین بُرد فصل شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۲    
در این مقاله به چگونگی اصلاح مردان می پردازیم .منظور از جمله اصلاح نکردن آقایون ، به اصلاح نکردن آنهاست این نیست که آقایون برعیب خودشان باقی بمانند وهیچ کوششی براصلاح خود نکنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در تهیه نقشه های هشدار هواشناسی از چهار رنگ مختلف استفاده می شود که هرکدام از رنگ ها پیامی دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۳    
مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو گفت: در دو هفته پیش رو ارائه خدمات آب و برق به مشترکان تعطیل نخواهد شد اما وزارت نیرو برنامه هایی را برای مقابله با کرونا در نظر گرفته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۳    
مدیر عامل شرکت نفت پاسارگاد گفت: نشت روغن موجب آتش سوزی در واحد زیرسازی شرکت نفت پاسارگاد آبادان شد که خوشبختانه بدون تلفات جانی مهار شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۳    
کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که در صحنه پنالتی برای پرسپولیس در دیدار با صنعت نفت آبادان هیچ خطایی اتفاق نیفتاده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۱    
معاون برنامه ریزی و نظارت ستاد فرماندهی مقابله با کرونا تهران با بیان اینکه بر اساس آخرین گزارش سازمان جهانی بهداشت همه استان های کشور در وضعیت قرمز قرار دارند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه حمله تروریستی امروز در کابل را نمونه ای از جنگ نیابتی و اقدامات هم پیمانان تروریست آمریکا در افغانستان ذکر کرد و مسئولیت مستقیم آن را متوجه این کشور دانست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۳    
سازمان هواشناسی کشور نسبت به تداوم بارش باران و در ارتفاعات بارش برف طی امروز و فردا (اول و دوم آذر ماه) هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۳    
10 بازیکنی که در تاریخ رئال مادرید بیشترین پاس گل را در تمام مسابقات برای این تیم داده اند، معرفی خواهیم کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آغاز اجرای محدودیت های کرونایی در کشور، یکی از راه های اصلی انتقال کرونا را مهمانی های خانوادگی معرفی کرد و از مردم خواست در این مهمانی ها شرکت نکنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای، نسبت به پست اینستاگرامی مدیرعامل فولاد واکنش نشان داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۷    
دیدار تیم های پیکان و شهرخودرو بعد از 22 دقیقه به دلیل بارش شدید باران متوقف و لغو شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۷    
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 موبایل قاپ و اعتراف آنان به 100 فقره موبایل قاپی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۷    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری کلاهبرداری که با تولید تنباکوی تقلبی و بسته بندهای جعلی، به عنوان تنباکوی برند به بازار مصرف عرضه می کرد، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۷    
آخرین بروزرسانی تانک M1A2 Abrams با استفاده از سیستم حفاظت فعال تروفی (Trophy) ساخت اسراییل بود که از ترکیبی از رادارهای سوار بر روی برجک و رهگیرهای گلوله ای برای ساقط کردن موشک های ضد تانک پیش از ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۷    
به دنبال پیدا شدن لاشه نهنگ عظیم الجثه ای در پارک ساحلی سیمرغ کیش، جهت جلوگیری فاسد شدن و آلودگی زیست محیطی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۷    
اغلب افراد در وعده صبحانه و با معده خالی اقدام به خوردن بسیاری از خوراکی ها می کنند، در حالی که مصرف برخی از خوراکی ها و مواد غذایی به طور ناشتا برای بدن مناسب نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۲    
عجیب تر از جمله محمود فکری به نکونام یا مصدومیت محمد دانشگر اتفاقی بود که در دقایق پایانی بازی بین سرمربی استقلال و مهاجم این تیم رخ داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۶    
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: تمام ظرفیت پلیس راه، پلیس راهور و نیروی انتظامی استان برای اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی در ورودی شهر مشهد و شهرهای استان به کار گرفته شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۶    
ارلینگ هالند که به پسر طلایی 2020 بدل شده آمار فوق العاده ای را به ثبت رسانده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۶    
ناسا در آینده نزدیک ماهواره ای برای بررسی تاثیر تغییرات اقلیمی روی سطح آب اقیانوس ها پرتاب می کند. این ماهواره همچنین اطلاعاتی برای بهبود پیش بینی وضع آب و هوا جمع آوری خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۶    
پپ گواردیولا به ادعای جنجالی مورینیو درباره رحیم استرلینگ ستاره تیمش واکنش نشان داد و با طعنه به خبرنگاران گفت: " شاید مورینیو دکتر است".