شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۰:۴۵Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 3 آذر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 آذر 1399 جام جم 2 آذر 1399 جام جم 3 آذر 1399 جام جم 4 آذر 1399 جام جم 5 آذر 1399 جام جم 6 آذر 1399 جام جم 7 آذر 1399 جام جم 8 آذر 1399 جام جم 9 آذر 1399 جام جم 10 آذر 1399 جام جم 11 آذر 1399 جام جم 12 آذر 1399 جام جم 13 آذر 1399 جام جم 14 آذر 1399 جام جم 15 آذر 1399 جام جم 16 آذر 1399 جام جم 17 آذر 1399 جام جم 18 آذر 1399 جام جم 19 آذر 1399 جام جم 20 آذر 1399 جام جم 21 آذر 1399 جام جم 22 آذر 1399 جام جم 23 آذر 1399 جام جم 24 آذر 1399 جام جم 25 آذر 1399 جام جم 26 آذر 1399 جام جم 27 آذر 1399 جام جم 28 آذر 1399 جام جم 29 آذر 1399 جام جم 30 آذر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۲    
مراسم قرعه کشی طرح فروش مشارکت در تولید محصولات ایران خودرو امروز هشتم آذرماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش برگزار می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۱:۰۷    
سرم مو می تواند به موها زیبایی خاصی ببخشد اگر از آن درست و مناسب استفاده شود همچنین فواید دیگری در رابطه با جلوگیری از ریزش مو نیز دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۶    
در دوران کرونا کودکان ممکن است دچار برخی آسیب های روانی شوند که با برخی راهکارها می توان از آن پیشگیری کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۵    
آموزش نگهداری کلم زینتی : گل کلم زینتی که بیشتر در خیابان ها و پارک ها مشاهده می شود گیاهی است مقاوم به سرما برای زیبایی باغچه و پارک ها استفاده می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۷:۵۵    
برخی فاکتورهای سبک زندگی تاثیر قابل توجهی بر خلق و خوی افراد دارد که شامل رعایت رژیم غذایی با کیفیت، انجام حرکات ورزشی و خودداری از استعمال دخانیات است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۷:۲۲    
یکی از دلایل مهم لوس شدن کودک تربیت نادرست والدین است که صرفا با محبت های بی حد و نصاب خود مانع اجتماعی شدن کودکان خود میشوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۶:۰۱    
در زمان صبحگاهی و پس از بیدار شدن از خواب کارهایی هستند که نباید انجامشان دهیم. در این مطلب شما را با این کارها آشنا خواهیم کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۴:۵۵    
گفتن حقیقت و راست گویی یک فضیلت اخلاقی مهمی است که بچه ها باید از کودکی آموزش ببینند. صداقت یک ارزش است که در آینده تأثیر بسزایی در رشد شخصیت کودکان خواهد داشت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۲:۲۲    
اگر بعد از مصرف غذای چرب یا پرخوری احساس سنگینی دارید، برای هضم سریع غذا و پیشگیری از عوارض پرخوری از این روش های طبیعی و سالم استفاده کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۲:۲۱    
گردو یکی از مغذی ترین خوراکی هایی است که مصرف زیاد آن می تواند بر روی کبد و سایر اندام های دستگاه گوارش فشار وارد کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۰:۲۱    
مرگ کاکتوس دلایل زیادی می تواند داشته باشد که در این مقاله به ده مورد از مهم ترین دلایل خراب شدن یا از بین رفتن کاکتوس ها می پردازیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۵    
تیم عملیاتی کلانتری 130 نازی آباد موفق به شناسایی و دستگیری جاعلانی شدند که چک پول های تقلبی تهیه می کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۱    
این آسانسور شیشه ای در فضای باز که گردشگران را در ارتفاع 326 متری قرار می دهد مرتفع ترین آسانسور در فضای باز و بیرونی در جهان محسوب می شود. این آسانسور در پارک جنگلی ملی ژانگ جیاجی واقع شده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۰    
مادربزرگ اهل تالش که زمین هزار متری خودش را وقف مدرسه ساختن و آموزش و پرورش کرده بود و خودش تا امروز توی چادر زندگی می کرد، فوت کرد!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۸:۵۰    
ترکیبی از سیستم های شکننده فناوری اطلاعات ، فقدان امنیت مرکزی ، تغییر ناگهانی محل کار در خانه و جو جهانی استرس و نگرانی ، زمینه مناسبی برای یک حمله سایبری موفق است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۸:۴۱    
جو بایدن نامزد دموکرات ها در صورت قطعی شدن انتخابش به عنوان رییس جمهور آمریکا، با چالش هایی جدی در حوزه فناوری اطلاعات مواجه است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۳:۱۰    
در اینفوگرافی زیر راه های خلاصی از سردرد های سینوسی ارائه شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۳    
بامیه می تواند در درمان دیابت، آسم، کلسترول و بیماری های کلیوی نقص موثری داشته باشد. این گیاه جادویی که متعلق به شمال شرق آفریقا است، برای بدن بسیار مفید است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۵    
افزایش سرعت خودرو موجب ایجاد جریان هوای شدید در بالا، اطراف و زیر خودرو می شود. وظیفه دیفیوزر کنترل هوای ورودی به قسمت زیرین خودرو است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۵:۱۵    
استفاده از گیاهان برای ساختن رنگ یک هنر قدیمی است که به شما این احساس را منتقل می کند که دوباره به اصل و منشا خود برگشته اید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۵:۱۲    
گردو یکی از مغزهایی است که از فواید و خواص شگفت انگیزی برای سلامتی و پوست و مو برخوردار می باشد، در ادامه از خواص، نحوه خرید و نگهداری، عوارض و مضرات گردو آگاه می شوید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۶    
اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست در راستای انجام برنامه های حفظ و مرمت بافت تاریخی که با هدف نگهداری اماکن واجد ارزش میراثی و تاریخی تدوین شده است اقدام به مرمت ساعت و جداره مسجد و مدرسه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۱۷    
افراد وگن به دلایل مختلف همچون تضمین سلامتی، مسائل اخلاقی و زیست محیطی از مصرف مواد غذایی حیوانی اجتناب می کنند اما متاسفانه پیروی از رژیم غذایی کاملا گیاهی خطر کمبود مواد مغذی را در برخی افراد – ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۳۵    
مدیر بخش طراحی رابط کاربری در جنرال موتورز به دلایل استفاده از پلتفرم آنریل انجین در هامر EV اشاره کرد و پیش بینی می کند که این فناوری با استقبال سایر خودروسازها مواجه شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۲۰    
طبق آمار، هر ساله حدود 3 میلیون خودروی دست دوم ساخت شرکت فورد معامله می شود. اما به گفته مارک لانیو (Mark LaNeve) مدیر بازاریابی، فروش و خدمات فورد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۱۷    
بنا بر باور عامه یک مکان آنلاین وجود دارد که در آن بدترین و مهمترین اخبار مواد مخدر، پول شویی، اجیر کردن آدمکش ها و تصاویر گسترده پورنوگرافی کودکان پای به عرصه وجود نهاده اند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۱۱    
شرکت کوالکام اخیرا توانسته مجوزی بدست بیاورد که طبق آن می تواند پردازنده های خود را به شرکت هواوی بفروشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۱۱    
تصور کنید راکت های فضایی شفاف بودند و می توانستید تانکرهای سوخت، زمان جدا شدن بوسترها و نرخ کم شدن سوخت را ببینید. انیمیشن جالبی منتشر شده که دقیقاً همین موارد را نشان می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۴۱    
عمیق ترین استخر جهان مجهز به غارها و ویرانه های باستان شناسی مصنوعی برای بازدید غواصان، در لهستان افتتاح شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۰۲    
هرساله پرندگان مهاجر در فصل سرما یکی از رودخانه ها یا آبگیرهای مناطق گرمسیر را برای گذران این فصل انتخاب می کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۵۶    
آیفون های جدید به محافظی چرمی و خوش چهره مجهز خواهند شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۵۰    
یک هتل در ویتنام ساخته شده است که تمام وسایل آن از طلاست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۲۰    
توییتر به تازگی قابلیت جدیدی به نام فلیت را برای کاربران خود ارائه کرده که البته در گذشته شاهد حضور آن در اپ های دیگری بوده ایم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۱۷    
محققان امنیتی در تحقیقات خود یک آسیب پذیری امنیتی را در دستگاه های هوشمند خانگی SmartThinQ کشف کرده اند که به آن ها امکان ربودن یا هایجک کردن دستگاه های متصل به اینترنت همانند یخچال فریزر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۷    
کامبوزیا پرتوی کارگردان آثار مختلفی از جمله کامیون صبح امروز به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۷    
محصول جدید کمپانی پوکو امروز به صورت رسمی معرفی می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: معادنی که در سطح کشور راکد و غیر فعال هستند، تا یک ماه دیگر فرصت دارند فعال شوند؛ در صورت غیرفعال بودن، مجوز شان باطل می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۷    
سیستم دزدگیر خودرو یکی از سیستم هایی ضروری است که دانستن نکاتی در مورد آن ها موثر خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۷    
ابزار انتقال اطلاعات از کامپیوتر ویندوزی به مک ها آپدیت شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۰:۱۷    
پاورپوینت در بین خانواده آفیس راحت ترین کاربری را دارد و شما بدون هیچ آموزش بخصوصی و با کمی تجسس می توانید نتایجی که کاملا حرفه ای به نظر می رسند از آن استخراج کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۰:۱۱    
مردی انگلیسی که به دلیل نگهداری دوغاز در خانه اش باعث آزار و اذیت همسایگانش شده بود با جریمه سنگین هم حاضر به کنار گذاشتن آن ها نشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۹:۵۰    
عکسی دلنشین از مرحوم حجت الاسلام راستگو در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی منتشر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۹:۴۷    
بروز رسانی جدید سیستم عامل آی او اس ارائه شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۹:۳۲    
یک منبع دیپلماتیک ترکیه گزارش برخی محافل خبری مبنی بر نارضایتی این کشور از خرید سامانه موشکی اس-400 ساخت روسیه را رد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۹:۱۷    
ظاهرا این اپ فایل های به اشتراک گذاشته شده را بر روی یک سرور دوردست آپلود کرده و یک URL را تولید می کرد به طوری که همه می توانستند این فایل را ببینند حتی در صورتی که از GO SMS Pro استفاده نمی کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۸:۵۶    
آیا شاهد آپگرید سخت افزاری در این شاخه خواهیم بود؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۸:۲۰    
مدیران باشگاه استقلال می گویند شیخ دیاباته تمام مطالبات فصل قبل خود را دریافت کرده و حالا دیگر روند پرداختی به او دقیقاً مانند سایر بازیکنان خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۸:۲۰    
باشگاه پرسپولیس شایعه درباره کسر قرارداد مهاجم محروم خود را تکذیب کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۸:۲۰    
سارا قمی، کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان پس از 13 سال از تیم ملی خداحافظی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۸:۱۷    
در داستان بازی های معروف انقدر از زامبی ها و قاتل ها و سرباز ها شنیده ایم که یک داستان متفاوت کاملا ما را به وجد می آورد و سازندگان بازی Oddmar هم از همین راه به قلب بازیکنان راه پیدا کرده اند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۸:۱۷    
مدیریت پرسپولیس می خواهد حق طرفداران را از بازیکنی که به یکباره باشگاه را در سخت ترین شرایط ممکن تنها گذاشت و رفت، زنده کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۸:۱۷    
ماریتیمو در رقابت های جام حذفی پرتغال در دیدار مقابل پنافیل در وقت های اضافی پیروز شد و راهی مرحله بعد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۸:۱۷    
گل گهر سیرجان که با دو گل مس کرمان را شکست داد، میهمان کامیاب هفته دوم لیگ برتر نام گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۸:۱۷    
در این مطلب داستان ضرب المثل کلاهش پس معرکه س را برای شما آورده ایم. معرکه گیری به عنوان یکی از روش ها و ابزارهای رسانه ای برای سرگرمی و اطلاع رسانی تا زمان های نه چندان دور بسیار کاربرد داشته است
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۸:۱۷    
271 قبضه سلاح در مناطق مرزی شمال غرب کشور کشف شد
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۸:۱۷    
ولی الله کلامی زنجانی شاعر آیینی کشورمان به مناسبت چهارمین درگذشت مرحوم سلیم مؤ ذن زاده اشعاری را در وصف این مداح نامدار کشورمان سرود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۵:۰۵    
زندگی با فردی که کرونا دارد نه تنها می تواند استرس زا باشد؛ بلکه شما را در معرض خطر ابتلا به ویروس قرار می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۴:۱۱    
یک متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری درخصوص تفاوت ابتلا به کرونا و سینوزیت توضیحاتی را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۲:۰۵    
سرطان روده مربوط به روده بزرگ می شود، اغلب موارد سرطان روده بزرگ از تومور های غیر خوش خیم آغاز می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۳:۴۷    
صبح است و چای تازه دمی که جان را آمادهٔ شروع کار و فعالیت می کند. البته این نوشیدنی عالی فقط صبح ها یار و یاورمان نیست؛ در بخش های مختلف روز ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۳:۰۵    
پاییز در منطقه جماران تهران
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۳:۰۵    
احتمالا در هفته ای که گذشت فهرست های پیشنهادی متعددی از نویسندگان و منتقدان بسیاری در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی دیده اید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۲:۵۰    
هویج پلو” رو یا ساده و با مرغ درست میکنیم یا با گوشت چرخ کرده.با هردو هویج پلو عالی میشه اگر تا حالا هویج پلو نخوردین حتما امتحانش کنید
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۲:۴۱    
از طلا در خودروهای مسابقه ای همچون خودروهای فرمول 1 و IndyCar نیز استفاده می شود، اما این ماده معدنی به علت قیمت بسیار بالا استفاده کمتری در خودروهای تولید انبوه دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۲:۳۲    
اگر در زمستان به گلودرد و سرفه مبتلا می شوید، یک قاشق غذا خوری عسل بخورید تا بهتر شوید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۲:۲۶    
جنگل های هیرکانی در زبان رایج و عامیانه ی مردم ایران زمین با عنوان جنگل های شمال نامیده می شود و دومین اثر بزرگ طبیعی و متراکم ترین ناحیه جنگلی ایران را تشکیل می دهند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۲:۰۵    
این راهنما که آخرین ویرایش آن در نهم آبان 99 انجام شده و ویژه پزشکان منتشر شده است با تلاش و مشارکت جمعی از متخصصان طب ایرانی و کارشناسان دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۱:۲۰    
روشی ساده و در عین حال سریع برای تهیه دسری دوست داشتنی برای شما که به خوردن دسرهای متفاوت و در عین حال ساده علاقه مند هستید. دسر خورده شیشه جالب و خوشمزه
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۱:۰۵    
در یکی از روزهای واپسین آبان، آسمان تهران گرفته بود و یک جور ،سفیدی خاص داشت. از او که پرسیدیم هوای تهران بالاخره امروز ابر است یا آلوده، گفت هر دو ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۱:۰۲    
زلاتان ابراهیموویچ با دو گلی که دیشب در بازی مقابل ناپولی به ثمر رساند به یک رکورد گلزنی فوق العاده در تاریخ سری آ رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۱:۰۲    
اداره فدرال هواپیمایی آمریکا در تلاش است تا قوانینی را برای شناسایی و ردیابی پهپادهای بی سرنشین وضع کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۴۷    
در اتفاقی نادر، فردی که شب گذشته در یکی از محورهای ترددی غرب تهران با خودرو به داخل دره سقوط کرده بود به فاصله چند ساعت بار دیگر در همین نقطه دچار حادثه شد و نیروهای آتش نشانی برای دومین بار در کمتر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۴۷    
قانون جدید گوگل توسعه دهندگان افزونه های کروم را مجبور می کند موارد استفاده از اطلاعات کاربران را اعلام کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۴۷    
فیفا اعلام کرد احمد رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا را به اتهام تخطی از قوانین اخلاقی به مدت پنج سال محروم کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۴۱    
متخصصان حوزه سلامت تاکید کردند که مصرف آب بادمجان به طور منظم فواید زیادی برای سلامت بدن دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۳۵    
شرکت رولز رویس اعلام کرده قصد دارد تا هواپیمای تمام الکتریکی خود را به عنوان سریعترین هواپیمای برقی در جهان ثبت کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۳۵    
اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که تیمش باید در ابعاد مختلف پیشرفت کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۳۵    
دانشمندان توانستند روش جدیدی را برای شناسایی ماده تاریک ابداع کنند که در آن از تلسکوپهای رادیویی استفاده خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۳۲    
با سرگرمی های خانوادگی، این روزهای کرونایی را در تعطیلات نوروز برای بچه ها به خاطرات به یاد ماندنی تبدیل کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۶    
دختری برای بهبود بیماری خود تنیس را آغاز کرد، اما بعدا توانست به یک اعجوبه جهانی تبدیل شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۶    
بین الطلوعین فاصله زمانی از طلوع فجر و اذان صبح تا طلوع آفتاب است که حدود یک ساعت و نیم طول می کشد. در روایات از این زمان به ساعتی از ساعات بهشت یاد شده و آثار و برکاتی برای آن بیان شده که انسان به ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۶    
خنده اختصاص به انسان دارد و در غیر انسان یافت نمی شود و باید همچنین اضافه کرد:تعجب از سبب های خنده است که در نهایت به خنده ختم می شود و آن به اراده خدا و انسان بستگی دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۰۵    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: وقفه ای در روند تولید صورت گرفته بود که با توجه به جوجه ریزی های انجام شده قیمت مرغ تا 10 روز دیگر متعادل خواهد شد و به قیمت مصوب می رسد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۰۵    
دولت ترامپ در آستانه نهایی کردن فهرستی از 89 شرکت چینی است که به دلیل روابطشان با ارتش چین، صادرات فناوری آمریکایی به آنها ممنوع خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۰۲    
بازی مرحوم چنگیز جلیلوند معروف به مرد حنجره طلایی در سریال سلمان فارسی، آخرین بازی او در مقابل دوربین بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۰۲    
فرمانده انتظامی قرچک از دستگیری کلاهبردار فضای مجازی در پوشش فروشنده گوشی با 28 شاکی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم با قید وثیقه راهی زندان شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۰۲    
آلمان یکی از نخستین کشورهایی است که در زمینه نظارت بر فعالیت شبکه های اجتماعی قوانینی وضع کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۰:۰۲    
از نظر طراحی بیرونی Freedom را می توان اتومبیلی زیبا دانست. با نگاه دقیق تر به برخی قسمت های بدنه شباهت هایی بین این خودرو و لوتوس Evija دیده می شود
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۵۶    
کیوی این میوه پرزدار، دارای مواد غذایی بالا و میزان کالری بسیار پایینی است، به این خاطر در رده میوه های بسیار مفید قرار دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۴۷    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه با اشاره به دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولیعهد سعودی در عربستان، تأکید کرد: استقبال از یک جنایتکارِ تروریست در عربستان غیرقابل توجیه است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۴۷    
نخستین گام آن است که به سخت افزار بکاربرده شده در رایانه و یا گوشی همراه خود توجه کنید. در بسیاری از مواقع ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۳۵    
فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان منازل ییلاقی خبر داد و ماموران بهداشت این شهرستان، 6 واحد تجاری را به علت تخطی در رعایت پروتکل های بهداشتی بازدارنده از کرونا پلمب کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۶    
با هدف اعمال نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در جابه جایی مسافران با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای، شرایط و ضوابط استعلام وضعیت سلامت مسافران این ناوگان ابلاغ شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۰    
معاون حمل و نقل، ترافیک شهردای تهران از ثبت تخلف 60 هزار خودرو در ساعات ممنوعیت تردد در شب گذشته (2 آذرماه) خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۰    
امام حسن عسکری علیه السلام یازدهمین پیشوای شیعه است.ایشان همچون پدر و مادر بزرگوارشان به همه فضائل و خوبی ها آراسته و از همه بدی ها پیراسته بودند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۰    
سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی تیم ملی عمان خواهان برگزاری یک دیدار دوستانه با یک تیم آسیایی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.7 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) عصر دوشنبه شوشتر در خوزستان را لرزاند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۱۱    
امروز پیرو محدودیت های جدید کرونایی نظارت و سرکشی گشت های مشترک از اصناف در سطح شهر تهران صورت گرفت و در راستای این نظارت و بر اساس گفته نماینده فرماندار تهران نظارت گشت های مشترک برای برخورد با ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۰۲    
ولادیمیر آلکنو با امضای قرارداد، به صورت رسمی سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۰۲    
مربی سپاهان می گوید فاصله تهران تا اصفهان را در صورت قهرمانی سپاهان پیاده طی خواهد کرد.