چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۵:۵۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 23 آذر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 آذر 1399 جام جم 2 آذر 1399 جام جم 3 آذر 1399 جام جم 4 آذر 1399 جام جم 5 آذر 1399 جام جم 6 آذر 1399 جام جم 7 آذر 1399 جام جم 8 آذر 1399 جام جم 9 آذر 1399 جام جم 10 آذر 1399 جام جم 11 آذر 1399 جام جم 12 آذر 1399 جام جم 13 آذر 1399 جام جم 14 آذر 1399 جام جم 15 آذر 1399 جام جم 16 آذر 1399 جام جم 17 آذر 1399 جام جم 18 آذر 1399 جام جم 19 آذر 1399 جام جم 20 آذر 1399 جام جم 21 آذر 1399 جام جم 22 آذر 1399 جام جم 23 آذر 1399 جام جم 24 آذر 1399 جام جم 25 آذر 1399 جام جم 26 آذر 1399 جام جم 27 آذر 1399 جام جم 28 آذر 1399 جام جم 29 آذر 1399 جام جم 30 آذر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۰:۰۰    
یک متخصص طب ایرانی معتقد است افراد برای لاغرشدن باید به مزاج خود توجه کنند چرا که عدم توجه به مزاج مشکلاتی را برای آنها در پی خواهد داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۵    
یک نسخه از کتاب های چاپ اول هری پاتر و سنگ جادو در یک حراجی چندده هزار یورو به فروش رفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۹:۱۲    
با گذشت بیست سال از رونمایی نسل اول پورشه کاین، روز گذشته مجموع تولید این خودرو به یک میلیون دستگاه رسید. این رکورد برای محصولی با قیمت بیش از 60 هزار دلار جالب است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۱۲    
به اعتقاد یکی از مهندسان ارشد فولکس واگن، در صورت الزامی شدن یورو 7، این شرکت نخواهد توانست مدل کوچکی مثل پولو را با قیمت 15 هزار یورو راهی بازار کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۰:۴۵    
اگر تیغ، خار یا تراشه چوب در دست و پاهایتان فرو رفته، باید سریعا آن را با روشی مناسب خارج کنید. زیرا ماندن تراشه ها در پوست موجب عفونت می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۶    
بارش برف پاییزی در روستای زیارت گرگان، ارتفاعات جنگل های هیرکانی را سفید پوش کرد. با رسیدن فصل پاییز و بارش برف در ارتفاعات، طبیعت کوهستانی و آبشار زیارت دیدنی تر شده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۸:۲۶    
پژوهش های گوناگون و متنوعی که در زمینهٔ ارتباط طول قد افراد با سلامتی آنان انجام شده نشان می دهد بلندی و کوتاهی قد می تواند ارتباط قابل توجهی با برخی جنبه های بسیار مهم سلامت داشته باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۸:۱۷    
در این مطلب داستان ضرب المثل بز به پای خود، میش به پای خود را برای شما آورده ایم. بهلول جواب داد: من خیلی نگران بودم که روزی با این کارهایی که تو می کنی مرا هم به آتش خودت بسوزانی ولی حالا فهمیدم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۸:۱۷    
در فلسفه برای اثبات خداوند متعال گفته می شود چون تسلسل باطل است، پس در رأس عالم باید واجب الوجودی باشد که همه معلول های عالم به او ختم شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۸:۱۷    
غرب افسون خود را از دست داده است. افسون یا جادو کلمه مناسبی برای این خاصیت است: قدرت و اقتدار غربی به مثابه یک واقعیت به جای خود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۴۷    
گواتر چیست و چه نشانه هایی دارد؟ چگونه می توانیم متوجه وجود گواتر در بدن خود شویم؟ از تشخیص تا درمان گواتر نیاز به بررسی کامل دارد که در ادامه مشاهده می کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۳۲    
رگ گیری باید عملی آموزش داده شود اما برای حرفه ای شدن مبتدیان نکات مهمی وجود دارد که باید قبل از رگ گرفتن از بیمار بدانند و رعایت کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از دستگیری فردی که مادر خود را در شهر خورموج به قتل رسانده بود خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۷    
تصاویر مجموعه تاریخی طاق بستان در شمال غربی شهر کرمانشاه را نشان می دهد. محوطه تاریخی طاق بستان مجموعه ای از سنگ نگاره ها و سنگ نوشته های دوره ساسانی است که در مجاورت با کوه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۱    
روحانی با اصحاب رسانه عصر امروز جلسه پرسش و پاسخ خواهد داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۵    
بوئینگ به تازگی از انجام دومین پرواز آزمایشی کپسول بدون سرنشین CST-100 استارلاینر در تاریخ 9 فروردین 1400 خبر داده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۲    
لژیونرهای فوتبال ایران از جمله مهدی طارمی، کریم انصاریفرد و اللهیار صیادمنش عملکرد درخشانی در لیگ های اروپایی داشتند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۵    
براساس اطلاعات منتشرشده، شارژر مگ سیف دئو به دلیل استفاده از پروتکل PD 3.0 از شارژر قدیمی 29 وات ساعتی اپل پشتیبانی نمی کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۲    
یوتیوب با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد تمامی ویدئوهایی را حذف می کندکه مدعیِ تقلب در انتخابات آمریکا هستند. این موضوع نشان می دهد یوتیوب جو بایدن را به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا شناخته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۱    
از این پس کاربران می توانند بدون دانلود ، فایل های مایکروسافت آفیس ضمیمه شده در جیمیل را ویرایش و ارسال کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۱:۱۲    
صورتجلسه شورای عالی بورس در زمینه اصلاح سقف صندوق های سرمایه گذاری و نصاب مجاز سرمایه گذاری صندوق های سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت ابلاغ شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۱    
آواز خواندن را تنها هنر تولید صدا ندانید بلکه کاری مفید برای بدن خود تلقی کنید چراکه هنگام آواز خواندن شما جسم و روح تان را در وضعیت متفاوتی قرار میدهید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۱    
خروپف کردن دلایل مختلفی دارد که در هر فردی متفاوت است. بایستی طبق عادات و رفتارهای سلامت و زندگی افراد علت را تشخیص داده و درمان شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۵    
بوی بد دهان در کودکان می تواند نشانه یک بیماری یا وجود مشکلی در بدن آنها باشد پس باید برای درمان بوی بد دهان فرزندتان ابتدا علت آن را بدانید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۷    
مراسم شاد و صمیمی شب یلدا یکی از نمادهای فرهنگ غنی ما ایرانیان است و توانسته تا به امروز، در آخرین شب آذرماه هر سال، بسیاری از خانواده ها را ترغیب به برگزاری آن کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۷    
گوگل که خود مقام اول در انجام تحقیقات هوش مصنوعی را دارد کاربران را از خطرات این فناوری در دستان شرکت های بزرگ مطلع کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۷    
رسانه های رژیم صهیونیستی از حمله وسیع سایبری به 40 شرکت اسرائیلی خبر داده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۷    
سرمربی کروات آنتورپ از عملکرد علیرضا بیرانوند در دیدار برابر کلوب بروژ بلژیک انتقاد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۷    
لیورپول که در صورت شکست فولام به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود می کرد، در این دیدار متوقف شد تا در جایگاه دوم جدول ماندنی شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۷    
بر اساس اعلام آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای دوشنبه 24 آذر در تمام مقاطع تحصیلی مشخص شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۸:۲۷    
چندی است که مانند کمپانی اپل و محصول جدید آن با نام AirTag، خبرهایی در مورد ردیاب اشیاء سامسونگ با نام Galaxy Smart Tag شنیده می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۸:۱۵    
روز چهارشنبه عرضه اولیه اپال در حالی انجام می شود که هر کد بورسی می تواند حداکثر 700 سهم در بازه قیمتی 1400 تا 1480 تومانی ثبت سفارش انجام دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۸:۱۵    
پسر خشمگین پس از درگیری با مادرش او را کشت ،سپس خودکشی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۸:۱۵    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل رانش زمین و کوهستانی بودن منطقه سرخون، سنگ بزرگی به لوله نفت برخورد و بر اثر فشار زیاد، شکستگی لوله رخ داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۸:۱۵    
به تازگی شاهد انتشار تصاویری از هدفون بی سیم جدید سامسونگ هستیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۸:۱۵    
علاقمندان به گوشی های پرچمدار با سایزهای کوچک روز به روز در حال کاهش است و اگر اطلاعات منتشر شده توسط موسسه تحقیقاتی Wave7 صحت داشته باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۸:۱۵    
در 18 مهرماه مهرداد جمال ارونقی-معاون فنی گمرک ایران- طی نامه ای به ستاد مبارزه با قاچاق کالا گزارشی از شرایط نامناسب ایحاد شده در مبادی ورودی گمرک به دلیل الزام به رجیستری حضوری گوشی تلفن همراه از ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۸:۱۲    
برای اولین بار نیسان دیگر این محصول را با موتور دیزلی عرضه نخواهد کرد و در بخش طراحی ظاهری آن از مدل جدید نیسان جوک الهام گرفته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۸:۱۲    
مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: برخورد یک دستگاه پژو حامل سوخت قاچاق با یک دستگاه سواری تیبا در محدوده شهرستان خاش هشت کشته و پنج مجروح برجا گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۸:۱۲    
منابع روی ماه کم است و بسیاری از دولت ها و کمپانی های خصوصی می خواهند به آن ها دست پیدا کنند. چگونه باید این مشکل را برطرف کرد؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۲:۰۶    
به طورکلی بعد از اعمال جراحی چاقی نظیر اسلیو و بایپس معده برای داشتن نتایج بهتر یک سری توصیه هایی دارویی درنظر گرفته می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۱:۰۶    
با شدت یافتن ابتلا به کووید 19، حالا این روزها در بسیاری از گروه ها و کانال های مجازی منسوب به طب سنتی در مورد خواص درمانی و تقویت کننده انواع دمنوش ها ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۰:۰۶    
شاید چند سال پیش و در روزگار اوج فیس بوک، زمانی که اینستاگرام به این حد محبوب نبود و توییتر در این درجه اهمیت قرار نداشت، خیلی ها کاربر پر و پا قرص آن بودند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۳:۳۶    
با کسی ازدواج کنید که شما را به خاطر خصوصیت خودتان برگزیده باشد، نه با کسی که میل دارد شما را از چنگال سیل خواستگارانتان درآورد. چنین مردی وقتی به شما دست یافت همه چیز را فراموش می کند
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۳:۲۱    
تنهایی خوابیدن، کودک، والدین، مشکلات عاطفی، وابستگی، روابط زوجین، اعتماد به نفس، اضطراب جدایی، تحقیر، تشویق کردن، عوامل تهدید کننده، اتاق کودک، باز کردن، اختلال خواب ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۳:۰۶    
احتمالا دست کم چند برنامه ای را که با موضوع فرهنگ رانندگی و آموزش هایی در این زمینه روی آنتن رفته است به یاد دارید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۲:۳۶    
انسان خوشبخت یا بدبخت به دنیا نمی آید بلکه خوشبخت یا بدبخت می شود. در واقع، خوشبختی یا بدبختی اموری اکتسابی هستند و نه ارثی و یا موروثی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۲:۳۰    
موسیقی و کلمات آرام و منظم مانند لالایی، امواج دلتای مغز را تحریک کرده و موجب آرامش نوزادان می شود. لالایی خواندن برای اطفال بسیار مفید است به خصوص اگر والدین هرشب و به طور مداوم برای وی آن را زمزمه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۲:۲۱    
کودکان امروزی به خصوص دختربچه ها به تقلید از مادرانشان به آرایش تمایل پیدا کرده اند و بعضی از مادران کودکان خود را آرایش می کنند بدون آن که از عوارض آن آگاه باشند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۶    
قابلیت تغییر سریع و راحت فونت سیستم عامل یکی از تفاوت های بزرگ بین سیستم عامل های اندروید و آی او اس است. کاربران آی او اس تنها قادر به تغییر فونت اسناد ایجاد شده در گوشی خود هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۱:۵۱    
برخی از زوجین به خاطر خروپف، تحمل نکردن گرما، مشکلات زناشویی و.... ممکن است تصمیم بگیرند جدا از هم بخوابند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۱:۳۶    
اکثر آشپزهای خانه یک ظرف خوب نچسب را دوست دارند. به هر حال ، چه چیزی رضایت بخش تر از تماشای سر خوردن تخم مرغ ها از بالای اجاق گاز به بشقاب بدون هیچ گونه آشفتگی است؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۱:۳۰    
اگر شما قصد خوردن جگر، قلوه و یا کله پاچه را دارید بهتر است از تمام فواید و عوارض مصرف دل، چگر، قلوه و اجزای کله پاچه گوسفندی مطلع باشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۱:۲۷    
امروزه کاکتوس هایی را می بینیم که ظاهر عجیب و زیبایی دارند این کاکتوس ها با عمل پیوند زدن به این شکل درآمده اند شما هم می توانید این کار را انجام دهید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۱:۲۱    
روشن کردن شومینه با اینکه خانه را گرمتر می کند اما اثر دوده ای بر دیوار ها می گذارد که به راحتی پاک نمی شود اما راه حلی وجود دارد که تمیزکردن این دوده ها را بسیار آسان می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۱:۰۶    
یادمان مانده؛ دقیقا چهره رو به زوالش، ترسی که در چشمانش خانه کرده بود، تحقیری که آرزو داشتیم ببینیم و.. ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۱:۰۰    
در شب پیروزی تیم های رم و آتالانتا مقابل رقبا، شاگردان جنارو گتوسو هم با غلبه بر سامپدوریا به رده سوم جدول سری A صعود کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۰:۴۲    
شرکت مایکروسافت قصد دارد امروز پلتفرمی جدید را در اختیار دولت ها و مردم قرار دهد تا مراحل استفاده از واکسن کرونا را مدیریت کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۰:۴۲    
این بار با طرز تهیه یک ترشی شمالی دیگر مهمان خانه هایتان هستیم. ترشی نازخاتون به خاطر طعم دودی بادمجان کبابی و سبزیجات محلی و آبغوره حسابی در دلتان جا باز خواهد کرد
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۶    
دانشمندان دریافته اند که رنگ های محیط زندگی انسان تاثیر بسزایی بر روحیه، شادابی، طراوت و یا خشم، اضطراب و اختلالت روانی فرد دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۶    
هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس با تداوم صدرنشینی تیم تاتنهام پیگیری شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۶    
شرکت فیسبوک اعلام کرد که پیام رسان واتس اپ در آینده روی برخی از گوشی های قدیمی اجرا نمی شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۶    
تیم آنتورپ نتیجه دیداری خانگی از هفته شانزدهم ژوپیلر لیگ بلژیک را با دروازه بانی علیرضا بیرانوند واگذار کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۶    
اپل اعلام کرد به دلیل مشکل در ماژول نمایش، هزاران صفحه نمایش آیفون را به صورت رایگان تعویض می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۰:۱۵    
ورود ناگهانی یک کامیونت به پیاده رو و برخورد با یک ساختمان و مغازه های داخل پیاده رو در محله دولت، خسارت مالی بر جای گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۰    
معاون فنی و امور گمرک ایران گفت: رجیستری تلفن های همراه به دلیل کنترل شیوع ویروس کرونا از این پس به شکل غیرحضوری انجام می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۰    
تصاویری از موبایل چینی وان پلاس9 منتشر شده که نمایشگری 6.55 اینچی و 2 دوربین پشتی دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۰    
برخی مدیران مدارس در آمریکا با خرید ابزار جاسوسی و هک مورد استفاده اف بی آی به منظور نفوذ به گوشی های تلفن همراه مجرمان از آنها جاسوسی می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۰    
امروز یکشنبه 23 آذرماه ساعت 11 خط لوله نفت واقع در منطقه میانکوه شهرستان اردل دچار شکستگی و آتش سوزی شد که در اظهارنظرات اولیه فرسودگی، دلیل این حادثه اعلام شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۰    
فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری 50 نفر دختر و پسر در پارتی شبانه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۰    
شرکت ام اس آی قدرتمندترین نمایشگر خود برای اجرای بازی های ویدئویی را عرضه کرد. این نمایشگر مجهز به فناوری کوانتومی خاص این شرکت است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۹:۴۲    
تلفن های همراه هوشمند به مهم ترین بخش زندگی امروزی ما تبدیل شده اند و افزایش مداوم نیاز ما به این ابزارهای دیجیتالی، انتقال داده ها بین دستگاه ها را به امری ضروری تبدیل می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۰    
در ادامه روش های مناسب و چند نکته ی کاربردی برای تمیزکردن وسایل برقی به طرز آسان در خانه تکانی عید نوروز را به شما آموزش خواهیم داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۰    
تیم فوتبال اینترمیلان با کولاکی که در نیمه دوم به راه انداخت برابر کالیاری به برتری دست یافت و به رتبه دوم سری آ ایتالیا رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۰    
گل های داوودی انواع مختلفی در شکل ها و رنگ های متفاوت و زیبایی دارند و از گیاهانی هستند که می توانید به راحتی با نکاتی ساده در پاییز به پرورش آن ها بپردازید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از جان باختن زنی جوان زیر مشت های همسر خشمگین و بازداشت قاتل خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۰    
شرکت توئیتر اعلام کرد استارتاپ Squad را خریداری کرده است و احتمال اضافه شدن چت تصویری به این شبکه اجتماعی وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۰    
بخشدار بخش سنگان شهرستان خواف گفت: وقوع حادثه به علت عدم رعایت نکات ایمنی توسط معدن کاران و سهل انگاری شرکت پیمانکاری بوده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۰    
شرکت گوگل فهرست بیشترین موارد جست جو شده در سال 2020 را منتشر و اعلام کرد موارد مربوط به کرونا بیشترین میزان جست وجو را داشتند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۰    
رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: با متلاشی شدن یک گروه سرقت معروف به حمید پلنگ ، سارقان دستگیر و روانه زندان شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۰    
محققان با انجام آزمایش های اخیر خود متوجه شده اند ربات ها می توانند ریسک پذیری کاربران را به شدت افزایش دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۰    
بر اثر آتش سوزی در انبار علوفه 25 راس گوسفند در روستای چلان اولیای مراغه تلف شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۲    
طبق اطلاعیه های بانک مرکزی از روز گذشته اجرای ضوابط و شرایط جدید صدور و وصول چک شروع شده و ضروری است که تمام چک ها در وجه ذینفع مشخص صادر شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۷    
مشاور کمیته روابط خارجی پارلمان عراق از ارائه طرح شکایت قضایی بین المللی علیه آمریکا به سبب نقض حاکمیت این کشور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۷    
لوسین فاوره، سرمربی 63 ساله سوئیسی دیگر به عنوان سرمربی دورتموند فعالیت نخواهد کرد؛ کاسه صبر سران دورتموند در قبال فاوره لبریز شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۷    
روانشناسی کودک به رشد و سلامت کودک کمک می کند و والدین برای تربیت درست کودک خود می توانند از نکات روانشناسی کودک بهره مند شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۷    
مهرناز آزاد یکتا روانشناس، درباره مدیریت استرس اظهار کرد: استرس موقعیتی است که فرد مجبور می شود سازگاری معمول خود را تغییر دهد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۱    
سالمندان هم مثل هر گروه دیگر اجتماعی برای کارهای روزمره خود به گوشی های هوشمند متکی هستند. درواقع می توان گفت سالمندانی که از فناوری های نوین ارتباطی استفاده می کنند کیفیت زندگی بالاتری دارند و بهتر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۱    
شرکت اسپیس ایکس در سال جاری میلادی آزمایش عمومی اینترنت ماهواره ای استارلینک را آغاز کرد. حالا وان وب اعلام کرده فاصله زیادی با شرکت تحت مدیریت ایلان ماسک ندارد و سال 2021 اینترنت ماهواره ای خود را ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۱    
دیدار دو تیم شهرخودرو و استقلال در مشهد با نتیجه 2 بر صفر به نفع شاگردان محمود فکری پایان رسید و با این نتیجه آبی پوشان صدرنشین شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۴۲    
تصور کنید کاپیتان تیم تان هستید، می خواهید زمین بازی و مالکیت توپ را انتخاب کنید. علاوه بر این می دانید که سکه ای که در دست داور است، فقط خط دارد و از شیر خبری نیست ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۳۶    
سرمایه گذاری هیوندای در زمینه ی فناوری پیل سوختی شامل انواع اتوبوس، کامیون، قطار و کشتی های غول پیکر خواهد شد که زیرمجموعه ی پروژه جدید هیوندای با نام HTwo خواهند بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۳۶    
تقابل تیم های تبریزی ماشین سازی و تراکتور تبریز در هفته ششم لیگ برتر به برتری تیم سرخپوشان انجامید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۳۰    
مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا، از کشته و مجروح شدن 101 نفر بر اثر تیراندازی طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۳۰    
شرکت خودروسازی و تیونیگ منصوری، از یک ماشین چمن زنی ویژه رونمایی کرده است که طی همکاری با برند کفش جردن و فروشگاه پوشاک BSTN تولید می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۷    
بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مشاغل و کسب و کارهای حوزه ورزشی و فرهنگ و هنر تا پایان دی ماه برای ثبت نام وام کرونا مهلت دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۱    
شهاب اولیایی رژیم شناس و متخصص تغذیه گفت: بعضی افراد بر این باورند اگر بعد از غذا یک دسر به خصوص شیرین مصرف کنند، به هضم و جذب غذای آن ها کمک می کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۱    
گرفتن آروغ نوزاد کار سختی نیست حتی اگر کودکتان خواب باشد و شما بدانید که نفخ کرده می توانید بدون اینکه او را از خواب بیدار کنید آروغش را بگیرید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۱    
مدل GT3 از 911، در سه نسخه استاندارد، R و کاپ تولید می شود. پورشه 911GT3 Cup دارای تجهیزات ویژه برای علاقه مندان رانندگی در پیست است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۱    
سفیر آمریکا در بغداد در دیدار با مشاور امنیت ملی عراق بر تداوم کاهش نیروهای کشورش در عراق تاکید کرد.