جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۶:۳۱May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 14 آذر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 آذر 1399 جام جم 2 آذر 1399 جام جم 3 آذر 1399 جام جم 4 آذر 1399 جام جم 5 آذر 1399 جام جم 6 آذر 1399 جام جم 7 آذر 1399 جام جم 8 آذر 1399 جام جم 9 آذر 1399 جام جم 10 آذر 1399 جام جم 11 آذر 1399 جام جم 12 آذر 1399 جام جم 13 آذر 1399 جام جم 14 آذر 1399 جام جم 15 آذر 1399 جام جم 16 آذر 1399 جام جم 17 آذر 1399 جام جم 18 آذر 1399 جام جم 19 آذر 1399 جام جم 20 آذر 1399 جام جم 21 آذر 1399 جام جم 22 آذر 1399 جام جم 23 آذر 1399 جام جم 24 آذر 1399 جام جم 25 آذر 1399 جام جم 26 آذر 1399 جام جم 27 آذر 1399 جام جم 28 آذر 1399 جام جم 29 آذر 1399 جام جم 30 آذر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۰    
پاتریک ویرا، اسطوره فوتبال آرسنال ممکن است خیلی زود به عرصه سرمربیگری بازگردد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۲۰    
با افزایش سن بخش های مختلف بدن تغییراتی می کنند و نیاز به مراقبت های بیشتری دارید، یکی از مهم ترین مسائل که بعد از 40 سالگی باید مد نظر قرار بگیرند، تغذیه است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۵:۵۱    
تاریخ کشورمان پر است از نام افرادی که همیشه دربرابر بیگانگان مقاومت کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۵:۳۶    
خانواده لیکوف به گروهی از مسیحیان محافظه کار ارتودوکس روسیه تعلق داشتند که به آن ها مؤمنان باستانی می گفتند و از سوی بلشویک ها مورد تعقیب قرار گرفتند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۷    
روبرو شدن خودروهای بنزینی و الکتریکی را پیش از این بارها در پدال دیده ایم. قبلاً چندین مسابقه درگ بین خودروهای درون سوز و الکتریکی پوشش داده شده که در اکثر آن ها یکی از محصولات تسلا با خودروهای ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۳:۵۷    
میک شوماخر، فرزند مایکل شوماخر افسانه ای، قهرمان هفت دورهٔ مسابقات فرمول یک، با تیم هاس قراردادی چندساله امضا کرده و از فصل آینده رسماً وارد مسابقات فرمول یک خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۱:۴۷    
گفته می شود که کیا در حال تماس و برقراری ارتباط با دارندگان سورنتو 2021هایی است که شامل این فراخوان هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۰:۴۷    
کارشناسان معتقدند باواریایی ها این بار نیز نسخه M از X7 را عرضه نخواهند کرد و علاقه مندان در صورت نیاز به قدرت و هیجان بیشتر باید برای خرید نسخه بروز شده آلپینا XB7 برنامه ریزی کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۹:۴۶    
باتوجه به اطلاعات جدید، تعداد کل ستاره هایی رصد شده در طول مدت 7 سال به حدود 2 میلیارد ستاره می رسد. دیگر مزیت این نقشه سرشماری دقیق بیش از 300 هزار ستاره در همسایگی ما است که در فاصله 326 سال نوری ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۰:۰۷    
در سومین ماه از فصل پاییز و نزدیک شدن به زمستان، پاییز جلوه هایی چشم نواز و رنگارنگ از زیبایی های طبیعت را در سراسر ایران به به ارمغان آورده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۱    
برداشت مرکبات از باغ های مازندران توسط کشاورزان از ابتدای پاییز آغاز شد و تا اواسط بهمن ادامه دارد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه مرکبات ازجمله میوه هایی است که باید تا زمان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۹:۲۰    
یک روانشناس درباره راهکارهای درمان ترس کودکان از تاریکی توضیحاتی داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۰    
سازمان هواشناسی از بارش باران در مناطق سردسیر نیمه شمالی کشور، بارش برف در دامنه های زاگرس و وارد شدن خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۱    
قَهوه نوعی نوشیدنی رایج است که از دانه های بوداده و آسیاب شده گیاه قهوه به دست می آید. قهوه علاوه بر مصرف خوراکی، چند مصرف باور نکردنی دیگر دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۶    
در ادامه با ده عبارت معجزه آسایی آشنا خواهیم شد که کارآفرینان تحولگرا برای برقراری ارتباط عمیقتر با کارمندانشان استفاده می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۱    
شرکت موتورولا مدتی است که به بازار گوشی های هوشمند بازگشته و با استفاده از خلاقیت خود در ساخت گوشی های متنوع توانسته است سهم خوبی از بازار گوشی ها از آن خود کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۲۶    
در حالیکه شایعه های مختلفی مبنی بر رونمایی گلکسی S21 بدون بهره مندی از چیپست جدید اسنپدراگون 888 طی هفته گذشته مطرح شده بود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۰۲    
از هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، عصر امروز طلایی پوشان سپاهان، در مجموعه ورزشی صفاییه اصفهان میزبان همشهری خود ذوب آهن اصفهان بودند که پیروز میدان شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۴    
بارش شهابی جوزایی را از دست ندهید، اوج این بارش شهابی زمانی است که آسمان طول ماه نو تاریک تر می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۷    
برآوردهای IDC حاکی از آن است که در سه ماهه سوم 2020 در مجموع حدود 125 میلیون دستگاه گجت پوشیدنی به بازار عرضه شده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۲۸    
در چارچوب طرح جامع اعمال محدودیت های پویا در مقابله با کرونا از امروز محدودیت های جدید در تهران و سایر شهرهای کشور متناسب با شرایط قرمز، نارنجی و زرد اجرا می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۲۸    
گوگل در هفته های پیش رو 5 قابلیت جدید را به اندروید می آورد که به بهبود دستیار صوتی و اپ نقشه، اضافه شدن اموجی های جدید، دریافت کتاب های صوتی با خوانش خودکار و ارسال اپ برای کاربران دیگر مربوط می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۲    
در حالی که هفت نفر از بازیکنان ذوب آهن به طور قطعی به کرونا مبتلا شده اند ممکن است تعداد اعضای این لیست بیشتر شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۲    
گفتگوی صمیمانه بدون تعارف با فرزندان شهید محسن فخری زاده، پدر هسته ای ایران به گوشه ای از ابعاد زندگی این شهید بزرگوار می پردازد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۲    
پاییز امسال اپل میزبان سه رویداد رونمایی بود و فصل پرکاری را گذراند؛ اما پاییز به پایان نرسیده است و ظاهرا کوپرتینونشین ها قصد دارند قبل از ورود به سال نو میلادی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۲    
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس بهترین بازیکن ماه نوامبر سری آ ایتالیا شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۲    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی یک واحد مسکونی در مجتمع 18 واحدی در منطقه پردیس در اهواز مهار و از سرایت حریق به دیگر واحدهای مسکونی جلوگیری شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۲۲    
مدیر عامل بورس اوراق بهادار تهران در پیامی به مناسبت 15 آذرماه سالروز تاسیس شرکت بورس اوراق بهادار تهران خواستار افزایش ضریب نفوذ بورس در اقتصاد کشور شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۲۲    
شرکت Ari Roisman پس از چهار سال تلاش بالاخره توانست بند مخصوص اپل واچ با نام Wristcam را با بهره مندی از دو دوربین به تولید برساند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۲۲    
کارزار جمع آوری شش میلیون دلار برای خرید خانه جی.آر.آر. تالکین نویسنده معروف بریتانیایی و تبدیل آن به موزه آغاز شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۱۸    
هنوز از معرفی میانرده های گوگل پیکسل 5 و 4a 5G مدت زیادی سپری نشده اما به نظر می رسد این شرکت یک موبایل دیگر را هم در چنته دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۱۸    
دانشمندان چینی مدعی توسعه کامپیوتری کوانتومی شده اند که برخی محاسبات خاص را 100 تریلیون برابر سریعتر از قدرتمندترین سوپرکامپیوترهای دنیا انجام می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۱۸    
ریزر از هدفون توگوشی کاملا بی سیم Hammerhead پرو رونمایی کرد. نخستین هدفون های تماما بی سیم Hammerhead ریزر سال 2019 به بازار عرضه شدند و به دلیل تاخیر کم در موبایل های گیمینگ به سرعت محبوبیت خوبی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۱۸    
پاتریک ویرا سرمربی تیم فوتبال نیس از سمت خود برکنار شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۱۸    
ریلز اینستاگرام قابلیت جدیدی است که در رقابت با تیک تاک امکان به اشتراک گذاشتن کلیپ های کوتاه 3 تا 15 ثانیه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۱۸    
تیم ذوب آهن اصفهان در آخرین دیدار دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان برابر تاسیسات دریایی شکست خورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۱۰    
یک روانشناس گفت: وابستگی می تواند زمینه ساز شکست در افراد باشد، اما گونه ای از آن وجود دارد که می تواند موجب رشد انسان شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۴:۰۵    
متخصصان انگلیسی می گویند با کمک دو مکمل غذایی می توان خطر ریزش مو را کاهش داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۲:۰۵    
دانشمندان کانادایی اعلام کردند نبود علائم ابتلا به کووید 19 در میان کودکان بسیار رایج است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۰:۰۷    
با همه گیری کووید 19 در جهان، تشخیص ابتلا به سرطان ریه و یا ویروس کرونا به یک چالش برای کادر درمانی تبدیل شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۲۹    
برای داشتن یک زندگی سالم و شاد و آرام باید بتوانید از خودتان به نحو احسن مراقبت کنید به روحتان برسید و خودتان را دوست داشته باشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۱:۲۶    
آلو مسما غذایی گیلانی و بسیار خوشمزه است که پختن آن را به همه شما عزیزان توصیه می کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۱:۲۰    
برخی دسرها علیرغم شیک و مجلسی بودن طرز تهیه ساده ای دارند و شما کار چندان سختی در پیش ندارید. طرز تهیه دسر ساده و شیک و مجلسی پان اسپانیا که در واقع همان مدل اسپانیایی تیرامیسو ایتالیایی هاست برای ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۱:۱۳    
به بهانه کلین شیت دروازه بان جوان لیورپول نگاهی به بهترین دروازه بانان دنیا که در اولین بازی خود مثل بوفون، فان درسار یا سزار هیچ گلی دریافت نکرده اند، بیاندازیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۵۸    
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از آتش گرفتن پارکینگ یک منزل مسکونی و 6 دستگاه خودرو به دلیل بی احتیاطی یک شهروند در پخت نان با استفاده از سوخت گازوئیل خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۱    
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: مرد 35 ساله که قصد خود کشی داشت با حضور به موقع رئیس کلانتری و ماموران انتظامی از مرگ نجات یافت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۴    
پزشک فوق تخصص بخش مراقبت های ویژه گفت: تا کنون بیشترین هزینه درمانی که در کشور از نظر عددی خلق شده، در ترایال هایی است که سلول بنیادین انجام می دهیم و برای هر فرد 60 میلیون تومان هزینه دارد و قیمتش ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۴    
پلیس پاکستان اعلام کرد در پی انفجار یک بمب، در شهر راولپندی در روز جمعه، دست کم یک نفر کشته و ده ها تن زخمی شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۴    
یک بحران اجتماعی عمیق در جامعه رژیم صهیونیستی در حال شکل گرفتن است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۱۱    
از اول آذرماه تاکنون 207واحد صنفی متخلف در نیشابور پلمب شده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۱۱    
آتش سوزی مخزن تانکر سوخت در اهواز مهار شد
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۱۱    
لیمو شکری یکی از انواع خوراکی های خوشمزه و سنتی ایرانی است که معمولا در کنار چای سرو می شود،
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۰۸    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد که واکسن کرونای تولیدی شرکت مدرنا که اخیر اعلام شد 94 درصد کارایی دارد، باعث می شود سیستم ایمنی بدن انسان پادتن های قوی تولید کند که دست کم برای سه ماه دوام می آورند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۸:۵۵    
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران گفت: بنا بر اعلام مدیریت باغ وحش پارک ارم، ماده ببر این باغ وحش صبح امروز جمعه 14 آذرماه تلف شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۸    
خبرنگار رسانه های پرتغالی خبر داد کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کلمبیا گزینه جدی تیم الریان قطر است؛ تیمی که شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی را در اختیار دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۲    
معاون راهبری وزارت نیرو گفت: با توجه به کاهش دما و برودت هوا از هموطنان انتظار داریم به طور جدی نسبت به کاهش مصرف گاز اقدام کنند تا در فصل سرد خاموشی نداشته باشیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۹    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که گربه های پیری می توانند نوعی گربه از بیماری آلزایمر ایجاد کنند. دانشمندان دانشگاه های ادینبورگ ، سنت اندروز ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۱    
مطالعه یکی از مهمترین فعالیتهایی است که می توانید فرزندان خود را به انجام آن تشویق کنید. این سرگرمی ، تحریک فکر ، و کاملاً مهم برای موفقیت در زندگی است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۸    
در منطقه مجنون جاده قمر و سنگر های فروریخته کاملا مشخص بود، اما برای تفحص شهدا باید تصمیم درستی گرفته می شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۵۳    
امام جمعه موقت تهران گفت: دانش هسته ای فناوری هسته ای تلاش در جهت توسعه علمی کشور از آن منظر وارد قهر و خشم دشمنان ملت ایران است که می دانند یکی از مهمترین عوامل خلق قدرت، دانش علم و فناوری است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۵۳    
موسیقی بخشی از زندگی و فرهنگ روزمره ماست. برای اکثر مردم ، گوش دادن یا پخش موسیقی تجربه لذت بخشی است. اما برای افراد مبتلا به صرع ، رابطه با موسیقی می تواند بسیار پیچیده تر باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۳    
روابط عمومی وزارت دفاع اعلام کرد: مراسم بزرگداشت شهید محسن فخری زاده یکشنبه 16 آذر با حضور خانواده شهدا و مسئولان عالی رتبه وزارت دفاع در ستاد این سازمان برگزار می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۳    
هفته گذشته شرکت اپل نسخه iOS 14.2.1 را به طور رسمی برای گوشی های جدید خود ( سری آیفون 12) که با مشکلاتی رو به شده اند، منتشر کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۳    
به نظر می رسد که به طرز نامطبوعی بی فایده باشد زیرا بیشتر انرژی تابش خورشید در قسمت سبز طیف است. هنگامی که برای توضیح بیشتر تحت فشار قرار می گیرند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۳    
بر اساس جدید ترین بررسی های صورت گرفته پیش بینی می شود که ارزش بازار جهانی اینترنت اشیاء تا پنج سال دیگر به بیش از 10 میلیارد دلار خواهد رسید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۳    
لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید با انتخاب هواداران این تیم، بهترین بازیکن ماه نوامبر رئال شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۳    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: آتش سوزی در یک اغذیه فروشی در منطقه چهارراه طالقانی دو کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۳    
وقتی باتری کم است ، شارژ تلفن در یک کیوسک عمومی وسوسه انگیز است. اما به همین دلیل استفاده از آنها خطرناک است. وقتی دور از خانه هستید ، هیچ کس دوست ندارد تلفنش تمام شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۰    
اگر واقعاً می خواهید اطمینان حاصل کنید که برای خلاص شدن از شر سرماخوردگی یا آنفولانزا همه تلاش خود را انجام می دهید ، به خواندن لیست هر وعده غذایی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۰    
با توجه به شرایط فعلی کرونا و افزایش خرید های آنلاین توصیه می شود این 5 کالای را از فروشگاه های اینترنتی خریداری نکنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی که با استفاده از چک های سرقتی و جلب اعتماد فروشندگان، احشام آنان را خریداری می کرد خبرداد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۰    
سایت یوفا اسامی نامزد های کسب عنوان بهترین بازیکن هفته پنجم لیگ فوتبال اروپا را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۰    
محصولات تقویت کننده هوش تجارت بزرگی هستند؛ کتاب ، اسباب بازی ، دی وی دی ، نرم افزار ، بازی و برنامه های آموزشی که کودک شما را به یک اعجوبه فکری تبدیل می کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۰    
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری عامل سرقت مسلحانه خودرو در شهرک صنعتی شرق سمنان به همت پلیس خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۰    
شرکت Alphabet’s Loon که مسئولیت پرتاب بالون های ارائه دهنده اینترنت در بخش استراتوسفر زمین را بر عهده دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۰    
رب گوجه فرنگی از آن دست موادی است که درست کردنش در خانه لذت دوچندانی دارد و استفاده از آن طعم و بوی خاصی به غذا می دهد. در این مطلب طرز تهیه رب خانگی آموزش داده شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۰    
به طور کلی پلیمرها به عنوان عایق کار می شوند ، اما تیمی از محققان در MIT ابداع کرده اند که پلی اتیلن - که بیشتر از همه استفاده می شود - به یک رسانا تبدیل می شود که گرما را بهتر از بسیاری از فلزات ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۰    
با پایان هفته پنجم مسابقات مرحله گروهی لیگ فوتبال اروپا، تکلیف 37 تیم حاضر در این رقابت ها مشخص شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۰    
امدادگران هوایی به یاری یک فردی که در شهرستان گتوند از کوه سقوط کرده بود ، شتافتند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۶    
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از واریز وام یک میلیون تومانی به حساب نخستین گروه از سرپرستان خانوار یارانه بگیر بدون درآمد ثابت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۶    
سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس، 6 نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن ماه گذشته لیگ برتر انگلیس معرفی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۶    
فرمانده انتظامی زاهدان گفت: در پی قتل جوانی توسط سارقان با هدف سرقت گوشی در محدوده خیابان البرز زاهدان، دستگیری عاملان حادثه با هدف برخورد قاطع قضائی در دستور کار است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۶    
در حالی که تحقیقات در مورد تمرینات صبحگاهی و کاهش وزن بیشتر اثبات شده است ، برخی شواهد نشان می دهد که تمرینات شبانه همچنین می تواند افراد را برای کاهش وزن آماده کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۵    
نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به نوسانات 50 دلاری قیمت طلای جهانی و همچنین افزایش مجدد نرخ ارز، از روند صعودی مجدد قیمت سکه و طلا در کشور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۵    
به تازگی عکسی از زنده یاد علی حاتمی در پشت صحنه فیلم سینمایی سوته دلان منتشر شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۰    
با توجه به تغییر وضعیت پایتخت از قرمز به نارنجی، از فردا (شنبه) به مدت یک هفته شاهد تغییر در محدودیت های ورزشی خواهیم بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۷    
تیم فوتبال آرسنال موفق شد دیشب در مرحله گروهی لیگ اروپا راپید وین را با نتیجه چهار بر یک شکست بدهد. مهم تر از نتیجه بازی اتفاقی بود که روی سکوها افتاد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۰    
آیا می دانستید که بدن انسان می تواند بدون بعضی از اجزای خود به زندگی ادامه دهد؟ ما برای زنده ماندن به همه ی اندام های بدن خود نیاز نداریم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۰    
وزارت ارتباطات باید به توسعه متوازن منطقه ای زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات مبلغ یک هزار و 850 میلیارد ریال بودجه اختصاص دهد. این مبلغ از محل اعتبارات متفرقه لایحه بودجه سال 1400 دیده شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۰    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کرمان از غرق شدن یک کودک چهار ساله در استخر کشاورزی شهرستان زرند خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۰    
اشکنه یکی از غذاهای سنتی و قدیمی ایرانی است که در گذشته از غذاهای پر مصرف محسوب می شده است
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۲۲    
آاک آتن در حالی با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد که مهاجم ایرانی اش از دقیقه 60 وارد زمین شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۲۲    
اصل اساسی کاهش وزن - کم خوردن و ورزش بیشتر - برای همه مفید نیست. به نظر می رسد برای برخی افراد مهم نیست که چه می خورند و چه مقدار کار می کنند ، آنها فقط نمی توانند وزن کم کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۲۲    
دارچین ادویه ای بسیار خوشمزه است.هزاران سال است که به دلیل خواص دارویی آن جایزه گرفته است.علم مدرن اکنون آنچه مردم را از دیرباز می شناختند ، تأیید کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۱۹    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت ورزش و فعالیت بدنی، گفت: فعالیت بدنی علاوه بر جلوگیری از بیماری های غیرواگیر، در تقویت سیستم ایمنی برای مقابله با بیماری های عفونی نقش مهمی دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۸    
رییس امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی گفت: پیکر بی جان کوهنورد اصفهانی پس از 12 روز مفقودی در دماوند یافت شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۸    
تعداد زیادی از پپتیدهای طبیعی شناسایی شده در سموم از حیوانات ، مانند مارها ، عقرب ها ، زنبورها و عنکبوت ها ، کاهش التهاب ، تنظیم انتشار گلوتامات ، اصلاح سطح انتقال دهنده عصبی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۸    
خنت بلژیک با نتیجه دو بر یک در بازی خانگی مقابل لیبرچ در لیگ اروپا شکست خورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۰    
زوال عقل اصطلاحی چتری است که برای توصیف طیف وسیعی از اختلالات عصبی پیشرونده (مواردی که مغز را تحت تأثیر قرار می دهند) است که بر حافظه ، تفکر و رفتار تأثیر می گذارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۷    
تحلیل تکنیکی یا تکنیکال معروفترین و رایج ترین تحلیل بازار سرمایه است
  • ۱