جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۹:۴۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 19 آذر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 آذر 1399 جام جم 2 آذر 1399 جام جم 3 آذر 1399 جام جم 4 آذر 1399 جام جم 5 آذر 1399 جام جم 6 آذر 1399 جام جم 7 آذر 1399 جام جم 8 آذر 1399 جام جم 9 آذر 1399 جام جم 10 آذر 1399 جام جم 11 آذر 1399 جام جم 12 آذر 1399 جام جم 13 آذر 1399 جام جم 14 آذر 1399 جام جم 15 آذر 1399 جام جم 16 آذر 1399 جام جم 17 آذر 1399 جام جم 18 آذر 1399 جام جم 19 آذر 1399 جام جم 20 آذر 1399 جام جم 21 آذر 1399 جام جم 22 آذر 1399 جام جم 23 آذر 1399 جام جم 24 آذر 1399 جام جم 25 آذر 1399 جام جم 26 آذر 1399 جام جم 27 آذر 1399 جام جم 28 آذر 1399 جام جم 29 آذر 1399 جام جم 30 آذر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۵    
رویش دندان کودک یک اتفاق فوق العاده شیرین در زندگی کودکان است اما در عین حال درد دندان درآوردن گاهی کودک را آزده کرده و والدین را نگران می کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۳۲    
شخصیت از دیدگاه علم روان شناسی به این شکل تعریف شده است؛ شخصیت عبارت است از کل خصوصیات انسان، پس همه افراد در هر سن و موقعیتی دارای شخصیت هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۱    
در این مطلب می خواهیم با روشی جالب از پمینا آشنا شویم که زمان مزرعه تا آشپزخانه را به صفر، یعنی توقف کامل می رساند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۵    
هوای اصفهان برای عموم شهروندان ناسالم است. میانگین شاخص کیفی هوا در شهر اصفهان با بیشترین میزان غلظت آلاینده های جوی با قرار گرفتن بر روی عدد 159 در وضعیت ناسالم برای عموم قرار گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۷    
مقامات چینی چهار تبعه این کشور را به جرم نصب بدافزار بر روی 20 میلیون گوشی تولیدی شرکت جیونی و کسب درآمد تبلیغاتی از این طریق به زندان محکوم کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۲:۳۰    
هوای سرد پاییز و زمستان و پاک کردن گرد و غبار از روی سطوح منزل می تواند نیاز به درزگیری پنجره ها را ضروری کرده و ما را وادار به چاره جویی کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۹:۲۲    
یکی از عرصه هایی که کمپانی های چینی قصد پیشگامی در آن را دارند، به تولید و استفاده از خودروهای اتوماتیک بدون راننده بازمی گردد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۸:۳۷    
خاطره ای از شهید سردار حاج عبدالرسول استوار همرزم حاج قاسم سلیمانی در روزهای برفی جنگ تحمیلی
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۲    
دونالد ترامپ از وجود موجودات فرازمینی آگاه و در آستانه افشای اطلاعات بوده است اما برای جلوگیری از اغتشاش عمومی از وی خواسته شد که این کار را انجام ندهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۲    
باغ گلستان که در مجاورت قلعه تاریخی فلک الافلاک و چشمه گلستان قرار دارد از جمله باغ های تاریخی شهر خرم آباد است که به همراه باغ های سروستان و اِرم از دوره قاجار تاکنون به حیات خود ادامه می دهد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۶    
بسیاری از افراد هستند که از تلخی دهان یا حالت تهوع شکایت دارند، همه این علائم از دیدگاه طب سنتی نشانه وجود مشکلی در معده است که به کمک تدابیر پاکسازی معده می توان به راحتی آن را برطرف کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۵    
نگاهی به علل پیدایش و سرنوشت انتفاضه اول مردم فلسطین
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۶    
مرد میانسال که همسر و صاحبخانه اش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، قبل از خروج از شهر دستگیر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۷    
شرکت امنیت سایبری فایرآی مدعی شده هکرهای مورد حمایت یک دولت ابزار حرفه ای مورد استفاده این شرکت برای شناسایی حملات اینترنتی را سرقت کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۷    
وزیر ارتباطات در پاسخ به اعتراض به کندی اینترنت شبکه آموزش مجازی شاد گفت: پیگیر موضوع هستیم و با نصب سرورهای جدید و هاردهای پرسرعت، گفته شده که مشکل حل شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۱    
واتس اپ گزینه افزودن به سبد خرید را اضافه کرده و به کاربران اجازه می دهد فهرستی از کالاهای انتخابی بسازند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۱    
تحقیقی جدید نشان می دهد سیستم های هوش مصنوعی و شبکه های عصبی نیز برای تضمین ثبات مانند مغز انسان نیازمند خواب هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۱    
تحقیقی جدید نشان می دهد رمزگذاری سر به سر چت در پیام رسان ها، کودکان را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۱    
سازمان فضای سایبری چین از حذف 105 اپلیکیشن ازجمله تریپ ادوایزر (شرکت مسافرتی آمریکایی) در این کشور خبر داد. طبق بیانیه این سازمان اپ های حذف شده غیرقانونی بوده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۲:۰۶    
پژوهشگران در بررسی جدیدی دریافتند که اختلال خواب در نوجوانی می تواند به بروز نشانه های افسردگی منجر شود و سلامت روانی نوجوانان را به خطر بیندازد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۳۰    
با برخی اقدامات پیشگیرانه می تواند فشارخون بالا را کاهش داد و گرفتار عوارض این قاتل خاموش نشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۱:۳۰    
میوه ترنج که به نام برگاموت هم شناخته می شود، میوه ای گرمسیری از خانواده مرکبات بوده که مثل پرتقال به نظر می رسد با این تفاوت که پوست آن مانند لیمو ترش زرد است و امروزه در ایتالیا و فرانسه به صورت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۱:۳۰    
شاید برای شما هم پیش آمده هر از گاهی که مشغول تمیز کردن آشپزخانه و محل نگهداری شیشه روغن های گیاهی خود هستید با بطری های حاوی روغن زیتون روبرو شده اید که مدت ها است خریداری کرده اما مصرف نکرده اید و ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۶    
گیاهان نه تنها در دکوراسیون استفاده می شود بلکه موجب آرامش روح و روان نیز است. امروز چگونگی پرورش گیاه اطلسی را آموزش می دهیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰    
گروهی از خبرنگاران خارجی همراه یک مترجم به منزل آقای پسندیده آمدند و پرسیدند: آیا امام بعد از بازگشت به ایران ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰    
در هفته ای که گذشت دو نماد وکبهمن و بوعلی عرضه اولیه شدند
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰    
محققان دانشگاه MIT توانستند سیستم جدیدی را طراحی کنند که به ربات ها این امکان را می دهد از موانع مختلف رد شوند و کنترل بسیاری بر روی حرکات خود داشته باشند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۵:۴۵    
یافته های مطالعه جدید بر اهمیت مدیریت فاکتورهای پرخطر بیماری قلبی در افراد مبتلا به دیابت تاکید دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۴:۴۵    
محققان مشاهده کردند رژیم غذایی کتوژنیک می تواند به پیشگیری و کاهش شدت بیماری کووید19 کمک کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۳:۴۵    
تحقیقات نشان می دهد نوع جدید پروتئین آلزایمر یافت شده در مایع پیرامون مغز و نخاع می تواند نشان دهد که بیماری فرد در چه مرحله ای است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۶    
سال گذشته، اولین پرتاب فضاپیمای استارلاینر بوئینگ، با مشکلات زیادی روبرو بود و فضاپیما در مدار اشتباه قرار گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۳۶    
البته با وجود خروج شرکت فولکس واگن از مسابقات موتوراسپرت این شرکت به تمامی مشتریان دو خودروی رالی و مسابقه ای خود یعنی Polo GTi R5 و گلف GTI TCR خدمات ارائه خواهد کرد اما تولید هر دو مدل ذکر شده با ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۵    
پس از انتشار کلیپ زورگیری خشن دو جوان از یک بانوی کرمانشاهی و آسیب دیدگی بدنی این بانو، پلیس آگاهی این افراد را کمتر از یک هفته در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۵    
در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده در ابرکوه گفت: علت وقوع سیل و آب گرفتگی ها، دست بردن در نظم طبیعت و تعرض به منابع طبیعی است که برخورد با مسببین و عوامل به طور جدی در دستور کار قرار دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۳۶    
نسخه ویژه از وانت فورد ترمور، به سیستم تعلیق تقویت شده و ارتفاع بدنه بیشتر مجهز است تا همراه امکانات اضافی، مناسب رانندگی در مسیرهای خارج جاده باشد. این پیکاپ ارزان تر از رپتور خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۳۶    
امسال، بارش شهابی جوزایی در میان تمام بارش های شهابی از همه پرفروغ تر است. شاید بتوان این بارش را جذاب ترین پدیده رصدی سال 99 دانست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۳۶    
یک روانشناس درباره ملاک های همسرگزینی به جوانان، توضیحاتی داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۴:۵۷    
فرابورس با معرفی فعالیت غیرمجاز یک شبکه تلگرامی با عضویت مدیران آن در 15 گروه عمومی و بیش از 62 کانال پرمخاطب، نسبت به دستکاری قیمت توسط برخی افراد در شبکه های اجتماعی هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۶    
اوبر کسب و کار تاکسی پرنده خود یعنی Uber Elevate را به استارتاپ هوافضای Joby Aviation فروخت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۴۲    
بازار سرمایه بعد از ریزش چند ماهه و اصلاح شدید قیمت ها از میانه آبان تغییر مسیر داد و شاهد رشد قیمت سهام در این مدت بودیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۴۲    
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشته شدن پسری به دست پدر خود در یاسوج خبر داد و گفت: فرد قاتل پس از ارتکاب قتل، خود را به ماموران معرفی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از تلف شدن 12 قطعه باکلان در سواحل بابلسر خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از حادثه مرگبار رانندگی در اتوبان پاسداران تبریز خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۴۲    
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست فومن با تایید حمله پلنگ به یک مرد روستایی در گیلان گفت: حال عمومی چوپان فومنی که مورد حمله پلنگ قرار گرفته خوب است اما در بیمارستان بستری است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۰    
باشگاه استقلال با ارسال لایحه ای به کمیته استیناف به صورت رسمی به حکم محرومیت بابک مرادی هافبک تیم فوتبال استقلال اعتراض کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۰    
تیم فوتبال رئال مادرید در صورت شکست در مسابقه دیشب مقابل تیم فوتبال مونشن گلادباخ درلیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار در تاریخ خود در این مرحله حذف می شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۵    
حمید کاظمی رودبالی، دانشجوی دوره دکترا که به گفته خانواده اش به طرز مشکوکی در آلمان فوت کرده است، در شیراز تشییع و به خاک سپرده شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۵    
پاری سن ژرمن سرانجام پس از کش و قوس فراوان توانست تیم ترکیه ای را از پیش رو بردارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۵    
یکی از کمیته های نظامی فرانسه در گزارشی مجوز انجام تحقیقات به منظور ساخت سربازان مصنوعی ( بیونیک ) را برای نیروهای مسلح این کشور صادر کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۵    
در بازی های گروه D لیگ قهرمانان اروپا، شگفتی ساز دو فصل پیش این رقابت ها راهی لیگ اروپا شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۵    
چرا آقای روحانی گفت کسی نمیتواند برای دولت خط مشی تعیین کند؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۲    
بیش از 35 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از تلویزیون پخش می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۵:۱۲    
یک فوق تخصص بیماری های ریوی با اشاره به از دست دادن حس بویایی و چشایی در ابتلا به کرونا، گفت: این علائم معمولاً در مراحل اولیه بیماری نمود پیدا کرده، خوش خیم بوده و ماندگار نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۴:۰۶    
این روزها با وجود این که هزاران نفر آماده دریافت واکسن جدید کرونا هستند و هزاران نفر دیگر هم با مشارکت در انجام آزمایش های بالینی واکسن های در دست تولید، در تلاش برای کمک به همنوعان خود هستند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۳:۱۲    
افرادی که میوه خشک مصرف می کنند به طور کلی سالم تر از کسانی هستند که این میوه ها را نمی خورند و در روزهایی که آنها میوه خشک مصرف کرده مقادیر بیشتری از مواد مغذی اصلی نسبت به روزهایی که مصرف نکردند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۲:۰۶    
با استفاده از چند تکنیک ساده می توانید اشتهای بیش از حد خود را کنترل کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۱:۱۲    
چاقی شکمی تنها دغدغه زیبایی اندام نیست بلکه یک بیماری نگران کننده محسوب می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۰:۱۲    
سپسیس یا عفونت خونی یک حالت اورژانسی تهدید کننده است که تشخیص به موقع آن می تواند جان فرد مبتلا را نجات دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۳:۰۶    
قهوه دارای فواید بسیار زیادی برای درمان بیماری هاست که مصرف آن برای برخی از افراد توصیه می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۲:۲۱    
آبگوشت بادمجان یک غذای سنتی همدان هستش که همیشه از قدیم ندیما پای ثابت سفره ی همدانی های عزیز خصوصا در روزهای بارانی بوده
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۲    
رانندگان با بررسی این موارد در زمستان می توانند اطمینان حاصل کنند که رانندگی امن تری را با خودروی خود تجربه می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۶    
استاد و اپیدمیولوژیست دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون واکسن کرونا و زمان احتمالی در دسترس بودن آن ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۱    
سالاد خیار یکی از انواع سالادهای خوشمزه بین المللی است که با مواد متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش در ادامه با ما همراه باشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۱    
تیم ملی بسکتبال ایران در تازه ترین رده بندی فیبا با یک پله نزول در جایگاه بیست و سوم جهان قرار گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۱    
علیرضا بیرانوند احتمالا اولین بازی خود برای آنتورپ را فردا شب مقابل شاگردان ژوزه مورینیو در لیگ اروپا انجام خواهد داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۱    
اگه بار اولی که درست کردید به نظرتون زیاد نرم بود دفعه بعد مدت پخت رو بیشتر و دما رو کمتر کنید. بر عکس اگر زیاد سفت بود دفعه بعد زمان پخت رو کمتر کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۰:۳۶    
وزیر کشور گفت: از دی یا بهمن ماه تزریق واکسن کرونا با اولویت گروه های هدف آغاز می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۰:۲۱    
معاون وزیر امور خارجه روسیه و مذاکره کننده ارشد هسته ای این کشور اعلام کرد که نشست کمیسیون برجام روز 16 ماه دسامبر جاری (26 آذر ماه) برگزار می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۰:۲۱    
آلودگی هوا یک مشکل در حال رشد برای جمعیت شهری در اقتصادهای نوظهور است. مطالعه حاضر رابطه (مقطعی) بین فشار خون و آلودگی هوای ذره ای را در دانش آموزان مدرسه لاهور (پاکستان) بررسی می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۰:۲۱    
زلزله 3.1 ریشتری ساعتی پیش سمیع آباد تربت جام در خراسان رضوی را لرزاند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۰:۲۱    
جوش شیرین به عنوان یک پاک کننده همه منظوره و طبیعی مورد استقبال قرار گرفته است ، اما مواردی وجود دارد که باید از تمیز کردن آن ها با آن اجتناب کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۰:۲۱    
سربازان گمنام امام زمان (عج) استان سیستان و بلوچستان در سه عملیات جداگانه در 2 روز گذشته با انهدام سه باند بزرگ موادمخدر حدود 6 تن موادافیونی سنتی و صنعتی از آنها کشف و ضبط کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۰:۲۱    
پلوتو یک سیاره ی کوتوله و بزرگ ترین جرم در کمربند کویپر است. این سیاره ی کوتوله زمانی به عنوان نهمین سیاره ی منظومه ی شمسی شناخته می شد؛ اما به دلایلی از این مجموعه حذف شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۹:۵۱    
محققان با آزمایش مدل های حیوانی گونه ای از ویروس کووید 19 را تولید کردند که نشان می دهد این ویروس علاوه بر ریه ها به سایر اندام های بدن نیز آسیب می رساند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۵    
قاتل شیطان پرستی که در سال 2016 میلادی جوانی را به قتل رسانده بود و تنها 4 ماه از آزادی موقتش از زندان می گذشت با شلیک گلوله جان مرد دیگری را گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۵    
وسایل و لوازم جانبی افسانه ای فراوانی وجود دارد که می توانند کارهای خاص مربوط به غذا را کمی ساده تر کنند ، اما برخی دیگر احتمالاً صرفه جویی در هزینه و فضای ذخیره سازی شما را ندارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۵    
نگهداری اجاق گاز آسان است. با این حال ، هنگامی که جریان گاز مسدود می شود ، سر مشعل ها نمی توانند به طور موثر بسوزند. مشعلهای گاز را از نظر نامنظم بودن شعله و شعله های زرد بررسی کنید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۵    
سریع ترین راه از بین بردن تلخی زیتون با سود و مواد قلیایی است اما روش سنتی تلخی زدایی زیتون شکسته بدون سود نیز روش مناسبی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۵    
رو به روی سردار وحید مجید، رئیس پلیس فتای نیروی انتظامی نشستیم و او از پشت پرده سایت های قمار و شرط بندی و اقدامات پلیس برای کاهش جرایم در حوزه اینترنت گفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۹:۳۶    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت عالم مجاهد و پارسا آیت الله حاج شیخ محمد یزدی را تسلیت گفتند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۹:۳۰    
خرید مرغ های یخ زدایی شده به جای مرغ تازه، علاوه بر خسارت مالی، برای سلامت ما هم ضرر دارد بنابراین دانستن راه های تشخیص آن بسیار مهم است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۱    
دانشمندان با استفاده از شبیه سازی جدید توانستند ایمن ترین راه جلوگیری از انتقال ویروس کووید 19 در خودرو را بدست آورند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۵    
تیم ملی قطر با موافقت یوفا به صورت افتخاری در مسابقات انتخابی جام جهانی در گروه A قاره اروپا حضور خواهد داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۵    
در بعضی از شهرها به خورش گل کلم غوره و آلو خورشتی هم اضافه می کنند. شما می توانید در فصل پاییز که گل کلم تازه در بازار موجود است این خورش خوشمزه را تهیه کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۵    
آیا تا به حال با یک کودک بازی کرده اید و حتی اگر آنها هنوز نمی توانستند با شما صحبت کنند ، احساس ارتباط می کنید؟ تحقیقات جدید نشان می دهد که شما به معنای واقعی کلمه ممکن است "در یک طول موج یکسان" ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۲    
بیماری همه گیر کرونا تمام افراد در سراسر جهان را بیش از پیش گوشه گیر کرده، اما راه هایی وجود دارد تا از چاه تنهایی بیرون آمد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۲    
اصولا گز را از بازار ها و مغازه ها خریداری کرده اید اما این بار پیشنهاد ما به شما این است که گز را در خانه به عنوان شیرینی درست نمایید
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۷    
مسئله اساسی در مطالعه توجه به دو نکته است یکی کیفیت مطالعه و دیگری کمیت مطالعه.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از لایحه بودجه 1400گفت: بودجه 1400 خوش بینانه بسته شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۱    
شب آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در حالی امشب سپری خواهد شد که مهم ترین نبرد در اسپانیا بین رئال مادرید و مونشن گلادباخ برگزار می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۱    
هیچ پدر و مادری دوست ندارد کودک خود را شکست خورده ببیند. این ممکن است دلسرد کننده باشد که والدین با درماندگی کودک در حین نوشتن یک کلمه را غلط املایی ببینند ، فوتبال را از دست بدهند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۱    
شاید فکر کنید که جوش شیرین یک پاک کننده همه کاره است؛ اما در واقع به ظاهر برخی وسایل آسیب می رساند و نباید آنها را با جوش شیرین تمیز کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۱    
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی 4 عامل درگیری و تیراندازی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۱    
این امر اغلب در نوجوانانی رخ می دهد که دوران کودکی آنها پشت سر آنها است و هنوز فاقد تجربه زندگی برای انتخاب گزینه های مناسب برای خود هستند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۱    
تقریبا بسیاری از ما نحوه برخورد با نوجوانان را بلد نیستیم و نمیدانیم در موقعیت های مختلف چگونه با آن ها رفتار کنیم که بهتر باشد و تاثیر بیشتری بگذارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۱    
مهم ترین راز خوش طعم و خوش عطر شدن قاطی پلو هایی مثل لوبیا پلو یا قنبر پلو استفاده از ادویه های مناسب است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۶    
در شرایطی که راه حلی ریشه کن کننده برای احساسات و تجربیات منفی نیست، اما آگاهانه غذا خوردن می تواند به طور همزمان برای جسم و روان انسان مفید باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۵    
بعد از مدت ها دوری، دیشب دو فوق ستاره فوتبال دنیا یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برابر هم قرار گرفتند و هواداران فوتبال که چند سال با دیدن رقابت این ستاره لذت برده بودند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۲    
در حضور حاج قاسم برای عده ای حرف می زدم گفتم من اینطور فهمیدم که خداوند شهادت را به کسانی می دهد که پرکارند و شهدای ما در جنگ اینطور بودند. حاج قاسم حرفم را تأیید کرد و گفت بله همین طور بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۲    
خانم سیرجانی پس از 5 روز از گرفتار شدن در چاه 6 متری در حوالی نجف شهر به طرز معجزه آسایی نجات یافت.