جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۲:۱۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 26 آذر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 آذر 1399 جام جم 2 آذر 1399 جام جم 3 آذر 1399 جام جم 4 آذر 1399 جام جم 5 آذر 1399 جام جم 6 آذر 1399 جام جم 7 آذر 1399 جام جم 8 آذر 1399 جام جم 9 آذر 1399 جام جم 10 آذر 1399 جام جم 11 آذر 1399 جام جم 12 آذر 1399 جام جم 13 آذر 1399 جام جم 14 آذر 1399 جام جم 15 آذر 1399 جام جم 16 آذر 1399 جام جم 17 آذر 1399 جام جم 18 آذر 1399 جام جم 19 آذر 1399 جام جم 20 آذر 1399 جام جم 21 آذر 1399 جام جم 22 آذر 1399 جام جم 23 آذر 1399 جام جم 24 آذر 1399 جام جم 25 آذر 1399 جام جم 26 آذر 1399 جام جم 27 آذر 1399 جام جم 28 آذر 1399 جام جم 29 آذر 1399 جام جم 30 آذر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۶    
شما می توانید با پیروی از استانداردهای حمل و نقل لوازم خانگی در هنگام خرید این دستگاه ها و یا اسباب کشی خانه خود بدانید که چگونه بدون ایجاد آسیب به آن ها باید لوازم منزل خود را به اشتراک بگذارید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۷    
رحمانی فضلی : اولویت اول برای افراد بالای 60 تا 65 سال است که بیماری زمینه ای دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۲۲:۳۰    
برفک زدن فریزر در دراز مدت امری طبیعی است اما اگر یخچال شما هر ماه برفک می زند علت می تواند خراب شدن لاستیک های دور در یخچال و فریزر باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۱    
در شست و شوی لباس نوزادان باید دقت بیشتری نسبت به لباس بزرگسالان داشته باشید. در این مقاله چند نکته مهم برای شست و شوی لباس نوزادان به شما پیشنهاد می دهیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۶:۴۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی نظر خود را پیرامون حدود اطاعت از والدین اعلام کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۱    
کتاب صبح شام به قلم محمد حسن مصحفی تدوین شده و در کمتر از دو ماه به چاپ سوم رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۰    
سخنگوی نیروی انتظامی گفت: روز گذشته (29 آذر ماه) تعداد 62هزار و 559 پیامک به رانندگانی که به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا توجه نداشته اند، ارسال شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۳:۴۵    
سدر مقوی مو است و موها را تقویت می کند و از ریزش مو جلوگیری می کند اما برای ریزش مو باید مو را طبقه بندی کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۰:۲۷    
محققان بر این باورند که خوابیدن بدون بالش برای برخی افراد توصیه می شود و حتی فوایدی را برای آن ها به همراه دارد، اما کسانی هم هستند که خواب بدون بالش برای آن ها مفید نخواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۰:۰۶    
سازمان بهداشت جهانی در وبینار مشترک با سازمان جهانی غذا و داروی سازمان ملل به بررسی احتمال انتقال ویروس کرونا از طریق مواد غذایی پرداختند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۱:۲۱    
شامپو فرش ها دارای مواد شیمیایی هستند که به سلامتی آسیب می زند. شما می توانید برای تمیزکردن فرش ها، با مواد طبیعی شامپو فرش خانگی تهیه و استفاده کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۲    
گیاه گلوکسینیا از گیاهان آپارتمانی پر طرفدار است که گل های زیبا با تنوع رنگی بسیار جذابی دارد. برای نگهداری از این گل به نکات زیر احتیاج دارید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۲    
کاربرد نرم کننده مو در خانه شما چیست؟ این مایع شوینده دهها کاربرد جالب دارد ، از رفع زیپ گیرکرده تا تمیز کردن لکه های کفش و رفع زنگ زدگی و... که همگی با مقداری نرم کننده انجام می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۲    
این مثل در موقعی گفته می شود که یک نفر از طرف آدم پر زور و قوی تر از خود ظلمی می بیند و چون زورش به او نمی رسد با اوقات تلخ به خانه می آید و تلافی آن را سر زن و بچه اش در می آورد و بی سبب آنان را می ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۲    
عسل سیاه حاوی مقادیر زیادی مواد مغذی بوده و از بدن در برابر سرطان، حملات قلبی، سکته های مغزی و سایر بیماری ها محافظت می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۲    
سخنرانی در جمع برای اغلب افراد کار دشواری است. اگر می خواهید انسان موفقی باشید، باید بر تکنیکهای سخنرانی تسلط پیدا نموده و یا حداقل هنگام صحبت در یک جمع احساس راحتی کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۲    
در این مطلب ضرب المثل عمرو در امانت خیانت نکرد تو چرا را برای شما آورده ایم.گاهی اتفاق می افتد که انسان از نزدیک ترین کسانی که همه گونه توقع و انتظار از او متصور است خیانت خلافی در امر امانت و راز ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۲    
حتما شما هم دیده اید در فضاهای سبز شهری یا حیاط ها، باغچه های شخصی بعضی درختان و درختچه ها علاوه بر سرسبزی در فصول پاییز و زمستان، گل و میوه هم می دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۲    
بادمجان سرشار از فیبر و کالری کم است.بادمجان در رنگ ها ، اندازه ها و انواع مختلفی موجود است. این سبزی (از نظر فنی نیز میوه) حاوی ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است که به ارتقاء سلامت قلب ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۵:۰۰    
اعتیاد انواع مختلفی دارد و تنها شامل مواد مخدر نیست، هر یک از افراد با کمی تامل در زندگی شخصی خود متوجه خواهد شد که درگیر مجموعه ای از اعتیادهای خوب و بد است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۱:۲۱    
بسیاری از انسان ها برای انجام هر کاری در شبانه روز از ذهن یا شهود خود پیروی می کنند و آن را باور دارند زیرا انجام کارها توسط ذهن یا شهود، وجه دیگری از شخصیت انسان را آشکار می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۷:۰۰    
مجموعه شعر مژده لواسانی با عنوان به چهل سالگی ات رسیده ام از سوی موسسه انتشارات نگاه منتشر شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۷    
محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: مشترکین در صورت تماس ناشناس بین المللی، تماس دوباره با آن شماره برقرار نکنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۴:۲۷    
تکنولوژی تشخیص چهره به بخشی از زندگی بسیاری از مردم در سراسر جهان تبدیل شده. از دوربین های نظارت همگانی در خیابان ها و فروشگاه ها گرفته تا تگ کردن دوستان در شبکه های اجتماعی و تدابیر امنیتی در موبایل ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۳:۲۷    
شاید بیشترین محبوبیت واقعیت افزوده بین مردم در گرو خدماتش به حوزه سرگرمی بوده، ولی نمی شود کاربردهای این تکنولوژی در کارهای جدی را هم نادیده گرفت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۵    
سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران در برخی مناطق کشور تا یکشنبه هفته آینده و کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۵    
تا اینجای کار بسیاری از ما متوجه تاریخ رونمایی از خانواده Galaxy S21 شده ایم:14 ژانویه برابر با 25 دی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۵    
گزارش جدیدی از سوی شرکت DSCC نشان می دهد که سامسونگ در سال 2020 بازار تلفن های هوشمند تاشو را به تسخیر خود درآورده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۵    
در شبی که ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس یک پنالتی به هدر داد، بانوی پیر نتوانست بر آبی و مشکی پوشان برگامو غلبه کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۵    
مشارکت کنندگان در نشست مجازی کمیسیون مشترک برجام ضمن گفت وگو درباره همکاری برای حفظ برجام و حصول اطمینان از اجرای کامل و موثر آن ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۵    
مایکروسافت اولین تلفن اندرویدی خود را با نام Surface Duo کمی قبل تر روانه بازار کرد. تنها دیوایس مدرن اندرویدی با نمایشگرهای دو سویه و با قیمت 1400 دلاری یک خرید نامطمئن است و این کمپانی می خواهد در ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۷    
ویندوز 10 قابلیت های زیادی دارد. برای بسیاری از ما این قابلیت ها هیچ کاربردی ندارند و ممکن است سال های سال حتی فکر استفاده از آن ها را هم نداشته باشیم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۷    
وقتی بازی های ماجرایی با دیالوگ و محور داستانی همراه می شوند ترکیب جذابی پدید می آید که کمتر کسی می تواند دوستش نداشته باشد و نخواهد آن را جلو ببرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۷    
برخورد سه دستگاه خودرو در جاده تاکستان به آبگرم، 3 فوتی و 3 مصدوم به جا گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۷    
فیسبوک در جلسه ای داخلی با کارمندان خود از ابزار جدید مبتنی بر هوش مصنوعی با نام TLDR رونمایی کرده و از توسعه حسگر عصبی برای ذهن خوانی کاربران خبر داد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۷    
برای استفاده در بازی گرن توریسمو، مدل مفهومی جگوار ویژن SV به صورت تک نمونه تولید شده است. این مدل مجازی، پیش نمایشی از محصول احتمالی جگوار در کلاس ابرخودروهای برقی آینده محسوب می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۱    
یک نماینده مجلس سنای آمریکا از برنامه های همکارانش برای منوط کردن بازگشت آمریکا به برجام به رأی گیری در این مجلس خبر داده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر استدلال دیگری برای وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری امسال کشورش ارائه کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران از دستگیری 17 نفر از زمین خواران که اقدام به فروش مال غیر در این شهرستان کرده بودند خبرداد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۵    
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از کشف جسد 2 عضو یک خانواده(پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری در شهرستان تویسرکان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۵    
مسؤول آموزش اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از مسمومیت دو نفر در یک روز با منوکسید کربن در این شهرستان به علت عدم رعایت نکات ایمنی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۵    
هنسی می گوید در صورت فراهم بودن مسیر مستقیم، ونوم F5 قادر است به نهایت سرعت 500 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۵    
رئیس پلیس راهور کیش گفت: خودروی سواری اسپورتج با یک موتورشارژی درحد فاصل میدان المپیک به میدان غدیر تصادف کرد و در این سانحه رانندگی آسیب شدیدی به سرنشین موتور شارژی وارد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۵    
هند از احداث بزرگ ترین پارک تولید انرژی تجدیدپذیر دنیا با مساحت شهر تهران و با ظرفیت تولید 30 گیگاوات برق خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۵    
محصول جدید لامبورگینی سوپراسپرتی بدون سقف و شیشه ی جلو با نام SC20 است. این مدل از پلتفرم و تجهیزات فنی اونتادور استفاده می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۵    
یک باند شرکت هرمی در رودسر شناسایی و 11 عضو آن دستگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۵    
کتاب چه باید کرد؟ اثر دکتر شلدون باخ می کوشد به پرسش های متداول دانشجویان روانکاوی و روان درمانی پاسخ دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۵:۰۶    
بررسی های جدید نشان می دهد که آب آشامیدنی ممکن است درمانی موثر برای سندرم متابولیک باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۴:۰۶    
یک رژیم شناس و متخصص تغذیه درخصوص دارو ها و مواد غذایی که باعث کم آبی بدن می شوند، توضیحاتی را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۳:۰۶    
بادام تلخ و روغن آن حاوی درصد بالایی از مواد سمی هستند و مصرف خوراکی آن ها مشکلاتی را برای افراد به وجود می آورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۲:۱۲    
به گفته متخصصان، افراد می توانند با مشاهده برخی علائم رایج دیابت نوع 2 از ابتلای خود به این بیماری آگاه شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۱:۰۶    
یک فوق تخصص بیماری های گوارش و کبد درخصوص ارتباط کم خونی مردان بالای 40 سال و یکی از انواع سرطان توضیحاتی را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۳:۳۶    
خیلی خوب است هر از گاهی میوه هایی که داخل یخچال باقی ماندن را کمپوت کنیم تا علاوه بر اینکه از خراب شدن آن ها جلوگیری می کنیم از خواص بی نظیر میوه ها هم بهره مند شویم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۳:۱۲    
یلدا از کهن ترین جشن های ایرانیان است، اما این جشن آیینی امسال رنگ وبوی دیگری دارد و بسیاری از مردم به خاطر شیوع کرونا، مجبورند برای تهیه بساط یلدا مجازی خرید کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۵    
علاوه بر میهمانی ها این دسر خوشمزه و مقوی را می توانید در ایام ماه رمضان سر سفره افطار سرو کنید و لذت ببرید. با ما همراه باشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۳۰    
امروزه سالادها تنوع زیادی دارند ، که هم بعنوان پیش غذا و گاهی با اضافه شدن گوشت و ماهی و .... بعنوان غذای اصلی هم استفاده میشن. امروز باهم یک سالاد خوشمزه رو تجربه میکنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۲    
مدیر گروه بیماریهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به افزایش چند برابری قدرت انتقال ویروس کرونا، گفت: با پنج دقیقه حرف زدن یک فرد مبتلا به کرونا، امکان الوده شدن سایر افراد وجود دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۱:۰۶    
در بین جمع سربازان عراقی کسی را که به طرفم تیراندازی کرده بود شناختم و زیرنظر داشتم، می خواستم به نحوی کینه خود را بر سر او خالی کنم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۵۱    
وزارت خزانه داری آمریکا امروز چهارشنبه تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کرد و چند شرکت را به بهانه حمایت از فروش محصولات پتروشیمی ایران در فهرست سیاه قرار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۵۱    
این اسموتی ، واقعاً باورنکردنی ، فراتر از انتظار است. برای آشنایی با دستور تهیه اسموتی سیب و کدو ما را دنبال کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۵۱    
دروازه بان تیم اولسان هیوندای کره با علمکرد فوق العاده ای که داشته، نقش موثری در صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا ایفا کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۴۲    
برخی خوراکی ها حاوی صدها ماده مغذی هستند که به شما در پیشگیری از بیماری های قلبی، سرطان ها و پیری زودرس کمک می کنند. در واقع رنگ های روشن میوه ها و سبزیجات ، علت وجود این مواد مغذی هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۶    
تیم زوریا لوهانسک در جام حذفی اوکراین با حضور صیادمنش پیروز شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۶    
جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اردوی سرخپوشان در قطر حضور پیدا کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۶    
در این خبر نحوه حذف حساب اینستاگرام و یا غیرفعال کردن موقت آن به طور کامل شرح داده شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۶    
راز پخت این شیرینی فقط و فقط استفاده از آرد نخودچی مرغوب و لطیف است. حتی نیاز به هیچ وسیله یا ابزار خاصی ندارید. بنابراین آرد مرغوب را تهیه کنید و باقی کار را به ما بسپارید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۶    
فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) اقدام به انتخاب تیم منتخب قاره آسیا در سال 2020 کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۶    
خورش نخود فرنگی یکی از انواع خورش های خوشمزه و مجلسی ایرانی است که با مواد متنوعی تهیه می شود
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۰    
برای یک پیاده روی 30 دقیقه ای در طول روز، می توان همان ضرب المثل معروف در مورد سیب را به کار برد: این کار شما را از پزشک دور نگه می دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۲۷    
به مناسبت 33 امین سالروز تاسیس جنبش حماس که با بنیانگذار این جنبش آشنا شوید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۰۰    
سازمان هواشناسی نسبت به کاهش دما و تداوم بارش برف یا باران در15 استان کشور هشدار داد و توصیه هایی را به کشاورزان، باغداران و... ارایه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۰۰    
حادثه رانندگی در محور روستایی شوشود شهرستان بیرجند، جان خانواده چهارنفری را گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۰۰    
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر، از دستگیری خواستگار انتقام جو در شبکه های اجتماعی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۰:۰۰    
پیرلوئیجی کولینا، داور بازنشسته 60 ساله ایتالیایی که حالا رییس اتحادیه داوران فیفا است را شاید بتوان کاریزماتیک ترین و مقتدرترین داور تاریخ فوتبال دانست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۵۷    
تجارت شومی که بخاطر انسانیت نباید در آن شریک شویم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۳۰    
2نفر که به دلیل اختلافات مالی با مردی، نوه 3ساله او را ربوده و در قبال آزادی اش 500میلیون تومان باج خواهی کرده بودند 24ساعت بعد به دام افتادند و گروگان شان آزاد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۳۰    
تهیه کورن داگ خیلی کار آسانی است که ما در این مقاله می خواهیم طرز تهیه آن را در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۳۰    
به تازگی نرم افزار Xbox Family به قابلیت جدیدی مجهز شده است که والدین با استفاده از آن می توانند در هر زمان که ایل باشند با استفاده از همراه هوشمند خود بازی فرزندشان را روی این کنسول متوقف کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۷    
پیام رسان تلگرام در برخی از نواحی اروپا و خاورمیانه با اختلال مواجه شده است و کاربران قادر به اتصال به شبکه، ارسال و دریافت پیام نیستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۷    
احمد مددی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران معرفی و منصوب شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۷    
اتحادیه اروپا و مقامات انگلیسی پیش نویس قانونی را تهیه کرده اند که به موجب آن شرکت های فناوری آمریکایی که رفتارهای انحصارطلبانه داشته باشند، به شدت محدود می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۱    
معاون وزیر خارجه با بیان اینکه سه دولت اروپایی نباید از دولت ایران انتظار داشته باشند قانون مصوب مجلس را اجرایی نکند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۱۲    
وزیر دفاع با بیان اینکه قراردادهایی در حوزه صادرات تسلیحات به دیگر کشورها منعقد شده است، گفت: همکاری های تسلیحاتی ایران با کشورهای مختلف در حال پیگیری است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۰۰    
با اجرای طرح امنیت محله محور، دو باند زورگیری و سرقت در شهرستان خمینی شهر متلاشی شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۵۷    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه ایران خواستار امنیت و ثبات در سراسر دنیا است از خروج آمریکا از برجام انتقاد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۵    
مرد جوان که متهم است سه نفر را در یک باغ در کلاته ورامین قتل عام کرده است، در گفتگو با خبرنگار ما ناگفته های خود را از این جنایت فجیع مطرح می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۵    
عشق تون از سر کار میره خونه، تازه وقت میکنه بهتون پیام بده. در این شرایط نباید با طعنه و متلک جواب بدین، مثلا نباید بگین: چه عجب یادی از من کردی! شرایطش رو درک کنین ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۵    
کرِپ یا کرِیپ یک نوع بسیار نازک پنکیک می باشد که معمولاً از آرد گندم یا آرد گندم سیاه تهیه می گردد
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۲    
یک متخصص ارشد تغذیه بهترین نوشیدنی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی- عروقی و بهبود عملکرد مغز را معرفی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۳۶    
در این پادکست قصد داریم تا درباره افراد خودشیفته و ارتباط با این افراد اطلاعات صحیحی به شما بدیم و در نهایت راهکارهای درستی که باعث میشه بتونید با این افراد در ارتباط سالمی باشید را بهش اشاره می کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۳۶    
رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری یکی دیگر از اعضای باند فرار مالیاتی با صدور دستور قضایی و شناسایی 16 نفر دیگر از متهمان این پرونده خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۳۶    
یکی از خوشمزه ترین شیرینی هایی که می توان در کنار چای سرو کرد، ترافل خرما شکلاتی است که علاوه بر خوش طعم بودن از ارزش غذایی بالایی نیز برخوردار است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۳۶    
یکی از تفاوت های بارز تعلیم و تربیت دینی با دیگر نظام های تربیتی، در توجّه ویژه آن به توانایی ها و استعدادهای درونی و فطری انسان است که در گوهر وجود او قرار دارد و منشأ و سرچشمه کمالات و نیکی ها و ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۳۶    
اعتقاد بر این است که تهیه این نوشیدنی زمستانی برای چربی سوزی مفید است و به عنوان یک نوشابه گازدار می توانید از آن استفاده کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۵    
مادر شدن برای دومین بار ممکن است خیلی با دفعه ی اول فرق کند. البته برای دومین بار مادر شدن می تواند مزایای خوبی هم داشته باشد، اما باز هم مسئولیت زیادی بر روی دوش شما است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۵    
فرزندتان مهربان است، بامزه و دوست داشتنی است، اما آنطور که باید به شما به عنوان پدر یا مادر احترام نمی گذارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۵    
از آنجا که پسرها شیطنت بیشتری دارند و کارهای خطرناک بیشتری هم نسبت به دخترها انجام می دهند، باید برخی موارد را در روند تربیت آن ها بدانید تا در آینده، پسری موفق و با اعتماد به نفس تحویل جامعه بدهید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۲    
پسر بچه هشت ساله ای که هنگام بازی با یک باتری به طور اتفاقی آن را قورت داده بود پس از احساس سوزش شدید در گلویش به مادر خود اعتراف کرده و به بیمارستان منتقل شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۲    
لجبازی رفتاریست که از والدین به ارث می رسد و یا برای جلب توجه انجام می شود برای آرام کردن فرد لجباز نظر او را مهم جلوه دهید و سعی به تقابل نداشته باشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۷:۵۱    
هفته پنجم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ایران با پیروزی دو بر یک بادران مقابل هوادار به پایان رسید.