جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۴:۰۰May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 2 آذر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 آذر 1399 جام جم 2 آذر 1399 جام جم 3 آذر 1399 جام جم 4 آذر 1399 جام جم 5 آذر 1399 جام جم 6 آذر 1399 جام جم 7 آذر 1399 جام جم 8 آذر 1399 جام جم 9 آذر 1399 جام جم 10 آذر 1399 جام جم 11 آذر 1399 جام جم 12 آذر 1399 جام جم 13 آذر 1399 جام جم 14 آذر 1399 جام جم 15 آذر 1399 جام جم 16 آذر 1399 جام جم 17 آذر 1399 جام جم 18 آذر 1399 جام جم 19 آذر 1399 جام جم 20 آذر 1399 جام جم 21 آذر 1399 جام جم 22 آذر 1399 جام جم 23 آذر 1399 جام جم 24 آذر 1399 جام جم 25 آذر 1399 جام جم 26 آذر 1399 جام جم 27 آذر 1399 جام جم 28 آذر 1399 جام جم 29 آذر 1399 جام جم 30 آذر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۸:۵۵    
افکار وسواسی در واقع افکار، عقاید، تصورات و تکانه هایی هستند که غیرمنطقی، ناخوشایند، نگران کننده، بی معنی، تنفرآمیز، منزجرکننده، اجباری و غیرارادی در ذهن به طور مکرر وارد می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۵:۲۲    
آب مایه حیات است ولی اگر به درستی مصرف نشود موجب بیماری و ناخوشی در اعضای داخلی بدن می شود. آب آشامیدنی باید خنک باشد تا با حجم کم، بتواند تشنگی را برطرف کند
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۸:۲۷    
تست های شخصیت شناسی می توانند هر کس را بهتر به خودش بشناسانند و لایه های عمیق شخصیت وی را برملا کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۴۴    
پولنتا یک پیش غذای اصیل ایتالیایی است که علاوه بر ایتالیا در کشورهای آمریکای لاتین هم رواج دارد. طرز تهیه پیش غذای ایتالیایی را بخوانید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۰    
پنجم آذر، یادآور نام بسیج و خاطره عزیزترین نهاد و بزرگ ترین مردان تاریخ ماست. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود و شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۴۱    
فیس بوک مالک اینستاگرام از یکی از اتباع ترکیه که اطلاعات صد هزار کاربر اینستاگرام را دزدیده و مورد سوءاستفاده قرار داده، شکایت کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۳۴    
عرق پونه دارای خواص دارویی و درمانی بسیاری است، درمان سینوزیت، درمان سرماخوردگی، رفع جوش های صورت تنها چند نمونه از خواص عالی عرق پونه هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۱:۲۱    
یکی از مهم ترین دلایل حساسیت های بیش از حد و زودرنجی شدید ، اعتماد به نفس پایین می باشد و بهتر است برای درمان آن اعتماد به نفس خود را تقویت و افزایش دهید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۲۰    
یک متخصص روانشناس بالینی گفت: اضطراب اجتماعی به معنی ترس از قرار ملاقات های مختلف با افراد جدید است و اگر فردی نگرش خود را تغییر ندهد این ترس ها ماندگار خواهد ماند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۲۰    
یک روانپزشک درباره اختلالاتی که سلامت روان نوجوانان و جوانان را تهدید می کنند، توضیح داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۲    
نگهداری گیاهان آپارتمانی فوت و فن خاص خود را دارد که در این مطلب شما را با مشکلات رایج گیاهان آپارتمانی و همچنین راه حل های آن آشنا می کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۱۷    
مطالعات حیوانی نشان می دهد میمون های تغذیه شده با رژیم غذایی گیاهی مدیترانه ای در مقایسه با میمون های تغذیه شده با رژیم غذایی غربی در برابر استرس مقاوم تر هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۶:۳۲    
در این مطلب با معنی ضرب المثل پته روی آب افتادن آشنا می شوید . پته در لغت به معنی گذرنامه، بلیط یا بند یا وسیله ای که در جوی های شیب دار آب می بستند تا آب را ذخیره کنند، می باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۳:۵۰    
به تازگی در گیک بنچ 5 اطلاعات جدیدی از گوشی معرفی نشده ی سامسونگ با شماره مدل SHG-N375 منتشر شده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۳:۰۵    
کمپانی ب ام و اخیرا برای کراس اوور جدید iX یک کمپین تبلیغاتی به نام دلیل شما برای تغییر نکردن چیست؟ راه اندازی کرده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۱:۲۰    
شرکت Nmoto کیت تبدیل جدیدی در طرح وسپا برای موتورسیکلت بی ام و C400X طراحی و تولید کرده است که به لطف برخی تغییرات و امکانات سفارشی، بدنه موتورسیکلت را شیک تر و زیباتر می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۴۷    
کسی که این مطلب را که قرآن تِبْیان کُلِّ شَیْ ءٍ است دنبال کند، عجایب و غرایب می بیند. ولی ما می ترسیم که اگر تفأل به قرآن بزنیم بلایی بر سرمان بیاید!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۳۶    
از اول آذرماه محدودیت های دو هفته ای به منظور کنترل روند رشد بیماری کرونا همزمان با سراسر کشور در شهر تهران نیز به اجرا درآمد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۰۵    
به گزارش جام جم آنلاین ، خبرگزاری آلمان به نقل از پلیس این کشور نوشت: بمبی به طول 7.5 سانتی متر متعلق به جنگ جهانی دوم به قلاب این مرد آلمانی افتاده است. ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۳۲    
رندرهایی از موبایل جدید وان پلاس منتشر شده که نشان می دهد این دستگاه نمایشگری 6.55 اینچی دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۱۷    
فرمانده انتظامی سردشت گفت: 22 هزار و 728 کیلوگرم انواع مواد غذایی احتکار شده توسط سودجویان در یکی از انبارهای این شهرستان شناسایی و کشف شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۱۱    
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سراب از کشف 10 تُن شکر احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۱۱    
فرمانده انتظامی رامیان گفت: دو متهم در درگیری مسلحانه، یکی از همدستان خود را که مصدوم شده بود با تهدید راننده آمبولانس با سلاح گرم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۱۱    
هفت قایق متخلف صیادی درمحدوده آب های چابهار ودشتیاری توقیف شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۲:۵۰    
دانشمندان علائمی را شناسایی کردند که شدت بیماری کووید-19 در کودکان را پیش بینی می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۲:۲۶    
گوگل پشتیبانی از مرورگر کروم نسخه ویندوز 7 را شش ماه تمدید کرد و تا ژانویه 2022 آن را به روزرسانی خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۲:۰۲    
فرانسه، ایتالیا، اتریش و آلمان دستور بسته شدن تفرجگاه های اسکی، تله کابین ها و وسایل مخصوص که به بالا رفتن اسکی بازان در پیست کمک می کند، را صادر کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۱:۵۲    
براساس بررسی های iFixit، آیفون 12 پرو مکس درمقایسه با سایر مدل های آیفون 12، به ماژول دوربین بزرگ تر و باتری 14٫13 وات ساعتی مجهز است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۱:۵۲    
جو یک سرکوب کننده فوق العاده برای اشتها است زیرا از محتوای فیبر، بیشتر فیبر محلول، قابل توجهی برخوردار است و با کاهش کلسترول، قند خون، و افزایش احساس سیری پیوند خورده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۱:۳۷    
با رسیدن فصل زمستان بسیاری از افراد به بیماری های رایج این فصل مبتلا می شوند، برای پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری های شایع زمستانی رعایت برخی اصول بهداشتی ضروری است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۱:۳۱    
مجله تایم سرفیس دوئو مایکروسافت را به عنوان یکی از بهترین اختراعات سال 2020 معرفی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۱:۳۱    
ستاد ملی کرونا اجرای طرح محدودیت های دو هفته ای را در پی افزایش آمار مبتلایان و مرگ ومیرهای ناشی از شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور تصویب کردند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۱:۲۵    
براساس شایعات، اپل در سال آینده با معرفی سیستم عامل iOS 15، به پشتیبانی از نسل اول آیفون SE و آیفون 6 اس خاتمه می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۱:۲۵    
مایکروسافت اعلام کرد که نسخه سازگارشده ی مرورگر اج برای مک بوک های جدید با تراشه M1 اپل، در راه است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۰:۳۱    
دومین برف پاییزی مشهد را سفید پوش کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۰:۲۵    
کنسول پلی استیشن 5 از نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی نمی کند؛ اما طبق اعلام رسمی سونی، این قابلیت به زودی ازطریق به روزرسانی نرم افزاری به کنسول مورد بحث خواهد آمد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۰:۲۵    
بر اساس توافق نامه ی سازمان USL و انجمن NFC، به زودی امکان شارژ بی سیم از راه دور به قلم هوشمند اضافه می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۸    
پاییز استان زیبای لرستان جلوه های شگفت انگیز رنگ و گوشه ای از زیبایی ایران را به نمایش می گذارد. اَلِشتَر مرکز شهرستان سلسله در شمال استان لرستان در غرب ایران است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۹:۴۵    
رئیس قوه قضائیه گفت: تهدید امنیت غذایی مردم توسط سوداگران و سودجویان جنایت علیه مردم است و بازی کردن با امنیت جانی مردم یک مسأله عادی نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۵    
براساس شایعات، سونی در حال ساخت دو گوشی اکسپریا 10 مارک 3 و گوشی جدید کامپکت 5٫5 اینچی است که سال آینده ی میلادی عرضه می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۵    
کراس اور اندازه متوسط لینکلن ناتیلوس (MKX) سال آینده با تغییر چهره و بهبود فناوری های الکترونیک تولید می شود. این محصول با آستانه قیمت 40 هزار فروخته خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۵    
توییتر و فیسبوک و گوگل، اعضای ائتلاف AIC، مخالفت خود را با قانون جدید پاکستان برای سانسور محتوای دیجیتالی اعلام و پاکستان را به ترک این کشور تهدید کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۶    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز دوشنبه 3 آذر ماه 99 از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۶    
یاران داوید سیلوا در تیم رئال سوسیه داد با کسب هفتمین پیروزی فصل خود، در صدر جدول لالیگا باقی ماندند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۶    
رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی با شکست برابر دنیل مدودف در نیمه نهایی تور ATP لندن حذف شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۶    
تست کرونای محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول منفی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۶    
مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد انتظار دارد تلاش دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برای ممنوعیت اپلیکیشن های چینی وی چت و تیک تاک نهایتا موفق شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۶    
لوسیانو پریرا با گلی که وارد دروازه استقلال کرد، در کنار ادینیو گلزن ترین خارجی تاریخ لیگ برتر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۶    
با توجه به پایان احتمالی بیماری کرونا و انتقال قدرت به جو بایدن، روند بازار سهام در سال 1400 چگونه خواهد بود؟ انتخابات ریاست جمهوری ایران چه تاثیری بر بورس دارد؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۶    
یک روانشناس درباره نحوه برخورد والدین با نوجوانانی که رفتار نابهنجار دارند، توضیحاتی داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۶    
سمرا هانتر، خبرنگار حوزه لالیگا مدعی شد که باشگاه منچسترسیتی به شکل کامل از جذب لیونل مسی منصرف شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۶    
تیم فوتبال رم در رقابت های سری آ موفق شد از سد تیم پارما عبور کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۳    
یک روانشناس در خصوص دغدغه های والدین کودکان استثنایی برای یادگیری فرزندانشان توضیحاتی داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۸:۲۶    
به گفته ی جیم رایان، مدیر برند پلی استیشن، تمامی دستگاه های پلی استیشن 5 که سونی تولید کرده، اکنون به فروش رفته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۸:۲۶    
اگر کار پاکسازی اطلاعات شخصی در مدل های قدیمی تر ویندوز کار راحتی نبود اما در ویندوز 10 این کار فوق العاده ساده شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۸:۲۰    
معاملات گواهی سپرده خرما پس از انجام اقدامات لازم و پذیرش نخستین انبار به زودی در بورس کالای ایران راه اندازی می شود که خرمای مضافتی بم شروع کننده این معاملات در بورس کالا است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۸:۲۰    
نفوذگران ناشناس در حال بررسی فضای وب، جهت شناسایی وب سایت هایی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس هستند که در پوسته (Theme) آن ها از Epsilon Framework استفاده شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۵:۱۰    
همزمان با فصل سرما برخی بیماری های فصلی مانند سرماخوردگی افزایش می یابد که برای جلوگیری از ابتلای به آنها باید تغذیه مناسبی داشته باشیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۳:۰۷    
دانستن نشانه ها و محرک های درد کلیه و کمر درد به شما کمک می کند تا تفاوت آنها را از یکدیگر تشخیص دهید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۲:۱۰    
یک متخصص مغز و اعصاب در خصوص عوامل موثر در ابتلای افراد به پارکینسون توضیحاتی را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۱:۱۰    
افسردگی، اضطراب، بی خوابی و نقص شناختی از مهم ترین عوارض یائسگی است. استفاده از آنتی اکسیدان ها برای محافظت از عملکرد مغز و میتوکندری برای کاهش سرعت زوال عقل در زنان یائسه ضروری است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۳:۲۲    
طبق مطالعات جدید بسیاری از بیماری های ویروسی و باکتریایی از طریق مسواک های آلوده شیوع پیدا می کنند بنابراین باید مسواک ها را با روش مناسب استریل و ضدعفونی کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۳:۰۷    
اگر با برنامه نویس های باسابقه و کاربلد هم صحبت شوید، متوجه خواهید شد کمتر کسی از آنها توانسته در دانشگاه و طی واحدهای گذرانده شده به خوبی با برنامه نویسی آشنا شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۳:۰۷    
پیده نوعی غذای ترکی در حقیقت پیتزای ترکی است که طرز تهیه بسیار راحتی دارد. اگر برای تهیه پیده از خمیر آماده استفاده کنید، پیده شما ظرف نیم ساعت آماده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۲:۰۷    
14 تیرماه، ساعت 18 و 40 دقیقه، روزی بود که پدر علی، فکرش را هم نمی کرد پسرش را در آن غائله مرگبار از دست بدهد. خیابان تختی یاسوج، آن روز شاهد وقوع حادثه ای دردناک برای علی شفیعی بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۱:۴۶    
چیز کیک یخچالی از خوشمزه ترین دسر ها است که طعم و مزه ای بسیار عالی دارد و می توانید به سادگی در خانه آن را تهیه کنید. چیز کیکی که اینجا طرز تهیه اش را آورده ایم، نیازی به فر ندارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۶    
اسفند گیاهی با عمر طولانی است که درمناطق گرمسیر ازجمله درکشورهای شمال آفریقا و شامات می روید ونام علمی آن peganum harmala است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۱:۰۷    
سلامت زنانه و در واقع دستگاه تناسلی در زنان، موضوعی است که به تصور بسیاری از افراد بیشتر به سنین قبل از یائسگی معطوف می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۰:۵۲    
تیم اینتر در دیداری مهم از رقابت های سری آ موفق شد مقابل تورینو کامبک بزند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۰:۵۲    
یکی از مرباهای خوش آب و رنگی که میشه توی فصل تابستون تهیه کرد مربای هلو خوشمزه هست. این مربای خونگی رو خیلی ها ممکنه امتحان نکرده باشن. چون به اندازه مربا آلبالو یا مربا هویج رایج نیست ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۰:۴۳    
سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل و سازمان های بین المللی در وین گفت: تزریق گاز هگزافلوراید اورانیوم یا یو.اف ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۰:۳۱    
با شروع کروناویروس در سراسر جهان و تشویق کمپانی ها به انجام دورکاری بر آن شدیم تا به معرفی فناوری هایی بپردازیم که خانه را به محلی مناسب برای کار کردن تبدیل می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۰:۲۱    
پیش بینی می شود تیم ملی کشورمان در تازه ترین رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در رتبه بیست و نهم جهان قرار بگیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۱    
رفتار با همسر عصبانی کار ساده ای نیست. مردان بیشتر کلامی هستند و به همین خاطر باید اجازه دهید عصبانیت خود را بیرون بریزند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۱    
بنابر بررسی های محققان، ویتامی D فواید مختلفی از جمله بهبود وضعیت پوست، تنظیم مقدار کلسیم و فسفات بدن، سالم نگهداشتن استخوان ها، دندان ها، ماهیچه ها و همچنین افزایش توان سیستم ایمنی بدن دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۱    
کسی که می خواهد بچه اش نماز خوان شود باید از هر لحاظی بچه مودبی تربیت کند
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۹:۳۵    
رئیس دفتر نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از اعلام منتخبان کابینه جو بایدن در سه شنبه هفته جاری خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۹:۳۲    
در یک مطالعه جدید دانشمندان دانشگاه سایمون فریزر (SFU) کانادا مدلی برای آزمایش اثربخشی اقداماتی مانند رعایت فاصله فیزیکی، ماسک و حباب اجتماعی در شرایط مختلف ایجاد کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۶    
کودکان در سنین مختلف ساعت خواب مختلفی دارند به همین دلیل این موضوع بسیار با اهمیت است و پدر و مادر ها برنامه زندگی خود را بخاطر کودک خود تغییر می دهند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۰    
نگاه کردن به ناموس دیگران، خواست شیطان است. چشمی که تیرهای آلوده نگاه را به نامحرمان پرتاب می کند، محل کمین شیطان است. شیطان از کمان چشم های او ناموس دیگران را نشانه می گیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۰    
تیم فوتبال شهرخودرو با هدایت مهدی رحمتی اولین شکست فصلش را مقابل تیم فوتبال پیکان متحمل شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۰    
داوود رفعتی، رئیس سابق دپارتمان داوری صحبت هایی علیه هدایت الله ممبینی به زبان آورده که به ماجرای خرید سیستم VAR اختصاص دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۷    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت عالم پارسا و با اخلاص حجت الاسلام حاج سید یحیی جعفری را تسلیت گفتند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۱    
زنان باردار باید بیشتر از قبل به تغذیه مفید و سالم اهمیت بدهند. صرفا نه اینکه بیشتر غذا بخورند بلکه غذاهای مفید بخورند و چیزهایی که برایشان مضر است را نخورند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۹:۰۲    
رئیس جمهور سوریه، طی احکامی جداگانه، فیصل مقداد را به عنوان وزیر خارجه، بشار الجعفری را معاون او و بسام صباغ را نیز به عنوان نماینده دائم این کشور در سازمان ملل تعیین کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۷    
مطالعات جدید محققان نشان می دهد که یکی از دلایل اصلی از بین رفتن آب در مریخ احتمالاً طوفان های شن است. طوفان ها سبب ورود آب به قسمت فوقانی جو این سیاره، تجزیه و سپس پخش شدن آن در فضا می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۲    
ماه ها از شیوع کرونا در کل جهان می گذرد و همچنان مهمترین راه وبهترین نسخه برای در امان ماندن از ویروس کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه فاصله گذاری اجتماعی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۸:۲۰    
مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: خودروهای بدون معاینه فنی در مناطق قرمز طی اجرای طرح منع تردد(از اول تا پایان 15 آذر ماه) جریمه نمی شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۸:۱۱    
اگر می خواهید سفری هیجان انگیز و متفاوت را تجربه کنید، پیشنهاد می دهیم به تماشای یکی از جاذبه های طبیعی و اعجاب آوار استان همدان بروید و از غاری اسرارآمیز به نام علیصدر دیدن کنید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۵    
داروی شرکت ریجنرون که چند هفته پیش برای درمان بیماری کووید 19 مقام های بلندپایه آمریکا نیز به کار برده شد، از سازمان غذا و داروی این کشور مجوز اضطراری کاربرد دریافت کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۲    
سرپرست دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت سازمان غذا و دارو ضمن هشدار نسبت به مصرف خودسرانه آنتی بیوتیکها، در عین حال پرمصرف ترین آنتی بیوتیک های خوراکی و تزریقی در کشور را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۰    
متخصص تغذیه و عضو هیات علمی گروه تغذیه بالینی رژیم درمانی دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن اشاره به علل بروز دیابت نوع یک و دو ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۷:۴۷    
بیانات مقام معظم رهبری (حفظه الله) در دیدار معلمان و اساتید دانشگاه های خراسان شمالی
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۵    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: برخی فروشگاه هایی که در حراج جمعه سیاه شرکت و در کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی تبلیغات فراوانی می کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به استان هایی که بیشترین میزان بروز مرگ و میر کرونایی را داشتند، گفت: پیروزی بر کرونا نیازمند کارزاری مبتنی بر همبستگی میان حاکمیت و شهروندان است و ما امروز بیش از هر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۱    
رعایت نکات حساس در تربیت فرزند همواره نقش حیاتی در رشد و شکوفایی آن ها ایفا می کند. در واقع تربیت فرزند و نحوه رفتار با او در کودکی، اساس شکل گیری شخصیت فرزندتان در آینده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۲    
دونالد ترامپ در نشست مجازی روز شنبه گروه بیست (جی-20) مشارکت کرد و از اقدامات دولتش در مورد کروناویروس و فشار برای تولید یک واکسن کووید 19 گفت، اما پیش از آغاز یک کنفرانس درباره واکنش به این پاندمی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۵۰    
با کشف واکسن کرونا این سوال به وجود آمده است که آیا واکسن کرونا برای کودکان حیاتی است که در کنار واکسن های آبله و سرخک در دستور کار پزشکان قرار می گیرد یا خیر؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۱    
با فروکش کردن تب گرما از اواخر مهرماه، میهمانان خلیج همیشه فارس از راه می رسند و بر پهنه ی این دریای زیبا چشمان بیننده را مجذوب می کنند. شالو همان مرغ دریایی در گویش محلی است ...