جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۳:۲۲May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 16 آذر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 آذر 1399 جام جم 2 آذر 1399 جام جم 3 آذر 1399 جام جم 4 آذر 1399 جام جم 5 آذر 1399 جام جم 6 آذر 1399 جام جم 7 آذر 1399 جام جم 8 آذر 1399 جام جم 9 آذر 1399 جام جم 10 آذر 1399 جام جم 11 آذر 1399 جام جم 12 آذر 1399 جام جم 13 آذر 1399 جام جم 14 آذر 1399 جام جم 15 آذر 1399 جام جم 16 آذر 1399 جام جم 17 آذر 1399 جام جم 18 آذر 1399 جام جم 19 آذر 1399 جام جم 20 آذر 1399 جام جم 21 آذر 1399 جام جم 22 آذر 1399 جام جم 23 آذر 1399 جام جم 24 آذر 1399 جام جم 25 آذر 1399 جام جم 26 آذر 1399 جام جم 27 آذر 1399 جام جم 28 آذر 1399 جام جم 29 آذر 1399 جام جم 30 آذر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۱:۲۷    
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز (چهارشنبه، 26 آذرماه) اعلام کرد که در مقایسه با دیروز نرخ 28 ارز افزایشی و 6 ارز کاهشی شد، همچنین نرخ 13 ارز ثابت ماند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۵    
قیمت دلار آمریکا(اسکناس)، امروز شنبه 22 آذر 1399 برای خرید در صرافی های بانکی به 25 هزار و 70 تومان و برای فروش به 26 هزار و 70 تومان رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۷    
آمار جهانیِ مبتلایان به کروناویروس تاکنون به 70 میلیون و 720 هزار و 814 نفر رسیده و مرگ یک میلیون و 588 هزار و 444 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰    
بچه های سپاه نمی توانستند خبر شهادت مهدی را به ما بگویند. گفته بودند یکی جانباز و یکی شهید و مفقودالاثر شده، الان چطور خبر شهادت و مفقودالاثری این شهید را به خانواده اش بدهیم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۰:۲۷    
سوباتان از روستاهای بینظیر و زیبا در گیلان است که جاذبه های بسیاری برای گردشگران دارد همچنین گیاهان دارویی و غذاهای محلی خوشمزه ای را دارا می باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۰۰    
اگر میخواهید همیشه از سبزیجات تازه و مطمئن استفاده کنید میتوانید خودتان آنها را در خانه پرورش دهید و از خوردن آنها لذت ببرید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۵    
چگونه دولت آمریکا به مردم خودش از جیب مردم کشورهای دیگه کمک کرد؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۹:۱۲    
راه هایی وجود دارند که در هنگام سخت کار کردن می توانند به شما انگیزه دهند و به بهترین شکل حال شما را تغییر دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۰:۲۷    
یک روانشناس مطرح کرد: سعی کنیم روز خود را مثبت شروع کنیم یعنی از زمانی که بیدار می شویم به دنبال اخبار و اطلاعاتی درباره کرونا نباشیم و یا دائماً علائم بیماری را در گوگل جستجو نکنیم چراکه این کار سبب ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۲:۲۶    
محققان می گویند می توان با اقداماتی ساده از خروپف در هنگام خواب جلوگیری کرد. اگرچه خروپف امری آزار دهنده برای دیگران است، اما به طور معمول مشکل بزرگی محسوب نمی شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۱    
فرمانده انتظامی شهرستان زابل از پلمب 153واحد صنفی متخلف از ابتدای اجرای طرح محدودیت های کرونایی دراین شهرستان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۵:۰۵    
دروغ گفتن به پزشک می تواند به عوارض جدی در سلامتی و تهدید زندگی تان منجر شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۴:۴۷    
آدولف هیتلر اونونا که در انتخابات مجلس نامیبیا برنده شده است می گوید هیچ علاقه ای به جهانگشایی مانند رهبر آلمان ندارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۰    
زن سالخورده پس از شکست کرونا حرکت جالبی از خود نشان داد که او را به سوژه رسانه ها تبدیل کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۳:۲۶    
برخی بازیگران کشورمان، حین بازی در یک اثر هنری جان خود را از دست دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۰    
کتاب جنگ خوب است نظر های آمریکایی ها را درباره خودشان و ایران روایت می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۰:۴۷    
بارش شدید برف پاییزی، صبح دوشنبه جلوه های زیبایی به طبیعت شهر قزوین بخشید. این سرمای زودهنگام نوید یک زمستان زودرس را می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۱    
شاید یکی از دلایلی که چینی ها توانستند به سرعت کرونا را کنترل کنند، شبکه قدرتمند ملی اطلاعات بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۱    
واتس اپ با 50 میلیون کاربر فارسی ایرانی به شبکه اجتماعی و پیام رسان اول ایران تبدیل شده است و بعد از آن تلگرام رتبه دوم و اینستاگرام رتبه سوم را دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۲    
روزی روزگاری، مرد تاجری تمام ثروتش را مقداری کالای کم ارزش و ارزان خرید تا به یک کشور دور ببرد، به این امید که با این کار سود زیادی به دست آورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۵۰    
هیأت مدیره شرکت فولاد مبارکه با افزایش 45.6 درصدی سرمایه فولاد مبارکه موافقت کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۵۰    
فکر می کنید فقط جماعتی از فارسی زبانان هستند که در آستانه خداحافظی ترامپ از کاخ سفید عزادارند و ناراحت اینکه پرزیدنت دل ها ایران را با ویتامین B52 (اسم مستعاری که برای جنگنده بمب افکن های B52 استفاده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۱۷    
این گزارش به گام اول جذب مخاطب در سایت های شرط بندی می پردازد که مهم ترین و در عین حال مخرب ترین مرحله است، هدف این غائله مجازی فقط آلوده کردن جوانان ایرانی به قمار نیست ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۴:۰۵    
حراج مشهورترین یادگار های ستارگان یا رویداد های خاص دنیای فوتبال، اتفاقی بسیار رایج است و همه جای جهان رخ می دهد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۲:۱۱    
مصرف بیش از اندازه نارنگی ممکن است در برخی از افراد باعث ایجاد مشکلات جدی شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۳:۲۰    
گروهی از متخصصان استرالیایی و اروپایی دستورالعمل بروز شده و مبتنی بر شواهد را برای کنترل کمبود آهن که مشکل جدی سلامت سراسر جهان است، منتشر کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۲۰    
نفخ به تجمع گاز در دستگاه گوارش اطلاق می شود که با بادکردن شکم، احساس پری، و فشار در شکم پس از خوردن غذا و آروغ زدن مشخص می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۱۷    
در راستای اعمال محدودیت های کرونایی و به دلیل گسترش پاندمی کرونا احتمالا تمامی مراحل تولید و تحویل اکثر تیپ های برانکو با تاخیر مواجه خواهد شد و حتی گران ترین و خاص ترین تیپ این خودرو نیز در نسخه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۲۰    
مایکروسافت تغییراتی را در ابزار امتیاز بهره وری خود که از طریق اپلیکیشن مایکروسافت 365 عرضه شده، ایجاد کرد تا جاسوسی شرکت ها از کارمندانشان دشوار شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۰    
ستاره شناسان در تلاشی جدید موفق شدند دقیق ترین و کامل ترین نقشه از آسمان شب را با استفاده از امواج رادیویی تهیه کنند. این نقشه در کمتر از دَه روز تهیه شد و از این نظر رکوردی بی سابقه به شمار می رود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۰    
تولید کنندگان موبایل سعی کرده اند با مخفی کردن دوربین های سلفی زیر نمایشگر، به طور نامحسوس آنها را از دستگاه ها حذف کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۲۰    
جدیدترین ماهواره ی جی پی اس که چهارمین ماهواره از سری GPS III محسوب می شود و چهار هفته ی پیش به مدار زمین فرستاد شد، سرانجام تأییدیه ی لازم را برای شروع عملیات دریافت کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۰    
محققان می گویند این هاله های مرموز شبیه هیچ یک از اجرام آسمانی شناخته شده نیستند، بنابراین برای یافتن پاسخ باید دنبال کشف پدیده هایی مثل امواج شوک ناشی از انفجار در کهکشان های دوردست رفت که احتمال ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۵۶    
برقراری تماس با پلیس 110 و پاسخگویی 100 اپراتور در هر لحظه با رعایت 6 فاکتور طلایی می تواند ماموران را فوری به سرصحنه وقوع جرم برساند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۷    
مصوبه جدید درباره پیش گشایش صد درصد به نفع بازار خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۰    
اگر یک الکترون از یک مدار به مدار دیگری منتقل شود، فوتونی با انرژی متناسب با آن ساطع کرده یا جذب می کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۲    
براساس بیانیه آزمایشگاه پیشرانش جت ناسا در پاسادنا، کالیفرنیا جرم موقتی که در حال چرخش دور زمین است، یک موشک 54 ساله است و نه یک سیارک.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۲:۰۵    
Volvo Trucks یک شرکت تابع ولوو است که در زمینه طراحی، تولید و توزیع انواع خودروهای تجاری و نظامی در سرتاسر دنیا فعالیت می کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۲:۰۲    
اگر کاربر اپل هستید و دوست دارید که خریدهای درون برنامه ای خود را با خانواده تان به اشتراک بگذارید، شانس به شما رو کرده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۱    
با وجود سفرهای متعدد انسان به فضا، هنوز داده های کمی درباره ی خطر ها و تأثیرهای فضا بر سلامتی انسان وجود دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۱    
رییس بیمارستان طرفه با تاکید بر اینکه نباید درمان برخی بیماری های چشمی را در روزهای کرونایی به تعویق بیاندازیم، گفت: پیگیری درمان بیماری هایی از جمله آب سیاه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۱    
کتاب فخر ایران شامل مجموعه اشعار شاعران فارسی زبان کشورهای مختلف درباره شهید محسن فخری زاده، دانشمند برجسته هسته ای و صنعت دفاعی ایران به زودی از طریق انتشارات موسسه شاعران پارسی زبان منتشر خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۷    
رئیس اتحادیه بارفروشان، قیمت های انواع صیفی و میوه های پرمصرف را در میدان مرکزی میوه و تره بار اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۷    
وقتی ناسا نخستین زن و همینطور مرد بعدی را به ماه بفرستد، این فضانوردان نه تنها نخستین انسان هایی خواهند بود که بعد از ماموریت آپولو 17 در سال 1972 پا بر این قمر می گذارند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۱    
در مهم ترین بازی هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، تاتنهام در دیداری خانگی با تکیه بر درخشش در نیمه نخست با دو گل آرسنال را مغلوب کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۵    
سند صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی توسط معاونت محتوایی مرکز ملی فضای مجازی تدوین و در انتظار مطرح شدن و تصویب در شورای عالی فضای مجازی قرار گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۱    
اسپیس ایکس امروز یکشنبه مأموریت جدید بازتأمین محموله را برای ناسا پرتاب کرد و نسخه ای ارتقایافته از فضاپیمای باربری خود را به ایستگاه فضایی بین المللی فرستاد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۹:۱۵    
شرکت EA قصد دارد به همراه BioWare عنوان Dragon Age 4 را با جزئیاتی بیشتر به نمایش طرفداران این سری درآورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۰    
420 میلیون سهم، معادل 12 درصد سهام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا(نماد بوعلی) روز چهارشنبه عرضه اولیه می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۰    
تیم زوریا لوهانسک با کسب پیروزی خانگی 4 پله در جدول رده بندی لیگ برتر اوکراین صعود کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۸:۱۵    
در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، لسترسیتی با گل دقیقه 90 جیمی واردی مقابل شفیلد یونایتد در دیداری خارج از خانه به برتری رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۸:۱۵    
ظرف پنج سال آینده تعداد دستگاه های متصل به اینترنت اشیا با رشدی سریع به بیش از 30 میلیارد واحد می رسد و تعداد آنها از تعداد دستگاه های غیر متصل به اینترنت اشیا پیشی می گیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۸:۱۵    
روز چهارشنبه (19 آذر 1399) 12 درصد از سهام سهام شرکت پتروشیمی بوعلی با نماد بوعلی عرضه می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۸:۱۵    
پیامرسان واتساپ یکی از پیامرسان های بسیار قدیمی موجود در فروشگاه های نرم افزاری است که نزدیک به چند سال است مالکیت آن به شرکت فیسبوک واگذار شده و در حال حاضر فیسبوک مالک آن است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۵:۰۶    
هوای سرد همیشه چالش های بسیاری را در رانندگی ایجاد می کند و هنگامی که زمستان فرا می رسد، دانستن اینکه خودروی شما چقدر برای این شرایط آب و هوایی آماده است، اهمیت زیادی دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۴:۰۶    
دیگو آرماندو مارادونا تنها سرمربی جهان بود که تخت پادشاهی داشت. باشگاه خیمناسیا لا پلاتا برای سرمربی آرژانتینی هنگام هدایت تیم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۳:۰۶    
دانشمندان آمریکایی در جدیدترین تحقیقات خود مدت زمان مصونیت ایجاد شده با واکسن کرونا در بدن را بررسی کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۲:۰۶    
دانشمندان آمریکایی می گویند می توان با راهکار هایی ساده علائم بلند مدت کرونای ملایم را تسکین داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۱:۰۶    
تحقیقات نشان می دهد کانابیدیول می تواند کمردرد را تسکین و التیام دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۰:۱۲    
واکسن کووید 19 که بسیار انتظارش را می کشیم نتایجی دلگرم کننده و درعین حال گیج کننده داشته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۳:۵۱    
معمولا از گوشت چرخ شده ی بوقلمون، انواع کوفته و همبرگر و کتلت درست می کنند و با ران آن هم خوراک درست می کنند که مزه ی آن عالی است. با گوشت بوقلمون چلو خورش بوقلمون و خوراک بوقلمون هم درست می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۳:۰۶    
نتایج یک بررسی علمی نشان می دهد آنتی بادی کرونا در مردان زودتر از زنان از بین می رود ولی این بدان معنا نیست که مردان در صورت بهبودی باید بیشتر مراقب خود باشند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۲:۵۷    
یک معمای ریاضی جالب برای محاسبات اعدادی ساده در یکی از وب سایتها منتشر شد که به طور میانگین از هر 1000 نفر شرکت کننده در این تست تنها 1 نفر موفق به پاسخ درست شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۲:۴۵    
اشترودل گوشت و قارچ یک غذای خوشمزه و لذیذ است که در سرتاسر جهان تهیه می شود. انواع مختلفی از اشترودل از جمله اشترودل گوشت و مرغ وجود دارد. در اینجا نحوه تهیه اشترودل گوشت را توصیح دادیم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۲:۰۶    
ماسک های یکبار مصرف مدت زمان استفاده دارند و باید در روزهای بارانی نکاتی را برای استفاده از ماسک در نظر داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۱:۵۱    
ازدواج و تجدید فراش در سنین بالا باعث می شود که سالمندان دچار افسردگی نشوند و عمر طولانی تری داشته باشند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۱:۴۵    
آب دوغ خیار غذایی ساده، سالم و سبک است که براحتی هضم می شود و به علت طبع خنکی که دارد، عطش را رفع می کند و از خستگی و رخوت ناشی از گرمی هوا می کاهد
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۰:۵۱    
از زمانی که لباس سفید عروس یا کت و شلوار اتوکشیده دامادی را پوشیدید، فقط یک چیز در ذهن داشتید. یک زندگی آرام و خوب با همسری که در رویاهای خود هزاران بار تصویرش را کشیده بودید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۰:۵۱    
اگر می خواهید همسر شما همیشه شما را دوست داشته باشد و زنی دوست داشتنی باشید این مطلب را بخوانید
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۰:۴۵    
رئیس اداره طب سنتی ایرانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج چند توصیه علمی طب سنتی در خصوص بیماری کروناویروس ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۰:۴۵    
ما ایرانی ها معمولا تو سفره هامون به جز ماست و سالاد از انواع ترشی استفاده می کنیم. خیلی از خانم های خانه دار علاقه زیادی به درست کردن ترشی دارن و سعی می کنن برای این کار جدیدترین و خاص ترین ترشی ها ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۰:۳۶    
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با تشریح آخرین وضعیت سه استان جنوبی درگیر سیل و آبگرفتگی اعلام کرد که پیش از این هشدار سطح قرمز برای استان های بوشهر، فارس و خوزستان صادر شده بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۰:۳۰    
ذات الریه یا سینه پهلو یک عفونت ریوی است که می تواند به واسطه باکتری ها، قارچ ها یا ویروس ها شکل بگیرد. از علائم این شرایط می توان به تنگی نفس، تب و سرفه اشاره کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۰:۲۷    
این کارشناس برجسته در یک پروژه بین المللی به نام Hexafly-Int که هدف آن توسعه یک هواپیمای مسافربری با سرعت بالا از طریق استفاده از سوخت هیدروژنی است با برخی از کارشناسان غربی همکاری می کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۰:۲۱    
وزیر بهداشت گفت: گرچه مرگ و بیماری یک شهروند در هر کجای دنیا برای ما ملال آور و دردناک است اما وقتی از مرز 500 مورد مرگ و میر روزانه امروز به مرگ و میر کمتر از 300 مورد رسیدیم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۰:۰۶    
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش شرایط برگزاری امتحانات نوبت اول و خرداد ماه دانش آموزان را اعلام کرد که امتحانات برخی پایه ها حضوری است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۹:۵۷    
ازدواج باید دلایل منطقی و محکمی داشته باشد برخی از دلایل دختر و پسر ها برای ازدواج کردن نادرست است و میتواند زندگی مشترک زوجین را به خطر بیندازد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۹:۴۲    
با تصمیم مشترک AFC و کمیته محلی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فینال لیگ قهرمانان آسیا در روز شنبه، 19 دسامبر (29 آذر) میان پرسپولیس ایران و نماینده شرق آسیا با حضور تماشاگران انجام خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۹:۴۲    
صبح امروز هواپیمای مسافربری از مبدا اصفهان به مقصد عسلویه به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت یک نفر و مسمومیت هفت نفر با گاز مونومسید کربن، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۹:۳۰    
دیدار تیم های اودینزه و آتالانتا در سری آ به دلیل آب گرفتگی زمین به تعویق افتاد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۹:۲۷    
اغلب والدین برای درمان سرفه کودکان از دارو استفاده می کنند در حالی که عسل برای سرفه فوق العاده است، البته چگونگی استفاده از عسل برای درمان سرفه بسیار مهم می باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۹:۲۷    
تیم ملی ایران در تازه ترین رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در رتبه بیست و نهم جهان قرار خواهد گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۹:۲۱    
رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی تیمش در برابر شهرخودرو به شدت از مسئولین سازمان لیگ انتقاد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۹:۲۱    
یک شناور باری عصر امروز در حوالی دهانه خور عبدالله در نزدیکی بندر ام قصر غرق شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۹:۱۵    
فوت آدین اعلام شد و بدن بی جان نوزاد را به سردخانه تحویل دادند. اما در اتفاقی عجیب آدین در سردخانه زنده شد. هرچند شیرینی زنده شدن دوباره کودک زیاد دوام نداشت او دوباره از دنیا رفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۸:۵۷    
قصه گویی برای کودکان فواید بسیار زیادی دارد و تاثیرات فوق العاده ای در تقویت حافظه و یادگیری کودک می گذارد پس با روشی صحیح به قصه گویی برای فرزندانتان بپردازید
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۸:۵۱    
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: سرقت خودرو 405 توسط یک سارق، به مرگ صاحب خودرو منجر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۸:۴۲    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: 11 پاسدار همراه شهید فخری زاده به عنوان تیم حفاظتی بودند، اما انفجار نیسان برای از بین بردن مجموعه تیربار بود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۸:۴۲    
یک روز پس از شکست ناباورانه بارسلونا از کادیز، تیم پزشکی باشگاه خبر از مصدومیت جدید عثمان دمبله داد. این دهمین مصدومیت ستاره فرانسوی در بارسلوناست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۸:۴۲    
تیم فوتبال شهرخودرو مقابل ذوب آهن به یک پیروزی ارزشمند رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۸:۴۲    
مرد آدم ربا و آدم خواری که به جرم به دام انداختن کودکان ، تعرض و آدم خواری در زندان ایالتی ماساچوست آمریکا دوران محکومیت خود را می گذراند از قاضی پرونده اش خواست با شیوع کرونا در مجازاتش تخفیف دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۸:۴۲    
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان موفق شد با برتری پر گل برابر سپاهان اولین پیروزی خود در لیگ بیستم را کسب کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۸:۲۱    
شیر زنجبیل جز معجون هایی است که مصرف آن برای سلامت بدن انسان بسیار مفید می باشد و کمک شایانی به جلوگیری و درمان برخی بیماری ها می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۸:۱۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: با همکاری وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه، بخاری های نفتی مدارس برای همیشه جمع آوری می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۸:۰۶    
مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: خودروهای بدون معاینه فنی در مناطق قرمز و نارنجی در ادامه اجرای طرح منع تردد جریمه نمی شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه اقدامات صهیونیست ها بی پاسخ نخواهد ماند این رژیم را اشغالگر و فاقد ریشه تمدنی توصیف و تصریح کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۷:۴۲    
اگر رفتارهای همسرتان بیش از حد افراطی است، شما برای هر چیزی از کوچک تا بزرگ، حتی مسائلی که به شما ربطی ندارد، سرزنش می شوید، این می تواند به دلیل وجود الگوی رفتاری مشکل ساز در فرد باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۷:۴۲    
با آنکه گروه اورگرند بدهی زیادی دارد، اما این شرکت سال گذشته با طرح ادعایی عجیب گفته در عرض سه الی پنج سال آینده به بزرگ ترین و قوی ترین گروه خودروسازی تولیدکننده مدل های برقی تبدیل خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۷:۴۲    
نیروی هوافضای سپاه پاسداران مدت کوتاهی پس از شکار پهپاد آمریکایی RQ170 در سال 90، اقدام به مهندسی معکوس این پرنده کرد. اخیرا اطلاعات مهمی از مدل های ساخته شده از این پهپاد منتشر شده است.