جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۲:۰۹May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 20 آذر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 آذر 1399 جام جم 2 آذر 1399 جام جم 3 آذر 1399 جام جم 4 آذر 1399 جام جم 5 آذر 1399 جام جم 6 آذر 1399 جام جم 7 آذر 1399 جام جم 8 آذر 1399 جام جم 9 آذر 1399 جام جم 10 آذر 1399 جام جم 11 آذر 1399 جام جم 12 آذر 1399 جام جم 13 آذر 1399 جام جم 14 آذر 1399 جام جم 15 آذر 1399 جام جم 16 آذر 1399 جام جم 17 آذر 1399 جام جم 18 آذر 1399 جام جم 19 آذر 1399 جام جم 20 آذر 1399 جام جم 21 آذر 1399 جام جم 22 آذر 1399 جام جم 23 آذر 1399 جام جم 24 آذر 1399 جام جم 25 آذر 1399 جام جم 26 آذر 1399 جام جم 27 آذر 1399 جام جم 28 آذر 1399 جام جم 29 آذر 1399 جام جم 30 آذر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۸:۱۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی نظر خود را پیرامون بلعیدن خرده های غذا هنگام نماز اعلام کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۵    
رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری هفتمین عضو شورای اسلامی شهر ساری خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۳:۱۱    
همزمان با سرد شدن هوا و نزدیک شدن به فصل زمستان، مرغان دریایی، انواع کاکایی ها و همچنین پرستو های دریایی به سواحل و تالاب های شهرستان مرزی آستارا در استان گیلان مهاجرت می کنند و فصل زمستان را در آنجا ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۵    
در هفتمین هفته از لیگ برتر بسکتبال بانوان، امروز پنجشنبه 20 آذر ماه در نخستین دیدار، تیم نارسینا تهران با نتیجه 75 بر 71 در برابر نامی نو اصفهان به برتری دست یافت و صدرنشین گروه الف در دور رفت این ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۱    
بامداد امروز (پنجشنبه) اسپیس ایکس با به پرواز درآوردن موفقیت آمیز نسخه ی SN8 استارشیپ تا ارتفاع تقریبا 12 کیلومتر، مسیر را برای رساندن این فضاپیما به مدار بیش ازپیش هموار کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۲    
مدیر کل ثبت احوال استان قم از افزایش 5 درصدی طلاق و افزایش 20 درصدی ازدواج های استان در ایام کرونایی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۰    
تمیزکردن آکواریوم یکی از مواردی است که زیبایی اکواریوم را دوچندان می کند. بنابراین بهتر است هر هفته یک بار آب آکواریوم را با روشهای اصولی تمیز نمایید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۰    
اسباب بازی های حمام حامل باکتری های خطرناکی هستند که درصورت راه یافتن به بدن کودک می توانند عوارض جدی برای بدن به همراه داشته باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۷    
فرمانده انتظامی شادگان گفت: در محدودیت های کرونایی شاهد برگزاری یک مراسم عزاداری و یک عروسی در این شهر هستیم که در این راستا چهار نفر از عوامل برگزاری این مراسم بازداشتگاه شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۱    
رگولاتورهای فدرال و دادستان های ایالتی در 48 ایالت مختلف آمریکا از تعقیب قضائی فیس بوک به علت انحصارطلبی تجاری و سو استفاده از کنترل خود بر بازار خبر داده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۲:۱۲    
محققان ارتباط بین رژیم غذایی مناسب با گروه های مختلف خونی را مورد بررسی قرار دادند و به نتایجی دست پیدا کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۵    
لوبیا چشم بلبلی، عضوی از خانواده حبوبات و لوبیا ها محسوب می شود که بیشتر در مناطق گرمسیر رشد می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۵    
این ضرب المثل در فواید و آثار مهمان داری و مهمان نوازی و در نکوهش کسانی که تنگ نظرند و چشم دیدن مهمان را ندارند استفاده می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۲    
ساکولنت ها گیاهان مقاومی هستند که در همه ی فصول رشد می کنند پس اگه شما هم دنبال گیاهی با چنین ویژگی هایی هستید اونیوم را به شما پیشنهاد می کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۳۰    
در این مقاله نحوه درست کردن دمنوش نعناع گربه ای در منزل را برای شما ارائه کرده ایم با ما همراه باشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۳۰    
نخود سیاه یکی از گونه های کمیاب نخود و از انواع حبوبات است که به عنوان یکی از بهترین منابع پروتئین گیاهی شناخته می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۲    
آهک از مواد معدنی همه کاره ای است که در ساختمان سازی و پیشرفت تمدن بشر نقش مهمی داشته و امروزه به عنوان عنصری اساسی در زندگی روزمره انسان ها شناخته شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۸:۴۵    
جانشین فرماندهی انتظامی فارس از کشف 20 میلیارد ریال کالای قاچاق رایانه ای درحیاط منزلی در شیراز خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۶:۴۲    
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: خانمی که با طراحی و ایجاد یک سایت قماربازی و شرط بندی، اقدام به رفتار مجرمانه می کرد در پاکدشت شناسایی و دستگیر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۵:۱۲    
مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد از اقدام به موقع آتش نشانان چندین ایستگاه برای جلوگیری از آتش سوزی تانکر واژگون شده حامل روغن سوخته در اتوبان مشهد به باغچه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۰    
بروکر در لغت به معنای دلال یا واسطه در معاملات بازرگانی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۱    
زندگی لاکچری اینستاگرامرهای قمارباز با عرق جبین و زور بازو به دست نیامده است؛ آنها خون ملت را در شیشه می کنند و هر روز پولدارتر می شوند. رحم و مروت هم ندارند و کوچک و بزرگ سرشان نمی شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۱    
یکی از خبرگزاری های کره ای در گزارشی از تصاحب بوستون داینامیکس توسط هیوندای موتور خبر داد. گفته می شود هیوندای موتور 917 میلیون دلار به سافت بانک پرداخت می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۱    
اختراع جدید اپل سیستم و مکانیزمی را نشان می دهد که اتومبیل خودران با استفاده از حسگر لایدار می تواند موانع رو به رو خود را شناسایی و با استفاده از حسگرهای داشبرد لمس کاربر و داده های ورودی را درک کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۲:۰۶    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: محدودیت های کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی از جمله تهران ادامه خواهد داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۱:۵۱    
وزیر نیرو با تشریح مصوبه دولت برای رایگان شدن قبض آب برای کم مصرف ها گفت: پیش بینی ما این است که در بخش آب حدود 4 میلیون مشترک در کشور مشمول کم مصرفی هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۱:۴۲    
استفان وینکلمن که علاوه بر مدیریت بوگاتی، سکان هدایت لامبورگینی را نیز در اختیار گرفته، اخیرا مصاحبه ای با نشریه انگلستانی تاپ گیر انجام داده و به نکات جالبی در رابطه با آینده صنعت خودرو اشاره کرده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۱:۴۲    
دعا یک حقیقت فطری است که از یک نیاز درونی در وجود انسان ها برخاسته؛ اما عده ای درقالب دعانویس، از این خواسته طبیعی مردم برای سودجویی سوءاستفاده می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۱:۴۲    
منچستر یونایتد برای فروش پل پوگبا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، پیشنهادهایی را تا مرز 50 میلیون پوند قبول می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۱:۳۶    
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به هواداران سپاهان قول می دهیم سپاهان به جایگاهی برسد که همه از آن انتظار دارند و فصل برای سپاهان از فردا آغاز می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۱:۳۶    
هر بار که ما پای خود را روی پدال گاز و ترمز می گذاریم و یا فرمان خودرو را می چرخانیم، حجمی از میکروپلاست از تایرها جدا شده و با آب ، غذا و هوای مصرفی ما ترکیب می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۱:۳۶    
هوندا در حال تبدیل شدن به یک تولیدکننده تمام برقی است و این سال ها آخرین سال های فعالیت این کمپانی ژاپنی در اروپا تحت عنوان یک تولیدکننده خودروهای درون سوز است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۱:۳۰    
کره بیمار بار سنگینی را به دوش می کشد. آخرین تحقیقات دانشمندان نشان می دهد که وزن مصنوعات ساخته دست بشر برای نخستین بار بیشتر از وزن موجودات زنده اعم از درختان، گیاهان و حیوانات شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۰:۵۱    
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از دستگیری سه نفر از عاملان درگیری مسلحانه در این شهرستان خبرداد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۰:۵۱    
آرسنال به ششمین پیروزی خود در لیگ اروپا رسید و رکورد بُردهای کامل خود را حفظ کرد و دیدار ناپولی و رئال سوسیداد هم با نتیجه تساوی به پایان رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۴۵    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه داعش تا نزدیکی مرزهای ایران آمده بود، گفت: داعشی ها موشک های دقیق و پیشرفته ای در اختیار داشتند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۶    
بر اساس اطلاعات جدیدی که از اقدامات اخیر شرکت اپل منتشر شده، به نظر می آید این مجموعه به تازگی 176 میلیون مودم گوشی 5G را از شرکت Qualcomm خریداری کرده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۶    
طی سال های گذشته شرکت سامسونگ از محصولات خاص و جذاب بسیاری رونمایی کرده و آن ها را به نمایش عمومی درآورده که یکی از نمونه های پرطرفدار و لوکس آن ها نیز تلویزیون های The Wall هستند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۶    
به نظر می رسد اینستاگرام و Facebook Messenger، که هر دو متعلق به شرکت فیسبوک هستند، برای اکثر کاربران در سراسر جهان دچار اختلال شده اند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۶    
مدتی است که شرکت سامسونگ در حال عرضه گوشی با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بوده و دائما در حال بروزرسانی این قابلیت برای ارائه خدمات بهتر به افراد است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۶    
شرکت GE Healthcare اعلام کرده است که به زودی به مشتریان این امکان را می دهد تا از طریق یک فروشگاه آنلاین، نرم افزارهای مجهز به هوش مصنوعی را پیدا، امتحان و خریداری کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۶    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از گروگانگیری و اخاذی با عنوان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۶    
زن جوان پس از محبوس شدن بین کابین آسانسور و طبقه پارکینگ، جان خود را از دست داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰    
سری Reno5 شامل دو مدل است که از چیپست پرچمدار مدیاتک 1000 پلاس یا اسنپدراگون 765G و شارژر 65 واتی بهره می برند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰    
شیائومی از ساعت هوشمند جدید خود با نام می واچ لایت رونمایی کرد که از نمایشگر لمسی 1.4 اینچی با رزولوشن 320 در 320 پیکسل بهره می برد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰    
بخش اعظمی از حوادث امنیتی مانند رخنه های اطلاعاتی، خیلی ساده به خاطر پسووردهای ضعیفی به وقوع می پیوندند که کاربران برای اکانت های خود انتخاب می کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰    
اسطوره فوتبال ایران در صورت رفتن به باشگاه اورتون در پست خاصی مشغول به فعالیت خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰    
در این گزارش تمام اطلاعات منتشر شده درباره مراسم The Game Awards امسال ارائه شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۸:۵۷    
با وجود ناکامی منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، مدیران این باشگاه انگلیسی همچنان پشت سرمربی نروژی خود هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۸:۵۷    
تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن در ضربات پنالتی موفق به پیروزی برابر سوون سامسونگ کره جنوبی شد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۸:۵۱    
برای دفع سموم بدن از پا در مدت نیم ساعت نسخه های باستانی جالب مردم چین را به شما معرفی خواهیم کرد که سالهاست بین مردم این کشور رایج است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۲:۲۱    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد طول مدت بیشتر چاقی با شرایط وخیم تر بروز تمام فاکتورهای بیماری کاردیومتابولیک مرتبط است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۱:۲۱    
مطالعه اخیر رابطه بین متفورمین و کاهش قابل توجه ریسک مرگ و میر ناشی از کووید 19 را در زنان مبتلا به دیابت نوع 2 یا چاقی نشان می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۰:۵۱    
شخصیت انواع مختلفی دارد که در این تست می توانید نمونه هایی از آن را شناسایی کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۵۷    
کله جوش یکی از غذا های محلی و سنتی ایرانی است که متعلق به شهر اصفهان و به طور عمده در شهر های خراسان و یزد به سبک و سیاق مختلف طبخ می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۵۷    
غذاهای زیادی رو میشه با بادمجون درست کرد که هر کدوم مواد غذایی مختلف و طعم های مختلفی دارن. اما گاهی با ترکیب های یکسان از مواد غذایی هم میشه خوراک های خوش طعم با ظاهرو مزه متفاوت درست کرد
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۱۲    
در محصولات آرایشی بهداشتی مانند ضدآفتاب و خوشبو کننده ها مواد مضری وجود دارد که به سلامت پوست آسیب می رسانند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۳۶    
شناخت آسیب های که به خانواده لطمه میزنند توسط زن و شوهر و راه های پیشگیری از آن.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۱۲    
مصرف و جذب آهن برای افراد در هر سنی ضروری است اما برای کودکان در حال رشد اهمیت ویژه ای دارد، به همین دلیل کودکان حتما باید از غذاهای حاوی آهن استفاده کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۱:۵۱    
ویتامین C در بسیاری از میوه ها و سبزیجات به وفور یافت میشود که مصرف آن باعث تسکین درد مفاصل، سلامت چشم و همچنین دارای خواص ضدسرطانی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۱:۲۷    
در این پست ، طرز تهیه ژله تخم مرغی به همراه نکات مهم در تهیه آن را برای علاقمندان توضیح داده ایم و همچنین مدلهای بسیار زیبا از تزیین ژله تخم مرغی را به همراه روش کار برایتان توضیح داده ایم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۱:۰۶    
ارتودنسی نامرئی یا اینویزیلاین نوع خاصی از ارتودنسی است که در این فرایند می توان با استفاده از آن ناهنجاری های دندانی را رفع نمود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۳۶    
علت تغییر رنگ دندان و رنگ زرد روی دندان اغلب به دلیل رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان می باشد که باید برای جلوگیری از آن برخی نکات مهم را رعایت کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۰۶    
گیاهان دارویی که استفاده از آن ها در درمان عفونت های ویروسی به شما کمک می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۵۱    
اغلب افراد در فصل زمستان احساس درد و یا سوزش را در مفاصل خود احساس می کنند که این درد مفاصل در سرما یا فصل زمستان چند دلیل مختلف دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۴۵    
بانک مرکزی از انتشار دسته چک های جدید با مدت اعتبار حداکثر 3 سال از زمان دریافت چک و با درج شناسه یکتا و با قابلیت ثبت در سامانه صیاد خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۳۶    
چشم های شب پره ها ، که به آنها اجازه می دهد تا شب را به خوبی ببینند ، همچنین با روکش ضد آب ، ضد انعکاس پوشانده شده است که چشم آنها را در میان کمترین سطح بازتابنده در طبیعت قرار می دهد و به آنها کمک ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۳۶    
ارتش روسیه تنها دو ماه مانده به انقضای پیمان هسته ای با آمریکا، رزمایشی با حضور نیروهای اتمی استراتژیک برگزار کرد که شامل شلیک موشک های قاره پیما بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۳۰    
شما بهترین مشوق خود هستید. انگیزه شما باید از درون خود شما ناشی شود. دیگران ممکن است سعی کنند شما را تشویق کنند ، اما شما تنها کسی هستید که می توانید به خواسته خود برسید. شما باید خود را متقاعد کنید .
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۲۷    
وضعیت عجیب یک مرده در مراسم تشییع جنازه مانع دفن شدن جسدش شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۰۶    
برخی کسانی که پیگیرانه ماجرای این ستون مرموز را دنبال می کنند حدس می زنند ستونی که در کلمبیا دیده شده سرور همه ی این ستون ها و قدرت کنترل باقی آن ها را داشته باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۰۶    
اختلال اضطراب همراه با ترس و نگرانی فرد است و انواع مختلفی دارد که دارای علائمی مانند سردرد، افزایش ضربان قلب و مشکلات خواب و تمرکز می باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۸:۳۶    
آیا می دانید با تفکیک ، بازیافت و کمپوست ، یک خانواده 4 نفره می تواند هر ساله ضایعات خود را از 1000 کیلوگرم به کمتر از 100 کیلوگرم کاهش دهد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۸:۳۶    
حتما شنیده اید یا دیده اید افرادی را که خارش کف دست را نشانه به دست آوردن پول می دانند اما این موضوع حقیقت نداشته و خارش کف دست علت دیگری دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۸:۳۰    
آیا با دیدن خون احساس ضعف و نگرانی در شما ایجاد می شود؟ شاید فکر در مورد انجام برخی اقدامات پزشکی خاص با خون باعث شود که از معده خود بیمار شوید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۸:۲۷    
بر خلاف دیگر ترشی ها در تمام فصول سال مورد استفاده قرار می گیرد، برای مشاهده این آموزش در ادامه با ما همراه باشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۸:۲۷    
زندگی یک کشاورز در هند پس از یافتن گنجی پنهان در زمین متحول شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۸:۲۷    
اپل ظاهرا همکاری با شرکت صنایع نیمه هادی تایوان را برای تولید چیپ اصلی ماشین خودران خود کلید زده؛ خودرویی که احتمالا شبیه به محصولات تسلا خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۸:۱۲    
پوسیدگی دندان کودکان شیرخوار به دلیل باکتری های است که اسید آلوده می شوند که باید از این بیماری جلوگیری شود تا هزینه تراشی زیادی نشود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۸:۰۶    
یکی از پر استفاده ترین داروها داروهای سرما خوردگی است که مصرف برخی از آن ها گاهی می تواند عوارض جدی به همراه داشته باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۵    
مدرس عرفان اسلامی گفت: نیمه های شب بود که آیت الله دستغیب ناگهان سراسیمه از بستر بلند شد و زانوها را بلند کرده و نشست. دست هایش را بر پیشانی نهاد و مرتبا لاحول و لا قوة الا بالله می گفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۵    
مدیر منطقه 3 آتش نشانی شهر مشهد از گازگرفتگی یک مرد میانسال با منوکسید کربن به دلیل استفاده غیراستاندارد از اجاق خوراک پزی برای گرم کردن و فوت وی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۵    
کشور قطر میزبان سوپرکاپ قاره آفریقا بین الاهلی مصر و نهضه برکان مراکش شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۵    
مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ اروپا امروز (پنجشنبه/20 آذر) با برگزاری 24 بازی به پایان می رسد که در نهایت تکلیف صعود 6 تیم باقیمانده به دور حذفی مشخص خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۵    
یک رسانه انگلیسی خبر داد ساموئل اومتیتی، مدافع بارسلونا در زمستان به صورت قرضی به یوونتوس منتقل می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۲    
اولسان هیوندای به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا (فینال شرق آسیا) صعود کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۲    
شهید آیت الله سید عبدالحسین دستغیب در شب عاشورای 1292 شمسی در شهر شیراز ، در یک خانواده روحانی پای به عرصه وجود گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۲    
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه می گوید غرب استقلال سیاسی روسیه را برنمی تابد و حتی از تلاش برای تغییر رژیم در این کشور ابایی ندارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۲    
شاه اردن با تأکید بر موضع ثابت این کشور در قبال مسئله فلسطین گفت که هیچ گونه خدشه ای در وضعیت تاریخی قدس را نمی پذیرند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از کشته شدن 6 تن در پی وقوع آتش سوزی در باغ شخصی در تهران خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۲    
مقامات بهداشتی ژاپن رکورد دو هزار و 811 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور را برای روز گذشته /چهارشنبه/ گزارش کردند که تا کنون بیشترین ابتلای روزانه در ژاپن است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۲    
در تاریخ 12 آذرماه و در پی انتشار کلیپ زورگیری خشن دو جوان از یک بانوی کرمانشاهی و آسیب دیدگی بدنی این بانو, پلیس آگاهی این افراد را کمتر از یک هفته در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کردند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۲    
سفر "جیهون بایرام اف " وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان به تهران بازتاب گسترده ای در رسانه های نوشتاری، تصویری و مجازی این کشور داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۲    
منابع یمنی گزارش دادند که ارتش و کمیته های مردمی یمنی، دو منطقه جدید در نزدیکی مجتمع دولت مستعفی را تحت کنترل خود درآورده اند و چیزی نمانده است که طی روزهای آتی کل استان را آزاد کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۲۷    
کدو حلوایی بیشتر در بخش های شمالی ما کشت می شود. این خورش سنتی را در بعضی مناطق در شب یلدا سرو می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۰۶    
وزیر بهداشت و متخصصان درباره احتمال بروز پیک زمستانه کرونا در ایران به دنبال عادی انگاری مردم پس از کاهش فوتی ها و محدودیت ها هشدار دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۶:۲۷    
اگر کارتان طوری است که مجبورید ساعاتی را پشت میز بشینید باید بدانید که افراد پشت میز نشین در خطر ابتلا به بیماری های جدی ای هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۶:۱۲    
فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه علت انفجار در روستای شمس آباد چهاردانگه نشت گاز بوده است گفت: این حادثه شش فوتی داشته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۵:۵۷    
برخی از کارشناسان معتقدند اگر این ماهی از نوع کوی باشد که دارای دندانه هایی باریک و سوزنی در دهان است، می تواند تا 1 متر بزرگ شود!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۶    
منابع عراقی از انفجار در مسیر یک کاروان ائتلاف آمریکایی یر جنوب این کشور خبر دادند.
  • ۱