جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۸:۴۹May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 11 آذر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 آذر 1399 جام جم 2 آذر 1399 جام جم 3 آذر 1399 جام جم 4 آذر 1399 جام جم 5 آذر 1399 جام جم 6 آذر 1399 جام جم 7 آذر 1399 جام جم 8 آذر 1399 جام جم 9 آذر 1399 جام جم 10 آذر 1399 جام جم 11 آذر 1399 جام جم 12 آذر 1399 جام جم 13 آذر 1399 جام جم 14 آذر 1399 جام جم 15 آذر 1399 جام جم 16 آذر 1399 جام جم 17 آذر 1399 جام جم 18 آذر 1399 جام جم 19 آذر 1399 جام جم 20 آذر 1399 جام جم 21 آذر 1399 جام جم 22 آذر 1399 جام جم 23 آذر 1399 جام جم 24 آذر 1399 جام جم 25 آذر 1399 جام جم 26 آذر 1399 جام جم 27 آذر 1399 جام جم 28 آذر 1399 جام جم 29 آذر 1399 جام جم 30 آذر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۱    
فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری 41 قمارباز در یک کافه باغ در این شهرستان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۵    
قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، امروز سه شنبه 25 آذر 1399 برای خرید در صرافی های بانکی به 24 هزار و 650 تومان و برای فروش به 25 هزار و 650 تومان رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۲    
مجموعه مستند بسیار سفر باید ساخته عبدالرحیم صاحب الفصول به زودی از شبکه جهانی جام جم روی آنتن می رود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۵    
بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای سه شنبه 18 آذر در تمام مقاطع تحصیلی مشخص شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۷:۵۱    
ضد یخ درون رادیاتور خودرو وارد می شود و مانع از یخ ضدگی خودرو در فصول سرما و همچنین جوش آوردن در فصل گرما می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۶:۳۰    
بیشتر دارو های ضدسرطان که در شیمی درمانی استفاده میشوند بر سلامت مو ها تأثیر منفی می گذارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۱۱    
همه ما برای اینکه بتوانیم از بهترین زوایای شخصیت خود باخبر شویم، نیاز به جلسات روانشناسی یا مطالعه درباره انواع شخصیت ها است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۶    
عادات سالم در زندگی نقشی اساسی در میزان امید به زندگی افراد دارد و شاید برای داشتن عمر بیشتر مراقبت های اشتباهی را انجام داده ایم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۶    
جلبک ها سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و دیگر مواد مغذی هستند و امروزه در آشپزی بین المللی بسیار استفاده می شوند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۱    
همه ما در طول مسیر زندگی احساس ناراحتی و افسردگی و حتی گاهی شکست کرده ایم. برخی از ما ضرباتی را متحمل شده ایم که ما را محکم به زمین زده اند و ماه ها با انواع حس های یأس و ناامیدی دست و پنجه نرم کرده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۱    
ورزش نه تنها برای بهبود سلامت جسمی مفید است، بلکه به عنوان نوعی دارو برای بسیاری از چالش های سلامت روان می تواند نقش داشته باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۲:۲۰    
همه انسان ها پتانسیل پیشرفت و موفقیت را دارند اما موانع پیشرفت برای هر فردی وجود دارد و افراد موفق با بهره گیری از راهکارهای موثر توانسته اند از این موانع عبور کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۸    
من چون وضعیت خودمو میدونستم، ارتباطمون فقط از راه چت و واتس اپ بود. فقط یه بار رفتیم کافی شاپ. دوست نداشتم پنهان کاری کنم. یه روز بهش گفتم. پیامم رو سین کرد، جواب نداد. زنگ زدم، ریجکت کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۱    
کتاب 10 غلط مشهور درباره اسرائیل نوشته ایلان پاپه برای دومین بار توسط انتشارات کتابستان منتشر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۸    
بعد از شیوع ویروس کووید 19 در سراسر دنیا، شاخص های بسیاری در ارتباط با سلامت، اهمیت زیادی پیدا کرده اند. مانند همیشه تکنولوژی نیز به کمک انسان آمد تا بتواند وضعیت سلامت خود را زیر نظر داشته باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۱    
یک جلیقه نجات جدید و جالب موسوم به "SeeArch" یک جلیقه بادی است که برای نجات جان شناگران به شکل یک مثلث مرتفع باد می شود تا نجات غریق ها به خوبی و به زودی متوجه افراد در معرض غرق شدن در آب های آزاد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۷:۴۱    
پلک ها ممکن است به واسطه جدا شدگی یا کشیده شدن عضله پلک دچار افتادگی شوند. همچنین، بروز مشکل در اعصاب پلک چشم ممکن است به افتادگی پلک منجر شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۶    
بر اساس اعلام دولت انگلیس شرکت های مخابراتی این کشور از شهریور ماه سال آینده حق نصب کیت های نسل پنجم تلفن همراه تولیدی شرکت چینی هواوی را نخواهند داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۶    
یک مطالعه تازه نشان می دهد که پخت و پز با استفاده از چوب و زغال برای سلامتی انسان مضر است و حتی می تواند کشنده باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۸    
اپل حق امتیاز اختراع یک فناوری جدید را ثبت کرده که ایرپاد و هدفون های نسل جدید امکان شناسایی صوت کاربر را فراهم می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۸    
محققان امنیتی نقص بزرگ امنیتی را در cPanel کشف کردند که به مهاجمان اجازه می دهد ظرف چند دقیقه، احراز هویت دو عاملی را برای حساب های cPanel دور بزنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۸    
محمدجواد آذری جهرمی مجید خباز و مهرداد ترابیان را به مدت دو سال به سمت هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۸    
زنجبیل مزاج گرم و خشک دارد و چای ساخته شده از آن دارای سطوح بالایی از ویتامین C، اسید های آمینه و عناصر کمیاب مختلف ازجمله کلسیم، روی، سدیم، فسفر، و بسیاری عناصر مفید دیگر است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۸    
استفانی فِراپا، داور فرانسوی تبدیل به اولین داور زن شد که قرار است در رقابت های لیگ قهرمانان اروپای مردان سوت بزند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۸    
محققان سنگاپوری موفق به تولید لباس هوشمندی شده اند که با گوشی تلفن همراه کنترل می شود و قادر به کنترل علائم حیاتی بدن برای بررسی وضعیت سلامت انسان ها است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۵    
کالبدشکافی دقیق بدن دیه گو آرماندو مارادونا فقید فردا در بوینس آیرس آرژانتین انجام خواهد شد؛ این در حالی است که مورد عجیبی در این باره گزارش شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۵    
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از شناسایی و دستگیری سارقان زورگیر و کشف اموال دزدی به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۱    
اتحادیه اروپا تصمیم دارد با تصویب یک قانون جدید از گسترش بیش از حد پلتفرم های آنلاین یا قدرت گرفتن بی رویه آنان برای مقابله با رقبایشان، جلوگیری کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۱    
32 سازمان فعال در حوزه آنتی تراست (ضدانحصار) و حمایت از مشتریان، حمایت از کارگران و گروه های مرتبط در نامه ای از جو بایدن رئیس جمهور انتخابی آمریکا خواسته اند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۱    
دادستان عمومی و انقلاب خمین گفت: عاملان قتل، مقتول رها شده در خودروی شخصی در مقابل بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان بازداشت شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۱    
نیروی هوافضای سپاه در ادامه برنامه توسعه سلاح های قابل نصب روی هواپیماهای ضربتی سوخو 22، سه مدل جدید از مهمات مختلف هدایت شونده را برای این هواپیما وارد خدمت کرده که یکی از آنها، ویژگی های مهمی دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۱۶    
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد از پرداخت تسهیلات به مشتریان بانک ملی تا سقف یک میلیارد ریال از طریق اپلیکیشن ایوا خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۱۶    
جف بزوس، ثروتمندترین مرد روی زمین است که آمازون، یکی از موفق ترین شرکت های تاریخ را راه انداخته و هدایت می کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۵    
گلکسی A32 5G احتمالا به عنوان مقرون به صرفه ترین گوشی سازگار با 5G سامسونگ از نمایشگر AMOLED و دوربین 48 مگاپیکسلی بهره می برد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۷    
اگر به عکاسی علاقه داشته باشید، احتمالا نام قانون یک سوم در عکاسی به گوشتان خورده است. در این مطلب شما را با این قانون آشنا کرده و نحوه استفاده از آن را آموزش می دهیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۷    
در حالی که آیفون 12 به تازگی وارد بازار شده، شاهد انتشار گزارش هایی درباره نسل بعدی آن ها هستیم. اخیرا گفته شده اپل از دوربین پریسکوپی سامسونگ در آیفون 13 استفاده می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۲    
ابررایانه کهکشان اطلاعات جمع آوری شده توسط این رادیو را به تصاویر رادیویی دو بعدی تبدیل کرد که شامل 70 میلیارد پیکسل می شوند. 903 تصویر نهایی و اطلاعات آن ها حجمی برابر 26 ترابایت دارند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۱۴    
فیسبوک روز دوشنبه اعلام کرد که استارتاپ Kustomer، فعال در زمینه ارائه سرویس های ارتباط با مشتریان را خریداری کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۵    
آمازون برای اولین بار سیستم عامل مک او اس را به سرویس های وب آمازون (AWS) می آورد. مک مینی اپل درون Elastic Compute Cloud یا EC2 آمازون در دسترس قرار می گیرد و توسعه دهندگان می توانند روی آن اپ های ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۴۲    
این مجسمه در تماشاخانه غربی شهر باستانی لااودیکیا کشف شد. این شهر که در فهرست موقت میراث جهانی یونسکو قرار دارد به 5500 پیش از میلاد بازمی گردد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۱    
جیسون بنکاسکی، پژوهشگر آزمایشگاه فیزیک کاربردی (APL) در دانشگاه جانز هاپکینز، چندی پیش به همراه همکارانش وسیله ای آزمایش کرد که ممکن است روزی مسیر رسیدن ما به فضای میان ستاره ای را هموار کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۱    
سخنگوی دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گفت ایران بر اساس منافع ملی درباره برنامه هسته ای خود تصمیم گیری می کند و کاهش تعهدات برجامی تا زمانی که سایر طرف ها به تعهداتشان عمل نکنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۱    
رصدخانه آرسیبو، دومین تلسکوپ رادیویی بزرگ دنیا روز سه شنبه تخریب شد تا یکی از مشهورترین تلسکوپ های دنیا برای همیشه به کارش پایان دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۱    
شرکت کنفرانس ویدیویی زوم که چندین ماه پیش یک قرارداد همکاری بزرگ با اوراکل برای تماس های ویدیویی امضا کرد، حالا سرویس های وب آمازون (AWS) را به عنوان ارائه دهنده سرویس ابری ارجح خود انتخاب کرده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۵    
بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی، مهلت توقف کالاهای وارده به کلیۀ مبادی ورودی کشور، اعم از سرزمین اصلی یا مناطق آزاد و ویژۀ اقتصادی (که به منظور ورود به سرزمین اصلی یا مصرف در مناطق مزبور وارد می ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۵    
یک هفته پس از پرتاب چانگ ای 5، سطح نشین مأموریت با موفقیت روی ماه فرود آمد تا نمونه هایی از سنگ و خاک قمری را جمع آوری و به زمین ارسال کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۲    
طی سال های اخیر موتورسیکلت های اسکوتر به تدریج نقشی پررنگ تر در حوزه تامین نیازهای شهری علاقه مندان و کاربران موتورسیکلت پیداکرده اند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۹:۱۷    
در کنار گوشی های هوشمند وان پلاس 9 و نسخه پرو آن، احتمالا کمپانی چینی در سال آینده میلادی مدل دیگری را هم با نام وان پلاس 9E معرفی خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۸:۳۵    
گوگل فهرست بهترین اپلیکیشن ها و بازی های 2020 پلی استور را اعلام کرد که شامل محبوب ترین و پرطرفدارترین برنامه ها، بازی ها، فیلم ها و کتاب های الکترونیک سال می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۸:۳۲    
بازی استون ویلا و نیوکاسل از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۸:۳۲    
بازارسرمایه، بازاری امن، دارای پتانسیل و کمک کننده بنگاه های تولیدی و اقتصادی کشوراست و سرمایه گذاران باید قبل از ورود به این بازار مطلع باشند که بازارسرمایه ذاتا دارای ریسک و نیز حرکت های اصلاحی در ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۸:۲۶    
با وجود مصدومیت محمدرضا خلعتبری در سپاهان ،بازهم کی روش استنلی مهاجم برزیلی این تیم در ترکیب اصلی قرار نگرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۸:۲۶    
علی رغم بحران کرونا ارائه خدمات 5G در دو فاز زیرساخت و خدمات در سال 2020 شتاب بی سابقه ای گرفته تا حدی که بر اساس براوردهای شرکت اریکسون به عنوان یکی از فعالان اصلی این حوزه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۸:۲۶    
تیمی از دانشمندان شکل جدیدی از حمله سایبری را به نمایش گذاشته اند که می تواند پیامدهای فاجعه باری برای تحقیقات بیولوژیکی داشته باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۵:۰۵    
نتایج جدید تحقیقات زیست شناسان گیاهی دانشگاه دولتی کارولینای شمالی (NC) نشان می دهد که ترکیبات شیمیایی موجود در برخی غذاها یا نوشیدنی هایی مانند چای سبز ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۴:۰۵    
در تحقیقات اخیر دانشمندان مشخص شد که ویروس کرونا با ورود به مغز باعث ایجاد مشکلات عصبی برای افراد می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۳:۱۱    
برای تقویت اعضای بدن و بهبود سلامت آنها عصاره و آب قلم گاو را در برنامه غذایی خود بگنجانید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۲:۰۵    
برای لاغر شدن و شکست سلول های چربی در بدن می توانید از طب سنتی کمک بگیرید و شاهد لاغری بدون عوارض باشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۱:۱۱    
یک جراح چشم گفت: مالش چشم بخصوص در کودکان باعث افزایش احتمال ابتلا به قوز قرنیه خواهد شد و افراد باید از انجام این کار پرهیز کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۰:۰۵    
کمبود ویتامین C در بدن می تواند به انواع مختلفی از مشکلات سلامت مانند احساس خستگی مداوم و خونریزی های بی دلیل در دهان منجر شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۳:۴۷    
یک دستور بسیار ساده و آسان برای تهیه “مربای پوست پسته” خوشمزه را برای شما آماده کرده ایم
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۳:۲۰    
روش هایی برای تربیت کودک منظم یکی از چالش های بزرگ والدین، یاد دادن نظم و انظباط به کودک است. انضباط درواقع ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۳:۰۵    
وحید شمسایی برای سال ها آقای گل فوتسال جهان بود اما اتفاق های زیادی افتاد تا در نهایت فالکائوی برزیلی این عنوان را از شمسایی گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۲:۲۰    
آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که همیشه احساس خستگی می کنند؟ شما تنها نیستید. خیلی از افراد این احساس را دارند و به این دلیل به پزشک مراجعه می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۲:۰۵    
ابتلا به بیماری ایدز تنها مشکل افرادی نیست که گرفتار ویروس اچ آی وی شده اند با اینکه سال ها از مطرح شدن این بیماری می گذرد، هنوز نگاه های نادرستی به این افراد می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۲:۰۵    
در کنار سفره های رنگین خود می توانید با تهیه “ترشی گردو” لذت بیشتری را از طعم غذا و پیش غذا تجربه نمایید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۱:۰۵    
دوستداران شب که تعدادشان کم هم نیست، مدت ها بود در تلویزیون برای خود سهمی داشتند و شب ها را با برنامه های شبانگاهی که حال و هوای خاص خود را داشت، سپری می کردند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۵۱    
فلفل قرمز به کاهش اشتها و افزایش سرعت کالری کمک بسیاری می کند، همچنین تاثیرات مصرف فلفل قرمز در کاهش وزن بسیار قابل توجه است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۵۱    
دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی کرونا در حاشیه جلسه چهل و هشتم این کمیته، در خصوص رفع برخی ابهامات ایجاد شده برای اتاق اصناف ایران گفت: سه رسته شغلی؛ در تمامی شهرستان های با وضعیت قرمز ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۸    
ناو تهاجم آبی خاکی USS Bonhomme Richard از کلاس Wasp نیروی دریایی آمریکا که تیر ماه امسال دچار آتش سوزی شده بود در نهایت اوراق خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۸    
یکی از کارهایی که میشه انجام داد تا آشپزی کردن برامون جالب تر و حتی هیجان انگیز بشه امتحان طعم های جدیده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۸    
ارتش کره جنوبی اولین آتش بار از سامانه دفاع هوایی بومی Cheongung II را دریافت کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۰    
پس از درگذشت دیگو مارادونا، باشگاه های زیادی در جهان ادای احترام جالبی به درگذشت این اسطوره دنیای فوتبال داشتند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۳۷    
در نشریه های اروپایی 5 رکورد جالب تعدادی از بازیکنان در تاریخ فوتبال منتشر شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۳۷    
ارتش آمریکا با همکاری اوبر و دانشگاه تگزاس در آستین، در مورد هواپیماهای عمودپرواز الکترونیکی مطالعه می کند تا به دانش لازم برای ساخت هلیکوپتر بی صدا دست یابد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۳۷    
بیانکونری آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی خود را در دو بازی آینده در سری آ در اختیار نخواهد داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۳۷    
کباب کوبیده مانند خورش قورمه سبزی از آن دسته غذاهایی است که کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که از آن خوشش نیاید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۳۷    
“شنیسل مرغ” را باید با استفاده از سینه مرغ درست نمایید تا بتوانید نهایت طعم خوشمزه را در وعده غذایی خود مهیا نمایید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۷    
این روزها با توجه به شرایط اقتصادی در کشور بسیاری از مشاغل بنا به دلایل متعدد از بین می روند ولی همزمان با نیاز جامعه مشاغل دیگر ایجاد می شوند که البته بسیاری از آن ها هم کاذب هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادرسانی به پنج هزار نفر آسیب دیده از آبگرفتگی در سه روز گذشته نقاط مختلف خوزستان توسط امدادگران هلال احمر انجام گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۱    
علی اصغر موسوی زاده برادر سید محمد موسوی زاده که چندی پیش خودکشی کرده بود، در سواحل بندر دیر پیدا شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۱    
پلیس اف بی آی آمریکا قاتل فراری را که از سال 2008 میلادی در تعقیبش بود در مکزیک دستگیر کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۱    
با وجود گشت زنی های زیاد در منطقه، تاکنون خبری تازه از کوهنورد اصفهانی گمشده در دماوند به دست نیامده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۰۶    
بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای چهارشنبه 12 آذر در تمام مقاطع تحصیلی مشخص شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۹:۵۱    
رئیس جمهور با اشاره به موفقیت آمیز بودن اجرای طرح جامع مقابله با کرونا اظهار امیدواری کرد: با تداوم همکاری های مطلوب مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی به سرعت شهرهای مختلف از وضعیت قرمز به شرایط ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۹:۴۲    
پلیس تهران از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده کودک گمشده مراتب را به پلیس گزارش دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۹:۳۰    
عصر سه شنبه 11 آذر 1399 نهنگ بزرگی در سواحل شرقی جزیره کیش پیدا شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۹:۳۰    
کودک 8 ساله بر اثر برخورد خودرو نیسان در محور جعفریه جان باخت .
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۹:۳۰    
صنعت نفت آبادان در دیدار مقابل ذوب آهن به پیروزی رسید و به این ترتیب اولین شکست فصل ذوبی ها نیز رقم خورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۹:۱۲    
فوق تخصص بیماری های عفونی با اشاره به همه گیری کرونا در دنیا، گفت: تغییری در چهره کرونا از نظر بالینی رخ نداده و همچنان کرونا یک بیماری با علائم تنفسی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۸:۵۱    
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: ذخیره سازی سوخت زمستانی در همه مناطق از اواسط تابستان امسال آغاز شده و اکنون میزان ذخیره به اندازه کافی بوده و مشکلی در این زمینه نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۸:۴۵    
مهاجم بارسلونا در دیدار مقابل فرانس واروش نیز مانند بازی با دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۸:۴۵    
دیدار تیم های نساجی و نفت مسجدسلیمان با پیروزی مازندرانی ها خاتمه پیدا کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۸:۴۵    
دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و سایپا با تساوی یک بر یک در ورزشگاه نقش جهان به پایان رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۸:۲۷    
پلیس شهر تری یِر آلمان از هجوم یک دستگاه خودرو به سوی عابران در پیاده رو با 2 کشته و 10 زخمی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۸:۲۷    
نحوه رفتار با افراد کینه ای چگونه باید باشد؟ این افراد چه ویژگی هایی دارند؟ افراد کینه ای حافظه ای قوی دارند و اصولا رفتارها و گفتارهای دیگران را به خوبی به خاطر می سپارند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۸:۲۱    
تیم فوتبال استقلال تهران که از سه دیدار ابتدایی خود در لیگ برتر صاحب یک شکست و دو پیروزی شده بود، در چهارمین دیدار برابر پیکان متوقف شد تا شانس نزدیک شدن به صدر جدول را از دست بدهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۵    
داپنا ، فوتبالیست زنی که در جریان یک دقیقه سکوت از ادای احترام به دیگو آرماندو مارادونا خودداری کرده و خبرساز شده بود می گوید پیام های تهدید به قتل دریافت کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۷    
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش نسبت به پیام هایی که در شبکه شاد برای برخی اولیا ارسال و در آن خواسته شده وجهی برای تایید اکانت شاد پرداخت شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۵    
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مورد دسترسی کودکان به سلاح شکاری هشدار داد و از والدین خواست در این خصوص مراقبت لازم را از فرزندان خود به عمل آورند.