چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۷:۱۶May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 21 آذر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 آذر 1399 جام جم 2 آذر 1399 جام جم 3 آذر 1399 جام جم 4 آذر 1399 جام جم 5 آذر 1399 جام جم 6 آذر 1399 جام جم 7 آذر 1399 جام جم 8 آذر 1399 جام جم 9 آذر 1399 جام جم 10 آذر 1399 جام جم 11 آذر 1399 جام جم 12 آذر 1399 جام جم 13 آذر 1399 جام جم 14 آذر 1399 جام جم 15 آذر 1399 جام جم 16 آذر 1399 جام جم 17 آذر 1399 جام جم 18 آذر 1399 جام جم 19 آذر 1399 جام جم 20 آذر 1399 جام جم 21 آذر 1399 جام جم 22 آذر 1399 جام جم 23 آذر 1399 جام جم 24 آذر 1399 جام جم 25 آذر 1399 جام جم 26 آذر 1399 جام جم 27 آذر 1399 جام جم 28 آذر 1399 جام جم 29 آذر 1399 جام جم 30 آذر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۴:۳۰    
برای سالیان متمادی، منتقدین این بحث را پیش کشیده اند که خرید اینستاگرام از سوی فیسبوک یک فرصت از دست رفته برای به دست گرفتن لگام کمپانی بود. اما اکنون اینستاگرام فرصتی واقعی برای جبران اشتباهش دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۵    
وقتی نمی توانیم کیفیت آنتن دهی اپراتور را بالا ببریم؛ با چند ترفند قدرت آنتن دهی گوشی خودمان را بهتر کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۰:۲۷    
کمبود خواب برای سلامت انسان مضرات بسیاری به همراه دارد و یکی از عوامل برخورداری از سلامت بدن، داشتن هشت ساعت خواب شبانه باکیفیت است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۰    
عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی با اشاره به تهدید قطع اینترنت از طرف کشوری مانند آمریکا، گفت: ما باید آمادگی داشته باشیم در صورت قطع اینترنت اگر خدمات دهنده و خدمت گیرنده در داخل کشور هستند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۰    
امروز در سوئیس مقر یوفا قرعه کشی دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به انجام رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۲:۳۰    
عرقیات گیاهی مانند عرق شاه تره, کاسنی, هل, سنبل الطیب و آویشن خواص فراوانی دارند و یکی از بهترین خواص آنها تاثیر در خوش اخلاقی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۸:۳۱    
آلودگی هوا تاثیر زیادی روی شادابی و سلامت پوست صورت و بدن دارد و برای داشتن پوستی سالم باید راه حل جلوگیری از آسیب های پوستی ناشی از آلودگی هوا را بدانید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۵    
یکی از موانع پیشرفت و موفقیت استرس می باشد. افراد موفق به خوبی می دانند که چگونه با استرس در کار و زندگی شان مقابله کنند و به موفقیت برسند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۲    
پیکرهای مطهر چهار شهید دوران هشت سال دفاع مقدس، توسط کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، در ارتفاع نمه کلان بو واقع در محور زرباطیه کشف شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۰    
یک اشتباه کوچک کودک، کبریتی است بر فیتیله تنش های روزانه والدین که موجب داد زدن می شود؛ اما این موضوع همین جا تمام نمی شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۶    
در این مطلب ابعاد مهم و کمتر پرداخت شده پرونده ننگین و سیاه روح الله زم که امروز اعدام شد را مرور می کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۵    
نسل نهم آیپد اپل احتمالا با بهره مندی از نمایشگر بزرگتر 10.5 اینچی، چیپست قدرتمندتر A13 و طراحی باریک تر و سبک تر فصل دوم 2021 با قیمت 299 دلار از راه می رسد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۶    
مایکروسافت درباره گسترش بدافزاری به نام Adrozek هشدار داده که پس از آلوده سازی دستگاه، برای نمایش تبلیغات، تنظیمات امنیتی مروگرهای مختلف را غیر فعال کرده و تغییر می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۱    
می خواهید در cloud gaming service (بستر سیستم های ابری) بر روی تلفن هوشمندتان بازی کنید، اما کنترلر ندارید؟ مایکروسافت این مشکل را با افزودن کنترل های صفحه لمسی محور به 10 بازی دیگر در سرویس xCloud ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۱    
اینستاگرام برای اشتراک بهتر عکس و فیلم قصد اضافه کردن Reels را کرده است تا کاربران بتوانند روند مشاهده محصول و خرید و خروش در این برنامه را بهبود بخشند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۵    
باوجودی که به نظر می رسید سامسونگ روی توسعه گوشی هوشمند جدیدی از سری گلکسی M با نام گلکسی M62 کار می کند؛ اما خبرهای جدید حاکی از آن است که گلکسی تب M62 یک گوشی هوشمند نیست ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۱    
براساس دستورالعمل های جدید اتحادیه اروپا، گوگل، آمازون و مایکروسافت باید نحوه رتبه بندی نتایج جستجو را فاش کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۱    
فراخوان بزرگ تر بوگاتی به سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESP) و نقص نرم افزاری آن مربوط می شود. این نقص ساده بوده و به راحتی با یک آپدیت حل می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۱۵    
بر اساس پیش بینی گروهی از کارشناسان، خورشید وارد قوی ترین چرخه ی خود شده است و تا سال 2025 شاهد افزایش لکه های خورشیدی خواهیم بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۰    
سیستم کنترل کشش در تمامی محصولات خودروسازان چه تک دیفرانسیل و چه دو دیفرانسیل استفاده می شود و نمونه های پیشرفته آن دارای چندین سیستم الکترونیکی مختلف است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۰    
در سالهای اخیر، در زمینه علوم اعصاب و هوش مصنوعی پیشرفت های سریعی حاصل شده است. در ابتدای عصر کامپیوتر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۰    
مجید مجیدی پس از نمایش فیلم خورشید در جشنواره فیلم چین و استقبال تماشگران از آن، ابراز امیدواری کرد این فیلم جزو اولین آثار سینمایی ایران باشد که به طور گسترده در سینماهای چین به نمایش در می آید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۰    
پس از بارش های اخیر در استان اردبیل و سفیدپوش شدن این استان، سرمای شدید هوا موجب یخ زدگی شاخه های درختان شد و زیبایی خاصی را به طبیعت برفی استان داده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۲    
رابرت لواندوفسکی، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو سه نامزد نهایی دریافت جایزه مرد سال فوتبال جهان شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۰    
بهترین گلزن لیگ برتر فوتبال اوکراین به ویروس کرونا مبتلا شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۹:۳۰    
تریسی والدر به طور کاملا اتفاقی رزومه خود را برای سازمان سیا فرستاد و با پذیرفته شدن در این سازمان تبدیل به یکی از خطرناک ترین جاسوس های تاریخ آمریکا شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۹:۲۷    
طبق محاسبات جدید منظومه ی شمسی در فاصله ی کوتاه تری پس از تبدیل شدن خورشید به کوتوله ی سفید، دچار فروپاشی می شود و سیاره ها در کهکشان سرگردان خواهند شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۶    
شرکت سونی سرانجام فهرست برترین عناوین ماه نوامبر پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 را با رسانه ها در میان گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۶    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تاکید بر اینکه کمبودی در عرضه تخم مرغ در این استان وجود ندارد گفت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۶    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، از احتمال منع تردد شبانه از ساعت 18 در شب یلدا خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۶    
شرکت BioWare برای جلب توجه طرفداران سری بازی های Dragon Age، چهار قسمت از داستان جدیدترین نسخه این عنوان را منتشر کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۶    
شعر سپید از آغاز پیدایش تا امروز مانند هر قالب شعری دیگری مسیری پرفراز و نشیب را سپری کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۶    
سپاهان اصفهان با برتری پرگل چهار بر صفر مقابل نساجی مازندران ، برنده اولین بازی هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال شد و فعلا به رده دوم صعود کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۶    
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد 2 دستگاه خودروی پراید و سمند در جاده یاسوج به شیراز در حوالی روستای پریکدان یک کشته و هفت زخمی بر جا گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۰    
دختری که به دلیل دیدن فیلم های ترسناک و مشکلات روانی مادر خودش را به طرز وحشیانه ای به قتل رساند در فضای مجازی خبرساز شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۰    
به گفته سازمان علوم و فناوری دولت هند (DST)، ابرکامپیوتر جدید هند می تواند باعث افزایش سرعت شبیه سازی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۷    
انحراف و حریق خودروی سواری پیکان در محور رشتخوار - تربت حیدریه عصر امروز 5مصدوم برجای گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۷    
فرمانده انتظامی اهواز گفت : اعضای باند سارقان مسافرکش نما در عملیات تعقیب و گریز ماموران انتظامی دراهواز شناسایی و دستگیر شدند .
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۷    
معاون وزیر خارجه سوریه تاکید کرد سازمان منع سلاحهای شیمیایی در ارتباط با پرونده شیمیایی سوریه به ابزاری در دست آمریکا و متحدانش تبدیل شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۷    
گزارش معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشان می دهد وضعیت قم از شنبه بیست و دوم آذر ماه همچنان در حالت نارنجی کرونایی خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۷    
با ثبت دو شکایت جدید علیه درباره شیوه های کسب و کار این شرکت، احتمال تجزیه اینستاگرام و واتس اپ از آن قوت گرفته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۷    
وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی که نشان از به هم ریختن محاسبات غربی ها پس از تصویب طرح راهبردی مجلس شورای اسلامی برای رفع تحریم های آمریکا علیه ایران دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۷    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تصادف خودروی سمند و پراید خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۱    
فرانسه گوگل و آمازون را 135 میلیون یورو جریمه کرده زیرا درباره کوکی های تبلیغاتی به کاربران اطلاع رسانی نکرده بوده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۱    
شمار قانونگذاران حامی شکایت ایالت تگزاس به دیوان عالی آمریکا برای به چالش کشیدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در این کشور افزایش پیدا کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۱    
چهار نفر از عاملان درگیری مسلحانه و تیراندازی با سلاح شکاری که پنجشنبه در مرکز شهر خلخال باعث اخلال در نظم و آرامش شده بودند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۵:۱۲    
محققان دریافته اند که کرونا می تواند به سیستم قلبی و عروقی بدن حمله کند و با چند علامت هشدار دهنده می توان از حمله کرونا به قلب با خبر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۴:۰۶    
مصرف ویتامین C فواید بسیاری برای سلامت پوست، قلب، چشم و سیستم گوارش بدن دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۳:۱۲    
بخور خانه با صمغ کندر برخی مزایا و مضرات برای سلامت بدن در پی دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۱:۰۶    
سازمان ملل محرومیت از خواب را نوعی شکنجه می داند، زیرا خواب ناکافی نه تنها شما را کج خلق می کند، بلکه عوارض جدی تر هم به دنبال دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۰:۰۶    
در مطلب زیر با روش صحیح شستشوی 7 قسمت از بدن آشنا خواهیم شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۳:۴۲    
مصطفی لعل شاطری: یکی از دستورات خداوند متعال، رعایت حقوق والدین از سوی فرزندان می باشد که بی شک در رأس آن حفظ احترام و پاسداری از جایگاه رفیع آنان است، اما بنابر نص صریح قرآن ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۳:۳۶    
باقی ماندن مقداری از لکه برچسب روی شیشه بسیار آزار دهنده است که در این مقابله شما را با آسانترین روش های پاک کردن برچسب از شیشه آشنا می کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۳:۰۶    
معاون فنی علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه الگوی بیماری متفاوت شده است، افزود: الگوی انتقال ویروس کرونا به سمت خانوادگی رفته و بیشتر افراد، خانوادگی بیمار می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۲:۳۶    
لذت درست کردن غذای خوشمزه پلو شوشتری با برنج و فیله مرغ را از دست ندهید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۲:۳۶    
چیپس سیب زمینی از خوراکی های مورد علاقه اکثر افراده که میتوانید به عنوان یک پیش غذا یا عصرانه در نظر بگیرد و با پنیر پیتزا و قارچ مخلوط کنید
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۱:۵۷    
در بسیاری از شهرهای ایران رشته پلو را به عنوان شام شب عید نوروز یا شب چهارشنبه سوری درست می کنند تا طبق یک روایت قدیمی رشته کار و زندگی دست شان بیایید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۱:۴۲    
بعضی از کارها هست که والدین با انجام آن ها باعث خشمگین شدن کودکان می شوند و باید از انجام این کارها پرهیز کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۱:۳۶    
برای گرفتن تلخی مربای گل محمدی به این صورت عمل کنید که گلبرگ ها را بجوشانید و با آب سرد آن ها را آبکش کنید، این کار را 2 بار انجام بدهید تا تلخی آن ها گرفته شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۱:۲۱    
آخرین ماه پاییز که شروع می شود، تقویم را باز می کنیم و سریع می رویم سراغ سی آذر که ببینیم یلدا چند شنبه است و برای مهمانی شب یلدا باید از کی شروع کنیم
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۱:۰۶    
مطالعات نشان می دهد افراد مبتلا به پیش دیابت یا دیابت که در مناطق با آلودگی بالای ازن زندگی می کنند در معرض خطر بیشتر ابتلا به بیماری های برگشت ناپذیر با میزان مرگ و میر بالا هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۰:۴۲    
حرف زدن کودک با خودش امری طبیعی است، اما باید والدین بدانند با اینگونه کودکان چگونه رفتار کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۰:۰۶    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود دریافتند پروتئینی که به محافظت از ماده ژنتیکی کروناویروس کمک می کند، می تواند نقطه ضعفی برای از بین بردن آن باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۵۷    
عصر امروز (جمعه) پرواز تهران به ایلام پس از رسیدن به آسمان ایلام به مبدا بازگشت؛ در حالیکه خلبان دلیل این امر را آماده نبودن شرایط برای فرود اعلام کرد برخی مسافران به دلایل دیگری اشاره کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۵    
بسیاری از ماشین های جنگی جدیدی که توسط روسیه تولید شده اند متخصصان نظامی غربی را شگفت زده کرده اند و تعجب آن ها نیز بی دلیل نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۲    
کودکان مانند بزرگسالان نیاز به پذیرفته شدن دارند. نباید والدین را نماینده آنها بدانید. هر کودکی نیازها، خواسته ها، آرزوها، احساسات و عقاید متفاوتی دارد که باید به هر یک از اینها توجه شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۲    
این پهپاد غول پیکر می تواند برای رسیدن به ارتفاعات بالا از هر باند پروازی استفاده کند و بعد از رسیدن به ارتفاع مورد نظر مرحله دوم پرواز آن برای انتقال محموله خود به فضا آغاز می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به احضار سفیر ترکیه به وزارت خارجه، در پی اظهارات رجب طیب اردوغان، گفت: به سفیر ترکیه گفته شد بنا کردن سیاست خارجی بر خیالات، خردمندانه نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۳۰    
از ابتدای مهر امسال تا کنون 11نفر در خراسان رضوی بر اثر گازگرفتگی جان خود را ازدست دادند و ده ها نفر دیگر نیز مسموم و روانه بیمارستان ها شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۳۰    
ببینید شهری که بزرگترین کارتل های مواد مخدر نیز از آن می ترسند کجاست؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۳۰    
رییس فوریتهای پزشکی و حوادث جادهای لالی گفت : واژگونی خودرو در جاده لالی – اندیکا یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت .
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۳۰    
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سمند امروز در محور قوچان - چناران یک فوتی و یک مجروح به همراه داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۲    
برخورد خودروی نیسان با یک دستگاه ون در تنکابن 5 مصدوم برجا گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۲    
ایلام پس از رسیدن به آسمان شهر ایلام به فرودگاه مهرآباد بازگشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۸:۴۵    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست مشهد از دستگیری سه شکارچی متخلف در این شهرستان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۸:۴۵    
کرونا و خطر جهانی اش، باعث تعطیلی بسیاری از مراکز جمعی شده است، اما برخی اماکن مذهبی ادیان و آیین های مختلف برای جلوگیری از تجمع پیروانشان، استثنا نشده و فعالیت های خود را محدود و ایزوله کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۸:۴۲    
فریدون عباسی نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی مهمان برنامه تلویزیونی دستخط بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۸:۰۶    
ناسا فهرستی 18 نفره از فضانوردان واجد شرایط برای انجام مأموریت های اولیه پروژه بازگشت به ماه موسوم به آرتمیس را اعلام کرد که ترکیبی از فضانوردان پیشکسوت و تازه وارد است و نام یاسمین مقبلی فضانورد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۸:۰۶    
امدادهای غیبی ابزاری است که خداوند آن را برای سوق دادن بشر به آرمان های الهی قرار داده است. امروزه با پیشرفت علم و صنعت و دوری کم و بیش جوامع پیشرفته بشری از دین و معنویت لذا این وعده الهی در نظر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۸:۰۶    
کشتی های جنگی امروزی بزرگ، قدرتمند و البته به خوبی حفاظت شده هستند؛ این کشتی های جنگی به خوبی تجهیز شده و دقت فراوان و سرمایه گذاری گسترده آن ها را به یکی از مطمئن ترین خطوط دفاعی تبدیل کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۸:۰۶    
مهر و محبت و رحمت پیامبر گرامی اسلام همواره از صفات برجسته آن حضرت شناخته شده است. خداوند متعال چنین رأفتی را در وجود مبارک آن حضرت یک عطیه و موهبت الهی میداند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۷:۴۵    
گاهی ابراز محبت های زبانی،گاهی محبت نگاه یا محبت چهره به چهره همراه با سکوت، گاهی محبت نوشتاری، گاهی محبت پیامکی، گاهی هدیه دادن، گاهی توجه کردن به همسر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۷:۴۵    
با بررسی آیاتی که مربوط به انذار و تبشیر نبوی است، می توانیم این آیات را در یک طبقه بندی دوگانه قرار دهیم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۷:۴۲    
تیم ملی کریکت پاکستان اکنون در نیوزلند به سر می برد و تمرینات خود را در کویینز تاون انجام می دهد. جیمز آلن لحظه ای از تمرین این تیم را به ثبت رسانده است که بیش از همه طبیعت زیبای نیوزلند به چشم می ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۷:۲۱    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی و اذنابش قطعاً تاوان جنایت ترور شهید فخری زاده را پرداخت خواهند کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۷:۱۵    
هر ساله کشتی های جنگی جدیدی ساخته می شوند تا اطمینان حاصل شود که در صورت بروز جنگ این سدهای دفاعی غول پیکر در همه جای دریا و در هر نقطه ای از اقیانوس پهناور بتوانند از خود و دیگر ناوگان های دریایی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۷:۱۲    
شایسته سالاری از آموزه های مهم اسلامی است. در قرآن کریم شرط مقام امامت جامعه عدالت دانسته شده است. شرط اهلیت و عدالت تا حدی است که خداوند حضرت ابراهیم را پس از امتحان و آزمایش به مقام امامت برگزید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۷:۱۲    
آفرینش و خلقت جهان در نهج البلاغه، به عجز انسان،شکوه و عظمت آفرینش و آفرینش زمین و .... اشاره می کند. و آنها را شرح می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۷:۰۶    
محققان سوئیسی در مطالعه اخیرشان اظهار کرده اند پروبیوتیک ها می توانند برای درمان بیماری های تنفسی جایگزین آنتی بیوتیک ها شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۶:۴۵    
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از دستگیری دو نفر شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار الاغ در منطقه سیاهو و تنگ زاغ بندرعباس کرده و قصد داشتند گوشت آن را به فروش برسانند، خبرداد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۶:۴۵    
سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: انتظار مدافعان سلامت کشور از مردم قدرشناس ایران اسلامی این است که از هر گونه اقدام نسبت به برگزاری دورهمی و مهمانی خانوادگی به ویژه در شب یلدا به طور جدی خودداری کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۶:۴۲    
طبق اعلام دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، پس از تعطیلات دو هفته ای، برخلاف اینکه همه تصور می کردند تقاضا برای خرید سکه و مصنوعات طلا افزایش یابد، روند تقاضا نزولی بود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۶:۴۲    
امر به معروف و نهی از منکر که در کتاب نهج البلاغه مولایمان امام علی(علیه السلام) به آن اشاره کرده است و آن را بیان می کند و فلسفه و اثرات امر به معروف را بیان می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۶:۴۲    
مقام معظم رهبری فرمودند:تقاضا دارم امر ازدواج را ساده بگیرید پدر و مادر ها سخت نگیرند هیچ سختی در آن نیست بله مشکلاتی هست مسئله شغل و مسکن ولی بعداز ازدواج این مشکلات حل می شود این نکته را پدر و مادر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۶:۴۲    
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مرند از نجات 10 کوهنورد گرفتار در آبشار یخی گوی زنگی شهرستان مرند، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۶:۴۲    
با توجه به رکود در بازار های موازی همانند مسکن و خودرو و همچنین ثبات در نرخ ارز، در حال حاضر نقطه امید سرمایه گذاران بازار سرمایه است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه از احضار سفیر ترکیه در جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات مداخله جویانه و غیرقابل قبول رجب طیب اردوغان در سفر به باکو خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۱    
تبلیغات اغواکننده ای مانند فروش کیف پول های دیجیتال در بستر فضای مجازی قابلیت آن را دارند تا سرمایه کاربران را از دست آنها برباید، از این رو باید هشدارهای پلیس را در این مورد جدی گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۱    
رسول اکرم می فرمایند: زوجو ایاماکم ، مجردهایتان را ازدواج دهید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۱    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا در مورد کلاهبرداری از شهروندان در پوشش تماس های از دست رفته بین المللی هشدار داد.
  • ۱