جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۸May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 10 اسفند 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 1 اسفند 1399 جام جم 2 اسفند 1399 جام جم 3 اسفند 1399 جام جم 4 اسفند 1399 جام جم 5 اسفند 1399 جام جم 6 اسفند 1399 جام جم 7 اسفند 1399 جام جم 8 اسفند 1399 جام جم 9 اسفند 1399 جام جم 10 اسفند 1399 جام جم 11 اسفند 1399 جام جم 12 اسفند 1399 جام جم 13 اسفند 1399 جام جم 14 اسفند 1399 جام جم 15 اسفند 1399 جام جم 16 اسفند 1399 جام جم 17 اسفند 1399 جام جم 18 اسفند 1399 جام جم 19 اسفند 1399 جام جم 20 اسفند 1399 جام جم 21 اسفند 1399 جام جم 22 اسفند 1399 جام جم 23 اسفند 1399 جام جم 24 اسفند 1399 جام جم 25 اسفند 1399 جام جم 26 اسفند 1399 جام جم 27 اسفند 1399 جام جم 28 اسفند 1399 جام جم 29 اسفند 1399 جام جم 30 اسفند 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۶    
شهردار کومله گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز طرح استقبال از بهار شهرداری کومله به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای شروع سال جدید درمناطق مختلف سطح شهر اجرا می گردد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: تاکنون هیچ مستندی مبنی بر اینکه ویروس کرونا از طریق خون منتقل می شود وجود ندارد، بنابراین ویروس کرونا از طریق خون انتقال نمی یابد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۵    
مهلت مجدد ثبت نام متقاضیان شرکت در کنکور سراسری سال 1400 ساعت 24 امروز چهارشنبه 13 اسفند 99 پایان می یابد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۱۷    
در حالی که در سال های اخیر به شنیدن لهجه اصفهانی در فدراسیون فوتبال و در میان مدیران با نفوذ آن عادت کرده بودیم حالا باید خودمان را آماده شنیدن انواع و اقسام ضرب المثل ها ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۵    
با برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، قطعا فصل متفاوتی را در فوتبال ایران شاهد خواهیم بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۲    
میدان نفتی مشترک آذر به عنوان پیچیده ترین میدان مشترک نفتی با ظرفیت تولید روزانه 65 هزار بشکه نفت خام اسفندماه 1399 به بهره برداری رسمی رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۵    
ویتامین B12 برای حفظ سلامت بدن لازم است، اما برخی از افراد آن را مصرف نمی کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۵    
مرد جوان 500 هزار تومان به دو دوستش داد تا خودروی همسر سابقش را به آتش بکشند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۲    
رئیس ستاد انتخابات گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مجلس شورای اسلامی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، به تعداد صندوق های رای الکترونیک موجود که 8 کلانشهر را پوشش می دهد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۶    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی جزئیاتی از نشست با کمیسیون امنیت ملی درباره رفع ابهامات پیرامون تفاهم سازمان انرژی اتمی با آژانس را بیان کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۶    
شاخص کیفیت هوای تهران در حال حاضر بر روی عدد 122 قرار گرفته و هوای تهران برای گروه های حساس جامعه آلوده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۶    
دختر 14 ساله ای که مادربزرگش را به قتل رسانده بود دستگیر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۷    
دو مرد در ارتباط با ربودن یک زن در ایالت یوتای آمریکا بازداشت شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۵    
رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: به نوبه خودم از همه تشکر می کنم و خودم را خادم فوتبال می دانم.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۷:۱۲    
محققان باور دارند، دریافت واکسن از افراد در برابر ویروس کرونا محافظت می کند و همچنین ممکن است افراد اطراف فرد را نیز سالم نگه دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۴:۰۶    
تحقیقات دانشمندان نشان داده است مصرف 6 ماده غذایی می تواند منجر به بروز آکنه و خرابی پوست افراد شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۳:۱۲    
یک فوق تخصص بیماری های غدد و متابولیسم گفت: مبتلایان به دیابت نوع یک و دو علاوه بر کنترل دقیق قند خون باید برخی واکسن ها را هم دریافت کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۲:۱۲    
با داشتن نکات تغذیه ای مناسب شما می توانید به کنترل استرس خود کمک کنید مثلا در مصرف کافئین زیاده روی نکنید و سعی کنید خوراکی هایی مانند اسفناج و... را بیشتر بخورید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۱:۰۶    
در جریان یک مراسم نورپردازی در چین، تابلو نقاشی شب پرستاره ون گوگ، نقاش مشهور هلندی بر آسمان شب نقش بست.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۰:۱۲    
افت اکسیژن خون می تواند در نتیجه مصرف داروهای خاص و یا داشتن حمله آسم رخ دهد. این عارضه زمانی اتفاق می افتد که خون اکسیژن کافی برای بافت های بدن شما را تامین نمی کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۶    
کمبود ویتامین دی با نگرانی های بهداشتی از جمله افزایش خطر ابتلا به آلزایمر، دیابت، پوکی استخوان، بیماری های قلبی و حتی وضعیت های جدی دیگر از جمله سرطان پروستات ارتباط نزدیک دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۶    
برای بسیاری از پزشکان این نکته محرز شده که بهترین راه برای تقویت انرژی، مبارزه با بیماری ها، و ... انتخاب موادی است که نیروگاه های تغذیه ای هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۶    
با افزایش استفاده از گوشی های هوشمند به علت شیوع ویروس کرونا و گسترش میزان دورکاری، مشکلاتی مانند خستگی چشم روز به روز در حال افزایش است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: مشخصات 20 هزار کارت بانکی مورد استفاده سایت های قمار و شرط بندی به قوه قضائیه داده شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۵    
بلو اسکرین یا صفحه آبی مرگ، مخصوص نمایش خطاهای سیستمی است و دیدن آن برای کاربران سیستم عامل ویندوز اصلا خوشایند نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۵    
فرقی ندارد برای تصویربرداری از چه تجهیزاتی استفاده می کنید. این روزها گوشی های هوشمند، دوربین های ورزشی و عکاسی همگی توانایی ضبط ویدئو با کیفیت بسیار بالا را دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که حدود 70 درصد بازرسی ها از برنامه هسته ای ایران مبتنی بر معاهده پادمان بوده است و با توقف اجرای پروتکل الحاقی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۷    
سخنگوی کاخ سفید با اشاره به قطعی بودن نظر واشنگتن برای اقدام علیه ولیعهد عربستان سعودی در ارتباط با قتل جمال خاشقجی، گفت: اقدامات آمریکا موثرتر از تحریم خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۱    
مهدی طارمی در بازی حساس لیگ پرتغال بین تیم های فوتبال پورتو و اسپورتینگ لیسبون یاد دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال را زنده کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۵    
اپل به تازگی اعلام کرده در به روزرسانی بعدی آی او اس که قرار است از بهار امسال عرضه شود، برخی قابلیت های کلیدی مرتبط با حفظ حریم خصوصی کاربران را عملیاتی خواهد کرد البته این قابلیت ها جدید نیستند و ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۶    
سازمان هواشناسی کشور با صدور دو هشدار از بارش برف و احتمال وقوع کولاک در برخی مناطق کشور طی فردا (11 اسفند) و افزایش غلظت آلاینده های جوی در کرج و تهران طی امروز و فردا (10 و11 اسفند) خبر داده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۱    
بازی های رقابتی بر پایه علم فیزیک، جایگاه ویژه ای در میان گیمرها پیدا کرده اند. این سبک از بازی ها بر پایه قوانین فیزیک کلاسیک طراحی می شوند و اجسام، اشکال ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۵    
مرد جوانی که دو نفر را برای به آتش کشیدن خودروی همسر سابقش اجیر کرده بود، دستگیر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۵    
در دنیای امروز، روزنامه نگاری و خبرنگاری کار آسانی نیست و رسانه های خبری عملا برای حیات شان تلاش می کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از شناسایی اولین مورد کرونایی انگلیسی در استان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۱    
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه مسکن تا پایان اسفندماه فرصت دارند وام خود را دریافت کنند و امکان تمدید این زمان وجود ندارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۵    
مربای به یکی از پرطرفدارترین مرباهاست که به راحتی می شود در منزل با رعایت چند نکته آن را درست کرد و وعده های صبحانه را هیجان انگیزتر و جذاب تر سرو کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۵    
بیش از چهارسال از تاریخی که نام سردرود به فهرست میراث جهانی راه یافت و مالکیت فکری تابلوفرش آن ثبت جهانی شد، می گذرد؛ زمانی که عنوان پایتخت تابلوفرش جهان بر پیشانی سردرود 3000ساله نشست.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۶    
در پی اظهارات وزیر کشور ترکیه درباره حضور عناصر پ.ک.ک در خاک ایران، سفیر ترکیه در تهران بعدازظهر امروز به وزارت خارجه احضار شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت پرواز از مبدا و مقصد 32 کشور به ایران بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۱    
وقتی زمان نشستن یا ایستادن ما هنگام کار یا تماشای تلویزیون در منزل طولانی می شود، خستگی ناشی از این وضعیت باعث انداختن پاها روی هم یا لم دادن روی لگن یک طرف در وضعیت نشسته و ایستادن روی یک پا در حالت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۶    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان تاکید کرد: در صورتی که در شورای حکام آژانس قطعنامه ای علیه ایران صادر شود واکنش مناسبی را نشان خواهیم داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۱    
بارداران از بسیاری فعالیت های معمول که به افزایش خطر یا احتمال آسیب به جنین و مادر منجر می شود، معاف هستند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۰    
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد از شناسایی اولین مورد بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا در استان یزد خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۱    
سخنگوی وزارت بهداشت درباره نحوه استفاده از ماسک در دوران کرونا، توصیه هایی را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۵    
هر مستند تاریخی خصوصا در خصوص کودتای 28 مرداد در ظاهر ممکن است یادآور یک مستند معمولی و تکراری با فرمی کلاسیک از یک خبرنگار کنجکاو با تصاویر آرشیوی و چند مصاحبه تولیدی باشد که با دریافت بودجه ای سر و ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۶    
باتوجه به همه گیری ویروس کرونا که شرایط همه اصناف و کسب وکارها را سخت و پیچیده کرده است و بسیاری از کسب وکارها بستر اینترنت را برای ارائه خدمات یا فروش محصولات خود انتخاب کرده اند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۷    
متخصصان علوم تغذیه تاکید دارند زیاده روی در مصرف پاستا و ماکارونی می تواند عوارض زیادی برای بدن داشته باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۵    
وزیر بهداشت با تاکید بر نقش بهورزان، مراقبان سلامت و خانه های بهداشت در قالب نظام شبکه و در جهت مدیریت کووید-19 در کشور، در عین حال درباره موتاسیون ویروس کرونا در کشور ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۶    
شیوه کشت هیدروپونیک یا آب کشت ، نوعی از کشاورزی خلاقانه است که در آن کشت گیاه بدون استفاده از خاک صورت می گیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۵    
خوزستان دوست داشتنی و اهواز دوست داشتنی تر این روزها و البته خیلی از روزهای گذشته، حالش خوب نبوده و نیست ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به فوت 93 بیمار مبتلا به کووید 19 در کشور در شبانه روز گذشته، گفت: با این حساب مجموع قربانیان کرونا در کشور از 60 هزار نفر گذشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۰    
حسین جلالی نماینده مجلس گفت: پس از پخش فیلم سینمایی سوم حوت به مناسبت صدسالگی کودتای رضاخان، کمیسیون فرهنگی مجلس در نامه ای از رئیس سازمان صدا و سیما قدردانی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۰    
در جلسه روز یکشنبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، گزارشی از برنامه های اجرا شده و در دست اقدام دولت برای ایجاد ثبات در بازار ارز از سوی دستگاه های ذیربط ارائه شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۰    
مطالعات نشان می دهد چاقی، فشارخون بالا، دیابت و نارسایی قلبی از عوامل اصلی بستری شدن 64 درصد از بیماران کرونایی در بیمارستان ها است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۰    
طبق اعلام بانک مرکزی، در بهمن ماه امسال اجاره خانه در شهر تهران و در کل مناطق شهری معادل 30.6 و 33.9 درصد نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال گذشته رشد کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۷    
با توجه به شرایط خاص و ویژه ای که در آن آقای مصطفی الکاظمی به عنوان نخست وزیر عراق انتخاب شد، باید به این نکته توجه داشت که وی به عنوان بالانس کننده میان نیروهای مؤثر در کشور عراق مطرح است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۱    
این روزها بحث درباره جهش های ویروس داغ است؛ دیروز نایب رئیس مجلس از شواهد تایید نشده ای گفت که از جهش ویروس ایرانی در قزوین حکایت دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۵    
موضوع هزینه سند نقل و انتقال خودرو در دفاتر اسناد رسمی یکی از گلایه های مهم مردم در سال های گذشته بوده است؛ این موضوع در حالی است که با میانداری مقامات پلیس راهور ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۲    
در آخرین جلسه کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما حمایت از اکران فیلم های نوروز مصوب شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۰    
به دلیل فرسوده بودن سیستم تصفیه شهری، در بسیاری از مناطق آب لوله کشی کیفیت مناسبی ندارد. به همین علت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی در این مناطق بسیار ضروری می باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۱    
سرپرست آزمایشگاه رفرانس(مرکزی) دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: اگر افراد به کرونای معمولی و یا نوع انگلیسی آن مبتلا شوند و تست PCR بدهند، تست کرونای آنها مثبت می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۲    
در هفته گذشته، وب سایت اسپید تست که در زمینه پایش سرعت اینترنت جهانی فعالیت می کند، اولین گزارش سال 2021 خود را برای ماه ژانویه منتشر کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۶    
دارالترجمه موسسه ای است که متن های مختلف را با هر موضوعی، از زبانی به زبان دیگر ترجمه می کند. امروزه نسبت به سال های اخیر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۱    
شمارش آرای فدراسیون فوتبال به پایان رسید و بر این اساس شهاب الدین عزیزی خادم با 49 رای رییس فدراسیون فوتبال شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۱    
امروزه لوله های فولادی به دلیل مزایایی چون قابلیت گسترش و پوشش دهی مصرف بالایی دارند. علاوه بر این، کاربرد این مقاطع فولادی تنها به انتقال سیالات محدود نمی شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۵    
بر اساس آمار ارائه شده از سوی رویترز در 24 ساعت اخیر 10 هزار و 770 نفر در سراسر جهان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۵    
دانشمندان فنلاندی گونه دیگری از کرونای جهش یافته را پیدا کرده اند که دردسری عظیم برای این جهان کرونا زده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۵    
واکسیناسیون بر علیه ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان هم اکنون با گستره بیشتری در جهان در حال انجام است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۵    
ستاره سابق تیم ملی ایران می گوید اگر نیازی به او احساس می شد، رای های بیشتری کسب می کرد و البته تاکید می کند که با علم به این موضوع وارد عرصه انتخابات شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۲    
اعتراضات مردم ایالت کاتالان اسپانیا برای چندمین شب متوالی ادامه یافت و اعتراض کنندگان خساراتی قابل توجه به سطح شهر وارد کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۲    
زن جوان قربانی خشم و عصبانیت نامزد سابقش شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۶    
علی کریمی در انتخابات فقط 9 رای به دست آورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۲    
ابتلای یکی از ساکنان اوکلند به گونه ای ناشناخته از ویروس کرونا، این بزرگترین شهر نیوزیلند را به تعطیلی یک هفته ای کشاند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۲    
نمایندگان مجلس در جلسه امروز (یکشنبه)، تعرفه اینترنت پیام رسان های داخلی مانند شاد، دانشگاه ها، مراکز دولتی و ... را در سال آینده رایگان تعیین کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۱    
مرد جوان وقتی پدرش ادعا کرد از سوی مسؤولان کمپ شکنجه شده، با دوستانش به آنجا حمله کرد و بعداز تخریب آنجا و زخمی کردن دو مرد، پدرش را با خود برد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۵    
آن چه در ادامه می خوانید، نتیجه گفتگو با یک دزد حرفه ای است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۵    
مرد خشمگینی که قصد داشت همسرش را در شن های ساحلی زنده به گور کند توسط ماموران پلیس بازداشت شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۵    
استاد بیماری های عفونی با بیان اینکه جهش کروموزمی در کرونا امکان پذیر است و ایران هم از این موضوع مستثنی نیست،گفت: جهشی که منجر به یک پدیده ای بشود؛مانند جهش انگلیسی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۲    
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از عصر امروز به کشور که همراه با بارش برف و باران در 22 استان و احتمال آبگرفتگی معابر خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۶    
رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از آغاز تست انسانی واکسن تزریقی - استنشاقی "کووپارس" از امروز خبر داد و جزییات آن را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۶    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت که اجرای تعهدات برجامی از سوی آمریکا نیازی به مذاکرات ندارد و واشنگتن باید براساس قطعنامه 2231شورای امنیت و توافق هسته ای به تعهدات خود عمل کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۰    
11روز از زلزله سی سخت در کهگیلویه و بویراحمد می گذرد، نه در فضای تب زده مجازی و نه در فضای رسانه های رسمی کسی از حال و روز اهالی این شهر خبر ندارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۶    
معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: آیتول، همراه مکانیک، قبضینو و ... از جمله واسطه هایی هستند که پلیس راهور ناجا به هیچ یک از این واسطه ها مجوز اقدام در خصوص خدمات خود نداده و این واسطه ها با انگیزه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۷    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام مجدد جاماندگان آزمون سراسری سال 1400 از امروز دهم اسفند ماه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۱    
طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران، اولین محموله واکسن کرونای وارد شده از چین با حداقل زمان ممکن از سوی گمرک ترخیص و تحویل وزارت بهداشت شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۲    
امروز انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال برگزار می شود و این فدراسیون رییس خود را خواهد شناخت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۷    
در حالی که شمار فوت شدگان کرونایی از مرز دو میلیون و 537 هزار نفر گذشته است آخرین اخبار مربوط به ویروس کرونا را اینجا بخوانید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۷    
بخش دیگری از تصاویر مهم 24 ساعت اخیر جهان را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۲    
انتشار تصویری از عقدنامه یک زوج جوان در فضای مجازی که در آن از بیت کوین به عنوان بخشی از مهریه نام برده شده واکنش های بسیاری را برانگیخته است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
برخی رسانه های سوریه از وقوع آتش سوزی در اردوگاه الهول در سوریه و کشته و زخمی شدن 27 نفر در این حادثه خبر دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
آرمان که به اتهام قتل غزاله در زندان به سر می برد، با تایید حکم قصاصش در دیوان عالی کشور در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت. او پیش از این یک بار پای چوبه دار رفته بود که اولیای دم به او مهلت دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
بر اساس آمار رویترز در شبانه روز گذشته 12 هزار و 306 نفر در سراسر جهان به دلیل ابتلا به کرونا فوت کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۵    
خانه و خانواده، یکی از قدیمی ترین های رادیو است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۵    
رئیس جمهور سابق آمریکا امروز برای نخستین بار بعد از ترک کاخ سفید، با سخنرانی در گردهمایی حزب جمهوریخواه، مواضع خود را در باب دولت بایدن و انتخابات میان دوره ای کنگره اعلام خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۵    
ضمیمه کلیک یکشنبه10 اسفند 1399 روزنامه جام جم منتشر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۵    
شمار مبتلایان به کرونا در 24 ساعت اخیر باز هم به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۲    
اگر فرزند دهه هشتادی دارید یا در اطرافتان با بچه های دهه هشتادی در ارتباط و از نزدیک آشنا هستید، می دانید که بچه های این نسل چه دنیای پیچیده و پر رمز و رازی داشته و هیچ گونه شباهتی هم به بچه های دهه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۶    
سخنگوی سازمان غذا و دارو از ثبت تمامی واحدهای واکسن وارداتی و تولیدی کرونا خبر داد و گفت: هر واحد واکسنی که وارد کشور می شود بلافاصله توسط سازمان غذا و دارو برچسب گذاری شده و در سامانه ردیابی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۵    
صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز یکشنبه دهم اسفند ماه را اینجا ببینید.
  • ۱