سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۱:۵۸May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 22 اسفند 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 1 اسفند 1399 جام جم 2 اسفند 1399 جام جم 3 اسفند 1399 جام جم 4 اسفند 1399 جام جم 5 اسفند 1399 جام جم 6 اسفند 1399 جام جم 7 اسفند 1399 جام جم 8 اسفند 1399 جام جم 9 اسفند 1399 جام جم 10 اسفند 1399 جام جم 11 اسفند 1399 جام جم 12 اسفند 1399 جام جم 13 اسفند 1399 جام جم 14 اسفند 1399 جام جم 15 اسفند 1399 جام جم 16 اسفند 1399 جام جم 17 اسفند 1399 جام جم 18 اسفند 1399 جام جم 19 اسفند 1399 جام جم 20 اسفند 1399 جام جم 21 اسفند 1399 جام جم 22 اسفند 1399 جام جم 23 اسفند 1399 جام جم 24 اسفند 1399 جام جم 25 اسفند 1399 جام جم 26 اسفند 1399 جام جم 27 اسفند 1399 جام جم 28 اسفند 1399 جام جم 29 اسفند 1399 جام جم 30 اسفند 1399 
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۱    
سازمان هواشناسی طی هشداری از تشدید فعالیت سامانه بارشی و رعدوبرق در برخی مناطق کشور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۶    
از قدیم ترها که رادیو همراه همیشگی هر خانواده بود و نوید نو شدن سال را به مردم می داد تا امروز که شبکه های مختلفی متولد شده اند، همیشه این رسانه بوده که کنار مردم و مخاطبانش ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۷    
اسنپ تریپ برای ارائه بهترین قیمت خدمات سفر اقدام به راه اندازی پویشی با عنوان نوروز از امروز کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۶    
یک مرد ساکن کالیفرنیا روز پنج شنبه از سوی دادگاه به بیش از 200 سال زندان محکوم شد؛ او دو پسر خود را که مبتلا به اوتیسم بودند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۷    
در پی وقوع تصادف زنجیره ای در محور تاکستان- ابهر، تعداد مصدومان این حادثه به 54 نفر رسید که 3 تن از هم وطنان نیز در این تصادف زنجیره ای جان خود را از دست دادند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۶    
عبدالله پاکاری در برگزاری دیدار آیت الله رسول فلاحتی،نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با خانواده های شهدای معظم مهرداد رمضانپور ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۷    
ایرج شهین باهر درباره آخرین وضعیت پروژه پل همسان کابلی اظهار کرد: این پروژه یکی از مهم ترین پروژه های ترافیکی شهرداری تبریز است که پس از تکمیل و بهره برداری ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران گفت: 10 ماهه امسال 135 هزار و 931 تن محصول کشاورزی با ارزش 87 میلیون و 786 هزار و 167 دلار از گمرکات مازندران صادر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۶    
دزدان دریایی با حمله به یک کِشتی در خلیج گینه در مجاورت سواحل بنین، 15 خدمه آن را ربودند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۶    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از فعال بودن 29 دوربین ثبت تخلف و پلاکخوان در محدوده مرکزی شهر و همچنین بلوارهایی مانند آیت الله بروجردی و غدیر خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: تاکنون 640 دوز واکسن کووید 19 وارد استان ایلام شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۸:۰۶    
سازمان مقابله با بحران و بلایای طبیعی ترکیه (آفاد) اعلام کرد زمین لرزه ای به قدرت 4 ریشتر استان آغری ترکیه (هم مرز ایران) را لرزاند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۸:۰۰    
رئیس اورژانس فارس اعلام کرد که با وزش باد شدید و تندباد از صبح امروز در شیراز 18 نفر مصدوم شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۸:۰۰    
تصادف زنجیره ای در اتوبان زنجان- قزوین منجر به مرگ 3 نفر و مصدومیت 60 نفر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۸:۰۰    
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی از افزایش آمار مصدومان سانحه زنجیره ای ضیاء آباد به 47 نفر خبر داد. تاکنون سه نفر هم جان باختند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۸:۰۰    
هادی سلیمی گفت: تیم واکنش سریع هلال احمر قم به 13 حادثه دیده در دریاچه حوض سلطان امداد رسانی کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۷:۰۶    
چندین سال است که از بازگشت جیپ واگنییر اطلاع داریم و سال گذشته هم این شرکت با معرفی کانسپتی آمادهٔ تولید، پیش نمایشی از این افسانهٔ آمریکایی را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۵:۳۶    
محققان به تازگی و برای نخستین بار دریافتند، فعالیت بدنی منظم به پیشگیری از دیابت نوع دوم به ویژه برای افرادی که در مناطق آلوده زندگی می کنند، منجر می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۵:۱۲    
روغن زیتون بکر و دست نخورده شامل سی پولیفنول است که نوعی آنتی اکسیدان برای کاهش التهابات بدن است. اسیدهای چرب مفید موجود در روغن زیتون خالص، باعث افزایش کلسترول مفید و کاهش کلسترول مضر است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۴:۳۶    
نتایج تازه ترین بررسی ها نشان می دهد رژیم های غذایی پرچرب ممکن است منجر به خطر بیشتر حملات قلبی شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۴:۱۲    
شواهدی وجود دارد که اسیدهای چرب امگا 3 موجود در روغن ماهی ممکن است از سلامت روان را حفظ کند. اما اینکه چگونه و از کجا باید در درمان یا پیشگیری از افسردگی جای بگیرند ، مشخص نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۳:۳۶    
متخصصان بیمارستان مانت سیانی واقع در آمریکا دریافتند تزریق تنها یک واحد از واکسن های تایید شده موجود در بازار برای ایمن سازی افرادی که قبلا به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند، کافی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۳:۱۲    
اگر شما هم همانند اغلب افراد از زنگ موبایل برای بیدار شدن استفاده می کنید توصیه می کنیم این مقاله را بخوانید و حواستان باشد دیگر با زنگ موبایل بیدار نشوید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۲:۳۶    
آهن یکی از عوامل تشکیل دهنده آنزیم های متعدد در بدن است، فرم آهن ذخیره شده در بدن انسان به صورت فریتین و هموسیدرین است که دربخش های گوناگون بدن انسان از جمله مغز استخوان، کبد و طحال وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۲:۰۶    
تصورات اشتباه زیادی درباره مصرف میوه ها و گنجاندن آن ها در رژیم غذایی وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۱:۳۶    
دستیابی به وزن ایده آل نیاز به انتخاب میان وعده های مناسب و کم کالری هم دارد، البته علاوه بر رعایت یک رژیم غذایی سالم.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۰:۳۶    
احتمالاً با شنیدن نام ناسا به یاد اکتشافات فضایی و سفر به فضا بیفتید، اما شاید ندانید که اختراعاتی که ناسا برای همان سفرهای فضایی انجام داده است، به زندگی روزمره ما هم آمده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۶    
سمنو ماده غذایی است که از جوانه گندم تهیه شده و هیچ شیرین کننده مصنوعی به آن اضافه نمی شود و برای سلامت و رشد بدن به خصوص کودکان بسیار مفید است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۶    
دانشمندان می گویند با توجه به نتایج جدید مطالعات آنها، انسان ها می توانند در سفر به درون یک کرم چاله زنده بمانند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۶    
یک متخصص تغذیه درباره میزان مصرف خرما، توت خشک و کشمش برای بیماران دیابتی توضیحاتی را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۶    
میلیون ها فرد در جهان به بادام زمینی آلرژی دارند و مصرف این خوراکی سبب بروز حساسیت در این افراد می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۰    
این روزها چشم رهگذران و عابرانی که از ضلع شرقی میدان امام خمینی (ره)بوشهر عبور می کنند به مردی کلاه به سر که کاپشن چرمی مشکی رنگ به تن دارد خواهد افتاد که تعدادی کتاب را روی استندی فلزی در معرض دید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۶    
معاون آموزش سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: متاسفانه برخی از افراد به اشتباه تصور می کنند که مرگ فقط برای همسایه است و خودشان از کرونا مصون می مانند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۰    
مدیرعامل هلال احمر ایلام گفت: در دومین روز عملیات برای یافتن راننده مفقود شده علاوه بر جستجو در مناطق پایین دست رودخانه، تیم واکنش سریع به همراه غواص به محل حادثه اعزام شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۱    
رئیس پیشین فدراسیون کشتی گفت: پیش از انقلاب، بخاطر نماز خواندن به من اُمّل می گفتند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۷    
رئیس پلیس راه استان ایلام از وقوع یک فقره واژگونی یک دستگاه پیکان در محور ایلام به حمیل خبر داد و گفت: در این حادثه 5 نفر از اعضای یک خانواده کشته شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۲    
وزیر کشور گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا مقرر شده سفر به شهرهای قرمز و نارنجی و از این شهرها ممنوع باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۰    
فرمانده انتظامی سنقروکلیایی گفت: با تلاش ماموران پلیس مقدار زیادی ارزاق عمومی و موادخوراکی احتکار شده به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۱    
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: نسخه مقاومت در جهان اسلام و ایران اسلامی تاکنون جواب داده و از این پس جواب خواهد داد و نسخه های سازش ها و مذاکره ها معمولاً بی جواب و ناکام مانده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۰    
وزیر امور خارجه هند در توئیتر از برنامه این کشور برای ارسال پانصد هزار دز واکسن کرونا به ایران خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۷    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، تحریم ها را غیر انسانی، غیراخلاقی و غیرقانونی دانست و گفت: پیامدهای گسترده، ویرانگر و درازمدت آن هم به اندازه تروریسم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۱    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: درحال حاضر متوسط زمان انتظار برای صدور کارت المثنی بین 45 روز تا دو ماه است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۲    
میخاییل موراشکو، وزیر بهداشت روسیه اعلام کرد: واکسن اسپوتنیک وی در جریان تحقیقات نشان داد که در برابر ویروس کرونای انگلیسی کارایی بالایی دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
شهردار اصفهان گفت: : امروز ناژوان تک مدیریتی نیست، بلکه مدیریت های مختلفی در آن دخیل است و اگر قرار است اقداماتی در ناژوان انجام و مصوبه شورای عالی شهرسازی اجرایی شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۷    
ریزش معدن زغالسنگ هشونی کوهبنان باعث کشته شدن یک کارگرو مصدوم شدن سه کارگر دیگر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۷    
سخنگوی شرکت کشتیرانی ایران از حمله تروریستی به کشتی تجاری ایران در دریای مدیترانه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۱    
رییس کل بانک مرکزی از رشد اقتصادی مثبت در سه ماهه سوم سال جاری و خروج اقتصاد کشور از رکود خبر داد و اعلام کرد که جزئیات رشد بخش های مختلف اقتصادی کشور اوایل هفته پیش رو منتشر خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۱    
بامدادامروز و ساعت 1:30 دقیقه بامداد به علت تصادف ، درگیری شدید در یکی از چها راه پر ترافیک باعث ایجاد درگیری،شرارت و اخلال در مسیر تردد خودروهای عبوری گردید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۵    
باید مراقب بود تا به بهانه افشاگری به دین ضربه وارد نشود و آخرت خودمان را به دنیای دیگران نفروشیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که در صورت موافقت همه تیم های یک گروه احتمال تغییر میزبانی وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۱    
پس از آنکه برخی از کشورهای اروپایی از بیم عارضه ایجاد لخته خون ناشی از تزریق واکسن آسترازنکا، کاربرد این محصول را تعلیق کردند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۰    
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی در شرایطی برابر مس نوین کرمان به برتری رسید که سرمربی این تیم تغییرات زیادی را در ترکیب تیمش ایجاد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۱    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: بعضی سازندگان ایرانی که حاضر نشدند وارد پروژه مسکن ملی شوند و شرکتهای ترکیه ای با قیمتهای ارزانتر جای آنها را گرفتند، بازار مسکن را ملتهب جلوه می دهند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۶    
طبق تحلیل دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران از وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا داخلی، در طی این هفته باتوجه به صعود قیمت اونس جهانی و نوسان محدود افزایشی نرخ ارز در داخل ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۵    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: بایدن از تاریخ درس بگیرد. با ملت بزرگ و مقتدر ایران با قدرت منطق باید سخن گفت و نه با منطق زور.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۶    
سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: ویروس جهش یافته انگلیسی در اغلب استان های کشور در حال چرخش است و با توجه به قدرت سرایت بسیار بالای آن هرگونه اقدام به سفر می تواند تبعات جبران ناپذیری را به همراه داشته ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۵    
مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان شرقی در مصاحبه با جام جم گفت: در طول امسال متاسفانه 300 نفر بیمار دیالیزی به افراد تحت پوشش ما اضافه شدند و مجموعا در استان آذربایجان شرقی تعداد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۲    
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال و نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به ندادن میزبانی به تیم ملی ایران واکنش نشان داد و گفت: کنفدراسیون درباره علل این تصمیم پاسخ لازم را خواهد داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۲    
قرآن طریق نجات وکمال انسان است که خداوند در آخرین مرحله بعثت انبیاءبه جامعه بشری ارائه نموده تا در فضایی پر از معرفت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۷    
سازمان حشد الشعبی از خنثی شدن یک عملیات تروریستی گسترده که برای ماه مبارک رمضان درنظر گرفته شده بود خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۷    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در خصوص ظرفیت و پتانسیل ها به همراه عملکرد سالجاری استان در بخش کشاورزی گفت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۱    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی مسافربری های کشور گفت: نرخ بلیت اتوبوس های بین شهری از 25 اسفند ماه در قالب فروش بلیت های نوروزی 20 درصد افزایش می یابد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۱    
هر گاه سخن از مرز به میان می آید یکی از واژه هایی که ناخودآگاه در ذهن تداعی می شود کولبر است. کولبری از دیرباز بعنوان شغل اصلی ساکنان شعاع مشخصی از نقطه صفر مرزی شناخته شده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۲    
صبح امروز و با حضور فرماندار شهرستان شهرکرد معتمدین و انتخاب اعضای هیأت اجرایی انتخابات 1400 در شهرستان شهرکرد انتخاب شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۷    
کنفدراسیون فوتبال آسیا از تیم های راه یافته به مرحله گروهی لیگ قهرمانان قاره کهن خواست تا فهرست اولیه خود برای حضور در این رقابت ها را در روزهای 15 و 16 مارس(25 و 26 اسفند) ارسال کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۷    
امروزه از آموزش های مهارتی به عنوان حلقه مفقوده بین صنعت و دانشگاه نام برده می شود. تحقق این مهم در دانشگاه ها مستلزم توسعه مهارت آموزی و توجه ویژه به دانشجویان است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۱    
رییس پلیس راه ایلام روز جمعه اظهار داشت: با توجه به بارش باران در سطح استان و لغزنده بودن معابر لازم است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۱    
رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور اسلام آبادغرب باعث مصدومیت هفت نفر از مسافران شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۵    
امام جمعه موقت اصفهان گفت: چرا با دیدن مشکلات در جامعه ساکتیم و مسؤولان نیز کاری نمی کنند؛ در انتخابات به رئیس جمهور جوان، متعهد، کاردان، دلسوز و دشمن شناس توجه کنیم تا شاهد یک دولت اسلامی باشیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در ایلام به 26 هزار و 475 نفر خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۵    
با هدف تأمین ذخایر خون کشور، پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان خون خود را اهدا کردند
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۰    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از بارش برف و باران در جاده های 22 استان کشور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۱    
معاون وزیر کار از آغاز کلنگ زنی برخی از پروژه های مسکن ملی تا قبل از پایان سال خبر داد و با اشاره به استقبال کارگران و بازنشستگان از این طرح ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۰    
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: 6هزار کودک یتیم و نیازمند ایلامی تحت حمایت کمیته امداد هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۷    
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیون نردبان با گرامیداشت یاد و خاطره هوشنگ میرزایی، مستندساز فقید از شبکه مستند پخش می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۱    
مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در حال حاضر وضعیت لحظه ای جاده ها از طریق 1974 دستگاه سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت، 2500 دستگاه تردد شمار و 860 دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی کشور ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۱    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در کشور عراق اظهار نگرانی کرد و گفت:خطر جدی در آنسوی مرزهای است است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم درباره تغییر در شیوه توزیع مرغ خاطر نشان کرد: مُرغ گرم صرفا در فروشگاه های کوچک و مغازه ها توزیع خواهد شد و بر این اساس ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل راه و شهر سازی استان ایلام بر تسریع احداث کنارگذر شهر ایوان تأکید کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۵    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه هر روز نظام اسلامی به جلوتر پیش می رود، گفت: اسراییل امروز به دور خودش دیوار می کشد و مطمئن باشد که ما آن دیوار را هم خراب خواهیم کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۶    
فرماندار تهران گفت: دو روز گذشته 143 نفر به صورت حضوری برای نامزدی در شوراهای های شهر و روستا ثبت نام کرده اند اما بخش اعظمی از ثبت نام ها در فضای مجازی بوده است .
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۶    
دبیر ستاد مبارزه با "کرونا" دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در طی 24 ساعت، 207 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۷    
وزارت امور خارجه در بیستمین سالگرد معاهده اساس روابط متقابل و اصول همکاری بین ایران و روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: دو کشور علیه تحریم های ضد بشری و یکجانبه همبستگی کامل دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای لیگ قهرمانان قاره کهن میزبانی تیم های ایرانی را به هند، عربستان و امارات داده بود، میزبانی از تیم ملی را هم به یکی از رقیبان اصلی ایران داد!
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۵    
معاون درمان ستاد کرونا استان تهران تاکید کرد: آثار سفرها و عدم رعایت پروتکل ها در خریدهای نوروزی از هفته سوم فروردین ماه آشکار خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۶    
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران در ماه میلادی گذشته شش دلار و 28 سنت معادل 11.5 درصد در مقایسه با ژانویه افزایش داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به کاهش محسوس دمای هوا در کشور گفت: امروز (22 اسفند) در بیشتر مناطق کشور وزش باد شدید تا خیلی شدید خواهیم داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۱    
شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گزارش داده است که درحال حاضر کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است و به دلیل وزش باد و بارش باران پیش بینی می شود که کیفیت هوا همچنان در شرایط قابل قبول باقی بماند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۲    
مدیر سیستم های تسویه و پرداخت شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: در حالی که سال های قبل 10 تا 15 درصد سهامداران خرد به سود سالانه سهام دسترسی پیدا می کردند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۰    
بررسی های آماری از آمریکا نشان می دهد که ویروس کرونا طی یک روز گذشته حدود 63 هزار آمریکایی را مبتلا کرده و جان بیش از 1500 نفر از آنها را نیز گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۷    
یکسال با کرونا گذشت و حالا در آستانه نوروز 1400 نگرانی ها بابت چرخش ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی وزارت بهداشتی ها را بر آن داشت تا مقرراتی سختگیرانه برای نوروز تدوین کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۶    
با وجود جدی بودن ویروس کرونا، در گذشته انواع خطرناک آنفلوآنزای اسپانیایی، روسی و آسیایی گسترش یافته و باعث مرگ میلیون ها نفر شده بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۰    
مدیر عامل متروی تهران با تشریح جزئیات قطار ملی، درباره اشتغال 25 هزار نفر و ورود نسل چهارم قطارهای مترو توضیحانی را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۱    
برادری که با شمشیر، سراغ همسایه هایشان رفت، دستگیر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۱    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر فوریت های پزشکی شوشتر از فوت یک نفر و مصدومیت سه نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۱    
عشق و علاقه دو پسرعموی هندی به یک دختر مشترک آنها را به خودکشی همزمان سوق داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۱    
منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند؛ بر اثر آتش سوزی در یک کارخانه تولید پوشک در شمال شرق مصر، 20 نفر کشته و 24 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۵    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری اعضای باندی که در پوشش مامور آب اقدام به سرقت خشن از یک خانواده کرده بودند، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۰    
16 کشور از جمله ایران و چین طرحی برای تشکیل ائتلافی با هدف دفاع از منشور ملل متحد و مقابله با سیاست های یکجانبه تحریم و زور ارائه کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۷    
24 نماینده کنگره آمریکا از دو حزب جمهوریخواه و دموکرات در نامه ای به وزیر خارجه کشورشان خواستار رسیدن به توافق جامع با ایران شدند.
  • ۱