سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۲:۳۱May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 7 اسفند 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 1 اسفند 1399 جام جم 2 اسفند 1399 جام جم 3 اسفند 1399 جام جم 4 اسفند 1399 جام جم 5 اسفند 1399 جام جم 6 اسفند 1399 جام جم 7 اسفند 1399 جام جم 8 اسفند 1399 جام جم 9 اسفند 1399 جام جم 10 اسفند 1399 جام جم 11 اسفند 1399 جام جم 12 اسفند 1399 جام جم 13 اسفند 1399 جام جم 14 اسفند 1399 جام جم 15 اسفند 1399 جام جم 16 اسفند 1399 جام جم 17 اسفند 1399 جام جم 18 اسفند 1399 جام جم 19 اسفند 1399 جام جم 20 اسفند 1399 جام جم 21 اسفند 1399 جام جم 22 اسفند 1399 جام جم 23 اسفند 1399 جام جم 24 اسفند 1399 جام جم 25 اسفند 1399 جام جم 26 اسفند 1399 جام جم 27 اسفند 1399 جام جم 28 اسفند 1399 جام جم 29 اسفند 1399 جام جم 30 اسفند 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۲    
به گزارش جام جم آنلاین گیلان،مهدی رجایی با بیان اینکه به دلیل عملکرد و کارهایی که در دوره اخیر مدیریت شهرداری و شورا انجام شد خوشبختانه مردم از عملکرد این مجموعه رضایت دارند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۲    
مسعود صادقلو خواننده پاپ در بدو ورود به شهرستان سی سخت از روستاهای آسیب دیده ناشی از زلزله اخیر کریک و معصوم آباد کریک بازدید کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۶    
منابع رسانه ای اعلام کردند که یک کاروان لجستیک متعلق به نظامیان ایالات متحده آمریکا در استان بابل عراق هدف قرار گرفته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۲    
رسانه ها و منابع عراقی از هدف قرار گرفتن دومین کاروان لجستیک نظامیان آمریکا در عراق خبردادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۷    
ارمنستان ناآرام است! گرچه این ناآرامی ها از زمان شکست ایروان در جنگ قره باغ و امضای توافقنامه آتش بس توسط پاشینیان نخست وزیر این کشور وجود داشت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۸:۲۰    
ناآرامی ها در سیستان و بلوچستان با مرگ سه نفر و شهادت یک مامور پلیس پایان گرفت. اشرار به بهانه حمایت از کشته های جعلی پاسگاه شمسر سراوان قصد داشتند پاسگاه کور ین را تصرف کنند که ناکام ماندند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۷:۳۵    
اتوبان های آلمان مخصوص افرادی هستند که به دنبال تست حداکثر سرعت خودروی خود می باشند. بخش هایی از اتوبان های مشهور این کشور فاقد محدودیت سرعت بوده و بنابراین خودروهای اسپورت و پرقدرت فرصت خوبی برای ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۷:۰۵    
پیکاپ های خشن طرفداران زیادی دارند و شلبی آمریکن نیز با معرفی F-250 سوپر باجا به این درخواست ها پاسخ داده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۱:۱۲    
محققان توسعه دهنده واکسن کووید 19 در دانشگاه آکسفورد مشغول بررسی روش های دیگر انتقال واکسن به بدن از جمله اسپری استنشاقی و قرص هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۱    
فرمانده انتظامی مهران از دستگیری قاتل متواری پس از 12 سال فرار و زندگی مخفیانه در شهر مهران خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به فوت 69 فرد مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، از شناسایی شناسایی 8103 بیمار جدید کووید 19 در کشور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۷    
به گفته شبکه رادیویی KBS واشنگتن با انتقال بخشی از دارایی های بلوکه شده ایران از بانک های کره جنوبی به سوئیس موافقت کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۲    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، کیفیت هوای صبح امروز مناطق در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت که این امر ناشی از کاهش تردد خودروها و شرایط ناپایدار جوی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۲    
رانش زمین در محل یک گورستان یکصد ساله در نزدیکی یک پرتگاه مشرف به دریا در شمال غربی ایتالیا باعث شد صدها تابوت به داخل دریا سقوط کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۲    
سخنگوی اورژانس قم از مسمومیت 18 نفر در شهر دستجرد با گاز CO خبر داد و گفت: تمام این افراد برای اقدامات درمانی به بیمارستان شهدا قم منتقل شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۶    
متخصص تغذیه و رژیم درمانی به مردان توصیه کرد که مراقب سایز دور کمر و شکم خود باشند زیرا چاقی های شکمی خطر ابتلا به دیابت و مقاومت به انسولین و کبد چرب را دوچندان می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۷:۳۶    
احتمالاً بیشتر افراد تصور کنند که ساعت های ابتدایی روز بهترین زمان ورزش کردن باشد اما محققان به این نتیجه رسیده اند که این ماجرا برای همه صدق نمی کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۷:۱۲    
با افزودن قارچ به وعده های غذایی روزانه، ضمن دریافت مواد مغذی ضروری برای بدن، یک قدم مثبت به سمت کاهش وزن و تناسب اندام بردارید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۶:۳۶    
ممکن است برخی فروشندگان بخواهند مرغ فاسد را به مشتری خود بفروشند اما دانستن روش های شناخت مرغ فاسد از سالم آنها را ناکام می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۵:۳۶    
ترکیبات گیاهی فلاونوئید ها دارای طیف وسیعی از فواید سلامتی از جمله مبارزه با ویروس ها هستند که ضمن تقویت ایمنی بدن، مانع از تکثیر آنها می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۵:۱۲    
یک مطالعه رصدی بزرگ از مؤسسه ملی سلامت آمریکا (NIH) نشان داده است ابتلا به ویروس کووید 19 می تواند حداقل برای چند ماه فرد را از عفونت مجدد محافظت کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۴:۱۲    
در طول تاریخ در کشور های اروپایی و آمریکایی آزمایش های غیرانسانی زیادی صورت گرفته است، آزمایشاتی که گاهی اوقات تاثیر آن تا چندین نسل بعد نیز به جا مانده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۲:۱۵    
انتخاب میان سالاد یا سوپ و حتی پنکیک یا املت یکی از چالش های غذایی هر فردی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۱:۰۶    
نتایج یک مطالعه که به تازگی منتشر شده است، نشان می دهد افراد مبتلا به بیماری کووید 19 به ویژه زمانی که از ماسک استفاده نمی کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۰:۱۲    
فوق تخصص روماتولوژی کودکان، به ارائه توضیحاتی از ویژگی های ویروس کرونا در کودکان پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۶    
مطالعات نشان می دهد هرچقدر مدت زمان بیدار ماندن و زمان خواب متغیرتر باشد، خلق و خو فرد وخیم تر و احتمال ابتلا به افسردگی بیشتر است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۲    
نتایج یک مطالعه جدید که با کمک یک محقق ایرانی انجام شده است، بیانگر این واقعیت تلخ است که تنفس در هوایی که سطح آلودگی کمی هم دارد سلامت قلب و ریه های سالمندان را تهدید می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۶    
پژوهش های انجام شده نشان می دهد که شرایط سخت اقلیمی احساس رفاه انسان را تحت تاثیر قرار می دهد و شرایط آب و هوایی، دمای هوا، طوفان و... تاثیر مستقیمی بر احساس فیزیکی و روانی انسان دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۵    
معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان گفت: تردد مسافران و تجار عراقی به کشور از طریق پایانه های مرزی چذابه و شلمچه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۶    
طراحی پیش بینی شده سلول های انسانی مهندسی شده ممکن است پیشرفت درمان های جدید را تسریع کند و محققان با همکاری ندا باقری محقق ایرانی دانشگاه واشنگتن به تازگی به این توانایی دست یافته اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۵    
مدیر اروپایی سازمان جهانی بهداشت روز پنجشنبه اعلام کرد، بیمارانی که نشانه های پس از ابتلا به بیماری کووید 19 یا علائم طولانی مدت آن را تجربه می کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۵    
سخنگوی شورای نگهبان امروز در نشستی 3 ساعته با دانشجویان به سئوالات مختلف آنها از جمله درباره انتخابات 1400 پاسخ گفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: امروز اولین دوره واکسیناسیون سالمندان را در آسایشگاه کهریزک شروع کردیم که تا دو روز دیگر کل این مجموعه واکسیناسیون می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۵    
بیش از 20 میلیون سال زندگی به وسیله ویروس کرونا خیلی زود پایان یافت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۵    
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش با خدمت شبانه روزی در صیانت از آسمان ایران ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۷    
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان آخرین وضعیت استان بعد از ناآرامی های دو روز گذشته نسبت به ماجرای سراوان را تشریح کرد و گفت: جو آرام است و با کمک مردم، معتمدین و علما ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۵    
مسئولان گمرک آلمان و بلژیک اعلام کردند که محموله هایی حاوی بیش از 23 تن کوکائین را در مسیر قاچاق به هلند توقیف کرده اند و گفته می شود این بزرگترین محموله کوکائین است که تا کنون در اروپا ضبط شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: تصویب لوایح پالرمو و سی اف تی به نفع کشور است و دلایل و ضرورت های تصویب این کنوانسیون ها را در مجمع تشخیص مصلحت عنوان کردیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۶    
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از آغاز شیوع کرونا در کشور به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ کردیم که پرستاران آسیب پذیر از بخش های کرونایی خارج شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۷    
وزیر خارجه کشورمان در توئیتی نوشت که آمریکا اذعان کرده است که جمهوری اسلامی تنها پس از آنکه آمریکا از برجام خارج شد، گام های جبرانی را برداشته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۵    
فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: برگزاری مراسم اعتکاف در تهران با توجه به وضعیت شکننده آن از حیث شیوع کرونا به طور مجازی خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۷    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اعزام ناوگروه های نیروی دریایی به آب های بین المللی باعث شده است تمام معادلات دشمن در دریا بهم بریزد و موجب شکست دسیسه های آنها در نا امن کردن دریا برای کشتی های تجاری ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۷    
متخصص رادیوتراپی، آنکولوژی و درمان سرطان گفت: بیماران مبتلا به سرطان در صورت علائم بالینی واضح کرونا، باید تست تشخیصی داده و در صورت مثبت بودن تست ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۲    
منابع سوری گزارش دادند که یک خودروی بمب گذاری شده در مرکز شهر رأس العین در شمال شرق سوریه منفجر شده که در پی آن چند تن کشته و زخمی شده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۷    
مدیر مرکز مدیریت راههای کشور از بروز ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه تهران - کرج - قزوین و همچنین ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه تهران-قم خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۶    
سرد بودن پاها یکی از دلایل بی خوابی در طول شب است. وقتی پاها سرد هستند، رگ های خونی منقبض شده و خون کمتری در رگ ها گردش می کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور تنها راه مقابله با ویروس انگلیسی را رعایت جدی تر پروتکل های بهداشتی بیان کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۷    
عضو ستاد علمی مبارزه با کرونا گفت: احتمال ابتلای افرادی که کرونا گرفته اند نسبت به کسانی که مبتلا نشده اند کمتر است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا پایان این دولت 20 هزار کیلومتر بزرگراه در کشور داریم، گفت: تا سال 1400 به میزان 3100 کیلومتر آزادراه در کشور وجود خواهد داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن 94 بیمار کووید 19 طی شبانه روز گذشته و شناسایی 8206 مورد ابتلای جدید خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۷    
منابع عراقی از بازداشت سرکرده داعش موسوم به ببر بغداد در غرب پایتخت این کشور خبر دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۰    
ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ فردی را که اقدام به جعل مهر مجلس خبرگان رهبری کرده و خودش را از سرداران تیم چک و خنثی سازی بمب معرفی کرده بود، دستگیر کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۵    
جانشین پلیس راهور ناجا از ممنوعیت سفر به چهار استان و هفت شهر مقصد گردشگردی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش ها در کشور طی امروز و فردا (7 و 8 اسفند) خبر داد و گفت: بارش ها طی امروز در شش استان شدت خواهد داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۵    
متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره بزرگداشت سید مرتضی علم الهدی که در تاریخ 25 آبان 94 برگزار شده بود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۶    
رئیس جمهور گفت: خوشحالم همه کسانی که به کشور ایران فشار وارد کردند می گویند این فشار حداکثری شکست خورده است؛ این به معنای صبر و مقاومت ملت و هدایت ها و رهمنودهای رهبری است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۰    
جنگنده های روسی شب گذشته و بامداد امروز حملات سنگینی به داعشی ها در جنوب غرب استان الرقه در شمال سوریه و در نزدیکی حماه و حمص، انجام دادند و دهها تکفیری را به هلاکت رساندند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۱    
آخرین بروز رسانی وضعیت رنگ بندی رسمی شهرستان ها از امروز 7 اسفند ماه در اپلیکیشن ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۷    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از تمدید دریافت وام ودیعه مسکن تا پایان اسفند ماه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۶    
مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن ماه ژانویه، با زبان پرتغالی برای اهدای این جایزه تشکر کرد و آن را حاصل کار کل اعضای تیم پورتو دانست.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۶    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه با شبکه ان اچ کی ژاپن اعلام کرد، لغو اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی توسط ایران خسارتی مهم برای جامعه بین المللی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۷    
رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: طی 24 ساعت گذشته، 2 فقره تصادف فوتی با سه کشته، سه فقره جرحی با 6 مجروح و سه فقره هم تصادف خسارتی در محورهای خراسان رضوی به وقوع پیوسته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۷    
وقوع رانش زمین در یک معدن طلا در اندونزی دست کم 5 تن را به گام مرگ فرستاد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۷    
کودک خردسالی که به شکلی خطرناک مورد حمله یک گاو قرار گرفته بود با هوشیاری برادر بزرگتر و افراد محلی از مهلکه گریخت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۱    
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در دفتر سازمان ملل در ژنو با بیان اینکه این ایران نیست که از برجام خارج شده و دیگران را وادار به نقض آن و قطعنامه 2231 کرده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۱    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد گفت: برخی کشور ها از حق دفاع مشروع برای توجیه اقدامات غیرقانونی خود سوء استفاده می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۲    
وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه سئول و واشنگتن در حال انجام مشورت هایی برای آزادسازی احتمالی اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی هستند، اما تاکید کرد که هنوز هیچ بخشی از این اموال آزاد نشده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۰    
بر اساس گزارش های رسیده از مسئولان بهداشتی کشور تاکنون موارد کرونای انگلیسی در 11 استان شناسایی شده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۷    
یک رسانه آمریکایی با استناد به برخی اسناد دادگاهی جزئیات جدیدی از ارتباط بین ولیعهد سعودی با منتقد سعودی رو کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۱    
یک مسئول دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل به شبکه الجزیره گفت که تهران خواستار برداشته شدن تحریم ها توسط آمریکا طی 3 ماه آینده است و بعد از آن ایران نیز به تعهداتش عمل می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۵    
در شب دوم از هفته دوم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی بر مونشن گلادباخ غلبه کرد و رئال مادرید به سختی از سد آتالانتای 10 نفره در ایتالیا گذشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۲    
مدیر گروه دکترای پیوسته بیوتکنولوژی پردیس علوم دانشگاه تهران با بیان این که از میان همه واکسن های تولید شده تنها 10 واکسن در دنیا مجوز ورود به بازار را گرفته اند، گفت: از این میان 3 واکسن چینی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۰    
پلیس در جستجوی دو جوان ونزوئلایی است که جوان 19 ساله پرویی را پس از گفتگویی کوتاه از پلی در کشور کلمبیا به پائین پرتاب کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۰    
انفجار کارخانه تولید ترقه در ایالت هاریانا هند سه کشته و یک مجروح برجای گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۰    
کودک خردسالی که اقدام به قورت دادن سکه کرده بود جانش را از دست داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۰    
موفقیت یک زن جراح آفریقایی که سواد خواندن و نوشتن ندارد به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۰    
زن برزیلی با شلیک گلوله زن جوانی که در کنار همسرش در یک رستوران بود را به قتل رساند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۷    
حیوانی که تصور می رفت نزدیک به 85 سال پیش منقرض شده ادعا می شود در تاسمانی مجددا رویت شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۷:۵۵    
14 درصد از رودخانه های جهان که محل زیست ماهیان مناسب صید هستند با عوامل انسانی در معرض نابودی قرار گرفته اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۷:۳۷    
آرایشگران، متخصصان زیبایی و بهداشت و همچنین پزشکان و دندانپزشکانی که به کرونا مبتلا هستند و از این موضوع هم خبر ندارند به راحتی ویروس را به مشتریان خود منتقل می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۶:۵۲    
بر اساس تحقیقات ، مغز ما نشانه هایی از ایدئولوژی هایی را انتخاب می کند که برای زندگی انتخاب می کنیم. این موضوع نشان می دهد افرادی که از نگرش های افراطی حمایت می کنند در انجام کارهای پیچیده ذهنی ضعیف ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۰:۵۲    
خستگی، از دست دادن حس بویایی و درد قفسه سینه به عنوان عوارض طولانی مدت کرونا محسوب می شوند که تا ماه ها بعد از بهبودی ادامه دارند ...