سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۴:۲۶May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 21 اسفند 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 1 اسفند 1399 جام جم 2 اسفند 1399 جام جم 3 اسفند 1399 جام جم 4 اسفند 1399 جام جم 5 اسفند 1399 جام جم 6 اسفند 1399 جام جم 7 اسفند 1399 جام جم 8 اسفند 1399 جام جم 9 اسفند 1399 جام جم 10 اسفند 1399 جام جم 11 اسفند 1399 جام جم 12 اسفند 1399 جام جم 13 اسفند 1399 جام جم 14 اسفند 1399 جام جم 15 اسفند 1399 جام جم 16 اسفند 1399 جام جم 17 اسفند 1399 جام جم 18 اسفند 1399 جام جم 19 اسفند 1399 جام جم 20 اسفند 1399 جام جم 21 اسفند 1399 جام جم 22 اسفند 1399 جام جم 23 اسفند 1399 جام جم 24 اسفند 1399 جام جم 25 اسفند 1399 جام جم 26 اسفند 1399 جام جم 27 اسفند 1399 جام جم 28 اسفند 1399 جام جم 29 اسفند 1399 جام جم 30 اسفند 1399 
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۶    
برنامه حوض نقره این هفته جمعه 20 فروردین ، همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی، میزبان مدیر شبکه مستند سیما می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۰    
زلزله 3.1 ریشتری بخش مورموری از توابع شهرستان آبدانان در جنوب ایلام را لرزاند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۰    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشستی با قانون گذاران اروپایی ، گفت بدون بازرسی ها در ایران، دستیابی به توافق حداقلی و معتبر با تهران غیرممکن است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۹:۳۶    
شهردار برازجان با قدردانی از حمایتهای اعضای شورای اسلامی شهر که در اجرای پروژه های عمرانی همراه و پشتیبان مجموعه شهرداری برازجان هستند گفت : توسعه پل والفجر بر روی رودخانه ی فصلی آردو ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۶    
سازمان ملی بهداشت انگلیس از توزیع 11 هزار کپسول حاوی دوربین برای تشخیص سرطان روده بزرگ در این کشور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۲    
مراسم تجلیل از دستگاه های برترآذربایجان شرقی در زمینه اوقات فراغت با حضور استاندار و معاون امور جوانان وزارت ورزش و دیگر مسئولان استانی در تبریز برگزار شد
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۵    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۷    
رویگردانی بسیاری از اعضای کادردرمانی و شهروندان اروپایی از واکسن های فایزر و آسترازنکا، منجر به افزایش گرایش آنها به واکسن اسپوتنیک وی شده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: زمین متعلق به دستگاه های اجرایی به مساحت حدود 47 هکتار در هشت پهنه حاشیه شهر مشهد برای اجرای برخی طرح های بازآفرینی در نظر گرفته شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۶:۰۶    
اگرچه هیچ مطالعه ای پشتیبان این ایده نیست که آب کرفس آکنه را درمان می کند، اما ممکن است به دلایل دیگر علائم آکنه را تسکین دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۱:۱۲    
یک سنگ جدید که با قدمت 4.6 میلیارد ساله قدمتی بیش از عمر زمین دارد، در آفریقا کشف شده و EC 002 نام گرفته تا تبدیل به قدیمی ترین سنگ ماگمایی شود که تاکنون کشف و تجزیه و تحلیل شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۶    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود، روشی را ارائه داده اند که می تواند سلول هایی را که در خون بیماران مبتلا به سرطان ریه مخفی می شوند و قابل شناسایی نیستند، شناسایی کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۶    
همزمان با روز عید مبعث،اجرای هشتمین مرحله طرح نذر هشتم امام رضا(ع) با اهدا 8 دستگاه تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند اصفهانی صورت گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
از 700 اثر ارسالی به نخستین جشنواره ملی سلامت در بخش های خاطره، دلنوشته، مقاله، اینفوگرافیک، شعر طنز، عکس، کاریکاتور، خبر، گزارش مکتوب و کلیپ در سه حوزه آزاد، کادر درمان و رسانه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۶    
مراسم جشن نشان نوروز و نوروز فرهنگی با حضور سید مجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرور بختی رئیس موسسه فرهنگی اکو و دیپلمات های کشورهای آسیای میانه پنجشنبه شب در تالار وحدت برگزار ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۷    
طرح تولید و تکثیر دام اصلاح شده سپیدان کوثر کرمانشاه با ظرفیت 18 هزار رأس امروز به دستور رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور مهندس بازوند استاندار کرمانشاه افتتاح و به بهره برداری رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۱    
ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر در دومین روز از ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر به 22 داوطلب رسید که تعداد 15 نفر داوطلب شرکت در انتخابات شورای شهر اصفهان هستند و تعداد ثبت نامی ها ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۱    
اعضای حیاتی بدن نوجوان 16 ساله اهل شهرستان زرند استان کرمان که دچار مرگ مغزی شده بود در روز عید مبعث به سه بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۶    
همزمان با عید سعید مبعث، تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) شهر کرمان از پروژه های عظیم قرارگاه خاتم الانبیاءبا حضور مسئولان به بهره برداری رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان گفت: 11 عنوان کتاب ناشران در خرم آباد رونمایی شد .
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: 68 اصله نهال به یاد 68 اهداکننده عضو لرستانی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان در بام خرم آباد کاشته شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۷    
معاون هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به ساخت تعداد چشمگیری سینما در سال های اخیر گفت: در زمان حاضر 15 سالن سالن استاندارد در استان در دست ساخت است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۰    
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی به منطقه رودبار کوهدشت اعزام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۷    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف بیش از 50 هزارعدد انواع مواد محترقه در عملیات ماموران این فرماندهی طی بازدید از واحد های صنفی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۷    
حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در دیدار با محمد نوذری استاندار ایلام، ضمن تبریک مسئولیت جدید به وی، مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را امانتی سنگین دانست، که متناسب با توان افراد به آنها واگذار می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۲    
وزیر کشور با بیان اینکه الحاق دو شهرستان به قم، از خواسته های مردم این استان بود گفت: خوشبختانه مراحل این اقدام در وزارت کشور و دولت در حال نهایی شدن است و امیدواریم این امر تا پایان دولت فعلی محقق ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۷    
محققان سامانه ای را بر پایه هوش مصنوعی ابداع کرده اند که می تواند عملکرد قلب انسان را با استفاده از اسپیکرهای هوشمند اندازه گیری کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۱    
در یک حادثه تیراندازی در شهر هیوستون آمریکا، دست کم سه نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۱    
گفت: از اول اسفند سال جاری تا پنجشنبه بیست ویکم اسفند ماه، 21 نفر براثر استفاده از مواد محترقه در استان مصدوم شده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۱    
چوپان محلی در حال آب دادن گاومیش ها در کنار رودخانه بود که مورد حمله غافلگیرانه کروکدیل قرار گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۱    
کرونا باعث تعطیلی کار سارق سابقه دار شد و همین کافی بود تا گردنبند قاپ حرفه ای در غرب تهران دست به دزدی بزند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۱    
عامل ترور یکی از وکلای دادگستری سمنان توسط پلیس دستگیر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۶:۵۷    
عدم دریافت هر کدام از وعده های غذایی نه تنها کمکی به کاهش وزن نمی کند، بلکه یکی از عوارض آن، بروز چاقی بخصوص در ناحیه شکم است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۴:۵۷    
تصورات اشتباه زیادی درباره مصرف میوه ها و گنجاندن آن ها در رژیم غذایی وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۲:۳۶    
پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی مازندران، تاثیر یک داروی گیاهی ساخته شده از عصاره گیاهان سعتر، هوفاریقون و رازیانه را بر بیماران مبتلا به کووید-19 بررسی کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۱:۳۶    
به نظر می رسد عصاره یک علف هرز حاوی منابع امیدوارکننده ای از مواد آنتی اکسیدان، ضد دیابت و ضد تومور است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۰:۳۶    
با افزایش سن جمعیت جهانی، میزان ابتلا به زوال عقل در سراسر جهان در حال افزایش است. با توجه به اینکه تشخیص به موقع این بیماری و شروع هر چه زودتر درمان امری مهم است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۲    
بیمارانی که از سرطان پیشرفته کلیه رنج می برند به لطف یک درمان دارویی می توانند امید به زندگی خود را دو برابر ببینند و حتی می توانند امیدوار باشند که بیماری آنها بهبود یابد. .
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۲    
دانستن اینکه برخی از حیوانات مبتلا به کرونا می شوند خیلی خوب و مفید است به خصوص اینکه بدانیم برخی از این حیوانات می توانند ویروس خود را به انسان منتقل کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۱:۳۶    
گریه های بی امان عروس حین خداحافظی از مادرش، منجر به مرگ ناگهانی وی و تبدیل عروسی به عزا شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۱    
مسابقه جهانی عکاسی از طبیعت برگزار و آثار متعددی از عکاسان سراسر در این مسابقه منتشر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۰:۵۷    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفت و گویی مواضعش را درباره تداوم فعالیت های آژانس در ایران و دیده بانی برنامه هسته ای کشورمان بیان کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۰:۵۱    
دشوارترین بخش از عملیات لوله گذاری طرح گوره - جاسک در صعب العبورترین منطقه در کوتاه ترین زمان ممکن و با بیشترین دقت، شامگاه چهارشنبه شنبه (20 اسفند ماه) با موفقیت به اتمام رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۶    
مادر جوان با ورود به اتاق فرزندش و دیدن صحنه ای وحشتناک روی تخت او دچار وحشت شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۵    
جنگ در خاندان سلطنتی بریتانیا بالا گرفته است. در حالی که ساعاتی به پخش مصاحبه افشاگرانه نوه ملکه انگلیس و همسرش مگان مارکل با اپرا وینفری مجری آمریکایی باقی مانده کاخ سلطنتی نیز در مقابل دست به یک ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۱    
توئیتر از کاربران می خواهد قبل از انتشار یک پاسخ بالقوه مضر فکر کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۱    
تصاویری منتخب از حیات وحش را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۶    
ناپدری قاتلی که دختر خوانده معلولش را کشته و جسدش را در اسید انداخته بود به دست زندانیان کتک خورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۰    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مبلغان دینی که وظیفه ای سنگین و خطیر در ترویج فرهنگ ناب اسلامی دارند، باید با تاکتیک های ضدفرهنگی دشمنان آشنایی کامل داشته باشند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۰    
همزمان با مبعث پیامبر گرامی اسلام و فرا رسیدن سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیمارستان اعصا و روان فجر تبریز افتتاح شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۱    
اخبار جعلی مربوط به شرایط پزشکی و تئوری توطئه کرونا (ساخت عمدی آن) در شبکه های اجتماعی به احتمال زیاد توسط طرفداران هومیوپاتی و روش های درمانی جایگزین باور می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۶    
یک جانور کمیاب قادر است سر خود را ببرد و سپس دوباره به بازسازی بدن خود کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۶    
"SLS" سامانه پرتاب فضایی فو ق سنگین آمریکایی و ناسا است که از سال 2011 در حال گسترش و تکمیل است؛ در واقع موشک های SLS قدرتمندترین موشک ها در جهان خواهند بود که در طول پرتاب آرتمیس 1 تا 8 ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۱    
دانشمندان وجود طوفان های فضایی را در پی مشاهدات الکترون هایی که در جو بالایی زمین شروع به بارش می کنند را تأیید کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۵    
در حالی که نرخ ابتلا به کرونا در برخی از کشورهای جهان پایین آمده است شیوع گونه های جهش یافته در جهان می تواند تمام معادلات را به هم بریزد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۵    
وزیر پیشین امور خارجه آمریکا در گفت و گویی با مطرح کردن ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه، از وابستگی کشورهای اروپایی به برجام انتقاد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در خجسته عید مبعث پیامبر مکرم اسلام، اهداف این هدیه بزرگ پروردگار را حکمرانی الهی، رشد بشر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۵    
معاون سیاسی وزارت خارجه جمهوری اسلامی با تأکید بر لزوم بازگشت آمریکا به تعهدات برجامی گفت که بازگشت واشنگتن به برجام به هیچ نشستی نیاز ندارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۵    
کشور های میزبان رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا توسط AFC معرفی شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی سازمان غذا و دارو از ورود 100 هزار دوز نامزد واکسن کرونا از مبدا کوبا به ایران، طی ساعات آتی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۱    
مدیر مرکز مدیریت راه ها از بارش برف و باران در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و بارش باران در آزادراه قزوین - رشت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۵    
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور و بارش سنگین برف و باران نسبت به کولاک برف و کاهش 10 تا 18 درجه ای دما در برخی استان ها هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۲    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج شنبه) به مناسبت عید مبعث پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم به صورت زنده و مستقیم با ملت شریف ایران سخن گفتند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۱    
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا نسبت به انتشار تصاویر خصوصی خانوادگی افراد در فضای مجازی هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۵    
کنفرانس روسای سازمان های یهودی بزرگ آمریکایی با انتشار یک بیانیه از اقدام دولت جو بایدن در اعمال تحریم علیه دو ایرانی به اتهام نقض حقوق بشر استقبال کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۷    
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، با انتشار توییتی دیدار روز شنبه (7 مارس 2021) خود با آیت الله سید علی سیستانی را فراموش نشدنی توصیف کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۷    
پخش سریال پایتخت 6 به مناسبت مبعث پیامبر اسلام(ص) از امروز پنجشنبه آغاز می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران وعده داد قیمت مرغ متعادل شود، میوه گران نشود و از انعقاد تفاهم نامه ای بین سازمان صمت استان تهران ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۷    
صبح امروز زمین لرزه ای با قدرت 4 ریشتر در آذربایجان غربی حوالی شهرستان خوی به وقوع پیوست.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۷    
گروگانگیر روانی اهل آیداهو آمریکا که 3 مرد را برای مدت زمان 17 ساعت گروگان گرفته بود با شلیک گلوله پلیس کشته شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۷    
وزیر امور خارجه آمریکا گفت که کشورش تا زمانی که ایران به پایبندی به تعهداتش به توافق هسته ای بازنگردد، با آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی موافقت نخواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۷    
انفجار گاز در یک ساختمان شهرک دریاکنار بابلسر 3 مصدوم بر جای گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۷    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.6 ریشتر حوالی فردوس در خراسان جنوبی را لرزاند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۲    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در نامه ای خطاب به شهردار خرم آباد، از او خواست تا ظرف 72 ساعت آینده، دستور آغاز عملیات اجرایی بهسازی و زیباسازی فضای شهری در آستانه نوروز را صادر کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۲    
وقتی موضوع شهر و شهروندی مطرح می شود. به طور معمول بین فرد شهرنشین و شهروند سودمند تفاوت های ویژه ای وجود دارد.چنان که شهروند بودن بر خصلت همراهی و مشارکت و همچنین حفظ حریم شخصی تاکید دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۶    
اوایل دهه هفتاد انجمن سینمای جوانان ایران دفتر برازجان پاتوق جوانانی جویای نامی بود که با دستان خالی و یک دنیا عشق و انگیزه سودای بزرگی در عالم هنر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۷    
نخودکاران کرمانشاهی سالهاست که به دلیل ممنوعیت صادراتی و باوجود رنج کاشت و اینهمه نام آوری در زمینه تولید این محصول استراتژیک، انگیزه خود را برای کاشت از دست داده اند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۸:۱۱    
با روش هایی جدید و نوین در عصر جدید علم پزشکی می توان انواع سرطان را در 10 دقیقه شناسایی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۷:۵۶    
به دنبال مصاحبه فوق جنجالی نوه ملکه انگلیس و همسرش با اپرا وینفری مجری آمریکایی و افشاگری در رابطه با نژادپرست بودن دربار انگلیس یک فرضیه جدید مطرح شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۷:۱۱    
گوشی اوپو find x3 pro این هفته به بازار می آید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۰:۱۱    
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری 8 عامل تیراندازی در شهرستان کرمانشاه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۵    
مستند تاریخ نشر بخش قابل توجه از کارنامه فرهنگی هر کشوری است ،در ایران نیز این تاریخ قدمت قابل توجهی داشته که با نگاه کردن به آن علاوه بر آگاهی بر تاریخ نشر، به تاریخ سیاست ...