جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 2 تیر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 تیر 1399 جام جم 2 تیر 1399 جام جم 3 تیر 1399 جام جم 4 تیر 1399 جام جم 5 تیر 1399 جام جم 6 تیر 1399 جام جم 7 تیر 1399 جام جم 8 تیر 1399 جام جم 9 تیر 1399 جام جم 10 تیر 1399 جام جم 11 تیر 1399 جام جم 12 تیر 1399 جام جم 13 تیر 1399 جام جم 14 تیر 1399 جام جم 15 تیر 1399 جام جم 16 تیر 1399 جام جم 17 تیر 1399 جام جم 18 تیر 1399 جام جم 19 تیر 1399 جام جم 20 تیر 1399 جام جم 21 تیر 1399 جام جم 22 تیر 1399 جام جم 23 تیر 1399 جام جم 24 تیر 1399 جام جم 25 تیر 1399 جام جم 26 تیر 1399 جام جم 27 تیر 1399 جام جم 28 تیر 1399 جام جم 29 تیر 1399 جام جم 30 تیر 1399 جام جم 31 تیر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۶:۲۶    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از تعیین سقف افزایش نرخ اجاره بهای مسکن خبر داد و گفت: وام ودیعه مسکن به اقشار کم درآمد تعلق می گیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۱:۰۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اقدام هنرمند متعهد و نوجوان بختیاری کشور آقای هادی احمدی قدردانی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۶:۱۱    
با فرا رسیدن فصل تابستان و تداوم همه گیری بیماری کووید 19 کارشناسان سلامت هشدار داده اند که انجام فعالیت های تابستانی می تواند شرایط را برای شیوع هرچه بیشتر این بیماری فراهم کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۵:۲۰    
الیمستان با تمام مناظر بکر و نابش که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند، برای طبیعت دوست ها و کوهنوردان، یک مقصد جذاب و بی نظیر است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۴:۱۷    
محققان دانشگاه جنوب استرالیا فرمول جدیدی را برای بهینه سازی داروی abiraterone acetate کشف کردند که اثرگذاری آن را بر درمان سرطان پروستات به میزان 40 درصد افزایش می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۳:۱۱    
با خود فکر می کنیم، با ماسک که نمی شود غذا خورد پس چه فرقی می کند با ماسک وارد رستوران شویم یا بدون ماسک؛ اما شاید بهتر است دوباره روی این موضوع فکر کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۲:۱۱    
احساس تشنگی امانمان را می برد اما به نظر خودمان آنقدر هم در مصرف آب اهمال نکردیم! ممکن است رژیم غذایی که داریم باعث تشنگی ما می شود و یا فعالیتی که در آفتاب انجام دادیم باعث این شرایط شده باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۰:۱۱    
ویروس کووید 19 در دنیا با خودش تغییرات زیادی را در افکار، احساسات، نگرش و نوع زندگی همه مردم ایجاد کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۴۷    
فوق تخصص مراقبتهای ویژه بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به جزییات مطالعات صورت گرفته در خصوص نحوه اثربخشی داروی دگزامتازون در درمان کرونا و بیماران ARDS (سندرم دیسترس تنفسی حاد) ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۱    
پرویز پرستویی امروز 65 ساله می شود؛ او یکی از برندهای مهم ترین رویداد رسمی سینمای ایران یعنی جشنواره فیلم فجر است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۲:۱۱    
سه فصل از زندگی ستایش راهی آنتن شبکه سه سیما شد و مخاطبانی را با خود همراه کرد. به تازگی این سریال از فصل یک از شبکه آی فیلم پخش شد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۱:۰۵    
28 خرداد، سالگرد یک بازی تاریخی برای فوتبال ایران بود. سال 2014، ایران موفق شد با تک گل رضا قوچان نژاد کره جنوبی را در خاک این کشور شکست دهد و یک صعود تاریخی را رقم بزند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۴۷    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در صورتی که مردم پروتکل های بهداشتی را به همین شکل در پایتخت رعایت نکنند، احتمال اجباری شدن استفاده از ماسک در اماکن عمومی وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۶    
غده تیروئید با ترشح هورمون تیروکسین T4 و T3، سوخت و ساز بدن را تنظیم می کند بنابراین کم کاری و پرکاری آن سلامت بدن را تحت تاثیر قرار می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۶    
مدیر ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی پایتخت از ادامه اعتبار طرح ترافیک سال گذشته خبرنگاران تا زمان تخصیص سهمیه سال جاری خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۱۱    
نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی در نیمه دوم خرداد نشان می دهد 86 و 3 دهم درصد مردم بیننده برنامه های سیما بوده اند و در میان مجموعه های تلویزیونی جدیدی که روی آنتن رفته ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی وزارت خارجه چین با یادآوری خروج آمریکا از برجام تأکید کرد این کشور از هیچ حقی برای درخواست از شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بازگرداندن تحریم ها علیه ایران برخوردار نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز در گفتگوی تلفنی با فرانسوا ازفیلیپ شامپاین وزیر خارجه کانادا به وی اطلاع داد که کشورمان ظرف چند روز آینده جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را برای خوانش اطلاعات ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۷    
پژوهشگران چینی در مطالعه اخیرشان دریافته اند علائم اولیه کووید 19 مانند تب، استفراغ و اسهال در کودکان مبتلا به بیماری نسبت به بزرگسالان بیشتر است و معمولاً سه تا چهار روز پس از درمان بهبود می یابند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۸:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی درباره برنامه های دولت برای حمایت از مستاجران گفت: در این راستا دو بسته سیاسی و حمایتی تعریف شده که فردا در جلسه ستاد اقتصادی دولت مطرح می شود و به زودی جزئیات این دو بسته هم اطلاع ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۸:۰۲    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: برای مرحله دوم انتخابات در شهریورماه کلیه دستگاه های احراز هویت و صندوق های رای الکترونیکی را تامین کرده ایم و در صورت موافقت شورای نگهبان آمادگی داریم انتخابات تمام ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۵۰    
رییس پایگاه چهارم پلیس امنیت پایتخت از دستگیری 2 تن از عوامل تهیه و فروش سلاح در اینترنت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: اتخاذ استاندارد های دوگانه و سوء استفاده از مکانیزم های سازمان ملل متحد باعث تأسف ما و شرمساری حامیان این قطعنامه است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۱۷    
دادسرای تهران در خصوص برخی شایعات در فضای مجازی پیرامون آزادی پنج نفر از محکومان اقتصادی، اعلام کرد: چنین ادعایی صحت نداشته و این محکومان، هم اکنون در زندان حاضر و در حال تحمل کیفر هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نسبت به انجام تغییرات کاربری به صورت غیرقانونی و نا ایمن در بافت های قدیمی و بازارها هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۶    
محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران می گویند: جوشاندن آب تصفیه شده به عنوان احتیاط برای پیشگیری از ابتلا به کووید 19 لازم نیست ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۰    
مدافع میانی سرخپوشان که در فدراسیون فوتبال حضور یافته بود درباره مسائل مختلف حول این باشگاه و همچنین خودش به توضیح پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۷    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد طی اطلاعیه ای اعلام کرد که به روزترین لیست قیمت لوازم خانگی از طریق نشانی www.124old ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۲    
دادستان کل کشور در پی حادثه فوت متهم غلامرضا منصوری در کشور رومانی از آگوستین لازار دادستان کل این کشور خواست موضوع را با سرعت و جدیت پیگیری و نتیجه آن را اعلام نماید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۶    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به تبعات ناشی از رعایت نکردن نکات بهداشتی و فاصله گذاری ها از سوی مردم هشدار داد و گفت: اپیدمی کرونا تمام نشده و همچنان با شدت گذشته عمل می کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اگر پروتکل های بهداشتی از سوی شرکت های هواپیمایی، فرودگاه ها، شرکت هایی که خدمات زمینی، بار، مسافر و خدمات ویژه ارائه می دهند و.. ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۶    
کشورهایی که به قطعنامه شورای حکام علیه ایران رأی مثبت دادند چه تعداد کلاهک هسته ای دارند؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۱    
نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: با توجه به اینکه پرونده ویلموتس در حال رسیدگی است و هجمه های نادرستی صورت گرفته بعد از حکم ناگفته ها را مطرح می کنم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۵    
انتشار نقشه مصرف برق امروز دوشنبه (دوم تیرماه) کشور نشان داد که هم اکنون 14 استان و پنج کلانشهر در محدوده زرد قرار دارند و هیچ استانی در محدود قرمز مصرف قرارندارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۱۱    
رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل شهر تهران به تشریح جزئیات محاسبه هزینه سرویس مدارس در سال جاری پرداخت و گفت: مقرر شد که اتمام قرارداد سرویس حمل و نقل دانش آموزی پایان اسفند باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۵۶    
سفر به مشهد می تواند از خاطره انگیزترین سفرهایی باشد که ممکن است تجربه کنید. انتخاب اقامت گاهی مناسب از اصلی ترین عواملی است که شیرینی سفر را چندبرابر می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۷    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با بیان اینکه مناطق 4، 14، 2 و 5 بالاترین آمار شیوع کرونا را به خود اختصاص داده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از شناسایی 2573 مبتلای جدید به ویروس کرونا ظرف 24 ساعت گذشته خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۱۷    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به دنبال ایجاد پایگاه دائمی در اقیانوس هند نیز هستیم و این مهم را تا پایان امسال عملیاتی خواهیم کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۴۱    
تشدید فشارهای چند کشور اروپایی و آمریکا علیه ایران طی روزها و هفته های اخیر که به واسطه گزارش گوترش یا قطعنامه شورای حکام اعمال می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۷    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت 23 میلیارد ریالی شرکت سایپا به دلیل گرانفروشی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در 15 استان کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد و گفت: طی این مدت در برخی استان ها رگبار باران نیز پیش بینی می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۷    
مجموعه تئاتر و موسیقی باغ کتاب شامل 2 فضای تئاتری و موسیقایی به همراه یک استودیوی موسیقی در فضای باغ کتاب تهران راه اندازی شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۷    
قهرمانی تیراندازی اروپا و جهان به دلیل زایمان بد جان باخت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۰    
صبح امروز پیکر 192 شهید دوران دفاع مقدس از مرز بین المللی شلمچه وارد کشور شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۲    
مسی حاضر به تمدید قرارداد با بارسلونا شد، آن هم با شرایطی که وفاداری این اسطوره به بارسلونا اثبات می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۷    
ایجاد محدودیت سنی برای پرداخت وام ازدواج، خلاف قانون و در راستای تحقق سند 2030 است. فاطمه رحمانی با بیان این مطلب اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی مانع اجرای این مصوبه خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۱    
وزیر راه و شهرسازی از ساخت کل آزادراه تهران - شمال تا 5 سال آینده خبر داد و گفت: عملیات اجرایی در قطعه دو این آزادراه سه شیفته می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۱    
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از واریز مقرری بیمه بیکاری ناشی از ویروس کرونا در فروردین خبر داد و گفت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۱    
مدیر رادیو صبا در خصوص برنامه های تابستانی این شبکه رادیویی گفت: از آنجا که رویکرد برنامه های رادیو صبا، طنز و سرگرمی است، تمامی برنامه های آن رویکردی مفرح و شاد دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۲    
همزمان با تشدید نوسانات نرخ ارز و ثبت رکوردهای جدید قیمتی انواع ارز در بازار، کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی چرایی این نوسانات از مسئولان ارزی دعوت خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره اقدام شورای حکام در صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران گفت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۶    
در حالی که جهان همچنان به شدت تحت تاثیر ویروس کرونا است مهم ترین عکس های خبری اخیر را مرور می کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۷    
تعداد کل کسانی که در جهان به ویروس کرونا آلوده شده اند از مرز 9 میلیون نفر گذشته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۱    
طبق آمار رفینیتیو آیکان و اعلام سفارت ایران در ونزوئلا، کشتی ایرانی حامل محموله مواد غذایی روز یکشنبه به بندر لاگوایرا نزدیک شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۱    
فیفا به زودی قضات پرونده شکایت مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال را تعیین خواهد کرد تا طی ماه های آینده رای این پرونده صادر شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۴۱    
علی مسعودی کارگردان آخر خط معتقد است تعهد گرفتن تلویزیون از بازیگران تازه کار این مجموعه اقدامی حرفه ای بوده که باعث می شود پروژه ها به مشکل نخورند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۲    
اتحادیه اروپا و چین امروز (دوشنبه) در نشستی مجازی با هدف کاهش تنش ها گفت وگو می کنند. این اولین مذاکرات رسمی آن ها از زمان تیرگی روابط بر سر اتهام زنی اروپایی ها به چین درباره آنچه "انتشار اطلاعات ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۲    
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) تفاوت جامعه آماری و در نظر گرفتن نفت ذیل گروه صنعت در مطالعات مرکز آمار را دلیل تفاوت آمارهای منتشر شده از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار دانست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۲    
مهلت ثبت نام اینترنتی کتب درسی میان پایه که به مدت یک هفته و تا دوم تیر ماه تمدید شده بود، امروز به پایان می رسد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۶    
داوران فوتبال کشورمان در آستانه آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر، تست کرونا دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۱    
محققان ژاپنی موفق به کشف عملکرد یک نوع دی ان ایِ بدون کد یا بی رمز شده اند که تاکنون تصور می شد هیچ عملکردی ندارد و دریافتند که در کشت برنج بسیار موثر است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۱    
مشاور وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن اعلام کرد، عربستان و امارات خاک کشورش را بین خودشان تقسیم می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۵    
سخنگوی مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا ضمن تکذیب خبر حمایت وی از نامزد حزب رقیب در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر امسال، گفت او نه به ترامپ و نه به بایدن، رأی نمی دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۵    
رییس سازمان حج و زیارت کشورمان نسبت به رفتار متناقض و وقت کشی عربستان در ارتباط با حج، معترض شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۵    
صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز دوشنبه دوم تیر ماه را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۵    
به مناسبت هفته قوه قضائیه، امشب 2 تیر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با مردم گفتگو خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۲    
این روزها مدام صحبت از ب.ز است، مردی که رد پایش در جنجال بزرگ قرارداد مارک ویلموتس دیده می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۹:۱۱    
عباس سلیمی نمین کارشناس سیاسی و مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، بر این باور است که مجلس دهم هویت خود را از دست داده بود با توجه به اینکه در این مجلس شاهد بودیم هر دو جریان بصورت مساوی حضور ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۳:۱۱    
امروزه با به روزرسانی های متعدد و پشت سرهمی که از شرکت مایکروسافت دریافت می کنیم، ممکن است با مشکلات بزرگی در زمینه حافظه داخلی دستگاه روبه رو شویم ...