سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۶Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 29 تیر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 تیر 1399 جام جم 2 تیر 1399 جام جم 3 تیر 1399 جام جم 4 تیر 1399 جام جم 5 تیر 1399 جام جم 6 تیر 1399 جام جم 7 تیر 1399 جام جم 8 تیر 1399 جام جم 9 تیر 1399 جام جم 10 تیر 1399 جام جم 11 تیر 1399 جام جم 12 تیر 1399 جام جم 13 تیر 1399 جام جم 14 تیر 1399 جام جم 15 تیر 1399 جام جم 16 تیر 1399 جام جم 17 تیر 1399 جام جم 18 تیر 1399 جام جم 19 تیر 1399 جام جم 20 تیر 1399 جام جم 21 تیر 1399 جام جم 22 تیر 1399 جام جم 23 تیر 1399 جام جم 24 تیر 1399 جام جم 25 تیر 1399 جام جم 26 تیر 1399 جام جم 27 تیر 1399 جام جم 28 تیر 1399 جام جم 29 تیر 1399 جام جم 30 تیر 1399 جام جم 31 تیر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۱:۵۱    
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 24 ارز نسبت به روز قبل افزایش و13 واحد پولی کاهش یافت و نرخ 10 ارز دیگر نیز ثابت بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۶    
ظاهرا شرکت MSI با هدف جلوگیری از انتشار یک نظر منفی پیرامون محصولاتش در یوتیوب، به کاربر مذکور پیشنهاد رشوه داده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۳:۳۰    
محققان سیستم ارتباط بی سیم آکوافای را عرضه کردند. این سیستم با بهره گیری از فناوری لیزر، اینترنت را به زیر آب متصل و فایل و ویدئو منتقل می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۱    
شاخص کیفیت هوای تهران در حال حاضر بر روی عدد 97 قرار گرفته است و هوای پایتخت در مرز آلودگی قرار دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۶    
طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، مهندسان اپل در حال تست و ارزیابی فناوری پیشرفته ای در قلم اپل پنسل هستند که می تواند زمینه ساز تغییری بزرگ در نحوه استفاده از آیپدهای این شرکت باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۱    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پایتخت در 4 ماه نخست امسال 15 روز هوای پاک، 83 روز هوای قابل قبول، 25 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس جامعه و یک روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۱    
به گفته رئیس هیات مدیره فدراسیون فاوا با توجه به وجود نزدیک به سه میلیون نفر بیکار در حوزه فناوری اطلاعات در کشور، محتوای دیجیتال می تواند منبع درآمدزایی و اشتغال زایی باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۷    
در دنیای ایده آل، قطعات کامپیوتر همیشه سالم باقی می ماند و تنها برای بهبود عملکرد نیاز به تعویض دارند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۶    
بسیاری از افراد علاقه مندند که از گیاهان در اتاق های خانه خود نگهداری کنند، اما این روز ها نگهداری از گل و گیاه با سال های گذشته تفاوت هایی آشکار دارد و می تواند بسیار ساده تر باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۶    
ارزش سهام عدالت در معاملات روز گذشته افزایش یافت و هر برگه سهم 532 هزار تومانی حدود 19 میلیون و 500 هزار تومان شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۷    
برنامه (اپلیکیشن) جدید سلامت روان کاربران را با مطالعه میزان استفاده آن ها از تلفن همراه خود ارزیابی می کند که هر چند که می تواند بسیار مفید و کمک کننده باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۱    
در حال حاضر عمده گوشی های موجود در بازار برای ساپورت 4G طراحی شده و سرعت بالاتر را ساپورت نمی کند. قطعا کاربران نیاز به آپدیت سخت افزاری گوشی ها دارند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۷:۵۱    
گوگل از ماه آینده تبلیغات وب سایتهایی که تئوریهای توطئه مربوط به کووید 19 را منتشر می کنند مسدود خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۱    
جزییات برگزاری نمایشگاه کتاب پکن 2020 با حضورکوبا به عنوان کشور مهمان، به صورت آنلاین اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۱    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، در واکنش به آمار 25 میلیون مبتلا به کرونا که نقل قول رئیس جمهور بوده است، توضیحاتی داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۱۲    
سخنگوی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: وام یک میلیون تومانی برای تمام سرپرستان خانوار یارانه بگیری که درخواست خود را طی اردیبهشت و خرداد اعلام کرده اند واریز شده است و جامانده ای نداریم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۰    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: با توجه به اجباری کردن استفاده از ماسک در اماکن عمومی آمار رو به بهبودی و امید بخش است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۸:۳۰    
شرکت اچ پی لپ تاپی را برای استفاده صاحبان مشاغل با قیمت مناسب عرضه کرده که مجهز به پردازنده رایزن شرکت ای ام دی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۸:۲۱    
تلفن های هوشمند اندرویدی این روز ها به شدت محبوب شده اند. این تلفن ها در بخش های پردازنده، رم و نوع ذخیره سازی متفاوتند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۸:۲۱    
سیستم مانیتورینگ هوشمند لیپ یکی از برترین محصولات دنیای مراقبت از سلامت کودکان است که به شکل هوشمند، سلامت کودکان را رصد می کند. این سیستم هوشمند را می توان برای کودکان نوزاد تا کودک نوپا استفاده کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۸:۲۱    
پهپادها برای پرواز در نقاط شلوغ و پررفت و آمد با مشکلات جدی مواجه هستند، اما فناوری هوش مصنوعی برای حل این مشکل به کمک آمده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۸:۱۵    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه تهدید حمله سایبری ترامپ به سیا، تهدید جنگی است، گفت: زیرساخت های پدافندی ما از امنیت لازم برخوردار است اما با توجه به تهدید جنگی ترامپ ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۳:۲۷    
بر اساس مطالعات صورت گرفته 80درصد کودکان مبتلا به کرونا سابقه تماس با افراد مبتلا و یا سفر را داشته اند و شایع ترین علائم ابتلا نیز تب و سرفه بوده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۳:۲۱    
به گفته فوق تخصص دستگاه گوارش و کبد در کردستان، گذر کرونا از معده و رسیدن آن به روده نکته مهمی است و مواد غذایی آلوده می تواند ویروس را از راه دهانی منتقل کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۲۳:۵۱    
نتایج پژوهش محققان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نشان می دهد که با درمان اختلال خواب می توان طیف گسترده ای از اختلالات عصب شناختی را پیشگیری کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۲۳:۱۲    
گفته می شود حق اختراع جدید اپل که یک قلم دیجیتالی است مجهز به حسگر رنگ است و قرار گرفتن نوک آن روی هر رنگی می تواند آن رنگ را به دستگاه دیجیتالی منتقل کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۲۲:۴۵    
یک محقق انگلیسی پاوربانکی را تولید کرده که علاوه بر شارژ کردن محصولات الکترونیکی می تواند تایر خودروها را نیز باد کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۲۲:۴۵    
با کنار گذاشته شدن شرکت مخابراتی هواوی چین توسط دولت انگلستان از طرح توسعه شبکه اینترنت 5 جی این کشور، اکنون رسانه های ژاپنی از همکاری دو شرکت این کشور با لندن در این زمینه خبر می دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۲۲:۳۶    
براساس تازه ترین اطلاعات به دست آمده محمود موسوی مجد جاسوس متصل به دو شبکه سیا و موساد، در قبال دریافت پول اقدام به جاسوسی می کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۲۰:۵۱    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، مصرف بیش از حد زیاد مواد قندی و شکر می تواند موجب تجمع چربی در اطراف قلب و شکم شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۲۰:۲۷    
مسئولان باشگاه پرسپولیس درصدد هستند قبل از شروع ماه محرم جشن قهرمانی خود را برگزار کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۲۰:۲۷    
معاون درمان وزارت بهداشت با تاکید بر ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی در آزمایشگاه های پزشکی کشور، گفت: آزمایشگاه های پزشکی بدون اخذ تائیدیه، مجاز به انجام آزمایش کرونا نیستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۹:۵۱    
رسانه ای که تبدیل به اردوگاه کار اجباری شده
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۹:۲۷    
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: زمانی که پیک اول بیماری طی می شود با تصور عادی شدن شرایط از سوی مردم و مسئولان، بازگشت به مرحله قبل از شروع پیک اول بسیار دشوار است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۸:۲۷    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه افزایش نرخ عوارض ساخت و ساز تأثیر چندانی در رشد قیمت ملک در پایتخت نداشته است، گفت: عوارض ساخت و ساز امسال 50 تا 60 درصد افزایش یافته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۷:۲۷    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از طرح 230 سوال از سوی نمایندگان از وزرا و ارجاع آنها به کمیسیون های تخصصی مجلس به منظور رسیدگی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: با گرم شدن هوا شاهد شکسته شدن رکورد مصرف برق هستیم و اگر همکاری مشترکان وجود نداشته باشد احتمالا شاهد خاموشی خواهیم بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۶:۴۲    
ببینید، در حالی که مردم با مشکلات عدیده ی اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، جمعی از مسئولان تولد 50 سالگی بهشت زهرا را جشن می گیرند!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۷    
فیلم کوتاه مزه به نویسندگی و کارگردانی میثم محمدی در مراحل پایانی تدوین قرار دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۱    
معمولا همه جا صحبت از رژیم لاغری است، ولی این بار می خواهیم درباره رژیم چاقی حرف بزنیم. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که از لاغری بیش از حد کلافه شده اید و هر چه که می خورید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۱    
احمد سعادتمند در واکنش به خبر محرومیت باشگاه استقلال از 3 پنجره نقل و انتقالاتی توضیحات عجیب و جالب می دهد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۱    
سایت سازمان لیگ نوشت: مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: کمیته استیناف کار خودش را می کنید و ما هم کار خود، این کمیته با هیچ نهادی در ارتباط نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۶:۰۶    
کانال فارسی شبکه آی فیلم از سه شنبه سریال طنز دودکش را روی آنتن می برد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۶:۰۰    
سرمربی اسبق پرسپولیس یک پست پرسپولیسی در اینستاگرام خود منتشر کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۶:۰۰    
کاپیتان استقلال گفت: شرایط سختی را گذراندم و خیلی فکر می کردم کجا و چگونه ویروس گرفته ام. به نظرم در هواپیمایی که با آن برای بازی با فولاد به اهواز می رفتیم این اتفاق رخ داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۶:۰۰    
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از نیروهای داوطلب برای کمک به تیم درمانی بیمارستان ها برای مراقبت های اولیه از بیماران بستری دعوت به همکاری می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۶:۰۰    
شاخص کل در بازار بورس امروز (یکشنبه) 55 هزار و 774 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 864 هزار واحد رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۵۱    
این روزها کم تر کسی را می بینید که بدون کار کردن، بتواند از پس هزینه های زندگی خود یا خانواده اش بربیاید، به جز افرادی که ارث یا ثروت هنگفتی دارند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۵۱    
عضو سابق گروه ی پ گ در خصوص نقش کشورهای خارجی در تامین و تجهیز این گروهها در سوریه گفت: از سوی آمریکا و فرانسه آموزشهای نظامی دریافت می شد و همچنین آموزش کار با پهپاد را نیز آنها بر عهده داشتند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۵۱    
شعبانی از واریز حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری تا عصر امروز خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۵۱    
مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی از شناسایی یک نهاد با در اختیار داشتن 1000 واحد خانه خالی خبر داد و گفت: فردی در تهران نیز شناسایی شده که 195 واحد در اختیار دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۵۱    
در دنیای بازی های ویدیویی سبک مبارزه ای جایگاه ویژه ای دارد و با اطمینان میتوان گفت دنیای گیم بدون سبک فایتینگ یا همان مبارزه ای ناقص است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۵۱    
گزارش ماهانه NPD نشان از فروش فوق العاده بازی The Last of Us Part II در ماه اول عرضه دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۴۵    
جنازه زن 3 هزار ساله ای که در سال 1881 در مصر یافت شد بعد از سال ها دوباره مورد بررسی قرار گرفت و ثابت شد که او از حمله قلبی فوت کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۴۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن خاطرنشان کرد: کمک به تنگ تر کردن حلقه تحریم ظالمانه آمریکا غیر قابل پذیرش است، بیشترین کمک خارجی از چین به ایران بوده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۲    
بانک مرکزی رسته های جدید کسب و کارهای آسیب دیده از بیماری کرونا را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۴۶    
در حالی که چند هفته از شروع اعتراضات آمریکایی ها به بی عدالتی و نژاد پرستی ساختاری می گذرد، ترامپ ضمن بی اعتنایی به مطالبات داخلی، با توییت فارسی خود برای شرایط حاکم بر ایران ابراز نگرانی می کند!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۴۶    
درخواست بررسی مجدد پرونده 3 اعدامی از سوی دیوان عالی کشور پس از پیگیری وکلا جهت اعمال ماده 474 پذیرفته شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۴۶    
با وقوع آتش سوزی در یک کشتی جنگی آبی خاکی دیگر نیروی دریایی آمریکا، فعالیت این شرکت کشتی سازی متوقف شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۱    
استاد کیومرث ابوالملوکی پدر کشتی نوین و گنجینه ورزش ایران در 97 سالگی دار فانی را وداع گفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۵    
شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا هر روز افزایش می یابد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۵    
اعضای نهایی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در نشست امروز هیأت رئیسه مجلس مشخص شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۵    
منتخبی از جالب ترین تصاویر مربوط به دور دنیا را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۲:۱۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد اعلام کرد که یک تن کمک دارویی و بهداشتی همزمان با سفر وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به عراق وارد این کشور شد .
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۲:۱۶    
درحالی استفاده از کارت هوشمند پزشک برای هویت سنجی توسط سازمان نظام پزشکی به سیاست گذاران وزارت بهداشت معرفی شده که می توان از روش های مطمئن تری برای هویت سنجی استفاده کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۲:۱۰    
بخشی از جنگل های منطقه کوسالان در محدوده شهرستان سروآباد که شب گذشته دچار حریق شده بود بدلیل وزش باد و صعب العبور بودن مسیر همچنان در آتش می سوزد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۲:۰۱    
معاون سخنگوی وزارت آموزش عالی افغانستان گفت: دور نخست آزمون ورود به دانشگاه های افغانستان امروز در هفده استان افغانستان با رعایت توصیه های بهداشتی کرونا و در فضای باز برگزار شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۵۲    
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی گفت: صاحبان صلاحیت جهت بینایی سنجی، در سامانه ای معرفی می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۵۲    
گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پس از 880 روز در جام های داخلی که به صورت حذفی برگزار می شود، برای اولین بار شکست خورد. سیتیزن ها مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی بودند اما دیروز مقابل آرسنال شکست خوردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۴۶    
مستند مرز پرگهر امشب شهر شگفت انگیز و تاریخی تخت سلیمان تکاب را به تصویر کشیده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۴۶    
کارشناسان امور کره شمالی گفته اند، خواهر کیم جونگ اون با ارتقای درجه در کمیته مرکزی حزب حاکم کره شمالی و قرار گرفتن در موقعیتی که می تواند جای برادرش را به عنوان رهبری این کشور بگیرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۴۰    
در هفته سی و سوم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال تیم ریوآوه میزبان سانتاکلارا بود که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۷    
ویروس کرونا باز هم از میان ورزشی ها قربانی گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۷    
در حالی هم اکنون هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است که میانگین کیفیت هوا طی 24 ساعت گذشته به علت افزایش آلاینده ازن ناسالم برای همه بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۱    
سخنگوی کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی گفت: درخواست ما این است که همه 30 شرکت سرمایه گذاری استانی هم زمان در بورس پذیرش شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۱    
نگارش سریال روزگار جوانی توسط حمید طاهری به نیمه رسید و با انتخاب کارگردان وارد مرحله پیش تولید خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۵    
وزیر امورخارجه کشورمان اظهار کرد : در جریان سفر به عراق در مورد مسائل دوجانبه ، منطقه ای از جمله جنایت های آمریکا در منطقه با مقامات این کشور رایزنی و گفت وگو می کنم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۰    
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا درباره نتایج تحقیقاتی مبنی بر ابتلای 25 میلیون ایرانی به کرونا تا کنون، توضیح داد و گفت: چه سیاست کشور بر ایجاد ایمنی جمعی باشد و چه نباشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: در سفرم به بغداد هماهنگی های لازم برای سفر نخست وزیر عراق انجام می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۱    
مدیرکل امور مستمری های سازمان تامین اجتماعی جزئیات و مکانیسم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی چهار روز آینده در برخی نقاط کشور رگبار پراکنده باران خواهیم داشت و در نوار شرقی نیز پدیده غالب وزش باد شدید و گرد و خاک است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۷    
سخنگوی وزارت بهداشت، از تشدید بازرسی های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و واحدهای کارگاهی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۷    
ارزش سهام عدالت در نخستین روز معاملات هفته جاری کاهش یافت و 709 هزار تومان ضرر عاید سهامداران عدالت 532 هزار تومانی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۷    
صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز یکشنبه 29 تیر ماه را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۲۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیلات وام ودیعه مسکن در انتظار نقل و انتقالات مستاجران در طول تعطیلات تابستان است و در اول مهر ماه نهایی می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۲۲    
مرکز اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده از انسداد باند جنوبی آزادراه تهران - شمال در کیلومتر 32 تا ساعت 14 امروز (یکشنبه) خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۶    
نماینده مردم محلات در مجلس ضمن انتقاد از اختلاف آمار مبتلایان به کرونای وزارت بهداشت و رئیس جمهور خواستار معرفی هر چه زودتر وزیر صمت برای مدیریت بازار شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۰    
هفته بیست و پنجم لیگ برتر به پایان رسید. نتایج به گونه ای رقم خورد که حالا سرخ های پایتخت برای قهرمان شدن در این فصل فقط یک امتیاز دیگر می خواهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۰۷    
سخنگوی شورای سیاست گذاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از مصوبه این شورا مبنی بر لغو برگزاری نمایشگاه در سال جاری خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۵    
به تازگی صفحه توئیتر بازی Marvel’s Avengers با انتشار پستی از تاریخ انتشار بتای بازی و همچنین جزئیات پخش لایو استریم بعدی مربوط به این عنوان خبر داده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۵    
مایکروسافت اعلام کرده است که پروژه xCloud رسما در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد و کاربران Xbox Game Pass Ultimate می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۰    
طرح مالیات بر خانه های خالی برای کار کارشناسی بیشتر و رفع ابهام به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۳۷    
یک فوق تخصص بیماری های عفونی درباره نحوه درمان مبتلایان کرونا که فاقد علائم بیماری هستند، توضیح داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۸:۳۷    
اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که ایران در نظر داشت در ابتدا باید آغازگر جنگ معرفی شود تا قطعنامه 598 را بپذیرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۷:۲۵    
این روزها کرونا چهره ترسناک تری از خود نشان می دهد، هم از حیث تعداد ابتلا در میان مردمان جهان و هم از لحاظ کشف عوارض خطرناک جدیدی از این بیماری.