سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۶Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 20 تیر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 تیر 1399 جام جم 2 تیر 1399 جام جم 3 تیر 1399 جام جم 4 تیر 1399 جام جم 5 تیر 1399 جام جم 6 تیر 1399 جام جم 7 تیر 1399 جام جم 8 تیر 1399 جام جم 9 تیر 1399 جام جم 10 تیر 1399 جام جم 11 تیر 1399 جام جم 12 تیر 1399 جام جم 13 تیر 1399 جام جم 14 تیر 1399 جام جم 15 تیر 1399 جام جم 16 تیر 1399 جام جم 17 تیر 1399 جام جم 18 تیر 1399 جام جم 19 تیر 1399 جام جم 20 تیر 1399 جام جم 21 تیر 1399 جام جم 22 تیر 1399 جام جم 23 تیر 1399 جام جم 24 تیر 1399 جام جم 25 تیر 1399 جام جم 26 تیر 1399 جام جم 27 تیر 1399 جام جم 28 تیر 1399 جام جم 29 تیر 1399 جام جم 30 تیر 1399 جام جم 31 تیر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۴۰    
رئیس گروه مدیریت بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوانات وزارت بهداشت با بیان اینکه 206 نفر تا به امروز به علت ابتلا به "تب کریمه کنگو" در کشور فوت کرده اند؛ روش های ابتلا به این بیماری ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۵    
کانن ساعاتی پیش از عضوی جدید به نام EOS R5 پرده برداشت که پیشرفته ترین دوربین بدون آینده ساخت مهندسان این شرکت به شمار می رود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۶    
ثروتمندترین فرد در کشور چین را می توان در پشت محبوب ترین پلتفرم شبکه اجتماعی این کشور یعنی وی چت دید. اپلیکیشنی که در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۵    
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، تمام مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها، دیپلم و زیردیپلم را که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی مرداد 99 هستند، به خدمت سربازی فراخواند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۳:۵۲    
یکی از بخش های مشترک زندگی اجتماعی، رفتار قلدرآمیز و پرخاشگرانه عده ای از افراد جامعه است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۶    
قرنطینه خانگی کیانوش گرامی و مشکلاتی که دست تنها حل نمی شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
تصاویر رندرشده ای از گلکسی بادز سامسونگ منتشر شده است که محصول معرفی نشده ی شرکت کره ای را در سه رنگ مختلف نشان می دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
ال جی در نظر دارد رابط کاربری Velvet UI را برای محصولاتی مانند ال جی V35 ThinQ و ال جی G7 منتشر کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
کمپانی هندی لاوا (Lava) از گوشی اقتصادی Z61 پرو رونمایی کرد. این محصول با قیمت تقریبی 75 دلار برای کسانی ساخته شده که به دنبال گوشی ارزان قیمت و کوچک هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
صفحه ی رسمی اینستاگرام وان پلاس Nord بهره گیری این گوشی هوشمند از نمایشگر AMOLED را تأیید کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۴:۱۰    
روانپزشک و متخصص درمان رفتاری شناختی گفت: افراد احساسی و منفی باف و نیز کسانی که از برخی شرایط اجتماعی به سرعت خشمگین می شوند را زود رنج می نامند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۱    
شیوع ویروس کرونا و قرنطینه باعث شد تا کسب و کارها و کاربران برای خرید PC و لپ تاپ به تکاپو افتاده و سبب افزایش آمار فروش کامپیوترهای شخصی در فصل دوم 2020 شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۱    
بیل گیتس موسس میلیاردر مایکروسافت باور دارد که شما با داشتن برخی مهارت ها میتوانید در بازار کار رقابتی آینده دست بالاتر را داشته باشید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۷:۵۷    
قطع شدن اتصال فیبر نوری دیتاسنتر آسیاتک دسترسی به برخی وب سایت ها را با اختلال مواجه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۷:۵۷    
درحالی که فاصله ی زیادی تا رونمایی وان پلاس نورد باقی نمانده، مشخصات فنی این گوشی در فضای وب فاش شده است که نشان می دهد با دستگاهی باکیفیت طرف هستیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۷:۵۱    
مطالعه جدید نشان می دهد مکمل های پروبیوتیک به تسکین علائم افسردگی در برخی افراد کمک می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۲:۲۷    
مقایسه سامسونگ گلکسی A71 در مقابل گلکسی A51در این مطلب به مقایسه عملکرد سامسونگ گلکسی A51 و گلکسی A71 دو مدل میان رده سامسونگ خواهیم پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۲:۱۲    
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب در لوکیشن هایی در تهران ادامه دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۰    
گرداننده شبکه آمدنیوز، در گفت وگویی درباره مسائل مختلف از جمله چگونگی دریافت اخبار از داخل کشور، تعاملش با ضد انقلاب و کشورهای متخاصم با ایران ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۵    
روسیه و چین قطعنامه پیشنهادی آمریکا و انگلیس برای حمایت از گروه های تروریستی در استان ادلب سوریه تحت پوشش ارسال و توزیع کمک های بشردوستانه به سوریه را در شورای امنیت سازمان ملل متحد وتو کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۵:۱۲    
مطالعات محققان کالج لندن نشان می دهد کووید 19 عوارض عصبی شامل دلیریوم (روان آشفتگی)، التهاب مغز، سکته مغزی، بیماری نادر التهاب حاد منتشره مغزی و آسیب عصبی به همراه دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۴:۰۶    
عملکرد سیستم ایمنی بدن نقشی مهمی در پیشگیری از بیماریهای تنفسی ازجمله بیماری ویروس کرونا دارد. عامل ابتلا یا پیشگیری از ابتلا به این ویروس بیماری های زمینه ای مثل دیابت و بیماری های ریوی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۳:۰۶    
دانشمندان گزارش کرده اند که نوع جدیدی از ویروس کووید 19 از چهار ماه قبل در ایتالیا مشاهده شده است که با ویروسی که اولین بار مقداری تفاوت دارد و حالا این نسخه ایتالیایی کووید 19 است که در سرتاسر جهان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۲:۱۲    
آنتوسیانین موجود در برخی میوه ها که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد، ممکن است به پیشگیری از اضافه وزن کمک کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۱:۱۲    
مشاجره و رقابت امری جدانشدنی از زندگی و رشد کودکان است. به طوری که تمامی والدین در بین فرزندان خود و دوستان آن ها به کرات شاهد چنین اتفاق هایی هستند اما در این بین بسیاری از والدین ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۰:۱۲    
عضو هیئت علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با اشاره به وقفه آموزشی ناشی از تعطیلات کرونایی و همچنین ایام تابستان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۲    
عضو شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد تهدید وزیر خارجه آمریکا درباره انفجار نفتکش صافر دلیلی بر توطئه جدید آمریکایی ها علیه یمن است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۲:۰۶    
اسطوره باشگاه آرسنال و سرمربی تیم فوتبال مونترال ایمپکت آمریکا در اولین بازی این تیم به مدت 8 دقیقه و 46 ثانیه در کنار زمین زانو زد و دستان خود را بالا آورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۶    
آمار موثقی از اینکه مواد پلاستیکی در فروردین و اردیبهشت امسال نسبت به پارسال چه میزان افزایش پیدا کرده وجود ندارد، اما بررسی های میدانی نشان می دهد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۹:۰۶    
از زمان شیوع ویروس کرونا پمپ بنزین ها به دلیل تردد مردم یکی از مکانهای پر خطر شناخته شده و علیرغم راهکارهای در نظر گرفته شده همچنان شاهد جولان این ویروس در پمپ بنزین ها هستیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۰    
فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق با صدور بیانیه ای به مناسبت سالروز آزادسازی شهر موصل ، اعلام کرد: فتوای جهاد کفایی آیت الله سیستانی جاودانه باقی می ماند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۲۷    
یک مقام ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی از برنامه جامع این وزارتخانه برای بورس خبر داد و گفت : برنامه مفصلی برای بازار بورس داریم تا روند منطقی به خود بگیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۱۲    
با گسترش موج دوم ویروس کرونا و بازگشت دوباره محدودیت های هوایی، این احتمال وجود دارد که کلیه رقابت های داخل سالن و ساحلی آسیا لغو شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۶    
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: مصرف برق کشور در بعدازظهر روز پنجشنبه 19 تیرماه با وجود تعطیلی ادارات، ناگهان از یک روز کاری وسط هفته نیز پیشی گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی گمرک گفت: گمرک کاشف پرونده تخلف آرد در رویه صادرات از گمرک غرب تهران بوده و گزارش وقوع جرم قاچاق نیز برابر مقررات از سوی این سازمان صورت گرفته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۲    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا پایان وقت روز یکشنبه 22 تیر در برخی مناطق استان هایی نظیر آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، مازندران و گلستان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا در توئیتی بار دیگر بر بازگشایی مدارس در فصل پاییز اصرار و حتی تهدید کرد اگر مدارس و دانشگاه ها باز نشوند، به بخش آموزش بودجه اختصاص نخواهد داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۷:۲۷    
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: مردم باید مراقب باشند دارو های آزاد داخل بازار تقلبی هستند، دارو های ایرانی ضد بیماری کرونا تا دو ماه آینده در بازار خواهند بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۲    
در 50 سال آینده، میانگین سنی ایران به نسبت متوسط جهانی 13 سال پیرتر خواهد شد!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۷:۰۶    
به گفته مدیرکل دفتر حمایت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری درصورت گزارش و احراز تخلف سرشماره هایی که پیامک ارسال می کنند، این شماره ها مسدود می شوند و امکان ارسال پیامک از شخص متخلف هم سلب می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۲    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: داروی رمدسیویر موجود در بازار سیاه که به قیمت نجومی به فروش می رسد، غیر مجاز و تقلبی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۳۰    
گزارشگر ویژه سازمان ملل محاکمه نمادین عاملان قتل روزنامه نگار منتقد سعودی در عربستان را نمایشی مضحک خواند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۱    
به گفته نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران، باتوجه به ثبت رکورد جدید قیمتی برای طلای جهانی پس از 9 سال و افزایش شدید نرخ ارز در داخل، روند قیمت ها در هفته ای که گذشت، صعودی و بی سابقه بوده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۲    
تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه موفق شد چهارشنبه شد به قهرمانی در لیگ فوتبال این کشور دست پیدا کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: فروش بلیت تحت عنوان تور خارج از کشور منوط به صدور مجوز از سوی کشورهای مختلف است. در حال حاضر کشورهایی که همواره مقصد توریستی هستند، پذیرای مسافران نیستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۱    
رییس گروه آب های زیرزمینی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مسئولیت این سازمان در زمینه کیفیت آب در کشور است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۶    
معاون نوسازی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: هر نوع اظهارنظر در خصوص تعطیلی ادارات بی اساس است، تصمیم گیری در ارتباط با تعطیلی ادارات، کسب و کارها و ایجاد محدودیت ها ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۶    
مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای بازی فردا (شنبه 21 تیر ماه) مشکلات زیادی داریم و حتی درخواست کردیم بازی یکی دو روز عقب بیفتد اما مطمئن باشید تصمیمات این روزهای فوتبال ما در تاریخ ثبت خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۶    
تعدادی از اشیای باستانی متعلق به ایران که به کشور اتریش قاچاق شده بود، طی یک معاضدت قضائی میان دو کشور به نماینده ایران در اتریش تحویل داده شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۶    
نماینده ایران در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در خصوص گزارش روز گذشته این شورا در خصوص ترور شهید قاسم سلیمانی، گفت که هیچ کشوری از اقدام تروریستی آمریکا حمایت نکرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۷    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2262 بیمار جدید کووید 19 در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۱    
رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: اینطور نبوده که فیفا با چماق بالای سر ما بایستد و بگوید اساسنامه را اصلاح کنید؛ بلکه داوطلبانه صورت گرفته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۶    
طبق اعلام وزیرکار طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به زودی اجرایی می شود. اینطورکه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی می گوید با اجرای همسان سازی حداقل 500تا800 هزارتومان به حقوق بازنشستگان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۵    
اوایل دعای کمیل از خداوند می خواهیم گناهانی که سبب دگرگونی در نعمت هاست را مورد مغفرت قرار دهد. امام سجاد علیه السلام به این گناهان اشاره می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۲    
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه رابطه ایران و چین را برجسته خواند و گفت که چین تنها کشوری است که رسما از ایران نفت می خرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با بیان اینکه درباره انفجار در سایت نطنز نهاد های ذی ربط امنیتی در حال بررسی جزئیات هستند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس از تصویب طرح دوفوریتی و 6ساله برای ساخت سالانه 1میلیون مسکن با تامین 60درصد هزینه با وام دولت و زمین رایگان خبر داد وگفت: در تهران ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۱    
عضو هیات عامل و معاون شرکت ها و قیمت گذاری بنگاه های سازمان خصوصی سازی از اختصاص دو مجموعه ورزشی به استقلال و دو مجموعه ورزشی به پرسپولیس خبر داد و افزود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۰    
نماینده کشور روسیه در سازمان ملل متحد تصویب پیش نویس قطعنامه ایالات متحده آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران را پایان برجام تلقی کرد و گفت: این قطعنامه شانسی برای به تصویب رسیدن ندارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از جانباختن شش تن و مصدومیت یک نفردر پی وقوع تصادف بین یک دستگاه کامیون و خودرو سواری در محور قزوین-آبیک خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۱    
مسئول سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه گفت: با تست اخیر راکت های هدایت پذیر 122 میلیمتری آرش توسط جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۷    
مدیر برنامه بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت درباره نقش استفاده از پرتوهای فرابنفش در ضد عفونی کردن محیط و هوای آلوده به ویروس ها و میکروب ها ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یک طرفه شدن محور کرج - چالوس طی روز جاری خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۶    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران گفت: تاکنون پیامک مراجعه به بانک برای اعطای تسهیلات وام شش میلیون تومانی به 30 هزار تاکسیران شهر تهران ارسال شده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۱:۲۱    
شاخص کیفیت هوا طی 24 ساعت گذشته به طور میانگین بر روی عدد 127 قرار داشت و هوای تهران ناسالم بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۱:۲۱    
دو مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در این فصل تاکنون هر کدام 14 گل برای تیم های خود به ثمر رسانده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از جو آرام و ترافیک روان در اکثر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۲    
رئیس هیأت مدیره انجمن واردکنندگان موبایل با بیان اینکه 500 هزار گوشی همراه از ابتدای سال تا کنون در گمرک آزاده نشده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۷    
براساس نتایج یک بررسی که به تازگی منتشر شده، بیماران مبتلا به ویروس کرونا 8 برابر بیشتر از بیماران مبتلا به آنفلوآنزا، دچار سکته مغزی می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۱    
هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران روز شنبه با انجام 5 مسابقه ادامه پیدا می کند و مسابقه تیم فولاد خوزستان با نفت مسجدسلیمان فقط لغو شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۵    
وزیر خارجه آمریکا در توئیتی که حاکی از عصبانیت وی از گزارش سازمان ملل درباره به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود، این گزارش را رد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۰:۳۰    
روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی در خصوص تقطیع خبر اعدام یک مجرم مشهدی در رسانه ها و فضای مجازی اطلاعیه ای صادر کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۷    
نماینده مردم شهریار و شهر قدس در مجلس یازدهم تاکید کرد که شب گذشته هیچ گونه انفجاری در این منطقه رخ نداده و فقط به سبب فعالیت اداره برق قطعی برق در شهرستان قدس داشته ایم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۱    
توافقنامه همکاری ایران و سوریه در زمینه های امنیتی و نظامی در دیدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با وزیر دفاع سوریه امضا شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۰:۴۲    
مارک زاکربرگ مدیر فیسبوک، واتساپ و اینستاگرام میکروفون و وبکم لپ تاپ خود را به خاطر محفوظ بودن حریم شخصی خود، برچسب زده است!