چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۳May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 23 تیر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 تیر 1399 جام جم 2 تیر 1399 جام جم 3 تیر 1399 جام جم 4 تیر 1399 جام جم 5 تیر 1399 جام جم 6 تیر 1399 جام جم 7 تیر 1399 جام جم 8 تیر 1399 جام جم 9 تیر 1399 جام جم 10 تیر 1399 جام جم 11 تیر 1399 جام جم 12 تیر 1399 جام جم 13 تیر 1399 جام جم 14 تیر 1399 جام جم 15 تیر 1399 جام جم 16 تیر 1399 جام جم 17 تیر 1399 جام جم 18 تیر 1399 جام جم 19 تیر 1399 جام جم 20 تیر 1399 جام جم 21 تیر 1399 جام جم 22 تیر 1399 جام جم 23 تیر 1399 جام جم 24 تیر 1399 جام جم 25 تیر 1399 جام جم 26 تیر 1399 جام جم 27 تیر 1399 جام جم 28 تیر 1399 جام جم 29 تیر 1399 جام جم 30 تیر 1399 جام جم 31 تیر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۶    
در جریان معاملات امروز بازار ارز، نرخ خرید و فروش دلار و یورو نسبت به دیروز 400 تومان افزایش یافته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۸:۳۶    
مایکروسافت ربات پنج ساله شیائوآیس را مستقل می کندخبرگزاری آریا- شیائوآیس، چت بات مایکروسافت است که در سال 2014 معرفی شده و طبق ادعای این شرکت 660 میلیون کاربر دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۰    
با توجه به شیوع گسترده بیماری کووید 19 در سطح جهان، سوالی که مطرح می شود این است که با شروع فصل پاییز و زمستان، آیا ممکن است فردی همزمان به کووید 19 و آنفلوانزا مبتلا شود؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۲    
مستند رویای حاتم به کارگردانی حمید عبدالله زاده امشب از شبکه یک روی آنتن می رود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۲:۲۵    
در حالیکه شرکت فاکسکان هم اکنون گوشی های آیفون اپل را در چین مونتاژ می کند، این شرکت چندین مدل آیفون را نیز در کشور هند می سازد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۱:۱۶    
طبق گزارشی جدید کارخانه فاکسکان تولید لنزهای عینک واقعیت افزوده اپل را به طور آزمایشی آغاز کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۵    
رئیس مرکز آمار ایران با اشاره به وضعیت نرخ بیکاری بهار سال 99 گفت: 2 میلیون نفر از بازار کار خارج شدند و 1.5 میلیون نفر از شاغلان کم شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۸:۱۶    
یک سیاست پژوه فضای مجازی معتقد است که مهم ترین نقش شبکه ملی اطلاعات، مشخص کردن مرز در فضای مجازی و محدوده تحت حکمرانی کشور ما در این فضاست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۸:۰۱    
یک روانشناس گفت: انجام ورزش منظم یکی از راه های جلوگیری از مضرات و معایب بی حرکتی و فعالیت نکردن طی دوران قرنطینه خانگی به دلیل شیوع ویروس کرونا است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۶    
رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری با بیان اینکه بیشتر استارت آپ ها در شرایط شیوع کرونا خوش درخشیدند، گفت:حوزه های فین تک، تولید محتوا، آموزش و... توانستند رشد کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۰    
اگرچه مرورگر کروم اخیرا تجربه پرافت و خیزی داشته اما گوگل با تغییراتی که صورت داده به میلیون ها کاربر این مرورگر انگیزه داده تا همچنان به استفاده از آن ادامه دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۲    
افزایش تنش ها میان امریکا و چین وارد فاز تازه ای شده و بعد از ممنوعیت فعالیت کمپانی های چینی همچون هوآوی و ZTE در امریکا حالا نوک پیکان حملات دونالد ترامپ، شبکه های اجتماعی چینی را نشانه رفته است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۲    
مایکروسافت ابزار جدیدی تحت عنوان پروژه ی فرتا معرفی کرده است که می تواند با اتکا بر روش هایی نوین، بدافزارهای مختلف را در لینوکس شناسایی کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۵۵    
در شرایطی که معمولا اطلاعات شفافی در مورد میزان درآمدهای پرسپولیس و استقلال منتشر نمی شود، اخیرا یک مقام اقتصادی اطلاعات جالب و در خور توجهی در این مورد به مخاطبان داده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۵۵    
باشگاه پارس جنوبی به صورت رسمی به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتراض کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۱    
قیمت گذاری زنجیره فولاد در حالی هنوز به نتیجه ای نرسیده که اختلافات موجود میان فولادی ها و معدنی ها در درصدهای مورد موافقت دو طرف اصلی ترین دلیل این عدم تصمیم گیری عنوان شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۲۵    
گوگل به منظور گسترش حضور در بازارهای بین المللی، از سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری در هند در پنج تا هفت سال آینده خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۲۲    
هوآوی یک نام تجاری جدید به نام Mate V در اداره ثبت مالکیت حقوق معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) ثبت کرده و ثبت این درخواست در تاریخ سوم ژوییه 2020 و در حوزه مربوط به گوشی های هوشمند انجام شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۲۲    
تقریبا تمام کاربران کامپیوتر نصب آنتی ویروس روی دستگاه خود را یک اقدام مثبت می دانند، اما آیا چنین موضوعی در سال 2020 نیز صادق است یا با یک تفکر تاریخ گذشته روبه رو هستیم؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۵    
علیرضا بیرانوند به بلژیک رفته است و به زودی تست های پزشکی خود را در باشگاه آنتورپ می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۵    
استاندار تهران از اعمال محدودیت های یک هفته ای در این استان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: برآورد ما این است با توجه به هماهنگی شکل گرفته میان قوای مقننه، مجریه و قضاییه، در روز های آینده خبر های خوبی درباره مدیریت بازار ارز خواهیم داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که موضع جمهوری اسلامی ایران درباره منطقه قره باغ بین ارمنستان و آذربایجان هیچ تغییری نکرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۱۰    
یکی از آموزنده ترین مباحث مرتبط با کودتای نقاب، تواب شدن تعدادی از کودتاگران بود. البته در این خصوص ذکر این نکته ضروری است که تمامی کودتاچیان به اشتباه خویش در این حوزه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۷:۱۰    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا به کاربران بازی های آنلاین درباره کلاهبرداری در قالب خرید و فروش اکانت بازی ها هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۶:۱۰    
متخصصان دانشگاه ادینبورگ انگلیس با اسکن مافوق صوت قلب بیش از هزار و 200 بیمار مبتلا به کووید 19 در 69 کشور مختلف دریافتند، 55 درصد از این بیماران دچار مشکلات قلبی هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۴:۱۰    
ویترین رنگارنگ زندگی شان در قاب اینستاگرام هنوز هم پابرجاست. همان ویترینی که تبدیل شان کرد به شاخ مجازی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۳:۱۰    
باطری لپ تاپ ها شاید تنها نکته منفی استفاده از آن ها باشد. این باطری ها که معمولا قدرت زیادی ندارند پس از استفاده طولانی مدت ضعیف می شوند اما راه هایی برای محافظت و افزایش طول عمر آن ها نیز وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۲:۱۶    
محققان چینی دریافتند میزان بالای قند خون در بیماران غیردیابتی مبتلا به کووید 19، موجب افزایش دو برابری خطر مرگ ناشی از این بیماری می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۱:۱۰    
ما بدون آنکه دانسته های چندانی در مورد ضد آفتاب ها داشته باشیم، از آنها استفاده می کنیم. آگاهی از این نکات لازم به نظر می رسد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۰:۱۰    
خانه نشینی در دوران شیوع کووید 19 برای هر سنی با تغییرات مشابه و مشخصی در سبک زندگی همراه بوده است که مهم ترین شاخص آن اعتیاد به گردش در دنیای مجازی از طریق گوشی های تلفن همراه است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۳:۰۷    
با این که 50 سالش هست اما معمولا نقش های مادرانه اش را با شیطنت خاصی بازی می کند. شاید یکی از دلایلش این باشد که از سن کم مادر شده و همزمان در کنار زندگی شخصی به فعالیت هنری اش هم پرداخته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۲:۰۷    
بعضی ها به کرونا می گویند وحشی، بعضی می گویند ناشناخته، برخی لقب هزارچهره به آن می دهند و عده ای امیدوارند این ویروس چه وحشی است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۱:۰۷    
امروز سالگرد فینال جام جهانی 2014 است؛ لشکرکشی آرژانتین و مسی علیه تیم ماشینی آلمان. برای گفت وگو درباره آن فینال و البته آرژانتینی که جام را از کف داد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۰:۳۷    
مدیر کل سازمان جهانی بهداشت درباره وضعیت شیوع کرونا در دنیا گفته فعلاً چشم اندازی برای بازگشت زندگی به حالت نرمال وجود ندارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۰:۲۵    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره جزئیات برگزاری کنکور سراسری در کشور های خارجی با توجه به شیوع کرونا و محدودیت های تردد، توضیحاتی داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۰:۱۰    
مدیر کل بحران استان تهران گفت: مرکز لرزه نگاری ژئوفیزیک دانشگاه تهران در حال مطالعه درباره ارتباط آتشفشان دماوند با زمین لرزه های اخیر شهرستان فیروزکوه است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۰:۰۱    
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بدهکاران حساب ذخیره ارزی فقط تا پایان شهریورماه فرصت دارند اقساط سررسید شده خود را یا به صورت یکجا پرداخت کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۹:۵۲    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به حادثه کلینیک سینا اطهر تهران، از قصور شهرداری تهران و وزارت بهداشت نسبت به نظارت بر تغییر کاربری محل کلینیک بدون در نظر گرفتن ملاحظات ایمنی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۹:۳۱    
رئیس جمهور با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم بواسطه تحریم ها و شیوع بیماری کرونا، بر ضرورت همکاری، همدلی و تلاش سه قوه در راستای حل مسائل و مشکلات اقتصادی و بهبود اوضاع زندگی مردم تاکید کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۹:۱۰    
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه از ارائه مدارک ترور و مستندات سفر شهید سلیمانی از سوریه به عراق به قوه قضائیه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۹:۰۱    
آخرین قیمت ها از بازار سکه، طلا و ارز حاکی از این است که قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در محدوده نزدیک به 10 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت دلار در محدوده 22 هزار و 750 تومان در نوسان است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۸:۵۲    
متخصص بیماری های عفونی و عضو کمیته ملی کشوری ستاد مبارزه با کرونا از وضعیت وخیم ابتلا به کرونا و مراجعات بسیار زیاد به بیمارستان امام خمینی(ره) خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۸:۴۶    
دبیر چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی گفت: صداوسیما درخواستی برای استخدام 10 هزار نیرو از طریق آزمون استخدامی بخش خصوصی نداشته و خبر منتشر شده تکذیب می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۸:۴۶    
بهمن آرمان، اقتصاددان و از مدیران دوره ساخت فولاد بندرعباس (فولاد مبارکه فعلی)، ضرایب پیشنهادی وزارت صمت برای تعیین مواد اولیه فولاد را از روی ناآگاهی دانست و گفت: اعمال این ضرایب ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۸:۴۶    
یکتا ناصر همسر منوچهر هادی به ویروس کرونا مبتلا شد
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۸:۳۷    
سخنگوی شورای شهر تهران از اجرای محدودیت های حداقلی در پایتخت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۸:۲۲    
سخنگوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تاخیر در فرآیند اجرایی تسهیلات کرونایی کسب و کارها مواجه هستیم، بنابراین درخواست تمید مهلت ثبت نام و پرداخت را به کارگروه اقتصادی ارائه دادیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۸:۰۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به علیرضا رئیسی معاون بهداشت این وزارتخانه، با اشاره به تعویق زمان برگزاری کنکور دکتری و کارشناسی ارشد، بر رعایت کامل دستورالعمل ها ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۴۶    
ستاد آزادسازی سهام عدالت با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: مانده دارایی نهایی شرکت های سرمایه گذاری استانی به نسبت باقی مانده مشمولان به روش غیرمستقیم در هر استان، برای کدهای سهامداری تخصیص یافته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۱    
متخصص ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه برخی از افراد علی رغم گذشت هفته ها از شکستگی اندام، به خاطر ترس از ابتلا به کرونا به مراکز درمانی مراجعه نمی کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۲۲    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید گل قهرمانی تیم مان در این فصل را من بزنم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۲۲    
کایل وورتزل، راننده سرشناس مسابقات NHRA در دور تایم گیری انتخابی برای تیم E3 spark plugs nationals دچار سانحه انفجار و آتش سوزی موتور ماشین مسابقه خود در پیست اتومبیلرانی لوکاس اویل شد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۱۰    
رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران با بیان اینکه میزان زباله های عفونی از زمان شیوع کرونا پنج برابر شده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۰۷    
ارز دیجیتال در حقیقت نوعی روش پرداخت است که می تواند بصورت آنلاین برای کالاها و خدمات مورد مبادله استفاده شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۰۱    
ریزش مو یا آلوپسی مشکلی شایع بین زنان و مردان است و علت آن می تواند استرس، بیماری ها، برخی درمان های پزشکی و ژن ها باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۶:۴۶    
معاون سیاسی وزیر امورخارجه کشورمان گفت: سازوکار حل اختلاف برجام را فعال کرده ایم تا کمیسیون مشترک در جریان نقض تعهدات 3 کشور اروپایی قرار گیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۶:۴۶    
دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران درباره حواشی مختلف سال های اخیرش به صحبت پرداخت و بار دیگر تاکید کرد که شلوار زرد چیز بزرگی نیست که به آن گیر دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۶    
ششمین قسمت ویژه برنامه ی +چرخ ساعت 19 امروز، دوشنبه 23 تیر، با بررسی تازه ترین خبرهای دنیای علم، دیجیتال و بازی های ویدئویی روی آنتن شبکه ی چهار می رود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۰    
رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ویروس کرونا در هوای محیط های بسته تهران گفت: استفاده از ماسک های سوپاپ دار به هیچ وجه توصیه نمی شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۱    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی در خصوص گرانی های اخیر تاکید کرد: قوای سه گانه عوامل گرانی را پیدا کرده، با توجه به محدودیت های موجود همچون تحریم های ظالمانه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۲    
دادگاه عالی ورزش(CAS) دادخواهی منچستر سیتی برای رفع محرومیت 2 ساله از لیگ قهرمانان اروپا را پذیرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۲    
رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ دوتن در جریان وقوع دو حادثه رانندگی بامدادی در پایتخت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۲    
حسین نوری ملی پوش وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با بهبود نسبی بیماری اش، از بیمارستان مرخص شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۲    
رئیس پلیس متروی تهران از جلوگیری پلیس از ورود مسافران فاقد ماسک به مترو خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۲    
نیروهای ارتش وابسته به انصارالله یمن امروز دوشنبه از عملیات نظامی گسترده در عمق خاک عربستان و هدف گیری پایگاه های نظامی و مراکز حیاتی در أبها و جیزان و نجران با موشک های بالستیک و هواپیماهای مسیریاب ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۶    
ناقلان بدون علامت افرادی هستند که در ترشحات دستگاه تنفسی فوقانی و تحتانی آنها ویروس وجود دارد اما علائم بالینی ندارند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۶    
سازمان هواشناسی نسبت به متلاطم شدن دریای خزر و دریای عمان و افزایش ارتفاع موج هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۶    
سخنگوی سازمان انتقال خون با تأکید بر اینکه به همه گروه های خونی نیاز داریم، گفت: از بهبودیافتگان کرونا می خواهیم جهت اهدای پلاسما به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۰    
تا زمانی که دولت به بورس توجه کند، رشد ادامه خواهد داشت یک کارشناس بورس و بازار سرمایه با اشاره به این موضوع گفت: شرکت های دولتی اثر بیشتری بر شاحص دارند .
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۱    
نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس به علت ابتلا به کرونا درگذشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: سقف ذخیره بنزین کارت های هوشمند سوخت که پیش از این از 6 ماه به 9 ماه افزایش یافته بود، ثابت می ماند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۲    
از مدرسه استعدادهای درخشان تا هاروارد و استنفورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۶    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه مجموع جان باختگان کرونا در کشور از مرز 13 هزار نفر گذشت، افزود: دو هزار و 349 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در ایران شناسایی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۶    
منتخبی از جالب ترین عکس های عکاسان حرفه ای و غیرحرفه ای را از سراسر جهان اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۰    
دیروز، رهبر معظم انقلاب در جلسه مجازی با رئیس و نمایندگان مجلس، عبارات قابل توجهی در وصف مجلس یازدهم به کار بردند که حتما برای تک تک منتخبان ملت باعث افتخار و منشأ قوت قلب است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۴۱    
اخبار انتقال کریستیانو رونالدو به تیم پاری سن ژرمن بار دیگر بر سر زبان ها افتاد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۴۱    
رییس کمیسیون اقتصادی با اشاره به اینکه اصلاح ساختار بودجه در راس اولویتهای مجلس قرار دارد، گفت:ما به التفاوت ارز دولتی در قالب کارتهای اعتباری برای خرید کالاهای اساسی باید در اختیار مردم قرار گیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۳۵    
امروز پنجمین سالروز امضای برجام است؛ توافقی که قرار بود باعث رفع تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران شود، اما این اتفاق نیفتاد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۰    
مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه از دفع حمله دو هواپیمای بدون سرنشین تروریست ها توسط سامانه های پدافند هوایی روسیه، مستقر در پایگاه هوایی حمیمیم در خاک سوریه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۶    
بعد از اینکه اعلام شد آمیتا باچان هنرپیشه سرشناس هندی مبتلا به کرونا شده است آزمایش های مربوط به پسر، عروس و نوه اش نیز مثبت اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۰    
گزارش های رسمی از این حکایت دارد در بهار امسال و در زمان شیوع ویروس کرونا که کسب و کارهای مختلف را تحت تاثیر قرار داد، یک میلیون و 500 هزار نفر از جمعیت شاغلان کاهش یافته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۷    
خانه امید ملت باشید تیتر یک امروز دوشنبه 23 تیر 1399 روزنامه جام جم است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
نرخ بیکاری جوانان 15 تا 24 ساله در بهار امسال به 24.5 درصد رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: رژیم ترامپ در صدد است قطعنامه 2231 را مختل سازد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
مستند بانوی ایرانی نگاهی به زندگی بانو امین نخستین مجتهده ایرانی، دوشنبه این هفته از شبکه افق پخش می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
نام سامان قدوس در فهرست فروش تیم فوتبال آمیان فرانسه در نقل وانتقال های تابستانی 2020 قرار دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان از دستگیری تعدادی از عناصر سرویس های اطلاعاتی بیگانه در کرمان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
سریال محرمی نجلا با حضور آزیتا حاجیان، سارا رسول زاده و مهرداد ضیایی با رعایت برخی ملاحظات بهداشتی، در بوستان ولایت تهران در حال تصویربرداری است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
مدیرکل دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت گفت: کارت های بانکی مورد استفاده در شبکه شتاب ایران به شبکه میر روسیه متصل می شود که این می تواند به تسهیل مبادلات مالی به ویژه در بخش گردشگری بسیار کمک ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
غریق نجات ها نقشی اساسی در پیشگیری از غرق شدن مردمی دارند که در سواحل و استخرها شنا می کنند اما مشکل اینجاست که گاهی در سواحل شلوغ امکان ردیابی و نظارت بر همه شناگران وجود ندارد .
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
قیمت نفت روز دوشنبه که معامله گران به انتظار نتیجه نشست هفته جاری اعضای کلیدی گروه اوپک پلاس درباره روند کاهش تولید این گروه از ماه آینده بودند، کاهش پیدا کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما به منظور استعدادیابی قرآنی در زمینه تلاوت قرآن کریم ویژه نوجوانان پسر زیر 16 سال، مسابقه تلویزیونی ترنم را برگزار می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
پیکر پاک شهید محمد نوری که در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه به شهادت رسید، دوشنبه در شهرستان قرچک تشییع و به خاک سپرده شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
یک فعال محیط زیست در بهبهان با اشاره به آتش سوزی در منطقه حفاظت شده خائیز گفت: با توجه به وسعت آتش با کمبود شدید نیرو و امکانات مواجه هستیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
یک هکر با حمله به یک شرکت امنیتی آمریکایی با هدف انتقام گیری بیش از 8200 پایگاه داده آن را هک کرد و داده های حساسی را به سرقت برد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
فدراسیون فوتبال اطلاعیه در خصوص پرونده علیرضا جهانبخش صادر کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
سرمربی اسبق پرسپولیس برای دریافت مطالباتش به هیچ عنوان به مسئولان این تیم تخفیف نخواهد داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
بیشتر شاخص های مهم بورسی جهان در معاملات امروز صعودی شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
نائب رئیس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره همکاری مجلس با قوای دیگر ...
  • ۱